PDA

View Full Version : Furdgel De Windt op It's Showtime ?



Nicky
23-10-2004, 18:16
Ik vind dat deze vechter echt veel te weinig krijgt voor wat hij waard is.
En ik hoop ook echt dat hij op It's Showtime vecht.
Als er iemand is in Nederland die het grondgevecht positief neer kan zetten door zeer verassend en spektakulair te zijn op de grond dan is hij het wel.

Record van Furdjel De Windt (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=3025)

Justinian
23-10-2004, 18:18
Goeie vechter, zou hem wel vaker in actie willen zien. Het lijkt me wel wat om een rematch tegen Muniz te zien op Ringsregels.

Anonymous
23-10-2004, 18:25
Maar in de Arena zijn het toch geen Ringsregels meer?

Nicky
23-10-2004, 18:26
Aangepaste regels : 60 seconden op de grond ipv 30 seconden.

Justinian
23-10-2004, 18:31
Maar in de Arena zijn het toch geen Ringsregels meer?
Klopt idd, maar de topic had eerst een andere titel (Iets als:�wat vinden jullie van Furdjel de Windt?�). Ook onder de aangepaste regels zou ik deze partij wel in de Arena willen zien.

Nicky
23-10-2004, 18:32
Maar in de Arena zijn het toch geen Ringsregels meer?
Klopt idd, maar de topic had eerst een andere titel (Iets als:�wat vinden jullie van Furdjel de Windt?�). Ook onder de aangepaste regels zou ik deze partij wel in de Arena willen zien.

Klopt, Maar ik bedacht me ;)

Wheelie
23-10-2004, 18:34
Zeker wil ik Furdjel wel zien, maar dan op regels waar er geen grond limiet is
vale tudo of zo

mama
23-10-2004, 18:35
rings regels zijn zeker niet cool.....
is niet goed voor grondvechters,
steeds als het net wat wordt moeten ze al weer staan :twak:

maar wil furdjel wel zien vechten hoor in de ArenA :thumbs:

Hollandpride
23-10-2004, 18:49
Ik zou em zeker willen zien. Heb goede verhalen over hem gehoord, maar nog nooit in het echt zien vechten.

makavelli
23-10-2004, 19:10
Ik vind furdgel echt een onderschatte vechter.
Hij verdiend het om in de arena te staan, tegen Genki Sudo of Kid Yamamoto zou echt vet zijn.

Wix
23-10-2004, 19:27
rings regels zijn zeker niet cool.....
is niet goed voor grondvechters,
steeds als het net wat wordt moeten ze al weer staan :twak:

Daarom zijn de Rings gala's altijd :thumbs:

Nicky
23-10-2004, 21:42
De Windt hoeft niet meteen een top tegenstander te hebben. Als hij op een gala als It's Showtime kan vechten, zou dat alleen al top zijn.

Hij moet echt zijn kans krijgen.

HUNTER
24-10-2004, 00:56
rings regels zijn zeker niet cool.....
is niet goed voor grondvechters,
steeds als het net wat wordt moeten ze al weer staan :twak:

Daarom zijn de Rings gala's altijd :thumbs:

Rings gala's zijn idd erg top, maar ik zou eerder zeggen ondanks die regels.

Ik zou Furdjel dan ook liever op IMA of op Pro Shooto (desnoods vale tudo) regels zien vechten. En tegen Genki Sudo zou helemaal uitermate top zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nicky
24-10-2004, 22:32
TTT

mama
24-10-2004, 22:35
ik heb hem in zaandam in het zaantheater vorig jaar zien vechten. volgens mij waren kevin, nicky en menno er ookbij.
dat was op vale tudo regels. vond ut zeker een spectaculaire partij. wel erg snel over

Nicky
24-10-2004, 22:40
Klopt die won hij door middel van een armklem.

Peete
24-10-2004, 23:21
en die partij was tegen marco holdkamp als ik me niet vergis

Aaronk
25-10-2004, 01:59
Furjel is top

Nicky
25-10-2004, 16:39
Ik bedoel met alle respect voor Plug en Chico maar als deze namen bij 2H2H kunnen vechten... Nou wat is er dan mis met De Windt... Beste grondvechter van Nederland!

Hoort gewoon thuis op dit soort evenementen.

Peete
25-10-2004, 18:09
Nicky = correct

Marco
26-10-2004, 13:15
Nicky is zwaar correct !

}|^-_-^|{
26-10-2004, 13:19
heel zwaar correct amice

HUNTER
26-10-2004, 13:21
de meningen zijn dus vrij eensgezind...... Furdjel verdient n plek in de lineup van de ArenA. Nu Genki Sudo nog even contracteren en klaar

Marco
26-10-2004, 13:41
Furdjel tegen Tapilatu (=rematch) zou ook leuk zijn, ik weet alleen of Tapilatu fit is, die heeft nog wel eens een blesssure.... :(

Thomas
26-10-2004, 13:44
de meningen zijn dus vrij eensgezind...... Furdjel verdient n plek in de lineup van de ArenA. Nu Genki Sudo nog even contracteren en klaar

:thumbs:

Nicky
26-10-2004, 15:13
Furdjel tegen Tapilatu (=rematch) zou ook leuk zijn, ik weet alleen of Tapilatu fit is, die heeft nog wel eens een blesssure.... :(

Tapilatu vecht tegen Ubeda in de ArenA

Anonymous
26-10-2004, 15:21
Furdjel vecht 14 november in Almere tegen Pislik.

Nicky
26-10-2004, 15:22
Klopt maar de Arena ligt in Amsterdam ;)

mama
26-10-2004, 15:24
las ergens dat dat niet doorging wegens blesure van Furdjel

}|^-_-^|{
26-10-2004, 15:27
hmz, zondag zag hij er topfit uit.... :?

HUNTER
26-10-2004, 15:33
er stond op het yoseikan forum dat Furdjel zijn borstbeen gebroken zou hebben.....

hoop t niet voor m.

en trwns, mocht genki sudo niet kunnen dan zou Alexandre 'pequeno' Nogueira ook wel n leuke tegenstander zijn voor Furdjel in de ArenA :thumbs:

Nicky
26-10-2004, 15:37
Ik hoop het echt niet

Kato
26-10-2004, 16:05
Firgil tegen Cadu grappling match!!!!!!

Is hij geen leerling van Martijn de Jong?

Nicky
26-10-2004, 16:05
Furdgel is van Schreiber Gym

HUNTER
26-10-2004, 16:09
Firgil tegen Cadu grappling match!!!!!!



Ja hoor Furdjel weegt 70 en Cadu bijna 100 :? :?

Thomas
26-10-2004, 16:09
Furdjel heeft tijdens het sparren het kraakbeen bij zijn ribben gebroken. Dit is al 1 a 2 weken terug gebeurd. De partij tegen Pislik gaat dus helaas niet door. Misschien kan Furdjel hier zelf nog even reageren. Het is iig zwaar balen voor hem en voor iedereen die hem graag weer in de ring aan het werk had gezien. Maar.... Furdjel kennende komt hij sterker terug dan ooit :thumbs:

Kato
26-10-2004, 16:09
Ja da's waar ook.

Nicky
26-10-2004, 16:28
Neemt niet weg, dat hij gewoon in de ArenA hoor te staan :thumbs:

}|^-_-^|{
26-10-2004, 16:48
inderdaad, rutz: contracteer deze gigant! :thumbs:

Wheelie
27-10-2004, 11:13
Furdjel heeft tijdens het sparren het kraakbeen bij zijn ribben gebroken.

Das klote man, succes met je herstel Furdjel

Iwan
27-10-2004, 11:35
Furdjel heeft tijdens het sparren het kraakbeen bij zijn ribben gebroken. Dit is al 1 a 2 weken terug gebeurd. De partij tegen Pislik gaat dus helaas niet door. Misschien kan Furdjel hier zelf nog even reageren. Het is iig zwaar balen voor hem en voor iedereen die hem graag weer in de ring aan het werk had gezien. Maar.... Furdjel kennende komt hij sterker terug dan ooit :thumbs:

Oeioeioei, kraakbeen blessures zijn zwaar k$t man!
Geneest heeeeeeeel langzaam.
Van harte beterschap Furdjel!

Anonymous
18-11-2004, 17:03
nou bedankt voor de mensen die me steunen....... het lijkt alleen hier in nederland als bepaalde dingen te mooi zijn om waar te zijn.... hoop wel dat ik er ooit sta het maakt mij ook helemaal niet uit tegen wie zolang ik maar vecht

Thomas
18-11-2004, 17:04
nou bedankt voor de mensen die me steunen....... het lijkt alleen hier in nederland als bepaalde dingen te mooi zijn om waar te zijn.... hoop wel dat ik er ooit sta het maakt mij ook helemaal niet uit tegen wie zolang ik maar vecht

Jij gaat er nog veeeel vaker staan :thumbs:

Jinx
18-11-2004, 18:00
Je bent een toppertje, Furdjel. Beterschap met je blessure en ik hoop je weer veel met dat mooie koppie van je op een poster te zien.

Nicky
18-11-2004, 19:32
nou bedankt voor de mensen die me steunen....... het lijkt alleen hier in nederland als bepaalde dingen te mooi zijn om waar te zijn.... hoop wel dat ik er ooit sta het maakt mij ook helemaal niet uit tegen wie zolang ik maar vecht

Op een gegeven moment kunnen mensen niet meer om je heen.
Gewoon blijven presteren op de kleinere galas ;)

Anonymous
18-11-2004, 23:04
nou bedankt voor de mensen die me steunen....... het lijkt alleen hier in nederland als bepaalde dingen te mooi zijn om waar te zijn.... hoop wel dat ik er ooit sta het maakt mij ook helemaal niet uit tegen wie zolang ik maar vecht

Op een gegeven moment kunnen mensen niet meer om je heen.
Gewoon blijven presteren op de kleinere galas ;)

Nicky, hoeveel partijen van Furdjel heb jij in werkelijkheid gezien ?
Volgens mij weinig tot geen ...

Kleinere gala's ... in AHOY tegen Muniz ... klein gala ?

Keep on yappin', boy !

mac
18-11-2004, 23:05
Ik bedoel met alle respect voor Plug en Chico maar als deze namen bij 2H2H kunnen vechten... Nou wat is er dan mis met De Windt... Beste grondvechter van Nederland!

Hoort gewoon thuis op dit soort evenementen.


Groot gelijk jochie.
Furdjel is niet te vergelijken met deze jongens
Furdjel is technischer en heeft gewoon een groter vechtershart als die angsthaas van een chico.

Anonymous
18-11-2004, 23:07
Effe een keer serieus:

Furdjel tegen Per Eklund, dat zou een echte mooie partij zijn in de Arena en kijk maar op Sherdog, want bijna niemand van de aanwezige "kenners" kent deze vechter 8)

Anonymous
19-11-2004, 00:10
Effe een keer serieus:

Furdjel tegen Per Eklund, dat zou een echte mooie partij zijn in de Arena en kijk maar op Sherdog, want bijna niemand van de aanwezige "kenners" kent deze vechter 8)


dat vind ik nou grappig van sommige gasten hier he !!! ze willen je graag op grote gala's zien en gelijk tegen een groot iemand...... ( dus eigenlijk willen ze je op je bek zien gaan) waarom niet een normale partij zodat het publiek ff kan genieten en dan de volgende keer tegen een grootheid... maar ja ik heb blijkbaar toch geen keus dus stuur die toppers maar..... ik sta tegen iedereen!!!

Fr3ddy
19-11-2004, 02:10
dat vind ik nou grappig van sommige gasten hier he !!! ze willen je graag op grote gala's zien en gelijk tegen een groot iemand...... ( dus eigenlijk willen ze je op je bek zien gaan)
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Mensen willen waar voor hun geld (minimaal 70 Euro = 154 Gulden.. ja ik reken nog altijd alles om :lol: ... en das geen kattepis), dus die verwachten een oorlog tegen een volwaardige tegenstander. Die 'normale' partijen kan je overal draaien maar je hebt het nu over een van Hollands meest prestigieuze gala's dan vind ik dat je van het niveau moet zijn dat je tegen de allerbeste tegenstanders een goede partij moet kunnen draaien. De meeste mensen hier, inclusief ikzelf, hebben best een hoge pet van je op dus die zien je echt niet graag op je bek gaan tegen een of andere Deen, dus die zijn van mening dat jij ook deze tegenstander kunt hebben. Een zwaarbevochten overwinning is toch de mooiste lijk mij? :thumbs:

Nicky
19-11-2004, 06:45
nou bedankt voor de mensen die me steunen....... het lijkt alleen hier in nederland als bepaalde dingen te mooi zijn om waar te zijn.... hoop wel dat ik er ooit sta het maakt mij ook helemaal niet uit tegen wie zolang ik maar vecht

Op een gegeven moment kunnen mensen niet meer om je heen.
Gewoon blijven presteren op de kleinere galas ;)

Nicky, hoeveel partijen van Furdjel heb jij in werkelijkheid gezien ?
Volgens mij weinig tot geen ...

Kleinere gala's ... in AHOY tegen Muniz ... klein gala ?

Keep on yappin', boy !

Noem je 1 partij op.

Als je ziet hoeveel grote galas erzijn en hoevaak De Windt er te zien is dan is het te belachelijk voor woorden dat hij er zelden of nooit op de line up staat. Ik heb genoeg partijen in werkelijkheid gezien om te kunnen zeggen dat hij gewoon met gemak kan vechten op Its Showtime of 2H2H.

Jeru
19-11-2004, 08:48
Topvechter! Moet ook gewoon in de Arena staan....

phranq
19-11-2004, 10:10
dat vind ik nou grappig van sommige gasten hier he !!! ze willen je graag op grote gala's zien en gelijk tegen een groot iemand...... ( dus eigenlijk willen ze je op je bek zien gaan)
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Mensen willen waar voor hun geld (minimaal 70 Euro = 154 Gulden.. ja ik reken nog altijd alles om :lol: ... en das geen kattepis), dus die verwachten een oorlog tegen een volwaardige tegenstander. Die 'normale' partijen kan je overal draaien maar je hebt het nu over een van Hollands meest prestigieuze gala's dan vind ik dat je van het niveau moet zijn dat je tegen de allerbeste tegenstanders een goede partij moet kunnen draaien. De meeste mensen hier, inclusief ikzelf, hebben best een hoge pet van je op dus die zien je echt niet graag op je bek gaan tegen een of andere Deen, dus die zijn van mening dat jij ook deze tegenstander kunt hebben. Een zwaarbevochten overwinning is toch de mooiste lijk mij? :thumbs:

Fr3ddy = correct

Aaronk
19-11-2004, 14:24
Furjel = cool