PDA

View Full Version : Wanderlei daSilva!!!!! *spoiler*



Jay Hoov
03-11-2004, 09:58
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

Wheelie
03-11-2004, 10:04
Wat vinden jullie ervan?????



ik vind dat je voortaan wel effe spoiler in de topic titel mag zetten ;) , ik heb het effe voor je aangepast.

Wanderlei Silva is gewoon de beste, wat een killer.
Ik zou niet weten wie hem in Pride zou kunnen verslaan in deze gewichtsklasse.
Laat de champ van de UFC maar komen, maar of dat ooit gebeurd .....

Jay Hoov
03-11-2004, 10:05
Wat vinden jullie ervan?????



ik vind dat je voortaan wel effe spoiler in de topic titel mag zetten ;) , ik heb het effe voor je aangepast.

Wanderlei Silva is gewoon de beste, wat een killer.
Ik zou niet weten wie hem in Pride zou kunnen verslaan in deze gewichtsklasse.
Laat de champ van de UFC maar komen, maar of dat ooit gebeurd .....

Helamaal mee eens....maar wat is een spoiler???(misschien dom, maar ...???)

phranq
03-11-2004, 10:06
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

Je gaat wel erg kort door de bocht Jay.....de eerste ronde had geen halve minuut langer moeten duren, want dan was Wandy het haasje geweest...

Arjan
03-11-2004, 10:08
Wat vinden jullie ervan?????



ik vind dat je voortaan wel effe spoiler in de topic titel mag zetten ;) , ik heb het effe voor je aangepast.

Wanderlei Silva is gewoon de beste, wat een killer.
Ik zou niet weten wie hem in Pride zou kunnen verslaan in deze gewichtsklasse.
Laat de champ van de UFC maar komen, maar of dat ooit gebeurd .....

Oook helemaal mee eens!

Jay Hoov
03-11-2004, 10:10
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

Je gaat wel erg kort door de bocht Jay.....de eerste ronde had geen halve minuut langer moeten duren, want dan was Wandy het haasje geweest...


Had...What if....Als....!!!!Helaas tellen deze punten niet, sorry PhranQ!!
Ik ga Rampage gewoon Sakuraba noemen, wat vind je van die!!!
Maar geen paniek, Rampage kennende, ga ik weer stoer praten, en krijgt WEDEROM pak van Wandy!!!!!
Don;t hate...love!!!

Dennuz
03-11-2004, 10:10
Wat vinden jullie ervan?????



ik vind dat je voortaan wel effe spoiler in de topic titel mag zetten ;) , ik heb het effe voor je aangepast.

Wanderlei Silva is gewoon de beste, wat een killer.
Ik zou niet weten wie hem in Pride zou kunnen verslaan in deze gewichtsklasse.
Laat de champ van de UFC maar komen, maar of dat ooit gebeurd .....

Helamaal mee eens....maar wat is een spoiler???(misschien dom, maar ...???)

Spoiler is als je in de topic de uitslag van een wedstrijd vermeld die nog niet iedereen gezien heeft, ik geloof dat er tot 3 weken na de wedstrijd spoiler in de topic titel moet staan als de uitslag erin vermeld wordt..

NESCIO
03-11-2004, 10:11
Yep wanderlei is de man !!!

Wheelie
03-11-2004, 10:12
Wat vinden jullie ervan?????



ik vind dat je voortaan wel effe spoiler in de topic titel mag zetten ;) , ik heb het effe voor je aangepast.

Wanderlei Silva is gewoon de beste, wat een killer.
Ik zou niet weten wie hem in Pride zou kunnen verslaan in deze gewichtsklasse.
Laat de champ van de UFC maar komen, maar of dat ooit gebeurd .....

Helamaal mee eens....maar wat is een spoiler???(misschien dom, maar ...???)

Spoiler is als je in de topic de uitslag van een wedstrijd vermeld die nog niet iedereen gezien heeft, ik geloof dat er tot 3 weken na de wedstrijd spoiler in de topic titel moet staan als de uitslag erin vermeld wordt..

klopt , zie ook ons regelement http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=120

Artikel 6 Discretie met betrekking tot uitslagen
- 1 Van vechtsportevenementen welke via pay per view worden aangeboden dient de uitslag 3 weken geheim te worden gehouden. Met betrekking tot voetbalwedstrijden (ere divisie, eerste divisie en internationaal) geldt eveneens een geheimhoudingsplicht. Uitslagen met betrekking tot voetbalwedstrijden mogen in topics worden vermeld nadat de wedstrijd op een publieke zender is uitgezonden. Indien de wedstrijd niet wordt uitgezonden dan geldt de geheimhoudingsplicht tot 19.00u van de dag van de wedstrijd.
- 2 Geheimhouding vindt plaats door in het onderwerp van de topic ‘spoiler’ te plaatsen.
- 3 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met de leden 1 en 2.
- 4 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met de leden 1 en 2, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

Virby
03-11-2004, 10:15
Wanderlei is de man, maar ik weet niet of hij de kracht van een zwaargewicht kan incasseren...er zijn denk ik een aantal partijen geweest die kunnen bevestigen.

ROIDRAGE
03-11-2004, 10:16
Randy Couture pakt em :thumbs:

Jay Hoov
03-11-2004, 10:24
Randy Couture pakt em :thumbs:

Sorry?????
De enige kans die Randy heeft, is in de kooi, voor de rest..........

Laat Randy eerst maar ff van een Rampage winnen, dan praten we verder!!!

Laat me niet lachen...

ROIDRAGE
03-11-2004, 10:44
let jij maar op, als de promotors de partij regelen, wedden we erom!

phranq
03-11-2004, 10:47
Ik denk ook niet dat Randy kans maakt in een ring, alleen in een kooi.......

treskaliber
03-11-2004, 11:50
Ben ik de enigste die denk dat een fitte Yvel hem kan vloeren?

makavelli
03-11-2004, 12:00
Een fitte Yvel maakt zeker een goede kans!

Anonymous
03-11-2004, 12:11
Een fitte Yvel maakt een kans maar een kleine. Ik zet mijn geld liever op een fitte silva dan op een fitte Yvel. Silva is de man en al die "wat als wat als wat als en yvel dit en Ailester dit..... " Silva staat er en de rest niet. Als Yvel zo goed is krijgt hij zijn kans nog wel. Zo niet dan niet. Ailester is ook nog niet klaar voor Silva maar zou hem wel graag tegen Silva willen zien

Rayman
03-11-2004, 12:14
Een vitte Yvel is goed maar een vitte Wanderlei nog net IETS beter denk ik. En wat Randy betreft ik denk inderdaad ook dat als het in de Octagon is hij wint maar wanneer het in een ring is maakt hij geen schijn van kans tegen Silva.

Mike
03-11-2004, 12:31
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

ik dacht eerlijk gezegd ook dat wanderlei niet ging winnen van rampage.

i was wrong and u was right :D

en na het zien van die partij zie ik niemand winnen van wanderlei in de MW. Ik ben weer helemaal om ,hij is de beste hehe

ROIDRAGE
03-11-2004, 12:36
ik blijf bij mijn all time hero Randy Couture

Wandfc
03-11-2004, 12:42
Je gaat wel erg kort door de bocht Jay.....de eerste ronde had geen halve minuut langer moeten duren, want dan was Wandy het haasje geweest...


Uit de beelden leek het of silva in de problemen was, maar ik vraag me af of hij echt in de problemen was. Als bewijs zou ik zeggen kijk eens na het gezicht van silva na de wedstrijd, geen enkel teken dat hij zwaar is geraakt.
SILVA RULES :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jay Hoov
03-11-2004, 13:02
Ben ik de enigste die denk dat een fitte Yvel hem kan vloeren?

Moet ie wel fit zijn....en dat is het met de echte champs...altijd klaar voor battle!!!!

The Maniac
03-11-2004, 15:53
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

F#$@ all die Wandy haters you rack him up Wandy knees them down ook al zou Wandy geen grote impact maken in de HW denk ik althans zou die toch tegen sommige top 20 HW vechters kunnen winnen zoals Yamamoto, Takahashi, Yokoi, Igor, etc ok ok wat ie tegen gasten a;s Fedor, NOG, Kharitonov,Herring en Schilt doen is afwachten geblazen maar hij zou een hel of pak rammel uitdelen voordat ie neergaat. En mensen niet gaan zeggen dat Cro Cop hem afmaakt kijk maar wat ie Cro Cop liet doen in het staand gevecht hij liet hem poepen Cro Cop durfde niks te doen zelfs niet staand.

Nickuraba
03-11-2004, 15:58
Hij heeft zich tot nu toe bewezen, maar tegen fedor hmmz..niet zo slim

The Maniac
03-11-2004, 15:58
Ben ik de enigste die denk dat een fitte Yvel hem kan vloeren?

Weet je wel wat een fitte Silva doet met Yvel hij maakt van the Hurriace een bladerblazer 8)

}|^-_-^|{
03-11-2004, 16:42
Ben ik de enigste die denk dat een fitte Yvel hem kan vloeren?

Weet je wel wat een fitte Silva doet met Yvel hij maakt van the Hurriace een bladerblazer 8)

idd, een storm in een glas water :wink:

Mesut
03-11-2004, 17:41
Yvel tegen Silva zou inderdaad wel een vette partij zijn. Hun eerste partij was binnen een aantal seconden afgelopen. Ze hebben nog een appeltje met elkaar te schillen.

Hollandpride
04-11-2004, 00:18
Yvel houdt het nog geen minuut uit tegen Silva.

Emilio
04-11-2004, 01:18
randy pakt hem. :)

Kato
04-11-2004, 08:33
Een fitte Yvel maakt een kans maar een kleine. Ik zet mijn geld liever op een fitte silva dan op een fitte Yvel. Silva is de man en al die "wat als wat als wat als en yvel dit en Ailester dit..... " Silva staat er en de rest niet. Als Yvel zo goed is krijgt hij zijn kans nog wel. Zo niet dan niet. Ailester is ook nog niet klaar voor Silva maar zou hem wel graag tegen Silva willen zien
Volgens mij zijn Alistair en Yvel ook zwaar gewichten en Wandy een lich zwaar gewicht.

Jay Hoov
04-11-2004, 10:51
Ik hoef eigenlijk niks te zeggen!!!
Ik kan me meerdere discussies herinneren over Wandy tegen Rampage, en dat het tijd is voor een nieuwe champ bla bla bla!!!

Ik hoop dat er geen twijfelingen meer zijn over deze held....toch?

Als er iemand is die het kan is het Fedor(als Wandy HW word tenminste)!

Wat vinden jullie ervan?????

Ps geen gehaat aub....hij is gewonon de man!!!!

F#$@ all die Wandy haters you rack him up Wandy knees them down ook al zou Wandy geen grote impact maken in de HW denk ik althans zou die toch tegen sommige top 20 HW vechters kunnen winnen zoals Yamamoto, Takahashi, Yokoi, Igor, etc ok ok wat ie tegen gasten a;s Fedor, NOG, Kharitonov,Herring en Schilt doen is afwachten geblazen maar hij zou een hel of pak rammel uitdelen voordat ie neergaat. En mensen niet gaan zeggen dat Cro Cop hem afmaakt kijk maar wat ie Cro Cop liet doen in het staand gevecht hij liet hem poepen Cro Cop durfde niks te doen zelfs niet staand.


Ik hou van je......Jij snapt het!!!!!

Fasada
04-11-2004, 11:39
Ik was degene die zei dat Wanderlei misschien iets te overrated was, ik moet bij deze mij woorden terug nemen...

Wel blijf ik bij mijn standpunt dat Wanderlei never nooit niet gaat winnen.. van Crocop, Nog, Fedor, Kharna (die rus) nog wat ofzo..

Ik weet dat geluk een rol speelt bij een winnen van een partij maar zijn spel laat duidelijk ruimte om van hem te winnen... Maar dan moeten de klappen hard en snel zijn.. (dat is waarom ik hem daarom zie verliezen van HW)

Wel blijf ik vinden dat er genoeg tegenstanders voor hem zijn in de LHW...

Couture, Belfort, Lidell, Henderson (rematch), Arona, Alistair en misschien nog wel Ortiz....

Jay Hoov
04-11-2004, 11:48
let jij maar op, als de promotors de partij regelen, wedden we erom!

doen we!!!!

Jay Hoov
04-11-2004, 11:50
Ik was degene die zei dat Wanderlei misschien iets te overrated was, ik moet bij deze mij woorden terug nemen...

Wel blijf ik bij mijn standpunt dat Wanderlei never nooit niet gaat winnen.. van Crocop, Nog, Fedor, Kharna (die rus) nog wat ofzo..

Ik weet dat geluk een rol speelt bij een winnen van een partij maar zijn spel laat duidelijk ruimte om van hem te winnen... Maar dan moeten de klappen hard en snel zijn.. (dat is waarom ik hem daarom zie verliezen van HW)

Wel blijf ik vinden dat er genoeg tegenstanders voor hem zijn in de LHW...

Couture, Belfort, Lidell, Henderson (rematch), Arona, Alistair en misschien nog wel Ortiz....


Je bent sportief!!!
I like that!!!

Wheelie
04-11-2004, 11:54
Een fitte Yvel maakt een kans maar een kleine. Ik zet mijn geld liever op een fitte silva dan op een fitte Yvel. Silva is de man en al die "wat als wat als wat als en yvel dit en Ailester dit..... " Silva staat er en de rest niet. Als Yvel zo goed is krijgt hij zijn kans nog wel. Zo niet dan niet. Ailester is ook nog niet klaar voor Silva maar zou hem wel graag tegen Silva willen zien
Volgens mij zijn Alistair en Yvel ook zwaar gewichten en Wandy een lich zwaar gewicht.

Alistair is geen zwaargewicht

}|^-_-^|{
04-11-2004, 11:55
Een fitte Yvel maakt een kans maar een kleine. Ik zet mijn geld liever op een fitte silva dan op een fitte Yvel. Silva is de man en al die "wat als wat als wat als en yvel dit en Ailester dit..... " Silva staat er en de rest niet. Als Yvel zo goed is krijgt hij zijn kans nog wel. Zo niet dan niet. Ailester is ook nog niet klaar voor Silva maar zou hem wel graag tegen Silva willen zien
Volgens mij zijn Alistair en Yvel ook zwaar gewichten en Wandy een lich zwaar gewicht.

Alistair is geen zwaargewicht

ik weet niet hoeveel alistair gegeten en gedronken heeft na zijn overwinning :wink:

Wheelie
04-11-2004, 11:59
Een fitte Yvel maakt een kans maar een kleine. Ik zet mijn geld liever op een fitte silva dan op een fitte Yvel. Silva is de man en al die "wat als wat als wat als en yvel dit en Ailester dit..... " Silva staat er en de rest niet. Als Yvel zo goed is krijgt hij zijn kans nog wel. Zo niet dan niet. Ailester is ook nog niet klaar voor Silva maar zou hem wel graag tegen Silva willen zien
Volgens mij zijn Alistair en Yvel ook zwaar gewichten en Wandy een lich zwaar gewicht.

Alistair is geen zwaargewicht

ik weet niet hoeveel alistair gegeten en gedronken heeft na zijn overwinning :wink:

das waar :lol: