PDA

View Full Version : Toekomst Joop Kasteel



Shytown
28-10-2004, 10:54
Weet iemand hier waar Joop Kasteel zich momenteel mee bezig houdt? Zo ja, gaat hij de ring nog in om een afscheidswedstrijd te vechten o.i.d. ?
Ik hoop het wel, heeft hij zeker verdiend. Joop is een voorbeeld binnen én buiten de ring en verdiend een waardig afscheid!

[EDIT] Ik vraag niet om jullie mening over Joop, vraag enkel of iemand iets weet over zijn toekomstplannen.

micha
28-10-2004, 15:36
alweer een afscheid??

Jay Hoov
28-10-2004, 15:49
Joop moet lekker thuis blijven.

Shytown
28-10-2004, 15:53
Joop moet lekker thuis blijven.


Staat dat ergens in mijn vraag?
Nee, dus hou die stoere mening maar voor je.

Marco
28-10-2004, 15:57
Joop in ouderwetse open hand rings fight tegen een japanner als afscheid, je moet die man niet meer met vuistjes laten vechten dat is niet goed voor zijn gezondheid.

Wheelie
28-10-2004, 16:04
Ik zou Joop Kasteel nog wel een afscheids partij willen zien vechten , heeft hij wel verdiend.

Shytown
28-10-2004, 16:35
Ik zou Joop Kasteel nog wel een afscheids partij willen zien vechten , heeft hij wel verdiend.


Wheelie is correct. Gasten die Joop dissen hebben geen verstand van MMA; dankzij kerels als Joop, Bob, Dick, Chris en Ronny is MMA wat het nu is in Nederland.

Jay Hoov
28-10-2004, 16:39
Joop moet lekker thuis blijven.


Staat dat ergens in mijn vraag?
Nee, dus hou die stoere mening maar voor je.

Hoezo stoer, mag ik me mening niet geven...het is toch een forum!!!!

Marco
28-10-2004, 16:43
jay hoov is correct. maar vanmij hoeft Joop niet thuis te blijven, gewoon een afscheids partij op open hand regels en dan is het mooi geweest, Joop heeft zich genoeg bewezen. He is a brave man !

phranq
28-10-2004, 16:49
Staat dat ergens in mijn vraag?
Nee, dus hou die stoere mening maar voor je.

easy tiger.....Jay-Hoov=right!!!!!!!!!!!!!!!

Shytown
28-10-2004, 16:53
Op school npemden ze dat "begrijpend lezen" ik vroeg wat zijn toekomstplannen zijn en niet naar de mening over Joop c.q. zijn vechtstijl. Graag on-topic!

Thomas
28-10-2004, 17:24
Ik zou Joop Kasteel nog wel een afscheids partij willen zien vechten , heeft hij wel verdiend.


Wheelie is correct. Gasten die Joop dissen hebben geen verstand van MMA; dankzij kerels als Joop, Bob, Dick, Chris en Ronny is MMA wat het nu is in Nederland.

Ik dis Joop ook wel is en heb toch best verstand van MMA. Misschien leuk voor een nieuwe thread:"Wat is MMA in Nederland nou eigenlijk?"

Wheelie
28-10-2004, 17:26
Misschien leuk voor een nieuwe thread:"Wat is MMA in Nederland nou eigenlijk?"

ga je gang ;)

Shytown
28-10-2004, 17:27
Graag on-topic!

Thomas
28-10-2004, 17:27
Misschien leuk voor een nieuwe thread:"Wat is MMA in Nederland nou eigenlijk?"

ga je gang ;)

nee joh, dan kom ik weer over als een pessimist. :oops:

Wheelie
28-10-2004, 17:30
Maar goed, wie weet of Joop zelf nog de ring in wil ?

phranq
28-10-2004, 18:41
Op school npemden ze dat "begrijpend lezen" ik vroeg wat zijn toekomstplannen zijn en niet naar de mening over Joop c.q. zijn vechtstijl. Graag on-topic!

Dus we mogen alleen antwoord geven op je vraag en niet onze mening geven hoe we over z'n toekomst denken?

Vraag het hem lekker zelf als je geen andere mening wilt horen....

harry
28-10-2004, 19:17
Joop moet lekker thuis blijven.

Jo
28-10-2004, 19:26
Ik zou Joop Kasteel nog wel een afscheids partij willen zien vechten , heeft hij wel verdiend.


Wheelie is correct. Gasten die Joop dissen hebben geen verstand van MMA; dankzij kerels als Joop, Bob, Dick, Chris en Ronny is MMA wat het nu is in Nederland.

Ik dis Joop ook wel is en heb toch best verstand van MMA. Misschien leuk voor een nieuwe thread:"Wat is MMA in Nederland nou eigenlijk?"

En dat is waar!

Hollandpride
28-10-2004, 21:04
Ik denk ook dat Joop beter niet meer de ring in moet gaan, dat kan IMO alleen maar een teleurstelling voor hem en zijn fans worden.

Bij het Rings gala in Utrecht tegen Cheik Kongo was het heel snel en gemakkelijk beslist in het voordeel van Cheik. Vond dat Joop daar een erg slechte indruk achter liet.

}|^-_-^|{
28-10-2004, 21:15
nee, ik weet niets over joops toekomstplannen...

Jo
28-10-2004, 22:25
Nee Joop ging niet echt lekker bij het RINGS gala utreg,had ik meer van verwacht.
Heb al een tijd niks meer gehoord over Joop.

Shytown
28-10-2004, 22:42
Ok jullie hebben allemaal verstand van MMA, Joop kan inderdaad beter thuis blijven zitten want net zoals in Utrecht bakt hij er niets van. En als jullie een mening hebben over Joop hoor ik die graag, liever nog dan wat zijn toekomstplannen zijn.

Het is dat Joop onlangs net wegreed bij de benzinepomp anders had ik het inderdaad zelf wel gevraagd en het hier niet neergezet.

Kortom, de beste stuurlui staan weer aan wal.

Nicky
28-10-2004, 22:46
Kasteel Vs Voorn

Voor Kasteel de kans op een waardig afscheid.

Voor Voorn de kans om weer hoger te gaan.

Shytown
28-10-2004, 22:47
Vond de oorspronkelijke afscheidswedstrijd tegen Dave Vader anders een prima idee. Dan is het mooi geweest.

Thomas
29-10-2004, 01:40
Kasteel Vs Voorn

Voor Kasteel de kans op een waardig afscheid.

Voor Voorn de kans om weer hoger te gaan.

lijkt me mooi :thumbs:

Jay Hoov
29-10-2004, 08:53
Het is niet dat ik Joop DIS...!!!
Het is gewoon GEEN icoon voor de MMA!!!
Kijk, als je het over Bob, Rivano, Hans, of Dick hebt, zeg ik 1 ding RESPECT!!!!
Deze mannen hebben meerdere maelen in Japan/Rusland etc gevochten......En hebben wat bereikt, laten zien!!!

Asls ik aan Joop denk, denk ik aan armpje drukken, of aan het niet meer kunnen in de ring, omdat TE groot is....Waar hebben we het eigenlijk over!!

Ps PRANQ....Wederom met je eens, Ushzz!!!!!

Wheelie
29-10-2004, 09:32
Asls ik aan Joop denk, denk ik aan armpje drukken, of aan het niet meer kunnen in de ring, omdat TE groot is
Als ik aan Joop denk dan denk ik aan de geweldige partijen die hij vocht tegen Yvel en Cahoon.

redjuh
29-10-2004, 11:05
over techniek hoeven we het als het om joop gaat niet te hebben, maar kom op he, die man is zeker wel een icoon van de sport. iedereen kent hem!

Marco
29-10-2004, 12:24
Joop heeft denk ik alles uit zijn mogelijkheden gehaald, hij is laat begonnen en heeft genoeg leuke partijen gedraaid, maar is geen topper geweest en heeft de laatste partijen genoeg klappen gehad, time to say goodbye.

Ralph
29-10-2004, 12:38
Ik vind dat ie wel een afscheidspartij verdiend. En ondanks enkele slechte partijen heeft hij ook menig spannende partij gevochten en heeft het echt wel verdiend. Iedere topper heeft toch wel eens een slechte dag? Bovendien vind ik em 1 van de meest sympathieke vechtsporters die er in Nederland rondlopen.

Wheelie
29-10-2004, 12:43
Bovendien vind ik em 1 van de meest sympathieke vechtsporters die er in Nederland rondlopen.

Ralph = Correct.

Hij sprak me nog aan op 2h2h en zei dat hij ook wel eens mee las op het forum :wink:

http://img95.exs.cx/img95/4149/joop2h2h.jpg

bloody
29-10-2004, 13:17
jij hebt leuke foto's aan 2h2h overgehouden he wheelman ? Iedere keer post je er weer een paar

Wheelie
29-10-2004, 13:20
jij hebt leuke foto's aan 2h2h overgehouden he wheelman ? Iedere keer post je er weer een paar

ja, ik maak altijd foto's 8)

Shytown
29-10-2004, 13:39
Het is niet dat ik Joop DIS...!!!
Het is gewoon GEEN icoon voor de MMA!!!
Kijk, als je het over Bob, Rivano, Hans, of Dick hebt, zeg ik 1 ding RESPECT!!!!
Deze mannen hebben meerdere maelen in Japan/Rusland etc gevochten......En hebben wat bereikt, laten zien!!!


Geen icoo voor de MMA...hmm, Joop is op zijn 27e pas begonnen met MMA na inderdaad verdienstelijk armworstelaar te zijn geweest. Uit jouw zin maak ik op dat als je een paar maal in Japan/Rusland hebt gevochten wel jouw respect krijgt. Met zulke uitspraken moet je natuurlijk wel kennis van zaken hebben, want Joop heeft wel degelijk enkele malen in Japan gevochten. Veel mensen weten dit niet omdat toendertijd nog niet echt sprake was van een "MMA scene" en resultaten e.d. niet zo makkelijk via internet verspreid konden worden dan tegenwoordig.

Over de technische kwaliteiten kan ik kort zijn; Joop is niet de meest technische grondvechter die er is. Wat hij wel bereikt heeft vind ik knap voor iemand die tot zijn 27e nooit een vechtsport heeft beoefend; Joop is daarom voor mij een toonbeeld van (zelf)discipline. Hierbij dien je ook in ogenschouw te houden de stand van de techniek in NL in de tijd dat Joop begon, die was nog niet zo ontwikkeld als tegenwoordig.

Als ik aan Joop denk denk ik aan een uiterst sympathieke vechter en een karaktervol persoon. En aan zijn gevechten tegen Cahoon, Yvel en Patterson toen de mensen op de banken stonden. Natuurlijk heeft hij ook mindere partijen gedraaid, maar wie niet? Geef het je te doen als je op je 40e het nog op wilt nemen tegen een topfitte Kongo hoor..respect.
Ik ben het dan ook met Marco eens dat hij het maximale uit zijn mogelijkheden heeft gehaald en dat het mooi is geweest, maar niet zonder een waardig afscheid.

Shytown
29-10-2004, 13:41
Hij sprak me nog aan op 2h2h en zei dat hij ook wel eens mee las op het forum


Als dat zo is; Joop kom eens trainen bij Lex de Groot! En Valentijn is natuurlijk ook welkom!

Anonymous
29-10-2004, 14:41
Shytown is correct. Joop Kasteel heeft niet alleen in Nederland maar ook in Japan, Rusland en Georgie gevochten. Alles bij elkaar heeft hij 41 partijen gedraaid.

Gewonnen van onder andere Lee Hasdell (2 keer), Volk Han, Paul Varelans, Grom Zaza (2 keer), Iouri Kochkin, Bitsadze Tariel, Mitsuya Nagai (2 keer), Barrington Patterson Roman Zentsov en Dave Vader.

En verloren tegen de besten: Gilbert Yvel, Tsuyoshi Kohsaka, Mikhail Ilioukhine, Peat Williams, Kiyoshi Tamura.

Dan ben je toch geen slechte vechter? Vooral als je in aanmerking dat hij pas op zijn 27ste met trainen begonnen is?

Jase
29-10-2004, 16:27
Wij willen Joopie!!!

Shytown
29-10-2004, 19:24
Shytown is correct. Joop Kasteel heeft niet alleen in Nederland maar ook in Japan, Rusland en Georgie gevochten. Alles bij elkaar heeft hij 41 partijen gedraaid.

Gewonnen van onder andere Lee Hasdell (2 keer), Volk Han, Paul Varelans, Grom Zaza (2 keer), Iouri Kochkin, Bitsadze Tariel, Mitsuya Nagai (2 keer), Barrington Patterson Roman Zentsov en Dave Vader.

En verloren tegen de besten: Gilbert Yvel, Tsuyoshi Kohsaka, Mikhail Ilioukhine, Peat Williams, Kiyoshi Tamura.

Dan ben je toch geen slechte vechter? Vooral als je in aanmerking dat hij pas op zijn 27ste met trainen begonnen is?


Red Dawn heeft zijn stats goed voor elkaar, dat blijkt. Tja, en dan zijn er nog mensen die vinden dat je niks gepresteerd hebt. :oops:

Justinian
29-10-2004, 19:49
Joop verdient zeker een mooi afscheid. Het It's Showtime gala in de Arena lijkt me een hele mooie gelegenheid!

Shytown
29-10-2004, 21:26
Justi = correct.

redjuh
29-10-2004, 22:06
helemaal correct ja!

Anonymous
29-10-2004, 22:51
Joop kasteel is a.s dinsdag te gast bij de talkshow van Clear tv.
De opnamen beginnen om 19.45 uur, West Kruiskade 73 b te Rotterdam.
Dus kom een kijkje nemen. andere gasten zijn: Fikri, J.Mes , Balrak.
Deze show met ingemonteerde beelden van alle gasten wordt later op Clear tv uitgezonden.

Shytown
29-10-2004, 22:56
Me. XX bedankt voor de tip. Helaas is Rotterdam erg ver weg voor mij. Jammer!

Sjaak
29-10-2004, 23:00
Joop kasteel is a.s dinsdag te gast bij de talkshow van Clear tv.
De opnamen beginnen om 19.45 uur, West Kruiskade 73 b te Rotterdam.
Dus kom een kijkje nemen. andere gasten zijn: Fikri, J.Mes , Balrak.
Deze show met ingemonteerde beelden van alle gasten wordt later op Clear tv uitgezonden.

Hey leuk, in Rotterdam, lekker dichtbij :thumbs:

Wat is er op West kruiskade 73 b ?

Shytown
29-10-2004, 23:26
Wat is er op West kruiskade 73 b ?


Ik denk de studio van Clear TV?

Sjaak
29-10-2004, 23:33
Zeker weten ? Volgens mij zit er een kroeg of zo ..................

Nicky
30-10-2004, 08:58
Dat word een talkshow gehouden van cleear tv, in die kroeg

jojo
30-10-2004, 13:53
joop is cooowwwwlllll :thumbs:

Emilio
31-10-2004, 15:56
Joop is top! aardige kerel!

mama
31-10-2004, 16:31
idd mag Joop wel een net afscheid krijgen
enne hij mag ook wel wat mee posten op het forum hoor
:wink:
hoe hij denkt over zijn afscheid ofzo

Anonymous
31-10-2004, 22:55
De plaast waar de opnames zijn, ff gekeken op internet.
Het is een restaurant, lounge the White Elephant.

Fr3ddy
31-10-2004, 23:42
Yep Joop in de Arena 2005 :thumbs:

Shytown
01-11-2004, 00:25
Mr. XX, als je bij die opnames bent maak Joop er dan even op attent dat deze topic hier loopt, zodat hij misschien zelf wat kan vertellen over zijn toekomstplannen!

Alvast bedankt!

Sammy
01-11-2004, 08:33
Shytown is correct. Joop Kasteel heeft niet alleen in Nederland maar ook in Japan, Rusland en Georgie gevochten. Alles bij elkaar heeft hij 41 partijen gedraaid.

Gewonnen van onder andere Lee Hasdell (2 keer), Volk Han, Paul Varelans, Grom Zaza (2 keer), Iouri Kochkin, Bitsadze Tariel, Mitsuya Nagai (2 keer), Barrington Patterson Roman Zentsov en Dave Vader.

En verloren tegen de besten: Gilbert Yvel, Tsuyoshi Kohsaka, Mikhail Ilioukhine, Peat Williams, Kiyoshi Tamura.

Dan ben je toch geen slechte vechter? Vooral als je in aanmerking dat hij pas op zijn 27ste met trainen begonnen is?
Heeft Joop Kasteel ooit van Paul Varelans gewonnen ?! Waar en wanneer heeft die wedstrijd precies plaatsgevonden dan ? En hoe is die wedstrijd precies verlopen ?

Anonymous
01-11-2004, 12:29
Joop heeft in Japan op KO gewonnen van Paul Varelans.

RedDawn
01-11-2004, 13:41
Ik heb het nog even opgezocht. Was in 1998. Joop won op KO in 7 minuten.

The Maniac
01-11-2004, 16:56
Ik wil ook weer niet gaan zeggen ie een Icoon is maar hij is wel een van de vaderlandse grond leggers van freefight open (hand slagen) hij heeft welis waar geen super partijen gaat afgelegt in zijn laatste partijen maar het is een knokker wie herinert zich niet het gevecht Gilbert vs Kasteel was gewoon super. Hij verdiend wel een afscheidspartij na al die jaren lange ups en downs in zijn lange tijd in de MMA.

Joop het gaat je goed :thumbs:

Sammy
02-11-2004, 08:32
Ik heb het nog even opgezocht. Was in 1998. Joop won op KO in 7 minuten.
Thanx voor de info Red Dawn ! Mensen kunnen zeggen van Joop Kasteel wat ze willen, maar op KO van Paul Varelans (= een taaie rakker) winnen zegt toch wel wat. Ook andere overwiningen (o.a. Nagai en Hasddell) liegen er niet om.

Shytown
02-11-2004, 19:04
TTT

remco pardoel
02-11-2004, 19:08
Joop verdient een waardig afscheid in de ring
in zijn persoonlijk leven doet ie het zeker niet slecht
hij speelt met grote regelmaat een rol (ook deuce bigalow 2)

ik vindt hem meer dan een geschikte vent!!

remco

redjuh
02-11-2004, 20:52
Joop verdient een waardig afscheid in de ring
in zijn persoonlijk leven doet ie het zeker niet slecht
hij speelt met grote regelmaat een rol (ook deuce bigalow 2)

ik vindt hem meer dan een geschikte vent!!

remco

remco is MEER dan correct!

Shytown
03-11-2004, 20:40
TTT

}|^-_-^|{
04-11-2004, 12:19
ik pleit wel voor een open-handsysteem tijdens die afscheidswedstrijd

Anonymous
04-11-2004, 14:55
Joop Kasteel is een topper. Atlijd spektakel!

Nicky
06-11-2004, 09:06
Joop Kasteel vecht 100% NIET in de ArenA

Ronald
06-11-2004, 15:29
Joop Kasteel vecht 100% NIET in de ArenA
Wat is je bron?

Wix
06-11-2004, 15:48
De site van Simon Rutz

redjuh
06-11-2004, 15:52
jammer

Shytown
07-11-2004, 04:09
idd erg jammer, maar wat zijn Joop's plannen dan wel?

Shytown
07-11-2004, 04:12
Joop Kasteel weet nog niet of hij
uberhaupt nog wel in de ring wil staan en denkt daar nog
even over na. Echter op het aankomende IT`S SHOWTIME is hij
zeker niet van de partij

bron: gastenboek www.simonrutzpromotions.nl ; gepost door Simon Rutz zelf

Shytown
08-11-2004, 15:12
Sebas is correct.

Joop, ALS je hier toevallig ook leest: Hopelijk zie je aan de meeste reacties hier dat de ECHTE fans je graag nog één keer in de ring in actie willen zien en je het waardige afscheid geven wat je verdiend. Hopelijk neem je dat mee in je overwegingen om nogmaals de ring in te stappen.

Shytown
10-11-2004, 22:53
TTT

Shytown
22-11-2004, 22:55
TTT, in afwachting van de reactie van Joop zelf :shock:

Wheelie
22-11-2004, 23:14
TTT, in afwachting van de reactie van Joop zelf :shock:

8)

Ronny
22-11-2004, 23:51
:mrgreen:

Remco
23-11-2004, 11:37
Haha, het legendarische: "Jo - PIE, Jo - PIE", vooral toen in de eerste partij tegen Cahoon.

Geweldig!

redjuh
23-11-2004, 19:32
iedere vechtsportliefhebber moet joop een keer gezien hebben. anders tja... anders ben je gewoon niet compleet!

someone
23-11-2004, 19:34
redjuh is correct Joop is the man!!!!!!!!!!!

Shytown
18-01-2005, 22:53
Tijdens zijn bezoek aan Team Re-Lex sprak ik Joop en hij vertelde me dat hij in Januari wilde beslissen of hij nog één keer de ring in zal stappen.
Gezien de vele leuke reacties in deze topic hoop ik dat deze topic een stimulans kan zijn om hem nog één keer in actie te zien.
Ik kan hier nog een heel betoog houden waarom ik Joop graag een afscheidswedstrijd zie vechten, maar bovenstaande posts van mij zeggen genoeg.

Joop, als je dit leest (je bent immers member :thumbs: ) hoe staat het ermee?

}|^-_-^|{
19-01-2005, 15:06
Tijdens zijn bezoek aan Team Re-Lex sprak ik Joop en hij vertelde me dat hij in Januari wilde beslissen of hij nog één keer de ring in zal stappen.
Gezien de vele leuke reacties in deze topic hoop ik dat deze topic een stimulans kan zijn om hem nog één keer in actie te zien.
Ik kan hier nog een heel betoog houden waarom ik Joop graag een afscheidswedstrijd zie vechten, maar bovenstaande posts van mij zeggen genoeg.

Joop, als je dit leest (je bent immers member :thumbs: ) hoe staat het ermee?

Ik ben het met je eens. Nog één partij zou niet verkeerd zijn, maar dan wel met rings open handregels!!! :thumbs:

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 15:08
Tijdens zijn bezoek aan Team Re-Lex sprak ik Joop en hij vertelde me dat hij in Januari wilde beslissen of hij nog één keer de ring in zal stappen.
Gezien de vele leuke reacties in deze topic hoop ik dat deze topic een stimulans kan zijn om hem nog één keer in actie te zien.
Ik kan hier nog een heel betoog houden waarom ik Joop graag een afscheidswedstrijd zie vechten, maar bovenstaande posts van mij zeggen genoeg.

Joop, als je dit leest (je bent immers member :thumbs: ) hoe staat het ermee?

Ik ben het met je eens. Nog één partij zou niet verkeerd zijn, maar dan wel met rings open handregels!!! :thumbs:

dat zou echt dope shit zijn!!

Shytown
19-01-2005, 15:12
Dat zou idd super zijn, echter vraag ik me af op welke regels/welke bond en de mat van bemoeienis/belemmering van de overheid.

Boem Boem
20-01-2005, 10:10
Joop verdiend wel degelijk een afscheidpartij........is in mijn ogen een karaktervechter........ik zal er zijn als hij vecht! :thumbs:

OSU

Chris

micha
20-01-2005, 18:31
[quote="Remco"]Haha, het legendarische: "Jo - PIE, Jo - PIE", vooral toen in de eerste partij tegen Cahoon.
Daar was ik bij en Paul Cahoon dacht dat ze Rocky Rocky riepen en dacht dat het voor hem was :lol: :lol: :lol: :lol:

Boem Boem
21-01-2005, 20:04
Kan Joop hier zelf niets over roepen; we zijn het eens(merendeel) dat hij moet/kan vechten; maar hij moet het wel degelijk zelf beslissen.......

Guru
15-02-2005, 21:19
Joop van Kasteel vs Tank Abbott

Marco
16-02-2005, 10:48
Joop van Kasteel vs Tank Abbott

dat moet denk ik maar niet....

Guru
16-02-2005, 11:39
Joop van Kasteel vs Tank Abbott

dat moet denk ik maar niet....

Waarom niet? 8)
Als ze beiden zouden willen..?