PDA

View Full Version : ***NIEUWS RAMON DEKKER***



Justinian
14-11-2004, 21:53
Ik hoor net dat in Almere is aangekondigd dat Ramon Dekker hoogstwaarschijnlijk volgend de ring weer in gaat!

Met dank aan Hunter en Marieke.

ashi76
14-11-2004, 21:55
Dat is nog eens wat je noemt goed NIEUWS !!!! :thumbs:

jaco
14-11-2004, 22:01
dat is echt top, kijk er naar uit :D

harry
14-11-2004, 22:10
Dat dacht ik al!
Vet!!!
Zijn oude spelletje?of gaat tie der ook wat grondwerk bij pakken?
Want hij weegt nu toch wel een heel stuk zwaarder volgens mij?

Hollandpride
14-11-2004, 22:10
Relaxed!!!

micha
14-11-2004, 22:21
Dekker Rulezzz

makavelli
14-11-2004, 22:46
Cool! :thumbs:

Gulo gulo
14-11-2004, 23:08
Zou echt gaaf zijn :thumbs:

}|^-_-^|{
14-11-2004, 23:11
kan alleen maar minder worden denk ik...

angelo
15-11-2004, 02:28
Of we hier nu blij mee moeten zijn.... :|
Hij is en blijft een legende in het thaiboxen...verder is hij een groot voorbeeld voor veeeeel vechters (ook voor mij).
Ik wil me graag de vechtmachine herinneren die door niemand te stoppen is ...
Ik wil niet zien dat een of andere verse jonge A-klasse hem eruit stompt met een lucky punch
De legende zal dan een beetje minder legende zijn.....:cry:

Angelo

Tarzan
15-11-2004, 02:47
Ik hoorde ook dat Rob Kaman de ring weer in wil.
Misschien een leuk partijtje: Dekker Vs. Kaman... :maskills:

Virus
15-11-2004, 04:29
TOPPIE!!! :thumbs:

someone
15-11-2004, 08:56
ja leuk en wat minder leuk.

Ben het met Angelo eens, maar het is natuurlijk ook wel weer cool hem te zien vechten

ashihara
15-11-2004, 09:56
ben benieuwd ramon is een legende, ben alleen bang dat die door blesures en gemist wedstrijdritme niet meer de sloper van vroeger is.

Iwan
15-11-2004, 11:19
Weet iemand het met Ramon's enkel is dan?

bryan
15-11-2004, 13:25
legendes moet je laten rusten vind ik, vind ramon echt een levende legende en denk dat de mensen die hem nooit echt hebben zien vechten of niet veel materiaal van hem hebben gezien een ander beeld krijgen wat ramon daadwerkelijk verdiend...

als je aan ramon dekker denkt moet aan de super partijen in het verleden denken en niet aan de partijen waarbij hij maar op een bepaald percentage van zijn kunnen presteerd....

Anonymous
15-11-2004, 15:16
Er zit een verschil tussen "misschien" (dat woord gebruikte Ramon zelf) en "waarschijnlijk" en dat woord lees ik hier...

Of we er blij mee moeten zijn als het toch gebeurt ?
Geen idee, voor mij hoeft het niet, ik hou hem liever in gedachten zoals hij was ...

Aan de andere kant zet hij misschien wel een leuke pot neer en verdient hij weer wat poen, want dat vaak de reden dat deze vechters weer de ring in gaan... 8)

Ralph
15-11-2004, 15:24
Ik zit ook een beetje met een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het natuurlijk geweldig om een legende als Ramon DekkerSSSSSSSSSSSSSSSS (!) weer in de ring te kunnen aanschouwen, maar als hij niet meer op volle kunnen kan presteren, doet dit toch afbreuk aan zijn heldenstatus.

Anonymous
15-11-2004, 15:32
Hij is toch nog best jong. Volgens mij jonger als Ernesto Hoost. Dus waarom niet!

Justinian
15-11-2004, 15:40
Ik zit ook een beetje met een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het natuurlijk geweldig om een legende als Ramon DekkerSSSSSSSSSSSSSSSS (!) weer in de ring te kunnen aanschouwen, maar als hij niet meer op volle kunnen kan presteren, doet dit toch afbreuk aan zijn heldenstatus.

Ik heb precies hetzelfde gevoel.

Dennis
15-11-2004, 17:33
Ik vind het altijd een beetje vreemd dat sporters moeten stoppen op hun hoogtepunt.

Als een sporter nog heel veel plezier heeft in zijn sport en nog geen zin heeft om te stoppen, moet hij gewoon doorgaan. Ook al haalt hij niet meer zijn vroegere topniveau.

Anonymous
15-11-2004, 19:32
als ramon dekker weer de ring in gaat dat zou echt zonde zijn van zijn naam die die heeft the diamond heeft nu een reputatie en hij gaat hem zo alleen maar de grond in boren als hij weer de ring in gaat

Nickuraba
15-11-2004, 19:58
1 of 2 wedstrijden opnieuw hooguit, k bedoel hij zou zichzelf goed te kakken zetten als hij zijn kont geschopt krijgt. Dat schiet gewoon totaal niet op. En het opnemen tegen slappe hap doet je naam ook geen eer aan. Loss loss situation

redjuh
15-11-2004, 20:11
aan de tegenstanders van een comback:

denken jullie niet dat hij als de beste weet welk niveau hij moet hebben om te denken aan een comeback??? hij gaat dagelijks om met zijn pupillen, waar ook toptalenten tussen zitten (o.a. die jahjah).
als hij ook maar 1 twijfel heeft, doet hij het echt niet en hij zal er 100% klaar voor zijn als hij het besluit toch te doen.

greetz

ICON
15-11-2004, 20:13
aan de tegenstanders van een comback:

denken jullie niet dat hij als de beste weet welk niveau hij moet hebben om te denken aan een comeback??? hij gaat dagelijks om met zijn pupillen, waar ook toptalenten tussen zitten (o.a. die jahjah).
als hij ook maar 1 twijfel heeft, doet hij het echt niet en hij zal er 100% klaar voor zijn als hij het besluit toch te doen.

greetz

weet iemand hoe zwaar hij nu is? highline misschien?

harry
15-11-2004, 21:47
aan de tegenstanders van een comback:

denken jullie niet dat hij als de beste weet welk niveau hij moet hebben om te denken aan een comeback??? hij gaat dagelijks om met zijn pupillen, waar ook toptalenten tussen zitten (o.a. die jahjah).
als hij ook maar 1 twijfel heeft, doet hij het echt niet en hij zal er 100% klaar voor zijn als hij het besluit toch te doen.


Preciesss

Makijs
15-11-2004, 22:51
Leg mij dan eens uit waarom zoveel vechters te laat stoppen. Met te laat bedoel ik dat ze een veel lager niveau halen dan tijdens hun toptijd of verliezen van iemand waarvan ze niet zouden horen te verliezen. Het kan aan mij liggen maar dat vind ik ontluisterend om naar te kijken. Bovendien lopen ze daar in deze sport vaak onnodig lichamelijk letsel bij op.

Zou het niet zo zijn dat toppers heel moeilijk zonder de roem en bewondering van een groot publiek kunnen? (ik zou het zelf niet weten want ik ben maar in een zeer kleine kring uitermate beroemd)

Highline
16-11-2004, 01:22
aan de tegenstanders van een comback:

denken jullie niet dat hij als de beste weet welk niveau hij moet hebben om te denken aan een comeback??? hij gaat dagelijks om met zijn pupillen, waar ook toptalenten tussen zitten (o.a. die jahjah).
als hij ook maar 1 twijfel heeft, doet hij het echt niet en hij zal er 100% klaar voor zijn als hij het besluit toch te doen.

greetz

weet iemand hoe zwaar hij nu is? highline misschien?

76 kg

redjuh
16-11-2004, 09:01
Leg mij dan eens uit waarom zoveel vechters te laat stoppen. Met te laat bedoel ik dat ze een veel lager niveau halen dan tijdens hun toptijd of verliezen van iemand waarvan ze niet zouden horen te verliezen. Het kan aan mij liggen maar dat vind ik ontluisterend om naar te kijken. Bovendien lopen ze daar in deze sport vaak onnodig lichamelijk letsel bij op.

Zou het niet zo zijn dat toppers heel moeilijk zonder de roem en bewondering van een groot publiek kunnen? (ik zou het zelf niet weten want ik ben maar in een zeer kleine kring uitermate beroemd)

als je verslaafd bent aan het spelletje, wat veel mensen zijn is dat nou eenmaal heel erg moeilijk man...

Highline
16-11-2004, 14:41
Ik zit ook een beetje met een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het natuurlijk geweldig om een legende als Ramon DekkerSSSSSSSSSSSSSSSS (!) weer in de ring te kunnen aanschouwen, maar als hij niet meer op volle kunnen kan presteren, doet dit toch afbreuk aan zijn heldenstatus.

het is idd DekkerS , zoals ramon zegt: dat staat toch ecth zo in mijn paspoort.

ik betwijfel of hij ooit nog de ring in gaat. dat roept hij namelijk al langer en het is dus gewoon een grote MISSCHIEN zoals hij zelf al zei. ik denk dat het voor zijn status niet erg slim is om te gaan vechten maar dan zal het nog zijn eigen keuze zijn. we horen het wel!

PigDog
16-11-2004, 16:44
Ook ik ben het natuurlijk met Angelo eens.
Maar ook een beetje met Dennis.
Degene die bij hem trainen, kunnen beamen dat hij er nog gewoon ERRUG veel plezier in heeft, en soms zie je hem denken: 'Kon ik nog maar'.....

Ik zou het jammer vinden als de legende Dekkers weer terug komt in mindere vorm, maar het leuk vinden als de mens Dekkers weer over de touwen heen klimt.

Alleen z'n enkel...... :?

Highline
16-11-2004, 16:57
Pigdog is correct. hij heeft er heel veel plezier in

Marco (scheids)
16-11-2004, 17:02
Hoop niet dat ie weer de ring ingaat ...lol....kan ik niet meer zeggen dat ik zn laatste wedstrijd heb gescheidst :o

Dennis
16-11-2004, 17:08
Pigdog is correct. hij heeft er heel veel plezier in

Gewoon doen dan als ie er zin in heeft.
Ik weet niet of echte fan's zijn die Ramon zijn plezier willen ontnemen omdat ze bang zijn dat ze anders een legende verliezen.

Zijn prestaties uit het verleden en wat hij ooit bereikt heeft kan je hem toch niet meer afnemen, lijkt me

Highline
16-11-2004, 23:34
Pigdog is correct. hij heeft er heel veel plezier in

Gewoon doen dan als ie er zin in heeft.
Ik weet niet of echte fan's zijn die Ramon zijn plezier willen ontnemen omdat ze bang zijn dat ze anders een legende verliezen.

Zijn prestaties uit het verleden en wat hij ooit bereikt heeft kan je hem toch niet meer afnemen, lijkt me

100 % correct. en neem van mij maar aan dat ik een echte fan ben hoor ;)

Arjan
17-11-2004, 00:42
ja lijkt me vet, zou idd zoals eerder gezegt zonde zijn als die in de pan gehakt wordt...

harry
17-11-2004, 11:15
ja lijkt me vet, zou idd zoals eerder gezegt zonde zijn als die in de pan gehakt wordt...

Flinke vent die dat voor elkaar krijgt :wink:

Iwan
17-11-2004, 11:17
Ook ik....
Alleen z'n enkel...... :?

Ja, dat vroeg ik al eerder. Hoe is het met z'n enkel?
Die schade was toch permanent. Heb wel eens gehoord dat ie continu pijnstillers moet slikken.

Highline
17-11-2004, 16:57
Ook ik....
Alleen z'n enkel...... :?

Ja, dat vroeg ik al eerder. Hoe is het met z'n enkel?
Die schade was toch permanent. Heb wel eens gehoord dat ie continu pijnstillers moet slikken.

hij kan iig alleen nog maar touwtje springen voor zijn conditie, niet hardlopen dus dnek dat zijn enkel nog niet perfect is en ook niet zal worden ;)

Nickuraba
17-11-2004, 18:13
ja lijkt me vet, zou idd zoals eerder gezegt zonde zijn als die in de pan gehakt wordt...

Flinke vent die dat voor elkaar krijgt :wink:

in de k-1 max divisie draaien genoeg bikkels die het voor elkaar kunnen krijgen..(kunnen k zeg niet dat het ze persee lukt)

Arjan
17-11-2004, 18:18
ja lijkt me vet, zou idd zoals eerder gezegt zonde zijn als die in de pan gehakt wordt...

Flinke vent die dat voor elkaar krijgt :wink:


Daa klopt, bij een fightclub aflevering @ eurosport zag je hem weer wat voordoen op de pads, zn favo combinatie enzo, dat waren toch redelijk recente beelden van hem en het zag er nog steeds :thumbs: uit... we'll see

Highline
17-11-2004, 19:09
ja lijkt me vet, zou idd zoals eerder gezegt zonde zijn als die in de pan gehakt wordt...

Flinke vent die dat voor elkaar krijgt :wink:


Daa klopt, bij een fightclub aflevering @ eurosport zag je hem weer wat voordoen op de pads, zn favo combinatie enzo, dat waren toch redelijk recente beelden van hem en het zag er nog steeds :thumbs: uit... we'll see

die beelden waren in mei of juni geschoten, ik was ook nog op eurosport :)