PDA

View Full Version : igor



smaab
06-11-2004, 15:58
Hoe komt het dat vechters als igor of mischien ook Belfort zo goed zijn een bepaalde tijd en dan terugzakken en dat niveau moeilijk of niet meer halen, is dit fysiek of mentaal. Zo zijn er denk ik wel meer voorbeelden.

Dennis
06-11-2004, 16:30
Ik denk dat dit voor elke sporter opgaat, iedereen heeft ups en downs

redjuh
06-11-2004, 16:49
ik denk dat op dat punt de supertop van de top onderscheidt.
kijk naar een fedor, nogueira, cro cop, hoost, wanderlei

MB667
06-11-2004, 16:58
Igor is supertop!

Thomas
06-11-2004, 17:14
ik denk dat op dat punt de supertop van de top onderscheidt.
kijk naar een fedor, nogueira, cro cop, hoost, wanderlei

Ik denk dat ze allemaal op een gegeven moment hun beste tijd hebben gehad. De motivatie ontbreekt misschien?

Anonymous
06-11-2004, 17:34
ik denk dat op dat punt de supertop van de top onderscheidt.
kijk naar een fedor, nogueira, cro cop, hoost, wanderlei

Ik denk dat ze allemaal op een gegeven moment hun beste tijd hebben gehad. De motivatie ontbreekt misschien?

ik denk zelf eerder dat bepaalde vechters op een bepaald niveau blijven hangen, en dat de sport zich evolueert. Daarmee is het niveau van de nieuwe vechters gewoon een stuk hoger omdat zij gewoon veel meer allround zijn. je kan het zo bekijken, ik denk niet dat igor zelfs op zijn top had kunnen winnen van een noguera of een fedor op hun top.

mossad
06-11-2004, 17:58
Prime Igor kan iedereen KO slaan die niet de kin van Nogueira heeft. Ik denk dat hij van Fedor zou verliezen, maar het is niet ondenkbaar dat hij Fedor KO slaat.

MB667
06-11-2004, 18:01
Igor gaat asskicken in de GP! Let maar op!

Virus
06-11-2004, 18:09
Prime Igor kan iedereen KO slaan die niet de kin van Nogueira heeft. Ik denk dat hij van Fedor zou verliezen, maar het is niet ondenkbaar dat hij Fedor KO slaat.
Vov is super!!!

Naar mijn idee ook een beetje overschat!

Ik noem d`r zo wel een paar die `t van Igor winnen hoor...

MB667
06-11-2004, 18:12
Tuurlijk kunnen de toppers winnen van Igor, maar zij kunnen ook zeer zeker verliezen van Igor!

Virus
06-11-2004, 18:16
Tuurlijk kunnen de toppers winnen van Igor, maar zij kunnen ook zeer zeker verliezen van Igor!
Yip.... Wandy vs Igor lijkt me vet... :maskills:

Dan heb je zeker gelijk! Wordt Wandy`s zwaarste gevecht ooit (op z`n komende match vs Crocop na dan :wink: )

Hollandpride
06-11-2004, 18:20
Vov is geen partij vor Wanderlei.

Thomas
06-11-2004, 19:39
ik denk dat op dat punt de supertop van de top onderscheidt.
kijk naar een fedor, nogueira, cro cop, hoost, wanderlei

Ik denk dat ze allemaal op een gegeven moment hun beste tijd hebben gehad. De motivatie ontbreekt misschien?

ik denk zelf eerder dat bepaalde vechters op een bepaald niveau blijven hangen, en dat de sport zich evolueert. Daarmee is het niveau van de nieuwe vechters gewoon een stuk hoger omdat zij gewoon veel meer allround zijn. je kan het zo bekijken, ik denk niet dat igor zelfs op zijn top had kunnen winnen van een noguera of een fedor op hun top.

Hier ben ik het mee eens. :thumbs:

smaab
06-11-2004, 20:37
Ik vind dit voor mezelf een zeer goed antwoord, dank je Redjuh, daar zit veel waarheid in. Waar eindigt het dan he het allround vechten.....?....cool

the white terror
06-11-2004, 22:19
ik denk dat op dat punt de supertop van de top onderscheidt.
kijk naar een fedor, nogueira, cro cop, hoost, wanderlei

Ik denk dat ze allemaal op een gegeven moment hun beste tijd hebben gehad. De motivatie ontbreekt misschien?

ik denk zelf eerder dat bepaalde vechters op een bepaald niveau blijven hangen, en dat de sport zich evolueert. Daarmee is het niveau van de nieuwe vechters gewoon een stuk hoger omdat zij gewoon veel meer allround zijn. je kan het zo bekijken, ik denk niet dat igor zelfs op zijn top had kunnen winnen van een noguera of een fedor op hun top.

Hier ben ik het mee eens. :thumbs:eindelijk ik ook :thumbs:

Anonymous
06-11-2004, 23:21
Hoe komt het dat vechters als igor of mischien ook Belfort zo goed zijn een bepaalde tijd en dan terugzakken en dat niveau moeilijk of niet meer halen, is dit fysiek of mentaal. Zo zijn er denk ik wel meer voorbeelden.

Ik denk dat we te weinig weten over vechters, je weet bijv. niet wat er in hun prive leven gaande is.Zoals bijv. de ontvoering van het zusje van Vitor Belfort.
En Igor was volgens mij bezig met openen van z'n eigen sportschool...wat ik wil zeggen is dat er van alles kan zijn, zoals je zelf al zegt!!!