PDA

View Full Version : Crocop - barnett / het naslaan (spoiler)



Nickuraba
01-11-2004, 20:14
Op sherdog las ik hele theorien, dat barnett crocop zou hebben gebeten nadat die tapte (en crocop eventueel niet betijds losliet) dit zou de reactie van crocop kunnen verklaren. Hij klaagde hierover ook later bij de scheids. Hierom sloeg crocop waarschijnlijk barnett na

Wat denken anderen hiervan. Iemand die het zeker weet?

redjuh
01-11-2004, 20:19
als het zo is, heeft ie wat mij betreft volkomen gelijk

Gulo gulo
01-11-2004, 20:20
Als er gebeten is dan heeft Crocop bij lange na niet hard genoeg geslagen :twak:

Ronald
01-11-2004, 20:28
Je ziet 'm zich idd heel even beklagen bij de scheids. Daarbij wijst hij op z'n schouder waar Barnett z'n mond had zitten. Maar of ie ook gebeten heeft???
Nicky, heb jij toevallig ook niet het telefoonnummer van Barnett of Crocop :wink: .

Punk in drublic
01-11-2004, 22:50
Hij wijst idd even naar z'n schouder als hij met de scheids babbelt. Maar verder zie je niets op die schouder, geen afdruk nix. Misschien een pijn reactie van Josh die leek op een beet.
Mirco lijkt er zelf ook wel relaxed onder. Hij heeft toch een rematch aangeboden?
Is er trouwens al wat bekend over de ernst van de blesure?

Nicky
01-11-2004, 22:55
Je ziet 'm zich idd heel even beklagen bij de scheids. Daarbij wijst hij op z'n schouder waar Barnett z'n mond had zitten. Maar of ie ook gebeten heeft???
Nicky, heb jij toevallig ook niet het telefoonnummer van Barnett of Crocop :wink: .

Dalgliesh heeft die van Crocop

Peete
01-11-2004, 23:14
cro cop zegt als hij naar zijn schouder wijst "Rame je otislo" dit betekend his shoulder is fucked. Heeft dus niks met een eventuele beet te maken.

Virus
02-11-2004, 01:24
cro cop zegt als hij naar zijn schouder wijst "Rame je otislo" dit betekend his shoulder is fucked. Heeft dus niks met een eventuele beet te maken.

Geloof ook niks van een beet!

Van Josh: "de meest vage blessure" die ik ooit bij Pride heb gezien... :?

Snap `r echt geen bal van...

}|^-_-^|{
02-11-2004, 08:17
het blijft onsportief om na te slaan, wat gij niet wilt dat u geschiedt...
snap niet dat mensen die verontwaardigd waren over het optreden van bob tegen matsui en van rooze tegen herring niet verontwaardigd zijn over het naslaan van filipovic. ik vind dat er een beetje met 2 maten gemeten wordt dan...

phranq
02-11-2004, 08:50
Er is niet gebeten, sterker nog...er gebeurde helemaal niets in die partij...kon absoluut niet zien wat er met z'n schouder gebeurde maar gebeten werd er zeker niet!

Sjaak
02-11-2004, 09:19
Laten we even afwachten wat er echt is gebeurd maar als die heeft gebeten dan snap ik de reactie van Crocop heel goed en dan had hij nog veel harder moeten slaan :x

Waar kan ik die partij trouwens zien want ik kan hem nergens downloaden :( of heb ik ergens een post gemist :roll:

MB667
02-11-2004, 09:39
Igor en Alexander hadden Cro Cop toen ook niet gebeten, en die werden ook volop nageslagen. Tis gewoon een slechte eigenschap van een echte vechter. Goodridge heeft dat ook wel vaker. tis gewoon een beetje onnodig vind ik.

phranq
02-11-2004, 10:34
Laten we even afwachten wat er echt is gebeurd maar als die heeft gebeten dan snap ik de reactie van Crocop heel goed en dan had hij nog veel harder moeten slaan :x

Waar kan ik die partij trouwens zien want ik kan hem nergens downloaden :( of heb ik ergens een post gemist :roll:

Ik heb het hele toernooi gezien, inclusief commentaar van bas, gewoon goed zoeken Sjaak....:D

Rayman
02-11-2004, 10:41
Ik ben er niet bij geweest en op de beelden kan je het slecht zien of zeg maar niet. Dus we zullen het nog wel te horen krijgen on de toekomst

Aaronk
02-11-2004, 11:05
wat had die cro cop een mazzel. ze waren al op de grond. REMATCH

Ralph
02-11-2004, 11:13
Mirko zal wel weer gewoon in killer-mode gestaan hebben en dan kan je hem niet stoppen en wordt er nageslagen.

Atama
02-11-2004, 12:11
hier een filmpje van het gevecht ...........

http://www.nokaut.com/?id=12&solo_news=97&dm=1099393923&lang=e&cur=eur&lang=e

Virus
03-11-2004, 01:48
wat had die cro cop een mazzel. ze waren al op de grond. REMATCH
Och, och och...

Crocop mazzel?

Josh had mazzel dat ie er zonder KO vanaf komt...

ROIDRAGE
03-11-2004, 10:17
wat had die cro cop een mazzel. ze waren al op de grond. REMATCH

Aaron is correct

Sjaak
03-11-2004, 10:33
Laten we even afwachten wat er echt is gebeurd maar als die heeft gebeten dan snap ik de reactie van Crocop heel goed en dan had hij nog veel harder moeten slaan :x

Waar kan ik die partij trouwens zien want ik kan hem nergens downloaden :( of heb ik ergens een post gemist :roll:

Ik heb het hele toernooi gezien, inclusief commentaar van bas, gewoon goed zoeken Sjaak....:D

Aan jou heb ik ook een goede hulp zeg :x thanks Phranq :lol:

Atama
03-11-2004, 12:15
Waar kan ik die partij trouwens zien want ik kan hem nergens downloaden :( of heb ik ergens een post gemist :roll:

hier is ie Sjaak ...........

http://www.nokaut.com/?id=12&solo_news=97&dm=1099393879&lang=e&cur=eur&lang=e

Mike
03-11-2004, 12:27
Mirko zal wel weer gewoon in killer-mode gestaan hebben en dan kan je hem niet stoppen en wordt er nageslagen.

precies

bovendien ook het risico van het vak

wat een gezeur omdat hij 1 a 2 seconden door ging. Vind je het gek in zo'n situatie. Hij had barnett niet in een greep of klem dus hij dacht het kan nooit af gelopen zijn.

Tis logisch dat hij in zo'n rare situatie niet twijfelt en gewoon door trapt en slaat.Ik vond het al met al wel mee vallen eigenlijk.

Iceman
03-11-2004, 19:23
Ik vond het eerst ook vreemd, het "naslaan". Maar na een aantal herhalingen, lijkt het er ook op dat CroCop het niet ziet, ook als hij opstaat zie je hem eerst kijken, wat gebeurd hier......

harry
03-11-2004, 19:39
Mirko zal wel weer gewoon in killer-mode gestaan hebben en dan kan je hem niet stoppen en wordt er nageslagen.

precies

bovendien ook het risico van het vak

wat een gezeur omdat hij 1 a 2 seconden door ging. Vind je het gek in zo'n situatie. Hij had barnett niet in een greep of klem dus hij dacht het kan nooit af gelopen zijn.

Tis logisch dat hij in zo'n rare situatie niet twijfelt en gewoon door trapt en slaat.Ik vond het al met al wel mee vallen eigenlijk.

En nog een keer precies

redjuh
03-11-2004, 19:56
helemaal me eens!

}|^-_-^|{
04-11-2004, 12:27
Mirko zal wel weer gewoon in killer-mode gestaan hebben en dan kan je hem niet stoppen en wordt er nageslagen.

precies

bovendien ook het risico van het vak

wat een gezeur omdat hij 1 a 2 seconden door ging. Vind je het gek in zo'n situatie. Hij had barnett niet in een greep of klem dus hij dacht het kan nooit af gelopen zijn.

Tis logisch dat hij in zo'n rare situatie niet twijfelt en gewoon door trapt en slaat.Ik vond het al met al wel mee vallen eigenlijk.

hij liet los omdat barnett tapte...

phranq
04-11-2004, 12:33
Laten we even afwachten wat er echt is gebeurd maar als die heeft gebeten dan snap ik de reactie van Crocop heel goed en dan had hij nog veel harder moeten slaan :x

Waar kan ik die partij trouwens zien want ik kan hem nergens downloaden :( of heb ik ergens een post gemist :roll:

Ik heb het hele toernooi gezien, inclusief commentaar van bas, gewoon goed zoeken Sjaak....:D

Aan jou heb ik ook een goede hulp zeg :x thanks Phranq :lol:

hebben we het zaterdag wel ff over dan....;)

Wheelie
04-11-2004, 12:37
Er is al iets onderweg naar Sjaak ;)

phranq
04-11-2004, 12:43
Er is al iets onderweg naar Sjaak ;)

ok dan...kan ie tenminste mee praten zaterdag...;)

Highline
05-11-2004, 14:21
het wa sidd maar een rare wedstrijd. barnett had echt geuk dat die highkick net over zijn hoofd ging.. barnett was wel flink aan het trash talken voor de wedstrijd.. beetje onsportief imo

qball
05-11-2004, 21:07
er zijn volgens mij al teveel incidenten geweest waar een fighter er in een "twijfelachtige" situatie toch onderuit geraakt (zie jackson/arona , hier denkt arona na die heelstomp uit de guard ook effe dat hij jackson heeft die idd wel heel stil blijft liggen) , ook arona blijft in de laatste pride zijn tegenstander verder choken nadat die heeft afgeklopt tot de scheids tussen komt , als de scheidsen niet beter (eficienter) gaan beoordelen gaan we nog meer van dit soort gedrag zien , fighters die blijven dootgaan tot de scheids efenaf tussenspringt zodat er geen twijfel meer mogelijk is ... jammer maar helaas...

HUNTER
06-11-2004, 01:00
naja ach royce in UFC1 zette zn armlocks ook nog veel langer door dan dat zn tegenstander tapte..... zo lang je geen schade toebrengt owkee, dus n choke te lang vasthouden kan IMO nog wel, maar eigenlijk moet je gewoon loslaten als je tegenstander tapt. En natuurlijk moet de ref zo gepositioneerd zijn dat ie het dezelfde seconde ziet en in kan grijpen

Silat
06-11-2004, 08:23
Vanderlei is daar heel netjes mee.

Nickuraba
06-11-2004, 09:58
mwwoaaah :wink: hij hakte tamura neer, rende in zijn overwinningspose door de ring en wou hem daarna nog ff na schoppen

Virus
06-11-2004, 17:06
Bullshit Nick!! :wink:

Hij gaf Tamura een rechter hoek en Tamura ging neer!

Wanderlei stak z`n armen de lucht in omdat ie er vanuit ging dat Tamura gestrekt zou blijven...

Toen Tamura nog een teken van leven gaf, schopte Wandy nog eens na, in mijn ogen geheel terecht!! (hij was trouwens mis!)

HIER HET BEWIJS!!! :thumbs: (http://members.home.nl/tkerkvliet/F.mpg)

qball
06-11-2004, 23:06
volgens mij te wijten aan dat échte killersinstinct dat hij door de jaren gekweekt heeft ...