PDA

View Full Version : RingSports binnen



Thomas
17-11-2004, 12:40
Hunter sla pagina 34/35 maar over :lol:

Wheelie
17-11-2004, 12:43
Hunter sla pagina 34/35 maar over :lol:

wat staat er dan ?

Thomas
17-11-2004, 12:55
Hunter sla pagina 34/35 maar over :lol:

wat staat er dan ?

1 mom. ga het effe overtypen

Wheelie
17-11-2004, 13:03
ok top

Thomas
17-11-2004, 13:04
Column Bob en Irma:
(...)
Over internet gesproken. Zitten wij een tijdje geleden met een paar knokkers uit ons team op een weging in een heel groot sportcomplex te Amstelveen. Daar zit een snuitje met een nekkie wat gelijk is aan een zwanehals, zo een als onder de wastafel. Toen ik deze zielepoot wat beter bekeek kreeg ik medelijden met hem. Dit was echt zo'n stumpert die vroeger zwaar gepest is op school. Dave Dalgliesh die daar ook geworgen moest worden wist mij te bertellen dat deze stumper regelmatig allerlei topics lanceert op internet onder de naam "Hunter". Toen Dave mij vertelde wat voor een topics deze stumper allemaal gelanceerd heeft in het verleden had ik hem eigelijk direct de zogenaamde "wangvledder" moeten geven. Luister, als je nou een zwanenhalsnekkie hebt en een paar oren war het olifantje Dombo van verbleekt, hoe brutaal ben je dan om over andere mensen te oordelen. ga eerst eens voor de spiegel staan met dat nekkie en die oortjes en stel jezelf dan de vraag:"Wat heb ik tot nu toe eigenlijk bereikt als "sport"jongen in mijn leven?" Ik zou er nog veel over kunnen zeggen en ik denk dat bijna iedere vechter die wel eens is afgezeken door zo'n kwezel, hem of haar een harde correctievledder zou willen geven. Ik heb dat zwanenhalsje nu eens live bekeken... en jongens: het is niet de moeite waard om voor zo'n stumper voor schut te gaan. Want 1 ding kan je van mij aannemen, als je hem een stomp geeft rent ie direct met een huilend snoetje naar de politie en verzint er daar nog een aar dingen bij om de aanklacht wat zwaarder te maken...Nee, we moeten proberen hierboven te staan, hoe moeilijk het soms ook is.
(....)

:lol:

Thomas
17-11-2004, 13:05
Hunter is beroemd! 8)

Mickey
17-11-2004, 13:12
:shock: Erm.. Ik vind dit een beetje jammer.

Nickuraba
17-11-2004, 13:12
Oeeeehhhh das wel aardig hard! tering zeg

Tsuki
17-11-2004, 13:20
LMFAO , supercool van bob ...................... schitterend , als hunter mag zeggen wat hij vind dan mag Bob dit ook ;-)

Mickey
17-11-2004, 13:22
Nou ja.. Er is een verchil tussen opbouwende kritiek en iemand tot de grond toe afbranden..

Bovendien heeft Hunter!!! het gehad over stijl, techniek en kunde..
Iemand "pakken" op zn oren.. Beetje jammer..

Tsuki
17-11-2004, 13:25
misschien vereist dat ook techniek ik ben niet zo thuis in het oren pakken maar goed ik lees columns als vermaak dus zo beschouw ik deze ook ................

Sjaak
17-11-2004, 13:25
Column Bob en Irma:
(...)
Over internet gesproken. Zitten wij een tijdje geleden met een paar knokkers uit ons team op een weging in een heel groot sportcomplex te Amstelveen. Daar zit een snuitje met een nekkie wat gelijk is aan een zwanehals, zo een als onder de wastafel. Toen ik deze zielepoot wat beter bekeek kreeg ik medelijden met hem. Dit was echt zo'n stumpert die vroeger zwaar gepest is op school. Dave Dalgliesh die daar ook geworgen moest worden wist mij te bertellen dat deze stumper regelmatig allerlei topics lanceert op internet onder de naam "Hunter". Toen Dave mij vertelde wat voor een topics deze stumper allemaal gelanceerd heeft in het verleden had ik hem eigelijk direct de zogenaamde "wangvledder" moeten geven. Luister, als je nou een zwanenhalsnekkie hebt en een paar oren war het olifantje Dombo van verbleekt, hoe brutaal ben je dan om over andere mensen te oordelen. ga eerst eens voor de spiegel staan met dat nekkie en die oortjes en stel jezelf dan de vraag:"Wat heb ik tot nu toe eigenlijk bereikt als "sport"jongen in mijn leven?" Ik zou er nog veel over kunnen zeggen en ik denk dat bijna iedere vechter die wel eens is afgezeken door zo'n kwezel, hem of haar een harde correctievledder zou willen geven. Ik heb dat zwanenhalsje nu eens live bekeken... en jongens: het is niet de moeite waard om voor zo'n stumper voor schut te gaan. Want 1 ding kan je van mij aannemen, als je hem een stomp geeft rent ie direct met een huilend snoetje naar de politie en verzint er daar nog een aar dingen bij om de aanklacht wat zwaarder te maken...Nee, we moeten proberen hierboven te staan, hoe moeilijk het soms ook is.
(....)

:lol:

Haha Bob ten voeten uit :lol:

Thomas
17-11-2004, 13:26
LMFAO , supercool van bob ...................... schitterend , als hunter mag zeggen wat hij vind dan mag Bob dit ook ;-)

:thumbs: hehe

Mike
17-11-2004, 13:37
wat laten die pro's zich kennen zeg. Dat ik had ik nooit gedacht. Dat je na al die jaren in de spotlight niet normaal met kritiek van "fans" kan omgaan.

erg jammer dit :evil:

er is trouwens ook een groot verschil tussen iets posten op een forum (je mening delen met je vrienden) en zoiets publiceren in een tijdschrift.

ik vind dat dit meer zegt over de columnist als over hunter maar ja das mijn mening.

bryan
17-11-2004, 13:52
en o ja hunter bedankt dat je naar al die gala's komt kijken waardoor ik mijn brood verdien...

Dat is meneer schreiber ff vergeten te vertellen...

het lijkt wel of fans alleen maar naar gala's mogen komen, veel geld neeleggen voor kaartjes, dvd's en tijdschriften kopen maar verder vooral hun mond moeten houden en vooral geen mening mogen hebben over iemands vechtstijl of what so ever...

een sport is van de sporters maar naar mijn mening net zo goed als van de fans..want zonder fans geen profs....

Dennis
17-11-2004, 13:53
Ik schrik ook van deze column.

Ben het er ook niet mee eens dat je iets gepresteerd moet hebben en bepaalde uiterlijkheden moet hebben om "opbouwende" kritiek te mogen leveren.

Mike
17-11-2004, 13:54
LMFAO , supercool van bob ...................... schitterend , als hunter mag zeggen wat hij vind dan mag Bob dit ook

eigenlijk heb je wel gelijk

what goes round comes around , maar ik dacht en verwachtte altijd dat pro vechters en trainers boven kritiek op fora stonden.

daar verbaasde ik me wel over , dat die kennelijk zich toch behoorlijk storen aan kritiek op fora zoals deze . Zo komt t wel over iig.

Tsuki
17-11-2004, 14:03
LMFAO , supercool van bob ...................... schitterend , als hunter mag zeggen wat hij vind dan mag Bob dit ook

eigenlijk heb je wel gelijk

what goes round comes around , maar ik dacht en verwachtte altijd dat pro vechters en trainers boven kritiek op fora stonden.

daar verbaasde ik me wel over , dat die kennelijk zich toch behoorlijk storen aan kritiek op fora zoals deze . Zo komt t wel over iig.

iedereen voelt zich aangesproken als er iemand kritiek op je heeft, we zijn allemaal mensen en reageren allemaal anders ........... dat is juist het mooie van ons ;-)

ashi76
17-11-2004, 14:07
imo een beetje jammer dat Bob dit op de man speelt.

Als hij het nou over Hunter's kwaliteiten of prestaties zou hebben en hem daar evt op afbrand is nog een ander verhaal.

Jay Hoov
17-11-2004, 14:12
Ik heb ook weleens mijn mening gegeven over Joop Kasteel, en toen werden er ook een hoop mensen kwaad op het forum, dus...Go Bob!!!

Begrijp me niet verkeerd, ook Hunter geef ik gelijk, maar wie de bal kaatst, krijgt em terug!

ashi76
17-11-2004, 14:14
Volgens mij heeft Hunter nog nooit critiek geleverd op iemands voorkomen.

Bob doet dit wel, hetgeen ik een beetje jammer vind.

Anonymous
17-11-2004, 14:24
dit gaat helemaal nergens over, ik vind het ook raar dat dit in een tijdschrift geplaatst wordt.


Want 1 ding kan je van mij aannemen, als je hem een stomp geeft rent ie direct met een huilend snoetje naar de politie en verzint er daar nog een aar dingen bij om de aanklacht wat zwaarder te maken...Nee, we moeten proberen hierboven te staan, hoe moeilijk het soms ook is.


Ja, alles oplossen met geweld,
Sta er dan gewoon boven en schenk er geen aandacht aan. Dat heeft meer effect!

ronny

HUNTER
17-11-2004, 14:40
Als dit representatief is voor de vechtsport in Nederland dan ben ik weg. Dan hoeft het dus voor mij niet meer. Het enige dat ik heb gedaan is me 2 of 3 maal negatief uitgelaten over de VERRICHTINGEN van een vechter van dhr. Schrijber. Meer niet. Iedereen die nu mee loopt te lullen dat ik een bal kaats.... WTF ga eerst eens kijken waar dit hele bullshitverhaal op is gebaseerd. Ik beledig niemand, ik zeg alleen dat ik VIND dat een vechter minder presteert, vanuit mijn perspectief gezien. Rechtvaardigd dit zo'n domme reactie?? Zo te zien wel dus, gezien de 'what goes around comes around' reacties.

Dat Bob zo reageert valt me helemaal heel erg tegen voor iemand die zo groot 'respect' op zn rug heeft laten tattoeren. Daarbij hoort denk ik ook respect hebben voor iemands mening, ook al komt die niet overeen met je jouwe.

Maar goed, ik ben weer een illusie armer, mij zul je hier voorlopig niet meer zien. Nogmaals, als een mening geven zo veel shit oplevert doe ik t gewoon wel niet meer. Gefeliciteerd Bob weer wat minder kritiek.......

Triker
17-11-2004, 14:48
Het blijkt wel weer dat de tolerantie ver te zoeken is :twak: :twak:
mannen, ga eens lekker met elkaar praten onder het genot van een lekker hapje.

Dzju, waar maken jullie je druk om... ik lees in ieder geval van beide heren hun teksten. Het is voor mij fijn om te beleven hoe een ander iets mee maakt.

Iemand zo persoonlijk en openlijk afkraken op zijn uiterlijk vind ik 10keer nix, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Aaronk
17-11-2004, 14:52
:shock:

Biiyen
17-11-2004, 15:00
:shock: damn.

Mickey
17-11-2004, 15:07
For Gods Motherfucking Sake..

Is het omdat Bob een gevestigd Vechter is dat niemand er commentaar op wil geven?
Of omdat hij blijkbaar meekrijgt wat er op het internet gebeurd en daar
schijnbaar consequenties aanzitten?

Stel je eens voor dat je je negatief uitlaat en je krijgt zo'n stuk voor je kiezen..
Ik doel hier met name op de mensen die het grappig vinden..
Ik weet zeker dat een aantal van jullie zich met hand en tand zouden verzetten
en zich zwaar ZWAAR op hun pik getrapt zouden voelen..

Anderzijds ken ik ze ook die er weer even hard om zouden lachen..
Persoonlijk zou ik er niet al te zwaar aan tillen, Hunterr!


Ik denk dat Triker het bij het juiste eind heeft..
Dingen normaal uitpraten schijnt helaas niet meer te kunnen..

Highline
17-11-2004, 15:10
:shock: damn.

hier sluit ik me bij aan :shock:

Biiyen
17-11-2004, 15:17
Ik kan me nog vaag herinneren dat Hunterrrr!!!! in dat topic is uitgedaagd om eens een keer te gaan trainen bij Team Schrijber, is er zeker nooit van gekomen? Terwijl Hunterrrr!!!! de uitdaging aangaan en zelfs zijn tel nummer heeft achter gelaten....

a.s.c.
17-11-2004, 15:17
jezus bob schreiber weet niet alleen hoe hij iemand fysiek kan toetakelen maar doet het nu ook verbaal goeie genade :shock:, maar wat ik wel een beetje vreemd vind is dat hij hunter destijds niet heeft benaderd om een keer mee te trainen of een (sparrings)wedstrijdje te laten knokken tegen een van zijn jongens, dan hadden ze op die manier kunnen kijken wie er gelijk heeft of zie ik dat verkeerd?, ik zie hunter regelmatig knokken bij grappling ede als ik me niet vergis, en volgens mij is het geen type om een uitnodiging te weigeren

Thomas
17-11-2004, 15:23
Als dit representatief is voor de vechtsport in Nederland dan ben ik weg. Dan hoeft het dus voor mij niet meer. Het enige dat ik heb gedaan is me 2 of 3 maal negatief uitgelaten over de VERRICHTINGEN van een vechter van dhr. Schrijber. Meer niet. Iedereen die nu mee loopt te lullen dat ik een bal kaats.... WTF ga eerst eens kijken waar dit hele bullshitverhaal op is gebaseerd. Ik beledig niemand, ik zeg alleen dat ik VIND dat een vechter minder presteert, vanuit mijn perspectief gezien. Rechtvaardigd dit zo'n domme reactie?? Zo te zien wel dus, gezien de 'what goes around comes around' reacties.

Dat Bob zo reageert valt me helemaal heel erg tegen voor iemand die zo groot 'respect' op zn rug heeft laten tattoeren. Daarbij hoort denk ik ook respect hebben voor iemands mening, ook al komt die niet overeen met je jouwe.

Maar goed, ik ben weer een illusie armer, mij zul je hier voorlopig niet meer zien. Nogmaals, als een mening geven zo veel shit oplevert doe ik t gewoon wel niet meer. Gefeliciteerd Bob weer wat minder kritiek.......

en Bob VINDT jou lelijk blijkbaar.

}|^-_-^|{
17-11-2004, 15:25
Mag ik u allen eraan herinneren dat Daan Kooiman, u allen welbekend, Hunter al een keer vriendelijk uitgenodigd heeft om een keer mee te komen trainen? Hunter had kritiek op de grondtrainingen bij Schreiber en Daan vroeg hem dit eens empirisch te komen ondervinden, op de uitdaging werd bij mijn weten niet eens ingegaan.

Stel je niet aan Hunter, hij noemt niet eens je naam. Toon nou een beetje veerkracht en ga een keertje meetrainen...

Tsuki
17-11-2004, 15:26
For Gods Motherfucking Sake..

Is het omdat Bob een gevestigd Vechter is dat niemand er commentaar op wil geven?
Of omdat hij blijkbaar meekrijgt wat er op het internet gebeurd en daar
schijnbaar consequenties aanzitten?

Stel je eens voor dat je je negatief uitlaat en je krijgt zo'n stuk voor je kiezen..
Ik doel hier met name op de mensen die het grappig vinden..
Ik weet zeker dat een aantal van jullie zich met hand en tand zouden verzetten
en zich zwaar ZWAAR op hun pik getrapt zouden voelen..

Anderzijds ken ik ze ook die er weer even hard om zouden lachen..
Persoonlijk zou ik er niet al te zwaar aan tillen, Hunterr!


Ik denk dat Triker het bij het juiste eind heeft..
Dingen normaal uitpraten schijnt helaas niet meer te kunnen..

ja sorry ik vind het gewoon een grappig stukje heeft niks met de personen Bob of Hunter, ik ken ze beide alleen van naam/gezicht dus heb geen voorkeur ........... en idd hunter moet er niet te zwaar aan tillen en zeker hier niet weggaan ginig juist zo lekker met die verslagen samen met mama .. :thumbs:

Thomas
17-11-2004, 15:29
For Gods Motherfucking Sake..

Is het omdat Bob een gevestigd Vechter is dat niemand er commentaar op wil geven?
Of omdat hij blijkbaar meekrijgt wat er op het internet gebeurd en daar
schijnbaar consequenties aanzitten?

Stel je eens voor dat je je negatief uitlaat en je krijgt zo'n stuk voor je kiezen..
Ik doel hier met name op de mensen die het grappig vinden..
Ik weet zeker dat een aantal van jullie zich met hand en tand zouden verzetten
en zich zwaar ZWAAR op hun pik getrapt zouden voelen..

Anderzijds ken ik ze ook die er weer even hard om zouden lachen..
Persoonlijk zou ik er niet al te zwaar aan tillen, Hunterr!


Ik denk dat Triker het bij het juiste eind heeft..
Dingen normaal uitpraten schijnt helaas niet meer te kunnen..

ja sorry ik vind het gewoon een grappig stukje heeft niks met de personen Bob of Hunter, ik ken ze beide alleen van naam/gezicht dus heb geen voorkeur ........... en idd hunter moet er niet te zwaar aan tillen en zeker hier niet weggaan ginig juist zo lekker met die verslagen samen met mama .. :thumbs:

Precies. Niet aanstellen.

Mike
17-11-2004, 15:32
Volgens mij heeft Hunter nog nooit critiek geleverd op iemands voorkomen.

Bob doet dit wel, hetgeen ik een beetje jammer vind.

ik snap sowieso niet wat er mis zou moeten zijn met hunters voorkomen. Die gozer ziet er toch normaal uit? Ik ken wel wat lelijkere mensen hoor

ashihara
17-11-2004, 15:42
Ik vind de kritiek die bob geeft zeer kinderachtig, als je een vechter en trainer bent dan kun je soms wel eens kritiek verwachten.
Er zijn wel andere manieren dan deze om erop te reageren.
Als Bob wat beter zn huiswerk had gedaan had hij wel gezien dat Hunter wel degelijk wat bereikt had in de vechtsport.

Nickuraba
17-11-2004, 15:51
ff wat onderbouwendere post dan me vorige :D...
Er is IMO een groot verschil tussen het geven van opbouwende kritiek over het presteren in de ring dan over het uiterlijk. Ik kan begrijpen dat bob met zoiets komt als Hunter heeft gezegt dat die er als ...... uitziet, maar hij gaf slechts commentaar op zijn stijl. Hij hoort toch ook commentaar te geven. Wel jammer dat je als 'pro' niet zo goed met negatieve publiciteit kan omgaan. Helaas!~

en als hunter een zwanehals nekje heeft? who cares, bob is ook niet de slankste. Daar zit die toch ook niet op te vitten. Getuigd niet van veel intelligentie iig

Justinian
17-11-2004, 15:54
Als ik het verhaal van Bob zo lees dan moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook wel eens van zulke gevoelens heb bij het lezen van posten. In het verleden was mijn trainer, Remco Pardoel, vaak het onderwerp van kritiek. Als je dan zo’n post leest terwijl je weet wat hij werkelijk kan, dan vreet je jezelf soms op. Ik denk dat de meeste mensen op het forum dit wel zullen herkennen. Met het plaatsen van een reactie wacht ik dan bewust 10 minuten, om zo toch als een beetje rationeel denkend mens over te komen.

De posts waar Bob in zijn column op doelt kan ik me zo niet voor de geest halen, maar ik weet inderdaad dat Hunter wel eens kritiek had op prestaties van sommige Schreiber vechters. Als je, zoals Bob, veel tijd en moeite steekt in je vechters, dan kan zulke kritiek verkeerd vallen. Vandaar dat ik het erg sportief vond dat iemand van Schreiber Hunter destijds heeft gevraagd om mee trainen en dan een oordeel te geven. Het leek me ook dat Bob oprecht was want hij leek me een sportieve kerel. Kennelijk is het hier dus niet van gekomen.

Op een vechtsportforum wordt er gepraat over gevechten, vechters en noem het maar op. Als je als fan zijnde van mening bent dat ‘jouw’ vechter een toppartij heeft neergezet dan vind ik dat je dat mag laten weten! Dit hoef je niet onder stoelen of banken te steken omdat je zelf niet zo’n goede vechter bent. Echter, als de betreffende vechter een keer wat minder presteert, dan moet je daar ook over kunnen praten. Vechters zijn ook maar mensen en kunnen niet altijd even goed presteren, dat hoort er nu eenmaal bij. Zoals ik hiervoor al aangaf kan een vechter en/of leerling van de betreffende vechter hier wel (zwaar) geïrriteerd door raken. Dit blijkt, zoals iedereen kan lezen, uit de column van Bob waarin hij fel van leer trekt tegen Hunter. Als je de column goed leest, dan zul je lezen dat Bob het juist niet ‘fysiek’ op wil lossen. Hij relativeert alleen, wat zijn manier is om het van zich af te zetten. Om het uiterlijk van Hunter erbij te betrekken gaat mij wat ver, en ik zie het belang er ook niet van in, maar goed.

Hoe dan ook, jammer dat het zo gaat. Ik schreef het hiervoor al, de uitnodiging van Schreiber gym vond ik erg sportief en volwassen. In de topic waarin Hunter werd uitgenodigd gaf ik ook al aan dat het me erg leuk zou lijken om eens een keer bij Schreiber te trainen. Misschien is het daarom wel een idee om eens een training te organiseren voor Mixfight.nl-leden zodat we het ook eens van de andere kant kunnen bekijken. Bob lijkt mij een geschikte kerel en ik denk dat als Bob, Hunter en evt. andere mixfight.nl-leden een keer met mekaar zouden trainen er veel meer begrip zou zijn voor mekaar.

Tsuki
17-11-2004, 16:27
. Bob lijkt mij een geschikte kerel en ik denk dat als Bob, Hunter en evt. andere mixfight.nl-leden een keer met mekaar zouden trainen er veel meer begrip zou zijn voor mekaar.

gezellig ik ben er bij ....................

Mickey
17-11-2004, 16:34
Ik net zo!

Anonymous
17-11-2004, 16:39
Kom op mixfightreporter Hunter. Laat je niet kennen, je doet uitstekend werk hier, en van een beetje kritiek, wordt je hard.

HenkvanderMast
17-11-2004, 17:14
Dat Bob de discussie over "internetwarriors" weer op gang brengt voor een wat groter publiek is op zich wel goed(daar zeg ik niet mee dat Hunter een internetwarrior is want daar heb ik geen kijk op), Bob heeft alleen een ongezouten mening en er hadden in dit geval wel wat specerijen bij gekund. Het op de man spelen is niet zo netjes en ik kan me voorstellen dat dit vrij kwetsend is als er zo over je gesproken wordt in een blad met een vrij grote oplage. Helemaal als het gezegd wordt door iemand die een beroemdheid is in vechtsportland.

Anonymous
17-11-2004, 17:18
Als je B niet aan kan moet je ook geen A zeggen. Hunter vind het grond niveau van Bob zijn jongens niks, en Bob vind Hunter een eikel. Ieder zijn ding. Niks mis mee toch.

the white terror
17-11-2004, 17:18
Als dit representatief is voor de vechtsport in Nederland dan ben ik weg. Dan hoeft het dus voor mij niet meer. Het enige dat ik heb gedaan is me 2 of 3 maal negatief uitgelaten over de VERRICHTINGEN van een vechter van dhr. Schrijber. Meer niet. Iedereen die nu mee loopt te lullen dat ik een bal kaats.... WTF ga eerst eens kijken waar dit hele bullshitverhaal op is gebaseerd. Ik beledig niemand, ik zeg alleen dat ik VIND dat een vechter minder presteert, vanuit mijn perspectief gezien. Rechtvaardigd dit zo'n domme reactie?? Zo te zien wel dus, gezien de 'what goes around comes around' reacties.

Dat Bob zo reageert valt me helemaal heel erg tegen voor iemand die zo groot 'respect' op zn rug heeft laten tattoeren. Daarbij hoort denk ik ook respect hebben voor iemands mening, ook al komt die niet overeen met je jouwe.

Maar goed, ik ben weer een illusie armer, mij zul je hier voorlopig niet meer zien. Nogmaals, als een mening geven zo veel shit oplevert doe ik t gewoon wel niet meer. Gefeliciteerd Bob weer wat minder kritiek.......

en Bob VINDT jou lelijk blijkbaar.deze topic gaat de goede kant op kijk wat je heb aangericht thomas :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak:

Marco
17-11-2004, 17:21
Beetje jammer allemaal, ik kan me niet voorstellen dat als Bob de commentaren van Hunter op dit forum heeft gelezen hij op deze manier zou reageren, ik vindt het allemaal onnodig hard en op de man. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je af en toe goed ziek bent van onterechte kritiek of vuilspuiterij maar daar is bij Hunter zijn commentaar geen sprake van dus behoorlijk overtrokken reactie van Mr Respect Schreiber.....

Thomas
17-11-2004, 17:21
Als dit representatief is voor de vechtsport in Nederland dan ben ik weg. Dan hoeft het dus voor mij niet meer. Het enige dat ik heb gedaan is me 2 of 3 maal negatief uitgelaten over de VERRICHTINGEN van een vechter van dhr. Schrijber. Meer niet. Iedereen die nu mee loopt te lullen dat ik een bal kaats.... WTF ga eerst eens kijken waar dit hele bullshitverhaal op is gebaseerd. Ik beledig niemand, ik zeg alleen dat ik VIND dat een vechter minder presteert, vanuit mijn perspectief gezien. Rechtvaardigd dit zo'n domme reactie?? Zo te zien wel dus, gezien de 'what goes around comes around' reacties.

Dat Bob zo reageert valt me helemaal heel erg tegen voor iemand die zo groot 'respect' op zn rug heeft laten tattoeren. Daarbij hoort denk ik ook respect hebben voor iemands mening, ook al komt die niet overeen met je jouwe.

Maar goed, ik ben weer een illusie armer, mij zul je hier voorlopig niet meer zien. Nogmaals, als een mening geven zo veel shit oplevert doe ik t gewoon wel niet meer. Gefeliciteerd Bob weer wat minder kritiek.......

en Bob VINDT jou lelijk blijkbaar.deze topic gaat de goede kant op kijk wat je heb aangericht thomas :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak:

Mijn naam is haas. :roll:

the white terror
17-11-2004, 17:51
Als dit representatief is voor de vechtsport in Nederland dan ben ik weg. Dan hoeft het dus voor mij niet meer. Het enige dat ik heb gedaan is me 2 of 3 maal negatief uitgelaten over de VERRICHTINGEN van een vechter van dhr. Schrijber. Meer niet. Iedereen die nu mee loopt te lullen dat ik een bal kaats.... WTF ga eerst eens kijken waar dit hele bullshitverhaal op is gebaseerd. Ik beledig niemand, ik zeg alleen dat ik VIND dat een vechter minder presteert, vanuit mijn perspectief gezien. Rechtvaardigd dit zo'n domme reactie?? Zo te zien wel dus, gezien de 'what goes around comes around' reacties.

Dat Bob zo reageert valt me helemaal heel erg tegen voor iemand die zo groot 'respect' op zn rug heeft laten tattoeren. Daarbij hoort denk ik ook respect hebben voor iemands mening, ook al komt die niet overeen met je jouwe.

Maar goed, ik ben weer een illusie armer, mij zul je hier voorlopig niet meer zien. Nogmaals, als een mening geven zo veel shit oplevert doe ik t gewoon wel niet meer. Gefeliciteerd Bob weer wat minder kritiek.......

en Bob VINDT jou lelijk blijkbaar.deze topic gaat de goede kant op kijk wat je heb aangericht thomas :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak: :twak:

Mijn naam is haas. :roll:paashaas :thumbs:

Justinian
17-11-2004, 17:53
Ontopic blijven.

Ronald
17-11-2004, 18:01
Hunter is een van de mensen hier op het forum waar ik veel respect voor heb. Waarom? Omdat hij altijd met respect over anderen spreekt en omdat hij altijd onderbouwd wat hij zegt, of je het daar nou mee eens bent of niet.

Overigens begrijp ik ook niet waar Hunter de naam door heeft gekregen een soort van Schrijberhater te zijn :roll: . Ik weet wel dat daar laatst hier ook al een discussie over is geweest, maar ik zie het niet (zoals hij hier trouwens zelf ook al aangeeft).

Kortom, ik begrijp totaal niet waar dit over gaat. Zoals anderen ook al aangeven: beetje jammer dit.

phranq
17-11-2004, 18:05
Ik moet eerlijk zeggen dat het op zo'n manier op de man spelen idd ook best flauw is....aan de andere kant, dit kun je wel verwachten als top reporter, het is een feit dat niet altijd iedereen het met je eens is en kun je dus kritiek verwachten.

Als je écht een top reporter bent dan trek je je hier niets van aan en tiep je je woede van je af in een mooi weerwoord zonder op het uiterlijk van Bob in te gaan... :wink:

Comes with the job Hunter!

Nicky
17-11-2004, 18:11
Hunter was bij lange na nog geen reporter toen hij die dingen postte...

MB667
17-11-2004, 18:14
Phranq is correct! Als je kritiek geeft over bepaalde vechters, mag je ook zo nu en dan kritiek terugverwachten. Tis iedereen zijn recht om op zijn eigen manier kritiek te geven, en Bob Schreiber doet het op een manier, geef eerlijk toe, waar je u tegen zegt.

Hunter is een topreporter, met een goede kijk op de zaak, en zo vind ik hem als persoon ken ook o.k. (zover je via internet iemand kunt beoordelen op persoonlijkheid) Ik zou het jammer als hij hierdoor niet meer op dit forum komt.

phranq
17-11-2004, 18:19
Hunter was bij lange na nog geen reporter toen hij die dingen postte...

Denk niet dat dat wat uit maakt, er zijn een hoop mensen die gewoon maar wat roepen en vergeten dat de mensen waar ze het over hebben óók de fora lezen....precies hetzelfde is afgelopen EK gebeurd met Advocaat....die zag ook wat mensen over hem zeiden op tv en zie hoe hij reageerde...

Je kunt je bedenkingen hebben over hoe Bob Hunter aanpakt, maar we leven in een vrij land dus hij mag zeggen wat hij wil..

:thumbs: :thumbs: Hunter..

HenkvanderMast
17-11-2004, 18:21
ach ja...

Thomas
17-11-2004, 18:23
Ik vind Hunter helemaal geen topreporter. Het is gewoon een jongen die lekker meelult op dit forum en daarin zijn mening uit, maar om hem nou gelijk topreporter te noemen omdat hij verslagen schrijft voor mixfight.nl gaat me een beetje ver.

Hunter heeft diverse malen kritiek geuit op de grondcapaciteiten van vechters van Team Schreiber. Het logische gevolg is dat mensen zich aan zijn uitlatingen ergeren. De een uit zijn frustraties anders dan de ander. Ik vind dat Bob op een beschaafde manier heeft laten blijken dat hij bepaalde zaken als onprettig ervaart. Het is mogelijk dat je het niet netjes vindt dant Bob op de man speelt door Hunter bijvoorbeeld lelijk te noemen. Ik zou zeggen: smaken verschillen.

Ik heb van deze column genoten op dezelfde manier waarop Theo van Gogh me altijd liet glimlachen bij een van zijn meersterlijke columns. Chapeau!

Justinian
17-11-2004, 18:27
Ik vind Hunter helemaal geen topreporter. Het is gewoon een jongen die lekker meelult op dit forum en daarin zijn mening uit, maar om hem nou gelijk topreporter te noemen omdat hij verslagen schrijft voor mixfight.nl gaat me een beetje ver.
Topreporter is gewoon de status die we geven aan mensen die met een zekere regelmaat nieuws aanleveren. De verslagen van Hunter en Marieke vind ik top. Maar goed, als jij er anders over denkt dan kan dat uiteraard. Je gaf het zelf immers al aan; smaken verschillen ;)

Thomas
17-11-2004, 18:31
Ik vind Hunter helemaal geen topreporter. Het is gewoon een jongen die lekker meelult op dit forum en daarin zijn mening uit, maar om hem nou gelijk topreporter te noemen omdat hij verslagen schrijft voor mixfight.nl gaat me een beetje ver.
Topreporter is gewoon de status die we geven aan mensen die met een zekere regelmaat nieuws aanleveren. De verslagen van Hunter en Marieke vind ik top. Maar goed, als jij er anders over denkt dan kan dat uiteraard. Je gaf het zelf immers al aan; smaken verschillen ;)

Als dat de definitie is van topreporter op mixfight, vind ik Hunter wel degelijk een topreporter. :)

redjuh
17-11-2004, 19:14
oneerlijk om zo'n blad te gebruiken!

als protest tegen zo'n stomme actie en als support aan hunter,
koop ik het blad deze maand niet

Jinx
17-11-2004, 19:14
Hunterrr! Laat je niet op je kop zitten, joh! Bob gaat al heel lang mee in dit wereldje en je mag hem of je mag hem niet. De een vind hem cool de ander vind hem eng. maar het is echt een toffe peer! En waarschijnlijk zijn jouw woorden een beetje uit zijn verband gerekt door degene die Bob heeft geinformeerd over jouw uitspraken op mixfight.nl. Mannen kunnen ook ouwehoeren hoor. :wink:

ROIDRAGE
17-11-2004, 19:24
Hunter, kop op. je blijft een topper.
er zijn mensen die et met je eens zijn en mensen die dat niet zijn.
zul altijd blijven hebben. laat nou die gasten achter je , alles wat je niet killed, maakt je sterker. van kritiek kan je alleen groeien. zet dit yang om in ying :wink:
Ik vind het ook een flauwe actie waar respect ver te zoeken is.
Hunter zei alleen wat hij vond op sportief gebied, NOOOIIIITTTT op de man af.
en dat is nu net et verschil

LOCO
17-11-2004, 23:11
Wat is er nog aan toe te voegen aan al het bovenstaande? Niet veel. Bob gaan afkraken op lichamelijke dingen? Erg makkelijk, daarbij zal hij er alleen maar om lachen denk ik.
Als ikkijk naar dingen die hunter hier voorheen neergezet heeft, over ZIJN VISIE OP HET GRONDWERK van enkele personen die bij bob trainen, dan was ik het meestal zeker wel met hem eens.
Laten we eerlijk blijven, als ik bijvoorbeeld kijk naar de partij van Irma op 2h2h tegen die man, moet ik eerlijk zeggen dat ik van haar op de grond meer verwacht had. Dit doet niks af aan het feit dat ze daar zeker wat heeft neergezet, dat ik het zeker ook van lef vind getuigen dat ze tegen een man gaat knokken, dat ze zeer zeker voorheen ook regelmatig in de ring wat heeft laten zien. Dat ze zeker wel techniek, inzet, etc heeft. Maar tijdens deze wedstrijd op 2h2h viel me haar grondwerk gewoon erg tegen, had van haar meer verwacht. Is dit verkeerd? Ben ik nu te ver gegaan door mijn mening te geven? Zo ja, beste bob, ik heb een buikje, begin al wat kalend te worden, en heb wallen onder mijn ogen. Verder vind ik jou ook wel een geschikte kerel, alleen jammer dat je je een beetje liet gaan in je column....................

Met respect.......

Osu

LOCO

LOCO
17-11-2004, 23:29
Tja, als bob ook wat beter had verdiept dan had hij geweten dat hunter al wel eens met jongens van hem getraind had(volgens mij zelfs bji zijn sportschool) (dit was al voor hij de uitnodiging via mixfight kreeg) als ik me niet vergis tenminste, dan zou bob ook weten dat er van hunter uit wel ingegaan is op de uitnodiging van zijn jongens om een keer te komen trainen, maar dat er van hun uit geen reactie meer gekomen is. Dus ja,..................................

Daarbij overigens, als Irma' s biceps ingescheurd was, had ze mischien beter niet kunnen vechten? en daarbij had ik dan nog van haar grondwerk meer verwacht, je gebruikt m.i. toch echt niet alleen je armen of wel??????

p.s. aan guest 1 en 2 (of zijn het dezelfde?) Als Guest is het makkelijk lullen, dus log je volgende keer in, praat een stuk makkelijker. (en oh ja, ook ingelogd kun je nog redelijk anoniem blijven hoor. Maar als je even zoekt, kun je mij wel terugvinden,....................... Moet ik nu bang worden? Heb daar namelijk maar 1 antwoord op: *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaap* )

Dit is het laatste wat ik eigenlijk hierover kwijt wil, zou het jammer vinden als deze topic hierdoor in de pit terecht zou komen

Osu

LOCO

ashi76
17-11-2004, 23:35
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik neem aan dat dit stukje niet vorige week geschreven is.

Misschien was dit hoe Bob zich op dat moment voelde en is zijn woede/teleurstelling inmiddels al wat gedaald.

Zoniet dan vind ik het erg vreemd dat Bob Hunter afgelopen weekend niet heeft aangesproken aangezien beiden op een MMA gala aanwezig waren.

Ronald = overigens correct mbt Hunter.

Ronald
17-11-2004, 23:44
p.s. aan guest 1 en 2 (of zijn het dezelfde?)
"Guest" en 1 en 2 zijn inderdaad dezelfde. "Guest" heeft hier ook een accountje. Inlogproblemen "guest"?

ashi76
17-11-2004, 23:51
Zoniet dan vind ik het erg vreemd dat Bob Hunter afgelopen weekend niet heeft aangesproken aangezien beiden op een MMA gala aanwezig waren.
.

Ik hoor net dat Bob afgelopen weekend in Engeland was.

Ik moet mijn laatste opmerking daarom dus intrekken.
Ik vrees dat ik iemand verkeerd begrepen heb.. My bad.

Triker
18-11-2004, 00:20
@ashi76: Het is je vergeven :D

ashi76
18-11-2004, 00:27
tnx Triker. :wink:

}|^-_-^|{
18-11-2004, 00:33
ik kan me herinneren, mijn geheugen bedriegt me niet vaak, dat hunter brian maulany op shoto een 'veels te dik mannetje' noemde. als dat geen op de man spelen is...

mama
18-11-2004, 02:01
paul je moet kappen met dingen te roepen die niet kloppen. Hunter heeft dat nooit gezegd

Anonymous
18-11-2004, 08:31
ik snap het probleem niet

het lijkt me nogal logisch dat het grondwerk van bob veel minder is dan de toppers van nu. bob vocht meestal op rings regels. die 30 seconde duren op de grond. waarom zou je dan veel aandachtgaan besteden aan grond werk? het is nogal erg moeilijk om iemand te submitten in 30 seconde.

silva4life

Ronny
18-11-2004, 09:11
is you always this stupid.

noob :lol:

Klaas Bruinsma
18-11-2004, 09:17
Ik vind dit wel lachen, Hunter speelt het via internet en bob via ringsport.
Maar is ie echt zo lelijk :lol:

Anonymous
18-11-2004, 09:17
Paul, ik heb jou ook vaak dingen hier horen zeggen over vechters die als beledigend kunnen worden beschouwd, maar omdat dat net geen vechters zijn die hier worden vertegenwoordigd, of waar jij het goed mee kunt vinden, is dat wel toegestaan?

Anonymous
18-11-2004, 09:20
Correctie, ik heb jouw nooit horen praten :roll: Ik heb alleen stukjes tekst van jou gelezen. 8)

bloody
18-11-2004, 09:36
Hunter mag zeggen wat hij wil is niet persoonlijk geworden en heeft het over "vakonhoudelijke dingen gehad". Bob daarintegen pakt hem op persoonlijke dingen. Nou kan ik wel heel triest gaan zeggen dat hij zelf ook geen schoonheidsprijs wint maar daar wil ik me niet aan schuldig maken. Kritiek kan ook opbouwende kritiek wezen, als je jezelf voordoet als grootheid in de sport wat hij ook is moet je ook tegen kritiek kunnen en zonder wat voor een soort vledder dan ook hierop normaal reageren. Ik vind dit heel erg tegenvallen. Hunter mag zijn mening uiten hoeft niet de juiste te zijn maar de reactie slaat al helemaal nergens op.OSU!

sportfan
18-11-2004, 10:02
Grote mannen, kleine Jannen.

Mickey
18-11-2004, 10:10
loco sucks :twisted:

Hoorde ik daar een open sollicitatie naar een gele kaart?
Komt goed uit! We hebben nog vacatures! :maskills:

Oftewel: Dappere woorden..* Nog stoerder als je inlogt!
(Je zou zo door de mand vallen als ik je naam er bij zou zetten, he? ;) )

* Zeker als je loco een keer gezien hebt.. :shock:

Iwan
18-11-2004, 10:17
loco sucks :twisted:

Hoorde ik daar een open sollicitatie naar een gele kaart?
Komt goed uit! We hebben nog vacatures! :maskills:

Oftewel: Dappere woorden..* Nog stoerder als je inlogt!
(Je zou zo door de mand vallen als ik je naam er bij zou zetten, he? ;) )

* Zeker als je loco een keer gezien hebt.. :shock:
Ik vind dat het standaard procedure zou moeten worden dat als een forumlid als guest iets lulligs post, dat sowieso zijn forum-naam gepost wordt.
Dan heeft het dus ook geen zin meer om stiekem als guest te posten.

Anonymous
18-11-2004, 10:41
Iwan = correct

cactusdre
18-11-2004, 10:51
Ik moet eerlijk zeggen dat het op zo'n manier op de man spelen idd ook best flauw is....aan de andere kant, dit kun je wel verwachten als top reporter, het is een feit dat niet altijd iedereen het met je eens is en kun je dus kritiek verwachten.

Als je écht een top reporter bent dan trek je je hier niets van aan en tiep je je woede van je af in een mooi weerwoord zonder op het uiterlijk van Bob in te gaan... :wink:

Comes with the job Hunter!

Phranq is correct. Ik wil daar alleen nog aan toe voegen:

Sticks and stones may break my bones but words can't touch me!
Je moet gewoon doorgaan met posten. Kung Fu master Ray ging ook gewoon door. :wink:

Anonymous
18-11-2004, 10:52
jezus.... gaat lekker zo.... dat bob zn collumn hiervoor gebruikt is niet helemaal eerlijk...helemaal niet hoe hij dit op de man afspeelt met beledigingen.... - 1 puntje respect voor Schreiber.... ik vind dat Hunter volgende maand zijn verhaal moet laten plaatsen.....om wat uitleg te geven....want zo iemand de grond instampen is niet echt normaal...... niet verwacht van dhr. Schreiber..... gewoon jammer dat hij dit zo gedaan heeft, beetje makkelijk..... en raar van Rings dat ze het zo plaatsen.... gaat dit nu zo'n blad worden???

Ralph
18-11-2004, 10:55
Yep, ben het ook eens met Iwan.

Verder vind ik de reactie van Bob niet kunnen. Als je je zo ergert aan Hunters posts, dan had hij hem ook in zijn column kunnen uitnodigen om te laten zien dat Hunter het (wellicht) bij het verkeerde eind had. Op de man spelen en bedreigen vind ik nogal laf; al helemaal als je een topvechter bent en toch bijna iedereen in Nederland een ass-whooping kan geven. Had anders gekund.

En Hunter: gewoon blijven posten man!

Tsuki
18-11-2004, 11:03
iwan = zeker correct ik vind dat idd standaard moet worden ingesteld , als guest posten als je een account hebt is nogal lafjes

}|^-_-^|{
18-11-2004, 11:18
paul je moet kappen met dingen te roepen die niet kloppen. Hunter heeft dat nooit gezegd

heeft iemand de shoto-cache, want hij heeft het na de partij van brian tegen fyeet of klever gezegd. zullen we er anders een flesje wijn op zetten?

sportfan
18-11-2004, 11:21
paul je moet kappen met dingen te roepen die niet kloppen. Hunter heeft dat nooit gezegd

heeft iemand de shoto-cache, want hij heeft het na de partij van brian tegen fyeet of klever gezegd. zullen we er anders een flesje wijn op zetten?

Waarom moet je perse je gelijk halen? Ik vind (mening) jouw rol hierin nl. niet erg zuiver.

MixfighterNotShaken
18-11-2004, 11:21
Beetje zwaar op de hand?!

Het is bekend dat Bob iemand is die op zijn eigenzinnige wijze ongezouten zijn mening geeft. Dit was duidelijk een ongeleide reactie op een vertelsel van Dalgliesh tijdens de weging. Bob reageerde daar uiteraard geprikkeld op..in zijn column.

En als Hunter zijn 'zwanennekkie' (zijn niet mijn woorden :wink: ) als reporter uitsteekt met kritieke verslagen dan weet hij dat hij zelf ook kan worden 'neergemaaid'. Is niets mis mee, maar je moet er niet al te zwaar aan tillen, ook al wordt een publiek tijdschrift gebruikt.

Iwan
18-11-2004, 11:25
Laten we wel wezen, Bob heeft er iig netjes voor gekozen Hunter met woorden te bestrijden!
Dat is nog altijd beter dan iemand overhoop schieten en 2 messen er in prikken.
Bob nu eenmaal zo, eerlijk en het hart op de tong.

}|^-_-^|{
18-11-2004, 11:25
paul je moet kappen met dingen te roepen die niet kloppen. Hunter heeft dat nooit gezegd

heeft iemand de shoto-cache, want hij heeft het na de partij van brian tegen fyeet of klever gezegd. zullen we er anders een flesje wijn op zetten?

Waarom moet je perse je gelijk halen? Ik vind (mening) jouw rol hierin nl. niet erg zuiver.

ik word voor leugenaar uitgemaakt en als we het zo gaan spelen wil ik ook wel even gelijk halen natuurlijk en dat kan alleen door middel van de shoto-cache. om het leuk te houden stel ik voor om er een flesje wijn op te zetten...

MixfighterNotShaken
18-11-2004, 11:27
Enne volgende damesseminar van Irma Verhoeff bij Schrijber Gym is ergens in maart of april 2005. Bob assisteert op zo'n dag ook.
Kun je vrijblijvend voor opgeven. Echter alleen voor dames, maar wellicht maken ze een uitzondering voor Hunter om met Bob een en ander 'uit te praten' :lol:

Anonymous
18-11-2004, 11:39
Laten we wel wezen, Bob heeft er iig netjes voor gekozen Hunter met woorden te bestrijden!
Dat is nog altijd beter dan iemand overhoop schieten en 2 messen er in prikken.
Bob nu eenmaal zo, eerlijk en het hart op de tong.

nee mee oneens.....dit was niet netjes..... niet eens gebasseerd op uitspraken van Hunter...maar gelijk op de man af spelen......
dit klopt niet en ga mn eigen ff quoten....


jezus.... gaat lekker zo.... dat bob zn collumn hiervoor gebruikt is niet helemaal eerlijk...helemaal niet hoe hij dit op de man afspeelt met beledigingen.... - 1 puntje respect voor Schreiber.... ik vind dat Hunter volgende maand zijn verhaal moet laten plaatsen.....om wat uitleg te geven....want zo iemand de grond instampen is niet echt normaal...... niet verwacht van dhr. Schreiber..... gewoon jammer dat hij dit zo gedaan heeft, beetje makkelijk..... en raar van Rings dat ze het zo plaatsen.... gaat dit nu zo'n blad worden???

Anonymous
18-11-2004, 11:55
Was eigenlijk niet meer van plan hierop te reageren, maar alla, ik kan het niet laten. Dus een paar dingetjes:

@ Guest (1 en 2) : Een heel mooi, goed onderbouwd betoog (NOT). En al helemaal tof van je dat je "het lef" hebt om je username te gebruiken. Ik ga er dan ook van uit dat je gewoon aan het stoken bent, en dat je waarschijnlijk geen deel uit maakt van team schreiber of sportschool schrijber (hoewel je dit waarschijnlijk graag you willen) want ik verwacht van die jongens toch wat meer eergevoel en RESPECT voor andere mensen, of in ieder geval respect voor jezelf door je eigen username te gebruiken.
Heb er zelf niet echt belang bij om de naam van deze guest open te gooien(weet ook niet wie het is), dus wat dat betreft hoeven de mods dat ook niet te doen. Het zou van lef (en mischien ook van respect voor het forum en de andere memberes????) getuigen als deze guest zelf bekend zou maken dat hij (of zij) het was, of als hij/zij het aan mij kwijt wil mag dat ook in een pm, i won't hold it against you, en nee, ben ook niet iemand die het daarna alsnog open gooit. Maar ja, guest moet dit zelf maar weten.

Verder wens ik iedereen nog een prettige voortzetting in deze (waarschijnlijk snel eindigende) discussie, ik ga weer aan het werk, damnzzz ben al te laat...............


Osu

LOCO (at work en daarom niet ingelogd maar leek me duidelijk :wink: )

mama
18-11-2004, 11:58
anoniem posten is net zo kinderachtig als mensen blocken op je msn lijst.
je durft gewoon niet "face to face" op iemand te reageren.
stelletje schijters

(slaat niet alleen op deze topic maar gasten in het algemeen)

Anonymous
18-11-2004, 12:12
Ik vind Hunter helemaal geen topreporter. Het is gewoon een jongen die lekker meelult op dit forum en daarin zijn mening uit, maar om hem nou gelijk topreporter te noemen omdat hij verslagen schrijft voor mixfight.nl gaat me een beetje ver.

Hunter heeft diverse malen kritiek geuit op de grondcapaciteiten van vechters van Team Schreiber. Het logische gevolg is dat mensen zich aan zijn uitlatingen ergeren. De een uit zijn frustraties anders dan de ander. Ik vind dat Bob op een beschaafde manier heeft laten blijken dat hij bepaalde zaken als onprettig ervaart. Het is mogelijk dat je het niet netjes vindt dant Bob op de man speelt door Hunter bijvoorbeeld lelijk te noemen. Ik zou zeggen: smaken verschillen.

Ik heb van deze column genoten op dezelfde manier waarop Theo van Gogh me altijd liet glimlachen bij een van zijn meersterlijke columns. Chapeau!


Eindelijk iemand met verstand!!!

bloody
18-11-2004, 12:14
heeft hunter al gereageerd ?

ievets
18-11-2004, 12:16
Guest,

Ik vind Bob Schreiber maar triest...
Deze maand koop ik geen Ringsports....misselijk ventje die Schreiber
die maar loopt te dreigen met z'n wangvledders


En wat ik vind, bvreng ik naar de politie!

ievets
18-11-2004, 12:20
Guest,

Thomas wrote:
Ik vind Hunter helemaal geen topreporter. Het is gewoon een jongen die lekker meelult op dit forum en daarin zijn mening uit, maar om hem nou gelijk topreporter te noemen omdat hij verslagen schrijft voor mixfight.nl gaat me een beetje ver.

Hunter heeft diverse malen kritiek geuit op de grondcapaciteiten van vechters van Team Schreiber. Het logische gevolg is dat mensen zich aan zijn uitlatingen ergeren. De een uit zijn frustraties anders dan de ander. Ik vind dat Bob op een beschaafde manier heeft laten blijken dat hij bepaalde zaken als onprettig ervaart. Het is mogelijk dat je het niet netjes vindt dant Bob op de man speelt door Hunter bijvoorbeeld lelijk te noemen. Ik zou zeggen: smaken verschillen.

Ik heb van deze column genoten op dezelfde manier waarop Theo van Gogh me altijd liet glimlachen bij een van zijn meersterlijke columns. Chapeau!



Eindelijk iemand met verstand!!!


Dat is ook zo! :D

Justinian
18-11-2004, 12:30
---Justinian

Ok, dit loopt een beetje uit de hand en dat is niet de bedoeling. Ik verwijder de posts van guest die een account hebben. Vanaf nu post je het dus onder je eigen account of je post niet.

---/Justinian

Iwan
18-11-2004, 12:37
---Justinian

Ok, dit loopt een beetje uit de hand en dat is niet de bedoeling. Ik verwijder de posts van guest die een account hebben. Vanaf nu post je het dus onder je eigen account of je post niet.

---/Justinian

Strakke aktie Roy!

Anonymous
18-11-2004, 12:45
Je bent veel te soepel voor die gasten Roy, je moet gewoon in het rood de naam van zogenaamd anonieme gasten hier posten zodat iedereen kan zien wie hier geniepig en / of gluiperig bezig is.

Als je geregistreerd bent moet je onder je eigen naam posten maar niemand anoniem aanvallen want dan ben je voor mij een lafaard.

En over de kolum van Bob wil ik zeggen, hij heeft ook het recht om te reageren op zijn manier, want het is hier toch het land van vrije meningsuiting. Hoe vaak ben ik of anderen hier op het forum al niet aangevallen door anonieme of zelfs geregisteerde members. So what, ga de confrontatie aan of praat het samen uit :thumbs:

Sjaak

Sjaak
18-11-2004, 12:46
Oeps wat een DOMBO zeg :roll:

Haha strakke aktie van mezelf, zit ik te klagen over anonieme posters, doe ik het zelf :roll: :oops:

Sjaak

Anonymous
18-11-2004, 12:50
tis idd onnodig om iets te posten als je niet ingelogd bent :lol: :roll:

mossad
18-11-2004, 12:55
En over de kolum van Bob wil ik zeggen, hij heeft ook het recht om te reageren op zijn manier, want het is hier toch het land van vrije meningsuiting. Hoe vaak ben ik of anderen hier op het forum al niet aangevallen door anonieme of zelfs geregisteerde members. So what, ga de confrontatie aan of praat het samen uit :thumbs:

Sjaak

Hij mag dat doen, maar mensen mogen dat ook afkeuren.

the white terror
18-11-2004, 13:14
Was eigenlijk niet meer van plan hierop te reageren, maar alla, ik kan het niet laten. Dus een paar dingetjes:

@ Guest (1 en 2) : Een heel mooi, goed onderbouwd betoog (NOT). En al helemaal tof van je dat je "het lef" hebt om je username te gebruiken. Ik ga er dan ook van uit dat je gewoon aan het stoken bent, en dat je waarschijnlijk geen deel uit maakt van team schreiber of sportschool schrijber (hoewel je dit waarschijnlijk graag you willen) want ik verwacht van die jongens toch wat meer eergevoel en RESPECT voor andere mensen, of in ieder geval respect voor jezelf door je eigen username te gebruiken.
Heb er zelf niet echt belang bij om de naam van deze guest open te gooien(weet ook niet wie het is), dus wat dat betreft hoeven de mods dat ook niet te doen. Het zou van lef (en mischien ook van respect voor het forum en de andere memberes????) getuigen als deze guest zelf bekend zou maken dat hij (of zij) het was, of als hij/zij het aan mij kwijt wil mag dat ook in een pm, i won't hold it against you, en nee, ben ook niet iemand die het daarna alsnog open gooit. Maar ja, guest moet dit zelf maar weten.

Verder wens ik iedereen nog een prettige voortzetting in deze (waarschijnlijk snel eindigende) discussie, ik ga weer aan het werk, damnzzz ben al te laat...............


Osu

LOCO (at work en daarom niet ingelogd maar leek me duidelijk :wink: )sorry dat ik niet ingelogd was ik ben namelijk niet laf maar geef gewoon mijn mening want daar is een topic voor TOCH :roll:

verder bedoel ik er niks mee hoor loco dus nee je hoeft niet bang te zijn nogmaals SORRY

SORRY

SORRY :(

Dennis
18-11-2004, 13:16
Oeps wat een DOMBO zeg :roll:

Haha strakke aktie van mezelf, zit ik te klagen over anonieme posters, doe ik het zelf :roll: :oops:

Sjaak

Aangezien je het stukje afsloot met "Sjaak" hadden we al een vermoeden :D

the white terror
18-11-2004, 13:21
loco sucks :twisted:

Hoorde ik daar een open sollicitatie naar een gele kaart?
Komt goed uit! We hebben nog vacatures! :maskills:

Oftewel: Dappere woorden..* Nog stoerder als je inlogt!
(Je zou zo door de mand vallen als ik je naam er bij zou zetten, he? ;) )

* Zeker als je loco een keer gezien hebt.. :shock:SORRY :(

sorry :(

sorry :(

the white terror
18-11-2004, 13:24
wat bedoel je hier eigenlijk mee

* Zeker als je loco een keer gezien hebt..

:wink:

Iwan
18-11-2004, 13:27
Loco is een mean mofo, dat bedoeld ie denk ik. Wat een borstomvang zeg!

Mickey
18-11-2004, 13:29
Tis al goed jong! ;)
En wat ik bedoel?

Hehehe..
Laten we het er op houden dat ik Loco een keer een heel vervelend menneke met alleen zn postuur ff de mond heb zien snoeren..
:mrgreen:

Verder is het een goedzak hoor ;)

mama
18-11-2004, 13:31
LOCO is gewoon een lekker ding
;)

Fr3ddy
18-11-2004, 13:31
Loco is een mean mofo, dat bedoeld ie denk ik. Wat een borstomvang zeg!

Hmmm dikke tieten!? :mrgreen:

Wheelie
18-11-2004, 13:36
Loco is een mean mofo, dat bedoeld ie denk ik. Wat een borstomvang zeg!

Hmmm dikke tieten!? :mrgreen:

dat zeker

the white terror
18-11-2004, 13:44
Tis al goed jong! ;)
En wat ik bedoel?

Hehehe..
Laten we het er op houden dat ik Loco een keer een heel vervelend menneke met alleen zn postuur ff de mond heb zien snoeren..
:mrgreen:

Verder is het een goedzak hoor ;)

zo dan is hij echt loco

ook dit bedoel ik natuurlijk goed :(

Iwan
18-11-2004, 14:01
White Terror heeft in ieder geval een goed gevoel voor humor, hahaha!

Fr3ddy
18-11-2004, 14:03
Loco is een mean mofo, dat bedoeld ie denk ik. Wat een borstomvang zeg!

Hmmm dikke tieten!? :mrgreen:

dat zeker
Wanneer zien we de eerste Loco-pics in de Dungeon?

the white terror
18-11-2004, 14:06
White Terror heeft in ieder geval een goed gevoel voor humor, hahaha!dus ik ben vergeven pffffffffff wat een opluchting :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Justinian
18-11-2004, 14:14
Mooi dan is dat ook weer opgehelderd. Nu weer ontopic aub.

Thomas
18-11-2004, 15:02
Ik ben blij dat de lucht weer geklaard is. :thumbs: Ik wou nog even reageren op het feit dat Hunter zou hebben gezegd dat Brian Maulany een dikke pens zou hebben. Ik herinner mij ook nog dat Hunter eens iets van dergelijke strekking heeft gepost. Ik vond dat toentertijd niet netjes en ik vind dat nog steeds niet. Aan de andere kant uit een ieder(waaronder ik zelf) wel eens kritiek op een vechter. Het kan wel eens voorkomen dat een dergelijke uitspraak ongenuanceerd is/ overkomt. Dit wil nog niet zeggen dat je hem/haar een slechte vechter vindt of wat dan ook. Internet is een medium waarbij je uit iemands post vaak niet kan opmaken of een opmerking cynisch dan wel serieus geplaatst is. Met andere woorden: een post is vaak op verschillende manieren te interpreteren. Ik weet dat Hunter helemaal geen verkeerde kerel is en altijd zijn mening goed onderbouwt. Hierbij wil ik Hunter dan ook uitnodigen om de discussie over allerhande zaken weer voort te zetten. :thumbs:

HenkvanderMast
18-11-2004, 15:23
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.

Het is heel vervelend als je voor lul gezet wordt in een blad maar hoeveel mensen die de ringsports lezen weten wie Hunter nu eigenlijk is(naam en gezicht)? Heel weinig denk ik. Bob heeft het ook over internet in het algemeen en niet over over mixfight.nl in het bijzonder.
Ik denk dat alleen de 'veteranen' van wijlen shoto.com weten over welke persoon we het hebben. Het gaat natuurlijk ook om het principe maar laten we van een mug geen olifant maken.

Vechters mogen best beledigd worden door mma-fans in het algemeen en de mma-fans mogen ook best beledigd worden door de vechters.

Tuurlijk betalen fans voor een deel de gages van de vechters maar fans krijgen daar ook wat voor terug natuurlijk. Bob waardeert zijn fans heel erg maar waarschijnlijk schaart hij Hunter in dit geval niet onder de noemer fan.


Theo Maassen

Het zijn alleen maar woorden
En schelden doet geen pijn
Doe is niet zo opgefokt
Zou veel relaxter zijn
Het uiten van je mening
Is het allerhoogste goed
Dat is juist iets wat haat ontlaad
En niet wat woede voedt
Laat iedereen nou zeggen
Wat-ie voelt en wat-ie denkt
Ook al wil dat dan soms zeggen
Dat je wordt gekrenkt

Sjaak
18-11-2004, 15:28
Oeps wat een DOMBO zeg :roll:

Haha strakke aktie van mezelf, zit ik te klagen over anonieme posters, doe ik het zelf :roll: :oops:

Sjaak

Aangezien je het stukje afsloot met "Sjaak" hadden we al een vermoeden :D

haha klopt ............................. maar je weet maar nooit of het niemand anders is :wink:

Sjaak
18-11-2004, 15:31
En over de kolum van Bob wil ik zeggen, hij heeft ook het recht om te reageren op zijn manier, want het is hier toch het land van vrije meningsuiting. Hoe vaak ben ik of anderen hier op het forum al niet aangevallen door anonieme of zelfs geregisteerde members. So what, ga de confrontatie aan of praat het samen uit :thumbs:

Sjaak

Hij mag dat doen, maar mensen mogen dat ook afkeuren.

Zeer correct :thumbs:

Iwan
18-11-2004, 15:32
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.


Had het helemaal niets mee te maken. Je moet de intentie van de woorden tot je door laten dringen.
Wat ik aangaf is dat Bob in ieder geval zeer netjes woorden met woorden bestreed, en er bv niet gelijk op los sloeg.
Soms moet je meer dan alleen de lettertjes lezen, maar ook de intentie tot je door laten dringen.

Sjaak
18-11-2004, 15:40
Je bent veel te soepel voor die gasten Roy, je moet gewoon in het rood de naam van zogenaamd anonieme gasten hier posten zodat iedereen kan zien wie hier geniepig en / of gluiperig bezig is.

Als je geregistreerd bent moet je onder je eigen naam posten maar niemand anoniem aanvallen want dan ben je voor mij een lafaard.

Sjaak

Roy, waarom overwegen jullie dit niet ?

Ronny
18-11-2004, 15:48
wat zijn jullie allemaal een stelletje domme eikels zeg!

Thomas
18-11-2004, 15:49
wat zijn jullie allemaal een stelletje domme eikels zeg!

Ik ben blij dat je weer een positieve bijdrage levert aan dit forum.

mama
18-11-2004, 15:53
je kan het hem niet kwalijk nemen. hij is net zijn nest uit.
;)

payap
18-11-2004, 15:55
Sjaak :

haha klopt ............................. maar je weet maar nooit of het niemand anders is

Damn! wou net al allemaal pro Ajax posts gaan plaatsen met jouw naam eronder Sjaak ! :mrgreen:

HenkvanderMast
18-11-2004, 16:01
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.


Had het helemaal niets mee te maken. Je moet de intentie van de woorden tot je door laten dringen.
Wat ik aangaf is dat Bob in ieder geval zeer netjes woorden met woorden bestreed, en er bv niet gelijk op los sloeg.
Soms moet je meer dan alleen de lettertjes lezen, maar ook de intentie tot je door laten dringen.

Ik begrijp je intentie wel hoor, maar als je als voorbeeld iemand noemt die zijn zin doordrijft door middel van twee messen en een pistool vind ik dat een beetje overdreven. Die normvervaging etc. was een reactie op andere posts, daar had jij het helemaal niet over.

Ik ben het voor de rest met je eens, Bob houdt zijn handen wel thuis in dit soort gevallen, daar is ie verstandig genoeg voor.
En dat weet jij ook, want je kent Bob wel een klein beetje denk ik.

De zogenoemde 'wangvledder' is ook overdrachtelijk bedoeld, voor mensen die Bob als onredelijke boeman beschouwen.

Sjaak
18-11-2004, 16:27
Sjaak :

haha klopt ............................. maar je weet maar nooit of het niemand anders is

Damn! wou net al allemaal pro Ajax posts gaan plaatsen met jouw naam eronder Sjaak ! :mrgreen:

Er zijn grenzen Payap :evil:

phranq
18-11-2004, 16:35
Sjaak :

haha klopt ............................. maar je weet maar nooit of het niemand anders is

Damn! wou net al allemaal pro Ajax posts gaan plaatsen met jouw naam eronder Sjaak ! :mrgreen:

:thumbs:

Anonymous
18-11-2004, 16:45
als hunter het grond niveau van die jongens bij bob laag vindt wil ik hem inderdaad uitnodigen om een keertje bij ons te trainen... dit soort jongens kunnen we goed gebruiken tijdens training........

Thomas
18-11-2004, 16:56
als hunter het grond niveau van die jongens bij bob laag vindt wil ik hem inderdaad uitnodigen om een keertje bij ons te trainen... dit soort jongens kunnen we goed gebruiken tijdens training........
Zo is dat Furdjel :)

Unforgiven
18-11-2004, 17:08
Hunter heeft toch al eens zo'n uitnodiging gehad en heeft die toch ook dankbaar aangenomen? Laat het dan zelf niet afweten maar zorg dan ook dat je wat met Hunter regelt.

Thomas
18-11-2004, 17:19
Hunter heeft toch al eens zo'n uitnodiging gehad en heeft die toch ook dankbaar aangenomen? Laat het dan zelf niet afweten maar zorg dan ook dat je wat met Hunter regelt.

Ik was niet degene die die afspraak heeft gemaakt als je daar misschien op doelt.

Unforgiven
18-11-2004, 18:10
Nee, ik doelde op de opmerking van Furdjel. Als er echt wat gedaan zou zijn met Hunter zijn positieve reactie op het voorstel wat Daan Kooiman destijds deed hadden we deze situatie nu misschien niet gehad.

Menno
18-11-2004, 18:30
Zeker wel een beetje jammer, die uitlatingen van Bob.
Het was in mijn ogen veel zin- en respectvoller geweest als Bob inhoudelijk was ingegaan op de kritiek die Hunter volgens hem heeft geuit.

Voor zover ik heb gelezen zijn de kritieken die Hunter geeft altijd genuanceerd. Ik zie dus ook geen enkele reden voor een reactie zoals Bob die gegeven heeft.

En Hunter, blijf nou gewoon posten man!

ICON
18-11-2004, 18:40
ja waarom niet. ieder heeft zo zn mening. jij had het over schrijber gym. dat mag. maar als je het daarover hebt kan je er van uitgaan dat daar op gereageerd wordt. en ja ieder doet dat op zn eigen manier :wink: ik kan me wel n beetje voor stellen dat als je zon groot vechter bent als bob en je hoort dat iemand op internet over je grondkwaliteiten discussieert dat je zoiets hebt van doe jij t me dan eerst maar eens na..
en ja hij verwoord dat dan op deze manier. misschien n beetje lullig , maar verder ook niet.
dus lekekr blijven posten hunter :thumbs:

ik kom trouwens uit nijmegen en heb nix met t schrijber kamp te maken :wink:

Anonymous
18-11-2004, 18:51
Leuk dat jullie dat 'bob zn eigen manier' noemen...dit is gewoon respectloos iemand de grond in stampen zonder wat uitleg... dus niet normaal.....
ik hoop dus echt dat Hunter ook een reactie plaatst in de volgende rings magazine.... want dit is gewoon bullshit...

Anonymous
18-11-2004, 18:58
Leuk dat jullie dat 'bob zn eigen manier' noemen...dit is gewoon respectloos iemand de grond in stampen zonder wat uitleg... dus niet normaal.....
ik hoop dus echt dat Hunter ook een reactie plaatst in de volgende rings magazine.... want dit is gewoon bullshit...


Wat een onzin. De jongens van Bob en daardoor Bob voelde zich aangevallen door Hunter en dus vallen ze terug aan. Als je commentaar op andere geeft dan vraag je erom commentaar terug te verwachten. Wat had je verwacht dat Bob je zou uitnodigen om een goed gesprek te gaan voeren? Natuurlijk niet. Het gaat nu niet alleen om Hunter maar het gaat om meerdere internet helden die nu gewoon effe wakker geschud worden. Iedereen denkt veilig te zijn door te lullen wat ie wil over internet, maar men vergeet dat het internet meer lezers heeft dan je denkt en misschien wel een groter bereik dan ringsports. In ieder geval kan ik de reactie van Bob begrijpen. En Hunter moet zich niet aanstellen en gewoon blijven posten. Waarom zat je nou hier, voor jezelf of om door iedereen aardig gevonden te worden?

Anonymous
18-11-2004, 19:43
Leuk dat jullie dat 'bob zn eigen manier' noemen...dit is gewoon respectloos iemand de grond in stampen zonder wat uitleg... dus niet normaal.....
ik hoop dus echt dat Hunter ook een reactie plaatst in de volgende rings magazine.... want dit is gewoon bullshit...


Wat een onzin. De jongens van Bob en daardoor Bob voelde zich aangevallen door Hunter en dus vallen ze terug aan. Als je commentaar op andere geeft dan vraag je erom commentaar terug te verwachten. Wat had je verwacht dat Bob je zou uitnodigen om een goed gesprek te gaan voeren? Natuurlijk niet. Het gaat nu niet alleen om Hunter maar het gaat om meerdere internet helden die nu gewoon effe wakker geschud worden. Iedereen denkt veilig te zijn door te lullen wat ie wil over internet, maar men vergeet dat het internet meer lezers heeft dan je denkt en misschien wel een groter bereik dan ringsports. In ieder geval kan ik de reactie van Bob begrijpen. En Hunter moet zich niet aanstellen en gewoon blijven posten. Waarom zat je nou hier, voor jezelf of om door iedereen aardig gevonden te worden?

dat bob en zn jongens zich aangevallen voelen ok..... maar dat doe je niet zo....nu wordt hunter de grond ingestampt zonder argumenten...dus veelste makkelijk...... als je iemand wilt aanpakken doe dat dan met argumenten maar niet op zo'n simpele kinderachtige manier..... die woorden die gebruikt zijn zijn totaal niet relevant en puur om iemand de grond in te stampen.....

Anonymous
18-11-2004, 20:05
Ieder mens is anders, iedereeen reageert anders. Die column van Bob moeten jullie gewoon als leermateriaal zien. Niet zomaar vanalles achter internet lopen lullen

Anonymous
18-11-2004, 20:26
Ieder mens is anders, iedereeen reageert anders. Die column van Bob moeten jullie gewoon als leermateriaal zien. Niet zomaar vanalles achter internet lopen lullen

bullshit..... dit is gewoon iemand denigreren.....

Thomas
18-11-2004, 21:13
Leuk dat jullie dat 'bob zn eigen manier' noemen...dit is gewoon respectloos iemand de grond in stampen zonder wat uitleg... dus niet normaal.....
ik hoop dus echt dat Hunter ook een reactie plaatst in de volgende rings magazine.... want dit is gewoon bullshit...


Wat een onzin. De jongens van Bob en daardoor Bob voelde zich aangevallen door Hunter en dus vallen ze terug aan. Als je commentaar op andere geeft dan vraag je erom commentaar terug te verwachten. Wat had je verwacht dat Bob je zou uitnodigen om een goed gesprek te gaan voeren? Natuurlijk niet. Het gaat nu niet alleen om Hunter maar het gaat om meerdere internet helden die nu gewoon effe wakker geschud worden. Iedereen denkt veilig te zijn door te lullen wat ie wil over internet, maar men vergeet dat het internet meer lezers heeft dan je denkt en misschien wel een groter bereik dan ringsports. In ieder geval kan ik de reactie van Bob begrijpen. En Hunter moet zich niet aanstellen en gewoon blijven posten. Waarom zat je nou hier, voor jezelf of om door iedereen aardig gevonden te worden?


Iedereen is toch ook veilig door te lullen wat ie wil over internet? Of de verschillende fora nou wel of niet veel lezers hebben, het lijkt mij duidelijk dat een ieder zijn mening hier mag posten. Dat is mijns inziens het hele principe van een forum en dat dient door een ieder gerespecteerd te worden. Dat er kritiek op iemand komt omdat hij iets post waar een ander het niet mee eens is, is tot daaraantoe. Ik krijg echter een rotgevoel als ik lees dat we ons niet veilig moeten wanen op dit forum omdat er zoveel mensen meelezen. :? Laat ik het zo zeggen: het komt op me over als een indirecte bedreiging en dat vind ik niet prettig.

Anonymous
18-11-2004, 21:18
DAtzelfde geldt voor dat stuk in ringsports. Hij wordt verbaal aangepakt. Dus als je je veilig voelt door iets te plaatsen op internet moet je ook niet janken als iemand je via een blad aanspreekt

Thomas
18-11-2004, 21:23
DAtzelfde geldt voor dat stuk in ringsports. Hij wordt verbaal aangepakt. Dus als je je veilig voelt door iets te plaatsen op internet moet je ook niet janken als iemand je via een blad aanspreekt

OK. Als het maar bij verbale communicatie blijft. :thumbs:

Anonymous
18-11-2004, 21:29
dat staat er toch ook. Ik snap de hele discussie ook niet. Als je je mening openbaar maakt op een forum op internet heb je altijd mensen die je daardoor wel of daardoor niet mogen. Wil je door iedereen dus aardig gevonden worden moet je inderdaad zoals Hunter nu gaat doen, niet meer posten

the white terror
18-11-2004, 21:44
Leuk dat jullie dat 'bob zn eigen manier' noemen...dit is gewoon respectloos iemand de grond in stampen zonder wat uitleg... dus niet normaal.....
ik hoop dus echt dat Hunter ook een reactie plaatst in de volgende rings magazine.... want dit is gewoon bullshit...

ja man de colum van hunterrrrrrrrrr cool vet gaaf mischien word het wat :thumbs:

Thomas
18-11-2004, 21:44
dat staat er toch ook. Ik snap de hele discussie ook niet. Als je je mening openbaar maakt op een forum op internet heb je altijd mensen die je daardoor wel of daardoor niet mogen. Wil je door iedereen dus aardig gevonden worden moet je inderdaad zoals Hunter nu gaat doen, niet meer posten

Daar zit inderdaad wat in. Ik denk alleen niet dat Hunter door iedereen aardig gevonden wil worden, maar dat hij geschrokken is van de impact die zijn mening heeft gehad, aangezien hij geen Team Schrijberhater is.

}|^-_-^|{
18-11-2004, 22:00
dat staat er toch ook. Ik snap de hele discussie ook niet. Als je je mening openbaar maakt op een forum op internet heb je altijd mensen die je daardoor wel of daardoor niet mogen. Wil je door iedereen dus aardig gevonden worden moet je inderdaad zoals Hunter nu gaat doen, niet meer posten

Daar zit inderdaad wat in. Ik denk alleen niet dat Hunter door iedereen aardig gevonden wil worden, maar dat hij geschrokken is van de impact die zijn mening heeft gehad, aangezien hij geen Team Schrijberhater blijkt te zijn.

je hebt gelijk

Thomas
18-11-2004, 22:04
er waren net nog 4 pagina;s en opeens waren dit er 3 :|

the white terror
18-11-2004, 22:11
er waren net nog 4 pagina;s en opeens waren dit er 3 :|wow jij bent slim :lol:

Thomas
18-11-2004, 22:12
er waren net nog 4 pagina;s en opeens waren dit er 3 :|wow jij bent slim :lol:

nou zeg :cry: Ik ben doodserieus :evil:

the white terror
18-11-2004, 22:19
er waren net nog 4 pagina;s en opeens waren dit er 3 :|wow jij bent slim :lol:

nou zeg :cry: Ik ben doodserieus :evil:dan is het goed alleen serieuse zaken worden hier behandeld :lol:

Thomas
18-11-2004, 22:26
er waren net nog 4 pagina;s en opeens waren dit er 3 :|wow jij bent slim :lol:

nou zeg :cry: Ik ben doodserieus :evil:dan is het goed alleen serieuse zaken worden hier behandeld :lol:

whahahaha :lol:

Justinian
18-11-2004, 22:28
---Justinian

Aub geen gespam op mma, anders zal ik de betreffende posts verplaatsen naar het spam forum.

---/Justinian

mac
18-11-2004, 22:32
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.

Het is heel vervelend als je voor lul gezet wordt in een blad maar hoeveel mensen die de ringsports lezen weten wie Hunter nu eigenlijk is(naam en gezicht)? Heel weinig denk ik. Bob heeft het ook over internet in het algemeen en niet over over mixfight.nl in het bijzonder.
Ik denk dat alleen de 'veteranen' van wijlen shoto.com weten over welke persoon we het hebben. Het gaat natuurlijk ook om het principe maar laten we van een mug geen olifant maken.

Vechters mogen best beledigd worden door mma-fans in het algemeen en de mma-fans mogen ook best beledigd worden door de vechters.

Tuurlijk betalen fans voor een deel de gages van de vechters maar fans krijgen daar ook wat voor terug natuurlijk. Bob waardeert zijn fans heel erg maar waarschijnlijk schaart hij Hunter in dit geval niet onder de noemer fan.


Theo Maassen

Het zijn alleen maar woorden
En schelden doet geen pijn
Doe is niet zo opgefokt
Zou veel relaxter zijn
Het uiten van je mening
Is het allerhoogste goed
Dat is juist iets wat haat ontlaad
En niet wat woede voedt
Laat iedereen nou zeggen
Wat-ie voelt en wat-ie denkt
Ook al wil dat dan soms zeggen
Dat je wordt gekrenkt

De spijker op z'n kop, ouwe bokkum

the white terror
18-11-2004, 22:33
---Justinian

Aub geen gespam op mma, anders zal ik de betreffende posts verplaatsen naar het spam forum.

---/Justinianis er ook een spam forum dan kun je me daar toegang voor verlenen en gelijk voor de dungeon en multimedia of is dat teveel gevraagd :D

---Justinian

Zie deze link :wink:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewforum.php?f=4

---/Justinian

mac
18-11-2004, 22:36
als hunter het grond niveau van die jongens bij bob laag vindt wil ik hem inderdaad uitnodigen om een keertje bij ons te trainen... dit soort jongens kunnen we goed gebruiken tijdens training........
Zo is dat Furdjel :)

Furdjel, ouwe tijger van team schreiber.
Vraag dan even aan die fotograaf die jullie altijd mee hebben of hij wat foto's maakt en die hier wil posten.
Lijkt me geweldig.

bquiroga
18-11-2004, 22:48
Als ik voor de spiegel zou staan (in mijn geval zonder "dat nekkie en die oortjes") en me de vraag zou stellen: "Wat heb ik tot nu toe eigenlijk bereikt als "sport"jongen in mijn leven?" Welnu, als ik deze vraag zou kunnen beantwoorden met o.m. 3e dan judo en blauwe band van Rickson Gracie (met complimenten van Rickson als ik me niet vergis), dan zou ik behoorlijk trots op mezelf zijn en weten dat ik wel het een en ander weet van "grondwerk".

Jammer dat dit niet door Bob erkend is, want mijns inziens kun je van een derde dan judoka toch echt wel wat techniek leren hoor. En was het niet zo dat Edwin Gertenbach de jongens van Bob ooit in het grondwerk onderwees? (dit is eigenlijk geen rhetorische vraag, omdat ik het niet zeker weet :oops: )

just my 2 cents..

mac
18-11-2004, 22:49
ja waarom niet. ieder heeft zo zn mening. jij had het over schrijber gym. dat mag. maar als je het daarover hebt kan je er van uitgaan dat daar op gereageerd wordt. en ja ieder doet dat op zn eigen manier :wink: ik kan me wel n beetje voor stellen dat als je zon groot vechter bent als bob en je hoort dat iemand op internet over je grondkwaliteiten discussieert dat je zoiets hebt van doe jij t me dan eerst maar eens na..
en ja hij verwoord dat dan op deze manier. misschien n beetje lullig , maar verder ook niet.
dus lekekr blijven posten hunter :thumbs:

ik kom trouwens uit nijmegen en heb nix met t schrijber kamp te maken :wink:

Ik kom uit utrecht en heb verder ook niks met schreiber van doen.

Wel volg ik al 25 jaar de vechtsport in Nederland en als er 1 man is binnen dit wereldje die altijd recht voor zijn mening uitkomt, ook nog eens op zijn geheel eigen wijze die we toch al jaren van hem gewend zijn dan is het bob schreiber wel.

De man was/is 1 van de beste vechters die we ooit in Nederland hebben gehad.
Alleen daarmee al heeft hij bij mij, en blijkbaar vele anderen, het krediet opgebouwd om zijn mening, op zijn manier, ongezouten in zijn column te zetten.
Hij heeft in deze column nog nooit een blad voor de mond genomen of dingen genuanceerd ter sprake gebracht en ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij dit ook nooit gaat doen.

Hunter, stel je dus niet aan en ga een bak koffie halen in Beverwijk.
Ik weet zeker dat je van harte welkom bent.

osu

the white terror
18-11-2004, 23:32
---Justinian

Aub geen gespam op mma, anders zal ik de betreffende posts verplaatsen naar het spam forum.

---/Justinianis er ook een spam forum dan kun je me daar toegang voor verlenen en gelijk voor de dungeon en multimedia of is dat teveel gevraagd :D

---Justinian

Zie deze link :wink:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewforum.php?f=4

---/Justinianthanks justinian :thumbs: :D

LOCO
18-11-2004, 23:58
@ the white terror:
Kan het waarderen (en vind het van lef getuigen) dat je alsnog bekend heb gemaakt dat jij de guest was (of mischien had je het niet eerder gezien, is mij om het even ;) ) Bij deze wat mij betreft "het gezeik en gevit op elkaar" vergeven en vergeten (hoewel ik nog steeds geen ide heb waarom je nou eigenlijk vond dat ik suck ;) ) :thumbs:

p.s.

verder bedoel ik er niks mee hoor loco dus nee je hoeft niet bang te zijn nogmaals SORRY

Kan me niet herinneren dat ik ergens gezegd heb dat ik ergens bang voor was? ;)

En verder met Iwan eens, je hebt wel een goed (en sick) gevoel voor humor.........

bij deze verder wat mij betreft case closed......

Osu

LOCO

Anonymous
19-11-2004, 00:03
Nee, ik doelde op de opmerking van Furdjel. Als er echt wat gedaan zou zijn met Hunter zijn positieve reactie op het voorstel wat Daan Kooiman destijds deed hadden we deze situatie nu misschien niet gehad.

hij was toen niet gekomen dus vandaar dat ik hem opnieuw uitnodig :D

the white terror
19-11-2004, 01:13
@ the white terror:
Kan het waarderen (en vind het van lef getuigen) dat je alsnog bekend heb gemaakt dat jij de guest was (of mischien had je het niet eerder gezien, is mij om het even ;) ) Bij deze wat mij betreft "het gezeik en gevit op elkaar" vergeven en vergeten (hoewel ik nog steeds geen ide heb waarom je nou eigenlijk vond dat ik suck ;) ) :thumbs:

p.s.

verder bedoel ik er niks mee hoor loco dus nee je hoeft niet bang te zijn nogmaals SORRY

Kan me niet herinneren dat ik ergens gezegd heb dat ik ergens bang voor was? ;)

En verder met Iwan eens, je hebt wel een goed (en sick) gevoel voor humor.........

bij deze verder wat mij betreft case closed......

Osu

LOCOik ben blij dat het erop zit :wink:

Iwan
19-11-2004, 09:02
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.


Had het helemaal niets mee te maken. Je moet de intentie van de woorden tot je door laten dringen.
Wat ik aangaf is dat Bob in ieder geval zeer netjes woorden met woorden bestreed, en er bv niet gelijk op los sloeg.
Soms moet je meer dan alleen de lettertjes lezen, maar ook de intentie tot je door laten dringen.

Ik begrijp je intentie wel hoor, maar als je als voorbeeld iemand noemt die zijn zin doordrijft door middel van twee messen en een pistool vind ik dat een beetje overdreven. Die normvervaging etc. was een reactie op andere posts, daar had jij het helemaal niet over.

Ik ben het voor de rest met je eens, Bob houdt zijn handen wel thuis in dit soort gevallen, daar is ie verstandig genoeg voor.
En dat weet jij ook, want je kent Bob wel een klein beetje denk ik.

De zogenoemde 'wangvledder' is ook overdrachtelijk bedoeld, voor mensen die Bob als onredelijke boeman beschouwen.

Ik ken Bob zeker, en ik kan het goed met hem vinden. Hij heeft me al een aantal keren goed geholpen met mijn vechters en op gala's maken we altijd een gezellig praatje met de mannen!

MixfighterNotShaken
19-11-2004, 10:26
Maak van je hart geen moordkuil, dat doet Bob ook niet...die gooit er gewoon alles uit wat hem dwars zit...en dat lucht lekker op.

Anonymous
19-11-2004, 10:41
Ik vind het een beetje overdreven om Mohammed Bouyeri hier aan zijn haren bij te slepen of om over normvervaging en intolerantie in de samenleving te beginnen.


Had het helemaal niets mee te maken. Je moet de intentie van de woorden tot je door laten dringen.
Wat ik aangaf is dat Bob in ieder geval zeer netjes woorden met woorden bestreed, en er bv niet gelijk op los sloeg.
Soms moet je meer dan alleen de lettertjes lezen, maar ook de intentie tot je door laten dringen.

Ik begrijp je intentie wel hoor, maar als je als voorbeeld iemand noemt die zijn zin doordrijft door middel van twee messen en een pistool vind ik dat een beetje overdreven. Die normvervaging etc. was een reactie op andere posts, daar had jij het helemaal niet over.

Ik ben het voor de rest met je eens, Bob houdt zijn handen wel thuis in dit soort gevallen, daar is ie verstandig genoeg voor.
En dat weet jij ook, want je kent Bob wel een klein beetje denk ik.

De zogenoemde 'wangvledder' is ook overdrachtelijk bedoeld, voor mensen die Bob als onredelijke boeman beschouwen.

Ik ken Bob zeker, en ik kan het goed met hem vinden. Hij heeft me al een aantal keren goed geholpen met mijn vechters en op gala's maken we altijd een gezellig praatje met de mannen!

Dat goed met Bob vinden is ook wel eens anders geweest, of niet soms Iwan?

Was jij niet de eerste die van Bob een veeg kreeg in zijn column!!!
Jawel, en toen was je ook niet zo blij, vandaar je geslijm met hem nu!!!

Iwan
19-11-2004, 10:49
En jij kunt me reet kussen hahaha!
Je moet eerst je Aap-Noot_Mies eens leren want Bob had het in zijn column over de aanhang van VC de Groot. Lezen is moeilijk he.
En Bob en ik hebben ook wel eens een stevig gesprek gehad, en toen was hij voor alle rede vatbaar, dus je moet niet zo zeiken luchtbel.
Een echte vent zou iig z'n eigen naam erbij posten.
IP check?

Iwan
19-11-2004, 10:52
Wacht nog steeds op je naam dappere vent...

Iwan
19-11-2004, 10:53
Kan iemand mij van de MODS ff PM'en wie dit is?
Heb reuze zin om kennis te maken de persoon die dit gepost heeft. :mrgreen:

Justinian
19-11-2004, 10:56
Bovenstaande guest heeft voor zover ik kan zien geen account bij ons. Ik ben het overigens met Iwan eens, als je zo stoer bent om een dergelijke post te maken dan is het wel zo netjes om je naam erbij te zetten. Ik word zo moe van dit gezeik, het lijkt hier wel een theekransje waarin de laatste roddels worden besproken en mensen zwart worden gemaakt. Triest!

Voor het geval je nu als reactie zou plaatsen, ja maar wie ben jij dan? De meeste mensen kennen me hier wel (van naam), maar mocht je er behoefte aan hebben, ik ben Roy van der Wal.

Iwan
19-11-2004, 11:00
Roy=correct.
Het guest gebeuren word steeds irritanter.
Als je wilt strijden, doe het dan iig met open vizier.

yas
19-11-2004, 12:40
jesus..als er iemand respect heeft dan is hunter het wel. een hele vriendelijke en beschaafde jongen die echt wel tegen kritiek kan, maar op een fatsoenlijke manier, precies zoals hij zelf ook zou doen. Pff, vind dit echt te gek voor woorden. zoals eerder vermeld was, hunter is een sporter die veel bereikt heeft(3e dan judo/blauwe band bjj rickson) en bovendien ook een goede leraar is!! Jammer dat iemand hem op zo'n laffe manier naar 'beneden' haalt (iets wat hunter nooit zal doen). very sad.

yas
19-11-2004, 13:21
het gaat toch niet om iemands uiterlijk...
maar goed, ik kan wel ff een poll starten in het kippenhok over wie het lekkerst is. keuze is tussen bob s. of hunter. (uitslag kan al bekend worden gemaakt:hunter wint dit met 100%)

wil hiermee alleen maar zeggen dat die column dus nergens over gaat.

Iwan
19-11-2004, 13:23
jesus..als er iemand respect heeft dan is hunter het wel. een hele vriendelijke en beschaafde jongen die echt wel tegen kritiek kan, maar op een fatsoenlijke manier, precies zoals hij zelf ook zou doen. Pff, vind dit echt te gek voor woorden. zoals eerder vermeld was, hunter is een sporter die veel bereikt heeft(3e dan judo/blauwe band bjj rickson) en bovendien ook een goede leraar is!! Jammer dat iemand hem op zo'n laffe manier naar 'beneden' haalt (iets wat hunter nooit zal doen). very sad.

Weet je wat het is, de een is een begaafd spreker, en de ander is een begaafd knokker. Zelden of nooit zijn mensen het beide. (misschien is Bas Rutten de grote uitzondering?)
En van de begaafd spreker hoef je niet altijd verwachten dat ie lekker kan knokken. En van een begaafd knokker hoef je niet altijd te verwachten dat ie lekker kan praten.

Maar dat wil natuurlijk nooit zeggen dat ze het niet proberen.

Anonymous
19-11-2004, 14:08
Volgens mij is Hunter ook nog derde van Europa geweest op het gebied van Braziliaans Jiu Jitsu. Maar goed van een lichtgewicht maak je niet zomaar een topvechter en van een friese knol maak je nooit een renpaard. Het is appels met peren vergelijken. Wellicht had dhr. Schreiber een slechte dag. Tevens zou hij Hunter kunnen uitnodigen om aant geven wat er dan makeert aan de grondtechnieken bij Team Schreiber. Zo heeft hij er ook nog wat aan. Dit kost alleen maar negatieve energie. Dit terwijl de energiemarkt net vrij is gegeven. Zonde.

Fasada
19-11-2004, 14:39
Vind het een zielige actie van Bob sorry hoor..

Iemand zo belachelijk maken kan echt niet...

Ga dan persoonlijk naar hem toe... hij wou graag met jullie mee trainen om te kijken of je grondwerk echt goed was of niet..

Krijgt hij zo'n reactie, 1 woord triest...

Hij gaf onderbouwend advies wat was gebaseert op de prestatie op een evenement van 1 van vechters van Schreiber gym.

Bewijs naar hem toe dat jullie grondwerk wel goed is, dat is beter dan iemand lelijk te bestempelen.

Anonymous
19-11-2004, 15:07
Bovenstaande guest heeft voor zover ik kan zien geen account bij ons. Ik ben het overigens met Iwan eens, als je zo stoer bent om een dergelijke post te maken dan is het wel zo netjes om je naam erbij te zetten. Ik word zo moe van dit gezeik, het lijkt hier wel een theekransje waarin de laatste roddels worden besproken en mensen zwart worden gemaakt. Triest!

Voor het geval je nu als reactie zou plaatsen, ja maar wie ben jij dan? De meeste mensen kennen me hier wel (van naam), maar mocht je er behoefte aan hebben, ik ben Roy van der Wal.

it wasn't me.... guest @ work...
maar idd jammer dat het nu een persoonlijk sfeertje krijgt deze discussie...... maar ontopic.... ben het niet eens met deze column... maar heb mezelf al een paar keer gequote hierzo met mijn mening... ik vind dit jammer dat het zo gebeurt...

someone
19-11-2004, 15:40
ik ben het absoluut NIET eens met deze column, heb wel eens met Bob en ook met Irma gepraat en kon het altijd heel erg goed vinden met ze, maar dit gaat mij te ver! Snap ook niet dat ringsports dit heeft geplaatst!

Hunter je bent een topper voor Mixfight.nl kom op jongen laat je niet kisten!!!!!

MixfighterNotShaken
19-11-2004, 16:06
Bob had ook nog n omerking over 2h2h over n rare dame in de hoek bij Geffries toen die tegen Irma moest vechten wie bedoelt hij

Thomas
19-11-2004, 16:10
Bob had ook nog n omerking over 2h2h over n rare dame in de hoek bij Geffries toen die tegen Irma moest vechten wie bedoelt hij

Marloes Coenen

Anonymous
19-11-2004, 17:16
jesus christus wat een soap zeg.

ievets
19-11-2004, 20:18
mac

Hunter, stel je dus niet aan en ga een bak koffie halen in Beverwijk.
Ik weet zeker dat je van harte welkom bent.
osu

En de koffie is tot 31 december>> Gratis!!!! :wink:

ievets
19-11-2004, 20:21
Furdjel, ouwe tijger van team schreiber.
Vraag dan even aan die fotograaf die jullie altijd mee hebben of hij wat foto's maakt en die hier wil posten.
Lijkt me geweldig.


Je kan het hem ook zelgf vragen:

ievets
19-11-2004, 20:22
mail adres staat op www.prifo.nl
En dan prifo beverwijk!

the white terror
20-11-2004, 13:12
mail adres staat op www.prifo.nl
En dan prifo beverwijk!

ievets is volgens mij een hele goede vriend van prifo :lol:

harryg
20-11-2004, 14:39
Hunterrr moet zich hierdoor niet uit het veld laten slaan.

Ik vind Hunterrr een toffe gozer met veel respect voor anderen. Ik hoop dat hij weer snel komt posten.

kyokushin
20-11-2004, 14:44
Hunterrr moet zich hierdoor niet uit het veld laten slaan.

Ik vind Hunterrr een toffe gozer met veel respect voor anderen. Ik hoop dat hij weer snel komt posten.

helemaal mee eens

ievets
20-11-2004, 15:52
the white terror,


ievets is volgens mij een hele goede vriend van prifo


Ik heb geen vrienden!!!
Sorry sorry sorry! :mrgreen:

chriscross
20-11-2004, 16:58
gelukkig heb ik op tijd het Ringsblad opgezegd.. dan hoef ik
blijkbaar ook niet dat soort vreemde teksten te lezen over Bob die
iemand zwart maakt in een blad. Als ik zoiets wil lezen dan koop ik
wel de prive of de story ofzo! :evil:

Ik vind Hunter echt wel een toffe peer. Hij is juist zeer gedreven in zijn sport!
Zijn hele leven is hij al aktief geweest met vechtsport. En heeft
al zoveel tournooien/wedstrijden gedaan dat hij echt wel respect verdient.
Ook heeft Hunter heel wat bijgedragen in dit forum en het vorige.
Ik vind niet dat dit zomaar vergeten kan worden.. uiteindelijk vind iedereen het leuk om foto's of videoclips en reportages te bekijken van
wedstrijden toch? Daar is dit forum ook voornamelijk voor bedoeld!?
De energie en de hoeveelheid werk om juist dit soort rapportages te maken verdiend meer dan respect!. :thumbs:

Anonymous
20-11-2004, 17:16
nghfgfhdffg

Anonymous
20-11-2004, 17:21
OOps foutje 8)
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus... :oops:

Justinian
20-11-2004, 17:37
In het begin maakte hij inderdaad overtredingen, maar daar heb ik de laatste paar jaar niks van gezien. Misschien heb ik iets gemist?

stefan
20-11-2004, 20:25
wat is iedereen hier diplomatiek zeg, ik weet zeker dat iedereen toch wel ff heb zitten lachen bij het lezen

Thomas
20-11-2004, 21:07
wat is iedereen hier diplomatiek zeg, ik dat iedereen toch wel ff heb zitten lachen bij het lezen

Ik kon een glimlach idd niet onderdrukken :lol:

redjuh
20-11-2004, 21:12
Vind het een zielige actie van Bob sorry hoor..

Iemand zo belachelijk maken kan echt niet...

Ga dan persoonlijk naar hem toe... hij wou graag met jullie mee trainen om te kijken of je grondwerk echt goed was of niet..

Krijgt hij zo'n reactie, 1 woord triest...

Hij gaf onderbouwend advies wat was gebaseert op de prestatie op een evenement van 1 van vechters van Schreiber gym.

Bewijs naar hem toe dat jullie grondwerk wel goed is, dat is beter dan iemand lelijk te bestempelen.

helemaal mee eens en ook met yas trouwens!

ievets
21-11-2004, 12:37
chriscross,


gelukkig heb ik op tijd het Ringsblad opgezegd.. dan hoef ik
blijkbaar ook niet dat soort vreemde teksten te lezen over Bob die
iemand zwart maakt in een blad. Als ik zoiets wil lezen dan koop ik
wel de prive of de story ofzo


Heb je voor niks je abonnement opgezegd. Want het nieuws heeft je alsnog bereikt!
Jij bent dubbel genaaid!! Geen Rings, maar de "in jouw ogen" foute info bereikt je alsnog! :shock: :wink:

ICON
21-11-2004, 14:15
chriscross,


gelukkig heb ik op tijd het Ringsblad opgezegd.. dan hoef ik
blijkbaar ook niet dat soort vreemde teksten te lezen over Bob die
iemand zwart maakt in een blad. Als ik zoiets wil lezen dan koop ik
wel de prive of de story ofzo


Heb je voor niks je abonnement opgezegd. Want het nieuws heeft je alsnog bereikt!
Jij bent dubbel genaaid!! Geen Rings, maar de "in jouw ogen" foute info bereikt je alsnog! :shock: :wink:

ja maar nou hoeft hij er nioet voor te betalen.... :wink:

the white terror
22-11-2004, 21:44
wat is iedereen hier diplomatiek zeg, ik dat iedereen toch wel ff heb zitten lachen bij het lezen

Ik kon een glimlach idd niet onderdrukken :lol:wat ben jij een rotjongen :maskills:

the white terror
22-11-2004, 21:46
OOps foutje 8)
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus... :oops:

door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden :lol:

redjuh
22-11-2004, 21:58
OOps foutje 8)
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus... :oops:

door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden :lol:

en niet te vergeten zijn partij tegen matsui

the white terror
22-11-2004, 22:09
OOps foutje 8)
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus... :oops:

door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden :lol:

en niet te vergeten zijn partij tegen matsui

die dvd heb ik bijna stuk gedraaid echt top jammer dat je toen nog niet mocht trappen op de grond anders had matsui echte problemen

ievets
22-11-2004, 23:27
the white terror,

Anonymous wrote:
OOps foutje
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus...


door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden


Ik ook!!!! :twisted:

the white terror
23-11-2004, 00:03
the white terror,

Anonymous wrote:
OOps foutje
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus...


door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden


Ik ook!!!! :twisted:ievets the man :thumbs:

ievets
23-11-2004, 10:46
the white terror,

Anonymous wrote:
OOps foutje
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus...


door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden


Ik ook!!!! :twisted:ievets the man :thumbs:Dat is ook zo!! kooiboy :wink:

mac
23-11-2004, 22:29
mail adres staat op www.prifo.nl
En dan prifo beverwijk!

ievets is volgens mij een hele goede vriend van prifo :lol:

Volgens mij heeft die prifo alleen maar vrienden.
Zeker een vet coole peer!

mac
23-11-2004, 22:31
wat is iedereen hier diplomatiek zeg, ik dat iedereen toch wel ff heb zitten lachen bij het lezen

Ik kon een glimlach idd niet onderdrukken :lol:

Ik hep dubbel gelegen

mac
23-11-2004, 22:33
OOps foutje 8)
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus... :oops:

door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden :lol:

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal

mac
23-11-2004, 22:34
the white terror,

Anonymous wrote:
OOps foutje
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus...


door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden


Ik ook!!!! :twisted:

Ik ook.
Zijn we stiekum niet allemaal een beetje fan van Bob???

ievets
23-11-2004, 22:48
the white terror,

Anonymous wrote:
OOps foutje
Ik weet niet waarom jullie dit zo verwonderd dat Bob Schrijber dit gedaan heeft. Ik bedoel zoiets moet je toch van hem verwachten. Kom op zeg. Ik ben iemand die fighting fan is van het eerste uur en ik heb al de wedstrijden van Bob gezien, ik heb respect voor hem maar soms komt ie wat onsportief uit de hoek(kopstoten). Voorbeelden: in een match tegen Sem shilt deelde hij 2 kopstoten uit waarvan 1 raak was. Ook in zijn beginfase heeft hij wat stootjes uitgedeeld. Dus...


door die opstootjes ben ik een fan van hem geworden


Ik ook!!!! :twisted:

Ik ook.
Zijn we stiekum niet allemaal een beetje fan van Bob???EEN BEETJE???? :shock:

Niet een beetje!!
Ik ben maximaal fan van Bob en voor "the white terror" kan ik dat denk ik ook wel melden!! :twak:

ievets
23-11-2004, 22:51
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

mac
24-11-2004, 09:31
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.

the white terror
25-11-2004, 00:54
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.

grrrrr ik spreek je nog wel mac :twisted: :twak: :twisted:

Thomas
25-11-2004, 10:13
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.


grrrrr ik spreek je nog wel mac :twisted: :twak: :twisted:

:lol:

the white terror
27-11-2004, 13:00
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.


grrrrr ik spreek je nog wel mac :twisted: :twak: :twisted:

:lol:vind je dit grappig thomas :shock:

Thomas
27-11-2004, 13:47
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.


grrrrr ik spreek je nog wel mac :twisted: :twak: :twisted:

:lol:vind je dit grappig thomas :shock:

ik heb niks gezegd :oops:

ievets
27-11-2004, 14:59
mac,

Er staat KOPstootjes, blinde garnaal


En hij bedoelde kleine opstootjes!! Denk ik!!! Een beetje logisch nadenken!!!
Zoiets is toch een opstootje?? :|

Een KOPstootje van Bob is niet hetzelfde als een OPstootje volgens mij.
Een KOPstootje met dat ongeschoren porum kan best wel schade aanrichten.
White Terror kan op dat glase kinnetje van hem niet eens een OPstootje verdragen.


grrrrr ik spreek je nog wel mac :twisted: :twak: :twisted:

:lol:vind je dit grappig thomas :shock:

ik heb niks gezegd :oops:Ik wel!! :lol:

Ronald
27-11-2004, 15:21
Ontopic a.u.b.