PDA

View Full Version : Theo rust zacht



Sjaak
03-11-2004, 14:58
Dit werd gepost op Fighttalk ....... in een woord geweldig en dit raakte me echt :thumbs:


maoui wrote:
Ik wil aller eerst mijn medeleven betuigen aan familie, vrienden, kennisen, collega's, fans, het nederlandse volk en de beschaafde mensheid van The Van Gogh.

Theo Van Gogh had nooit op deze manier de wereld mogen verlaten. Hij is jong gestorven, hij heeft een zoontje achter gelaten die onlangs in Ahooy was bij 2H2H. Hij heeft een mooie cariere opgebouwd, helaas en dat vind ik echt jammer mocht hij niet van genieten door een LAFFE MOORD gepleegd door EEN GEK in ONZE maatschappij die we met elkaar delen en zullen blijven delen tot we het échte VREDE bereiken.

Ik ben het nooit met Theo eens geweest met zijn uitspraken richting de allochtonen, marokkaanen, moslims en islam. Maar ik keek altijd naar programma's waar hij deel van uit maakte. Hij bracht de sfeer in. Hij maakte een programma aantrekkelijk door mensen met WOORDEN aan te vallen maar hij heeft nooit een vlieg kwaad gedaan.
Theo was een man met een mening zoals iedereen in de wereld, hij uitte zijn mening, soms wilde hij een discussie uit lokken over bepaalde onderwerp en dat deed hij met pijnlijke woorden tegenover een bepaalde groep.

Maar al met al, een persoon met geweld aanvallen voor zijn woorden of mening kan niet en mag niet. Die pikken we niet, dit pikt de beschaafde maatschappij niet. En moorden??? hoe haal je het in je hoofd om een persoon van zijn leven te beroven? er is maar één die iemand anders zn leven mag weg nemen en dat is, de één noemt HEM god en de ander ALLAH, en de ander weer wat anders. Maar iemand vermoorden??/ nee....ik heb geen woorden voor.

Ik ben zo kwaad op die fucking moordenaar van onze Theo,
Je hebt niet niet alleen maar Theo vermoord, maar je hebt paniek gezaaid onder mensen, jou familie, mijn familie en iedereen is de dupe van. Omdat jij je niet op tijd hebt laten opnemen in gekkenhuis want daar hoor jij. en denk niet dat de Islam dit goed keurt want je zal zowel in de wereld als daar boven gestraft worden. De hele islamitische maatschappij is woedens op deze laffe moord, helaas moeten wij er voor boeten, op een daad die gepleegd is door een persoon of een groep die niet in vrede willen leven en niet thuis horen in ONZE maatschappij.

Theo we zullen je missen, rust zacht.


Maou, ik weet niet wie je bent maar je maakt hier een geweldige statement waar ik me 100 % in kan vinden.

Dit zijn nette, goede en bovenal zeer wijze woorden.

Mijn oprechte complimenten en zo'n post doet me heel goed !!

Sjaak