PDA

View Full Version : 19 SEC. ! ! !



Arno verbraak
31-10-2004, 02:14
had onze Dave "blackjack" Paul nodig om Edwin Gertenbach van de schreiber-stal af te laten tikken.
Edwin begon met stoten en Dave geeft een lowkick die Edwin net zo hard teruggeeft, Dave valt en Edwin komt in de guard waardoor Dave zn arm pakt en doorkantelt tot een armbar. dat was het. trouwens heel het gala daar in ijsselmuiden was weer top.
en de ringgirls die er waren..... nou zo zie je ze maar zelden. (robbie van fighttalk zat er de hele tijd bij, lucky mofo :lol: )
al met al een solide avond, ik ga slapen.
Congratz Dave :thumbs:

redjuh
31-10-2004, 02:17
topper!

Arno verbraak
31-10-2004, 02:08
thnx

Jarno
31-10-2004, 09:15
had er 1 van jullie zo ook niet in horst gewonnen?

Highline
31-10-2004, 10:29
snelle overwinning, netjes :thumbs:

Justinian
31-10-2004, 10:39
Dan klopt deze uitslag dus niet?

11.Paul Oguchukwu Winst armklem open kg Edwin Gertenbach RF-NW 2x3
(Vos Gym) (Team Schrijber)

mama
31-10-2004, 10:42
nee want paul was ziek
dus de uitslag is idd niet goed althans hij kan wel gewonnen hebben maar niet van paul

Justinian
31-10-2004, 10:46
Dave Paul zou dan hebben gewonnen i.p.v. Paul met de moeilijke naam.

Nicky
31-10-2004, 11:44
had onze Dave "blackjack" Paul nodig om Edwin Gertenbach van de schreiber-stal af te laten tikken.
Edwin begon met stoten en Dave geeft een lowkick die Edwin net zo hard teruggeeft, Dave valt en Edwin komt in de guard waardoor Dave zn arm pakt en doorkantelt tot een armbar. dat was het. trouwens heel het gala daar in ijsselmuiden was weer top.
en de ringgirls die er waren..... nou zo zie je ze maar zelden. (robbie van fighttalk zat er de hele tijd bij, lucky mofo :lol: )
al met al een solide avond, ik ga slapen.
Congratz Dave :thumbs:

robby heeft die ringgirl geregeld.

Arno verbraak
01-11-2004, 18:07
bedankt dan hierbij robbie voor mn slapeloze nachten!! en iid het was dave paul die vocht. en de jongen die in horst zo snel won was sebastiaan rijtslag. ik vocht toen helaas een draw... SOLID :thumbs:

Anonymous
02-11-2004, 03:17
had onze Dave "blackjack" Paul nodig om Edwin Gertenbach van de schreiber-stal af te laten tikken.
Edwin begon met stoten en Dave geeft een lowkick die Edwin net zo hard teruggeeft, Dave valt en Edwin komt in de guard waardoor Dave zn arm pakt en doorkantelt tot een armbar. dat was het. trouwens heel het gala daar in ijsselmuiden was weer top.
en de ringgirls die er waren..... nou zo zie je ze maar zelden. (robbie van fighttalk zat er de hele tijd bij, lucky mofo :lol: )
al met al een solide avond, ik ga slapen.
Congratz Dave :thumbs:gefeliciteerd ijdeltuit maar als je de volgende keer een topic maakt maak hem dan van alle uitslagen dit komt een beetje laag over :x

Anonymous
02-11-2004, 09:36
Loop niet zo te zeiken, kon je zelf ook doen

Sjaak
02-11-2004, 09:46
Gefeliciteerd Arno :thumbs:

Arno verbraak
02-11-2004, 18:39
he guest ! zak in de stront,als ik niet alle partyen heb gezien omdat ik in de kleedkamer was en na de party van dave naar huis zijn gegaan omdat we 2.5 uur moeten rijden had ik dat wel kunne doen hoor. als je denkt dat ik scheit heb aan alle andere vechters heb je t fout. ik weet dat guets luchtbellen zijn maare :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: