PDA

View Full Version : De reus bokst vanavond



mossad
20-11-2004, 22:13
Vanavond op ARD: Valuev vs. Nobles. Valuev is die Russische bokser van ca. 2.13m en is ongeslagen. In zijn laatste gevecht won hij op KO van Vidoz. Nobles is ook ongeslagen en velen zien dit als de grootste test van Valuev tot nu toe. Is hij alleen een freak of is hij een echte contender. Uitzending begint om 22.55 u.

Nicky
20-11-2004, 22:18
Zeker weten kijken.

THNX :thumbs:

Maupie
20-11-2004, 22:44
thanks , ik ga zo kijken :thumbs:

mossad
20-11-2004, 23:13
T wordt een half uur later.

redjuh
21-11-2004, 11:28
en hoe heeft ie het gedaan?

sportfan
21-11-2004, 11:34
Stond tegen een journeyman met een behoorlijke cup-maat... :P

mossad
21-11-2004, 11:35
Deze meneer wordt geen wereldkampioen.

sportfan
21-11-2004, 11:50
Deze meneer wordt geen wereldkampioen.

Ben met je eens; ik heb nu een paar partijen van die Rus gezien en hij is niet erg snel (understatement). Maar als je boxrec.com raadpleegt (die op basis van verschillende statistieken rankings maakt) staat ie op nummer 8 van de wereld zwaargewichten.

Zijn laatste 5 overwinningen zijn tegen boksers met redelijke lijsten.

Die man met die grote tieten van gisteren heeft de eerste keer verloren gisteren. Had op papier een mooie lijst maar heeft slechts 1 aansprekende partij gedraaid hiervoor (Bruce Seldon).

Nicky
21-11-2004, 13:13
Ik denk dat deze reus best goed kan worden en mee kan draaien in de wereld top. Als hij maar een gaat stoten en niet de eeuwige jab blijft gebruiken. Hij had ook moeite om een goeie rechter hoek te plaatsen tegen iemand die zoveel kleiner is dan hem. Hij sloeg al heel snel om hem heen.

InSiDeOuT
21-11-2004, 20:47
en hoe heeft ie het gedaan?
De rus heeft gewonnen omdat zen tegenstander gediskwalificeerd werd wegens lage stoten.

ashi76
21-11-2004, 20:53
en hoe heeft ie het gedaan?
De rus heeft gewonnen omdat zen tegenstander gediskwalificeerd werd wegens lage stoten.lol... is dit serieus ?

InSiDeOuT
21-11-2004, 20:55
Eeuh, of mijn duits moest wel héél slecht zijn. :wink:


PS: dit zijn mijn eerste posts op dit forum.
Vergeef me als ik domme dingen moest zeggen.
Ik zit nog niet zo lang in de MA wereld. :)

ashi76
21-11-2004, 20:59
Om te beginnen welcome @ #1 MMA forum van NL :thumbs:

De reden waarom ik vraag of het serieus is, is dat ik dat wel erg grappig zou vinden.... ;)

InSiDeOuT
21-11-2004, 21:08
Om te beginnen welcome @ #1 MMA forum van NL :thumbs:
Thx! :) :thumbs:

Wel jammer eigenlijk, dacht dat Nobles in de eerste of tweede ronde al een strafpunt had gekregen wegens lage stoten.
En als ik me niet vergis in de derde ronde of zo werd ie reeds gediskwalificeerd na twee lage stoten.
Tja, hij was dan ook twee koppen kleiner hé :D

Nicky
21-11-2004, 21:09
Het is serieus.

mossad
21-11-2004, 23:10
Dit had ik op sherdog gepost:

The DQ was legit although the ref didn't have to DQ Nobles right that time. But he was obviously hitting low . At first I thought it was a BS call but when I saw the reruns it was obvious Valuev got hit in the hips and near the family jewels. Although Valuev wore his shorts as high as DLH those were clear lowblows. After the throw in the first round it looked like Nobles didn't come to fight as he was acting like he was in a great deal of pain. He also knew that he was about to get DQ'd.

About Valuev. This was the first time I saw the big man. i had seen a few clips before but that was it. He moves very well for such a big man. But he is too slow, doesn't throw enough straight punches, he has no authority in the ring(considering the difference in height and weight) and he is very hittable. He is very vulnerable to the left hook. I think he should pump some iron and work on his speed. If he doesn't improve from here, he will go nowhere. Vitaly, Rahman, Wla, Kirk Johnson would all KO him in two I think(depending on his chin). He doesn't mind getting hit as it seems but that could be his downfall.

About Nobles. UGLY bitch tits. It's a shame so many professionals in boxing and kickboxing don't show up in shape. The list of out of shape athletes is endless. It's a disgrace.

Remco
22-11-2004, 09:53
Nobles liet zien dat met die linker hoek nog wel het een en ander aan te richten viel. Bij de stare leek hij echter al te bibberen van angst (niet zo heel gek). Die eerste rondes lieten echt een doodsbange Nobles zien, hij had zelf niet door dat ie best een kans maakte!

De partij hierna was vele malen interessanter de Duitse Turk Sam tegen de Ukraïner Bakthov, WAT EEN PARTIJ!

Anonymous
22-11-2004, 10:09
Hij sloeg idd naar omstandigheden laag, maar wat is laag tegen een reus van 2.13. Hij slooeg hem gewoon op de ribben zo leek het. Hij deed het best goed tegen de reus vond ik.

Anonymous
22-11-2004, 13:07
Nobles liet zien dat met die linker hoek nog wel het een en ander aan te richten viel. Bij de stare leek hij echter al te bibberen van angst (niet zo heel gek). Die eerste rondes lieten echt een doodsbange Nobles zien, hij had zelf niet door dat ie best een kans maakte!

De partij hierna was vele malen interessanter de Duitse Turk Sam tegen de Ukraïner Bakthov, WAT EEN PARTIJ!

Idd die KO was echt gruwelijk!!!

Remco
22-11-2004, 13:37
Die gast nam zo veel, de Turk trouwens ook. Hij heeft echt zeker 5 van die uppercuts moeten wegslikken, ongekende partij!