PDA

View Full Version : De brief aan Hirsi Ali.



ashi76
05-11-2004, 12:37
Brief aan Hirsi Ali 5-11-'04

De letterlijke tekst van de brief die is aangetroffen op het lichaam van Theo van Gogh.

OPEN BRIEF AAN HIRSHI ALI

In Naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle.

Vrede en zegeningen op de Emir van de Mujahideen, de lachende doder Mohammed Rasoeloe Allah (Sala Allaho alaihie wa Sallam), zijn familie en metgezellen en degenen die hen oprecht volgen tot aan de Dag des Oordeels. Er is geen agressie behalve tegen de agressors.

Het volgende:
Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt. Dit is een open brief aan een ongelovig fundamentalist, Ayaan Hirshi Ali, van de Thaghoet partij VVD.

Geachte mevrouw Hirshi Ali,

Sinds uw aantreden in de politieke arena van Nederland bent u constant bezig om de Moslims en de Islam te terroriseren met uw uitlatingen. U bent hiermee niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zich hebben aangesloten bij de kruistocht tegen de Islam.

U heeft met uw afvalligheid niet alleen de Waarheid de rug toegekeerd, maar u marcheert ook nog eens langs de ranken van de soldaten van het kwaad. U steekt uw vijandigheid tegen de Islam niet onder stoelen of banken en hiervoor bent u door uw meesters beloond met een zetel in het parlement. Zij hebben in u een medestander gevonden in hun kruistocht tegen de Islam en de Moslims. Een medestander die hen alle "kruit" aanreikt zodat zij hun handen niet zelf vuil hoeven te maken. Aangezien u verblindt bent door de brandende ongelovigheid die in uw woedt, bent u niet in staat om in te zien dat uw slechts een instrument bent van de ware vijanden van de Islam.

U wordt gebruikt om allerlei vijandigheden over de Islam en de meest edele mens, Mohammed Rasoeloe Alla (Salla Allaho aleihie wa Sallam), uit te spuien. Dit alles mevrouw Hirshi Ali neem ik u niet kwalijk, als soldaat van het kwaad doet u slechts uw werk. Het feit dat u zo openlijk uw kwaad uit kunt spuien is niet aan uzelf te danken, maar aan de Islamitische Ummah. Zij heeft haar taak van verzetten tegen het onrecht en het kwaad laten liggen en ligt haar roes uit te slapen. Al uw vijandelijkheden tegen de Islam is dus alleen de Islamitische Ummah kwalijk te nemen.

Deze brief is Insha Allah een poging om uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen op te doen leggen. Deze geschreven woorden zullen Insha Allah uw masker doen laten vallen.

Ik zou graag willen beginnen bij uw onlangs opgegooide voorstel om de Moslims te screenen op hun ideologie bij sollicitaties.

Uw voorstel is zeer interessant, temeer daar de invoering hiervan het rotte gezicht van uw politieke meesters tevoorschijn laat komen (wanneer het natuurlijk eerlijk op hen zou worden getoetst en zij openlijk hun ware ideologie kenbaar maken). Het is een feit dat de Nederlandse politiek gedomineerd wordt door vele Joden die een produkt zijn van de Talmud leerinstellingen; zo ook uw politieke partijgenoten.

Aangezien u altijd ''de hand in eigen boezem'' propageert, zullen we dus uw voorstel in uw eigen politieke omgeving toetsen. Dezelfde politiek die met haar beleid zich heeft aangesloten bij het terrorisme tegen de Islam en Moslims. Ik zou u graag de volgende vragen willen stellen:

Wat vindt u van het feit dat van Aartsen een ideologie aanhangt waarin niet-Joden als niet-mensen worden gezien?

Baba Mezie 114a-114b: Alleen Joden zijn mensen ("Alleen jullie zijn mensen genoemd"). Zie ook Kerlthoth 6b ondr sub-kop ("Oll of anointing") en Barakath 56a, waarin Gentile (niet-Joden) vrouwen dieren worden genoemd ("vrouwtjes-ezels").

Yebamoth 92a: Alle Gentile kinderen zijn dieren.

Wat vindt u van het feit dat er een burgemeester in Amsterdam aan het roer staat, die een ideologie aanhangt waarin Joden tegen niet-Joden mogen liegen?

Baba Kamma 113a: Joden mogen leugens ("listen") gebruiken om een Gentile te misleiden.

Wat vindt u van het feit dat u deeluitmaakt van een regering die de Staat steunt met een ideologie dat genocide bepleit?

Sofarim 15, regel 10 (Minor Tarcctates): Dit is de uitspraak van rabbijn Simom ben Yohai: Tod shebe goyyim herog (''Zelfs de beste van de Gentiles zouden gedood moeten worden'').

Aangezien u een voorvechtster bent voor gelijke rechten, zult u waarschijnlijk (nadat deze kennis tot u is gekomen) bij uw Joodse meesters in de kamer pleiten om de leerstellingen van de Talmud te verwerpen. U zult er waarschijnlijk ook meteen werk van maken om dit ook bij de Joodse gemeenschap van Nederland te bepleiten.

Uw optreden verraadt zo nu en dan uw laffe moed waarmee u aandacht vraagt vooor uw strijdt. Zo heeft u de laffe moed gehad om Islamitische kinderen op school te vragen om een keuze te maken tussen hun Schepper en de grondwet. Het antwoord van deze jonge reine zielen heeft u meteen gebruikt om argumenten te bedenken om uw kruistocht te rechtvaardigen. U heeft met al deze vijandelijkheden een boemerang losgelaten en u weet dat het slechts een kwestie van tijd is voordat deze boemerang uw lot zal bezegelen.

U krijgt de kans echter, mevrouw Hirshi Ali, om uw gelijk voor eens en altijd in de bladzijdes in te kerven:

Er is één zekerheid in het hele bestaan van de schepping; en dat is dat alles zijn einde kent. Een kind dat ter wereld komt en met zijn eerste levenskreten zijn aanwezigheid in dit universum vult, zal uiteindelijk met een doodskreet deze wereld verlaten. Een grasspriet die uit de donkere aarde zijn kop opsteekt en die vervolgens door het zonlicht wordt gestreeld en door het neervallende regen wordt gevoed, zal uiteindelijk verwelken en tot stof vergaan.

De dood. mevrouw Hirshi Ali, is het gemeenschappelijke thema van alles wat bestaat. U, ik en de rest van de schepping kunnen ons niet aan deze waarheid loskoppelen.

Er zal een Dag komen waarop de ene ziel de andere ziel niets kan baten. Een Dag dat gepaard gaat met verschrikkelijk martellingen en kwellingen. Een Dag dat de onrechtvaardigen afschuwelijke kreten uit hun longen persen. Kreten, mevrouw Hirshi Ali, die rillingen over iemands rug zullen veroorzaken; dat de haren op de hoofden rechtovereind doet staan. Mensen zullen dronken worden gezien (van angst) terwijl zij niet dronken zijn. ANGST zal op die Grote Dag de atmosfeer vullen:

Wanneer de zon opgerold wordt.
En wanneer de sterren vallen.
En wanneer de bergen bewogen worden.
En wanneer de drachtige kamelen achtergelaten worden.
En wanneer de zeeën tot koken gebracht worden.
En wanneer de zielen verenigd worden.
En wanneer het levend begraven meisje ondervraagd wordt.
Voor welke zonde zij gedood werd.
En wanneer de bladen opengeslagen worden.
En wanneer de hemel afgestroopt wordt.
En wanneer de Djahim (de Hel) ontstoken wordt.
En wanneer het Paradijs nabij gebracht wordt.
Dan weet een ziel wat zij verricht heeft. (81:1-14)

Op die Dag vlucht de mens van zijn broeder.
En van zijn moeder en zijn vader.
En van zijn vrouw en zijn kinderen.
Een ieder van hen zal op die Dag een bezigheid hebben die hem genoeg is.
Gezichten (van de ongelovigen) zullen op die Dag met stof bedekt zijn.
En een duisternis zal hen omhullen.
Zij zijn degenen die de zondige ongelovigen zijn (80:34-42)

U als ongelovige extremist gelooft natuurlijk niet in de bovenstaande beschreven scène. Voor u is het bovenstaande slechts een verzonnen dramatisch stukje uit een Boek zoals velen. En toch, mevrouw Hirshi Ali, durf ik mijn leven ervoor te wagen om te beweren dat het ANGSTZWEET u uitbreekt wanneer u dit leest.

U, als ongelovige fundamentalist, gelooft natuurlijk dat er geen Oppermacht is die het hele universum bestuurt. U gelooft niet dat uw hart, waarmee u de waarheid verwerpt, vóór elke tik toestemming moet vragen aan deze Oppermacht om te kloppen. U gelooft niet dat uw tong waarmee u de Leiding van deze Oppermacht ontkent onderhevig is aan Zijn wetten. U gelooft niet dat leven en dood door deze Oppermacht wordt geschonken.

Als u daadwerkelijk in dit alles gelooft, dan moet de volgende uitdaging voor u geen belemmering zijn.

Ik daag u met deze brief dan ook uit om uw gelijk te bewijzen. U hoeft er niet veel voor te doen:

Mevrouw Hirshi Ali: WENST de DOOD als u werkelijk van uw gelijk OVERTUIGD bent.

Neemt u deze uitdaging niet aan; weet dan dat mijn Meester, de Meest verhevene, u heeft ontmasterd als een onrechtpleegster.

'Wenst dan de dood, als jullie waarachtig zijn.' Maar zij zullen hem (de dood) nooit wensen, vanwege wat hun handen (aan zonden) hebben voortgebracht.
En Allah is Alwetend over de onrechtplegers. (2:94-95).

Om te voorkomen dat mij hetzelfde zou kunnen worden verweten als u, zal ik deze wens vóór u wensen:

Mijn Rabb, schenk ons de dood om ons te verblijden met het martelaarschap.
Allahoemma Amien.

Mevrouw Ayaan Hirshi Ali en de rest van de extremistische ongelovigen: de Islam heeft de vele vijandigheden en onderdrukkingen in de Geschiedenis doorstaan. Telkens wanneer de druk op de Islam werd opgevoerd is hierdoor slechts het vuur van het geloof aangewakkerd. De Islam is als een afgestorven plant, die de jarenlange druk en extreem hoge temperaturen tot een diamant wordt gevormd. Een afgestorven plant dat door de grillen van de tijd gevormd wordt tot de sterkste edelsteen op deze aarde. Een edelsteen waarop de hardste moker zich kapot slaat.

AYAAN HIRSHI ALI JE ZAL JEZELF STUK SLAAN OP DE ISLAM!

U en uw kompanen weten heel goed dat de huidige Islamitische jeugd een ruwe diamant is dat slechts moet worden geslepen, zodat het haar aldoordringend licht van de Waarheid kan verspreiden. Uw intellectuele terrorisme zal dit niet tegenhouden, integendeel het zal dit alleen maar bespoedigen.

De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.

Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen. Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.

Zeg: ''Voorwaar, de dood die jullie trachten te voorkomen zal jullie zeker vinden, daarna zullen jullie worden teruggevoerd naar de Kenner van het onwaarneembare en Hij zal jullie dan mededelen wat jullie plachten te doen.'' (62:8).

En zoals een groot Profeet ooit heeft gezegd:

"En ik weet zeker dat jij, O Pharao, ten onder gaat." (17:102).

Zo willen wij ook gelijknamige woorden gebruiken en deze voor ons uitsturen, zodat de hemelen en de sterren dit nieuws op zullen pikken en dit als een vloedgolf over alle uithoeken van het van het universum zullen verspreiden.

"Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."

Hasboena Allah wa nima alwakeel
Nima alMawla wa Nima anNasseer
Saifu Deen alMuwahhied

ashi76
05-11-2004, 12:44
Die gozer is dus echt niet goed bij zijn hoofd.

Mensen met een dergelijk denkbeeld horen niet on onze samenleving thuis. :twak:

Mike
05-11-2004, 12:46
wat een domme brief

poe poe wat een domme gast, niet te geloven hoe bekrompen deze debiel denkt.

eigenlijk gewoon zielig hoe dom de schrijver van deze brief is.

ik ben al weer een stuk minder bang als ik deze onzin lees. Laffe loser is t gewoon. Een erg dom mannetje.

Tsuki
05-11-2004, 12:47
pppppffffff ik haak na 1 alinea af , zoveel onzin kan ik echt niet verwerken op een vrijdagmiddag

ashi76
05-11-2004, 12:49
Hij is niet dom. Hij is ziek.

B3 lik3 M3
05-11-2004, 12:51
Damn wat een zieke geest... :twak:

Kim
05-11-2004, 12:55
"pppppffffff ik haak na 1 alinea af , zoveel onzin kan ik echt niet verwerken op een vrijdagmiddag"

ik wou net zeggen, bij de titel had ik er al genoeg van

Mike
05-11-2004, 12:59
Hij is niet dom. Hij is ziek.

hij is vooral ook heel erg dom hoor

Mike
05-11-2004, 13:03
Brief aan Hirsi Ali 5-11-'04

En wanneer de drachtige kamelen achtergelaten worden.


haha wanneer is dat nou weer , wat een mega onzin schrijft die malloot allemaal op zeg.

max mulder shihan
05-11-2004, 13:32
Vergis je niet, Dom is deze figuur zeker niet, wel zwaar extreem en levensgevaarlijk. Hij is door ,de in onze ogen laffe moord en het achterlaten van deze brief in de ogen van een grote groep fannatieke moslims een martelaar en een voorbeeld . Dus kijk niet vreemd op als er binnen afzienbare tijd weer zoiets gebeurd , vergeet niet dat onze europeese cultuur HAAKS staat op de islamitische cultuur, en onvereenigbaar zijn . heb de koran gelezen 2 keer en moet zeggen dat het oude testament wat ook geen kinderachtig boek is bij verre word overtroffen door de koran in wreedheid en barbaarse denkwijze. Heb gisteren met een van mijn leerlingen van koerdische afkomst zitten praten hij vertelde mij dat enkele maanden geleden drie van zijn familie leden in irak zijn onthoofd omdat zij civiel werk deden voor de yanks, schoonmaken endergelijke zij waren respectievelijk 18 19 en 23 jaar oud en zijn op gruwelijke wijze om het leven gebracht door de een of anderre fanatieke moslim groepering. De daders vinden zichzelf strijders van god en zien er geen probleem in om mensen die niet expleciet naar hun pijpen wensen te dansen op gruwelijke wijze om het leven te brengen, met dit soort mensen hebben wij dus ook te maken, dus kijk niet vreemd op als het over een week of maand weer gebeurd ,en het steeds vaker gaat gebeuren. Wij zijn allemaal al gewaarschuwd laten we ten minste allert blijven, ook voor onze kinderren, wand deze terroristen maken geen onderscheid, volgens diezelfde koran ,zijn alle ongelovige[wij dus] brandhout voor het vuur. :evil:

Nickuraba
05-11-2004, 13:39
:roll: OMFP @ het verheel van je koerdische leerling

Iwan
05-11-2004, 14:05
Ik denk niet dat het onzin is, ik denk dat hij namens een x-aantal mensen de harde waarheid spreekt. Of geloven we het nog steeds niet dat iedereen die zich over bepaalde groepen uitlaat om zeep word geholpen? Nee natuurlijk niet... :evil:

harry
05-11-2004, 14:47
Die gozer is dus echt niet goed bij zijn hoofd.

Mensen met een dergelijk denkbeeld horen niet in onze samenleving thuis. :twak:

idd...

Biiyen
05-11-2004, 15:22
pppppffffff ik haak na 1 alinea af , zoveel onzin kan ik echt niet verwerken op een vrijdagmiddag

Hier sluit ik me bij aan.


Wanneer de zon opgerold wordt.
En wanneer de sterren vallen.
En wanneer de bergen bewogen worden.
En wanneer de drachtige kamelen achtergelaten worden.
En wanneer de zeeën tot koken gebracht worden.
En wanneer de zielen verenigd worden.
En wanneer het levend begraven meisje ondervraagd wordt.
Voor welke zonde zij gedood werd.
En wanneer de bladen opengeslagen worden.
En wanneer de hemel afgestroopt wordt.
En wanneer de Djahim (de Hel) ontstoken wordt.
En wanneer het Paradijs nabij gebracht wordt.
Dan weet een ziel wat zij verricht heeft. (81:1-14)


:?

Immortal
05-11-2004, 17:30
Levensgevaarlijk !!!!!!!!!!!!

Hier mogen we toch geen risico mee nemen ?
Dit kan je niet zomaar op ze beloop laten.
Dit kunnen we niet nog even aanzien.
Dit mag NIET afgewacht worden.

We zullen heellllllll maar dan ook heel snel actie moeten ondernemen
tegen deze gekken.
Want deze mensen zijn bereid te sterven om hun doelen ( psychoses) te verwezelijken. Er krijgen steeds meer van die gasten te horen dat er 40 heerlijke maagden op hun wachten als ze er 1 van ons afmaken. Er lopen duizenden potentieele moordenaars van ONS om ONS heen. Dit is pas het begin !!!!!

Nu is er geen weg meer terug. Er zal iets gedaan moeten worden. Wat weet ik dus ook niet. Hoe spijtig ook. Maar ik denk dat er heel snel iets gedaan moet worden tegen deze extremisten. Anders zijn we kansloos. We zullen met ze allen moeten strijden en mischien (hoe gek het ook klinkt) zelf bereid moeten zijn te sterven om deze OORLOG te winnen. Want anders gaat het echt escaleren. Dit word te link. We moeten nu gaan optreden !!!!!!!!

Groeten

max mulder shihan
05-11-2004, 18:20
Ik denk dat je gelijk hebt, maar gezien de kaas en tulpenbollen mentaliteid in Nederland ben ik bang dat er maar weinig mensen zijn die het gevaar echt zien . Het word weer, zoals gewoonlijk in dit landje ,als het kalf verdronken is dempt men de put, gedoe. Gezien de geluiden uit sommige delen van de moslimwereld kunnen we nog wel het een en ander verwachten :( Ben niet van plan om mijn mening voor mij te houden ,laat mij niet chanteren en ben ook niet van plan om te gaan emigreren.

Anonymous
05-11-2004, 22:46
Sala Allaho alaihie wa Sallam... Oftewel:

Blablabla-moslimgejank-blablabla.... Bla...

smaab
06-11-2004, 11:29
Ik sluit me aan bij Shihan Max Mulder en Immortal. Er moet iets gebeuren, onze culturen zijn onverenigbaar en het enige wat ze kunnen doen is aanpassen. Zo niet dan oprotten. Moet je voor de aardigheid is kijken op de website van Theo v Gogh, bij brieven, uw reactie ofzo. Daar staat van een tijdje geleden gewoon nog een dreigbrief die eindigt met'' de tijdbom tikt door'', gewoon maf die lui.Idd geen tulpenbollen mentaliteit maar gewoon hard tegen hard.

Leon
06-11-2004, 13:23
Ik zal deze offensieve uitingen zeker serieus nemen,
naar schijn zullen en zeker tientallen als deze man
nog in staat zijn een gevangenisstraf of zelfs hun
leven te offeren voor zulk soort beramingen/aanslagen!
Het worden gevaarlijke tijden voor Nederland, en dit
zeg ik niet om mensen angst in te boezemen!!!

Nederland en al zijn inwoners,

Succes de komende tijd! :cry:

smaab
06-11-2004, 15:01
Leon waar leef jij dan, ik moet straks terug naar Nederland. Mischien kan ik beter hier blijven in litouwen.

Leon
06-11-2004, 15:05
Ik woon in Nijverdal (het oosten) alhoewel hier volgens mij de
meeste buitenlanders zitten voel ik me hier toch het veiligst!
zal vast komen doordat ik de meesten ken of via via wel ken :mrgreen:
In het oosten gebeurd nooit wat behalve dat er laatst dus 2
agenten door hun sodemieters waren geschoten!

Anonymous
06-11-2004, 15:13
eve aan guest:toon respect,je zegt moslim gejank,ik ben moslim je kon ook zegge EXTREEM MOSLIM GEJANK<<en ik ben niet extreem,wat op de brief staat vind ik echt eng...en veel slaat nergens op...ik wacht maar af of anders ga ik naar de maan,daar ben ik velig van iedereen denk...

mossad
06-11-2004, 17:23
Deze meneer is zeker niet dom. Hij schijnt op de Havo te hebben gezeten in A'dam en hij heeft daar goede cijfers gehaald. Hij was een geliefde leerling dus hij moet later ergens een omslag hebben gemaakt.
Deze brief laat zien hoe gestoord deze bende is en dat men niet openstaat voor debat en onderhandeling. Dit schorem moet bestreden worden met alles wat voor handen is.

Dat sommigen echter godsdiensten gaan aanvallen stoort me enorm. Dit is een vrij land en men moet dus mensen vrij laten om te geloven wat ze willen. Dat is een fundamenteel recht. Ook stoort het me dat er nu weer moskeeën in de fik worden gezet en gewone normale moslims de dupe worden van bedreiging en/of fysieke aanvallen.
Als wij in dit land moslim-extremisten willen bestrijden moeten we dat te vuur en te zwaard doen, maar respect voor goedwillende mensen hoort daarbij. Ook vind ik dat moslims zelf initiatief moeten tonen om dit kwaad te keren en men moet zich duidelijk distantiëren van die idioten. Ik hoor veel Marokkanen zeggen dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor de daad van een individu. Dat hoeft ook niet, maar ik zou als Marokkaan zelf graag willen vertellen dat ik het niet met die idioten eens ben. Als mensen in naam van mij geloof twee torens in vliegen zou ik direct daarna een veroordeling willen uitspreken dat dit niet bij mijn geloof hoort.
Kortom, het moet van beide kanten komen en de bestrijding van die teringlijers moeten we samen met de moslims doen.

someone
06-11-2004, 18:27
deze man lijkt inderdaad niet dom, ziek vind ik hem wel eigenlijk!! En dat ten koste van weer een mensen leven!!!
Waar gaat het heen met deze maatschappij......

The_Rock
06-11-2004, 20:23
waar het naartoe gaat?...ik kan het je wel zeggen,het gaat niet naar een goede vredige iets,ik verwacht de 3e wereld oorlog :shock:

mark
07-11-2004, 21:34
Op de stoel ermee !!! Een dergelijke rotzooi slechts zelden gelezen, wat een moron..

}|^-_-^|{
07-11-2004, 21:35
mark...ben jij een kaalkopje? :wink:

mark
07-11-2004, 21:36
mark...ben jij een kaalkopje? :wink:


Nee jij wel ? Wou je een relatie met me beginnen ? Wist niet dat je zo was, maar sorry ik ben hetero.

}|^-_-^|{
07-11-2004, 21:39
ow, sorry, ik werd aangetrokken door de foto van die o zo aantrekkelijke pim...
de man die flink wat marokkanen heeft neergeschoten met zijn puddingbuks :wink:

mark
07-11-2004, 21:40
Deze meneer is zeker niet dom. Hij schijnt op de Havo te hebben gezeten in A'dam en hij heeft daar goede cijfers gehaald. Hij was een geliefde leerling dus hij moet later ergens een omslag hebben gemaakt.
Deze brief laat zien hoe gestoord deze bende is en dat men niet openstaat voor debat en onderhandeling. Dit schorem moet bestreden worden met alles wat voor handen is.

Dat sommigen echter godsdiensten gaan aanvallen stoort me enorm. Dit is een vrij land en men moet dus mensen vrij laten om te geloven wat ze willen. Dat is een fundamenteel recht. Ook stoort het me dat er nu weer moskeeën in de fik worden gezet en gewone normale moslims de dupe worden van bedreiging en/of fysieke aanvallen.
Als wij in dit land moslim-extremisten willen bestrijden moeten we dat te vuur en te zwaard doen, maar respect voor goedwillende mensen hoort daarbij. Ook vind ik dat moslims zelf initiatief moeten tonen om dit kwaad te keren en men moet zich duidelijk distantiëren van die idioten. Ik hoor veel Marokkanen zeggen dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor de daad van een individu. Dat hoeft ook niet, maar ik zou als Marokkaan zelf graag willen vertellen dat ik het niet met die idioten eens ben. Als mensen in naam van mij geloof twee torens in vliegen zou ik direct daarna een veroordeling willen uitspreken dat dit niet bij mijn geloof hoort.
Kortom, het moet van beide kanten komen en de bestrijding van die teringlijers moeten we samen met de moslims doen.


Dit zijn de juiste woorden. Dit zou ik zo graag eens uit de mond van Balkenende willen horen, maar die kan alleen maar "geschokt" zijn...

mark
07-11-2004, 21:41
ow, sorry, ik werd aangetrokken door de foto van die o zo aantrekkelijke pim...
de man die flink wat marokkanen heeft neergeschoten met zijn puddingbuks :wink:

Waar heb je het toch over, ik kan je ff niet volgen. Terwijl ik toch ook HAVO heb ? Een puddingbuks...?

}|^-_-^|{
07-11-2004, 21:46
een puddingbuks is een mannelijk geslachtstdeel jongeman. is de seksuele voorlichting ook al afgeschaft?

mark
07-11-2004, 21:46
Ik denk niet dat het onzin is, ik denk dat hij namens een x-aantal mensen de harde waarheid spreekt. Of geloven we het nog steeds niet dat iedereen die zich over bepaalde groepen uitlaat om zeep word geholpen? Nee natuurlijk niet... :evil:


Er zijn er inderdaad meer. Ik geloof dit al heel lang. Er zijn nog veel meer gasten die met deze teksten in hun verdwaasde koppen rondzwalken over straat. En dan heb ik het niet alleen over moslims. Vergeet Volkert ook niet, zo'n klein land en zoveel mafkezen..
Waar moet dit heen ?

mark
07-11-2004, 21:50
een puddingbuks is een mannelijk geslachtstdeel jongeman. is de seksuele voorlichting ook al afgeschaft?


Bij mij op school noemden wij dat gewoon een snikkel of een lul, een pik.
Maar puddingbuks, dat heb je vast zelf verzonnen. Of ben je misschien in een gereformeerd dorp geboren op de Veluwe, waar deze woorden niet in de mond worden genomen.. (aardige woordspeling trouwens)

Puddingbuks...hahahahahahaha hoe verzin je het...

mark
07-11-2004, 21:54
Ik zal deze offensieve uitingen zeker serieus nemen,
naar schijn zullen en zeker tientallen als deze man
nog in staat zijn een gevangenisstraf of zelfs hun
leven te offeren voor zulk soort beramingen/aanslagen!
Het worden gevaarlijke tijden voor Nederland, en dit
zeg ik niet om mensen angst in te boezemen!!!

Nederland en al zijn inwoners,

Succes de komende tijd! :cry:

Er zullen zeker nog meer kogels gaan vliegen, het is alleen nog niet zeker in welke richting en voor wie ze bestemd zijn. Maar ze zullen zeker komen helaas.

}|^-_-^|{
07-11-2004, 21:55
een puddingbuks is een mannelijk geslachtstdeel jongeman. is de seksuele voorlichting ook al afgeschaft?


Bij mij op school noemden wij dat gewoon een snikkel of een lul, een pik.
Maar puddingbuks, dat heb je vast zelf verzonnen. Of ben je misschien in een gereformeerd dorp geboren op de Veluwe, waar deze woorden niet in de mond worden genomen.. (aardige woordspeling trouwens)

Puddingbuks...hahahahahahaha hoe verzin je het...

Beverwijk ligt in de buurt van Staphorst.

ashi76
07-11-2004, 21:59
Zullen we het in deze topic anders weer over de Brief aan Hirsi Ali hebben... ;)

}|^-_-^|{
07-11-2004, 22:00
hoezo? in de topic over guru ray's seminar gaat het toch ook over allerlei andere dingen? het zou inconsequent zijn om hier dan wel te eisen dat mensen ontopic zijn.

Wheelie
07-11-2004, 22:01
mark...ben jij een kaalkopje? :wink:

:lol: lol

mama
07-11-2004, 22:30
--mama

ff ontopic blijven jongens.
Het onderwerp ging over de Brief aan Hirsi Ali.................


---/mama

Toudiyama
08-11-2004, 20:24
Zal deze dan eindelijk levenslang krijgen? zo niet dan mogen ze hem na de detentie TBS geven, met zijn instelling is dat gelijk aan levenslang

Iwan
09-11-2004, 08:52
Gewoon zoals in de middeleeuwen aan de schandpaal zetten en iedereen mag hem dan pijnigen zolang tie maar niet dood gaat.

Jase
09-11-2004, 14:08
Precies Iwan, dit soort gasten moet je niet doden (daar rekende die al op bij zijn aanhouding), want dan gaan ze de geschiedenis in als ultieme martelaar (althans zo zien ze dat).
Levenslang opsluiten en af en toe ff martelen, lijkt mij de geschikte straf voor zulke types.