PDA

View Full Version : new CroCop interview



maartenjackie
21-11-2004, 15:47
http://www.sherdog.com/articles/k1_033003/CroCop%20Hoost_small.jpg
Source: www.nokaut.com

Nokaut.com has made a short interview with Mirko Cro Cop and here are the highlights of that pleasant conversation.

Nokaut: Hi Mirko, how's your day been?
Mirko: Busy as allways, but I'm used to it. I just got back from the training.

Nokaut: How's your preparation for next fight doing?
Mirko: I'm training hard and I want to end this tough year with a win. My winning streak must continue all the way to the champin's belt.

Nokaut: There were some talks that you'll be fighting Mark Hunt, but the latest info say your opponent will possibly be Kevin Randleman?
Mirko: I asked for Randleman on several occassions so far. It's the time to settle the score, I really want this rematch. Since DSE is really working on this match-up I expect to meet Kevin in the ring again at New Year's Eve.

Nokaut: What about Kohsaka? There are some rumors about that match-up too?
Mirko: I haven't received any offer from DSE. I respect every fighter, but I would like to fight Randleman, or some other big name.

Nokaut: How's your training doing, considering your avticites in Croatian parliament and movies?
Mirko: I still have much time to train. I'm in the parliament mostly in the morning, but not every day. At the moment I'm not involved in filming, I'm waiting for official release of "Ultimate 7", my first movie. But, the training is still the most important part of my day. I train in the morning and in the evening every day, like allways.

Nokaut: Tell us about your daily training routine
Mirko: We usually run or lift weights in the morning. At the end of the training we're doing some BJJ techniques and for that part Fabrizio Werdum is in charge. In the evening we're training at my new gym. It's a compex training with a lengthy warming-up, stand-up work on a heavybag and pads, sparring on the ground and in stand-up. The whole team is pretty much exausted after the training.

Nokaut: Who are the team members at the moment?
Mirko: We have Vlado Bozic as a boxing coach and Fabrizio Werdum for BJJ. Igor Pokrajac is my sparring partner and my cornerman, with Domagoj Ostojic I do a stand-up sparring, while Sasa Mucnjak and Igor Kolakusic are there for grappling. Slaven Vujic is in charge for many things related to training, fighters from the team, merchandise etc.

Nokaut: So Igor, Domagoj and Sasa are the bext big things?
Mirko: It's too early to say something like that. Igor is a hard-worker, Domagoj is really a big talent, while Sasa is one of the strongest guys that I met. I believe they all can achieve some big results but they must improve and take one step at the time.

Nokaut: You're managing their business?
Mirko: Yes, I'm their manager. That's something that I would like to do when I finish my career.

Nokaut: We heard some rumors that you're thinking of CroCop's fighting Academy. What's the story?
Mirko: I'm involved in this sport for many years and I want to stay close to it after I finish my career too. I think that I can help young fighters with my experience, so my goal is to gather talented fighters arround me in my own academy some day.

Nokaut: You're thinking about retirement already?
Mirko: Of course not. But I won't be fighting in my fifthies right?

Nokaut: Tell us something about your plans for 2005.
Mirko: I think my plans are already well known. I want to become a champion in PRIDE and I expect to fight for the title in the spring of 2005. DSE has already promised me that fight, so I'm just waiting for the winner of Fedor vs. Mino fight.

Nokaut: Do you think the champion will defeat Minotauro again?
Mirko: Both are really great fighters and it's hard to call it. Honestly, I don't care who'll win, I know that I must beat both at some point. We must meet, there are not so many top-class heavyweights in PRIDE.

Nickuraba
22-11-2004, 18:49
DOPE! :thumbs:

Ronald
22-11-2004, 22:36
Grappig dat je ziet dat ie toch ook al aan een carriere na het vechten begint te denken.

Nicky
22-11-2004, 22:44
Antonio Rodrigo Nogueira

Fedor Emelianenko

Heath Herring

Sergei Kharitonov

Ron Waterman

---

Genoeg!

Nicky
22-11-2004, 22:55
Dan heb je ook nog TK

Jay Hoov
23-11-2004, 12:59
Die laatste opmerking, over dat er niet veel topzwaargewichten zijn in Pride, vinden jullie die terecht?

Nee!
Wederom, Cro-cop heeft het te hoog in z'n bol!
Wat heeft ie gewonnen dan in zijn carriere..K1?nope...Pride?nope....!

Eerst doen , dan praten!
Natuurlijk is Cro-cop een fantastische vechter, maar elke keer als het erop aankomt verliest ie, en komt ie met een smoes.......!

Als ie nou eerst van Mino of Fedor, of Wanderlei wint.......Dan kan hij meepraten over de top 3 beste konkkers....toch???

phranq
23-11-2004, 13:31
Ik hoop dat Fedor z'n arrogantie eens en voor altijd uit Crocop's kop ramt...excuse my french.

cactusdre
23-11-2004, 13:33
Die laatste opmerking, over dat er niet veel topzwaargewichten zijn in Pride, vinden jullie die terecht?

Nee!
Wederom, Cro-cop heeft het te hoog in z'n bol!
Wat heeft ie gewonnen dan in zijn carriere..K1?nope...Pride?nope....!

Eerst doen , dan praten!
Natuurlijk is Cro-cop een fantastische vechter, maar elke keer als het erop aankomt verliest ie, en komt ie met een smoes.......!

Als ie nou eerst van Mino of Fedor, of Wanderlei wint.......Dan kan hij meepraten over de top 3 beste konkkers....toch???

Jay is correct.

Bovendien vind hij Kohsaka geen grote naam! Hij mocht willen dat hij half zo goed op de grond was als deze UFC veteraan. Hij wordt met de dag arroganter.

a.s.c.
23-11-2004, 13:55
ik zie hem eerlijk gezegd niet winnen van een Fedor of Nog maar ook niet van Barnett of Kharitonov.

Fedor is veel te all -round (staand KO vermogen, gruwelijke takedowns, super gnp en hij heeft aangetoond subs goed te kunnen toepassen, t' zelfde geldt voor Kharitonov) ze hebben in mijn ogen meer opties dan crocop, enig minpuntje is fedor zijn kin (dat liet fujita wel zien maar crocop kan ook KO, randleman :thumbs: van kharitonov weet ik niet :oops: )

Nog. en Barnett (ook een super Take down) zijn veel beter op de grond en Nog. heeft een granieten kin volgens mij kan crocop alleen op punten winnen van Nog en dat zie ik niet gebeuren en Josh barnett had in hun vorige wedstrijd gewoon pech (hij had hem wel al op de grond, ik denk dat hij crocop een moeilijke tijd had kunnen bezorgen) Crocop is een super vechter maar voor mij komt hij wel pas op nr 5. Ik denk dat hij die grote praatjes idd moet bewaren tot hij het bewezen heeft (binnen pride althans).

1. Fedor
2. Nog.
3. Barnett
4. Kharitonov
5. Crocop of Randleman

Roob
23-11-2004, 14:06
Laat CroCop maar lopen.. die komt er wel! 8)

Jay Hoov
23-11-2004, 15:28
[quote="a.s.c."]ik zie hem eerlijk gezegd niet winnen van een Fedor of Nog maar ook niet van Barnett of Kharitonov.

Fedor is veel te all -round (staand KO vermogen, gruwelijke takedowns, super gnp en hij heeft aangetoond subs goed te kunnen toepassen, t' zelfde geldt voor Kharitonov) ze hebben in mijn ogen meer opties dan crocop, enig minpuntje is fedor zijn kin (dat liet fujita wel zien maar crocop kan ook KO, randleman :thumbs: van kharitonov weet ik niet :oops: )

Nog. en Barnett (ook een super Take down) zijn veel beter op de grond en Nog. heeft een granieten kin volgens mij kan crocop alleen op punten winnen van Nog en dat zie ik niet gebeuren en Josh barnett had in hun vorige wedstrijd gewoon pech (hij had hem wel al op de grond, ik denk dat hij crocop een moeilijke tijd had kunnen bezorgen) Crocop is een super vechter maar voor mij komt hij wel pas op nr 5. Ik denk dat hij die grote praatjes idd moet bewaren tot hij het bewezen heeft (binnen pride althans).

1. Fedor
2. Nog.
3. Barnett
4. Kharitonov


One love!!!!!

cactusdre
23-11-2004, 16:23
Wat als Crocop het niet gaat maken in Pride. Gaat hij naar UFC? :wink:

Arjan
23-11-2004, 17:19
Roob = correct :D
I hope



ik zie hem eerlijk gezegd niet winnen van een Fedor of Nog maar ook niet van Barnett of Kharitonov. nog domineerde crocop niet ofzo, ik vind hun toch ZEKER wel op hetzelfde level zitten.


Vette interview btw... :thumbs:

Nickuraba
23-11-2004, 17:25
hmmzz crocop heeft duidelijk laten zien dat hij het prima met Nog uit kan houden. Nog won op sub, maar tot die tijd was crocop aan de winnende hand. Een loser is het dus niet. Hij whoopte Heath ( op een manier die nog in die match tegen heath niet nadeed)

Kharitonov maakt die dood, als je al zag dat ninja hem een bloedneus kon meppen, dan maakt crocop hem af. NOOOO WAAAYYYY dat die beter dan crocop is

Barnett was de gene die moest kappen met de match, dus lul niet dat hij niet op dat niveau kan draaien! jaah hij won op een maffe manier, maar hij is niet geKoed of gesubbed Ookal was het kort.

En wandy kon hem niet KOen, of TKOen zoals hij bij veel vechters doet. Ookal had die op punten moeten verliezen, hij kreeg het toch voor elkaar de boel uit te vechten

Daarnaast heeft hij 2x tegen fujita gemat en gewonnen wat ik net als zijn win tegen waterman niet slecht vond. Deze mannen hebben kats andere stijl en toch stond hij zijn mannetje.

Naaah crocop is dus mooi wel een top dog

En persoonlijk vind ik crocop niet arrogant, vechters die geen bullshit lullen over hem na de match, lult hij ook niet dom over. In interviews geeft hij Nog en Fedor altijd dikke credit. Tja dat hij dat nu bij josh niet doet kan ik snappen. Die lult zelf meer.

phranq
23-11-2004, 17:47
En wandy kon hem niet KOen, of TKOen zoals hij bij veel vechters doet. Ookal had die op punten moeten verliezen, hij kreeg het toch voor elkaar de boel uit te vechten


Schei uit, Crocop wilde alleen tegen Wandy vechten als ie niet langer dan 30 seconden op de grond hoefde.....

Wat heeft Randleman ná de partij gezegd over Crocop dan? Óf wou je zeggen dat het écht een lucky punch is?

Crocop heeft alleen een dodelijke linker highkick, verder kan ie helemaal niets.

Nickuraba
23-11-2004, 18:11
ookal waren de regels tegen wanderlei anders toch wist hij het te 'overleven' En de stoot die randleman scoorde, is niets meer dan de sub van nog over crocop en de KO van crocop over bijv. Igor. Dat kan gebeuren en dan verlies je! En crocop tegen Randleman was ook kort net als de wedstrijd van josh vs crocop. Daar heeft ook geen van beide laten zien wat ze konden. Sommige wedstrijden zijn kort andere lang. Hij heeft iig meer dan zijn dodelijke linker highkick, want anders werd die wel aan alle kanten gesubmit. Wat jij doet is gewoon puur zijn "trademark" opnoemen en kwalificeren als enige talent.

Hij heeft ook nog zijn stoten, levertrappen (tegen heath), ground en pound, submission defense, knieen op de grond (tegen fujita bijv). Nee tis niet dat die alleen een highkick kan, hij kreeg Aleksander ook aan het wankelen dmv stoten, dat de trap het nu afmaakte. Wat jij doet is slechts 1 ding noemen, als die alleen een degelijke highkick kon maken was die echt NIET zover gekomen

phranq
24-11-2004, 11:25
ookal waren de regels tegen wanderlei anders toch wist hij het te 'overleven' En de stoot die randleman scoorde, is niets meer dan de sub van nog over crocop en de KO van crocop over bijv. Igor. Dat kan gebeuren en dan verlies je! En crocop tegen Randleman was ook kort net als de wedstrijd van josh vs crocop. Daar heeft ook geen van beide laten zien wat ze konden. Sommige wedstrijden zijn kort andere lang. Hij heeft iig meer dan zijn dodelijke linker highkick, want anders werd die wel aan alle kanten gesubmit. Wat jij doet is gewoon puur zijn "trademark" opnoemen en kwalificeren als enige talent.

Hij heeft ook nog zijn stoten, levertrappen (tegen heath), ground en pound, submission defense, knieen op de grond (tegen fujita bijv). Nee tis niet dat die alleen een highkick kan, hij kreeg Aleksander ook aan het wankelen dmv stoten, dat de trap het nu afmaakte. Wat jij doet is slechts 1 ding noemen, als die alleen een degelijke highkick kon maken was die echt NIET zover gekomen

Laten we het er op houden dat ik geen fan (meer) ben van Crocop, misschien ga ik daarin iets te kort door de bocht maar we zullen het zien!

Jay Hoov
24-11-2004, 11:26
hmmzz crocop heeft duidelijk laten zien dat hij het prima met Nog uit kan houden. Nog won op sub, maar tot die tijd was crocop aan de winnende hand. Een loser is het dus niet. Hij whoopte Heath ( op een manier die nog in die match tegen heath niet nadeed)

Kharitonov maakt die dood, als je al zag dat ninja hem een bloedneus kon meppen, dan maakt crocop hem af. NOOOO WAAAYYYY dat die beter dan crocop is

Barnett was de gene die moest kappen met de match, dus lul niet dat hij niet op dat niveau kan draaien! jaah hij won op een maffe manier, maar hij is niet geKoed of gesubbed Ookal was het kort.

En wandy kon hem niet KOen, of TKOen zoals hij bij veel vechters doet. Ookal had die op punten moeten verliezen, hij kreeg het toch voor elkaar de boel uit te vechten

Daarnaast heeft hij 2x tegen fujita gemat en gewonnen wat ik net als zijn win tegen waterman niet slecht vond. Deze mannen hebben kats andere stijl en toch stond hij zijn mannetje.

Naaah crocop is dus mooi wel een top dog

En persoonlijk vind ik crocop niet arrogant, vechters die geen bullshit lullen over hem na de match, lult hij ook niet dom over. In interviews geeft hij Nog en Fedor altijd dikke credit. Tja dat hij dat nu bij josh niet doet kan ik snappen. Die lult zelf meer.

Dat Cro-cop van Heath heeft gewonnen klopt, maar ja, daar zijn er meer van!Die partij van Nog was juist het spelletje van Nog, hij wacht op een fout, en dan boem, in de klem!En dan cro-cop tegen Kharitonov.......Hoezo cro-cop wint deze.....dat weet ik zo net nog ff niet, die rus is een taaie, Nog won met VEEL meoite van hem op PUNTEN!!!Volgens mij ging Cro-cop zwaar in die klem!En dan zeg je:Wandy kon hem niet KO slaan...Je kan ook zeggen...Cro-cop kon hem niet Ko slaan , en Wandy domineerde.....dik!!!En ja cro-cop wint 2x van Fujita....Vet man!Tegen Waterman was Cro cop ok, Maar ja...Waterman is geen NOG, Fedor of Wandy!!!
In ieder geval ...........Laat maar, ik heb genoeg gezegd!!!

phranq
24-11-2004, 11:28
Meer hoeft er ook niet over gezegd te worden denk ik.... :thumbs:

cactusdre
24-11-2004, 11:30
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.

Arjan
24-11-2004, 12:56
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

Anonymous
24-11-2004, 13:47
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

De Crocop story ken ik en dat is geen graadmeter voor de groeiende arrogantie van Mirko. Ik heb nog veel meer van Crocop gezien en alle partijen tot nu toe gevolgd inclusief interviews. Juist daar gaat hij vaak te ver. Ik vond Crocop ook geweldig vroeger maar hij heeft zich nu gewoon in negatieve zin ontwikkeld. Misschien heb ik wel teveel van hem gezien en gelezen.

cactusdre
24-11-2004, 13:57
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

De Crocop story ken ik en dat is geen graadmeter voor de groeiende arrogantie van Mirko. Ik heb nog veel meer van Crocop gezien en alle partijen tot nu toe gevolgd inclusief interviews. Juist daar gaat hij vaak te ver. Ik vond Crocop ook geweldig vroeger maar hij heeft zich nu gewoon in negatieve zin ontwikkeld. Misschien heb ik wel teveel van hem gezien en gelezen.

Ik was de guest sorry vergeten in te loggen.

Jay Hoov
24-11-2004, 13:58
Dree is meer dan correct....Holaaaaa!!!!!!

Anonymous
24-11-2004, 14:12
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

Ik ben ook arrogant, maar als de camera in de buurt is , ben ik heeeeeeeel lief!!!!!

Jay Hoov
24-11-2004, 14:13
errr, dat was ik...

phranq
24-11-2004, 16:02
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

De Crocop story ken ik en dat is geen graadmeter voor de groeiende arrogantie van Mirko. Ik heb nog veel meer van Crocop gezien en alle partijen tot nu toe gevolgd inclusief interviews. Juist daar gaat hij vaak te ver. Ik vond Crocop ook geweldig vroeger maar hij heeft zich nu gewoon in negatieve zin ontwikkeld. Misschien heb ik wel teveel van hem gezien en gelezen.

Hier hetzelfde, ik heb de Crocop story ook gezien en daar kwam hij inderdaad erg gezellig over....op dat moment vond ik hem ook nog helemaal niet arrogant, dat is pas later gekomen toen ie van Nog verloor...

Mijn ideën over z'n arrogantie werden overigens bevestigd door iemand die met hem heeft getrained....

Jay Hoov
24-11-2004, 16:27
Crocop geeft geen enkele vechter credit. Dat blijkt ook weer uit dit interview. Voor iemand die nog nooit een belt bij een grote organistatie heeft gewonnen heeft hij gewoon een grote bek. In K1 bakte hij niets en in Pride blijft hij ook een subtopper. Als het hier niet lukt kan hij zijn praatjes misschien bij UFC voortzetten.


Kijk de crocop story ofzo zou ik zeggen, ik kan ECHT geen arrogantie ontdekken, maargoed ieder zn eigen mening, respecteer 't maar dan haha... ook al vind ik het niet leuk om te lezen :oops:

en Crocop geeft wél credit

De Crocop story ken ik en dat is geen graadmeter voor de groeiende arrogantie van Mirko. Ik heb nog veel meer van Crocop gezien en alle partijen tot nu toe gevolgd inclusief interviews. Juist daar gaat hij vaak te ver. Ik vond Crocop ook geweldig vroeger maar hij heeft zich nu gewoon in negatieve zin ontwikkeld. Misschien heb ik wel teveel van hem gezien en gelezen.

Hier hetzelfde, ik heb de Crocop story ook gezien en daar kwam hij inderdaad erg gezellig over....op dat moment vond ik hem ook nog helemaal niet arrogant, dat is pas later gekomen toen ie van Nog verloor...

Mijn ideën over z'n arrogantie werden overigens bevestigd door iemand die met hem heeft getrained....

Dat zei ik ook al!!!

a.s.c.
24-11-2004, 17:06
Pas als hij presteert tegen een Fedor of Nog. mag hij zo hoog van de toren blazen als hij wil, maar ik denk echt dat Fedor hem na de partij tegen zijn broer (aleksander) helemaal met de grond gelijk maakt en dat ze hem van het canvas moeten krabben :lol: .