PDA

View Full Version : seminar Felipe Costa



remco pardoel
19-10-2004, 13:14
Aanstaande vrijdag, 22 november, is er bij mij op de club een seminar met niemand minder dan Felipe Costa.

Je zal de nieuwste moves leren.
we beginnen om 20.00 uur en het zal tot 22.00 uur duren.
Iedereen kan er aan mee doen
de schade zal 10 euro per persoon zijn.

locatie:
Pardoel Sports
Paganinistraat 73
5344 CM Oss

meer info.
[email protected]

HUNTER
19-10-2004, 14:02
hahaha gaan jullie nu een concurrentieslag beginnen??

Zondag bij Cadu 3 uur voor 30 euro
Vrijdag bij Remco 2 uur voor 10 euro

what's next??? :mrgreen: :mrgreen:

Ronald
19-10-2004, 14:49
hahaha gaan jullie nu een concurrentieslag beginnen??

Zondag bij Cadu 3 uur voor 30 euro
Vrijdag bij Remco 2 uur voor 10 euro

what's next??? :mrgreen: :mrgreen:
Hunter is scherp; Remco ook :mrgreen: .

remco pardoel
19-10-2004, 20:19
dan is de keuze waarschijnlijk erg eenvoudig
Ik hoef geen geld te verdienen op een seminar

Ik doe het voor de promotie van de sport...

remco pardoel

Wheelie
19-10-2004, 20:26
Aanstaande vrijdag, 22 november,

22 okt. bedoel je ? ;)

Cachoeira
19-10-2004, 20:29
Cadu verdient er ook geen geld aan, dat is gewoon de prijs die met Felipe is afgesproken.

Het beste is natuurlijk om naar allebei te gaan :wink:

remco pardoel
20-10-2004, 10:18
inderdaad 22 oktober
en Costa is zeker de moeite waard om 2 dagen te gaan
remco

Justinian
20-10-2004, 10:21
hahaha gaan jullie nu een concurrentieslag beginnen??

Zondag bij Cadu 3 uur voor 30 euro
Vrijdag bij Remco 2 uur voor 10 euro

what's next??? :mrgreen: :mrgreen:
:lol: Dat heeft Remco dus goed geregeld!

Anonymous
20-10-2004, 16:10
Hulde aan Remco,

Hij weet toch altijd weer grote namen binnen te halen voor een kleine prijs.
TOP jongen: ga zo door !!!

gr,

-=C=-

casca grossa
20-10-2004, 18:31
hahaha gaan jullie nu een concurrentieslag beginnen??

Zondag bij Cadu 3 uur voor 30 euro
Vrijdag bij Remco 2 uur voor 10 euro

what's next??? :mrgreen: :mrgreen:

ik denk dat een concurrentieslag nodig is, misschien voor remco. cadu is misschien een minder goede zakenman, maar een ding weet ik zeker, hij verdient er zelf geen rooie cent aan.

en wat betreft concurrentie?....

van dalen:
con·cur·ren·tie (de ~ (v.))
1 strijd waarin de ene partij beter probeert te zijn dan de andere => mededinging, wedloop

ik denk dat we die tijd al voorbij zijn!

Justinian
20-10-2004, 18:55
ik denk dat een concurrentieslag nodig is, misschien voor remco. cadu is misschien een minder goede zakenman, maar een ding weet ik zeker, hij verdient er zelf geen rooie cent aan.
Niet lullig bedoeld, maar kennelijk doet hij toch iets verkeerds.


en wat betreft concurrentie?....

van dalen:
con•cur•ren•tie (de ~ (v.))
1 strijd waarin de ene partij beter probeert te zijn dan de andere => mededinging, wedloop

ik denk dat we die tijd al voorbij zijn!

Wat is beter?

Als ik kijk naar de sportschool van Remco dan zie ik een hele mooie sportschool met een hoog en nog steeds stijgend ledenaantal. Ik weet niet hoe het met Cadu zit, maar - wederom niet lullig bedoeld - heeft hij überhaupt een eigen sportschool?

Remco heeft héél veel internationale toppers naar Nederland gehaald en altijd tegen een zeer voordelig tarief. Zo zijn Fabio Gurgel, Roberto Traven, Murillo Rua (i.s.m. Wiggert) en vele anderen naar Nederland gehaald om bij Remco les te geven. Ik ben bij meerdere stages aanwezig geweest en ben er altijd bijzonder over te spreken, temeer gezien het feit dat het dus ook erg betaalbaar is.

Ik ken Cadu niet als trainer, maar ik kan mij geen betere trainer wensen dan Remco. Remco heeft oog voor detail, is wat mij betreft nog steeds één van de meest technische grondvechters van Europa, weet me te motiveren zoals geen andere trainer mij wist te motiveren en is daarnaast een goede vriend.

Al met al beschikt Remco als trainer en als persoon over bijzondere kwaliteiten. Maar goed, ik ken Cadu niet als zodanig. Jij hebt met beide getraind dus zul je vast een beter oordeel kunnen geven...

redjuh
20-10-2004, 18:58
maarre er is zaterdagochtend een tournooi bij cadu... als je dan heen en weer naar dat seminar gaat, en je moet om 10 wegen, gaat dat echt te zwaar worden denk ik

casca grossa
20-10-2004, 19:37
ik denk dat een concurrentieslag nodig is, misschien voor remco. cadu is misschien een minder goede zakenman, maar een ding weet ik zeker, hij verdient er zelf geen rooie cent aan.
Niet lullig bedoeld, maar kennelijk doet hij toch iets verkeerds.


en wat betreft concurrentie?....

van dalen:
con•cur•ren•tie (de ~ (v.))
1 strijd waarin de ene partij beter probeert te zijn dan de andere => mededinging, wedloop

ik denk dat we die tijd al voorbij zijn!

je hoeft remco niet te verdedigen, ik weet het is een goede kerel!
Wat is beter?

Als ik kijk naar de sportschool van Remco dan zie ik een hele mooie sportschool met een hoog en nog steeds stijgend ledenaantal. Ik weet niet hoe het met Cadu zit, maar - wederom niet lullig bedoeld - heeft hij überhaupt een eigen sportschool?

Remco heeft héél veel internationale toppers naar Nederland gehaald en altijd tegen een zeer voordelig tarief. Zo zijn Fabio Gurgel, Roberto Traven, Murillo Rua (i.s.m. Wiggert) en vele anderen naar Nederland gehaald om bij Remco les te geven. Ik ben bij meerdere stages aanwezig geweest en ben er altijd bijzonder over te spreken, temeer gezien het feit dat het dus ook erg betaalbaar is.

Ik ken Cadu niet als trainer, maar ik kan mij geen betere trainer wensen dan Remco. Remco heeft oog voor detail, is wat mij betreft nog steeds één van de meest technische grondvechters van Europa, weet me te motiveren zoals geen andere trainer mij wist te motiveren en is daarnaast een goede vriend.

Al met al beschikt Remco als trainer en als persoon over bijzondere kwaliteiten. Maar goed, ik ken Cadu niet als zodanig. Jij hebt met beide getraind dus zul je vast een beter oordeel kunnen geven...

Jeru
20-10-2004, 19:57
maarre er is zaterdagochtend een tournooi bij cadu... als je dan heen en weer naar dat seminar gaat, en je moet om 10 wegen, gaat dat echt te zwaar worden denk ik

http://www.cityhotel.nl/ :wink:

redjuh
20-10-2004, 19:59
haha ja das een optie, maar daarvan ga ik geen gebruik maken

Wheelie
20-10-2004, 20:03
maarre er is zaterdagochtend een tournooi bij cadu... als je dan heen en weer naar dat seminar gaat, en je moet om 10 wegen, gaat dat echt te zwaar worden denk ik

http://www.cityhotel.nl/ :wink:

je kan vanaf daar gewoon lopen naar cadu ;)

redjuh
20-10-2004, 20:06
he wheel kom je ook kijken zaterdag?

Wheelie
20-10-2004, 20:35
he wheel kom je ook kijken zaterdag?

misschien

remco pardoel
22-10-2004, 22:44
is er ooit iets geweest dan
ieder doet zijn ding op zijn manier..