PDA

View Full Version : Politie gaan weer meer boete's uitschrijven!!!



Jinx
02-11-2004, 13:51
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat de politie meer bonnen moet uitschrijven, omdat ze anders niet aan hun maximum komen. Bijv. de waterpolitie hebben tot nu toe 2000 bonnen uitgeschreven, maar moeten er 4000 uitschrijven voor het eind van dit jaar, anders lopen ze een paar miljoen mis. What the fuck??? Straks krijg ik een bon omdat ik mijn roeispaan niet naar links heb uitgestoken met oversteken!
Wat ik dus eigelijk wil zeggen is:" Pas op mensen, want ze staan weer te azen"!!

micha
02-11-2004, 14:48
thanks jinx

Sjaak
02-11-2004, 14:59
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat de politie meer bonnen moet uitschrijven, omdat ze anders niet aan hun maximum komen. Bijv. de waterpolitie hebben tot nu toe 2000 bonnen uitgeschreven, maar moeten er 4000 uitschrijven voor het eind van dit jaar, anders lopen ze een paar miljoen mis. What the fuck??? Straks krijg ik een bon omdat ik mijn roeispaan niet naar links heb uitgestoken met oversteken!
Wat ik dus eigelijk wil zeggen is:" Pas op mensen, want ze staan weer te azen"!!

Thanks Jinx, mij houden ze niet bij op het water :thumbs: maar dat ze helemaal de weg kwijt zijn moge duidelijk zijn :evil:

Ton
02-11-2004, 15:02
Als je een lieve sollicitatie brief schrijft, mag jij misschien ook wel een keer met het laser pistooltje spelen Sjaak ? ;)

Jase
02-11-2004, 15:04
Ja ik zag ze alweer staan hoor id leidsestraat en bij tuschinski, fietsers bekeuren. Het is wat he.

Sjaak
02-11-2004, 15:04
Als je een lieve sollicitatie brief schrijft, mag jij misschien ook wel een keer met het laser pistooltje spelen Sjaak ? ;)

Huh ?

Jase
02-11-2004, 15:07
Nee al die lasergun-agentjes moeten een keer training krijgen van Sjaak, is goed voor ze. Wel rustig aan dan he Sjaak.

Jinx
02-11-2004, 15:39
Ik vind het zo lullig, als je ze echt nodig hebt dan zijn ze er niet.
Laatst stond ik voor een stoplicht te wachten. Stond er aan de overkant zo'n overweight-politievrouwtje met een lasergun achter een lantaarnpaal proberen niet op te vallen en verderop stonden ze met 4 auto's en met zijn allen op zondag bonnen te schrijven.

Sjaak
02-11-2004, 15:40
Nee al die lasergun-agentjes moeten een keer training krijgen van Sjaak, is goed voor ze. Wel rustig aan dan he Sjaak.

haha goed idee :thumbs:

Ik geef al politieles maar die zijn ook niet zo te spreken hoor over het bonnenbeleid maar dit wordt gewoon van bovenaf opgelegd :roll:

Jinx
02-11-2004, 15:55
Dat zeiden ze op het nieuws ook al, maar het is wel knap lullig. Wat gebeurt er dan als ze het niet redden met hun maximaal aantal bonnen. Krijgn ze dan straf ofzo? Of geen kerstpakket?

Sjaak
02-11-2004, 16:06
Dan krijgen ze de zak :roll:

Jinx
02-11-2004, 16:20
meen je dat nou? Vandaar dat ze niet in mijn smoesjes trappen... :wink:

Sjaak
02-11-2004, 16:23
meen je dat nou? Vandaar dat ze niet in mijn smoesjes trappen... :wink:

Jij moet het ook niet hebben van je smoesjes maar van andere dingen :wink: ik zou zeggen gebruik je "charme" eens :lol:

Jinx
02-11-2004, 16:39
ja, die bedoel ik ook eigelijk. Nou ja, het werkt toch niet. En het lukt sowieso niet als ik door een shemale wordt aangehouden. Mijn charme werkt alleen bij de mannetjes :wink:

Sjaak
02-11-2004, 16:48
ja, die bedoel ik ook eigelijk. Nou ja, het werkt toch niet. En het lukt sowieso niet als ik door een shemale wordt aangehouden. Mijn charme werkt alleen bij de mannetjes :wink:

Haha :lol:

micha
02-11-2004, 21:23
ja, die bedoel ik ook eigelijk. Nou ja, het werkt toch niet. En het lukt sowieso niet als ik door een shemale wordt aangehouden. Mijn charme werkt alleen bij de mannetjes :wink:

bij mij werkt het wel Jinxie :wink:

Jinx
03-11-2004, 10:13
ja, die bedoel ik ook eigelijk. Nou ja, het werkt toch niet. En het lukt sowieso niet als ik door een shemale wordt aangehouden. Mijn charme werkt alleen bij de mannetjes :wink:

bij mij werkt het wel Jinxie :wink:

Je geeft niet op, he? :lol: