PDA

View Full Version : Pride FC Nieuwjaars Avond : 4 Officiele partijen



Nicky
07-11-2004, 18:07
Gister bekend gemaakt door Pride FC :

- Rodrigo Minotauro Vs Emelianenko Fedor

- Hidehiko Yoshida Vs Rulon Gardner

- Mark Hunt Vs Mirko Cro Cop

- Kazushi Sakuraba Vs Kiyoshi Tamura

Virus
07-11-2004, 18:47
Mark Hunt vs Mirko... Jammer! :(

Rematch Heath
Rematch Wanderlei
Rematch Randleman
Coleman
Kharnitonov
Sem Schilt
Gan Mcgee
Hirotaka Yokoi

vs Crocop waren imo vetter geweest! 8)

Nicky
07-11-2004, 19:07
Pride was zo tevreden over Hunt zijn vorige optreden dat zij hem deze kans gunden. Aldus Pride.

Arjan
07-11-2004, 19:19
Mark Hunt Vs Mirko Cro Cop toch gedaan dus :(
zonde

redjuh
07-11-2004, 19:36
dit is toch ook een dikke rematch?!? ik vind niks mooier dan het nog een keer tegen elkaar opnemen in een totaal verschillende dicipline!

ICON
07-11-2004, 20:09
dit is toch ook een dikke rematch?!? ik vind niks mooier dan het nog een keer tegen elkaar opnemen in een totaal verschillende dicipline!

ja mee eens . ik denk dat hunt t zwaar aflegt maar toch.

Nicky
07-11-2004, 20:47
De partij van Fedor Vs Nog zal gaan om de GP Titel + de HW Titel

Highline
07-11-2004, 23:13
dit word denk de eerste keer dat crocop op submission gaat winnen :mrgreen:

Hollandpride
07-11-2004, 23:21
Ik vind Hunt tegen Crocop juist een geweldige match!

Wheelie
07-11-2004, 23:25
Ik vind Hunt tegen Crocop juist een geweldige match!

ik ook, al zijn er mooiere tegenstanders voor crocop

}|^-_-^|{
07-11-2004, 23:31
mighty mo vs. hunt...

ashi76
07-11-2004, 23:38
Doet Mighty Mo ook aan MMA dan ??? :?

}|^-_-^|{
07-11-2004, 23:44
Doet Mighty Mo ook aan MMA dan ??? :?

die man doet toch alles voor geld?

Nickuraba
08-11-2004, 19:59
Mark Hunt Vs Mirko Cro Cop --->> aaah mennnn :evil:
als ik wil zien hoe dat is kijk ik de k1 wedstrijd wel weer opnieuw. K hoop op crocop by sub

Biiyen
08-11-2004, 23:18
Het zal wel een staand gevecht worden. :mrgreen:

Anonymous
09-11-2004, 09:55
ik heb net officiele japanse site bekeken van pride en is geen ruk van waar.

alleen die 2 partijen van Minotauro vs fedor en rulon vs yoshida kloppen. maar die andere 2 zijn echt nog niet aangekondigd.

ik ben benieuwd waar dit officiele bericht vandaan komt

Mike
09-11-2004, 11:11
ik heb net officiele japanse site bekeken van pride en is geen ruk van waar.

alleen die 2 partijen van Minotauro vs fedor en rulon vs yoshida kloppen. maar die andere 2 zijn echt nog niet aangekondigd.

ik ben benieuwd waar dit officiele bericht vandaan komt

nou als Nicky het zegt dan kan je er op rekenen dat het wel klopt hoor :thumbs:

MMA Fan
09-11-2004, 12:56
Mark Hunt Vs Mirko Cro Cop
Verwacht een KO !!!!

Nicky
09-11-2004, 17:05
ik heb net officiele japanse site bekeken van pride en is geen ruk van waar.

alleen die 2 partijen van Minotauro vs fedor en rulon vs yoshida kloppen. maar die andere 2 zijn echt nog niet aangekondigd.

ik ben benieuwd waar dit officiele bericht vandaan komt

Er is gewoon een persconferentie geweest.

De Pride site is niet altijd even up to date.

Sissing
09-11-2004, 22:54
Mark Hunt Vs Mirko Cro Cop
Verwacht een KO !!!!

ik moet nog zien dat Hunt dit keer wel KO gaat...de vorige keer (K-1) kreeg hij slechts 8 tellen op de bekende high-kick van Cro-Cop. Aan de andere kant kan het nu misschien wel veel makkelijker gaan voor Cro-Cop omdat hij toch wat meer ervaring heeft in MMA. IK denk dat het best wel een spectaculaire wedstrijd kan worden.

HUNTER
10-11-2004, 00:13
ik moet nog zien dat Hunt dit keer wel KO gaat...de vorige keer (K-1) kreeg hij slechts 8 tellen op de bekende high-kick van Cro-Cop. Aan de andere kant kan het nu misschien wel veel makkelijker gaan voor Cro-Cop omdat hij toch wat meer ervaring heeft in MMA. IK denk dat het best wel een spectaculaire wedstrijd kan worden.


sissing is correct. Welkom trwns. Altijd leuk om meer judoka's hier te hebben. Helemaal als ze bij dezelfde sportschool als ik trainen ;)

Emilio
10-11-2004, 01:08
moet makkelijk zijn voor Cro cop

Anonymous
10-11-2004, 10:45
ik check het op de japanse website van pride. ik woon al 5 jaar in japan. en kan japans lezen. maar er staat op de offiele japanse website helemaal niks overin.

dat is niet om bij de hand te zijn. ookheb ik helemaal niks gehoord of gezien in de kranten over een officeel persbericht van de gevechten Sakuraba vs Tamura. wel heb ik gelezen dat pride deze wedstrijden wil maken. maar het is echt 100% niet officieel dat deze wedstrijd al vast staan net zo als die andere tussen mark hunt en mirko.

en het lijkt me stug dat de japanse website na 3 dagen nog niet is geupdate. ;)

Arjan
10-11-2004, 12:36
ik moet nog zien dat Hunt dit keer wel KO gaat...de vorige keer (K-1) kreeg hij slechts 8 tellen op de bekende high-kick van Cro-Cop. Aan de andere kant kan het nu misschien wel veel makkelijker gaan voor Cro-Cop omdat hij toch wat meer ervaring heeft in MMA. IK denk dat het best wel een spectaculaire wedstrijd kan worden.

Ja maargoed nu kan crocop nadat die hem neerschopt verder pounden op de grond, dat trekt ook Hunt niet denk ik zo...

maar kan leuk worden ben er geen voorstander van, vind het zelfs jammer.. beide prefereren ze standup dus het wordt misschien wel een k1 wedstrijd in pride :cry:

Nicky
10-11-2004, 16:28
ik check het op de japanse website van pride. ik woon al 5 jaar in japan. en kan japans lezen. maar er staat op de offiele japanse website helemaal niks overin.

dat is niet om bij de hand te zijn. ookheb ik helemaal niks gehoord of gezien in de kranten over een officeel persbericht van de gevechten Sakuraba vs Tamura. wel heb ik gelezen dat pride deze wedstrijden wil maken. maar het is echt 100% niet officieel dat deze wedstrijd al vast staan net zo als die andere tussen mark hunt en mirko.

en het lijkt me stug dat de japanse website na 3 dagen nog niet is geupdate. ;)

Daar kan ik nix op in brengen. Volgens mijn bronnen waren deze matchups zeker.
Mijn excuses dan.

Nickuraba
10-11-2004, 16:30
ik zit niet zo te wachten op hunt versus mirko> maar ik ben inderaad van mening dat crocop toch wat meer geproeft heeft van het spel rondom MMA. Hij kan beter op de grond uit de voeten (hunt was gewoon hopeloos) dus het kan zelfs dat crocop het op de grond wil beeindigen. Zo slecht is hij nu ook weer niet op de grond, hij probeert iig wel dingen.

Ronald
10-11-2004, 17:18
ik woon al 5 jaar in japan. en kan japans lezen.
Kijk, da's altijd handig als zo iemand hier ook post :wink: . Maak anders ff een accountje aan als je wilt Silva4life :D .

Nicky
10-11-2004, 17:28
Pride people anounced on tuesday 4 fights for Pride Special 2 card on december 31th.

At first, some fights are confirmed....





- Rodrigo Minotauro x Emelianenko Fedor
- Hidehiko Yoshida x Rulon Gardner
- Mark Hunt x Mirko Cro Cop
- Kazushi Sakuraba x Kiyoshi Tamura

The fight between Hunt and CroCop should happen in next year, but they are impressed with the development of HUNT and put him against the croatian.


Gomi will fight BuscapĀ?Eor Alexandre Pequeno. Gomi asked Pride to fight Bj Penn or Pequeno, but Penn has contract with K1.
The strong rummor is about next Silva fight, who will not fight Cro-Cop anymore.


DSE cased Cro-Cop x Hunt fight to bring the one of the most dangerous opponent to Silva - the champion of UFC - Couture


According to some internet forums, Pride directors wants to bring a bigger name than Rulon Gardner and the name of Randy Couture is the first in the list.


http://www.kakuto.com/article.php?s...order=0&thold=0

Nickuraba
10-11-2004, 17:29
Development of hunt? pfftt wat heeft die ontwikkeld dan? ik heb blijkbaar iets gemist tijdens zijn laatste gevecht. Zijn tactiek leek iig aardig op: op de grond liggen en de knieen met je hoofd opvangen

The Maniac
10-11-2004, 22:03
Wanderlei vs TBA wordt toegevoegd hij zal waarschijnlijk aantreden tegen een amerikaanse worstelaar volgens Dream pride heeft gezegd dat ze een grotere MMA bekendheid binnen halen dan Rulon Gardner volgens geruchten wordt het Randy Couture persoonlijk denk ik dat het toch Hendo vs Wandy wordt.

Anonymous
11-11-2004, 10:19
hey nicky man,

zoals je zelf al ziet je post op een zondag dat een dag geleden ( zaterdag ) dat er een officiele persbericht was. nu zet je zelf de post neer en daar schrijven ze dinsdag dat er een officieel persbericht was vrijgegeven. met die 4 gevechten.

wat ik zelf denk dat er is gebeurt is het volgende. 2 dagen na pride 28 op disndag zonde op fuji tv een programma uit en daar zat wanderlei silva en daar was ook takada die vertelde over pride etc. dar vertelde hij dat hij bezig DSe bezig om partijen te maken die ook aantrekkelijk zijn voor de fans. en toen hadden ze het eventueel over mirko vs hunt en sakurava vs tamura. vorig jaar wilde ze die partij almaken tamura vs sakuraba. helaas ging die toen niet door.

dus misschien heeft kakuto daar een fout mee gemaakt. wat wel erg leuk is dat je hie rin japan dus gewoon om 8 uur svaonds je tv aanzet. en dan opeens pride op je tv hebt. ook hebben ze elke dinsdag om 1.20 snachts een programma van K-1. zie je een hoop info over K-1 vechters. is leuk om ze dan te zien trainen.

sorry voor het wat baggere nederlands. maarja je als je niet zoveel nederlands meer typt dan gaat het nogl achteruit. ik hoop dat je ( jullie ) het begrijpt.

silva4life

Ralph
11-11-2004, 19:52
Ik zag dit op fightsport.com staan:

Rodrigo 'Minotauro' Nogueira vs. Fedor Emelianenko
Rulon Gardner vs. Hidehiko Yoshida
Vanderlei Silva vs. TBA (possibly an Olympic Judoka)
Mirko 'Cro Cop' Filipovic vs. Mark Hunt
Kazushi Sakuraba vs. Kiyoshi Tamura

Takanori Gomi vs. Luis 'Buscape' Firminho
'Giant' Silva vs. Takashi Sugiura
Henry 'Sentoryu' Miller vs. Noaya Ogawa
Rogerio 'Minotoro' Nogueira vs. Dan Henderson
Jens Pulver vs. D. Mishima

Wel veel geruchten denk ik, maar geruchten komen ook niet zo maar de wereld in.......