PDA

View Full Version : Randleman vs Crocop II Officieel



Nicky
22-11-2004, 22:05
Next up for Pride is one of the
biggest shows in its history, featuring Rulon Gardner vs. Hidehiko Yoshida
and Antonio Rodrigo Nogueira vs. Fedor Emelianenko. Bas Rutten confirmed
what Kevin Randleman had stated recently: Kevin Randleman will be facing
Mirko Cro Cop at that show. Rutten adds simply, 鈥淚t鈥檚 going to be a great
show. I鈥檓 really looking forward to it.鈥?

Jeru
22-11-2004, 22:10
Cool!!

MMA Fan
22-11-2004, 22:10
hhhmmmm , ben benieuwd !!!

Ashihara549
22-11-2004, 22:35
vette partij!!!

bquiroga
22-11-2004, 22:55
Geen Mark Hunt?

Hollandpride
22-11-2004, 23:05
Oehhhh dat wordt me een show!!!!

makavelli
22-11-2004, 23:11
Vet!
Randleman vs Crcop lijkt me een aantrekkelijkere partij dan Crcop vs Hunt

Nickuraba
22-11-2004, 23:13
dope, ik gun het crocop zoooo om te winnen. Randleman heeft toch al een x gewonne, nu is crocop aan de beurt :P

Wheelie
23-11-2004, 00:26
dope, ik gun het crocop zoooo om te winnen. Randleman heeft toch al een x gewonne, nu is crocop aan de beurt :P

Ik ga weer voor Randleman ;)

mossad
23-11-2004, 01:54
dope, ik gun het crocop zoooo om te winnen. Randleman heeft toch al een x gewonne, nu is crocop aan de beurt :P

Ik ga weer voor Randleman ;)

Zou mij ook niks verbazen, maar ik hoop op Crocop.

m.g
23-11-2004, 02:57
Ik ga met wheelie mee!!

Arjan
23-11-2004, 10:27
Ik hoop echt dat crocop wint damn, wordt al zenuwachtig als ik eraan denk

treskaliber
23-11-2004, 10:42
Randleman wint weer zollang hij maar oppast voor Crocop's mawashi...!!

Randleman by GnP!

Arjan
23-11-2004, 11:09
het is heus niet dat crocop high kicks zn enige sterke wapen is ofzo?

treskaliber
23-11-2004, 11:16
Klopt, je hebt gelijk..Tuurlijk heeft hij CroCop veel meer kwaliteiten en waarschijnlijk meer als Randleman maar ik gun het CroCop gewoon niet...

Ben geen fan meer van hem...haha, hij wordt me te arrogant. Nu slaat dat misschien nergens op maar ik ga wederom voor de underdog...

The Maniac
23-11-2004, 12:12
Randleman op Brutal Slam leg breaker op Cro Cop kan die voorlopig nog niet schoppen

Jay Hoov
23-11-2004, 12:22
Ik hoop, en ga voor Randleman!!!
Zoveel wapens heeft Cro-cop niet!

micha
23-11-2004, 13:30
ben benieuwd

cactusdre
23-11-2004, 13:37
Ik ga ook voor Randleman. Ik ben nu al benieuwd naar Cro-cops excuses na de wedstrijd. Lucky Choke? :lol:

phranq
23-11-2004, 13:40
Klopt, je hebt gelijk..Tuurlijk heeft hij CroCop veel meer kwaliteiten en waarschijnlijk meer als Randleman maar ik gun het CroCop gewoon niet...

Ben geen fan meer van hem...haha, hij wordt me te arrogant. Nu slaat dat misschien nergens op maar ik ga wederom voor de underdog...

Helemaal niets aan toe te voegen!!!!

}|^-_-^|{
23-11-2004, 13:53
ik hoop dat randleman nog ff doorpoft op z'n gezicht als crocop ko is. :thumbs:

phranq
23-11-2004, 13:59
ik hoop dat randleman nog ff doorpoft op z'n gezicht als crocop ko is. :thumbs:


haha, ja!!! Heeft ie wel verdiend..... :twisted:

Roob
23-11-2004, 14:10
Wat een crocop haters hier zeg. Ik ga voor Crocop! Maar het wordt wel heel spannend! Het wordt een "scary" match! :maskills:

phranq
23-11-2004, 14:27
Wat een crocop haters hier zeg. Ik ga voor Crocop! Maar het wordt wel heel spannend! Het wordt een "scary" match! :maskills:

Hater is een groot woord, ik hou niet zo van arrogante vechters die wanneer ze verliezen smoesjes verzinnen (lucky punch) ipv credits te geven aan degene van wie ze hebben verloren.

Maar wat voor mij de druppel was was dat ie zei dat ie Barnett's schouder uit de kom had gedraaid terwijl die schouder al geblesseerd was v贸贸r ie de grond raakte....imo was ie zelf 'lucky' maar dat vergat ie even...

Jay Hoov
23-11-2004, 14:29
Wat een crocop haters hier zeg. Ik ga voor Crocop! Maar het wordt wel heel spannend! Het wordt een "scary" match! :maskills:

Hater is een groot woord, ik hou niet zo van arrogante vechters die wanneer ze verliezen smoesjes verzinnen (lucky punch) ipv credits te geven aan degene van wie ze hebben verloren.

Maar wat voor mij de druppel was was dat ie zei dat ie Barnett's schouder uit de kom had gedraaid terwijl die schouder al geblesseerd was v贸贸r ie de grond raakte....imo was ie zelf 'lucky' maar dat vergat ie even...

Iemand met kennis!!!!!!

Roob
23-11-2004, 14:39
Wat een crocop haters hier zeg. Ik ga voor Crocop! Maar het wordt wel heel spannend! Het wordt een "scary" match! :maskills:

Hater is een groot woord, ik hou niet zo van arrogante vechters die wanneer ze verliezen smoesjes verzinnen (lucky punch) ipv credits te geven aan degene van wie ze hebben verloren.

Maar wat voor mij de druppel was was dat ie zei dat ie Barnett's schouder uit de kom had gedraaid terwijl die schouder al geblesseerd was v贸贸r ie de grond raakte....imo was ie zelf 'lucky' maar dat vergat ie even...

Snap ik. Misschien is haters wel een groot woord jah, ik vond bepaalde reacties nogal fel.

Virus
23-11-2004, 15:18
Crocop wint deze...

Arjan
23-11-2004, 17:23
Wat een crocop haters hier zeg. Ik ga voor Crocop! Maar het wordt wel heel spannend! Het wordt een "scary" match! :maskills:

Wederom met je eens, ik hoop echt dat crocop wint!

En hierboven staat dat die altijd smoesjes verzint dat is niet helemaal waar hij heeft ook wel eens gesproken over 'het zwaarste gevecht die die ooit heeft gehad' en blabla, hij bood sportief een rematch aan bij Josh Barnett enzo... ik kan die arrogantie nog steeds niet echt ontdekken

misschien omdat ik een dikke fan van hem ben maargoed, planning to stay like that!

a.s.c.
23-11-2004, 17:27
Ik denk dat Randleman zijn kop het canvas in slaat (GnP) je zag in zijn vorige gevechten dat randleman wel heeft geleerd zijn dekking hoog te houden en crocop zal ongetwijfeld meer kwaliteiten hebben maar in de mma ring heeft heb ik ze nog niet echt gezien, volgens mij is hij te afhankelijk van zijn staande spelletje (daar kan hij misschien wel veel meer dan een hoge trap maar hij heeft het nog niet kunnen laten zien want als je r voor gaat krijg je de take down) en top worstelaars als randleman maken een grote kans hem naar de grond te krijgen en dat wil hij niet. ik denk dat hij te weinig opties heeft om randleman te pakken, zijn enige optie (imo overigens) is een staande KO en tegen een worstelaar als Randleman is dat een behoorlijke gok. Randleman dus!

bloody
23-11-2004, 17:49
ik denk dat deze voor crocop is wrodt

Nickuraba
23-11-2004, 18:18
Ik vind de arrogantie echt tegenvallen. K bedoel als josh barnett bullshit lult, hoeft die ook minder respectvoll terug te reageren. Over nogueira heb ik hem geeen negatief woord horen zeggen. Hij is zelfs Nog op komen zoeken in zijn gym. Tjek ff wat die bijvoorbeeld na zijn gevecht over Mister waterman zegt. Gewoon heel respectvol. Tja als een vechter dom tegen hem doet hoeft die niet normaal terug te doen en complimentjes te maken.

Mike
23-11-2004, 18:31
Ik vind de arrogantie echt tegenvallen. K bedoel als josh barnett bullshit lult, hoeft die ook minder respectvoll terug te reageren. Over nogueira heb ik hem geeen negatief woord horen zeggen. Hij is zelfs Nog op komen zoeken in zijn gym. Tjek ff wat die bijvoorbeeld na zijn gevecht over Mister waterman zegt. Gewoon heel respectvol. Tja als een vechter dom tegen hem doet hoeft die niet normaal terug te doen en complimentjes te maken.

ja psies , zo arrogant is die niet.

ik hoop dat ie randleman pakt. Ik denk dat randleman KO gaat maar niet door kicks maar door klappen vna mirko

Gulo gulo
23-11-2004, 19:37
IMO gaat Randleman deze weer winnen met een brutal slam

someone
23-11-2004, 19:38
super! Ik ga voor Cro Cop!

MB667
23-11-2004, 19:48
Mij maakt het niet uit wie wint, als het maar een mooie pot wordt!

Roob
23-11-2004, 22:02
Ik denk dat het zeker mogelijk is! Kijk naar de partij Crocop tegen Waterman. Waterman kon niks doen op de grond. Crocop wint die partij. Randleman verliest wel van Waterman OP DE GROND door een keylock. Mirko verdedigd zooo goed op de grond! Ik denk dat Randleman KO gaat op strikes, staand of anders soccerkicks op de grond! :mrgreen:

Arjan
23-11-2004, 23:37
Ik denk dat het zeker mogelijk is! Kijk naar de partij Crocop tegen Waterman. Waterman kon niks doen op de grond. Crocop wint die partij. Randleman verliest wel van Waterman OP DE GROND door een keylock. Mirko verdedigd zooo goed op de grond! Ik denk dat Randleman KO gaat op strikes, staand of anders soccerkicks op de grond! :mrgreen:


Ik hoop dat je t helemaal goed heb!