PDA

View Full Version : Speurders.nl haalt advertenties weg bij Marokkaans forum



mark
07-11-2004, 12:32
Het gaat lekker zo. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de overgrote meerderheid van de moslims het juist vond wat Mohamed B heeft geflikt.
Dit had ik verwacht en het zal de toon zetten voor de jaren voor ons.
De grootste gevolgen zullen echter voor de gelovigen zijn. Hogere werkloosheid, nog meer gettovorming etc.
Jammer maar het is een keus en die respecteer ik.


Speurders.nl haalt advertenties weg bij Marokkaans forum

Uitgegeven: 7 november 2004 09:35
Laatst gewijzigd: 7 november 2004 09:36

AMSTERDAM - De koopjessite Speurders.nl heeft besloten al haar advertenties van Marokko.nl weg te halen. Speurders.nl heeft dit besloten naar aanleiding van de discussies die over de dood van Theo van Gogh werden gevoerd op marokko.nl, een internetforum.

"Op de site vinden dubieuze discussies plaats waar slecht tegen wordt opgetreden", aldus Maarten Roelofs van Speurders.nl. Dat meldt Webwereld.

Er zou al eerder bij het internetforum zijn geklaagd over uitlatingen op het forum. Marokko.nl had vervolgens toegezegd scherper te gaan controleren. Daar is volgens Roelofs weinig van terecht gekomen: "Er staan uitlatingen op waar wij niet mee geassocieerd willen worden. Het is nergens voor nodig om speurders.nl naast doodsbedreigingen te hebben staan."

redjuh
07-11-2004, 12:43
het lijkt er idd op Mark

Thomas
07-11-2004, 12:48
Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor Marokkanen? :roll:

mark
07-11-2004, 13:34
Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor Marokkanen? :roll:

Dat zeg ik toch ??

"....Jammer maar het is een keus en die respecteer ik. ...."

mark
07-11-2004, 13:37
Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor Marokkanen? :roll:


Mooi onderschrift trouwens !!

Thomas
07-11-2004, 14:12
Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor Marokkanen? :roll:


Mooi onderschrift trouwens !!

merci 8)

Justinian
07-11-2004, 14:20
Vrijheid van meningsuiting geldt toch ook voor Marokkanen? :roll:
Uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat een adverteerder hier niet mee geassocieerd wil worden.