PDA

View Full Version : Kijkcijfers 2h2h waren top.



Marco (scheids)
17-10-2004, 13:06
Hier een berichtje van Jorinde.

Ik ben ondanks alles heel blij, soms gaan dingen nou eenmaal niet makkelijk in het leven maar we hebben het toch maar voor elkaar gekregen dat er een gala is uitgezonden op een gewone commerciele zender. de kijkcijfers logen er niet om en dus kan dat betekenen dat er toch een vervolg komt....Iedereen was gefrustreerd en de wind is volgens mij wat gaan zakken en kunnen we verder met de positieve aspecten die het evenment wel degelijk heeft gehad namelijk dat na het sterrenboxen de BNR 's en directie leden van SBS6 samen met de vechtsport fans bleven zitten en genieten van topsport .
Lieve mensen harstikke bedankt en zeker tot de volgende keer!!!!!

Bron: kickbox.nl

MB667
17-10-2004, 13:14
Nou de helft ging toch echt wel weg volgens mij.

}|^-_-^|{
17-10-2004, 13:16
Inderdaad, er zaten bar weinig mensen op het VIP-dek na het sterrenboksen. Dat maakt mijn vreugde over de kijkcijfers niet minder. Volgens mij is het echter eerder een succes geworden ondanks dan door sommige mensen.

Jeru
17-10-2004, 13:17
Uiteraard heb ik gekeken en ben dan ook blij om te lezen dat ik niet de enige was :wink:

Tsuki
17-10-2004, 13:23
blijft ze berichtjes sturen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

ashi76
17-10-2004, 13:27
tnx Marco :thumbs:

Goed nieuws !

Hollandpride
17-10-2004, 14:31
Oke dan dit is supernieuws!

Sjaak
17-10-2004, 16:30
Hier een berichtje van Jorinde.

Ik ben ondanks alles heel blij, soms gaan dingen nou eenmaal niet makkelijk in het leven maar we hebben het toch maar voor elkaar gekregen dat er een gala is uitgezonden op een gewone commerciele zender. de kijkcijfers logen er niet om en dus kan dat betekenen dat er toch een vervolg komt....Iedereen was gefrustreerd en de wind is volgens mij wat gaan zakken en kunnen we verder met de positieve aspecten die het evenment wel degelijk heeft gehad namelijk dat na het sterrenboxen de BNR 's en directie leden van SBS6 samen met de vechtsport fans bleven zitten en genieten van topsport .
Lieve mensen harstikke bedankt en zeker tot de volgende keer!!!!!

Bron: kickbox.nl

Jorinde is een topweif :thumbs: en ja het was een hele mooie uitzending met goede partijen :thumbs:

Hidman
17-10-2004, 16:33
jammer dat er maar 3 partijen werden uitgezonden maar kmag niet klagen! This iig een super begin! :mrgreen: :thumbs:

lunatic
17-10-2004, 16:34
jammer dat er maar 3 partijen werden uitgezonden maar kmag niet klagen! This iig een super begin! :mrgreen: :thumbs:

idd waren iniedergeval 3 leuke matches!

Sjaak
17-10-2004, 16:59
Hebben jullie Jorinde "osu" (oesh) horen zeggen aan het einde van de uitzending, wat een lekkere stem :thumbs:

redjuh
17-10-2004, 17:53
ja jorinde is gewoon hot. en het feit dat ze van kickboxen houdt, maakt haar nog hotter!

Anonymous
17-10-2004, 18:13
De partijen in AHOY waren Mixfight en Muaythai (Thaiboxing)

Waar haal jij kickboxen vandaan, les gehad van JW/HS ?
Die kennen ook alleen de term kickboxen ... en dat bestaat ook wel, maar de meeste partijen in Nederland zijn toch Thaiboxing en dan staat dat vooral als het door kenners wordt gebruikt, een beetje dom...

Anonymous
17-10-2004, 18:33
Hebben jullie Jorinde "osu" (oesh) horen zeggen aan het einde van de uitzending, wat een lekkere stem :thumbs:

Dat is nou precies het imago waar we vanaf willen.....

Zo'n topweif is het niet, want ze kraakt het gala in haar reactie VOOR de uitzending helemaal af, ik las het en dacht gelijk: en als er nu eens heel veel kijkers zijn, dan hebben ze boter op hun hoofd want alles draait daarom.

En ja hoor, kijkcijfers waren super en in een keer als een blad aan een boom omgedraaid en zelfs tot de volgende keer. Hypocriet zooitje!
Ik denk dat Yorinde een beetje haar lekkere stem mondje voorbij heeft gepraat.....

}|^-_-^|{
17-10-2004, 18:38
Ik denk dat kijkcijfers het enige is wat de commerciëlen boeit. Het enige wat mij als vechtsportfan boeit, is dat er aandacht voor de sport is en kijkcijfers representeren aandacht, aandacht is sponsors, sponsors betekenen (wit) geld, wit geld betekent onafhankelijk van malafide geldschieters en dat trekt weer publiek aan, want: als adidas en philips 2h2h sponsoren, wat kan er dan slecht aan zijn.

De ene hand wast de andere: ze hoeven het niet leuk te vinden, als ze het maar uitzenden.

redjuh
17-10-2004, 19:04
De partijen in AHOY waren Mixfight en Muaythai (Thaiboxing)

Waar haal jij kickboxen vandaan, les gehad van JW/HS ?
Die kennen ook alleen de term kickboxen ... en dat bestaat ook wel, maar de meeste partijen in Nederland zijn toch Thaiboxing en dan staat dat vooral als het door kenners wordt gebruikt, een beetje dom...

donder op man

Ronald
17-10-2004, 19:28
Zo'n topweif is het niet, want ze kraakt het gala in haar reactie VOOR de uitzending helemaal af, ik las het en dacht gelijk: en als er nu eens heel veel kijkers zijn, dan hebben ze boter op hun hoofd want alles draait daarom.

En ja hoor, kijkcijfers waren super en in een keer als een blad aan een boom omgedraaid en zelfs tot de volgende keer. Hypocriet zooitje!
Ik denk dat Yorinde een beetje haar lekkere stem mondje voorbij heeft gepraat.....
Volgens mij was dat "tot de volgende keer" toch live ingesproken tijdens het evenement? In dat geval is het dan geen achteraf gedraai na het zien van de kijkcijfers.

(Btw, guest, geloof je nu trouwens wel dat een mod sowieso al een guest kan herkennen aan z'n IP adres :wink: . Maar ik weet nog steeds niet wie je bent. Voor niet weet waar het over gaat, zie hier (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=810).)

Sjaak
17-10-2004, 20:31
Hebben jullie Jorinde "osu" (oesh) horen zeggen aan het einde van de uitzending, wat een lekkere stem :thumbs:

Dat is nou precies het imago waar we vanaf willen.....



Welk imago en wie zijn "we" ?

harry
17-10-2004, 21:11
Weet je wat ik me afvraag?
Wat is nu het voordeel en belang van meer populariteit en commercie v/d vechtsport in Nederland?
Ik dacht tot zondag ook dat het alleen maar beter zou worden daardoor.
Maar wat zijn nu de voordelen?
Een hoop gezeik alleen maar omwille v/d kijkcijfers, het draait nu nóg meer alleen maar om het geld, gevolg betere partijen?Denk het niet hoor vroeger in de Jaap Edde-hal, sloegen ze mekaar kapot voor een paar 100 gulden, en dan bedoel ik op sportief gebied, ze kropen omhoog totdat ze niet meer konden, zo zijn er nu soms ook nog partijen maar het geld maakt het er niet beter op.
Dus wat ik me nu afvraag, vooral na afgelopen zondag wat is nu het voordeel voor de vechtsportliefhebber?

}|^-_-^|{
17-10-2004, 21:21
Het voordeel van de professionalisering zal hopelijk zijn dat de mensen die nu nog nachtenlang bij de deur staan om bij te verdienen de mogelijkheid krijgen om zich fulltime op MMA te gaan richten. De sport wordt dan professioneler en de kijker krijgt betere wedstrijden voorgeschoteld.

Het voordeel van TV-uitzendingen zal zijn dat je niet iedere maand weer 50 euro voor een gala kwijt bent, maar dat je lekker met een wijntje erbij in je luie stoel een gala kunt kijken en dat je alleen de poeplap hoeft te trekken voor een gala waar je echt heen wil.

harry
17-10-2004, 21:39
De sport wordt dan professioneler en de kijker krijgt betere wedstrijden voorgeschoteld.

Ja dat merk ik :?



Het voordeel van TV-uitzendingen zal zijn dat je niet iedere maand weer 50 euro voor een gala kwijt bent, maar dat je lekker met een wijntje erbij in je luie stoel een gala kunt kijken en dat je alleen de poeplap hoeft te trekken voor een gala waar je echt heen wil.

Geloof je dat echt?
Denk namelijk dat het ons alleen maar meer geld gaat kosten!
Een hoop bombarie derbij en worden daar de partijen beter van???... Ik zie tot nu toe in al die jaren alleen maar achteruitgang...
Ja de aankleding is perfect, pfff lekker belangrijk, ik kom voor het knokken, maar ja da's mijn idee.
Er zijn natuurlijk mensen die de aankleding en show wel belangrijk vinden ok da's ieders eigen keus.

}|^-_-^|{
17-10-2004, 21:49
Eerlijkgezegd geloof ik er wel in, maar het kan natuurlijk ook de andere kant op doorslaan dat je én PPV krijgt én dat je nog asocialere bedragen voor je kaartje gaat betalen. Maar ik geloof in de goedheid van de mens en daarnaast geloof ik ook nog steeds een beetje dat de promotors hart voor de sport hebben, in plaats van alleen maar hart voor de centen, zoals het laatste gala mij deed vermoeden.

harry
17-10-2004, 22:01
}|^-_-^|{,
IK hoop dat je gelijk krijgt, nee ik vind gewoon dat je gelijk "moet" krijgen, maar ik geloof er jammer genoeg niet in.

}|^-_-^|{
17-10-2004, 22:04
haha, misschien ben ik nog te jong en onbezonnen, nog teveel vertrouwen in de mensheid en ongetwijfeld ga ik keihard op mijn bek daarmee,

but I like it :thumbs:

harry
17-10-2004, 23:06
haha, misschien ben ik nog te jong en onbezonnen, nog teveel vertrouwen in de mensheid en ongetwijfeld ga ik keihard op mijn bek daarmee,

but I like it :thumbs:

Nee ,is juist perfect je moet vertrouwen blijven hebben!(denk ik )

Maar neem nou het voetbal, is dat waar het naar toe moet?
Volgevreten voetbalmiljonairs van 19 jaar, die meer passie hebben voor het geld, dan voor de bal.
Nog meer mensen eromheen waarbij het alleen maar draait om de commerciële belangen.
Het spel is er duidelijker niet leuker door geworden, en het publiek wordt steeds meer behandeld als vee.

Misschien ben ik te pessimistisch maar voorlopig zie ik nog geen voordelen :?

Sjaak
18-10-2004, 00:19
Jorinde was net ook nog op TV bij Veronica's lekkerste, ze zag er toppie uit :P

harry
18-10-2004, 08:34
Jorinde was net ook nog op TV bij Veronica's lekkerste, ze zag er toppie uit :P

Ja, dat dan weer wel :lol:

MB667
18-10-2004, 09:28
Ik vind haar meer op een uitgemergelde anorexia patientje lijken maar dat is mijn mening.

Sjaak
18-10-2004, 09:55
Ik vind haar meer op een uitgemergelde anorexia patientje lijken maar dat is mijn mening.

:shock: Precies Menno, jou mening, niet de mijne :wink:

ashi76
18-10-2004, 12:30
Deze topic ging toch over de kijkcijfers van 2h2h ?


;)

Sjaak
18-10-2004, 13:09
Deze topic ging toch over de kijkcijfers van 2h2h ?


;)

Is dat zo, de 1ste regel van deze topic :

Hier een berichtje van Jorinde.

Volgens mij gaat het dus over Jorinde :lol:

Nicky
19-10-2004, 07:08
on topic

Sjaak
19-10-2004, 10:31
Ik citeer uit het openingsbericht dus waar heb je het over met on-topic ?????

On-topicer kan bijna niet !

Wheelie
19-10-2004, 10:37
Ik citeer uit het openingsbericht dus waar heb je het over met on-topic ?????

On-topicer kan bijna niet !

on-topicer ? :lol:

harry
19-10-2004, 11:08
Nee tis on to pic er en anders wil ikke wel :mrgreen:

Sjaak
19-10-2004, 12:26
Nee tis on to pic er en anders wil ikke wel :mrgreen:

hahaha :lol: on to pic er, zeker op zijn plat Nederland uitgesproken :D

harry
19-10-2004, 14:37
Ik zit te veel in de dungeon denk :wink: