PDA

View Full Version : Heerlen 13 november



someone
15-11-2004, 23:55
Het liep weer lekker in Heerlen
En zo reden we afgelopen zaterdag 13 november al om 10 uur 's morgens richting Heerlen (of all places). Hier zouden Krista, Brian en Lex hun opwachting maken en dat ging weer niet onverdienstelijk.

Als eerste was het Krista Flaming die de arena betrad. En ze had er zin in. In de eerste ronde trok ze direkt van af het begin fel van leer tegen tegen Patricia Raaijmakers van Min-Li die hier écht helemaal niets tegen in te brengen had. Nadat Krista in ronde twee iets gas terug moest nemen kon Raaijmakers pas wat terug doen, echter niet genoeg om Kris in de problemen te brengen. Nadat in ronde drie Kris zichzelf weer herpakt had was het voor iedereen duidelijk dat de zege in deze kamp naar de Arnhemse vechtster zou gaan. Zo ook voor de jury, winaar Krista Flaming!

Na de pauze was het beurt aan Brian Hordijk tegen de 'lokaal matador' Jeremy Raamakers van Jego Sport. Brian begon goed geconcetreerd aan dit harde en snelle gevecht. We hadden al meerdere vechters van Jego Sport zien vechten en konden zien dat deze degelijk onderlecht waren, zo ook Jeremy. Er ontspon zich een hele mooie partij van twee kanten waarbij Brian wel drie rondes lang de beste kant was met kombinaties van o.a. harde rechtse stoten en fraaie low-kicks die zich lieten voelen. De uitslag, een unanieme zege voor Brian Hordijk was zowel knap als vanzelfsprekend en zege nummer twee zat in de zak.

Lex Wybenga tenslotte moest het voor zege nummer drie van d avond in de hoofdpartij opnemen tegen tegen de Duitse Marokaan Yousouf Belmikdan. Dit was echt een harde strijd. In een harde eerste ronde was het Lex die de eerste rust moest pakken na een knie in het kruis. Lex herstelde hier goed van en ging onverdroten voort met aanvallen waarbij hij zijn opponent vaak hard raakt met low-kick's en hoeken. Maar tegenstander is ook niet mis, ondanks de pijn die hij ondervind aan het konstante bombardement op zijn bovenbenen blijft hij gevaarlijk en héél sterk in de clinch.
In Ronde vier slaat echter het noodloot voor Lex toe;
Terwijl hij licht voorstaat op punten draait Lex in met een rechtse hoek terwijl de Duitser dit ook doet. De Duitse hoek mist maar in de draai raakt de Bremenaar de neus van Lex nog net (onopzettelijk) met zijn elleboog en deze springt direct open. Het bloed springt eruit en de ringarts heeft geen andere keuze dan het gevecht te stoppen in het nadeel van Lex die liever gewoon wil doorgaan




bron: www.kickboxingarnhem.nl

}|^-_-^|{
16-11-2004, 00:10
thnx voor het verslag, sneeuwt een beetje onder bij de prestaties van mama en hunter. goed werk :thumbs:

Ronald
16-11-2004, 08:34
Thanx Someone.

Biiyen
16-11-2004, 08:58
Heeft iemand alle uitslagen van dit gala?

Justinian
16-11-2004, 09:00
Mooi geschreven someone, thx :thumbs:

someone
16-11-2004, 09:54
sorry niet alle uitslagen...................

Biiyen
16-11-2004, 10:06
sorry niet alle uitslagen...................

Eigenlijk had ik willen gaan. Maar ja, ik moest kiezen of naar Heerlen waar er een aantal van Jego gingen vechten of naar Almere. Uiteindelijk toch maar voor Almere gekozen.

someone
16-11-2004, 10:20
geef je groot gelijk raziel

Anonymous
16-11-2004, 14:01
Eerst naar Heerlen voor die jongens van Jego Gym Sittard en de dag
erna naar Almere!!

:mrgreen:

someone
17-11-2004, 07:28
Warrior Gym Robin v. Roosmalen WOP j 3x1 Flamingo Gym Gussen Amirov

2 Sportlife Louis Teerds WOP j 2x1.5 Warrior Gym Melvin Smits,

3 Sportlife Samir Faha, WDO j 2x1.5 Jego Sports Neigel Neissen,

4 Nin Li Patricia Raaymakers N-dame 3x1.5 KB Arnhem Krista Fleming WOP

5 Sportlife Marcel Doveren WTKO N 3x1.5 Nin Li Dave Smits

6 Jego Sports Shaun Waltmans WOP N 3x1.5 Warrior Gym Roy Muurmans

7 Sportlife Thiago Martina WOP N 3x1.5 Warrior Gym Ari Den Gelder

8 Dynamo Akbar Skalizi N 3x1.5 ss Pinas Dennis Schmidt WDO

9 Warrior Gym Henri Knuvers C 3x2 Dynamo Zaid Fikri WOP

10 Flamingo Gym Jörn Garns N 3x1.5 Warrior Gym Koos Kieviets WOP

11 Sportlife Allessandro Bourne WKO N 3x1.5 Akbaba Gym Paul Eren

12 Jego Sports Maria Verhijen WDO B-dame 5x2 Diamond gym Marijke buis

PAUZE PAUZE

13 Diamond Gym Feride Kirat, j-dame 2x1 Warrior Gym Shirley vd. Donk WRSC

14 Demirci Muhammed Yildiz WDO N 3x1.5 Black spider konstantin

15 Warrior Gym Nick Barten N 3x1.5 Nin Li Dennis Oosterling WKO

16 Sportlife Laila Potalivo N-dame 3x1.5 Demirci simone gillesen ONB

17 Jego Sports Jerremy Ramakers N 3x1.5 KB Arnhem Bryan Hordijk WOP

18 Sportlife Paul Bemelmans WTKO N 3x1.5 Black spider Toni

19 Sportlife Omar Sabir C 3x2 Jego Sports jos horch WOP

20 ss Pinas Marco Van Voorst WOP N-KB. 3x1.5 Black spider Eugen

21 Sportlife Jassin Ykalouf C 3x2 Jego Sports Leon Schrijen WDO

22 Demirci Cliff Bergmans WOP N 3x1.5 ss Pinas Amit Kaamansing

23 Sportlife Mohamed Elghadouani C 3x2 Flamingo Gym Vahid Arslan WTKO

24 Vos Gym Warren Stevelmans WKO B 5x2 ss Pinas Ton Sansuek

25 KB Arnhem Lex Wijbenga A 5x3 Flamingo Gym Yussuf Belmikdam WMEDI


bron: www.kickbox.nl

Biiyen
17-11-2004, 10:49
Topper Someone!

Anonymous
17-11-2004, 17:19
Iemand een verslagje van alle wedstrijden?
Tevens gewild op kickbox.nl :lol:

someone
17-11-2004, 18:29
ik heb nog geen verslag ergens gevonden sorry, ik surf wel ff verder, zodra ik er eentje heb zet ik hem ook op kickbox.nl maar eerst hier!

m.g
17-11-2004, 20:03
Ik kwam Lex die avond nog tegen en die snee was best dik maar Lex zou Lex ook niet zijn als hij niet door zou willen gaan.....