PDA

View Full Version : Presidentsverkiezingen



Gulo gulo
01-11-2004, 20:30
Amerika trekt naar de stembus en heeft de keuze Bush of Kerry. Op wie zouden jullie stemmen en waarom?

redjuh
01-11-2004, 20:37
Bush, hij heeft dan niet altijd een goede motivatie, maar hij is wel bezig met het uitroeien van het schorem van de wereld.

die kerry is een stomme treehugger. hij heeft helemaal niets.

Ralph
01-11-2004, 21:05
Kerry

Lijkt me een stuk intelligenter dan Bush, heeft een gezondere kijk op de wereld (niet zoals Bush: iedereen die het niet met mij eens is, is tegen mij; Kerry denkt niet zo zwart/wit), heeft een beter beleid voor het binnenland en komt niet zo agressief over.

harry
01-11-2004, 21:09
Bush, hij heeft dan niet altijd een goede motivatie, maar hij is wel bezig met het uitroeien van het schorem van de wereld.


??? denk dat tie meer met zijn olie bezig is...

BeatRice
01-11-2004, 21:12
Ik ben geen van beiden, Bush heeft veel fouten gemaakt en Kerry lijkt me echt een leugenachtige vent.

Maar als ik echt moest kiezen. Zou ik kiezen voor Kerry, ik ben benieuwd dat ie z'n beloftes nakomen.

Dennis
01-11-2004, 21:57
Ik ga voor Kerry.

Bush heeft met zijn acties meer haat gezaaid in de wereld, dan problemen opgelost met zijn acties.

Sjaak
01-11-2004, 22:44
Bush

Ralph
01-11-2004, 23:26
Bush

Reden? Hij heeft wel stevige praat tegenover terroristen, maar voor de rest......

Sjaak
02-11-2004, 00:03
En wat heeft "Kerrie" dan allemaal te brengen :? Pfffff

Ralph
02-11-2004, 00:29
Een goed sociaal plan en een aardig beleid voor binnenlandse zaken. Zijn toch zeker zaken die onder Bush heel weinig aandacht hebben gekregen en sterk zijn verslechterd ten opzichte van de regeerperiode van Clinton. En op internationaal gebied heeft Kerry een veel beter beleid. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Kerry een draaikont vinden. Hij komt af en toe wel terug op meningen die hij vroeger had, maar dat moet kunnen als er nieuwe informatie is. Laat alleen maar zien dat ie bereid is te leren en dingen van andere mensen aan te nemen. Als Bush niet zo'n stijfkop was, was er helemaal geen oorlog in Irak geweest. En dat kan je hem toch wel verwijten.

micha
02-11-2004, 06:58
W will prevaill

}|^-_-^|{
02-11-2004, 08:19
Laat bush nog maar een termijn krijgen om Amerika definitief over de rand van de afgrond te schoppen. Met nog 4 jaar Bush gaat Amerika failliet :thumbs:

Sjaak
02-11-2004, 08:59
Een goed sociaal plan en een aardig beleid voor binnenlandse zaken. Zijn toch zeker zaken die onder Bush heel weinig aandacht hebben gekregen en sterk zijn verslechterd ten opzichte van de regeerperiode van Clinton. En op internationaal gebied heeft Kerry een veel beter beleid. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Kerry een draaikont vinden. Hij komt af en toe wel terug op meningen die hij vroeger had, maar dat moet kunnen als er nieuwe informatie is. Laat alleen maar zien dat ie bereid is te leren en dingen van andere mensen aan te nemen. Als Bush niet zo'n stijfkop was, was er helemaal geen oorlog in Irak geweest. En dat kan je hem toch wel verwijten.

Goede plannen heeft IEDEREEN tijdens verkiezingen, maar na de verkiezing hebben ze allemaal selectief geheugenverlies, dit is niet alleen in Amerika maar overal op de wereld bij de "politieke" leiders.

En Kerrie is in mijn ogen zeker een draaikont, de ene keer zegt die dit en een volgende keer komt hij er weer op terug.

En ik ben een fel tegenstander van terrorisme en je kan van Bush zeggen wat je wilt maar hij heeft de aanpak en bestrijding van terrorisme tot het allerbelangrijkste verheven en ik ben daar zeer blij om want terrorisme wordt de komende jaren alleen maar erger en die gasten moeten gewoon uitgeroeid worden :x

redjuh
02-11-2004, 09:02
sjaak is correct

ashi76
02-11-2004, 09:18
Tja.... kiezen tussen 2 pannekoeken blijft moeilijk.

Maar toch ga ik voor Kerry.

Biiyen
02-11-2004, 09:23
Bush!

Omdat het een gemene rotzak is. In Hollywood films ben ik ook altijd voor de slechterik. Bush is net zo vaag als Dr. Evil. Ik zou graag zien dat Bush ook een mini me krijgt. Een mini Bush zogezegd.

redjuh
02-11-2004, 09:24
bush straalt tenminste nog wat uit. hij staat ergens voor.
kerry staat nergens voor, is een draaikont en zou net zo makkelijk een lappen pop kunnen zijn.

Dennis
02-11-2004, 10:17
Een goed sociaal plan en een aardig beleid voor binnenlandse zaken. Zijn toch zeker zaken die onder Bush heel weinig aandacht hebben gekregen en sterk zijn verslechterd ten opzichte van de regeerperiode van Clinton. En op internationaal gebied heeft Kerry een veel beter beleid. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Kerry een draaikont vinden. Hij komt af en toe wel terug op meningen die hij vroeger had, maar dat moet kunnen als er nieuwe informatie is. Laat alleen maar zien dat ie bereid is te leren en dingen van andere mensen aan te nemen. Als Bush niet zo'n stijfkop was, was er helemaal geen oorlog in Irak geweest. En dat kan je hem toch wel verwijten.

Goede plannen heeft IEDEREEN tijdens verkiezingen, maar na de verkiezing hebben ze allemaal selectief geheugenverlies, dit is niet alleen in Amerika maar overal op de wereld bij de "politieke" leiders.

En Kerrie is in mijn ogen zeker een draaikont, de ene keer zegt die dit en een volgende keer komt hij er weer op terug.

En ik ben een fel tegenstander van terrorisme en je kan van Bush zeggen wat je wilt maar hij heeft de aanpak en bestrijding van terrorisme tot het allerbelangrijkste verheven en ik ben daar zeer blij om want terrorisme wordt de komende jaren alleen maar erger en die gasten moeten gewoon uitgeroeid worden :x

En na drie jaar tijd loopt Bin Laden nog steeds vrolijk rond, goede aanpak dan en ook zeer effectief!

Mickey
02-11-2004, 10:36
Bush is a fricking NITWIT..
Je kan terrorisme niet enkel en alleen aanpakken met botte kracht.
Je moet die gasten met chirurgische precisie aanpakken..

En dat lukt niet met een proleet als Bush..

Ralph
02-11-2004, 11:07
Bush is a fricking NITWIT..
Je kan terrorisme niet enkel en alleen aanpakken met botte kracht.
Je moet die gasten met chirurgische precisie aanpakken..

En dat lukt niet met een proleet als Bush..

Mickey = correct

Iwan
02-11-2004, 11:12
Yup!

bras
02-11-2004, 11:37
ik ga maar voor kerry bij gebrek aan beter, vind bush maar een prutser.

Nickuraba
02-11-2004, 12:01
kerry is democraat daarom zou ik op de partij stemmen en daarom dus op hem. Hijzelf is een slome duikelaar en komt wel heel erg anti oorlog over, zo van we laten iedereen over ons heenlopen. Maar bush kan nog niet eens een fatsoenlijke uitspraak in elkaar bouwen, net als toen met de ramp van het World trade center. Zat die maar te brouwelen van we komen eraan, we roken jullie uit. Komop man kan je niks beter. als je de feiten afweegt vind ik kerry beter:
hij is pre-choice wat betreft abortus, terwijl bush pro-life is. Hij is voor stamcelonderzoek waar christopher reeve voor plijtte, terwijl bush daar tegen is. Alleen wil kerry wel de terroristen in detentie meer rechten geven :? :? en wat betreft milieu en wapenbezit oordeelt hij ook beter. Bush komt voor de wapenlobby op en kerry voor de burgers. Bush komt voor het rijke leven op (milieu moet beschermt worden als het maar niet ten koste gaat aan het amerikaanse leven).

Sjaak
02-11-2004, 12:28
Ik ben voor WAR against TERRORISME :thumbs:

Dennis
02-11-2004, 12:33
Ik ben voor WAR against TERRORISME :thumbs:

Sjaak, dat is Kerry ook, alleen de manier waarop is ook belangrijk.
Sinds Bush aan de macht is, is de haat in het middenoosten tegen de Amerikanen enorm gestegen.
En juist deze haat is de voedingsbodem voor het Terrorisme.
Bush gaat als een olifant in een porseleine kast tekeer met alle gevolgen van dien.

}|^-_-^|{
02-11-2004, 12:34
ik ben voor abortus, voor het homohuwelijk, voor stamcelonderzoek, voor een beter milieu en voor een strenger beleid op het gebied van wapenbezit....

Nickuraba
02-11-2004, 12:51
dan ben je dus voor kerry :P

Sjaak
02-11-2004, 16:19
[quote=Sjaak]Ik ben voor WAR against TERRORISME :thumbs:

Sjaak, dat is Kerry ook, alleen de manier waarop is ook belangrijk.
Sinds Bush aan de macht is, is de haat in het middenoosten tegen de Amerikanen enorm gestegen.

Beste Dennis die haat tegen het Westen zit zo diep daar veranderd Kerry helemaal niks aan. Dit wordt hun met de paplepel ingegoten want hoe verklaar je anders dan kinderen van onder de 10 jaar in dingen geloven en roepen die ze totaal nog niet kunnen snappen :?


En juist deze haat is de voedingsbodem voor het Terrorisme.

Is me veels te makkelijk en je draaid de boel nu om, je zegt nu dat het Westen de oorzaak is van het terrorisme :shock: Ik denk dat RELIGIE de oorzaak is voor extremisme en terrorisme !


Bush gaat als een olifant in een porseleine kast tekeer met alle gevolgen van dien.

En hij doet nog veel te zachtjes. Terroristen moet je opjagen en oppakken overal op deze aardkloot en met alle middelen want ze zijn het kankergezwel van de 21ste eeuw :evil:

Marco
02-11-2004, 16:51
nog 4 jr Bush en de hele wereld staat nog meer in brand dan nu al het geval is.
Bush is een marionet van de olieindustrie en mag van mij vannacht rustig een hartaanval krijgen.
Kerry is bijna automatisch al beter dan Bush....

dus Kerry krijgt mijn stem.

Mickey
02-11-2004, 17:08
Marco = Correct.
Bush mag van mij wel dezelfde aanpak als Napoleon krijgen.

Sjaak
02-11-2004, 17:10
Dan kan ik er ook nog wel een paar voor een eiland :roll:

Marco
02-11-2004, 17:19
Dan kan ik er ook nog wel een paar voor een eiland :roll:

welke dan ?

Sjaak
02-11-2004, 17:26
Dan kan ik er ook nog wel een paar voor een eiland :roll:

welke dan ?

Onze regering :roll: haha dat antwoord had je niet verwacht :wink:

Marco
02-11-2004, 17:30
Dan kan ik er ook nog wel een paar voor een eiland :roll:

welke dan ?

Onze regering :roll: haha dat antwoord had je niet verwacht :wink:

ik verwacht van jou alles Sjaak !
you are a special kind of guy :wink:

Dennis
02-11-2004, 17:38
Beste Dennis die haat tegen het Westen zit zo diep daar veranderd Kerry helemaal niks aan. Dit wordt hun met de paplepel ingegoten want hoe verklaar je anders dan kinderen van onder de 10 jaar in dingen geloven en roepen die ze totaal nog niet kunnen snappen


Sjaak, ik zei alleen dat de haat tegen amerikanen gestegen is, waarschijnlijk zijn er na 4 jaar Bush nu dus nog meer kinderen van onder de 10 jaar met die ideeen



Quote:
En juist deze haat is de voedingsbodem voor het Terrorisme.

Is me veels te makkelijk en je draaid de boel nu om, je zegt nu dat het Westen de oorzaak is van het terrorisme Ik denk dat RELIGIE de oorzaak is voor extremisme en terrorisme !


Dan zou ik eerder zeggen "MISBRUIK van Religie"
Ik zeg niet dat het de schuld is van het westen, feit is wel dat haat de voedingsbodem is voor Terrorisme. En wat is er mooier voor deze mensen om de haat nog meer te laten oplaaien -> Bush, die als een dolle stier te keer gaat



En hij doet nog veel te zachtjes. Terroristen moet je opjagen en oppakken overal op deze aardkloot en met alle middelen want ze zijn het kankergezwel van de 21ste eeuw


idd maar dat kan je op verschillende manieren doen en in mijn ogen is dit niet de juiste. Laat dit de geheime diensten in het geheim doen

kyokushin
02-11-2004, 19:10
Kerry

}|^-_-^|{
03-11-2004, 01:04
dan ben je dus voor kerry :P

ja, anders had ik gezegd dat ik voor vervuiling, voor westerns in het oosten en voor domme mensen aan de macht was :wink:

MB667
03-11-2004, 08:35
Waarschijnlijk wordt het Bush weer! Goed voor een veiligere wereld :twak:

Sukebe Daihyou
03-11-2004, 10:48
geweldig....just great........good job america! :twak:

Ralph
03-11-2004, 11:24
Wat een knakkers daar! Had ik echt niet verwacht.

}|^-_-^|{
03-11-2004, 11:30
nouja, kijk, het is natuurlijk een democratie, daar zijn jullie allemaal heel erg voor. als je voor een democratie bent, mag je het volk van amerika niet de schuld geven dat het gewoon zijn keus maakt.

Mickey
03-11-2004, 11:30
Ik ben er bang voor..

Shytown
03-11-2004, 11:35
Ik heb Bush gestemd

Ralph
03-11-2004, 11:36
Dan mag je je toch nog wel verbazen over de uitslag???

}|^-_-^|{
03-11-2004, 11:38
Dan mag je je toch nog wel verbazen over de uitslag???

natuurlijk, maakt mijn aversie tegen democratie steeds groter

Ralph
03-11-2004, 11:39
Democratie is niets mis mee mijns inziens. Het probleem ligt in de tweepartijendictatuur daar.

Mickey
03-11-2004, 11:41
DAMN wat een fokking nek aan nek race!
254 vs 252

2 Kiesmannen verschil!
It all comes down to OHIO ppl!

New Mexico, Ohio en Iowa zijn nog niet om.
New MExico is 5 kiesmannen, Iowa 7 en Ohio 20

Mickey
03-11-2004, 11:43
Het ziet er niet al te best uit..

Stemmen in Ohio:

Bush 2,793,592 51%
Kerry 2,656,295 49%

}|^-_-^|{
03-11-2004, 11:43
Democratie is niets mis mee mijns inziens. Het probleem ligt in de tweepartijendictatuur daar.

gelukkig gaat het hier perfect met die 6-partijendictatuur :twak:

Justinian
03-11-2004, 11:43
Hoe is de tussenstand in Ohio eigenlijk?

Mickey
03-11-2004, 11:46
Stemmen in Ohio:

Bush 2,793,592 51%
Kerry 2,656,295 49%
_________________

Ralph
03-11-2004, 11:49
Democratie is niets mis mee mijns inziens. Het probleem ligt in de tweepartijendictatuur daar.

gelukkig gaat het hier perfect met die 6-partijendictatuur :twak:

Nee, totaal niet. Maar je hebt wel wat meer keuze als je stemt. Dat de meeste politici en partijen te arrogant en te wars van concessies zijn om een coalitie te vormen waar de kiezers ook echt voor hebben gekozen, is weer een ander probleem......

Justinian
03-11-2004, 11:50
Dus Bush ligt voor met iets meer dan 137.000 stemmen. Als ik het goed heb dan moeten er nog ongeveer 250.000 stemmen worden geteld, dus de kans dat Kerry wint is wel heel erg klein :(

}|^-_-^|{
03-11-2004, 11:51
het leuke is: ze willen helemaal niet doen wat ze de burgers beloven. die keuze maakt uiteindelijk niets uit, omdat je dan nog met een ambtenarenapparaat zit dat niet vooruit te branden is!

Ralph
03-11-2004, 11:51
Op CBN is de tussenstand nu trouwens 238 voor Kerry en 269 voor Bush. Ik weet niet hoe het er nu echt uitziet, maar het lijkt toch echt definitief de kant van Bush op te gaan......

}|^-_-^|{
03-11-2004, 11:51
er moeten nog wat swing states geteld worden geloof ik...

Sjaak
03-11-2004, 11:52
Yep

Justinian
03-11-2004, 11:54
Op CBN is de tussenstand nu trouwens 238 voor Kerry en 269 voor Bush. Ik weet niet hoe het er nu echt uitziet, maar het lijkt toch echt definitief de kant van Bush op te gaan......
Degene die Ohio pakt zal de verkiezing winnen.

Ralph
03-11-2004, 11:56
Idd. Het gaat daar om geloof ik 22 kiesmannen, dus dat is de moeite.

Mickey
03-11-2004, 11:57
Ik root 100% voor Kerry..

Ohio nu:
Bush 2,794,346 51%
Kerry 2,658,125 49%

Verschil: 136,221
Verschil hier voor was: 137,297

Kerry is 1076 stemmen ingelopen..

Mickey
03-11-2004, 11:58
*Pakt telefoon*
*Gaat willekeurige mensen in Ohio bellen*

ROIDRAGE
03-11-2004, 12:01
Bel Coleman en Randleman ff, die wonen daar.
kan je gelijk peilen wat de American MMA'ers stemmen :wink:

harry
03-11-2004, 12:04
Democratie is niets mis mee mijns inziens. Het probleem ligt in de tweepartijendictatuur daar.

gelukkig gaat het hier perfect met die 6-partijendictatuur :twak:

En maar klagen en klagen en voorlopig heeel de dag de tijd hebben om achter die pc te piet leuten haha wat een grap zeg, en de een heeft nog meer tijd en klagen dan de ander.
O ja escuses zat natuurlijk :lol:

}|^-_-^|{
03-11-2004, 12:07
ach ja, ik begin mensen niet gelijk uit te maken voor hitler-sympathisant als ze pleiten voor een dictatuur :wink:

Mike
03-11-2004, 12:16
ach ja, ik begin mensen niet gelijk uit te maken voor hitler-sympathisant als ze pleiten voor een dictatuur :wink:

ik begrijp dat je mij hier mee bedoelt,

ik maakte guru daarvoor uit omdat hij afgelopen maand al 3 keer rare dingen heeft gezegd met betrekking tot hitler en de 2de wereldoorlog. Hij stelde bijvoorbeeld ook dat de concentratie kampen slechts betaalde werkkampen waren waar nederlandse mannen vrijwillig werkten. Hij vind het ook jammer dat duitsland heeft verloren etc etc.

Vind je het dan zo gek dat ik hem dan voor hitler-sympathisant uitmaak?

beetje jammer dat jij er nu weer over moet beginnen terwijl ik het heb gelaten voor wat het was. Nadat mickey mij er terecht op wees dat iedereen recht heeft op zijn of haar mening.

}|^-_-^|{
03-11-2004, 12:18
ik bedoel niet jou

Mike
03-11-2004, 12:22
ik bedoel niet jou

oh dan ben ik gewoon paranoide ofzo :wink:

ontopic

ik ben blij dat bush heeft gewonnen :thumbs: Zo kan hij afmaken waar hij mee bezig is.

harry
03-11-2004, 12:22
ach ja, ik begin mensen niet gelijk uit te maken voor hitler-sympathisant als ze pleiten voor een dictatuur :wink:

Haha nee nee dat verhaal was anders, jij gaf aan, ik kopte in.
Ik interpreteerde jou woorden anders ,snapte natuurlijk wel wat jij wilde zeggen maar vulde dat natuurlijk anders in :wink:
Maar dat was een leuke discussie,toch?
Wat ik nu allemaal lees op het forum tjonge jonge wor ik ff helemaal nie goed van baba

}|^-_-^|{
03-11-2004, 12:33
dat was geen inkoppen, dat was expres verkeerd interpreteren en daarmee iemand in een kwaad daglicht proberen te stellen. maakt verder ook niet uit.

Ralph
03-11-2004, 12:39
Democratie is niets mis mee mijns inziens. Het probleem ligt in de tweepartijendictatuur daar.

gelukkig gaat het hier perfect met die 6-partijendictatuur :twak:

En maar klagen en klagen en voorlopig heeel de dag de tijd hebben om achter die pc te piet leuten haha wat een grap zeg, en de een heeft nog meer tijd en klagen dan de ander.
O ja escuses zat natuurlijk :lol:

En jij maar weer klagen dat er veel geklaagd wordt..... Tja, je moet wat in de tentamenperiode :D

Guru
03-11-2004, 12:43
ik begrijp dat je mij hier mee bedoelt,

ik maakte guru daarvoor uit omdat hij afgelopen maand al 3 keer rare dingen heeft gezegd met betrekking tot hitler en de 2de wereldoorlog. Hij stelde bijvoorbeeld ook dat de concentratie kampen slechts betaalde werkkampen waren waar nederlandse mannen vrijwillig werkten. Hij vind het ook jammer dat duitsland heeft verloren etc etc.

Vind je het dan zo gek dat ik hem dan voor hitler-sympathisant uitmaak?


Beste Mike,

Even off-topic, want ik zie dat mijn zinnen en woorden gigantisch verdraaid zijn.

Punt 1

Ik heb nooit gezegd dat concentratiekampen, betaalde werkkampen zijn??
Hoe kom je daarbij.. :shock:
Ik heb gezegd dat de nederlanders die gedwongen in fabrieken/bedrijven moesten werken, keurig netjes betaald werden door de duitsers.
Ik heb geen goed woord geschreven over concentratiekampen.

Punt 2

Ik heb nooit gezegd dat het jammer is dat Duitsland verloren heeft, je moet het lezen in deze context; als ik deze slappe regering in Nederland bekijk was het misschien beter geweest als wij geannexeerd waren door Duitsland of een ander groot land in Europa.

Anonymous
03-11-2004, 14:08
ik begrijp dat je mij hier mee bedoelt,

ik maakte guru daarvoor uit omdat hij afgelopen maand al 3 keer rare dingen heeft gezegd met betrekking tot hitler en de 2de wereldoorlog. Hij stelde bijvoorbeeld ook dat de concentratie kampen slechts betaalde werkkampen waren waar nederlandse mannen vrijwillig werkten. Hij vind het ook jammer dat duitsland heeft verloren etc etc.

Vind je het dan zo gek dat ik hem dan voor hitler-sympathisant uitmaak?


Beste Mike,

Even off-topic, want ik zie dat mijn zinnen en woorden gigantisch verdraaid zijn.

Punt 1

Ik heb nooit gezegd dat concentratiekampen, betaalde werkkampen zijn??
Hoe kom je daarbij.. :shock:
Ik heb gezegd dat de nederlanders die gedwongen in fabrieken/bedrijven moesten werken, keurig netjes betaald werden door de duitsers.
Ik heb geen goed woord geschreven over concentratiekampen.

Punt 2

Ik heb nooit gezegd dat het jammer is dat Duitsland verloren heeft, je moet het lezen in deze context; als ik deze slappe regering in Nederland bekijk was het misschien beter geweest als wij geannexeerd waren door Duitsland of een ander groot land in Europa.:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: wat een idioot................

Sjaak
03-11-2004, 14:24
Ik root 100% voor Kerry..



Mick zeg nu is eerlijk ben je voor Kerry of gewoon tegen Bush :lol:

Mickey
03-11-2004, 14:37
Aaah! Goede vraag Sjaak!
Optie 2..

Bush is een flapdrol

payap
03-11-2004, 14:49
http://www.nos.nl/amerikakiest/de_50_staten/index.html

Mike
03-11-2004, 14:58
mn post komt nie taan

u r not authorized to view this page

dit probleem heb ik nu al 2 weken bijna 10 keer per dag

Mike
03-11-2004, 15:16
@ guru

ik begrijp best dat je schrikt van je eigen stellingen

maar ga mij niet betichten van het verdraaien van je woorden. Het staat er allemaal

zie topic http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=56094&highlight=#56094

tis ook je goed recht ( nogal actueel recht) om er zo over te denken besef ik me achteraf. Ik vind het alleen erg zielig en vooral schokkend. Vind het wel erg slap dat je nu probeert je eigen woorden te ontkrachten en mij zelfs beticht van het verdraaien van je woorden. Wees dan een vent en blijf achter je debiele stellingen staan.

edit: tikte weer foute naam :oops:

}|^-_-^|{
03-11-2004, 15:49
waar het hart vol van is :wink:

Sjaak
03-11-2004, 15:52
Aaah! Goede vraag Sjaak!
Optie 2..

Bush is een flapdrol

Dacht ik het niet :lol:

Guru
03-11-2004, 17:34
@ guru

ik begrijp best dat je schrikt van je eigen stellingen

maar ga mij niet betichten van het verdraaien van je woorden. Het staat er allemaal

zie topic http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=56094&highlight=#56094

tis ook je goed recht ( nogal actueel recht) om er zo over te denken besef ik me achteraf. Ik vind het alleen erg zielig en vooral schokkend. Vind het wel erg slap dat je nu probeert je eigen woorden te ontkrachten en mij zelfs beticht van het verdraaien van je woorden. Wees dan een vent en blijf achter je debiele stellingen staan.

edit: tikte weer foute naam :oops:

Ik wil het wel even spellen in BLOKLETTERS.
Ik heb het nooit gehad over concentratiekampen gehad, wat daar gebeurd is, is met geen pen te beschrijven.
Ik heb het over gedwongen werken in fabrieken van de nederlanders die keurig netjes betaald kregen voor werken in fabriek.
Voor de rest blijf ik prima achter mijn stellingen staan.

Arjan
03-11-2004, 18:22
Had vanmiddag nog een site waar op stond welke gedeeltes van 't land het meest op wie stemde, bush had veel meer plekken voor zich maar dat zijn van die landjes waar maar een paar honderd inwoners wonen, dus al die cowboys stemmen op hem, bush wint trouwens hehe.. ben voor Kerry, ook al vind ik hem ook niet goed..

Mike
04-11-2004, 11:15
Had vanmiddag nog een site waar op stond welke gedeeltes van 't land het meest op wie stemde, bush had veel meer plekken voor zich maar dat zijn van die landjes waar maar een paar honderd inwoners wonen, dus al die cowboys stemmen op hem, bush wint trouwens hehe.. ben voor Kerry, ook al vind ik hem ook niet goed..

hoe verklaar je dan dat bush ook de popular vote heeft gewonnen? En in het huis en bij het senaat heeft die gewonnen. Hij mag weer een aantal conservatiever rechters plaatsen ( die 10 jaar zitten minimaal) dus zijn macht is weer groter en het effect ervan zal langer blijven.

edit: wel vreemd en grappig dat als je de Europese media moet geloven het echt kiele kiele was terwijl de Amerikaanse media spreekt van een van de grootse overwinningen van de republiekeinen van de afgelopen 25 jaar.