PDA

View Full Version : Audrey Kruyning en Cees van Dijk hebben gevochten in Letland



RisingSun
25-10-2004, 16:44
Bron forum van www.yoseikan.nl

Ik zal even een korte beschrijving geven van de wedstrijden:

Cees:

Moest tegen een oostblokbeer
Er werd gegokt in de zaal. Cees kwam met zijn lange lijf en bril op. Iedereen had gegokt op die oostblokbeer, alleen 1 meisje op Cees. Die is gisteren rijk naar huis gegaan!!

Cees ging las een speer. Op een gegeven moment kwmaen ze in een positie stop don't move. Cees lag op zijn rug en de tegenstander bij hem in de guard. Cees stopt netjes en wacht totdat hij in het midden van de ring wordt geslpeet. Wat doet die oostblokbeer, begint in een keer te rammen en Cees krijgt een daverende hoek op zijn hoofd. De scheids greep gelijk in en zijn tegenstander kreeg een strafpunt, maar Cees voelde zich na de wdstrijd nog steeds duixelig...Cees heild zijn hoofd koel en ging gewoon door. De oostblokbeer bleef rontgeintjes uithalen en rare dingen doen, maar Cees kon met zijn giraffebenen hem in een sankaku krijgen en moest beertje aftikken!!!!!

Mijn eigen partij:

Mijn tegenstandster Oksana kwam uit Riga zelf, de zaal onthaalde haal met veel gejuich. Oksana had op de poster drie kampionebelts om, ze heeft meer dan 20 kickbokswedsttijden gedraaid en is zelfs Europees kampioen. Ik kreeg van Edgar de opdracht om gelijk in te komen, haar tegn de touwen te duwen, dit is de hele wedstrijd ook gebuerd. Mijn links rechts zaten er regelmatig op, die van haar nauwelijks (heb in ieder geval geen schrammetje)
Ik duwde haar in de touwen, gooide haar en kwam bij haar in de gaurd terecht. Ze tpobeerde te knijpen met haar benen, aar ja, evrspilde moeite en energei. Op het moment dat ik haar voelde verzuren, gaf ik 2 stoten op haar hoofd, ze liet gelijk los met haar benen maar kon toch nog opstaan, terwijl ik haar nog een stoot op haar hoofd gaf. Ik ging opnieuw in de clinch naar de touwen. Daar gooide ik haar wederom en kwam site mount. Vandaar nog gestoten, daarna kwam ik mount. Ik heb ongeveer 2,5 minuten non-stop op haar hoofd geroffeld, ze zag er niet uit. Ze was wel taai, want ze bleef wel doorknokken. Ik probeerde een armklem maar lukte net niet, dus weer topposition en stoten. Einde ronde 1:

Ronde 2: Ik wam weer in met links rechts en clinch en touwen. Ik gooide haar, maar ze greep de touwen vast (waar je eingelijk een strafpunt voor dient te krijgen) Daardoor landde ze bij mij in de guard. vandaar kon ze niets doen, want ik hield haar stevig vast. De scheids breakte.
We begonnen opneiw staand en ik gaf haar weer een rake links rechst en clinch. Ik gooide haar wederom en kwam in half mount. Einde ronde 2

Zoals jullie begrijpen uit mijn verhaal is zij absoluut niet aan bod gekomen in de wedstrijd. Maar er hadden al 3 Nederlanders gewonnen en besloot de jury een draw, wat zeer onterecht is! MAar de regelement zei dat er geen draw kon zijn en de lichtste wint dan uiteindelijk.

Aangezien ik onder de 60 kg was en oksana 64/65 kg, hebben ze hun eigen regelement niet gevolgd.

Ik ben dus de winnaar. Ze durfde me nog nauwelijks aan te kijken en zag echt bond en blauw. Zelf heb ik geen schrammetje.

bloody
25-10-2004, 17:09
voor mij heb je gewonnen ! osu! goed gedaan

Anonymous
25-10-2004, 17:19
Stoer zeg! Gefeliciteerd met jullie overwinning!
Yoseikan is goed bezig!

Is er trouwens van jullie partijen ook nog video-opnamens gemaakt?
En zijn deze ergens te verkrijgen?

kyokushin
25-10-2004, 17:27
congratz!

RisingSun
25-10-2004, 17:28
owjah ff voor de duidelijkheid, het stukje van "mijn partij" is dus getypt door audrey kruyning en niet door mij, ik heb het alleen maar geknipt en geplakt :D
En de sportschool waar ze voor uit komen is natuurlijk Budo Academy Physical!

Tarzan
25-10-2004, 17:42
Gefeliciteerd allebei.

Vecht Cees as zaterdag nog wel???

Ronny
25-10-2004, 18:49
ja, maar niet tegen jou.

MB667
25-10-2004, 18:51
Gefeliciteerd beide!

Anonymous
25-10-2004, 19:27
Cristos Petrousos(spelling?) van team Schrijber heeft ook gevochten en op punten gewonnen.

}|^-_-^|{
25-10-2004, 19:34
lekker hoor :thumbs:
die letten nodigen nooit meer nederlanders uit denk ik :mrgreen:

Triker
25-10-2004, 21:28
LOL, die zullen zich de volgende keer wel achter de oren krabben voordat ze dutchies uitnodigen hahahaa.

Maar al bij al weer een goede prestatie van deze 3 Nederlandse toppers :thumbs:

Dalgliesh
25-10-2004, 21:33
Dylan v Kooten Vocht er ook, zette echt een super partij neer. Ze vochten allemaal op Pride regels, inclusief stop don,t move regel. Dylan, shoote in de 1ste ronde zijn tegenstander aan en gaf kniestoten vanuit de sidemount op lichaam en hoofd. 2e ronde was hetzelfde en er werd dan ook na 3 minuten ingegrepen toen dylan vanuit side mount full mount pakte en de handoek werd gegooid.
Helaas waren er ook verlies partijen, voor Sergej Sporks lede (schreiber) Franklin Beuk dimitri sandaman en Evert Fyeet. De partij van Per eklund, waar ik naar uitkeek, heb ik helaas door omstandigheden niet gezien. De man weegt rond de 70 kilo en is in mijn ogen echt een topper. Behalve de weging was het gala goed geregeld.

Gulo gulo
26-10-2004, 10:50
Gefeliciteerd jullie zijn goed bezig :thumbs:

Andre
26-10-2004, 11:43
Dylan v Kooten Vocht er ook, zette echt een super partij neer. Ze vochten allemaal op Pride regels, inclusief stop don,t move regel. Dylan, shoote in de 1ste ronde zijn tegenstander aan en gaf kniestoten vanuit de sidemount op lichaam en hoofd. 2e ronde was hetzelfde en er werd dan ook na 3 minuten ingegrepen toen dylan vanuit side mount full mount pakte en de handoek werd gegooid.
Helaas waren er ook verlies partijen, voor Sergej Sporks lede (schreiber) Franklin Beuk dimitri sandaman en Evert Fyeet. De partij van Per eklund, waar ik naar uitkeek, heb ik helaas door omstandigheden niet gezien. De man weegt rond de 70 kilo en is in mijn ogen echt een topper. Behalve de weging was het gala goed geregeld.
Het was Andre Fyeet die daar vocht dit weekend.

Andre

Anonymous
26-10-2004, 11:44
Heeft iemand de volledige uitslagen van dit gala? Hebben Edmund Kirsis en Pavel Dolgov ook gevechten?

Anonymous
26-10-2004, 15:22
De jongen van Schreiber hebben het top gedaan! Jammer dat ik ze niet gezien heb, want ik moest na hun vechten.

De sfeer onder de Nederlanders was top, gezellig en we ondersteunden elkaar allemaal. Ik heb mij er zeker vermaakt.

groetjes Audrey

Anonymous
26-10-2004, 20:11
owjah ff voor de duidelijkheid, het stukje van "mijn partij" is dus getypt door audrey kruyning en niet door mij, ik heb het alleen maar geknipt en geplakt :D
En de sportschool waar ze voor uit komen is natuurlijk Budo Academy Physical!

Als ik had geweten dat dit stukje ook op mixfight terecht kwam had ik wel meer op mijn taalfouten gelet, had maar paar minuutjes om te typen dus heb niet gekeken hoe het er stond....

Wheelie
26-10-2004, 20:15
Als ik had geweten dat dit stukje ook op mixfight terecht kwam had ik wel meer op mijn taalfouten gelet, had maar paar minuutjes om te typen dus heb niet gekeken hoe het er stond....

Maakt niet uit hoor, heb wel eens erger gezien.

:thumbs:

Ronald
26-10-2004, 21:24
Maak ff een accountje aan als je wilt Audrey.

Dalgliesh
27-10-2004, 00:34
Ja, sorry. Het was de "andre" Fyeet André, excuses. Maar we hadden idd wel veel gelachen gegeten en geslapen :mrgreen:

Sjaak
27-10-2004, 10:02
Gefeliciteerd Audrey met je overwinning :thumbs:

Rayman
27-10-2004, 12:59
Inderdaad gefeliciteerd allemaal.