PDA

View Full Version : Good Luck Ryu....!



Mickey
19-10-2004, 11:00
.... Met je interview zometeen!

Die gozer wordt gewoon een fokking celeb in de regio ;)
Kranten bellen hem nu al voor interviews! ;)

Doe me ff een lol! en noem Mixfight.nl ook ff ;)

}|^-_-^|{
19-10-2004, 11:01
doe je best kerel, laat je niet gekmaken, blijf scherp!!! :thumbs: :thumbs:

Ronald
19-10-2004, 11:03
Vertel ff meer Mick: wat, waarom, waar, hoe... :wink:

Controle
19-10-2004, 11:06
Wie is Ryu?

Wheelie
19-10-2004, 11:10
Wie is Ryu?

een forum lid ;)

Succes :thumbs:

kyokushin
19-10-2004, 11:18
succes!

Lammie
19-10-2004, 11:21
Go for it!! HAHah

Biiyen
19-10-2004, 11:25
Kick ass!

mama
19-10-2004, 12:00
he succes ryu
:thumbs:

Wix
19-10-2004, 12:05
Succes :thumbs:

B3 lik3 M3
19-10-2004, 15:19
Succes buddy en doe een goed woordje voor ons hè!! :thumbs:

Highline
19-10-2004, 15:21
suc6!

Ryu
19-10-2004, 20:47
thanks guys! Het ging uiteraard over taekwondo. ''en wat dat nou was met mij en taekwondo'' Omdat ik laatst al een paar keer in de krant had gestaan met resultaat en toen belde ze voor een intervieuw.
Zon vent vroeg er een uurtje over.. hoe vaak ik train wat ik doe etc en later maakte iemand anders nog een foto and thats about it.... :)
Komt in de stentor (deventer dagblad morgen) Woensdag

Nogmaals thnx 8)

Gulo gulo
19-10-2004, 20:52
ff scannen he dan kunnen we mee genieten

mama
19-10-2004, 20:58
ok morgen ff scannen en poste
:thumbs:

Ryu
20-10-2004, 11:14
ja ik kan niet scannen misschien mickey? OP zich wel groot mooi stuk met grote foto 8)
Beetje jammer dat de tekst niet helemaal klopt :(
Ik had gezegd dat ik 3 x per week voor mezelf train in onze kelder en 3 x in de sport school en dat ik het jammer vond dat ik niet zoals een prof voetballer 2 x per dag kon trainen in een sportschool. Daar heb ik uiterraard het geld niet voor.
Ze hebben erin gezet dat ik in de kelder train omdat ik geen geld heb om in de sport school te trainen. Dat is altijd het verrote dat ze het een beetje verdraaien. Verder is het artikel wel goed. maar daar baal ik wel een beetje van..

Ronald
20-10-2004, 11:46
Cool Ryu. Ik ben benieuwd naar de foto en het artikel :D .

Misschien kunnen we hier op Mixfight.nl een inzamelingsactie voor je houden zodat je ook een keer naar de sportschool kunt. Hehehehe :mrgreen: :wink: .

Tuigenke
20-10-2004, 12:02
hahahahaha, LOL @ Ronald, peace out

Mickey
20-10-2004, 12:14
Help Ryu de Winter door!

Tsuki
20-10-2004, 12:45
Ryu is echt zielig man ....................................

Ryu
20-10-2004, 12:53
ja verrot man daar baal ik echt van het staat wel achteraf vermeld dat ik ook bij ijselland train gelukkig, maar het kon allemaal wat duidelijker. Want ik heb wel geld maar ik train voormezelf doordeweek om dat ik dan systematisch kan trainen, en dat is puur voor mij gemaakt. Als ik in andere sportscholen train dan houden ze daar natuurijk geen rekening mee. ALleen mijn eigen trainer.
Gelukkig is de rest van het artikel wel cool :)

B3 lik3 M3
20-10-2004, 14:01
Gelul Ryu...je bent aan het trainen in het geheim met dhr. B. Polak om mee te doen in een underground dead fighter toernooi...

We begrijpen wel dat je dat niet in de krant kan zetten... :thumbs:

Marco
20-10-2004, 14:05
Ryu weet je zeker dat het voor de Deventer krant was ? het lijkt meer de Telegraaf als ze het zo verdraaien :wink:

Tuigenke
20-10-2004, 14:41
hahhahaaa, ja, Benny is ook dodelijk :lol:

Andre
20-10-2004, 15:29
ja ik kan niet scannen misschien mickey? OP zich wel groot mooi stuk met grote foto 8)
Beetje jammer dat de tekst niet helemaal klopt :(
Ik had gezegd dat ik 3 x per week voor mezelf train in onze kelder en 3 x in de sport school en dat ik het jammer vond dat ik niet zoals een prof voetballer 2 x per dag kon trainen in een sportschool. Daar heb ik uiterraard het geld niet voor.
Ze hebben erin gezet dat ik in de kelder train omdat ik geen geld heb om in de sport school te trainen. Dat is altijd het verrote dat ze het een beetje verdraaien. Verder is het artikel wel goed. maar daar baal ik wel een beetje van..

Altijd vragen of je het eerst mag lezen,het is mij ook eens overkomen.

Andre

Ryu
20-10-2004, 15:36
ja maar ze ging het volgende dag al posten. Volgende keer houdt ik er inderdaad rekening mee.

HIer kan je het stukje zien (om helemaal te zien moet je registeren)

De big foto staat er helaas niet bij op de site

http://www.destentor.nl/regioportal/STN/1,1478,12554-SportDeventer-Nieuws!Sport!Regiosport,00.html

''Vanuit de kelder onderweg naar de wereldtop''

everlast
20-10-2004, 21:08
Vanuit de kelder onderweg naar de wereldtop
door Bart-Jan Keizer

20 OKTOBER 2004 - DEVENTER - Drie keer per week staat Jeroen Wanrooij moederziel alleen te trainen in de kelder onder het ouderlijk huis. Nietvermoedende bewoners van het appartementencomplex op de Vijfhoek kunnen Wanrooij zomaar treffen tijdens het oefenen van vervaarlijke traptechnieken. Het maakt de 21 - jarige taekwondo - vechter niet uit. ‘Ik leef voor de sport.‘.

‘Kijk, hier train ik.‘ We zijn net de lift uit, na even daarvoor te zijn afgedaald naar de kelder. In de vierkante wachtruimte voor de lift doet de vechter zijn ding in een kille omgeving van kale muren en dikke verwarmingsbuizen. ‘Ik zou wel naar een sportschool willen. Maar ja, daar heb ik het geld niet voor.‘ Het geld dat Wanrooij heeft, investeert hij in buitenlandse trips. De taekwondoka vocht al internationale toernooien in Frankrijk en België.

Tegenwoordig trekt hij zich niets meer aan van medebewoners die net hun fiets in de kelder hebben gezet. ‘In het begin deed ik net of ik net terug was van hardlopen. Dat ik een beetje stond te rekken.‘ Wanrooij simuleert dat hij zijn kuitspieren oprekt en glimlacht. ‘Zo ongeveer.‘

Nu incasseert de vechter de verbaasde blikken gewoon. ‘Ach, het maakt me niet zo uit. Ik moet gewoon trainen en dat doe ik in de kelder. Het is gewoon een kwestie van gebruik maken van de mogelijkheden die je hebt.‘

En dat doet de ambitieuze Deventenaar dus. We gaan een deurtje verder, letterlijk. Aan de rechterzijde ontluikt een gang van enkele tientallen meters. Aan weerszijden hebben alle bewoners hun schuurtje. ‘Hier oefen ik mijn series. Dan begin ik voorin en blijf ik trappen tot achterin. En dan weer terug.‘

Toegewijd. Deze kwalificatie is zeker van toepassing op Wanrooij. Na het behalen van zijn mbo-diploma koos hij voor de sport en niet voor een studie in het hoger beroeps onderwijs. Wanrooij werkt nu door de week als bedrijfsleider in een computershop in Utrecht. ‘Zeven uur ‘s ochtends weg, zeven uur ‘s avonds thuis. Daarna eten, trainen en slapen.‘ Naast de exercities in de kelder traint de taekwondoka bij Roy Lufting van Taekwondo IJselland. ‘Samen met Roy bepaal ik mijn schema‘s. Hij gaat ook mee naar de toernooien als privé-coach.‘

De rigoureuze aanpak heeft Wanrooij allerminst windeieren gelegd. Dit jaar viel de 1.93 meter lange sporter vier keer in de prijzen. Op een internationaal toernooi in Brussel eindigde de Deventenaar als derde, een soortgelijk toernooi in Dordrecht won Wanrooij. ‘Op het Nederlands Kampioenschap werd ik derde. Dat was niet slecht, maar komend jaar wil ik meer.‘

De vechter gaat ver in zijn streven naar succes. ‘Als ik niet train bestudeer ik video‘s en dvd‘s van de wereldtoppers‘, vertelt hij. De kelder is inmiddels verruild voor zijn slaapkamer in het ouderlijk huis. Het ademt taekwondo: poppen van vechters, posters en het harnas en een gezichtsmasker in de hoek. Her en der staan of hangen verwijzingen naar de oosterse mystiek. Op de monitor van zijn computer prijkt een foto van een vechter. ‘Dat ben ik tijdens de training.‘

Wanrooij pakt een fotoboek van het schap. Met een aantal andere clubleden ging hij in 2002 terug naar de bron van de sport. Dit was mogelijkheid dankzij de contacten van trainer Lufting. ‘De reis naar Zuid-Korea was een gecombineerde stage en vakantie. We trainden twee keer per dag onder leiding van een sportprofessor. Na die reis ben ik echt fanatiek geworden. Ik wil gewoon zo goed worden als die vechters daar. Daar heb ik alles voor over.

kyokushin
20-10-2004, 21:32
leuk stukje

Justinian
20-10-2004, 21:52
Arme Ryu. Als je morgen in Deventer bent dan koop ik wel een brood voor je man! Hou je taai!

Jeru
20-10-2004, 21:59
LOL :mrgreen:
Hehehe ik wist niet dat je het zo zwaar had man. Als ik je de volgende keer achter het Centraal Station zie ronddolen geef ik je wel een eurootje :wink:

Justinian
20-10-2004, 22:03
LOL :mrgreen:
Hehehe ik wist niet dat je het zo zwaar had man. Als ik je de volgende keer achter het Centraal Station zie ronddolen geef ik je wel een eurootje :wink:
Precies! Forumbroederplicht!

Ryu
20-10-2004, 23:06
hehehe thanx i love knockouts misschien kan ik de pic nog krijgen van de krant dan post ik hem nog ff, heb ze gemailed..

let me know what you think.

thnx justi, als ik langs rijdt in mn honda prelude dan doe ik mn electrische raampje wel even open voor je broodje :lol:

Ronald
20-10-2004, 23:34
thnx justi, als ik langs rijdt in mn honda prelude dan doe ik mn electrische raampje wel even open voor je broodje :lol:
LMAO :mrgreen:

Highline
21-10-2004, 00:09
leuk stukje :thumbs:

Silat
21-10-2004, 02:24
Cool Ryu :thumbs:

Justinian
21-10-2004, 07:31
thnx justi, als ik langs rijdt in mn honda prelude dan doe ik mn electrische raampje wel even open voor je broodje :lol:
Alvast graag gedaan! Zet je de auto na de tijd wel ff terug waar je hem hebt 'gevonden' dan? :lol:

Ryu
21-10-2004, 10:32
Ok maar je moeder had geen ruimte meer in de garage :lol: j/k

Justinian
21-10-2004, 10:45
Ok maar je moeder had geen ruimte meer in de garage :lol: j/k
Mijn moeder heeft helemaal geen garage...