PDA

View Full Version : Veronica's Fight Master



Repo Man
02-11-2004, 00:21
Niet vergeten:

Veronica's Fight Master

Dinsdag 2 november aflevering 1 om 22.20 uur (op Veronica)

Ralph
02-11-2004, 00:21
Ik zal zeker kijken! Ben wel benieuwd watvoor iets het gaat worden.

Highline
02-11-2004, 00:26
ik zal morgen eens kijken, doet robbie daar nu wel of niet aan mee?

Nicky
02-11-2004, 07:46
ik zal morgen eens kijken, doet robbie daar nu wel of niet aan mee?

jip

Jeru
02-11-2004, 08:29
ik zal morgen eens kijken, doet robbie daar nu wel of niet aan mee?

jip

hij is reserve.

redjuh
02-11-2004, 09:58
ben ook zeer benieuwd. lijkt me iig in potentie beter dan die engelse versie!

Arjan
02-11-2004, 10:06
Dat wordt opnemen, ben net onderweg van trainen dan... Lijkt me wel grappig.

payap
02-11-2004, 10:07
Jammer dat Kung Fu master Ray niet mee doe :roll:

Sjaak
02-11-2004, 10:17
Vergeten :D

Nickuraba
02-11-2004, 12:16
hmmzz...ik denk dat het wel weer niks voor zal stellen. De ultieme vechters ...maaar ze maken geen lowkicks e.d. k hoop dat ze het eens wat beter aanpakken.

Ronald
02-11-2004, 22:24
TTT (voor over 55 minuten :wink: )

mama
02-11-2004, 22:32
Vergeten :D
vergeten?
het is straks pas hoor (toch?)

kyokushin
02-11-2004, 22:33
nu 45 minuten :mrgreen:

redjuh
02-11-2004, 22:52
in de voorbeschouwing zag ik nog iets dat met grondvechten te maken had?!?! dat maakt het ineens een stuk aantrekkelijker voor mij!

Anonymous
02-11-2004, 23:07
Vergeten :D

Vergeten? :D
Het moet nog komen dus kijken kan nog hoor :wink: :D

Leejunfan
02-11-2004, 23:09
Vorige was mijn post, was vergeten in te loggen... :? :lol:

Gulo gulo
02-11-2004, 23:26
Ben benieuwd.....

The_Rock
02-11-2004, 23:28
nou hij is begonen!!!...en lijkt me wel leuk!

Octavius
02-11-2004, 23:44
Ik ken ze niet. Kampioen hier kampioen daar? Ken iemand hun

Octavius
02-11-2004, 23:48
Ray doet wel mee.

mama
02-11-2004, 23:48
marloes traint toch bij mike? (mike's gym)

redjuh
03-11-2004, 00:02
toch geen grondvechten... :(

Ralph
03-11-2004, 00:19
Ik vond het wel leuk! Kenneth mag ik nu al niet zo..... iets te arrogant. En misschien komt dat grondvechten nog wel aan bod??? (Repo-man???)

ROIDRAGE
03-11-2004, 00:21
chantal is een lekker wijf, maar voor de rest vind ik et niet zo denderend. en Grappling mis ik toch ook wel een beetje

Highline
03-11-2004, 00:26
ik vond er echt geen drol aan, ik ken alleen maar esmee steinvort (is der achternaam geloof ik)

lunatic
03-11-2004, 00:26
mmm vond het geen fuck aan.

Repo Man
03-11-2004, 00:26
Er komt geen grondvechten in voor, alleen staande technieken uit verschillende vechtsporten

Maupie
03-11-2004, 00:42
hmm niet echt top tot nu toe vind ik

mama
03-11-2004, 00:43
het enige leuke is dat die kerels weer zo stom zijn om zich door een vrouw te laten inpalmen

lunatic
03-11-2004, 00:44
het enige leuke is dat die kerels weer zo stom zijn om zich door een vrouw te laten inpalmen

haha ja dat is wel grappig en die chick zit vervolgens gewoon weer bij iemand anders te flirten :lol:

Ton
03-11-2004, 00:45
Kzou er niet voor thuis blijven...

Octavius
03-11-2004, 00:47
Wel als Ray mee deed.

lunatic
03-11-2004, 00:52
zeker weten.
Hij is echt DE fight master!!

payap
03-11-2004, 01:03
Heb net van Sifu Ray doorgekregen gehad dat hij telepatisch wel degelijk aanwezig is !

by the way in kung fu is toch sifu ipv sensei ?

Anonymous
03-11-2004, 09:29
Chantal traint bij Kime in Hellevoetsluis en doet ook wel eens mee met BJJ daar en traint Judo en geeft les in Jiu Jitsu dus ze kan wel wat ;-) en inderdaad ze is mannenverslaafd in de goede zin dan ;-)

ashihara
03-11-2004, 09:42
chantal mag dr zeker wel wezen.
Verder een leuk progamma het verveelde niet.

bryan
03-11-2004, 09:59
echt dit programma stelt geen drol voor....vonden jullie trouwens ook niet dat die bokser helemaal niet als een bokser beweegt.....leek wel een bruce lee rip-off

Anonymous
03-11-2004, 10:24
Chantal traint bij Kime in Hellevoetsluis en doet ook wel eens mee met BJJ daar en traint Judo en geeft les in Jiu Jitsu dus ze kan wel wat ;-) en inderdaad ze is mannenverslaafd in de goede zin dan ;-)

Huh ze traint toch bij van Muijlwijk in Dordrecht?

Ach wat maakt het eigenlijk uit....In dagblad de Dordtenaar stond een heel stuk over haar. Ze zei dat er tussen 2 personen een romance is ontstaan tijdens het hele gebeuren.. go figure :wink:

Virby
03-11-2004, 10:28
Was ik hierboven

Leonardo
03-11-2004, 10:31
Vond het programma saai en zwaar tegenvallen.

ashi76
03-11-2004, 10:32
Vergeten... :?

Maar ik heb niet veel gemist begrijp ik.

Anonymous
03-11-2004, 10:36
Ja klopt Chantal traint ook in dordrecht maar ook bij Kime .....;-)
Wel cool dat Henk Verschuur de scheidsrechter is dat is 1 van de aardigste mensen die ik ken op vechtsport gebied!

Dennuz
03-11-2004, 10:57
Heb niet alles gezien omdat ik moest werken, maar vond het opzich niet tegenvallen, maar wat ik op de voorstukjes zag was dat ze tijdens die gevechten gewoon mma handschoentjes droegen en ook op het hoofd mochten stoten..
Dus ben benieuwd of dat semi of full contact is..

Misschien dat de jappanners dit concept nog een keer overnemen, maar dan met mensen als Fedor, CroCop, Silva enzo... dan wordt het een stuk interresanter..

Jinx
03-11-2004, 11:22
Ik vond het wel grappig om naar te kijken. Lucia is 'the Bombe'! Als ik Chantal was geweest, had ik ook alle manntejes tegen elkaar uitgespeeld. Ze blijven fysiek toch sterker. laat ze dan elkaar maar afmaken. Als er dan toch een fightmaster moet zijn, laat het dan een vrouw zijn. :lol:

Iwan
03-11-2004, 11:27
Ik vond het wel grappig om naar te kijken. Lucia is 'the Bombe'! Als ik Chantal was geweest, had ik ook alle manntejes tegen elkaar uitgespeeld. Ze blijven fysiek toch sterker. laat ze dan elkaar maar afmaken. Als er dan toch een fightmaster moet zijn, laat het dan een vrouw zijn. :lol:

Ik vind het een waardeloos programma eerlijk gezegd.

bryan
03-11-2004, 11:38
Ik vind het een waardeloos programma eerlijk gezegd.


helemaal mee eens

Leejunfan
03-11-2004, 11:40
Vond het programma saai en zwaar tegenvallen.

Vond het trouwens een beetje lullig Kyokushin teken op zn arm vond je niet? :D :P

Leejunfan
03-11-2004, 11:41
Heb net van Sifu Ray doorgekregen gehad dat hij telepatisch wel degelijk aanwezig is !

by the way in kung fu is toch sifu ipv sensei ?

En by the way... yes.. correct :thumbs:

Leejunfan
03-11-2004, 11:49
Vond het idee van dat fruit van die stokken aftrappen nog wel aardig ( Zeker om te kijken of je een beetje coordinatie en techniek hebt).
Het gaan tot het uiterste vind ik ook wel wat, maar de manier waarop de rest opgezet is vind ik altijd wat minder. Zeker toen het zo soap-achtig begon met het "gevecht" om de dame :? Dat sparren op die manier blijf ik toch waardeloos vinden.... doe het dan allebei om iedere styl een beetje tot zn recht te doen komen. Bijv. veel protectie en wat pittiger en daarnaast dan ook dat semi-contact.... maarja, ben allang blij dat er een beetje aandacht omtrent Martial Arts op tv is :D :P

Anonymous
03-11-2004, 13:19
Ach ik vond het wel leuk om te zien. Ben zelf BJJ-er maar kon het wel waarderen. Iedereen zo zijn sport, maar de fightmaster is geen fightmaster want ik denk dat menig persoon hier deze gemiddelde vechters zo laat tappen als het voor het eggie is. Er was iemand die deed bruce lee geluiden trouwens ...ik kwam niet meer bij van het lachen....... en chantal legt het er zo dik op met die jongens precies zoals we haar kennen. So have a coke and a smile and shut the f%ck up and enjoy the show as it is hahahaha Jongens Pride zal je echt niet gaan zien op TV hoor en Walrusje Henk Verschuur rules. Hij heeft jaaaaaaaaren in japan gewoond en is heeft meer vechtsportervaring dan je zou denken. Tuurlijk vind ik het programma niet super, maar ze hebben de juiste scheidsrechters erbij gedaan en tja wie nu echt de fightmaster is ....who cares......van al die personen blijft er 1 over en die is dan winnaar van dat clubbie. En we zullen allemaal wel denken laat de winnaar maar bij ons langskomen dan tappen we die hahahahahaha maar daar gaat het niet om! LAters dudes!

Charger 69
03-11-2004, 14:02
Vond het trouwens een beetje lullig Kyokushin teken op zn arm vond je niet? :D :P

Ik vond zn kyokushin stijl een stuk lulliger. Die knaap beweegt als mijn oma! Bovendien gaf ie aan nederlands kampioen te zijn. Sjaak/Leejunfan kennen jullie die Kenneth?

Ralph
03-11-2004, 14:07
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Al die mensen die deelnemen, zeiden wel 1 of andere Nederlands, Europese of wereldtitel te hebben. Ik heb alleen nog nooit van ze gehoord.

Leejunfan
03-11-2004, 14:47
Vond het trouwens een beetje lullig Kyokushin teken op zn arm vond je niet? :D :P

Ik vond zn kyokushin stijl een stuk lulliger. Die knaap beweegt als mijn oma! Bovendien gaf ie aan nederlands kampioen te zijn. Sjaak/Leejunfan kennen jullie die Kenneth?

Nee, ken hem niet en inderdaad!!! wat een houtenklaas zeg, ze zullen hem wel om zn looks hebben gekozen :D

bryan
03-11-2004, 14:52
lag het trouwens aan mij maar vond een paar vrouwelijke thay boksers echt heel erg stijf trappen, sommige kregen hun benen nauwelijks omhoog...

Tsuki
03-11-2004, 14:54
Chantal traint bij Kime in Hellevoetsluis en doet ook wel eens mee met BJJ daar en traint Judo en geeft les in Jiu Jitsu dus ze kan wel wat ;-) en inderdaad ze is mannenverslaafd in de goede zin dan ;-)

Huh ze traint toch bij van Muijlwijk in Dordrecht?

Ach wat maakt het eigenlijk uit....In dagblad de Dordtenaar stond een heel stuk over haar. Ze zei dat er tussen 2 personen een romance is ontstaan tijdens het hele gebeuren.. go figure :wink:

als ze bij muilwijk heeft getraind dan heb ik wel eens met haar getraind, dacht haar al te herkennen in het voorstukje

Leejunfan
03-11-2004, 14:57
lag het trouwens aan mij maar vond een paar vrouwelijke thay boksers echt heel erg stijf trappen, sommige kregen hun benen nauwelijks omhoog...

Tsja, ik weet ook niet wat dat is hoor, nou weet ik wel dat mensen er vaak vanuit gaan dat je als kickbokser harder maar vaak minder technisch trapt maar een beetje redelijke Mawashi en wat standaard trappen moeten er toch wel een beetje fatsoenlijk uit moet komen lijkt mij.... zeker als ik hoor watvoor titels sommige opnoemen.

bryan
03-11-2004, 15:04
precies...ik thay boks zelf ook maar die trappen die ik daar zag waren echt zwaar onder de standaard... en helemaal voor "kampioenen"

Sjaak
03-11-2004, 15:17
Vond het trouwens een beetje lullig Kyokushin teken op zn arm vond je niet? :D :P

Ik vond zn kyokushin stijl een stuk lulliger. Die knaap beweegt als mijn oma! Bovendien gaf ie aan nederlands kampioen te zijn. Sjaak/Leejunfan kennen jullie die Kenneth?

Ik heb het niet gezien, hoe heet Kenneth met zijn achternaam want ik ken helemaal geen Kenneth die Nederlands kampioen Kyokushin is /was ?

ashihara
03-11-2004, 15:19
kan wel een kbn kampioen zijn. vond het niet echt kyokushin vechter.

Sjaak
03-11-2004, 15:21
kan wel een kbn kampioen zijn. vond het niet echt kyokushin vechter.

Zou je gelijk in kunnen hebben maar KBN is geen kyokushin karate want kyokushin is full kontakt en dat is verboden bij de KBN.

Leejunfan
03-11-2004, 15:36
kan wel een kbn kampioen zijn. vond het niet echt kyokushin vechter.

Zou je gelijk in kunnen hebben maar KBN is geen kyokushin karate want kyokushin is full kontakt en dat is verboden bij de KBN.

Ja, maar bij KBN Karate scoor je over het algemeen punten dmv techniek en dat was wel iets wat hij absoluut niet had, en dan ?? kampioen?
Ik denk dat "als" hij dan kampioen ergens in zou zijn dat het dan eerder het full-contact karate zal zijn dan het punten-systeem.
De kans dat ie kampioen is geworden met beuken vind ik dan nog groter dan op technische punten. Al vind ik hem persoonlijk dan nog onder de maat. Je ziet ook dat de dame die karate doet wel het KBN-achtig Karate beoefent.. die wijd-staande "sparstand" en die trekkende stoot...
Maarja.. wie zal het weten welke mysterieuze vorm van Martial Arts deze persoon beoefent :D :D

Jase
03-11-2004, 16:55
Niet echt geweldig he, maar wel lachu.

redjuh
03-11-2004, 20:09
het zag er wel loeizwaar uit allemaal... ja het sparren is minder maar toch.... ik blijf he wel volgen. ik heb echt de HOTS VOOR LUCIA!!!!

Charger 69
03-11-2004, 20:34
Ik heb het niet gezien, hoe heet Kenneth met zijn achternaam want ik ken helemaal geen Kenneth die Nederlands kampioen Kyokushin is /was ?

Geen idee wat zijn naam is. We hadden natuurlijk ooit Kenneth Felter, die wel een aardig potje kon knokken, maar dat is m niet.

Wellicht toch van de KBN? Sjaak, ze hebben binnen de KBN toch een softe kyokushin stijl waarbij alleen semi contact is toegestaan? (Snap trouwens niet dat ze vanuit Japan toestemming daarvoor hebben gegeven)

ashihara
04-11-2004, 11:16
Begrijp zelf ook niet waarom er kyokushin mensen zijn die bij de kbn willen zitten, hun stijl word eigelijk niet eens echt erkend.

Leejunfan
04-11-2004, 11:26
Begrijp zelf ook niet waarom er kyokushin mensen zijn die bij de kbn willen zitten, hun stijl word eigelijk niet eens echt erkend.

Het kan nog weleens per ongeluk gebeuren :D
Toen ik een jaar of 5 was ben ik ook begonnen bij een Karateschool bij mij in de buurt. (W.de Mooy) Daar heb ik jarenlang semi-contact getraind. (kata's kwamen overigens wel redelijk overeen, moet zeggen dat ze daar een ster in zijn!) en werd er verteld dat het Kyokushin Karate was.
Na een aantal jaartjes kwam ik aanraking met een andere sportschool waar ook Kyokushin gegeven zou worden maar daar ging het er heel anders aan toe :D Op zo'n manier ben ik alsnog bij het juiste terecht gekomen, maar soms is het geen bewuste keuze maar in mijn geval onwetendheid :P
Maar als ie er opzettelijk voor gekozen heeft kan ik het ook niet begrijpen nee....

Maar om niet bij Kenneth te blijven hangen.. wat vonden jullie er verder van??

kyokushin
04-11-2004, 11:52
vond het wel aardig.

Nickuraba
04-11-2004, 11:54
k vond het waardeloos. Het enige leuke was dat de scheids zei, je bent hier toch niet voor whinemaster?
Ik hoop dat de UFC tv show eens een x uitkomt ofzow lijkt me veel toffer :thumbs:

Zanshin
04-11-2004, 12:35
Ach wat zal ik zeggen, het is wel leuk voor een leek, maar voor de Full-Contact sporters onder ons en echte vechtsportliefhebbers denk ik niet dat dit voor ons is weg gelegd. Tuurlijk is het leuk (goed) dat de vechtsport op een goed manier belicht wordt :thumbs: , maar zet dan in godsnaam wel mensen neer die in ieder geval een behoorlijke trap kunnen uitdelen cq stoot :wink: . Want ik vond toch echt dat er een paar tussen zitten, waarvan ik denk, waar hebben ze die in hemelsnaam vandaan geplukt :roll: .

MasterBlaster
04-11-2004, 14:13
Ik vond het wel vermakkelijk, maar ik had juist allemaal technische hoogstandjes verwacht van die tikkertje karate experts en dat viel toch vies tegen. Alleen Ron S kon steeds niet wachten om er een paar promo sprongetjes tussendoor te gooien.
Al met al wel leuk.(mede door de soapintriges)

Arjan
08-11-2004, 11:24
Gister voor 't eerst gekeken, vond het een beetje sneu dat er al meteen verhaal in kwam van die bart dude tegen zon ander dat ze harder sparde omdat er een vrouw in het spel was en blabla... jeetje en voorderest vond ik het ook niet zo veel aan.. wel vermakelijk genoeg om t af te kijken...

max mulder shihan
08-11-2004, 11:49
Had inderdaad een vermakelijkheids gehalte, maar om er nou voor thuis te blijven,nee niet echt.

Anonymous
08-11-2004, 13:50
Mama Marloes Merza traint inderdaad bij Mike's Gym.

mama
08-11-2004, 13:51
he barang meld je ff aan. zijn er nog meer leuke dingen waar je toegang tot kan hebben

ps wat een draak van een zoon heb jij
;)

Anonymous
10-11-2004, 12:28
heeft iemand anders nog vol irritatie naar het advies van ron smoorenburg geluisterd gister..kom op man volgens mij heeft hij nog nooit in zijn leven een wedstrijd gevochten, kijk heb respect voor zijn kunnen en mooie trappen ...
maar kom op zeg is toch niet helemaal eerlijk als de ander gecoacht wordt door lucia rijker...
maar aan de andere kant het hele programma gaat van bad naar worse...dus dit kan er ook nog wel bij

ashihara
10-11-2004, 12:48
vond het wel grappig je moet ook niet te serieus naar deze show kijken.

Nickuraba
10-11-2004, 15:30
Dit gaat te hard, dit gaat te hard, dit gaat te hard. Darn laat ze gewoon op full contact sparren, dat maakt het een stuk leuker. Als je beetje goede fightMASTER wil zijn moet je toch zeker volluit kunnen knokken

jojo
10-11-2004, 15:44
ik vind het wel een leuk programma

Kung fu leraar ray
10-11-2004, 15:52
Ik lach me kapot bij dat programma !!!


Ha ha ha.


Te veel show , geen echte actie.


Pendekar ray

Nickuraba
10-11-2004, 16:02
Fightmaster is IMO de sterkste die wint. IRL zou de kickbokser 9 v.d. 10 x winnen van een TKD vechter maar met fightmaster maken ze zelfs meer kans. Als je het dan toch realistisch wil maken bouw dan het octagon na

Tsuki
10-11-2004, 16:12
Fightmaster is IMO de sterkste die wint. IRL zou de kickbokser 9 v.d. 10 x winnen van een TKD vechter maar met fightmaster maken ze zelfs meer kans. Als je het dan toch realistisch wil maken bouw dan het octagon na

of stenen muren en een betonnen vloer als je het toch realistisch wil maken .....................

Kung fu leraar ray
10-11-2004, 16:19
lol


Pendekar ray

Nickuraba
10-11-2004, 16:22
ik vind het allemaal best, zolang ze elkaar maar niet aan het aaien zijn ipv aan het vechten. K vind het sparren dat daar wordt neergezet nogal lauw

Tsuki
10-11-2004, 16:22
ben jij er nou nog ?!!?!?!?!?!?!?!?!?

Nickuraba
10-11-2004, 16:24
wie>

Ronald
10-11-2004, 17:14
Laten we het on-topic houden mensen.

Nickuraba
10-11-2004, 17:28
K zal het goede voorbeeld geven. Nou ronald, geef jij eens net als gister je ervaren mening eens over het hele gebeuren dan ;)

Ronald
10-11-2004, 20:04
K zal het goede voorbeeld geven. Nou ronald, geef jij eens net als gister je ervaren mening eens over het hele gebeuren dan ;)
Aaaai... ja... nu krijg ik toch ook heel sterk de neiging om ook off-topic te gaan :lol: . Dat is even schrikken als je plotseling het woord krijgt hé :oops: . Ik zal er verder nu maar niks over zeggen, anders breek ik m'n eigen regel :wink: .

Toch nog even kort een uitleg aan iedereen over het off-topic gaan. Ik zet het maar ff in het rood zodat het opvalt en iedereen er even notie van neemt.
Op dit moment is Ray een beetje een hype op het forum. In de SlowChat lopen een paar flink lange topics over hem. Zolang het daar blijft is dat geen probleem. Echter, zo af en toe duiken er ook off-topic verwijzingen naar hem op op het MMA forum. Ik dacht namelijk dat Tsuki hier op Ray doelde. Maar ook wordt Ray al verscheidene keren genoemd als grap bij een matchmaking van bepaalde gala's e.d.
Die verwijzingen vormen wél een probleem. We willen (vooral) het MMA gedeelte namelijk "schoon" houden van allerlei dingen die op het OT, SlowChat of andere fora spelen. Vandaar het verzoek aan jullie allen om de hype te laten waar ie hoort, en dat is niet op het MMA forum.

Overigens hebben we er een stuk minder moeite mee als er in het MMA gedeelte off-topic gegaan wordt als de spin-off ook daadwerkelijk een MMA onderwerp is. Je kunt je nou eenmaal niet altijd strikt beperken tot een bepaald onderwerp. Als er over Fightmaster gesproken wordt is het dus geen enkel probleem als er een spin-off onstaat over een deelnemer die bijvoorbeeld op een bepaald evenement gevochten heeft en als er vervolgens een discussie over dat evenement ontstaat (ook binnen de perken natuurlijk).

Maar op bovenstaande was mijn opmerking over on-topic / off-topic gericht. Bij deze...

Kung fu leraar ray
10-11-2004, 20:09
ok


Pendekar ray

redjuh
10-11-2004, 20:19
off topic: ray, geen reactie nodig

on topic: ik vind FM wel gaaf zo ontzettend zwaar! en Lucia... man Lucia!

Nickuraba
10-11-2004, 20:21
K zal het goede voorbeeld geven. Nou ronald, geef jij eens net als gister je ervaren mening eens over het hele gebeuren dan ;)
Aaaai... ja... nu krijg ik toch ook heel sterk de neiging om ook off-topic te gaan :lol: . Dat is even schrikken als je plotseling het woord krijgt hé :oops: . Ik zal er verder nu maar niks over zeggen, anders breek ik m'n eigen regel :wink: .
color]

Je had het goed gezegd hoor, je voegde iig nuttigheden toe. Maar mag je je mening niet geven over het programma?

Ronald
10-11-2004, 21:53
Maar mag je je mening niet geven over het programma?
Nick = scherp :lol: .

Fightmaster is niet echt mijn ding. Veel te weinig "fight" en veel te veel "master". Wat ik er wel leuk aan vind is dat de verschillende stijlen zo duidelijk zichtbaar zijn. Wat ik er minder aan vind is dat absoluut niet duidelijk wordt wat het effect van de verschillende stijlen is in een écht gevecht. Leken krijgen op deze manier het idee dat de fancy kicks het geweldig doen terwijl de kickboksers simpele zielen zijn die niet vechten kunnen. Jammer. (Het sparren vind ik dus ook een aanfluiting, maar dat lijkt me wel duidelijk.)

Verder proberen ze het programma uiterst "serieus" te presenteren. Henk Verschuur en Ron Smorenburg vind ik de hele tijd erg gewichtig doen (Lucia Rijker heeft daar m.i. aanzienlijk minder last van). Het werkt bij mij een beetje op de lachspieren maar roept tegelijkertijd ook irritatie op.

Wat ik leuk vind aan het programma is om Lucia Rijker bezig te zien. In mijn ogen is ze een van de grootste vechtsporters aller tijden en het blijft gewoon fantastisch om daar naar te kijken. De manier waarop ze coachte vond ik echt mooi. Dat zijn de dingen die het programma toch nog even de moeite waard maken om naar te kijken. Helaas moet ik er wel gelijk bij zeggen dat zij soms ook meegenomen wordt in de sfeer van het programma.
Verder ken ik Esmee heel vaag, en het is altijd leuk om iemand in actie te zien die je kent.

Zelf zou ik liever een hele andere opzet van het programma zien. Ik stel me bijvoorbeeld iets als volgt voor:
Er worden 2 groepen vechters geselecteerd met een zelfde slag van mensen als nu ook geselecteerd is. Deze 2 groepen worden gedurende 10 dagen opgeleid en getraind door 2 bekende vechtsporters/trainers (Lucia Rijker, Bas Rutten, Rob Kaman, Martijn de Jong, Bert Kops, Cor Hemmers, enz.). Aan het einde van het trainingskamp (laatste aflevering) is het de bedoeling dat beide groepen in wedstrijden tegen elkaar uitkomen. Het liefst zou ik dat zien op amateur Shooto regels. Lekker gevarieerd (staand en op de grond) maar net niet te hard om het grote publiek te shockeren. Daarnaast zou je aan het eind van elke aflevering een soort van wedstrijdelement in kunnen bouwen waarmee een groep een of ander voordeel voor het eindtournooi kan halen.

Het lijkt me heel mooi om de training van die mensen te volgen en te kijken hoe ervaren trainers/vechtsporters die mensen begeleiden. Staande mensen worden hun eerste grondbeginselen bijgebracht en omgekeerd. En het resultaat mogen ze 10 dagen later gelijk in de praktijk testen. Ook niks geen pseudo interessant geneuzel, maar gewoon lekker keihard trainen.

Repo Man, jij doet toch iets in de produktie van Fightmaster? Kun je dat voor volgend jaar niet omturnen met mijn idee? Dan beloof ik dat ik elke week zal kijken :wink: .

Controle
10-11-2004, 22:01
Ronald ik prefereer dan wel alleen maar vrouwelijk schoon, anders DL ik wel
DVD`s.

Gulo gulo
10-11-2004, 22:11
Fightmaster vind ik persoonlijk niets toevoegen, maar het is mogelijk dat het grote publiek geïnteresseerd raakt en een andere mening krijgt over vechtsport (ers)

ROIDRAGE
10-11-2004, 22:21
die spar regels zijn zo irritant om aan te zien

payap
10-11-2004, 22:23
Het is erg jammer dat het sparren zo uitgekleed is. Met name de kickboksers zijn bijna alle wapens ontnomen. Geen lowkicks (men draagt beschermers meende ik te zien dus moet kunnen) dus je kan lekker zijwaarts gaan staan en maar flappen met dat been. boksen kun je ook niet gebruiken. Die bart gaf een mooie goeie en rake trap en volgens mij kostte hem dit zelfs de overwinning.

Ook bij veel oefeningen is dit zo. Bij dat plankjes breken zag je bv de kickboksers meer afhoudtrappen maken dan mae-geri's. viel me hier ook op dat kenneth die dan kyokushinkai traint het ook niet lukte. Terwijl bij het kyokushinkai hier op getraind wordt en dit de experts zijn op dat gebied.

Ronald :


Wat ik leuk vind aan het programma is om Lucia Rijker bezig te zien. In mijn ogen is ze een van de grootste vechtsporters aller tijden en het blijft gewoon fantastisch om daar naar te kijken. De manier waarop ze coachte vond ik echt mooi.

Nu ik dit lees denk ik plots ff verder. Stel je voor dat Lucia rijker eens eigen gym zou openen en vechters gaan coachen ! Dta zou top zijn.

ashihara
11-11-2004, 10:05
het sparren moest gewoon gebeuren op ashihara regels dan zou je wel wat betere partijen krijgen.

Nickuraba
11-11-2004, 11:11
@ ronald, dayeeem goede uitleg 8)

dat is geen verkeerd idee, in america zijn ze toch ook met een reality show rondom UFC bezig? weet iemand daar meer van?

Kung fu leraar ray
11-11-2004, 11:45
Kunnen ze niet een programma bedenken voor :

Allround martial arts vechters !!!

Waaronder ze moeten vechten met en zonder wapens , etc....


Pendekar ray

Anonymous
11-11-2004, 12:00
Kunnen ze niet een programma bedenken voor :

Allround martial arts vechters !!!

Waaronder ze moeten vechten met en zonder wapens , etc....


Pendekar ray

nee dat kan niet...

Kung fu leraar ray
11-11-2004, 12:34
Dan beperken ze zich in het programma maken !!!


pendekar ray

Tsuki
11-11-2004, 12:56
als er iemand beperkt is hier dan ben jij het RAY ................................

Marco
11-11-2004, 14:45
het is fascinerend om iemand als Henk Verschuur helemaal in zijn element te zien, die man kan zo naar Hollywood om daar in films de oude wijze meester te gaan spelen 8)
Lucia Rijker is de enige die me echt kan boeien(en niet alleen om haar uiterlijk) deze vrouw is gewoon een topper.

Kung fu leraar ray
11-11-2004, 16:29
Tsuki laat me niet lachen !!!

Je weet nog toeters of bellen of blazen van iets af !!!

Ha ha ha

lol

Pendekar ray

Silat
11-11-2004, 16:35
Het is werkelijk waar een schande dat jij je zelf Pendekar noemt.

Kung fu leraar ray
11-11-2004, 16:41
Hoezo Satria Muda ,

Ten slotte , ben ik STIJLLEIDER van mijn eigen stijl ( Belanda Muda ) , dus het is geen schande !!!

Je kijkt hier bekrompen tegen aan !!!


Pendekar ray

Tsuki
11-11-2004, 16:42
Tsuki laat me niet lachen !!!

Je weet nog toeters of bellen of blazen van iets af !!!

Ha ha ha

lol

Pendekar ray

RAY waar staat hier in godsnaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iwan
11-11-2004, 16:44
Tsuki laat me niet lachen !!!

Je weet nog toeters of bellen of blazen van iets af !!!

Ha ha ha

lol

Pendekar ray

Oeioeioei Meester Ray, u begeeft zich op glad ijs...
Tsuki is namelijk een leerling van mij die door mij word opgeleid, en die het zelfs jongens moeilijk kan maken die een wereldtitel in de kooi hebben.
Tsuki is een begaafd vechter die u netjes gezegd meermaals in knoop zou kunnen leggen voordat u goed en wel doorheeft dat u moet verdwijnen in uw ninja-rookwolkje...

Marco
11-11-2004, 17:43
de sfeer is goed !

Tarzan
11-11-2004, 17:43
On topic: Houdt Marloes Merza in de gaten.... :maskills:

Nickuraba
11-11-2004, 23:57
@ray, onzinnigheden in the pit, en offtopic zijn oke. Ga alsjeblieft, ik smeek je, niet het heilige MMA forum verstoren

Toudiyama
12-11-2004, 08:15
Hoezo Satria Muda ,

Ten slotte , ben ik STIJLLEIDER van mijn eigen stijl ( Belanda Muda ) , dus het is geen schande !!!

Je kijkt hier bekrompen tegen aan !!!


Pendekar ray

Je BENT geen stijlleider, je NOEMT jezelf stijlleider en je Claimt een eigen stijl
je hebt niet meer dan 300-600 uur officele training hebt gehad waarvan 2/3 Judo was
Je had na 2 jaar judo nog maar gele band, iets wat ik al in 6 weken had en zelfs de meeste kids bijj ons in ca 6 maanden kunnen halen
Ergo je was geen talent ( zoals alle Fightmaster kandidaten dat wel zijn)
Neem daarbij dat je blijkbaar niet de discipline had om daarna een striking art vol te houden

Onzin over wapens bij fightmaster slaan echt nergens op, tenslotte is het in Nederland verboden wapens bij je te dragen, we leven niet op de Filipijnen, daar lopen mensen met machettes rond, hier wordt je al aangehouden als je met een stok of iets dergelijk zou gaan rondlopen

Verder weet jij absoluut niet wat de meeste hier doen, hoe vaardig ze zijn en hoeveel kennis zij bezitten

Jouw standaard antwoord als iemand het niet met je eens is, is dar ze onwetend zijn

On Topic:

Ik vindt dat somige test per definitie de TKD mensen er goed laten uitkomen
De eerste keer die met de appels op de stokjes, deze keer de tomaten

Justinian
12-11-2004, 08:20
---Justinian

Ontopic aub!

---/Justinian

Iwan
12-11-2004, 09:51
Sorry Roy... :oops:

jan sensei kyokushin
12-11-2004, 09:59
OSU de sfeer is oke alle respect voor de vechters, tja en er moet er een afvallen ik vond bart ook de slechtste maar hij is tot het uiterste gegaan hij heeft ook respect vedient , er worden ook relatie's gemaakt liefde op het eerste gezicht :wink:

wij wachten op de volgende aflevering :mrgreen:

Toudiyama
12-11-2004, 10:26
Laten we ook vooral niet vergeten dat wij er anders tegen aan kijken dan de gemiddelde kijker
Dat is een Leek die JC v Damme fantastisch vindt.
Bovenal is dit entertainment en niet de uitslag van een wedstrijd, ik kan me er niet aan ontrekken dat bij het bepalen van de finalisten, er ook is gekeken hoe de desbetreffende peroon het op TV zou doen ( d'r zit geen lelijkert bij)

De gevechten zijn over het algemeen wat strakker dan die je bij Fightschool zag (man, was dat prut)

Anonymous
13-11-2004, 15:48
Bart is mijn boksleraar, en hij is echt TOP! Een zeer goede trainer.

En Kenneth is gewoon zwaar ge-owned door Bart, maar je kunt blijkbaar pas een Fightmaster worden als je ge-owned wordt, volgens Ron Smoorenburg en Lucia Rijker.

PS: Die Chantal is echt een hoertje, die kan beter achter het raam - en zo knap is ze niet.....

ROIDRAGE
13-11-2004, 20:27
ik zou die chantal toch best wel eens willen neuken hoor :wink:

ashihara
13-11-2004, 20:41
ik zou er ook wel iets van mezelf in kwijt kunnen bram :wink:

redjuh
14-11-2004, 07:49
oke buiten de circus trapjes enzo, is het bokkie zwaar
en lucia vind ik bokkie lekker, dus zat reden om het lekker te volgen!

Anonymous
14-11-2004, 10:44
GODSKOLERE wat is DAT een kutprogramma zeg.

Arjan
17-11-2004, 00:42
Hahaha, kim rende weg, thats the spirit, zou ik ook doen, als een gek wegrennen voor dat programma.... haha toch blijf ik ernaar kijken ondanks de ergenis!

Toudiyama
17-11-2004, 07:54
Ik baal alleen van het Big Brother gehalte

someone
17-11-2004, 08:25
jammer dat ze wegliep, wel top voor esmee!!! :thumbs:

harry
17-11-2004, 11:21
ik zou die chantal toch best wel eens willen neuken hoor :wink:

Ja maar dat zegt niks :wink:

Justinian
17-11-2004, 11:41
Ik heb gisteren eens gekeken naar het programma en moet zeggen dat het me erg meeviel. Natuurlijk kun je niet zeggen dat de winnaar van dat spel ‘de beste vechter van Nederland’ is, maar toch zaten er wel leuke onderdelen in. Dat onder water blijven met het hoofd vond ik wel leuk om te zien. Dat Indonesische meisje bleef maar onder water, onvoorstelbaar. De partij tussen die twee dames was ook niet verkeerd. Het was dan wel geen full contact, maar het zag er toch goed uit. Het had wel iets weg van het staande Jiu Jitsu (fighting system).

Nickuraba
17-11-2004, 14:10
k vond het groot deel prut. De muziek die ze bijvoorbeeld draaide toen men de muur opklom, shit he! Superdramatisch maken en dan dat gedoe met die kim, watook helemaal nergens op sloeg. En dan met dat gevecht tussen die meiden te hard vond, wtf?

ashi76
17-11-2004, 15:29
Ik heb het gisteren voor de 1e en laatste keer gezien.

Wat een kutshow. :twak:

Toudiyama
17-11-2004, 17:16
Heren heren, het moet wel ook aantrekkelijk zijn voor dde rest van het land, waneer wij het goed vindn dan is de kans groot dat er voor de rest niemand kijkt



Gill die eerst moeite had met de meditatie maar dan wel er gebruik van maakte tijdens het waterballet, petje af hoor

Ben weer eens weggezapt vlak voor het laatste gevecht, begrijp ik het goed, moest Kim tegen Esmee en is Kim weggelopen?

kyokushin
17-11-2004, 18:30
moest Kim tegen Esmee en is Kim weggelopen?

yep.

Ronald
17-11-2004, 19:46
Leukste quote uit deze aflevering:

Verschuur tegen Kim bij het afscheid: "Oké, we respecteren je beslissing."
Ron Smorrenburg: "Ik niet, jij bent geen Fightmaster." :lol:

Thomas
17-11-2004, 20:00
Leukste quote uit deze aflevering:

Verschuur tegen Kim bij het afscheid: "Oké, we respecteren je beslissing."
Ron Smorrenburg: "Ik niet, jij bent geen Fightmaster." :lol:

Kim = slet zonder ballen :wink:

max mulder shihan
17-11-2004, 20:07
Het heeft een hoog vermakelijkheids gehalte :mrgreen:

ICON
17-11-2004, 20:27
Leukste quote uit deze aflevering:

Verschuur tegen Kim bij het afscheid: "Oké, we respecteren je beslissing."
Ron Smorrenburg: "Ik niet, jij bent geen Fightmaster." :lol:

haha ja dat was n goeie van hem!! moet ze maar geen grote bek tegen lucia hebben he:lol:

Toudiyama
18-11-2004, 08:00
Leukste quote uit deze aflevering:

Verschuur tegen Kim bij het afscheid: "Oké, we respecteren je beslissing."
Ron Smorrenburg: "Ik niet, jij bent geen Fightmaster." :lol:

haha ja dat was n goeie van hem!! moet ze maar geen grote bek tegen lucia hebben he:lol:

Sheit, dat heb ik dan ook gemist, wat zei ze dan?

ICON
18-11-2004, 08:02
Leukste quote uit deze aflevering:

Verschuur tegen Kim bij het afscheid: "Oké, we respecteren je beslissing."
Ron Smorrenburg: "Ik niet, jij bent geen Fightmaster." :lol:

haha ja dat was n goeie van hem!! moet ze maar geen grote bek tegen lucia hebben he:lol:

Sheit, dat heb ik dan ook gemist, wat zei ze dan?

haha nee ze schold haar niet uit ofzo ze deed alleen nogal moeilijk tegen haar.ze wilde niet vechten. en lucia probeerde met haar te praten

Anonymous
18-11-2004, 12:09
Chantal heeft gewoon een lekkere paar billen...... maar dat hebben er meer in de wereld, maarja ze stelt zich zo makkelijk open dat het best vermakelijk is hahaha

Remco
18-11-2004, 12:27
Ik (en mijn vriendin) vinden het leuk!

Wat mij opvalt is de chagerijnige koppen van de meiden Kim en Marloes. Waarom zijn ze zo boos? Die Chantal is wel grappig. Gill is een topper, al vraag ik me af hoe ze met het sparren zal zijn.

Wat denken we van de boys? Ik vind Kenneth inmiddels wel oke. Bas is volgens mij de sterkste maar ook Ahmed (?) lijkt me goed. Ik ben onder de indruk van de technieken van Tom, maar ook bij hem ben ik onzeker over zijn sparren.

Leuk programma, Lucia is geweldig, eigenlijk komt zij naar voren als ultieme fightmaster. Na in aflevering 1 even gelachen te hebben over Henk, neem ik hem inmiddels ook serieus. Ron, ach, hij heeft i.i.g. wel veel in huis.

Ik vind dat de presentatoren heel goed uitstralen waar vechtsport op neerkomt: respect, techniek, discipline en respect!

Anonymous
18-11-2004, 14:42
Henk Verschuur rules!!!! Die man heeft een historie waar wij nauwelijks wat van af weten maar hij schijnt heel lang in japan te hebben gewoond en ik heb hem ontmoet en vind het een hele aardige en gedreven man! Henky is ok ole ole :)

Nickuraba
18-11-2004, 14:50
Lucia schopt in haar uppie alle kandidaten van fightmaster kont. Dat zegt IMO wel wat over de gekozen kandidaten. En sommige mensen zeggen dat full contact sparren niet werkt? Je kan het altijd proberen als je het niet probeert weet je het nooit. Veel mensen willen stiekem geen half slappe hap zien maar harde shit. Iedereen (mensen die niet boksen maar wel soms er langs komen) vinden dat het te veel lauw vastpakken is en zo sloom. Jaah die snappen er niks van maar dit ilustreert wel duidelijk dat men het vast niet verkeerd zal vinden als het er wat harder op zou gaan. Kijk eens hoe ze dat in amerika doen met die UFC show, daar is het wel full contact onder FREEFIGHT regels! Dus als je het iig onder full contact Kyokushin doet is het al een stuk beter.


en over de kandidaten, ik heb bij de TKD mensen altijd zon idee dat die totaal kont gaan schoppen omdat die het voor elkaar krijgen 100 waardeloze trappen in 1 minuut te maken. Oke ik doe het ze niet na, maar als het zo effectief was deed men het wel in thailand enzo. Fightmaster zou over effectieviteit moeten gaan en niet over alle mooie poespas rondom bewegingen. Back to basics, wie is de effecttiefste fightmaster!

Anonymous
18-11-2004, 15:36
en over de kandidaten, ik heb bij de TKD mensen altijd zon idee dat die totaal kont gaan schoppen omdat die het voor elkaar krijgen 100 waardeloze trappen in 1 minuut te maken. Oke ik doe het ze niet na, maar als het zo effectief was deed men het wel in thailand enzo. Fightmaster zou over effectieviteit moeten gaan en niet over alle mooie poespas rondom bewegingen. Back to basics, wie is de effecttiefste fightmaster!

Jij snapt hem :? De mensen van TKD kunnen in elk geval nog een plank doorschoppen...Die kickboxers die er staan zijn echt brandhout..Snap niet waarom ze er wat mensen neerzetten die wat kunnen,uitzonderingen daargelaten natuurlijk...

icecubes
18-11-2004, 15:40
Oh foutje stond niet ingelogd...bovenstaande reply was van mij... :wink:

Ryu
18-11-2004, 17:02
hahah icecubes is correct.

Groeten en zie je op traning

RYU

jeroen ijsellland

ROIDRAGE
18-11-2004, 18:51
de TKD gang is op ze teentjes getrapt hahahah

icecubes
18-11-2004, 18:56
de TKD gang is op ze teentjes getrapt hahahah

Hehe klein btje...Maar die opmerking van bovenstaande gaat natuurlijk helemaal nergens over als je het nivo van de andere sporters ziet...Ik vind het progamma gewoon lachwekkend.Zo'n progamma kan ik als vechtsporter niet serieus nemen en ik vind het gewoon kansloos

ICON
18-11-2004, 19:11
en over de kandidaten, ik heb bij de TKD mensen altijd zon idee dat die totaal kont gaan schoppen omdat die het voor elkaar krijgen 100 waardeloze trappen in 1 minuut te maken. Oke ik doe het ze niet na, maar als het zo effectief was deed men het wel in thailand enzo. Fightmaster zou over effectieviteit moeten gaan en niet over alle mooie poespas rondom bewegingen. Back to basics, wie is de effecttiefste fightmaster!

Jij snapt hem :? De mensen van TKD kunnen in elk geval nog een plank doorschoppen...Die kickboxers die er staan zijn echt brandhout..Snap niet waarom ze er wat mensen neerzetten die wat kunnen,uitzonderingen daargelaten natuurlijk...

plank schopt niet terug :wink:

icecubes
18-11-2004, 19:18
Heb je helemaal gelijk maar wou je gaan zeggen dat het indrukwekkend was hoe ze op die plank schoppen?Er zit gewoon helemaal nixs geen snelheid en ook geen kracht in...Vaak is het een combinatie van en dat was nou niet echt bepaald aanwezig vond ik...

ICON
18-11-2004, 19:34
Heb je helemaal gelijk maar wou je gaan zeggen dat het indrukwekkend was hoe ze op die plank schoppen?Er zit gewoon helemaal nixs geen snelheid en ook geen kracht in...Vaak is het een combinatie van en dat was nou niet echt bepaald aanwezig vond ik...

ik heb dat stukje niet gezien dus dat weet ik niet. maar ligt er ook maar wat je traint he. ik denk dat jullie vaker op dat soort technieken traien als n kickboxer. ik denk dat als de opgave was . trap d.m.v. n lowkick met je scheenbeen n plank door dat de kickboxers t n stuk beter zouden doen.... en zet er ook maar n a klasse mannelijke kickboxer neer, dan zou dat ook al n stuk schelen denk ik. ik vond esmee met de wedstrijden dus wel weer t beste wat ik tot nu toe gezien heb. maar omdat je elkaar alleen maar n tikje mag geven is ze weer in t nadeel..

icecubes
18-11-2004, 19:48
Ik train ook niet op plankjes doorschoppen...heheh...Maar ik snap ongeveer wat je bedoeld...Maar esmee die is toch een a klasse kickboxer? Dan mag je geen probleem hebben om zo'n plankje door te schoppen ongeacht de vechtsport die je doet....Ik heb dat meisjes van 12 zien doen op hun danexamen...

ICON
18-11-2004, 19:50
Ik train ook niet op plankjes doorschoppen...heheh...Maar ik snap ongeveer wat je bedoeld...Maar esmee die is toch een a klasse kickboxer? Dan mag je geen probleem hebben om zo'n plankje door te schoppen ongeacht de vechtsport die je doet....Ik heb dat meisje van 12 zien doen op hun danexamen...

haha ja bedoel je dat van 2 weken geleden ofzo? die voorwaartse trap?? dat vond ik inderdaad ook zwaar tegenvallen..ze stond ook telkens te dichtbij als ik t me goed herinner.

icecubes
18-11-2004, 19:58
Hehe ja psies dat bedoelde...Zat gewoon geen snelheid in...je moet niet tegen de plank aanduwen maar er doorheen rammen(snelheid/kracht). Ach benieuwd naar volgende week...ook al irriteer ik me eraan ik wil het toch elke week zien :)

Ryu
18-11-2004, 20:11
haha inderdaad ik ook, het is wel vermakelijk om te zien allemaal.

heej icecube nice signature ;)

harry
18-11-2004, 20:15
en over de kandidaten, ik heb bij de TKD mensen altijd zon idee dat die totaal kont gaan schoppen omdat die het voor elkaar krijgen 100 waardeloze trappen in 1 minuut te maken. Oke ik doe het ze niet na, maar als het zo effectief was deed men het wel in thailand enzo. Fightmaster zou over effectieviteit moeten gaan en niet over alle mooie poespas rondom bewegingen. Back to basics, wie is de effecttiefste fightmaster!

hahahahahaha moet je tegen Stephan Tapilatu zeggen hahahahahahaha

icecubes
18-11-2004, 20:20
en over de kandidaten, ik heb bij de TKD mensen altijd zon idee dat die totaal kont gaan schoppen omdat die het voor elkaar krijgen 100 waardeloze trappen in 1 minuut te maken. Oke ik doe het ze niet na, maar als het zo effectief was deed men het wel in thailand enzo. Fightmaster zou over effectieviteit moeten gaan en niet over alle mooie poespas rondom bewegingen. Back to basics, wie is de effecttiefste fightmaster!

hahahahahaha moet je tegen Stephan Tapilatu zeggen hahahahahahaha

Die doet ook meer ITF ipv WTF toch...die heeft toen toch samen met django de overstap gemaakt naar het ITF alleen django is weer teruggekomen naar het WTF....ITF en WTF kun je niet vergelijken met elkaar...

harry
18-11-2004, 20:27
W(hat)T(he)F(fuck),

is toch Taikwando allemaal :roll:

icecubes
18-11-2004, 20:32
W(hat)T(he)F(fuck),

is toch Taikwando allemaal :roll:

Nee joh WTF is wel iest anders...Full contact vs semi contact oa. WTF is Olympisch dus over de hele wereld... :wink: Maar goed btje offtopic dit.. :lol:

Femail
01-12-2004, 18:07
Ron, ach, hij heeft i.i.g. wel veel in huis.

Ik vind dat de presentatoren heel goed uitstralen waar vechtsport op neerkomt: respect, techniek, discipline en respect!

Daar wil ik bij Ron graag het woordje respect afhalen. Hij heeft geen respect, zit een beetje schijnheilig woorden als respect in zijn mond te nemen, maar als puntje bij paaltje komt dan valt dat vies tegen.

Zie de manier waarop hij Achmed coachte tegen Chantal. Was opzich wel grappig dat hij zich zo inleefde in de "vrouw hoort achter het aanrecht" principe, maar respectvol...humm..nee niet echt.
Lozer van de week: Jawel: Ron S.

redjuh
01-12-2004, 19:31
ik vond er deze x geen reet aan. die stomme stompies van die kerel hoe heettie... kenneth? dat gaat toch nergens over?!?! :twak:

payap
01-12-2004, 19:42
Zie de manier waarop hij Achmed coachte tegen Chantal. Was opzich wel grappig dat hij zich zo inleefde in de "vrouw hoort achter het aanrecht" principe, maar respectvol...humm..nee niet echt.

Ach als die Ron dat vindt moet ie gewoon ff een partijtje echt sparren tegen collega Lucia Rijker. Vragen we het na dat partijtje nog een keer aan hem !

Femail
04-12-2004, 18:59
Ach als die Ron dat vindt moet ie gewoon ff een partijtje echt sparren tegen collega Lucia Rijker. Vragen we het na dat partijtje nog een keer aan hem !

We organiseren gewoon onze eigen Mixfightmasters! Bedenken we ook onze eigen proeven en natuurlijk elimineren op mixfightrules. Uiteraard internationaal deelnemersveld, en Ron mag dan tegen Lucia aantreden om te laten zien wat voor een stoere vent hij eigenlijk wel niet is.
Lucia verdient trouwens haar eigen show.

max mulder shihan
04-12-2004, 19:08
Ik vind het nog steeds zeer vermakelijk :mrgreen:

everlast
04-12-2004, 19:13
Ik neem het niet serieus en dan is het best grappig om te zien.

Femail
04-12-2004, 19:17
Zag trouwens laatst op de aftiteling de namen van Carbin en Schreiber staan. (je moet wel heeeel snel kijken, het is zo weer weg) Bij het stukje: Met dank aan (of was het: met medewerking van)

Nu vroeg ik me af: Op wat voor een manier zijn hun betrokken bij het programma?

The Twister
05-12-2004, 02:09
Ik denk dat Gill gaat winnen.

Ze is een echte topsporter. Aantal jaren in Nationale Team gezeten met taekwondo. Maar ik denk dat ze het wel moeilijk krijgt met het sparren, omdat ze de dekking mischien te laag gaat houden. We shall see.... ben benieuwd.

:maskills:

The Twister
05-12-2004, 02:13
W(hat)T(he)F(fuck),

is toch Taikwando allemaal :roll:

Nee joh WTF is wel iest anders...Full contact vs semi contact oa. WTF is Olympisch dus over de hele wereld... :wink: Maar goed btje offtopic dit.. :lol:

Icecubes, jij doet ook vast aan taekwondo of niet ?

ROIDRAGE
05-12-2004, 02:28
de dekking maakt niet zoveeel uit bij die spar regels.

jojo
05-12-2004, 12:40
ik ben benieuwd

Anonymous
05-12-2004, 13:18
Kung fu leraar Ray de gestoorde?


:mrgreen:

max mulder shihan
05-12-2004, 13:24
Gaat die ook meedoen :shock: :mrgreen: :twak: