PDA

View Full Version : Pride Tryouts in Europe



The Maniac
05-11-2004, 12:24
Pride probeert eind februari Keijiro Matsomoto op scouting talentenjacht in Denemarken ze proberen hierdoor wellicht goede vechters uit Europa over te halen naar Japan voor ondere andere mogelijke wedstrijden sparringspartners en amateur wedstrijden. Keijiro is al 7 jaar in dienst bij Dream Works en heeft onder ander Sergey Kharitonov laten contracteren
verder nog Dennis Sobloev, Tim Catalfo, Cho Moe Bai en nog veel meer wanneer dit definitief doorgaat wordt dit vermeld in TATAME fightmagazine and FUJI TV.

Highline
05-11-2004, 12:35
dat is wel cool, mss iets voor marb ;)

bloody
05-11-2004, 12:59
ik denk dat alle vechters die hier posten wel oren naar hebben

micha
05-11-2004, 18:34
ja toch goed idee

phranq
05-11-2004, 19:32
Misschien iets voor sensei Ray?

qball
05-11-2004, 21:56
er zal ongetwijfeld talent zat zijn hier in europa maar ik vrees dat de mma scene hier nog niet mainstream genoeg is om dat talent ten volle te ontplooien , als je een jonge talentvolle vechter bent hier in europa en je krijgt zo'n kans moet je ze zeker benutten , op top niveau trainen hier in europa zal er niet in zitten ...

ashi76
06-11-2004, 12:46
Goed initiatief. :thumbs:

TheSkindo
06-11-2004, 13:09
op top niveau trainen hier in europa zal er niet in zitten ...


Dan train je toch bij de verkeerde school.......... :D

ashi76
06-11-2004, 13:23
The skindo = zeer correct.

Nederlandse vechters domineren het K1 en draaien zeer verdienstelijk mee in Pride.
Al deze vechters trainen gewoon in Nederland.

Anonymous
06-11-2004, 14:16
The skindo = zeer correct.

Nederlandse vechters domineren het K1 en draaien zeer verdienstelijk mee in Pride.
Al deze vechters trainen gewoon in Nederland.

in het staande vechten ja..... de enige die uitblinkten in MMA zijn Yvel en Allistair Overeem..... de rest waren allemaal eeeeehhhhhmmm korte metten mee gemaakt op top nivo in mma.....jammer maar waar.....
Maar kijk bijv naar Allistair....het gaat de goede kant op .... met de juiste instelling dan..hahaha..

ashi76
06-11-2004, 14:31
Volgens mij vergeet je Schilt "guest".

De partijen die hij in MMA verloren heeft zijn van Fedor, Nog en Barnett.

Tegen Barnett stond hij dik voor maar viel hij 30 seconden voor tijd in een armbar en van Fedor en Nog verloor ie volgens mij op punten.
Dat lijkt me toch zeker geen schande.

Anonymous
06-11-2004, 14:34
ok.... noemde je er nog 1...... noem er nog is 5 dan die het op top nivo zouden kunnen halen volgens jou>??

Anonymous
06-11-2004, 14:38
Paar mensen die het geprobeerd hadden/hebben....
Gerard Gordeau, willy peeters, valentijn overeem, herman renting, gilbert yvel etc etc...
Allemaal toppers in NL.... zelfs de top in NL.... maar niks in te brengen op wereld nivo....
Er ontbreekt dus duidelijk iets nog bij ons.... maar volgens mij gaat dat nu de goeie kant op.... dus er is hoop... :)

ashi76
06-11-2004, 14:42
Gordeau... geprobeerd :shock:

Maak even een account aan en neem een kijkje in het Multimedia gedeelte zou ik zeggen.
Daar zal je wat filmpjes vinden van Gordeau waar hij zich toch behoorlijk waarmaakt.

Tevens vergeet je Bas Rutten nog even voor het gemak.

De stelling dat je in NL dus niet op topnivo kan trainen gaat echt nergens over guest.

Waarom traint bijvoorbeeld Heath Herring zo graag en vaak in NL. Niet omdat hij het weer hier zo geweldig vind lijkt me.

Justinian
06-11-2004, 14:43
Valentijn Overeem is destijds toch nog 2e geworden bij het Rings king of kings toernooi? Toch een behoorlijke prestatie. Hier won hij o.a. van Randy Couture.

Anonymous
06-11-2004, 14:46
Gordeau... geprobeerd :shock:

Maak even een account aan en neem een kijkje in het Multimedia gedeelte zou ik zeggen.
Daar zal je wat filmpjes vinden van Gordeau waar hij zich toch behoorlijk waarmaakt.

Tevens vergeet je Bas Rutten nog even voor het gemak.

De stelling dat je in NL dus niet op topnivo kan trainen gaat echt nergens over guest.

Waarom traint bijvoorbeeld Heath Herring zo graag en vaak in NL. Niet omdat hij het weer hier zo geweldig vind lijkt me.

ja geprobeerd ja.... wat heeft ie bereikt dan in valetudo/mma?? behalve mensen verminken voor de rest van hun leven...... ja leuk het multimedia forum met highlights...... het gaat toch om prestaties....feit is wel dat hij er als eerste vaak bij was.. Japan Vale Tudo, UFC etc.... Hij heeft het meer gemaakt in het MuayThai/Savate..niet in het MMA....
Idd Bas Rutten ben ik vergeten..... my bad..... Maar de stelling trainen op topnivo in NL bedoelde ik niet....ik doelde meer op de prestaties van de vechters..... Ik weet dat het nivo hier erg hoog is qua trainen.....

Anonymous
06-11-2004, 14:47
Valentijn Overeem is destijds toch nog 2e geworden bij het Rings king of kings toernooi? Toch een behoorlijke prestatie. Hier won hij o.a. van Randy Couture.
Mee eens..in Rings (verbaasde mij ook vaak in NL tijdens gala's) was hij zeker de man...met die credentials is ie ook in Pride binnen gekomen....
ja en je ziet wat er van zijn Pride saga gekomen is....... partijen verloren die hij eigenlijk in zn zak had....

Justinian
06-11-2004, 14:49
Erg jammer inderdaad. Ik heb het idee dat het vuur bij Valentijn een beetje uit is.

ashi76
06-11-2004, 14:50
op top niveau trainen hier in europa zal er niet in zitten ...


Dan train je toch bij de verkeerde school.......... :D

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij onstond hier de discussie door. :?

Anonymous
06-11-2004, 14:55
tja...en de oorsprong daarvan was dat qball denk ik bedoelde op mma gebied....vandaar mijn reactie.... maar dan nog?? wat bedoelde je dan met je punt?? ze hebben zich waargemaakt op topnivo omdat ze trainen op topnivo?? daar ben ik het dus niet mee eens....

ashi76
06-11-2004, 15:11
Om op topnivo te kunnen vechten moet je toch minstens op topnivo trainen lijkt me.....

Anonymous
06-11-2004, 15:19
Om op topnivo te kunnen vechten moet je toch minstens op topnivo trainen lijkt me.....

ja maar dat staat weer los van de prestaties dan weer op top nivo....
en trouwens.... (niet in NL maar toch) LA Giant?? Giant Silva?? Sentoryu?? je gaat me toch niet vertellen omdat hun bij pride vechten het ook toppers zijn??

ashi76
06-11-2004, 15:27
Daar heb je 100% gelijk in.

Giant Silva, Akebono enz is gewoon een freakshow.

Virus
06-11-2004, 18:25
Volgens mij vergeet je Schilt "guest".

De partijen die hij in MMA verloren heeft zijn van Fedor, Nog en Barnett.

Tegen Barnett stond hij dik voor maar viel hij 30 seconden voor tijd in een armbar en van Fedor en Nog verloor ie volgens mij op punten.
Dat lijkt me toch zeker geen schande.

Ken je klassiekers Ashi... :wink:

Hij verloor ook van Kharnitonov tijdens de HWGP...

Daarnaast verloor hij juist van Nogueira op submission. Ook van Barnett en yip: Fedor maakte gehakt van `m...

Maar ik vat je punt! Schilt is een naam in de MMA ja... :wink:

ashihara
06-11-2004, 19:15
Sem is wel een van de weinige die het tot het eind van een partij haalde tegen fedor. Fedor zag er naar de partij ook niet meer zo intact uit.

qball
07-11-2004, 00:13
ik heb ook nooit bedoeld dar er hier geen goeie vechters zouden zijn maar om tot de absolute top te geraken zal je toch bij een top team moeten geraken ( chute box , brazilian top team ...) , en zulke teams vind je in onze contreien gewoon niet , en herring is in nederland komen trainen vooral om zen stand up game te verbeteren....en allistair vind ik een goede vechter maar een échte topper zal hij nooit worden als hij de overstap naar een top team niet maakt hoe beter je begeleid word hoe verder je geraakt ...