PDA

View Full Version : Stel je voor...



Nicky
20-11-2004, 22:25
...Dat we deze line up hadden in de ArenA... Dan was ik al tevreden

http://www.fightingmaster.com/legends/kaman/gallery/posterfarewellfight.jpg

Thomas
20-11-2004, 22:31
sander mckiljan - barrington patterson
ricardo fyeet - sander thonhauser => werd Alistair - Fyeet d8 ik
Orlando Wiet - Perry Ubeda
Can Sahinbas - Van gammeren
Ronnie RIvano - Ron Post
Gilbert Yvel - ......(kan ik niet lezen)
Bob Schreiber - Jerrel Venetiaan
Ivan Hippolyte - Ryan Simson
Rodney Faverus - Dennis Strijbis
Lloyd van Dams - ........
Errol Paris - ........

Nicky
20-11-2004, 22:36
Van Dams Vs Rene Rooze

Errol Parris Vs Remy Bonjasky

Thomas
20-11-2004, 22:45
IK vind dit idd een geile line-up :thumbs:

redjuh
20-11-2004, 23:00
tja hiervoor zou ik wel komen ja

Anonymous
21-11-2004, 00:12
Gilbert Yvel vs Rachide Ouzhagour, France

maar Gilbert vocht niet; vervanger was Perry Vallen, Ubeda gym, Perry verloor helaas op ko ...

Ik ben benieuwd wie van de huidige posters daar ter plekke waren, volgens mij maar weinigen ... 8)

Dennis
21-11-2004, 03:04
Gilbert Yvel vs Rachide Ouzhagour, France

maar Gilbert vocht niet; vervanger was Perry Vallen, Ubeda gym, Perry verloor helaas op ko ...

Ik ben benieuwd wie van de huidige posters daar ter plekke waren, volgens mij maar weinigen ... 8)

Ik was aanwezig om de tribunes te bouwen maar, dat telt niet

Peete
21-11-2004, 05:48
ik was daar toen aanwezig helemaal gaar omdat me ouders die avond daarvoor 25 jaar getrouwd waren, maatje vzn me betaalde nog 250 gulden voor dat kaartje zodat hij robbie kaman nog voor de laaste keer in actie kon zien :mrgreen:

micha
21-11-2004, 10:19
Igna heeft daar naam gemaakt. ik was er ook bij :mrgreen:

Anonymous
21-11-2004, 11:07
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/kaman%20vs%20ignashov.JPG
Supergala !!!Ik heb er hele mooie herinneringen aan.Vooral natuurlijk het feit,dat Rob Kaman die dag zijn afscheid kreeg wat ie verdiende.Voor mij is dit gala een van de allermooiste waar ik bij ben geweest.

Hammerkick
21-11-2004, 11:10
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/kaman%20vs%20ignashov.JPG
Supergala !!!Ik heb er hele mooie herinneringen aan.Vooral natuurlijk het feit,dat Rob Kaman die dag zijn afscheid kreeg wat ie verdiende.Voor mij is dit gala een van de allermooiste waar ik bij ben geweest.

Jarno
21-11-2004, 11:45
Vindt dit soort posters altijd gaf om tezien , zag ze gister ook bij rutz promotions in mooie lijsten hangen. Ik heb gister gelijk weer ff de dvd's gekeken maar Orlando Wiet vocht daar ook zn laatste wedstrijd. Nog een top wedstrijd van die avond vond ik Ryan Simson tegen Ivan Hippolyte.

sportfan
21-11-2004, 12:20
Goede partijen; Rob Kaman neem afscheid tegen een voor het grote publiek nog onbekende en jonge rus (ik geloof 20 jaar of zo)... wint op puntenbeslissing (onterecht) en verklaart zelf Ignashov tot winaar! Kaman de 's werelds beste thai/kickbokser aller tijden!

Partij Orlando Wiet tegen Perry Ubeda top!!!!

Bob Schrijber vs Venetiaan; Venetiaan die geloof ik beide handen brak op het voorhoofd van Bob Schrijber en Ko ging!

Dit was een van de betere gala's!

PigDog
21-11-2004, 13:46
Ik was ook daar! We waren iets te laat, omdat we de Extranhal niet konden vinden. Toen we binnen kwamen ging McKiljan KO, dus de hele zaal was één stampende en kolkende massa! In de consternatie van het gevecht konden we bij de VIP-tafels naar binnen en ben ik aan tafel bij Ruud Gullit gaan zitten. Die had een tafel voor 6 personen maar was samen met aan andere kerel. Plaats zat dus. Hij keek heel even raar, maar vond het OK. Dus toen de drumband binnenkwam voor Kaman's intro (was trouwens indrukwekkend) zat ik met m'n neus vooraan.

Bij deze dus, Simon Rutz: Sorry :twisted:

O ja, toen Ignasov binnenkwam dachten we allemaal, dat Kaman deze ziek-uitziende rus had uitgezocht om zijn laatste partij op verpletterende wijze te beeindigen. Toen de partij afgelopen was, had hij de hele zaal stil. Wat een geweldig sportman was hij toch om zo'n talent als Ignasov een kans te geven. Menig ander had liever een schuimpie als tegenstander op zijn afscheidswedstrijd gehad..........

Fr3ddy
21-11-2004, 14:48
Ik ben benieuwd wie van de huidige posters daar ter plekke waren, volgens mij maar weinigen ... 8)
Me Me Me!!!!

Was inderdaad een leuk gala nicky, vooral de partij Hippo - Simson was van topniveau!

maartenjackie
21-11-2004, 15:38
had wiet gewonnen toen?

ICON
21-11-2004, 15:40
wat waren alle uitslagen????

Fr3ddy
21-11-2004, 16:20
wat waren alle uitslagen????
Als ik het mij goed herinner uit het bolle koppie:
sander mckiljan - barrington patterson
ricardo fyeet - sander thonhauser => werd Alistair - Fyeet d8 ik
Orlando Wiet - Perry Ubeda
Can Sahinbas - Van gammeren(was niet van gammeren maar invaller ff naam kwijt)
Ronnie RIvano - Ron Post
Gilbert Yvel - ......(kan ik niet lezen) Ouzaghour - perry vallen
Bob Schreiber - Jerrel Venetiaan
Ivan Hippolyte - Ryan Simson
Rodney Faverus - Dennis Strijbis
Lloyd van Dams - ........ Rene Rooze
Errol Paris - ........ werd.. Remy Bonjaski tegen Duitser
Peter Kley - Tommy Walraven

makavelli
21-11-2004, 16:24
sander mckiljan - barrington patterson WKO
ricardo fyeet - Alistair overeem win sub
Orlando Wiet - Perry Ubeda draw
Can Sahinbas WKO- Van gammeren, werd vervangen door Vidal Serdilia
Ronnie RIvano - Ron Post draw
Gilbert Yvel vervangen door Perry Vallen - Rachide Ouzhagour WKO
Bob Schreiber WKO - Jerrel Venetiaan
Ivan Hippolyte - Ryan Simson WOP
Rodney Faverus WOP - Dennis Strijbis
Lloyd van Dams WOP- Rene Rooze
Errol Paris, errol vervangen door een duitser - bonjasky WKO

ICON
21-11-2004, 16:25
oke bedankt

Anonymous
21-11-2004, 16:36
Die duitser tegen Remy was Ayhan Ozcelik en die verloor door opgave ...
Sahinas wint door opgave van Vidal Serradilla...

en het was inderdaad een van de mooiste gala's, vooral de opkomst van Rob Kaman, absoluut geweldig !

smaab
21-11-2004, 19:17
vond dit toevallig

http://www.shoto.com/menu.php3?category=ma&page=content/tournaments/articles/results_kaman.html

Highline
22-11-2004, 13:51
vond dit toevallig

http://www.shoto.com/menu.php3?category=ma&page=content/tournaments/articles/results_kaman.html

gaaf :thumbs: dat is nog uit de shoto tijd