PDA

View Full Version : boksgala in amsterdam



mama
06-11-2004, 23:37
Esther Schouten (16/7 ko’s -1-0) - Galina Koleva Ivanova (5-4-0)
Wognum Bulgarije
Officieel gevecht om wereldkampioenschap Jr Featherweight WIBF (tot 55kilo)
10 ronden
draw Esther blijft wereldkampioen


zo gauw ik meer weet post ik het

mama
07-11-2004, 00:19
Faissal Belghanou (0-0-0) - Hassan Ait Bassou (1-0-0) Leiden Zuid Scharwoude
eerste profpartij (tot 64 kilo)
4 ronden
Hassan Ait Bassou split dec. (dubies?)

Noel Soares (2/1ko -0-0) - Ronnie Daniëls
Amsterdam Amsterdam
4 ronden (tot 69.8 kilo)
Noel Soares

Abder Bchiri (1-1-1)) - Amsterdam Mohammed el Farouni Den Haag
6 ronden (tot 71 kilo)
Mohammed el Farouni

Richel Hersisia (22/17 ko’s -1-0)- Sergej Dychkov (13/5 ko’s-8-0)
Den Haag Belarus
Partij om de Beneluxtitel (92+ kilo kilo)
10 ronden
Richel Hersisia gew. op ko in de 8ste ronden

mama
07-11-2004, 00:21
ohja de uitslagen komen van onze top reporter Hunter. live uit amsterdam
;)

mama
07-11-2004, 00:41
Najim wint in de 6de ronde door gebroken neus van de tegenstander

HUNTER
07-11-2004, 01:55
Ben net terug uit Amsterdam.... heb de eerste partijen gemist omdat ik zelf competitie judo had, maar de belangrijkste partijen heb ik gezien. Esther Schouten op t randje n draw gehaald, tegen een heel erg lastige rechts voorstaande vechtster uit Bulgarije, Richel Hersisia die de vacante Benelux titel pakt dmv een KO tegen een Witrus en Najim Ethoulali die een heel mooie partij neerzetten tegen een Slowaak (Najim wint na opgave tegenstander in de 6e).

Morgen een verslag met foto's!

Bert Kops
07-11-2004, 03:12
Top Sebastiaan!

Ronald
07-11-2004, 09:39
Thanks Sebastiaan :thumbs: . Je zegt Esther Schouten op 't randje: verloor ze bijna of won ze bijna?

HUNTER
07-11-2004, 10:26
Je zegt Esther Schouten op 't randje: verloor ze bijna of won ze bijna?


zoals ik het kon zien had ze behoorlijk mazzel met die draw. Maar goed, Esther bleef knokken en in de 9e en 10e ronde maakte ze n hoop goed

Maupie
07-11-2004, 11:23
thanks Sebas !!

Makijs
07-11-2004, 13:00
Er zijn vanmiddag in Studio Sport beelden te zien:
http://teletekst.nos.nl/gif/224-01.html

Anonymous
07-11-2004, 13:08
was gisteren bij het boks gala in amsterdam wederom weer heel weinig publiek jammer er zijn zoveel liefhebbers van deze sport het was zeer goed opgezet met een paar goede partijen aitbassou was top ik zag ook nog een klein kereltje die een foto wilde maken van hersisia maar dat werd geweigerd door deze wereldberoemde bokser (alleen in denhaag) jammer de boksliefhebbers hebben altijd wel wat te vertellen maar als er eens een goed boks gala word neergezet zie je ze niet alleen als het gratis is weten ze altijd wel de zaal te vinden ze roepen het over zichzelf af dat de bokssport niet meer leeft daar werken ze zelf in grote mate aan mee logisch dat promoters niet meer durven te organiseren als de liefhebbers al weg blijven jammer-jammer-jammer

Anonymous
07-11-2004, 13:08
was gisteren bij het boks gala in amsterdam wederom weer heel weinig publiek jammer er zijn zoveel liefhebbers van deze sport het was zeer goed opgezet met een paar goede partijen aitbassou was top ik zag ook nog een klein kereltje die een foto wilde maken van hersisia maar dat werd geweigerd door deze wereldberoemde bokser (alleen in denhaag) jammer de boksliefhebbers hebben altijd wel wat te vertellen maar als er eens een goed boks gala word neergezet zie je ze niet alleen als het gratis is weten ze altijd wel de zaal te vinden ze roepen het over zichzelf af dat de bokssport niet meer leeft daar werken ze zelf in grote mate aan mee logisch dat promoters niet meer durven te organiseren als de liefhebbers al weg blijven jammer-jammer-jammer

Marco
09-11-2004, 14:06
heel apart dat het leeg is, er deden een aantal jongens mee die ook in het kickbox circuit meedoen dus zou je denken dat er ook fans uit het kickboksen komen kijken......