PDA

View Full Version : Waarom zit deze man niet bij Pride of UFC ?



Nicky
27-10-2004, 20:54
Travis Wiuff

http://www.sherdog.com/fightfinder/Pictures/TravisWiuff.JPG

Zijn Record (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=3660)

Ik zou hem echt graag willen zien.

Hij heeft nu wel bij Euphoria gevochten, dat word een wereld organisatie.

Gulo gulo
27-10-2004, 20:56
Nice stats

Ton
27-10-2004, 21:23
cker nice stats, en die kerel is BIG !!

Gulo gulo
27-10-2004, 21:26
Bigger is not always better. Maar als ik zijn lijst zo bekijk is hij best handig :wink:

Chico
27-10-2004, 23:03
hij heeft aan ufc meegedaan

Loss Vladimir Matyushenko Submission (Strikes) UFC 40-Vendetta 11/22/2002

wel dope stats trouwens...

Ronald
27-10-2004, 23:16
Verkeerde management misschien???

Hollandpride
27-10-2004, 23:20
De enigste 2 grote namen die in zijn lijst staan heeft ie van verloren: Matyushenko en Cabbage. En zelfs van die twee heb ik nog niet echt een hele hoge pet op.

Nicky
27-10-2004, 23:24
Deze man word gewoon genoemd als Heavyweight top 10

Fr3ddy
27-10-2004, 23:56
Een van zijn tegenstanders, Travis Fulton, heeft ook aardig wat partijtjes gedraaid..

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=80

Nicky
27-10-2004, 23:57
Travis Fulton heeft vorige week een prof boks partij zwaar op KO verloren

Thomas
28-10-2004, 00:18
Travis Fulton heeft vorige week een prof boks partij zwaar op KO verloren

schoenmaker blijf bij je leest.

Kato
28-10-2004, 00:24
Muscels ain't everything

ninjamo
28-10-2004, 00:30
wat vecht die kerel veel patijen in een jaar

redjuh
28-10-2004, 00:48
Deze man word gewoon genoemd als Heavyweight top 10

door wie?

}|^-_-^|{
28-10-2004, 03:24
laat hem maar lekker in euphoria vechten, dat wordt groter dan pride en ufc...
het zal denk ik niet lang duren voordat daar enkele nederlanders acte de présence geven...

Anonymous
28-10-2004, 08:37
lol groter dan ufc of pride. your a funny mofo :P

vorig jaar konden we die woorden ook horen van de Inoki show. de Inoki show zou groter worden dan welke show dan ook. wel we hebben het gezien. het kwam en het ging. pride heeft al meer dan 30 shows gehad en UFC al meer dan 50. Euphoria wel geteld 1. groter dan pride en ufc? eerst zien en dan geloven.

maar zou wel cool zijn om meer nederlanders te zien vechten over de hele werld.
dat ben k helemaal met je eens :thumbs:

Nicky
28-10-2004, 08:38
lol groter dan ufc of pride. your a funny mofo :P

vorig jaar konden we die woorden ook horen van de Inoki show. de Inoki show zou groter worden dan welke show dan ook. wel we hebben het gezien. het kwam en het ging. pride heeft al meer dan 30 shows gehad en UFC al meer dan 50. Euphoria wel geteld 1. groter dan pride en ufc? eerst zien en dan geloven.

maar zou wel cool zijn om meer nederlanders te zien vechten over de hele werld.
dat ben k helemaal met je eens :thumbs:

2

Euphoria word heel groot. De lineup van het vorig gala was al beter dan sommige lineups van de UFC.

Tuigenke
28-10-2004, 10:25
ik heb dezelfde vraag als l love KO's

rtbrouwer
28-10-2004, 10:29
Die kerel heeft best een paar nette namen op zn record staan.

Ibragim Magomedov
Roman Zentsov
Carlos Barreto
Travis Fulton 2x

en dan een loss tegen Matyushenko en Cabbage

Jay Hoov
28-10-2004, 10:45
Omdat Pride andere koek is!!!

Nicky
28-10-2004, 11:53
De enigste 2 grote namen die in zijn lijst staan heeft ie van verloren: Matyushenko en Cabbage. En zelfs van die twee heb ik nog niet echt een hele hoge pet op.

Ik noem Magomedov nou niet echt een kleine naam.


By the way, ik had nog nooit van dat Euphoria gehoord. Mag ik vragen waar jullie het op baseren dat ze heel groot gaan worden? Deze vraag is niet cynisch bedoeld, maar puur uit interesse vanwege het feit dat ik de organisatie niet ken.

www.euphoriamfc.com

kijk daar een beetje rond en het word wat duidelijker.

Mike
28-10-2004, 12:31
Maar het is een trage lelijke site ? Denk niet dat deze organisatie ooit zal kunnen tippen aan Pride en UFC. Het ziet er allemaal heel erg amateuristisch uit.

grote hype om niks IMO

Nicky
28-10-2004, 13:56
De vorige site van Pride FC was helemaal waardeloos en het is nog geen jaar geleden dat ze een nieuwe hebben gemaakt... De engelse versie op dit moment is ook niet eens veel bijzonders dus daar kan je absoluut nix uit op maken.

Meningen verschillen maar hun vorige jaar line up was beter dan de line up van de laaste UFC.

Virus
28-10-2004, 13:58
Euphoria wordt heel groot.


www.euphoriamfc.com

kijk daar een beetje rond en het wordt wat duidelijker.

Kon je best wel `s gelijk in hebben Nicky!

Mike
28-10-2004, 15:38
De vorige site van Pride FC was helemaal waardeloos en het is nog geen jaar geleden dat ze een nieuwe hebben gemaakt... De engelse versie op dit moment is ook niet eens veel bijzonders dus daar kan je absoluut nix uit op maken.

Meningen verschillen maar hun vorige jaar line up was beter dan de line up van de laaste UFC.

dus omdat ze 1 vette line-up hebben worden ze groter dan pride en ufc? Ik betwijfel het, maar laten we hopen dat je gelijk krijgt.

je zegt zelf kijk op de site daar een beetje rond en het wordt wat duidelijker. Dat doe ik dus en ik concludeer dat het er niet best uit ziet.

Wheelie
28-10-2004, 15:52
Meningen verschillen maar hun vorige jaar line up was beter dan de line up van de laaste UFC.

dus omdat ze 1 vette line-up hebben worden ze groter dan pride en ufc? Ik betwijfel het,

UFC en Pride hebben de beste vechters onder contract staan dus zullen ze ook altijd de grootste blijven.

micha
28-10-2004, 16:33
Nicky = correct

euphoria maakt een goede indruk hoemeer van dit soort organisaties hoe beter want monoplies zijn slecht voor de sport( K1). Hoewel Pride en de UFC onwaarschijnlijk populair zijn en zullen blijven.

Thomas
28-10-2004, 18:59
euphoria kan mijns inziens een grote organisatie worden. Ik denk dat het een waardige concurrent vande UFC en PRIDE kan worden. Het zou kunnen dan afvallers van Pride bij euphoria komen en als euphoria dan nieuwe talenten aan zich weet te binden wordt het een mooi festijn :thumbs:

}|^-_-^|{
28-10-2004, 20:51
Meningen verschillen maar hun vorige jaar line up was beter dan de line up van de laaste UFC.

dus omdat ze 1 vette line-up hebben worden ze groter dan pride en ufc? Ik betwijfel het,

UFC en Pride hebben de beste vechters onder contract staan dus zullen ze ook altijd de grootste blijven.

ik kijk nu al uit naar rematch 38 tussen fedor en nogueira in 2058...

Wheelie
28-10-2004, 22:02
wat bedoel je precies Paul ?

}|^-_-^|{
28-10-2004, 22:18
Ik bedoelde dat het feit dat ze nu de beste vechters onder contract hebben staan, niets hoeft te zeggen over de toekomst, de vechters worden ouder en er komen jongere mensen bij. Als Euphoria erin slaagt een getalenteerde jonge garde aan zich te binden, is deze organisatie binnen 10 jaar groter dan Pride of UFC.
Hoe goed iemand ook is, de leeftijd zal hem altijd achterhalen.

Nicky
28-10-2004, 22:20
Meningen verschillen maar hun vorige jaar line up was beter dan de line up van de laaste UFC.

dus omdat ze 1 vette line-up hebben worden ze groter dan pride en ufc? Ik betwijfel het,

UFC en Pride hebben de beste vechters onder contract staan dus zullen ze ook altijd de grootste blijven.

Contracten lopen af...

Er komen nieuwe vechters aan...