PDA

View Full Version : Heath Herring is a free man



Nicky
13-11-2004, 09:29
Heath heeft momenteel geen contract meer lopen bij Pride FC DSE.

De oorlog van contracten tussen K-1 en Pride FC is weer begonnen.

micha
13-11-2004, 10:12
Go Heath

ik zie hem ook nog wel in films gaan spelen

Anonymous
13-11-2004, 11:39
hoezo oorlog tussen K-1 en pride voor contracten?

wat moet K-1 nu met Heath? staand vind ik Heath niet sterk. ik hoop dat hij gewoon lekker bij pride blijft en lekker daar erop losbeukt. hij moet zich nog revancheren tegen mirko, minotauro en fedor!

als Heath naar K-1 gaat dan zie ik Heath het zelfde pad bewandelen als nu met leko.
Leko hoort ook helemaal niet thuis in pride. die moet gewoon lekker knokken in K-1.

maarja money rules

Silva4life

ashi76
13-11-2004, 13:13
K1 heeft ook een MMA afdeling opgezet.. ;)

migyur
13-11-2004, 13:38
Maar die mma adeling is nog niet zo top als bij Pride, en niemand wilt een 2de rangs belt...
K1 kan beter iedereen tegelijk proberen om tekopen, dat schiet meer op..

ashi76
13-11-2004, 13:41
Of gewoon kappen met MMA.

Highline
13-11-2004, 13:50
heath moet gewoon weer een contract bij pride proberen binnen te slepen

bloody
13-11-2004, 14:25
hij heeft een goede staat van dienst hij haalt wel wer een contract binnen

Nickuraba
13-11-2004, 14:42
Ik persoonlijk zou wel eens willen zien wat heath herring er in het octagon van zou bakken

Nicky
13-11-2004, 17:51
hoezo oorlog tussen K-1 en pride voor contracten?

wat moet K-1 nu met Heath? staand vind ik Heath niet sterk. ik hoop dat hij gewoon lekker bij pride blijft en lekker daar erop losbeukt. hij moet zich nog revancheren tegen mirko, minotauro en fedor!

als Heath naar K-1 gaat dan zie ik Heath het zelfde pad bewandelen als nu met leko.
Leko hoort ook helemaal niet thuis in pride. die moet gewoon lekker knokken in K-1.

maarja money rules

Silva4life

Precies wat Ashi zegt. K-1 heeft ook een MMA afdeling.

K-1 wil graag publieks trekkers in de MMA Scene.

Ze zijn bezig geweest met Nog maar ze vonden dat hij niet echt een publieks trekker was en vonden het dus niet waard om super veel geld voor hem neer te tellen.

De Japanners houden van Heath.
Vandaar dat K-1 MMA er alles aan zal doen om hem binnen te halen.

Anonymous
13-11-2004, 20:46
Nicky: Nog is populaider dan Heath in Japan! Dus je theorie over dat K-1 liever Heath heeft ipv Nog klopt niet. Het lukte niet met Nog omdat NOg zelf liet blijken bij Pride verder te willen ( uit interview met Nog)

Nicky
13-11-2004, 20:49
Ik citeer K-1 MMA... Die dit op een persconferentie hebben verteld

Anonymous
13-11-2004, 21:01
Nog naar k-1???

haha ik weet niet waar die roddel weer vandaan komt maar daar heb ik hier in japan werkelijk niks van gelezen. zal wel vast wel weer van fightsport komen.
die verzinnen daar vaak hele erge mooie verhalen. of een manager truuk. dan is bevoorbeeld het contract afgelopen van een vechter en dan brengt een manager zon verhaal naar de pers toe via iemand. en dan proberen de andere organisatie. in dit voorbeeld dan pride uit te spelen.

de mma afedling van k-1 op het moment doen ze er echt weinig aan. behlave dan laatst in k-1 max. en hoe zit het bevoorbeeld met allisar die zou toch ook eerst in k-1 vechten? en zit nu weer in pride.

de magazines zoals Gong en pro wrestling magazine weekly bevoorbeeld zijn allemaal heel politiek gevoelig.

bovendien Pride wordt uitgezonden op FUji tv 31 december. en k-1 op Tokyo broadcast station . maar nu het pikante detail. 4 december is de k-1 gp finale. en die wordt uitgezonden op FUJI TV. dus alles ligt hier in japan heel politiek gevoelig.
want de k-1 gps worden altijd uitgezonden op fuji tv. maar de normale k-1 en k1 max weer op TBS. het zou me dus ook niks verbazen dat we de fightcards van pride en k-1 pas bekend worden gemaakt na 4 December als de k-1 GP is geweest.

de enigste beetje betrouwbare nieuws komt van sportnavi die gesponsord wordt door yahoo. hun zijn best serieus met na checken.

en dat de jappaners houden van heath is beetje overdreven. voo de die hard vecht fans ja. maar voor het normale volk is hij lang niet zo populair als Nog of fedor die tv shows hebben gedaan. heath heeft hier in japan weinig promotie. nog en fedor waren ook laatst ook op die tv show. om hun gevecht bekend te maken voor 31 december.

buitenlands bekendste vechters in pride hie rin japan zijn, mirko, Nog en wanderlei.

westerse k-1 vechters zijn vele malen populairder dan die van pride. al is pride wel in opkomst. maar iedereen kenthier namen zoals bob sapp. ray sefo, earts, hoost, ignashof, philio om er zo maar een paar te noemen. hun zijn nog steeds vele malen bekender dan nog , wanderlei fedor of welke westerse vechter dan ook in pride.

en ik heb het dan over het normale volk natuurlijk. niet voor de die hard vechfans.
het komt ook omdat k-1 zoveel promotie heeft op tv. magazines. kranten. en dan ook niet alleen de vechtmagazines maar echt van alles.

maar goed ikkan hie rnog wel uren over volpraten. ik ben moe het is nu bijna 4 uur hier en ik kom net terug van een party in ropongi.

laterz!

silva4life

Highline
13-11-2004, 21:21
ff een paar dingetjes verbeteren die jij fout zegt ;)



bovendien Pride wordt uitgezonden op FUji tv 31 december. en k-1 op Tokyo broadcast station . maar nu het pikante detail. 4 december is de k-1 gp finale

De pride show is naar mijn weten pas 2 januarie ;)




en dat de jappaners houden van heath is beetje overdreven. voo de die hard vecht fans ja. maar voor het normale volk is hij lang niet zo populair als Nog of fedor die tv shows hebben gedaan. heath heeft hier in japan weinig promotie.


daarom wordt het publiek altijd gek als heath opkomt ;)
heath heeft ook al in verschillende shows meegedaan bv touwtje trekken met giant silva ;)

ik vind je betoog niet zo sterk ;)[/quote]

Nicky
13-11-2004, 21:36
Nog heeft zelfs in interviews aangegeven dat hij in onderhandeling was met K-1 :S

Nicky
13-11-2004, 21:39
de mma afedling van k-1 op het moment doen ze er echt weinig aan. behlave dan laatst in k-1 max. en hoe zit het bevoorbeeld met allisar die zou toch ook eerst in k-1 vechten? en zit nu weer in pride.


Alistair heeft idd een contract bij de K-1 MMA maar er zit een uitwisselings optie in.

micha
13-11-2004, 22:36
Nicky onze eigen reporter !! ik ben trots op je jongen :mrgreen:

Jarno
14-11-2004, 13:30
Ik zal waarschijnlijk ongeloofelijk achterlopen maar zag gistermiddag/avond/nacht Pride 28 helemaal met engels commentaar .Maar hoorde ik dat nou goed in dat interview tussen heath en bas dat heath weer terug is naar de U.S ??
betekend dit nog wel dat hij voor GG vecht? zag namelijk wel www.obi1.nl in zn hoek staan .

Anonymous
14-11-2004, 15:08
ah bedankt voor de info nick,highline,

ach ja om 4 uur snachts ben ik ook niet helemaal meer bij zeker met wat biertjes op ;)

ik moest eerst effe goed lezen wat ik had getypt.

maar van nog. nog kan veel zeggen, maar degene die nog zijn zaken behartigd. dat is een vrouw in japan. haar naam is motoko. ik heb een interview over haar gelezen in gong magazine. zoals ik al vertelde zij kan van alles tegen nog zeggen. maar dan hoeft dat nog niet waar te zijn. hoe kan nog dit controleren?

van fightsport.

By Tape Lord
Hello my friends, my sources in the K-1 organization are telling me that K-1 is very close to signing Rodrigo 'Minotauro' Nogueira for their show on December 31st. Minotauro is not happy that DSE/PRIDE did not award him a win and the PRIDE Heavyweight GP belt in his fight against Fedor Emelianenko. Reports are that meetings between DSE/PRIDE and Minotauro's camp did not go so well two weeks ago, and Minotauro remains unsigned for the PRIDE show on December 31st.

dit soort uitspraken bedoel ik nu. zwaar gelul. dit is een een perfect voorbeeld over wat ik bedoel. stel minotauro zijn contract was afgelopen sinds het laatste in pride GP. dan breng je als manager gewoon via iemand dit nieuws naar fightsport . ze maken daar een mooi verhaal van enhet staat erop. dit nieuws is gewoon gemaakt om pride onder druk te zetten om een betere prijs te krijgen voor het volgend contract.

en nu ik nog helder ben , heb ik nog 1 vraag voor nicky ;)

hoe kon het dan zo zijn dat allistar een week voor de K-1 MMA Romanex show een K-1 Kickbox partij vocht op K-1 regels in the ichigeki show. als Allistar een K-1 MMA contract heeft getekend? waarom vocht Allistar dan niet een week later in de K-1 MMa romanex show inplaats dat ie vocht op de K-1 ichigeki show?

als je wilt nicky zou je hierover opheldering kunnen geven,want zo te zien zit je dicht bij het vuur en is leuk om te weten hoe dat dan in elkaar steekt.alvast bedankt!

oh en highline.

het publiek dat komt naar een event van pride of een k-1 reken ik onder de hardcore fans. kaarten voor zulke events zijn stervens duur. voor pride betaal je als je goed wilt zitten 30.000 yen. dat is rond de 250 euro!!!! als je dat geld er voor ove rhebt dan ben je een hardcore fan. en natuurlijk schreeuwen die voor heath. die schreeuwen voor elke vechter die opkomt. maar ik heb het over het normale volk wat in japan rondloopt.en ja dat touwtrekken was erg leuk om te zien tussen giant silva en heath haha.

en bedankt voor de tip van pride 31 december. ik dacht namelijk dat die echt op 31 december zou zijn op tv. waarom zenden ze die show niet uit dan op 31 december? want k-1 zijn show wordt wel 31 december uitgezonden. aan de ene kant wel mooi. want afgelopen jaar heb ik denk ik wel 300 keer zitten zappen toen al die 3 de shows werden gehouden tegelijkertijd ;)

nogmaals bedankt voor de updates

silva4life

Nicky
15-11-2004, 07:54
hoe kon het dan zo zijn dat allistar een week voor de K-1 MMA Romanex show een K-1 Kickbox partij vocht op K-1 regels in the ichigeki show. als Allistar een K-1 MMA contract heeft getekend? waarom vocht Allistar dan niet een week later in de K-1 MMa romanex show inplaats dat ie vocht op de K-1 ichigeki show?


Hij heeft er zelf voor gekozen om deze partij op K-1 regels te vechten.
Hij was op het allerlaatste moment vervanger van iemand. Een contract bij K-1 MMA wil niet zeggen dat je altijd maar MMA partijen moet vechten.

cactusdre
15-11-2004, 12:56
hoezo oorlog tussen K-1 en pride voor contracten?

wat moet K-1 nu met Heath? staand vind ik Heath niet sterk. ik hoop dat hij gewoon lekker bij pride blijft en lekker daar erop losbeukt. hij moet zich nog revancheren tegen mirko, minotauro en fedor!

als Heath naar K-1 gaat dan zie ik Heath het zelfde pad bewandelen als nu met leko.
Leko hoort ook helemaal niet thuis in pride. die moet gewoon lekker knokken in K-1.

maarja money rules

Silva4life


Heath is staand heel erg vooruit gegaan door Cor Hemmers en ik zie henm ooit nog wel eens een paar K1 partijen draaien. Leko gaat ook liever K1 vechten als je het hem vraagt maar ja als je geen contract hebt...
Hij is niet de enige die in Pride niet thuis hoort. Cro cop hoort ook jiet in Pride te staan.

cactusdre
15-11-2004, 12:58
Ik persoonlijk zou wel eens willen zien wat heath herring er in het octagon van zou bakken

Dan moet je maar eens een paar oude cage-fight banden van Nikko-sports bekijken want Heath is in de octagon begonnen.

ICON
15-11-2004, 19:34
hoezo oorlog tussen K-1 en pride voor contracten?

wat moet K-1 nu met Heath? staand vind ik Heath niet sterk. ik hoop dat hij gewoon lekker bij pride blijft en lekker daar erop losbeukt. hij moet zich nog revancheren tegen mirko, minotauro en fedor!

als Heath naar K-1 gaat dan zie ik Heath het zelfde pad bewandelen als nu met leko.
Leko hoort ook helemaal niet thuis in pride. die moet gewoon lekker knokken in K-1.

maarja money rules

Silva4life


Heath is staand heel erg vooruit gegaan door Cor Hemmers en ik zie henm ooit nog wel eens een paar K1 partijen draaien. Leko gaat ook liever K1 vechten als je het hem vraagt maar ja als je geen contract hebt...
Hij is niet de enige die in Pride niet thuis hoort. Cro cop hoort ook jiet in Pride te staan.

hoort cro cop niet in pride te staan??? Cro Cop is een van de beste vechters ter wereld. staand als op de grond. hij heeft alle reden om in pride te vechten

makavelli
15-11-2004, 19:49
hoort cro cop niet in pride te staan??? Cro Cop is een van de beste vechters ter wereld. staand als op de grond. hij heeft alle reden om in pride te vechten[/quote]
Vind ik ook!
Crocop zijn staande vechtstijl is erg goed geschikt voor pride omdat hij vooral tegen worstelaars met 1 enkele techniek makkelijk de wedstrijd kan beeindigeen

micha
15-11-2004, 19:51
ttt

Wheelie
15-11-2004, 19:58
hey silva4life, woon je in Japan ?

waarom word je geen member, een account is zo gemaakt ;)

Nickuraba
15-11-2004, 20:01
Ik persoonlijk zou wel eens willen zien wat heath herring er in het octagon van zou bakken

Dan moet je maar eens een paar oude cage-fight banden van Nikko-sports bekijken want Heath is in de octagon begonnen.

thx for the tip, i will sure do! Maar octagon (UFC) is toch ff wat anders dan 2h2h IMO

Nicky
15-11-2004, 20:12
Waren geen 2H2H partijen.

Anonymous
16-11-2004, 08:59
hey weelie man,

nee ik kom niet uit Japan ik kom uit nederland , maar ik woon hier al 5 jaar.

de reden dat ik geen account aan maak is dat als ik het doe dan kan ik ook in de dungeon. en tja ik werk voor dreamstage entertainement. dus als ik dat zie dat er illegaal videos te downloaden zijn dan maak ik er meteen een rechtzaak van en kan ik hier niet meer posten. ;)

en ik neem aan dat jullie als moderators nu toch wel mijn ip adres hebben dus kan je zelf zien waar ik vandaan kom. het zijn als het goed is 3 verschillende ip adressen.

de ene is van me vrouw haar laptop. dat is de gene waar ik nu op in typ.

dan heb ik nog een ander ip is van de computer op de zaak die intern zit en dan is er nog een ander Ip adres van een buitenlijn wat we gebruiken voor het binnehalen van software updates.

maar goed ik ga weer effe verder met werk. nog een fijne dag allemaal!

Silva4life!

Justinian
16-11-2004, 09:27
@Silva4life!: als je lid wordt heb je niet per definitie toegang tot de dungeon. Ook wordt er in de dungeon geen mma gepost ;)

cactusdre
16-11-2004, 09:52
hoort cro cop niet in pride te staan??? Cro Cop is een van de beste vechters ter wereld. staand als op de grond. hij heeft alle reden om in pride te vechten
Vind ik ook!
Crocop zijn staande vechtstijl is erg goed geschikt voor pride omdat hij vooral tegen worstelaars met 1 enkele techniek makkelijk de wedstrijd kan beeindigeen[/quote]

Hoor je wel wat je zegt? Dat is precies mijn punt. Hij heeft maar één techniek en moet dan ook nog hopen dat hij tegenover een onervaren worstelaar staat wil hij kunnen winnen. Je kan als je hem goed bestudeerd (zoals Kevin Randleman) kun je zien wanneer hij met zijn trap komt. Als de tegenstander daar dan goed op countert omdat hij zijn huiswerk goed heeft gedaan loopt crocop te piepen dat het een lucky punch was.Als Cro-cop staand één van de beste vechters van de wereld was had hij minimaal één K1 titel binnen moeten slepen. Dat is hem dus nooit gelukt. Op de grond hoort hij niet eens in de middenmoot. Iedereen die dat beweert begrijpt echt niets van grondvechten.

Justinian
16-11-2004, 09:57
Tegenover een onervaren worstelaar? Met alle respect, maar Heath Herring en Igor Vovchanchin zijn MMA-vechters pur sang. Dat hij daarvan weet te winnen zegt veel. Ook zijn gelijkspel tegen Silva heeft hij niet te danken aan één techniek.

Ronald
16-11-2004, 09:59
de reden dat ik geen account aan maak is dat als ik het doe dan kan ik ook in de dungeon. en tja ik werk voor dreamstage entertainement. dus als ik dat zie dat er illegaal videos te downloaden zijn dan maak ik er meteen een rechtzaak van en kan ik hier niet meer posten. ;)
Ik vind dat een heel goed argument :lol: :wink: .

Maar als je lid bent kun je trouwens nog niet automatisch overal in Silva4life. We moeten je dan echt toevoegen aan secties. Bij jouw hebben we dan een goede reden om dat niet te doen :mrgreen: . Bedankt in ieder geval :thumbs: .

Wheelie
16-11-2004, 10:31
de reden dat ik geen account aan maak is dat als ik het doe dan kan ik ook in de dungeon. en tja ik werk voor dreamstage entertainement. dus als ik dat zie dat er illegaal videos te downloaden zijn dan maak ik er meteen een rechtzaak van en kan ik hier niet meer posten. ;)
Ik vind dat een heel goed argument :lol: :wink: .

Maar als je lid bent kun je trouwens nog niet automatisch overal in Silva4life. We moeten je dan echt toevoegen aan secties. Bij jouw hebben we dan een goede reden om dat niet te doen :mrgreen: . Bedankt in ieder geval :thumbs: .

Ronald heeft gelijk ;) , lid worden kan gewoon zonder dat je toegang hebt ;)

Je hebt volgens mij wel een coole baan als je voor dreamstage entertainment werkt ;)

Jay Hoov
16-11-2004, 11:30
hoort cro cop niet in pride te staan??? Cro Cop is een van de beste vechters ter wereld. staand als op de grond. hij heeft alle reden om in pride te vechten
Vind ik ook!
Crocop zijn staande vechtstijl is erg goed geschikt voor pride omdat hij vooral tegen worstelaars met 1 enkele techniek makkelijk de wedstrijd kan beeindigeen

Hoor je wel wat je zegt? Dat is precies mijn punt. Hij heeft maar één techniek en moet dan ook nog hopen dat hij tegenover een onervaren worstelaar staat wil hij kunnen winnen. Je kan als je hem goed bestudeerd (zoals Kevin Randleman) kun je zien wanneer hij met zijn trap komt. Als de tegenstander daar dan goed op countert omdat hij zijn huiswerk goed heeft gedaan loopt crocop te piepen dat het een lucky punch was.Als Cro-cop staand één van de beste vechters van de wereld was had hij minimaal één K1 titel binnen moeten slepen. Dat is hem dus nooit gelukt. Op de grond hoort hij niet eens in de middenmoot. Iedereen die dat beweert begrijpt echt niets van grondvechten.[/quote]Cro Cop - I'm ready to fight with Mino on the ground !

--------------------------------------------------------------------------------

From: www.portaldovaletudo.com.br
"Mirko Cro Cop answered the questions of his fan in a newspaper and he wasn't short on his words for his opponents:

Mirko has been training with BJJ black belt Fabricio Werdum, and the croatian said that he is ready to face Mino on his favorite territory - the ground:

Cro Cop - I can handle Minotauro on the ground, my friend Werdum has been helping me improve my ground. Now I can defend but also attack on the floor.

About his last fight with barnett, he commented:

- I sliped because the floor was wet. Than I showed him what I could do on the ground. He tried to pull my arm, but I didn't let him and he ended up hurting his shoulder. I guess that his mouth is bigger than his shoulder.

About Randleman he said that if they fight again the monster doesn't stand a chance ! "

Mirko is a great fighter, but I realy don't like is atitude. He always talks like he is the best and everybody else is nothing. The problem is that he talks a lot, but many times he can't back it up.

1- maybe now he thinks he can even sub Mino.

2- Yup Banett talked too much, but to try to say that he dislocated his shoulder because Mirko is too strong and he didn't let him pull his arm, it's a bit.... presumptious.
3- Randleman....Yeah ! last time Mirko said the same ! What happend ? Brutal MOFO KO !!!!


I think that who talks too much is Mirko !

phranq
16-11-2004, 11:40
hoort cro cop niet in pride te staan??? Cro Cop is een van de beste vechters ter wereld. staand als op de grond. hij heeft alle reden om in pride te vechten
Vind ik ook!
Crocop zijn staande vechtstijl is erg goed geschikt voor pride omdat hij vooral tegen worstelaars met 1 enkele techniek makkelijk de wedstrijd kan beeindigeen

Hoor je wel wat je zegt? Dat is precies mijn punt. Hij heeft maar één techniek en moet dan ook nog hopen dat hij tegenover een onervaren worstelaar staat wil hij kunnen winnen. Je kan als je hem goed bestudeerd (zoals Kevin Randleman) kun je zien wanneer hij met zijn trap komt. Als de tegenstander daar dan goed op countert omdat hij zijn huiswerk goed heeft gedaan loopt crocop te piepen dat het een lucky punch was.Als Cro-cop staand één van de beste vechters van de wereld was had hij minimaal één K1 titel binnen moeten slepen. Dat is hem dus nooit gelukt. Op de grond hoort hij niet eens in de middenmoot. Iedereen die dat beweert begrijpt echt niets van grondvechten.Cro Cop - I'm ready to fight with Mino on the ground !

--------------------------------------------------------------------------------

From: www.portaldovaletudo.com.br
"Mirko Cro Cop answered the questions of his fan in a newspaper and he wasn't short on his words for his opponents:

Mirko has been training with BJJ black belt Fabricio Werdum, and the croatian said that he is ready to face Mino on his favorite territory - the ground:

Cro Cop - I can handle Minotauro on the ground, my friend Werdum has been helping me improve my ground. Now I can defend but also attack on the floor.

About his last fight with barnett, he commented:

- I sliped because the floor was wet. Than I showed him what I could do on the ground. He tried to pull my arm, but I didn't let him and he ended up hurting his shoulder. I guess that his mouth is bigger than his shoulder.

About Randleman he said that if they fight again the monster doesn't stand a chance ! "

Mirko is a great fighter, but I realy don't like is atitude. He always talks like he is the best and everybody else is nothing. The problem is that he talks a lot, but many times he can't back it up.

1- maybe now he thinks he can even sub Mino.

2- Yup Banett talked too much, but to try to say that he dislocated his shoulder because Mirko is too strong and he didn't let him pull his arm, it's a bit.... presumptious.
3- Randleman....Yeah ! last time Mirko said the same ! What happend ? Brutal MOFO KO !!!!


I think that who talks too much is Mirko ![/quote]


Jay Hoove en Dré zijn correct...

Anonymous
16-11-2004, 12:06
haha nee jongens natuurlijk werk ik niet voor dreamstage. ik werk hier in de telefonie. vroeger werkte ik voor KPN. maar nu werk ik voor NTT/Usen. en mag in contacten onderhouden. leuke job en ik denk nog een klein jaartje verder zoals het er nu naar uit ziet en we kunnen hier in japan straks Pride en K-1 kijken op de mobiele telefoon. het is al mogenlijk met Vodafone. om voetbal te kijken

maar zoals ik al zei. ik vind het alleen maar leuk om hier te posten. en natuurlijk snap ik donders goed dat als hier pride is dat jullie dat ookmeteen willen zien net zoals k-1. maar de fotos die jullie laatst hadden vande play by play komen van de pay per view broadcast. en als pride daarachter komt, kan het best zijn dat ze een rechtzaak aanspannen want hun hebben natuurlijk wel de rechten daarop.

geloof me ik zeg geen bal. want ik vind het alleen maar rete cool dat jullie het ook kunnen zien. maarja je hebt altijd van die mensen er tussen zitten van die moraalriddertjes en die geven dan zoiets weer door. dus pas op! en houd het lekker intern.

en ja ik weet het dit bericht is zwaar topic verneukend. want het ging over heath maarja zo even tussendoor moet kunnen. :lol:

silva4life

Wheelie
16-11-2004, 12:09
haha nee jongens natuurlijk werk ik niet voor dreamstage. ik werk hier in de telefonie.

silva4life

:lol:

Highline
16-11-2004, 14:34
[quote="cactusdre

Heath is staand heel erg vooruit gegaan door Cor Hemmers en ik zie henm ooit nog wel eens een paar K1 partijen draaien. Leko gaat ook liever K1 vechten als je het hem vraagt maar ja als je geen contract hebt...
Hij is niet de enige die in Pride niet thuis hoort. Cro cop hoort ook jiet in Pride te staan.[/quote]

leko is weer hard aan het trainen om bij k-1 te gaan vechten, dat is 1 ding wat zeker is.

ik heb gisteren ff geinformeerd op de sportschool en heath woont idd weer in las vegas en traint daar ook. hij komt ecther nog wel uit voor het golden glory team. jammer dat hij weg is, was een aardig ekerel waar je leuk mee kan kletsen :thumbs: erg sociale kerel imo

Ronald
16-11-2004, 19:21
maar de fotos die jullie laatst hadden vande play by play komen van de pay per view broadcast. en als pride daarachter komt, kan het best zijn dat ze een rechtzaak aanspannen want hun hebben natuurlijk wel de rechten daarop.
Geloof me, als Pride hier een PPV regelt in Nederland zal ik de eerste zijn die daar het volle pond voor wil betalen :wink: .