PDA

View Full Version : Arafat in coma



B3 lik3 M3
04-11-2004, 11:31
Arafat in coma (video)

Uitgegeven: 4 november 2004 06:43
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 11:25

PARIJS - De Palestijnse Yasser Arafat is woensdag in coma geraakt. Eerder op de dag is Arafat met spoed overgebracht naar de afdeling intensive care van het militaire ziekenhuis Percy bij Parijs, waar hij wordt behandeld wegens een bloedaandoening.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Arafat werd eind vorige week vanuit zijn woonplaats Ramallah overgevlogen naar Frankrijk voor behandeling. Hij kampt met een tekort aan bloedplaatjes. Artsen hebben inmiddels vastgesteld dat de Palestijnse president niet lijdt aan leukemie, zoals aanvankelijk werd vermoed. Wat Arafat wel mankeert, wordt nog onderzocht.

Volgens een naaste medewerker is de 75-jarige Arafat inwendig onderzocht en zijn enkele onderzoeken uitgevoerd die niets hebben opgeleverd. Arafat werd woensdag al overgebracht naar de intensievezorgafdeling. Volgens de Britse omroep BBC gaan er geruchten dat dit gebeurde toen hij steeds moest overgeven en af en toe het bewustzijn verloor.

Franse artsen zeiden eerder deze week dat de behandeling aansloeg en Arafat weer aan de beterende hand was. Hij werd vorige week vrijdag opgenomen met ernstige maagklachten. Arafat heeft nog steeds geen opvolger benoemd. Waarnemers menen dat een opvolgingsstrijd ontbrandt als hij komt te overlijden.

Damn nog een chaos erbij...wat moet er van komen...

Biiyen
04-11-2004, 11:38
gerechtigheid, ik hoop dat die terrorist snel dood gaat. Het liefst met veel pijn, en dan nog heeft hij niet genoeg geboet voor al zijn misdaden.

Anonymous
04-11-2004, 11:47
gerechtigheid, ik hoop dat die terrorist snel dood gaat. Het liefst met veel pijn, en dan nog heeft hij niet genoeg geboet voor al zijn misdaden.

zo denkt hij dus over zijn vijanden...niet echt scherp nadenken dit.....
maar het zal waarschijnlijk misschien beter zijn mocht ie sterven..

}|^-_-^|{
04-11-2004, 11:47
als arafat doodgaat is er echt stront aan de knikker in het midden-oosten...
ik vermoed dat weinig palestijnen zich nog geremd voelen om zich enigszins te gedragen.

B3 lik3 M3
04-11-2004, 11:48
}|^-_-^|{ = Correct...

Biiyen
04-11-2004, 12:01
gerechtigheid, ik hoop dat die terrorist snel dood gaat. Het liefst met veel pijn, en dan nog heeft hij niet genoeg geboet voor al zijn misdaden.

zo denkt hij dus over zijn vijanden...niet echt scherp nadenken dit.....
maar het zal waarschijnlijk misschien beter zijn mocht ie sterven..

Nadenken doe je over incidenten en/of problemen die je wilt oplossen. Arafat is een probleem dat niet opgelost moet worden. Gewoon stekker eruit en weg met die terrorist, want dat is wat hij is! Hij kan dan wel gekozen zijn maar dat was Hitler ook. Ik heb geen respect voor mensen die andere mensen aanzetten tot haat. En Arafat heeft in zijn leven vaak gezorgd voor haat en verdeeldheid.

}|^-_-^|{
04-11-2004, 12:03
gerechtigheid, ik hoop dat die terrorist snel dood gaat. Het liefst met veel pijn, en dan nog heeft hij niet genoeg geboet voor al zijn misdaden.

zo denkt hij dus over zijn vijanden...niet echt scherp nadenken dit.....
maar het zal waarschijnlijk misschien beter zijn mocht ie sterven..

Nadenken doe je over incidenten en/of problemen die je wilt oplossen. Ariël Sharon is een probleem dat niet opgelost moet worden. Gewoon stekker eruit en weg met die terrorist, want dat is wat hij is! Hij kan dan wel gekozen zijn maar dat was Hitler ook. Ik heb geen respect voor mensen die andere mensen aanzetten tot haat. En Ariël Sharon heeft in zijn leven vaak gezorgd voor haat en verdeeldheid.

Biiyen
04-11-2004, 12:07
gerechtigheid, ik hoop dat die terrorist snel dood gaat. Het liefst met veel pijn, en dan nog heeft hij niet genoeg geboet voor al zijn misdaden.

zo denkt hij dus over zijn vijanden...niet echt scherp nadenken dit.....
maar het zal waarschijnlijk misschien beter zijn mocht ie sterven..

Nadenken doe je over incidenten en/of problemen die je wilt oplossen. Ariël Sharon is een probleem dat niet opgelost moet worden. Gewoon stekker eruit en weg met die terrorist, want dat is wat hij is! Hij kan dan wel gekozen zijn maar dat was Hitler ook. Ik heb geen respect voor mensen die andere mensen aanzetten tot haat. En Ariël Sharon heeft in zijn leven vaak gezorgd voor haat en verdeeldheid.

Ook top! mee eens {[}{})(

Silat
04-11-2004, 12:21
Nou ok 1 grote bom erop en een nieuwe eerlijke herverdeling van het stuk land en allebij een stukje strand. Klaar is kees.

}|^-_-^|{
04-11-2004, 12:23
Nou ok 1 grote bom erop en een nieuwe eerlijke herverdeling van het stuk land en allebij een stukje strand. Klaar is kees.

ik pleit ook voor een grote bom op jeruzalem! is daar in ieder geval geen gesodemieter meer over.

dj fades
08-12-2010, 20:10
heel goed

citrusfruit
08-12-2010, 20:46
ehm... volgens mij is dit een gesprek van een jaar of zes terug (Arafat is in de tussentijd trouwens overleden)

Sadix
08-12-2010, 21:39
heel goed

dude... wtf? een topic uit 2010 bumpen en dan alleen : heel goed typen?

DUDE WTF?!

ashi76
08-12-2010, 21:54
dude... wtf? een topic uit 2010 bumpen en dan alleen : heel goed typen?

DUDE WTF?!

Sadix = correct.
Topic locked.