PDA

View Full Version : Mededeling Kickass Promotions n.a.v. gala 14-11-2004



kickass promotions
16-11-2004, 20:59
N.a.v. het muay thai en freefight gala van afgelopen zondag te Almere, biedt Kickass Promotions hierbij excuses aan voor de verlate start van het programma.

De oorzaak van de vertraging was te wijten aan het te laat arriveren van enkele vechters welke erg belangrijk waren voor het programma. Helaas leiden de goeden hierbij onder de kwaden.

Daarnaast zullen de volgende keer meerdere eetgelegenheden geplaatst worden zodat iedereen snel en naar tevredenheid geholpen kan worden.

Wij willen het publiek bedanken voor de massale opkomst en de prima sfeer!

Wij beloven dat het volgende evenement beter en mooier zal zijn wat betreft matchmaking en organisatie. Zo zal het volgende programma dezelfde kwaliteit bieden maar korter duren (minder partijen).

Kickass Promotions


Nb.
Binnenkort zal de website www.kickasspromotions.nl ‘live’ gaan. Hou deze site in de gaten!

Justinian
16-11-2004, 22:12
Ik was er niet bij, maar ik heb begrepen dat het een erg leuk gala was. De volgende keer ben ik in ieder geval weer van de partij.

Ronald
16-11-2004, 22:14
Nette reactie :thumbs: . Hebben jullie trouwens al de topic "Fotoverslag Almere (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4403)" gelezen van onze top reporters 8) .

Nickuraba
16-11-2004, 22:19
jaah two thumbs up... goed gedaan! :thumbs: t zal niet lang meer duren of je zit naast bas bij pride! let maar op ronald :wink:

Highline
16-11-2004, 22:22
het was zeer zeker een topgala :thumbs: eerlijk waar ik heb genoten. beetje jammer dat het te laat begon maar goed, de partijen maakte het weer aardig goed :thumbs:

HUNTER
16-11-2004, 22:28
naja ach we waren redelijk laat thuis, maar dat mocht de pret echt niet drukken. Voor de rest was het een topgala. :thumbs:

Nette reactie trouwens!!!

kentaro
16-11-2004, 22:29
Ik heb genoten van het gala maar er mogen voor de volgende keer zeker meer eetgelegenheden geplaatst worden en minder partijen want het was wel vermoeiend zeg!
Maar verder was het :thumbs:

Jay Hoov
17-11-2004, 09:11
ik heb genoten, bepaalde partijen maakte een hoop goed!!

phranq
17-11-2004, 13:25
Sluit me hier bij aan, de partijen maakten idd een hoop goed.....sterker...ik vond het een leuker gala dan 2H2H, want daar ga ik dus niet meer heen..... :thumbs: