PDA

View Full Version : Nikko heeft veel nieuwe titels !!



Hammerkick
21-10-2004, 19:01
http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/showtime10.jpg http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/showtime11.jpg
http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/Freefight18.jpg http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/Freefight19.jpg
http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/2H2H13.jpg http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/2H2H14.jpg
http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/2H2H15.jpg http://www.nikko-sportsvideo.com/gifs/2H2H16.jpg

Nikko Sports heeft binnenkort op dvd,It's showtime 10 & 11,Freefight 18 & 19,2H2H 13,14,15 & 16.

Wheelie
21-10-2004, 19:22
Zijn alle Rings gala's eigenlijk verkrijgbaar op dvd ?

ashihara
21-10-2004, 19:25
Heb al wat titels ruim een maand geleden besteld en wacht nog steeds

kentaro
21-10-2004, 19:44
Wel jammer dat ze de It's Showtime in 2 aparte dvds hebben verdeelt ze konden het toch ook gewoon als dubbel dvd verkopen nu doen ze net of het 2 verschillende gala's waren!!

Highline
21-10-2004, 19:45
laatst op het forum stond ook dat er een dvd met het beste van rob kaman uitkomt en dat deze bij frs komt te liggen. uiteraard wil ik die hebben. is hier inmiddels al meer over bekend?

MB667
21-10-2004, 20:26
Nu nog de AFC's op DVD en alles is compleet.

Hollandpride
22-10-2004, 00:16
Die AFC toernoien waren echt zo bruut!!!

Anonymous
22-10-2004, 02:17
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......

Jay Hoov
22-10-2004, 10:01
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......


Alles draait om geld, dat weten jullie toch!!!
Gewoon niet meer kopen, gewoon naar die gala's toe gaan!!!!

Anonymous
22-10-2004, 14:21
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......

Tjonge wat zielig, hopenlijk lezen ze jouw onzin niet bij Nikko, want vroeger kosten overal een video fl 79.- of 49.95 bij de free record.
Euro 10.- voor een dvd is niet veel , zelfs in twee delen is dat vaak goedkoper als Pride en de UFC. Nikko is gewoon de goedkoopste.
Overigens zijn niet alle showtime delen in twee delen, dat heeft te maken met de lengte van de dvds!
Vraag ze maar voor st klaas of aan de kerstman dan hoef je helemaal niks te betalen, want natuurlijk is nikko een liefdadigheidsinstelling en draait daar niks om geld, het personeel zijn allemaal vrijwilligers en de huur en gas water en electriciteit wordt gesponsord door de gemeente.
De advertenties hoeft niet voor worden betaald, want die vinden Nikko zo leuk, het materiaal, computers , tapes, dlts, kun je gewoon voor niks halen in een computer winkel, alleen natuurlijk als je van nikko komt, want dan krijg je alles voor niks. Accountants , belasting en telefoonkosten heb je niet als je bij nikko werkt want de wereld draait niet om geld!

Hammerkick
22-10-2004, 14:41
Nou sinterklaas,ik ben het volledig met je eens!De Pride en Ufc dvd's zijn duur,maar bestel maar eens een dvd uit Japan,je bent al gauw 50 euro kwijt en dan is het nog niet te hopen,dat de douane 'm onderschept,want dan komen er nog meer kosten bij.

Anonymous
22-10-2004, 15:17
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......

Tjonge wat zielig, hopenlijk lezen ze jouw onzin niet bij Nikko, want vroeger kosten overal een video fl 79.- of 49.95 bij de free record.
Euro 10.- voor een dvd is niet veel , zelfs in twee delen is dat vaak goedkoper als Pride en de UFC. Nikko is gewoon de goedkoopste.
Overigens zijn niet alle showtime delen in twee delen, dat heeft te maken met de lengte van de dvds!
Vraag ze maar voor st klaas of aan de kerstman dan hoef je helemaal niks te betalen, want natuurlijk is nikko een liefdadigheidsinstelling en draait daar niks om geld, het personeel zijn allemaal vrijwilligers en de huur en gas water en electriciteit wordt gesponsord door de gemeente.
De advertenties hoeft niet voor worden betaald, want die vinden Nikko zo leuk, het materiaal, computers , tapes, dlts, kun je gewoon voor niks halen in een computer winkel, alleen natuurlijk als je van nikko komt, want dan krijg je alles voor niks. Accountants , belasting en telefoonkosten heb je niet als je bij nikko werkt want de wereld draait niet om geld!

Hey Mr. Boon....
niet zo kinderachtig reageren..... het is gewoon geldklopperij wat jullie (nikko) doet..... dvd's verkopen alzijnde het 2 verschillende is klanten misleiding.... begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat er dvd's zijn van de NL'se gevechten..... En ga nu niet vergelijken met PRIDE en UFC want die zijn qualitatief VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter....... Dit is geldklopperij op zn best/slechts..... maar toch koop ik ze omdat ze (nog) niet te downloaden zijn.....

Anonymous
22-10-2004, 15:18
en omdat het dus goedkoop is mag het??!! come on...... gewoon als 1 dvd/double layer maken/verkopen....

Hammerkick
23-10-2004, 13:22
Op de Russische 2H2H,staan ook veel Nederlandse vecheters,op Too Hot To Handle 13 :Furjel de Windt, Melvin Manhoef en Valentijn Overeem.Op Too Hot To Handle 14 :Bob Schrijber(versus Roman Zentsov) en op Too Hot To Handle 15 staan Fatih Kocamis en Gilbert Yvel.

Thomas
23-10-2004, 14:46
ik koop die troep niet, geldklopperij is het :twak:

Anonymous
23-10-2004, 23:08
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......

Tjonge wat zielig, hopenlijk lezen ze jouw onzin niet bij Nikko, want vroeger kosten overal een video fl 79.- of 49.95 bij de free record.
Euro 10.- voor een dvd is niet veel , zelfs in twee delen is dat vaak goedkoper als Pride en de UFC. Nikko is gewoon de goedkoopste.
Overigens zijn niet alle showtime delen in twee delen, dat heeft te maken met de lengte van de dvds!
Vraag ze maar voor st klaas of aan de kerstman dan hoef je helemaal niks te betalen, want natuurlijk is nikko een liefdadigheidsinstelling en draait daar niks om geld, het personeel zijn allemaal vrijwilligers en de huur en gas water en electriciteit wordt gesponsord door de gemeente.
De advertenties hoeft niet voor worden betaald, want die vinden Nikko zo leuk, het materiaal, computers , tapes, dlts, kun je gewoon voor niks halen in een computer winkel, alleen natuurlijk als je van nikko komt, want dan krijg je alles voor niks. Accountants , belasting en telefoonkosten heb je niet als je bij nikko werkt want de wereld draait niet om geld!

Hey Mr. Boon....
niet zo kinderachtig reageren..... het is gewoon geldklopperij wat jullie (nikko) doet..... dvd's verkopen alzijnde het 2 verschillende is klanten misleiding.... begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat er dvd's zijn van de NL'se gevechten..... En ga nu niet vergelijken met PRIDE en UFC want die zijn qualitatief VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter....... Dit is geldklopperij op zn best/slechts..... maar toch koop ik ze omdat ze (nog) niet te downloaden zijn.....


Onze markt is ook niet de nederlandse want die is heel klein en er lopen ook nog mensen zoals jij die het heeeeeeeeeeeeeel duur vinden 5 dvds voor 50 euro! En ik zou als producer niet eens kunnen leven van Nederland omdat wij niet net zoals Japan een tv budget voor productie hebben van bv een 500.000 dollar, had ik dat wel dan zou ik nog veel betere dvds maken als pride en K-1 voor veeeeeeeeeeel minder geld! Nikko is de enigste die aardig wat geld investeerd in productie, was dat niet het geval was er helemaal niks! Is voor jouw misschien beter hoef je ook niet meer te klagen!

Anonymous
24-10-2004, 00:12
Ik koop ze allemaal, ze zijn goed en niet duur

Anonymous
24-10-2004, 08:08
vraagje voor bas boon.

zijn de dvds die je dan verkoopt in het buitenland dan kwalitief beter? omdat daar voor jouw de markt groter is zoals je zelf zegt? of zijn de dvds die je verkoopt in nederland hetzelfde als in buitenland?

is het bovendien niet zo, dat telefoon kosten en kosten die je maakt voor het product belastingaftrekbaar zijn?

en hoe zit het met de tv rechten bevoorbeeld? koop je bevoorbeeld de tv rechten van 2 hot 2 handle of een simon rutz gala? of film je bevoorbeeld gratis en krijgt dan in ruil de tv rechten en video rechten? want het lijkt mij dat buiten de dvds en videos daar toch ook geld mee te verdienen valt?

alvast bedankt voor je antwoord

ricardo

MB667
24-10-2004, 11:26
Bas, zijn jullie ook nog van plan om de AFC uit Rusland om te zetten naar DVD?

Anonymous
24-10-2004, 12:03
en het leuke is dat die laatste It's showtime pas over een paar weken te leveren is...... en idd bullshit wat NIkko doet...elke keer weer.....de grote NL'dse events opdelen in 2en..... en die Russische en RINGS niet en die gewoon als 1 verkopen....geldkloppers...... Dat Pride en UFC gedownload en geripped word, ok..... want die zien wji hier pas half jaar later op dvd....maar dat ze dit elke keer weer doen......FOUT VAN NIKKOSPORTS.... en niet klantvriendelijk......

Tjonge wat zielig, hopenlijk lezen ze jouw onzin niet bij Nikko, want vroeger kosten overal een video fl 79.- of 49.95 bij de free record.
Euro 10.- voor een dvd is niet veel , zelfs in twee delen is dat vaak goedkoper als Pride en de UFC. Nikko is gewoon de goedkoopste.
Overigens zijn niet alle showtime delen in twee delen, dat heeft te maken met de lengte van de dvds!
Vraag ze maar voor st klaas of aan de kerstman dan hoef je helemaal niks te betalen, want natuurlijk is nikko een liefdadigheidsinstelling en draait daar niks om geld, het personeel zijn allemaal vrijwilligers en de huur en gas water en electriciteit wordt gesponsord door de gemeente.
De advertenties hoeft niet voor worden betaald, want die vinden Nikko zo leuk, het materiaal, computers , tapes, dlts, kun je gewoon voor niks halen in een computer winkel, alleen natuurlijk als je van nikko komt, want dan krijg je alles voor niks. Accountants , belasting en telefoonkosten heb je niet als je bij nikko werkt want de wereld draait niet om geld!

Hey Mr. Boon....
niet zo kinderachtig reageren..... het is gewoon geldklopperij wat jullie (nikko) doet..... dvd's verkopen alzijnde het 2 verschillende is klanten misleiding.... begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat er dvd's zijn van de NL'se gevechten..... En ga nu niet vergelijken met PRIDE en UFC want die zijn qualitatief VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter....... Dit is geldklopperij op zn best/slechts..... maar toch koop ik ze omdat ze (nog) niet te downloaden zijn.....


Onze markt is ook niet de nederlandse want die is heel klein en er lopen ook nog mensen zoals jij die het heeeeeeeeeeeeeel duur vinden 5 dvds voor 50 euro! En ik zou als producer niet eens kunnen leven van Nederland omdat wij niet net zoals Japan een tv budget voor productie hebben van bv een 500.000 dollar, had ik dat wel dan zou ik nog veel betere dvds maken als pride en K-1 voor veeeeeeeeeeel minder geld! Nikko is de enigste die aardig wat geld investeerd in productie, was dat niet het geval was er helemaal niks! Is voor jouw misschien beter hoef je ook niet meer te klagen!

NOgmaals als je mn text goed gelezen had zag je dat het mij ging over 1 gala als 2 aparte dvd's zijnde verkopen.....ik kocht die banden vroeger all bij jullie voor 89 gulden...... Ik kwam maandelijks langs voor de UFC / AFC en RINGS tapes.... Ik heb bijv 1 t/m 18 van UFC op video bij jullie gehaald dus reken maar uit wat voor geld ik daarvoor over heb...... Maak het dan duurder en verkoop het als dubbel dvd of dual layer....paar tientjes duurder vind ik niet erg, want als ik de japanse prides importeer ben ik ook goud geld kwijt...en heb het er voor over....
Het gaat er bij mij niet in dat jullie deze shows splitten op 2 dvd's en het dan nog verkopen als 2 aparte gala's zijnde....want nergens op de dvd's zie je staan dat het er 1 van de 2 is..... snappie??

}|^-_-^|{
24-10-2004, 12:10
ik koop die troep niet, geldklopperij is het :twak:

hear, hear.

ik huur ze altijd bij de moviemax in beverwijk, daar hebben ze een enorme sortering recente en minder recente vechtsportdvd's, en dan kopieer ik ze thuis.

Anonymous
24-10-2004, 14:10
vraagje voor bas boon.

zijn de dvds die je dan verkoopt in het buitenland dan kwalitief beter? omdat daar voor jouw de markt groter is zoals je zelf zegt? of zijn de dvds die je verkoopt in nederland hetzelfde als in buitenland?

Denk je dat het engels commentaar op de nederlandse dvds voor de nederlanders is?

is het bovendien niet zo, dat telefoon kosten en kosten die je maakt voor het product belastingaftrekbaar zijn?

Je moet wel eerst iets verdienen alvorens je dingen kunt aftrekken

en hoe zit het met de tv rechten bevoorbeeld? koop je bevoorbeeld de tv rechten van 2 hot 2 handle of een simon rutz gala? of film je bevoorbeeld gratis en krijgt dan in ruil de tv rechten en video rechten? want het lijkt mij dat buiten de dvds en videos daar toch ook geld mee te verdienen valt?

Dat zijn mijn zaken, maar als je goed op de copyright kijkt zul je zien dat er een samenwerkingsverband is. En de tv rechten worden steeds lucratiefer maar weegt nog niet op tegen de productie kosten

alvast bedankt voor je antwoord

ricardo

Anonymous
24-10-2004, 14:15
NOgmaals als je mn text goed gelezen had zag je dat het mij ging over 1 gala als 2 aparte dvd's zijnde verkopen.....ik kocht die banden vroeger all bij jullie voor 89 gulden...... Ik kwam maandelijks langs voor de UFC / AFC en RINGS tapes.... Ik heb bijv 1 t/m 18 van UFC op video bij jullie gehaald dus reken maar uit wat voor geld ik daarvoor over heb...... Maak het dan duurder en verkoop het als dubbel dvd of dual layer....paar tientjes duurder vind ik niet erg, want als ik de japanse prides importeer ben ik ook goud geld kwijt...en heb het er voor over....
Het gaat er bij mij niet in dat jullie deze shows splitten op 2 dvd's en het dan nog verkopen als 2 aparte gala's zijnde....want nergens op de dvd's zie je staan dat het er 1 van de 2 is..... snappie??[/quote]

Ik heb heel goed gelezen maar nu maak je er een ander verhaal van, dat die showtime in twee delen uitkomt heb ik als producer mijn eigen redenen voor en dat heeft niks met de dvd markt te maken. Nu zeg je maak het duurder???? Als je voor twee delen 20Euro kwijt ben wat maakt het dan uit? Is het zo erg om een schijfje te verwisselen na 2 uur, ik begrijp dat niet zo goed!. Dat je het nergens ziet staan is omdat men het vaak in andere landen niet weet. Ook heeft het te maken dat de tv programmas hetzelfde zijn als de uitgebrachte dvds. Tv programma is nooit langer als 2 uur!

Anonymous
24-10-2004, 14:17
ik koop die troep niet, geldklopperij is het :twak:

hear, hear.

ik huur ze altijd bij de moviemax in beverwijk, daar hebben ze een enorme sortering recente en minder recente vechtsportdvd's, en dan kopieer ik ze thuis.

Nou, nou, u helpt de mix fight en thaiboxwereld geweldig om niet een paar euro meer uit te geven voor een orginele, nu snappen andere forum bezoekers misschien gelijk waarom nederland te klein is en vol mierenneukers zit!

Justinian
24-10-2004, 14:20
De Pride en UFC films bekijk ik via het internet omdat het me te duur is en te lang duurt voordat ik het eindelijk kan bekijken. Van Nikko heb ik denk ik 10 a 15 video's liggen denk ik (2h2h, headache, Peter Aerts, DVD's van Dekker en nog een aantal). De prijs van deze DVD's vind ik redelijk en over de kwaliteit hoor je mij ook niet klagen.

payap
25-10-2004, 11:54
Mijn eerste video band kocht ik eind 1985. Gala van Fred Roijers vs Yasuo Tabata. Daar betaalde ik anno 1985 75 gulden voor. Ter vergelijking een biertje in het stapleven kostte toen 1,75 gulden.

Dat was echt duur toen die 75 gulden. Denk meer dan 75 euro vertaald naar anno 2004. En hierdoor heb ik er maar 3 ooit gekocht door die prijzen.

Nu liggen de mooiste dvd's voor 10 euro. Neem bv de ramon dekkers dvd's die zijn echt top!

Voor 10 euro hebben we niets te klagen en dit vind ik een hele redelijke prijzen. Met deze prijzen heb ik het laatste jaar al meer titels gekocht dan de 20 jr ervoor.

Hammerkick
26-10-2004, 07:47
Ik kocht ook mijn eerste videoband in 1985,van het eerste gala waar ik naar toe was geweest,Peter smit vs michel korpac 21-04-1985.Het was gewoon een bandje in een doos,zonder kaft en die kostte 50 piek.Twee jaar later kocht ik in de Jaap Edenhal de eerste originele band,miami beach 1984 Moncayo vs Kaman en nichols vs royers en die kostte volgens mij 75 gulden.Als je ziet hoe die begin gala's zijn opgenomen,heel simpel met 1 camera en je ziet de produkties van nu,dat is een wereld van verschil.Nikko maakt voor iedereen de dvds betaalbaar!!10 euro is toch niks!

bryan
26-10-2004, 08:39
maar ff tussendoor, wanneer liggen die titels nou in de winkels ? loop elke dag langs de free recordshop maar elke keer niets..........

Anonymous
26-10-2004, 09:12
Weet je wat ik me dus nu al een hele tijd afvraag?
Waar kan je Pride en UFC eigenlijk downloaden?

Ik koop ook DVD's van Pride bij Mikado.nl

ashihara
26-10-2004, 09:18
ben je fout bezig kato, ik heb zelf leeh ftp maar dc is ook een optie.

Virby
26-10-2004, 10:35
ben je fout bezig kato, ik heb zelf leeh ftp maar dc is ook een optie.

hoezo fout? Ik haal alle pride en ufc evenementen van usenet af. Maar heb ook alle dvd's origineel in de kast staan. Wat is hier fout aan?

Gulo gulo
26-10-2004, 11:16
Ashihara bedoelt waarschijnlijk, dat het prijstechnisch niet echt slim is.....

Virby
26-10-2004, 11:25
Ashihara bedoelt waarschijnlijk, dat het prijstechnisch niet echt slim is.....

:wink: ..joh

Kato
26-10-2004, 16:00
Het gaat er ook om dat je de DVD's alvast kan kijken terwijl je wacht op je bestelde DVD's.... :roll:

Maar dat kan dus via FTP?

}|^-_-^|{
26-10-2004, 16:04
ik koop die troep niet, geldklopperij is het :twak:

hear, hear.

ik huur ze altijd bij de moviemax in beverwijk, daar hebben ze een enorme sortering recente en minder recente vechtsportdvd's, en dan kopieer ik ze thuis.

Nou, nou, u helpt de mix fight en thaiboxwereld geweldig om niet een paar euro meer uit te geven voor een orginele, nu snappen andere forum bezoekers misschien gelijk waarom nederland te klein is en vol mierenneukers zit!

haha, in die 2e regel laat je je erg kennen. ik zit gemiddeld 2x per maand bij een gala á minstens 20 euro, vind ik ook al een leuke bijdrage.

Anonymous
27-10-2004, 19:50
Anonymous wrote:
}|^-_-^|{ wrote:
Thomas wrote:
ik koop die troep niet, geldklopperij is het


hear, hear.

ik huur ze altijd bij de moviemax in beverwijk, daar hebben ze een enorme sortering recente en minder recente vechtsportdvd's, en dan kopieer ik ze thuis.


Nou, nou, u helpt de mix fight en thaiboxwereld geweldig om niet een paar euro meer uit te geven voor een orginele, nu snappen andere forum bezoekers misschien gelijk waarom nederland te klein is en vol mierenneukers zit!

Ja maar worden ze daar echt rijk van???? :(

ashihara
28-10-2004, 09:49
Ashihara bedoelt waarschijnlijk, dat het prijstechnisch niet echt slim is.....

correct :wink:

pm me voor ftp

bryan
28-10-2004, 11:08
maar wanneer liggen ze nou bij de free....duurt nu best lang vorige keer zei iemand dat je half oktober er zouden liggen maar het is onderhand al bijna november....

Marco
28-10-2004, 17:03
ik was gister bij de freerecshop in mijn hometown en daar lagen maar een paar cagefight bandjes verder niks....

Virby
09-11-2004, 16:40
vandaag gebeld 9-11-04 ze komen vandaag binnen en gaan gelijk beginnen met versturen. Ik moest wel achteraan sluiten ze moeten aán zo'n 200 mensen uitleveren...:(

Anonymous
09-11-2004, 16:46
pfff duurt het nog maanden voordat ze bij de free record liggen

Nickuraba
09-11-2004, 18:08
nice. Ik heb al een paar 2h2h en its showtimes, maar k heb nu toch liever UFC en Pride

}|^-_-^|{
09-11-2004, 18:25
het is gewoon amateuristisch dat een half jaar na het gala nog geen dvds beschikbaar zijn. maakt niet uit, maar vraag dan geen professionele prijzen...