PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs Dave Dalgliesh



Anonymous
18-10-2004, 19:45
Alistair Overeem vs Dave Dalgliesh

Wat zouden jullie vinden van deze partij vinden ?

Virus
18-10-2004, 19:48
Vet! :maskills: Duh...

ICON
18-10-2004, 19:50
wel vet maar nog iets te vroeg denk ik

Hollandpride
18-10-2004, 20:06
Dat wint Allistair nu nog redelijk simpel denk ik.

Over een klein jaartje zal het anders worden.

Wheelie
18-10-2004, 20:09
Dat wint Allistair nu nog redelijk simpel denk ik.

.

Dat werd ook gezegd toen Dave tegen Barrington en Valentijn moest. ;)

}|^-_-^|{
18-10-2004, 20:11
inderdaad, maar ik vind dat dave eerst maar eens zijn vleugels uit moet slaan en in het buitenland moet laten zien wat hij kan.

Wheelie
18-10-2004, 20:12
inderdaad, maar ik vind dat dave eerst maar eens zijn vleugels uit moet slaan en in het buitenland moet laten zien wat hij kan.

ik hoop dat hij die kans krijgt :thumbs:

redjuh
18-10-2004, 20:22
arena 2005?

}|^-_-^|{
18-10-2004, 20:24
Ik zat eerder te denken aan UFC...

Wheelie
18-10-2004, 20:29
arena 2005?

dan vecht Dave tegen Dave ;)

redjuh
18-10-2004, 20:30
als het aan alistair ligt zal het eerder pride worden denk je niet?

Hollandpride
18-10-2004, 20:31
Dat wint Allistair nu nog redelijk simpel denk ik.

.

Dat werd ook gezegd toen Dave tegen Barrington en Valentijn moest. ;)

Niet door mij :maskills:

Wheelie
18-10-2004, 20:33
Maakt niet uit door wie ;), Dave Dalgliesh is iemand die niet even simpel te verslaan is

ICON
18-10-2004, 20:50
Maakt niet uit door wie ;), Dave Dalgliesh is iemand die niet even simpel te verslaan is

dat zeker niet.!

Hollandpride
18-10-2004, 23:24
Maakt niet uit door wie ;), Dave Dalgliesh is iemand die niet even simpel te verslaan is

Dat dachten we ook van Rodney :lol:

Dalgliesh
19-10-2004, 02:18
Ja, lijkt mij top, in de finale van de pride grand prix!

Marco (scheids)
19-10-2004, 09:18
Dave vs Alistair = TOP !!!!

Dave heeft Michael nog last gehad van die kopstoot??

Anonymous
19-10-2004, 15:30
Met alle respect voor Dave.. ook een super aardige gast vind ik..

Maar tegen alistair is nog te ver gegrepen..
Persoonlijk vind ik ( dat zullen de fans van rodney niet vinden ) maar was dat zelfs te hoog gegrepen..

Alistiar is gewoon een ontzettende goede vechter.
Heeft wel K1 partijen verloren.. maar op de grond verliest hij nooit.. !! Chuck.. was Luck vorig jaar GP.
en Bobby hoffman... tja.. Alistair was 18 jr toen.. en wie die partij heeft gezien weet dat Alistiar ook die partij flink domineerde!

Maar Dave VS Rodney... dat lijkt me onzettend spannend echt waar..
Mijn persoonlijk mening is dat deze twee van 't zelfde kaliber zijn...

Maar Alistair daar'n tegen.. Nope.. dat is toch wel een Level te hoog..
Believe me..!

Greetz Collin

Marco
19-10-2004, 15:44
Dave tegen Allistair waarom niet ? mag vanmij volgend 2h2h wel, lijkt me mooie partij.

Anonymous
19-10-2004, 15:51
Nee dat is nog echt wel iets te hoog gegrepen.
Laten we wel wezen...

En nogmaals met alle respect voor Dave.. maar die word echt in elkaar gerost.

Kijk natuurlijk zou Dave tegen alistiar durven vechten of willen 2h2h dat misschien volgend jaar voor elkaar willen krijgen..
Maar is het realistisch en verstandig...?? "ik zie er geen toegevoegde waarde aan" want bijvoorbaat weet ik al wie er wint en ik denk dat menig man 't met mij eens is.
Dan zou ik nog liever Sander the bone-collector tegen Alistiar willen zien.
Maar ja...

MMA Fan
19-10-2004, 16:40
Dave heeft inderdaad gewonnen van oa 2 indrukwekkende vechters de laatste tijd. Maar in mijn ogen is ook Alistair een tikkeltje te hoog voor hem. Ik zie Dave liever tegen Manhoef of tegen MacKiljian. Of wat te denken van Sander Thonhauser.

Anonymous
19-10-2004, 17:28
pfff Sander the bone collector ? die is helemaal geen partij voor Allistair, zet Sander maar tegen Emile Ratelband

Anonymous
19-10-2004, 17:33
hahah... nou ik heb sander gezien tegen Dave van de veen..a k a 666.
Ik heb in een scheur gelegen.. hahah..

Maar alle gekheid op een stokkie...
Sander vond ik die partij echt een killer... wie het niet met mij eens is hoor ik dat graag... !

die gast is lang en sterk en keihard..
en natuurlijk wint alistiar wel van hem.. maar ben bang dat sander, dave wel sloopt.. vandaar mijn gedachten.. Alistair Vs Sander... :)

Greetz Collin

Marco
19-10-2004, 17:35
pfff Sander the bone collector ? die is helemaal geen partij voor Allistair, zet Sander maar tegen Emile Ratelband

was ik niet ingelogd, maar ik lees hier nog een mooi alternatief
Dave vs Sander Thonhauser is ook ok wat mij betreft.
Dave vs Manhoef wordt ook knallen

Anonymous
19-10-2004, 18:16
Volgens mij gaan alistair en dave goed met elkaar om en komt die partij er helemaal nooit. Maar om "de botten verzamelaar" te noemen als optie tegen de Demolition man, dream on. Zijn enige goede partij was tegen Dave vd Veen, hij klopte in no time af bij Magomedov in rotterdam, op een paar stoten. Alistair is op het moment de nummer 1 van NL en dat is terecht.

Wheelie
19-10-2004, 18:31
Alistair is op het moment de nummer 1 van NL en dat is terecht.

Dat is een ding wat zeker is ;)

Shytown
19-10-2004, 19:13
Dave vs Manhoef :thumbs:

ninjamo
19-10-2004, 23:07
ik vind sander mc killian zeker niet van het kaliber net als dave
ik denk dat dave vs allister wel een vette partij zou zijn

ashi76
19-10-2004, 23:48
Ik denk toch dat Alistair zal winnen..

lange
19-10-2004, 23:52
Laten we eerst Dave- Dave Arena 2005 afwachten :wink:

}|^-_-^|{
19-10-2004, 23:59
zie liever rematch Valentijn tegen Dave, Valentijn heeft daar naar mijn smaak echt wat laten liggen. Milco dan tegen Yvel, ik denk dat dat op de grond een schitterende partij wordt, en dan Dave zijn gewenste rematch tegen Ibrahim Magomedov...

redjuh
20-10-2004, 00:18
maarre de arena duurt nog een maand of 9. dave gaat toch zeker wel 2 partijen in die tijd vechten en heel veel trainen, dus who knows wat dave vs alistair betreft...?

}|^-_-^|{
20-10-2004, 00:47
haha, dave hoeft helemaal niet tegen alistair te vechten dan, hij vecht dan al lang niet meer tegen nederlanders :mrgreen: :wink:

Ronald
20-10-2004, 10:11
Maar Dave VS Rodney... dat lijkt me onzettend spannend echt waar..
Dat is idd nog helemaal niet zo'n gekke partij. Helaas zijn ze van dezelfde sportschool dus dat zal er wel niet van komen...

Maak trouwens ff een accountje aan als je wilt Collin.

ashi76
20-10-2004, 10:29
Laten we eerst Dave- Dave Arena 2005 afwachten :wink:

Die partij lijkt me nou niet zo spannend.

Die gaat Dave natuurlijk winnen ! ;)

Marco
20-10-2004, 14:02
ik denk dat Dalgiesh Dave Vader snel k.o krijgt., Dalgiesh is veel explosiever dan Dave Vader.

Iwan
20-10-2004, 14:16
Ik denk ook dat Dave met de winst aan de haal gaat.

Iwan
20-10-2004, 14:16
Bedoel Dave Dalgliesh natuurlijk! :mrgreen:

Marco
20-10-2004, 16:00
Ok Iwan ik dacht al...

Anonymous
20-10-2004, 16:39
Ik zie die partij tussen Gibert en Valentijn trouwens ook niet gebeuren in de Arena. Simon is echt niet gek, die wil spectakel.

}|^-_-^|{
20-10-2004, 16:49
en wie staat er in het telefoonboek onder het woordje spektakel? JUIST!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: Milco Voorn! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
20-10-2004, 17:29
Yvel tegen Valentijn moet gewoon doorgaan als is het om het feit dat de eerste partij een teleurstelling kende...

Dave Daglisch vs Sander Thornhausen
Dave Vader vs Sander Bone Collector
Milco Voorn vs Melvin Manhoef
Bob Schreiber vs Alistair Overeem :)

Is dit wat ?

Fasada
20-10-2004, 17:30
hier voor was ik! fasada...

Anonymous
20-10-2004, 23:10
Misschien moet Valentijn eens wat vaker met zijn broertje mee trainen, die kan het namelijk wel. Ik blijf er trouwens bij dat die partij doorgaat, maar ja toen ik Valentij vs Gilbert aankondigde geloofde ook niemand me.

Marco
21-10-2004, 11:35
Valentijn vs Gilbert wordt geen spektakel maar een debakel.
Allistair vs Gilbert zou wel de moeite waard zijn.
Rodney vs Gilbert zou eens tijd worden.
Rematch Allistair vs Rodney moet ook kunnen t.z.t.

Anonymous
21-10-2004, 12:32
Ik kan jullie verzekeren.. Valentijn VS Gilbert gaat echt wel oorlog worden.
"dus dat betekend iedereen zijn kogelvrije vest aan die dag" haha..

Nee dit is spreekwoordelijk bedoeld natuurlijk, maar ik denk (weet) dat deze twee gasten elkaar niet kunnen luchten..... dus dat gaat echt hard tegen hard.
Wel zeg ik: Valentijn moet nu echt aan de slag... en ik denk dat ik ook weet waarom.
Hij is de meest getalenteerde vechter van Nederland,.. (dat meen ik serieus) maar iemand met veel talent hoeft niet veel te trainen en vergeet denk ik dat andere gasten wel vooruit gaan (althans vergeet, je hebt er niet zo'n erg in).... !
Maar als Valentijn nu echt gaat trainen en serieus aan de slag gaat... sloopt hij (denk ik) iedereen.. echt waar.
Die man is lenig... sterk... en slim...en super op de grond.
Alleen moet hij er nu wel aan trekken... heel simpel.
Want doet hij dat niet....??? Tja dan is 't end zoek en moet je stoppen heel simpel.
Hij heeft wel weer wat partijen gevochten en gewonnen.. maar iedereen weet dat hij meer kan.. veel meer... maar ook dat houdt een keer op!!
2005 kan hij zich bewijzen.. verliezen of winnen.. maakt niet uit... als we maar zien dat hij het kan...!!! (persoonlijk heb ik er vertrouwen in)
Alistair is geen vechter met talent: Ik ben al 16 jr beste vrienden met die man.. maar die gast heeft een wilskracht waar je "U" tegen zegt!!!! En hij heeft zich zelf zo ontwikkeld dat hij NIET MEER TE STOPPEN IS en alleen maar vooruit gaat!! (voor de mixfight liefhebbers.. ik ben geen pro fam. Overeem ofzo) maar dit zijn gewoon keiharde feiten...!!!

Dus voor de gene die nu denkt Gilbert VS Valentijn is niets omdat Tijn niet tegen hem op kan...!!
Ik denk dat jullie 't mis hebben... maar kan jullie reactie wel voorstellen..
Maar nogmaals... we zullen zien!!! Komt er 2005 een vlut partij sluit ik me aan bij jullie menig.. maar ik heb echt vertrouwen in hem.. Zeker weten!!!
Ongeacht wie er wint... die man kan Spectakel laten zien "heb overgens nog steeds medelijden met Iron freeman"

Greetz...Collin. !!

Anonymous
21-10-2004, 13:16
Ben jij 10 oktober alweer vergeten? Veel belovend stond er in het 2h2h blaadje "ik ben bezig met mijn wederopstanding" en welke periode denk jij dat hij hiermee bedoeld? Als ik het goed heb, doelde hij op het gewonnen toernooi in Kroatië en zijn winst op AC Antonia. En nu moet hij weer opnieuw beginnen na Dalgliesh, die na de 1ste minuut echt geen kind meer aan Valentijn had. Als jij zegt dat alistair geen talent heeft voor mma en vervolgens zegt dat je geen pro fam. Overeem bent, waar niks mis mee is, ik ben zelf een fan van Alistair. Dan is dit schrijven uiteindelijk allemaal zinloos... want je snapt het niet.

Anonymous
21-10-2004, 15:12
:) aaa.. sweet..!!

Dus alles wat in een blaadje staat geloof jij..?
Is'nt that cute..!!!
Hoe oud ben je eigenlijk..? ongeacht of je alistair fan bent of niet..?
"ik scheer iedereen die dom ouwehoerd over één kam.. praat naar verstand en wat je weet" "en niet met wat je denk en wat je leest..? want dan gaat 't fout zie ik alweer!!
Dorty (nemo) korte termijn geheugen misschien..??
"als je goed leest, zeg ik heel duidelijk: hij moet er nu aan trekken en voor gaan"
En hij kan het heel simpel..!!
En als mensen hier boven "noten" onder 't mom: Geen vertrouwen in Valentijn, heb ik daar wel een goed tegen antwoord op, en daarbij zeg ik ook......
Als 't nu mis gaat en er komt een vlut partij tja.. dan is 't end zoek!! maar ik heb wel vertrouwen heel simpel...

En wat betreft: talent..
Er zijn mensen op de wereld die van nature onzettend goed kunnen vechten, snel zijn.. lenig zijn.. en snel dingen kunnen oppikken die je maar één keer hoeft uit te leggen en ze doen 't nog beter als de gene die 't heeft uit gelegd.
En dat bedoel ik.. die gave had alistair niet!! maar die heeft hij wel gecreeerd voor zich zelf..
En tijn heeft al deze aspecten in zijn mars.. maar moet er wel wat mee doen!
(wilskracht is iets wat in je zit of niet... en dat staat los van talent voor vechten) heel simpel toch? "just me a k a gast" :)

Nou goed voor je voorgeschreven, snappie 't nu.?

Greetz Collin.

Succes met 't snappen er van goed.

lange
21-10-2004, 15:31
Collin, ben je huisarts? je probeert wel erg veel voor te schrijven...

Anonymous
21-10-2004, 15:37
Grappig...

Ben huisarts namelijk..

appelsap
21-10-2004, 16:02
Ik blijf er trouwens bij dat die partij doorgaat, maar ja toen ik Valentij vs Gilbert aankondigde geloofde ook niemand me.
Ik geloof je

Sjaak
21-10-2004, 16:09
Grappig...

Ben huisarts namelijk..

:shock: Heb je dan nog wel patienten :lol: :wink:

Marco
22-10-2004, 10:19
Nog even over de veelbesproken Valentijn.
Zoals ik het bekijk zie ik een Valentijn die na 1 minuut leeg is en tussen de rondes in de touwen hangt uit te hijgen. Of hij traint veels te weinig of hij is gewoon opgebrand. Wat talent betreft, hij heeft in het verleden idd goede dingen laten zien en die kwaliteiten raak je niet zomaar kwijt lijkt me, echter de manier waarop hij zijn laatste partijen vecht lijkt het me dat hij de weg gewoon kwijt is, hij is volgens mij zijn explosiviteit kwijt en mentaal komt hij ook niet erg sterk over. Ik denk dat de vele verliespartijen de laatste paar jaar bovenstaande wel hebben bewezen.

Anonymous
22-10-2004, 12:41
Ja, Collin jij denkt dat je het allemaal zo goed weet maar dat is jouw theorie die je zelf uit je duim hebt gezogen!! Ik ben het er niet met je eens, wat een slap geouwehoer zeg!!! Ik sta achter Just me zijn uitspraak...wie dat ook mag zijn...jij snapt waar je over praat!!!

}|^-_-^|{
22-10-2004, 12:46
Ben jij 10 oktober alweer vergeten? Veel belovend stond er in het 2h2h blaadje "ik ben bezig met mijn wederopstanding" en welke periode denk jij dat hij hiermee bedoeld? Als ik het goed heb, doelde hij op het gewonnen toernooi in Kroatië en zijn winst op AC Antonia. En nu moet hij weer opnieuw beginnen na Dalgliesh, die na de 1ste minuut echt geen kind meer aan Valentijn had. Als jij zegt dat alistair geen talent heeft voor mma en vervolgens zegt dat je geen pro fam. Overeem bent, waar niks mis mee is, ik ben zelf een fan van Alistair. Dan is dit schrijven uiteindelijk allemaal zinloos... want je snapt het niet.

just me = correct

HenkvanderMast
22-10-2004, 16:49
Grappig...

Ben huisarts namelijk..

Dat verklaart in ieder geval de wachtlijsten in de zorg, ik zou maar even langs de dokter gaan om naar je duim te laten kijken. Er komt een hoop onzin uit namelijk. Het lijkt me dat iemand die een artsendiploma heeft ook in staat is om zijn mening duidelijk uiteen te zetten.

Anonymous
24-10-2004, 17:55
Ach ja we zullen zien toch??

Valentijn heeft veel talenten, zijn explosiviteit is op dit moment nihil.
"maar niemand weet wat er in zijn hoofd rond speeld, maar één ding is duidelijk" hij kan meer., en elke vechter of fan of totale NIET fan weet dat!!!

Maar we zullen 't zien tegen Gilbert Yvel.
Ik heb vertrouwen dat dit een goede partij gaat worden.

Nicky
24-10-2004, 17:57
On topic

Anonymous
24-10-2004, 22:18
Guest / Collin = volledig correct

Valentijn is een van de grootste zwaargewicht talenten in NL (vooral op de grond). Terug naar de basis! Wie heeft je gemaakt en wat moest je ervoor doen? Daar moet je zijn! Anders ga je het nooit winnen van Gilbert Yvel en zal je altijd dat 'veelbelovende talent' blijven.

Overigens over talent gekoppeld aan explosiviteit en wilskracht gesproken; Gilbert Yvel!

Ik ga er komende ´Arena´ lekker voor zitten.

Shytown
24-10-2004, 22:41
Valentijn is een van de grootste zwaargewicht talenten in NL (vooral op de grond). Terug naar de basis! Wie heeft je gemaakt en wat moest je ervoor doen? Daar moet je zijn! Anders ga je het nooit winnen van Gilbert Yvel en zal je altijd dat 'veelbelovende talent' blijven.


Sportfan is correct

Marco
26-10-2004, 14:20
wel onvoorstelbaar dat Overeem nog steeds op grote gala's staat ondanks zijn inmiddels wankele recordlijst. maar goed ik wil hem ook nog wel zien tegen Yvel maar als hij ook deze verliest(wat ik eerlijkgezegd verwacht) vindt ik dat er plek moet komen voor andere vechters op de grotere gala's.

Thomas
26-10-2004, 14:45
wel onvoorstelbaar dat Overeem nog steeds op grote gala's staat ondanks zijn inmiddels wankele recordlijst. maar goed ik wil hem ook nog wel zien tegen Yvel maar als hij ook deze verliest(wat ik eerlijkgezegd verwacht) vindt ik dat er plek moet komen voor andere vechters op de grotere gala's.

hij heeft meerdere partijen in Pride gevochten. Ik vind het niet zo gek dat hij er nog steeds staat hoor. :roll:

Marco
26-10-2004, 14:52
wel onvoorstelbaar dat Overeem nog steeds op grote gala's staat ondanks zijn inmiddels wankele recordlijst. maar goed ik wil hem ook nog wel zien tegen Yvel maar als hij ook deze verliest(wat ik eerlijkgezegd verwacht) vindt ik dat er plek moet komen voor andere vechters op de grotere gala's.

hij heeft meerdere partijen in Pride gevochten. Ik vind het niet zo gek dat hij er nog steeds staat hoor. :roll:

!!!!! kijk even op zijn fightrecord van sherdog......moet ik nog meer toelichten.....

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=466

Marco
26-10-2004, 14:53
of maakte je een grapje Thomas :wink:

Shytown
26-10-2004, 16:32
!!!!! kijk even op zijn fightrecord van sherdog......moet ik nog meer toelichten.....


Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..... verliezen van Igor/ Goodridge is geen schande lijkt me, die partij tegen Silva was idd niet zijn beste partij.

Als ik puur kijk naar de partijen die hij gedraaid heeft vanaf 2001 zit daar de discutabele partij tegen Rodney en zijn partij tegen die fin waar hij genaaod is.
Daarnaast is verliezen van Waterman en Magomedev ook geen schande, zijn ook toppers.

Zijn partij tegen Dave Vader was niet groots; ik heb begrepen dat hij toen andere prioriteiten had maar dat mag nooit een excuus zijn.

Wat ik wel raar vindt is dat iedereen (terecht overigens) Milco Voorn prijst en dat hij zeker in de ArenA moet staan volgend jaar, terwijl Valentijn onlangs nog van hem gewonnen heeft. Daarnaast is Valentijn een publiekstrekker, neem als voorbeeld Killerdome waar de halve zaal voor hem kwam.

Ik geef toe dat er meer in het vat zit, en ik hoop dan ook dat dit niet zal verzuren. Ik vind alleen dat je erg kort door de bocht gaat Marco.

}|^-_-^|{
26-10-2004, 16:35
Milco is met een opmars bezig, Valentijn lijkt met een neergang bezig te zijn, wellicht hebben ze elkaar gekruist in de grafiek...

Anonymous
26-10-2004, 17:23
Zijn optreden in Pride was zwaar k$^ Eerst wild doen en als je er geen gat meer inziet je laten afkloppen. Als een andere vechter uit het buitenland zo vecht dan zouden we ook zeggen dat hij loopt te ku^^en. Valentijn heeft mogelijk faalangst. Iets wat veel vechters hebben. Als je ego zo groot is als de wereld en je laat niks zien dan wordt je met de neus op de feiten gedrukt. Als je een grote mond hebt moet je er ook staan. Winnen....verliezen....who cares. Valentijn ziet er imposant uit, maar daar win je je partij niet mee. Die tijden in Rings zijn over. Iedereen is veel beter crosstraint en de standaard technieken van Valentijn op de grond...zijn niet zoooooo geweldig. Als je tegenstanders geen verstand hebben van grondtechnieken dan lijkt het net of jij er goed in bent. En ja ondanks dit mailtje zie ik ook graag Valentijn er bovenop komen maar dat kan alleen hijzelf. En zeggen hoe geweldig hij is is totale onzin want dat is hij op het moment niet. Zo blijft hij geloven dat hij geweldig is en blijf je verliezen. Op dit moment is Valentijn een average fighter en zou hij zijn arsenal moeten uitbreiden en in godsnaam aan zijn conditie moeten werken. Lig je hart niet bij het vechten ....QUIT!!!!!!! GIVE UP!!!! GO HOME!!! want dan is het ff snel geld maken. Ligt je hart er wel .....train er dan voor....er is geen middenweg in dit soort gevallen. Love me or hate me, it's my opinion!

redjuh
26-10-2004, 20:46
!!!!! kijk even op zijn fightrecord van sherdog......moet ik nog meer toelichten.....


Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..... verliezen van Igor/ Goodridge is geen schande lijkt me, die partij tegen Silva was idd niet zijn beste partij.

Als ik puur kijk naar de partijen die hij gedraaid heeft vanaf 2001 zit daar de discutabele partij tegen Rodney en zijn partij tegen die fin waar hij genaaod is.
Daarnaast is verliezen van Waterman en Magomedev ook geen schande, zijn ook toppers.

Zijn partij tegen Dave Vader was niet groots; ik heb begrepen dat hij toen andere prioriteiten had maar dat mag nooit een excuus zijn.

Wat ik wel raar vindt is dat iedereen (terecht overigens) Milco Voorn prijst en dat hij zeker in de ArenA moet staan volgend jaar, terwijl Valentijn onlangs nog van hem gewonnen heeft. Daarnaast is Valentijn een publiekstrekker, neem als voorbeeld Killerdome waar de halve zaal voor hem kwam.

Ik geef toe dat er meer in het vat zit, en ik hoop dan ook dat dit niet zal verzuren. Ik vind alleen dat je erg kort door de bocht gaat Marco.

je zet hier verliezen tegen toppers neer. als je dus niet van die gasten wint, ben je geen topper imo

Guru
26-10-2004, 23:58
Lig je hart niet bij het vechten ....QUIT!!!!!!! GIVE UP!!!! GO HOME!!! want dan is het ff snel geld maken. Ligt je hart er wel .....train er dan voor....er is geen middenweg in dit soort gevallen.

Mooie post voor de rest.
Als z'n hart niet bij vechten lag dan had tie niet zoveel partijen gedraaid.
MMA is toch een redelijk commerciele business geworden, wat is er mis met geld verdienen voor al die trainingsuren?

Marco
28-10-2004, 02:47
!!!!! kijk even op zijn fightrecord van sherdog......moet ik nog meer toelichten.....


Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..... verliezen van Igor/ Goodridge is geen schande lijkt me, die partij tegen Silva was idd niet zijn beste partij.

Als ik puur kijk naar de partijen die hij gedraaid heeft vanaf 2001 zit daar de discutabele partij tegen Rodney en zijn partij tegen die fin waar hij genaaod is.
Daarnaast is verliezen van Waterman en Magomedev ook geen schande, zijn ook toppers.

Zijn partij tegen Dave Vader was niet groots; ik heb begrepen dat hij toen andere prioriteiten had maar dat mag nooit een excuus zijn.

Wat ik wel raar vindt is dat iedereen (terecht overigens) Milco Voorn prijst en dat hij zeker in de ArenA moet staan volgend jaar, terwijl Valentijn onlangs nog van hem gewonnen heeft. Daarnaast is Valentijn een publiekstrekker, neem als voorbeeld Killerdome waar de halve zaal voor hem kwam.

Ik geef toe dat er meer in het vat zit, en ik hoop dan ook dat dit niet zal verzuren. Ik vind alleen dat je erg kort door de bocht gaat Marco.

Ik vind dat ik nog redelijk ruim door de bocht ga, ik kom met feiten en die liegen niet...

Shytown
28-10-2004, 11:28
Ik vind dat ik nog redelijk ruim door de bocht ga, ik kom met feiten en die liegen niet


Het enigste waar jij naar verwijst is zijn Sherdog record, ik geef er een uitleg bij.

Anonymous
28-10-2004, 16:10
Guest / Collin = volledig correct

Valentijn is een van de grootste zwaargewicht talenten in NL (vooral op de grond). Terug naar de basis! Wie heeft je gemaakt en wat moest je ervoor doen? Daar moet je zijn! Anders ga je het nooit winnen van Gilbert Yvel en zal je altijd dat 'veelbelovende talent' blijven.

Overigens over talent gekoppeld aan explosiviteit en wilskracht gesproken; Gilbert Yvel!

Ik ga er komende ´Arena´ lekker voor zitten.


Hee kerel... "ik ben blij dat je 't met me eens bent" iemand die me begrijpt :)
Men heeft heeeeel snel een oordeel van de zij'lijn.... en zo'n scheur met dit en dat.... ik zou zeggen: ga er zelf ff staan...!!
Maar dat is tegenwoordig de Nederlandse mentaliteit: al ben je goed.. presteer je ff niet... dan ben je een dweeb.
Maar ik deel je mening.. wij gaan er gewoon samen voor zitten in de Arena.. ik denk dat 't wel spectakel gaat worden.. "ongeacht wie er wint, het gaat om spectakel en die komt er zeker weten" believe me!
En wat er wordt geromantiseerd in de bladen.... er zijn mensen die daar alles in geloven.. maar ik niet. "anders kan ik wel elke dag BOOS worden op Erwil Kroll" beloofd ook meestal goed weer....

Greetz collin.

Anonymous
28-10-2004, 16:10
Guest / Collin = volledig correct

Valentijn is een van de grootste zwaargewicht talenten in NL (vooral op de grond). Terug naar de basis! Wie heeft je gemaakt en wat moest je ervoor doen? Daar moet je zijn! Anders ga je het nooit winnen van Gilbert Yvel en zal je altijd dat 'veelbelovende talent' blijven.

Overigens over talent gekoppeld aan explosiviteit en wilskracht gesproken; Gilbert Yvel!

Ik ga er komende ´Arena´ lekker voor zitten.


Hee kerel... "ik ben blij dat je 't met me eens bent" iemand die me begrijpt :)
Men heeft heeeeel snel een oordeel van de zij'lijn.... en zo'n scheur met dit en dat.... ik zou zeggen: ga er zelf ff staan...!!
Maar dat is tegenwoordig de Nederlandse mentaliteit: al ben je goed.. presteer je ff niet... dan ben je een dweeb.
Maar ik deel je mening.. wij gaan er gewoon samen voor zitten in de Arena.. ik denk dat 't wel spectakel gaat worden.. "ongeacht wie er wint, het gaat om spectakel en die komt er zeker weten" believe me!
En wat er wordt geromantiseerd in de bladen.... er zijn mensen die daar alles in geloven.. maar ik niet. "anders kan ik wel elke dag BOOS worden op Erwil Kroll" beloofd ook meestal goed weer....

Greetz collin.

Marco
28-10-2004, 17:00
Ik vind dat ik nog redelijk ruim door de bocht ga, ik kom met feiten en die liegen niet


Het enigste waar jij naar verwijst is zijn Sherdog record, ik geef er een uitleg bij.

De sherdog recordlijst maakt duidelijk hoe Valentijn ervoor staat en jij geeft er idd een uitleg bij.