PDA

View Full Version : siyar vs jordan



bloody
25-10-2004, 19:14
siyar tegen jordan dat lijkt mij een mooie partij lijken. Aangezien ze allebei van arschak hebben gewonnen, lijkt het mij ook goed ook eens tijd dat deze jongens allebei in de arena staan. Wat vinden jullie ervan ?

Wheelie
25-10-2004, 19:50
Ik wil Siyar wel eens zien vechten, veel over gehoord maar nog nooit zien vechten :oops:

Hollandpride
25-10-2004, 19:53
me too wheelie, ben ook erg benieuwd.

HUNTER
25-10-2004, 20:01
Ik wil Siyar wel eens zien vechten, veel over gehoord maar nog nooit zien vechten :oops:

siyar vecht in enschede op het gala van Angelo

maar tegen jordan in de arena zou ook erg vet zijn!!!

Ronald
25-10-2004, 23:37
Ik wil Siyar wel eens zien vechten, veel over gehoord maar nog nooit zien vechten :oops:
Je hebt wat gemist. Ik heb 'm nu een paar keer zien vechten en hij is zeer allround en explosief. Echt een publiekstrekker.

bloody
26-10-2004, 10:07
siyar heeft niet voor niks de bijnaam the killer, dat is hij in de ring zeer zeker. Eenmaal tussen de touwen en bam knop om en slopen die handel en supertechnisch ook megavechter

Tsuki
26-10-2004, 11:26
ik heb hem 1 keer zien vechten tegen nathan ..........

Wheelie
26-10-2004, 11:32
ik heb hem 1 keer zien vechten tegen nathan ..........

en ? wie won er ?

B3 lik3 M3
26-10-2004, 11:37
Ik dacht Nathan op beslissing..

Tsuki
26-10-2004, 11:44
overtuigend op beslissing ...........................

B3 lik3 M3
26-10-2004, 11:52
Ik kon me herrineren dat sommige mensen het daar niet mee eens waren..val me er niet op aan maar kreeg volgens mij een keer zoiets mee..iemand?

Anonymous
26-10-2004, 11:53
overtuigend op beslissing ...........................

En ik heb Siyar daarna zien vechten tegen Nathan in deventer op training.......vraag maar eens hoe dat ging......

B3 lik3 M3
26-10-2004, 11:55
Heb je ook een naam guest?

Tsuki
26-10-2004, 12:05
overtuigend op beslissing ...........................

En ik heb Siyar daarna zien vechten tegen Nathan in deventer op training.......vraag maar eens hoe dat ging......

hoe ging dat dan ?

Tsuki
26-10-2004, 12:07
of mag ik niet zeggen dat het een overtuigende overwinning was , neemt niet weg dat ik siyar een goede vechter vind maar die overwinning was overtuigend .......

Iwan
26-10-2004, 12:17
overtuigend op beslissing ...........................

En ik heb Siyar daarna zien vechten tegen Nathan in deventer op training.......vraag maar eens hoe dat ging......

LOL!
WTF heeft dat met knokken in de ring te maken.
Hahaha, tja, je hebt wel verloren maar op de training ging het toch goed?
Onderbouw je stelling ff...

Iwan
26-10-2004, 12:20
Siyar en Nathan zijn allebei bikkels eerste klas, en zijn allebei super-gozers, dus ik zie het hele punt van discussie niet.

B3 lik3 M3
26-10-2004, 12:22
Iwan=correct...

Tsuki
26-10-2004, 12:23
iwan = the man

Iwan
26-10-2004, 12:24
Ik kon me herrineren dat sommige mensen het daar niet mee eens waren..val me er niet op aan maar kreeg volgens mij een keer zoiets mee..iemand?

Ik heb trouwens zelf de jurybriefjes achteraf gezien en die waren toch behoorlijk overtuigend...

Silat
26-10-2004, 13:27
Ik wil Siyar wel eens zien vechten, veel over gehoord maar nog nooit zien vechten :oops:

WAT?? jij niet?? jij ziet toch alles??


ehh ik heb Nathan nog nooit zien vechten.. :oops:

Maar van Siyar weet ik dat ie een bikkel 1e klas is ja. Die jongen kent alleen maar oorlog in de ring. Echt een vette partij toen tegen Ashrak.

Thomas
26-10-2004, 13:38
Ik wil Siyar wel eens zien vechten, veel over gehoord maar nog nooit zien vechten :oops:

WAT?? jij niet?? jij ziet toch alles??


ehh ik heb Nathan nog nooit zien vechten.. :oops:

Maar van Siyar weet ik dat ie een bikkel 1e klas is ja. Die jongen kent alleen maar oorlog in de ring. Echt een vette partij toen tegen Ashrak.

heb Nathan in Beverwijk tegen Veselovsorov zien vechten. Ik vond het toen een erg mooie pot. Ik heb siyar ook nog nooit zien knokken. Ik heb veel goede dingen over hem gehoord. Ik ben benieuwd....

bloody
26-10-2004, 13:41
he de titel luid siyar tegen jordan niet siyar tegen nathan zou trouwens wel een mooie partij worden

Anonymous
26-10-2004, 13:57
overtuigend op beslissing ...........................

En ik heb Siyar daarna zien vechten tegen Nathan in deventer op training.......vraag maar eens hoe dat ging......

LOL!
WTF heeft dat met knokken in de ring te maken.
Hahaha, tja, je hebt wel verloren maar op de training ging het toch goed?
Onderbouw je stelling ff...

maarre hoe ging dat op training??

RisingSun
26-10-2004, 17:58
Ik heb siyar aantal keer zien vechten en hij heeft echt de spirit. Nathan heb ik tegen andre fyeet gezien en die partij vond ik niet veel aan maar dat zegt niets over de kwaliteiten van nathan natuurlijk!

TheSkindo
28-10-2004, 18:23
Aan onze "Guest", een training is precies wat het is, een training. en als je ergens gaat trainen kom je daar om te leren. Sparren of grapplen is nog steeds niet knokken in de ring. Als dat zo was dan kon ik heel wat wereldkampioenen. Het is heel erg zielig dat dit ter disscussie moet komen.

Anonymous
28-10-2004, 22:20
Aan onze "Guest", een training is precies wat het is, een training. en als je ergens gaat trainen kom je daar om te leren. Sparren of grapplen is nog steeds niet knokken in de ring. Als dat zo was dan kon ik heel wat wereldkampioenen. Het is heel erg zielig dat dit ter disscussie moet komen.
Dus je vindt Nathan beter dan Siyar??
Waarom willen jullie dan geen remach??

TheSkindo
28-10-2004, 23:34
Ik vond Nathan die partij idd beter dan Siyar (En daar ging het ook om) en btw, waarom geeft Siyar zelf nooit een rematch?

Justinian
28-10-2004, 23:54
Ontopic mensen, het gaat hier om Siyar vs Jordan!

the killer
29-10-2004, 00:34
Ik vond Nathan die partij idd beter dan Siyar (En daar ging het ook om) en btw, waarom geeft Siyar zelf nooit een rematch?


jongens... waar gaat dit allemaal heen? Ik heb een keer verloren en iedereen heeft wel eens verloren... dat weten jullie beter dan ik denk ik... Mohammad Ali, tyson, Roy jones jr., Oscar de la Hoya... zelf die mensen hebben wel eens verloren. Wat ik heel erg naar vind is dat jullie dat steeds op het forum gooien dat ik ooit een keer verloren heb... Dat ga ik echt wel meer dan goed maken... Ik neem aan dat jullie me ook eerder hebben zien vechten dan alleen die avond dat ik verloren heb. Iedereen heeft wel eens een kut dag! En ik zal jullie eens vertellen wat er allemaal meespeelde in tijdens die wedstrijd.

1. ik had 5 blessures... maar daar heb ik zelf voor gekozen om te vechten(ik dacht dat ik niet te verslaan was omdat ik alles makkelijk won, maar van die wedstrijd heb ik echt heel veel geleerd en geloof me nou maar dat gaat niet nog een keer gebeuren want ik maak zulke fouten maar een keer en dat kwam dat ik zo dacht omdat ik puur onervaren was... en van je eerste verlies partij in je carriere leer je veel!!!!!!!!)

2. Ik was er om half 1 en ik moest half 11 's avonds vechten als ik me niet vergis... ik had helemaal niks gegeten die dag... waarom? omdat het onduidelijk was wanneer ik vocht... elke keer kreeg ik mee dat ik iets later moest... ik heb wel 3 keer moeten opwarmen en steeds werd ik weer koud. Toen het zover was heb ik niet een meer opgewarmd, want zoveel energie was niet meer over.

3. ik had eigenlijk 2,5 of 3 weken voor de wedstrijd gerust... door die blessures die ik had... dat ook nog eens erbij... maar dat ik die wedstrijd aannam was niet slim van me, maar ik ik heb er heel veel van geleerd en ik had zo'n fout niet later willen maken voor een veel belangrijkere wedstrijd op een veel hoger niveau.

4. ik hoorde van mijn hoek 3 insturcties tegenlijk... ik ben ze erg dankbaar dat ze dat wilde doen... ze waren er om mij te helpen, maar het pakte anders uit, want ik wist niet wie ik moest volgen van die 3. dat kwam natuurlijk omdat Martijn de Jong toen in Engeland was en helaas niet erbij kunnen zijn.

Maaaar dat allemaal terzijde... ik neem die verlies partij wel aan... (na veel moeite) maar ik beloof jullie dat ik 10x zo sterker weer terug kom en deze keer gaat alles het tegenovergestelde van mijn verlies partij... ik zal dit keer alles anders aanpakken.

Verder werd er gezegd dat ik niemand een rematch gaf? Ik heb een paar gasten rematch gegeven... eerste keer verloren ze op punten of submission... 2x keer op zware KO's en en werden ze dan ook vernederd! Zo'n rematch heeft dan geen zin vind ik? En als jij vindt dat ik iemand een rematch moet geven... kom dan maar op met die namen! Anders wil ik er nix meer over horen graag.

Die rematch van Nathan En mij die komt 100%... MOge de beste winnen!!!!!!!!

ik hoop dat het nou wel duidelijk is... en trouwens... elke keer als er iets over mij wordt gezegd... dat komt dat verhaal van mijn verlies partij tegen nathan naar boven... wie zullen dat nou ook weer zijn????? nou ja goed... zo krijg ik er alleen maar meer zin in en nog een reden om nog beter voor te bereiden.

siyar.

TheSkindo
29-10-2004, 01:06
Inderdaad Siyar en je bent ook niemand hier een excus verschuldigd. Het was een hele mooie partij. Dit stukje ging ook niet direct over jouw, ging over een guest die hier Nathan loopt te dissen. As 4 a rematch, ik zou betalen voor een 2de partij tussen jouw en die Fransman (Valee?) dat was ook een vette partij.....

Wheelie
29-10-2004, 11:20
top dat je effe reageerd siyar :thumbs:

Justinian
29-10-2004, 11:25
As 4 a rematch, ik zou betalen voor een 2de partij tussen jouw en die Fransman (Valee?) dat was ook een vette partij.....
Dan zie ik je 28 november 2004 in de Pathmoshal te Enschede op het gala 'Blood, sweat and tears', want dan vecht Siyar deze rematch tegen Valee.

Wheelie
29-10-2004, 11:41
Deze vind ik echt vet

http://img97.exs.cx/img97/3537/image131.jpg

bloody
29-10-2004, 14:13
siyar veel succes in enschede jongen! daar laat je wel ff zien dat het anders is

RED SCORPION
29-10-2004, 16:01
Ik vond Nathan die partij idd beter dan Siyar (En daar ging het ook om) en btw, waarom geeft Siyar zelf nooit een rematch?


jongens... waar gaat dit allemaal heen? Ik heb een keer verloren en iedereen heeft wel eens verloren... dat weten jullie beter dan ik denk ik... Mohammad Ali, tyson, Roy jones jr., Oscar de la Hoya... zelf die mensen hebben wel eens verloren. Wat ik heel erg naar vind is dat jullie dat steeds op het forum gooien dat ik ooit een keer verloren heb... Dat ga ik echt wel meer dan goed maken... Ik neem aan dat jullie me ook eerder hebben zien vechten dan alleen die avond dat ik verloren heb. Iedereen heeft wel eens een kut dag! En ik zal jullie eens vertellen wat er allemaal meespeelde in tijdens die wedstrijd.

1. ik had 5 blessures... maar daar heb ik zelf voor gekozen om te vechten(ik dacht dat ik niet te verslaan was omdat ik alles makkelijk won, maar van die wedstrijd heb ik echt heel veel geleerd en geloof me nou maar dat gaat niet nog een keer gebeuren want ik maak zulke fouten maar een keer en dat kwam dat ik zo dacht omdat ik puur onervaren was... en van je eerste verlies partij in je carriere leer je veel!!!!!!!!)

2. Ik was er om half 1 en ik moest half 11 's avonds vechten als ik me niet vergis... ik had helemaal niks gegeten die dag... waarom? omdat het onduidelijk was wanneer ik vocht... elke keer kreeg ik mee dat ik iets later moest... ik heb wel 3 keer moeten opwarmen en steeds werd ik weer koud. Toen het zover was heb ik niet een meer opgewarmd, want zoveel energie was niet meer over.

3. ik had eigenlijk 2,5 of 3 weken voor de wedstrijd gerust... door die blessures die ik had... dat ook nog eens erbij... maar dat ik die wedstrijd aannam was niet slim van me, maar ik ik heb er heel veel van geleerd en ik had zo'n fout niet later willen maken voor een veel belangrijkere wedstrijd op een veel hoger niveau.

4. ik hoorde van mijn hoek 3 insturcties tegenlijk... ik ben ze erg dankbaar dat ze dat wilde doen... ze waren er om mij te helpen, maar het pakte anders uit, want ik wist niet wie ik moest volgen van die 3. dat kwam natuurlijk omdat Martijn de Jong toen in Engeland was en helaas niet erbij kunnen zijn.

Maaaar dat allemaal terzijde... ik neem die verlies partij wel aan... (na veel moeite) maar ik beloof jullie dat ik 10x zo sterker weer terug kom en deze keer gaat alles het tegenovergestelde van mijn verlies partij... ik zal dit keer alles anders aanpakken.

Verder werd er gezegd dat ik niemand een rematch gaf? Ik heb een paar gasten rematch gegeven... eerste keer verloren ze op punten of submission... 2x keer op zware KO's en en werden ze dan ook vernederd! Zo'n rematch heeft dan geen zin vind ik? En als jij vindt dat ik iemand een rematch moet geven... kom dan maar op met die namen! Anders wil ik er nix meer over horen graag.

Die rematch van Nathan En mij die komt 100%... MOge de beste winnen!!!!!!!!

ik hoop dat het nou wel duidelijk is... en trouwens... elke keer als er iets over mij wordt gezegd... dat komt dat verhaal van mijn verlies partij tegen nathan naar boven... wie zullen dat nou ook weer zijn????? nou ja goed... zo krijg ik er alleen maar meer zin in en nog een reden om nog beter voor te bereiden.

siyar.

ja SIYAR, je hebt het over tyson en ali, vergeet je mij te noemen? :oops:
hey maar anyways`, ik heb je nummer kwijt, en die bitch van oldenzaal geeft mij die niet. ( ze is bang dat ik je vertel waar die ene sukkel woont en dat je hem gaat breken) en wanneer is je eerst volgende wedstrijd? ik kom wel even langs!
gr. Artour (ja en die nummer van jou heb ik nodig)

Anonymous
29-10-2004, 16:52
jongens wat is dit nu? dit topic gaat over jordan tegen syar maar waarom moet het over mijn partij tegen syar gaan? syar is helemaal correct wat hij hier zegt! maar voor die partij lag ik met zware keelontsteking op bed dus waren we samen niet goed fit dus waar gaat dit over? en wat er op een training gebeurt maakt niet uit want daar kom je om te leren en niet om je te bewijzen!!!! daar is de ring voor! en deze discussie gaat niet over mijn kwaliteiten van mij of van syar! maar over jordan tegen syar!

Nathan"the satan"

Iwan
29-10-2004, 17:10
Kijk, zo moet het.
Iedereen staat klaar met een mening, maar het blijkt wel weer dat de vechters zelf het heel anders bekijken.
Het is echt triest als je iets alleen maar als guest durf te posten.
Kan trouwens een van de ADMINS of MODS mij even PM'en over die guest?
Ben reuze benieuwd wie onze guest nu echt is....

Wheelie
29-10-2004, 17:18
Ben reuze benieuwd wie onze guest nu echt is....

ik ook :roll:

Iwan
29-10-2004, 17:26
Nou, dat mysterie is ook weer opgelost...
Weet nu in ieder geval wie volgende keer mij zeker GEEN hand hoeft te geven op een gala.
En ik kan me ook niet herinneren dat jij erbij was met 1 van de trainingen bij Martijn.
Maar ik hoop je zeker nog een keer te zien,LOL...

Gelukkig post de rest hier wel gewoon onder z'n eigen naam, misschien moet jij dat ook gewoon doen?

TheSkindo
29-10-2004, 17:28
Yes I know my enemies......Vette poster zeg.....

Iwan
29-10-2004, 17:41
Die poster is idd mega-cool!

the killer
29-10-2004, 19:23
jongens wat is dit nu? dit topic gaat over jordan tegen syar maar waarom moet het over mijn partij tegen syar gaan? syar is helemaal correct wat hij hier zegt! maar voor die partij lag ik met zware keelontsteking op bed dus waren we samen niet goed fit dus waar gaat dit over? en wat er op een training gebeurt maakt niet uit want daar kom je om te leren en niet om je te bewijzen!!!! daar is de ring voor! en deze discussie gaat niet over mijn kwaliteiten van mij of van syar! maar over jordan tegen syar!

Nathan"the satan"

bedankt dat je me gelijk geeft... dat zag je zelf ook toen en zei je nog tegen me dat ik heel anders was die avond, maar goed, je voelde je toen ook niet fijn zei je en je kan dus beter! en ik voelde me helemaal kut toen en ik weet zeker dat ik beter kan... ik zou het erg waarderen, als je me een rematch gaf!

siyar.

En Arthur geef me maar je e-mail adres... dan mail ik je wel mijn nr.