PDA

View Full Version : Gilbert vs. Valentijn



}|^-_-^|{
28-10-2004, 13:14
Spektakel of debâcle? top of flop...

breng hier je stem uit.

makavelli
28-10-2004, 13:21
Spectakel, maar niet langer dan 3 minuten dan is valentijn op.

redjuh
28-10-2004, 13:28
voor mijis een gelijk opgaande, lange partij die wordt beslist op een mooie submission een spektakel. deze partij is naar mijn mening voor het eind van de 1ste ronde door gilbert gewonnen

Anonymous
28-10-2004, 13:38
Tuurlijk moet dit gevecht plaatsvinden!

Rayman
28-10-2004, 13:44
Ik vond valentijn een tijd geleden een echte topper maar ik geloof dat hij zijn beste tijd toch wel gehad heeft. Zeker na een verlies van Dave.Wat ik me nog niet voor kan stellen ven Gilbert.

phranq
28-10-2004, 14:39
Ik vond valentijn een tijd geleden een echte topper maar ik geloof dat hij zijn beste tijd toch wel gehad heeft. Zeker na een verlies van Dave.Wat ik me nog niet voor kan stellen ven Gilbert.

Doe je Dave niet een beetje te kort?

}|^-_-^|{
28-10-2004, 14:46
dat denk ik ook rayman...

Wheelie
28-10-2004, 14:55
phranq = correct

the white terror
28-10-2004, 14:56
yvel beukt hem gewoon snel neer :thumbs:

Jase
28-10-2004, 15:09
Door laten gaan, denk wel dat Yvel 'm wint.

micha
28-10-2004, 16:35
wel een leuke partij hoor :mrgreen:

Shytown
28-10-2004, 16:56
Gewoon door laten gaan

Marco
28-10-2004, 17:02
gewoon door laten gaan, ik denk dat Gilbert op k.o. wint in de 1e ronde en een k.o. is meestal sensatie.

Fasada
28-10-2004, 17:03
De partij moet wel doorgaan maar als Valentijn hetzelfde laat zien tegen Dave dan wordt hij afgemaakt...

Conditie en wilskracht is zwaar in het voordeel van Yvel...

Ik vind ze alle 2 goed maar de hier bovengenoemde zin zal de uitslag in het voordeel van Yvel beslissen...

Ik doe Dave niks te kort omdat ik vond dat Dave ook makkelijk won van Valentijn zonder heel diep te gaan...

Marco
29-10-2004, 13:17
even een TTT kom op mensen geef je mening eens !

Ralph
29-10-2004, 13:25
Door laten gaan. Als is het alleen maar om 2 van de grootste namen uit het mixfight in Nederland tegen elkaar te zien staan. Of het ook een leuke partij wordt, hangt erg af van welke Valentijn er op komt dagen. Aan Gilbert's vechtlust en mentaliteit twijfel ik niet, maar bij Valentijn wil het nog wel eens verschillen. Zou een hele mooie partij kunnen worden.

redjuh
29-10-2004, 13:31
maarre idd ttt, als je op het grootste en vetste gala van nederland één van de hoofdpartijen wil vechten, moet je het toch waar maken? in het verleden heet valentijn dat gedaan, maar nu gewoon niet meer! ik vind dat hij plaats moet maken voor een jonge opkomende vechter. zoals hij de laatste tijd bezig is, wordt hij kanonnenvoer voor gilbert.

bloody
29-10-2004, 14:06
het zal een van de meest besproken partijen worden als deze doorgaat, het zal voor die jongens raar zijn omdat ze heel lang met elkaar hebben getraind. Valentijn die is de laatste tijd niet helemaal op dreef maar ik denk wel dat hij er op gebrand zal zijn dat hij deze partij gaat winnen ik zeg dat dit 2 kanten op kan gaan. Als gilbert in goede vorm is is hij voor mij in het voordeel. Vraag trouwens traint valentijn nog bij ffc ?

Shytown
29-10-2004, 14:45
Valentijn traint al een hele tijd bij Mike's Gym. Persoonlijk denk ik dat het voor hem beter als hij iets gaat veranderen om de impasse te doorbreken. Misschien dat hij juist naar FFC zou moeten gaan?

Jarno
31-10-2004, 11:02
Denk dat deze wedstrijd staat of valt bij de vorm van de dag, staand is yvel beter en om de grond gaat het gelijk op imo. ik wil deze matchup in iedergeval weleens zien.

Emilio
31-10-2004, 20:05
Heb laatst op eurosport Yvel gezien tegen Kongo ofzo. Vond yvel niet een bijster goede indruk maken. Won nog net aan op een Ko, die niet nodig was geweest, aan het eind terwijl die op punten toch achterstond.

ashihara
01-11-2004, 10:40
valetijn is zn loopbaan is allang voorbij, yvel zal geen spaan van hem heel laten.

Anonymous
01-11-2004, 13:43
Beste mensen,

Valentijn naar Carbin gaan zou een top optie voor hem zelf zijn! Kijk de resultaten maar na van valentijn toen hij nog bij lucien zat! Hij won van grote namen, like venetiaan, coutoure en werd 2de bij rings en ga maar door! Sinds ie weg is heeft valentijn nooit echt meer iets kunnen laten zien en dat is heel jammer, want valentijn op ze top is moeilijkl te verslaan! Ik vind het heel erg dat valentijn nu wordt afgeschreven als niet zo best! Denk maar aan een valentijn diue weer op volle toeren kan draaien als hij de juiste begeleiding krijgt. Ik hoop dat valentijn naar ze broertje alistair zal kijken, en ziet hopeveel progressie die heeft gemaakt onder lucien! Alistair en lucien waren een tijdje gesplitst door een meningsverschil en was een tijdje weg maar nu zijn ze weer bij elkaar en kijk naar ze resultaten, hij verslaat rodney in 1 minuut en gaat nu ook meedoen aan pride gp! Ik hoop dat valentijn nou eens de juiste keuzes gaat maken, bij mike gym blijven voor hem is niet goed er moet gewoon wat veranderen!

Illuminati
01-11-2004, 14:58
Is dit dan serieus???

Of is dit gewoon een poll?

Ronald
01-11-2004, 17:08
Is dit dan serieus???

Of is dit gewoon een poll?
Serieus. Het is een partij die in de planning zit voor de Arena 2005.

Sjaak
01-11-2004, 17:24
Ik weet het niet ........................................ :?

Illuminati
01-11-2004, 17:45
Hmmmmmmmm, ik denk dat er wel een betere tegenstander voor Gilbert is dan Valentijn.... Wie? Zou ik niet 1,2,3 kunnen zeggen, maar ik zou eerder een internationale vechter zou pakken. Sowieso eerst maar eens kijken of Gilbert in Scandinavie kan winnen!


Weet je wat meer in de planning zit voor Showtime 2005?

}|^-_-^|{
01-11-2004, 19:07
is een topic over....

Anonymous
02-11-2004, 04:01
Beste mensen,

Valentijn naar Carbin gaan zou een top optie voor hem zelf zijn! Kijk de resultaten maar na van valentijn toen hij nog bij lucien zat! Hij won van grote namen, like venetiaan, coutoure en werd 2de bij rings en ga maar door! Sinds ie weg is heeft valentijn nooit echt meer iets kunnen laten zien en dat is heel jammer, want valentijn op ze top is moeilijkl te verslaan! Ik vind het heel erg dat valentijn nu wordt afgeschreven als niet zo best! Denk maar aan een valentijn diue weer op volle toeren kan draaien als hij de juiste begeleiding krijgt. Ik hoop dat valentijn naar ze broertje alistair zal kijken, en ziet hopeveel progressie die heeft gemaakt onder lucien! Alistair en lucien waren een tijdje gesplitst door een meningsverschil en was een tijdje weg maar nu zijn ze weer bij elkaar en kijk naar ze resultaten, hij verslaat rodney in 1 minuut en gaat nu ook meedoen aan pride gp! Ik hoop dat valentijn nou eens de juiste keuzes gaat maken, bij mike gym blijven voor hem is niet goed er moet gewoon wat veranderen!allister komt ook van mikes gym moet hij dan ook maar weggaan :wink:

Anonymous
02-11-2004, 04:12
Heb laatst op eurosport Yvel gezien tegen Kongo ofzo. Vond yvel niet een bijster goede indruk maken. Won nog net aan op een Ko, die niet nodig was geweest, aan het eind terwijl die op punten toch achterstond.kongo ofzo deze man heeft wel tegen de nederlandse top gestaan en meer :wink: je bent niet echt een kenner denk ik want in een wedstrijd als deze ben je niet snel de overheersende vechter :lol:

Nicky
02-11-2004, 07:51
Hmmmmmmmm, ik denk dat er wel een betere tegenstander voor Gilbert is dan Valentijn.... Wie? Zou ik niet 1,2,3 kunnen zeggen, maar ik zou eerder een internationale vechter zou pakken. Sowieso eerst maar eens kijken of Gilbert in Scandinavie kan winnen!


Weet je wat meer in de planning zit voor Showtime 2005?

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3618&highlight=showtime



On topic