PDA

View Full Version : Alistair & en Joop Kasteel



Joop Kasteel
22-11-2004, 22:06
IK (alistair) zit hier even naast mn maat/stadsgenoot Joop kasteel
ben m even de fijne kneepjes van het posten op mixfight aan het uitleggen :lol:

Dit naar aanleiding van een topic van niet zo lang geleden over joop.
In die topic stonden zoveel leuke reacties en vragen dat joop vanavond of morgen een positieve reactie wil geven.

dus heel even geduld... zoals jullie weten is...Joop niet zo snel haha

Groetjes
Alistair Overeem met ernaast Jopie kasteel!!!

Marco (scheids)
22-11-2004, 22:07
Toppie !!!

Goed om je hier te zien Joop ... welkom !!!!

Thanks Alistair ...

Jeru
22-11-2004, 22:08
Welkom Joop!
Is er nog een kans dat je ooit de ring in gaat?

MMA Fan
22-11-2004, 22:09
Welkom Joop !!!!
Lijkt me leuk om jouw mening ook to lezen over bepaalde feiten.
En een groot sportman als jouw is altijd welkom !!!

Toppie dat je bijgestaan word door forum broeder Alistair.

Thomas
22-11-2004, 22:11
Vet 8)

kyokushin
22-11-2004, 22:11
Welkom Joop :thumbs:

ICON
22-11-2004, 22:13
zekers vet dit :thumbs: zoue je graag nog n keer willen zien vechten!! :thumbs:

kyokushin
22-11-2004, 22:13
heeft hij al toegang tot de dungeon? :mrgreen:

Fr3ddy
22-11-2004, 22:16
En als je niet snapt hoe die computer werkt moet je gewoon op ctrl-alt-del drukken :mrgreen:

Welkom! :D

redjuh
22-11-2004, 22:17
ha te gek Hey Joop, Welkom op Mixfight! home of the keyboardwarriors hahaha

mama
22-11-2004, 22:24
Welkom Joop
Alistair is goed in het overhalen van mensen
;)

Justinian
22-11-2004, 22:25
Ik kan hierbij bevestigen dat het inderdaad de echte Joop Kasteel is. Welkom op het forum Joop :thumbs:

kentaro
22-11-2004, 22:29
Welkom Joop!

Aaronk
22-11-2004, 22:33
Vet! welkom

Kan je iets vertellen over je krachttraining schema?

Ronny
22-11-2004, 22:43
heeee welkom joop....ik heb al een keertje met je kunnen trainen en ben benieuwd naar je mening!

Hollandpride
22-11-2004, 23:05
Welkom Joop, ben benieuwd naar je reactie!

makavelli
22-11-2004, 23:14
Super vet dit! :thumbs:

Welkom Joop!

Nickuraba
22-11-2004, 23:16
tof... weer een topper erbij op mixfight :thumbs:

de highlander
22-11-2004, 23:17
welkom joop :thumbs:
eindelijk hier op het forum de trots van amersfoort.


greeetz the highlander

ashi76
22-11-2004, 23:24
Welkom Joop !!

en :thumbs: @ Alistair !

payap
22-11-2004, 23:26
Welkom !

Top ! :thumbs:

Anonymous
22-11-2004, 23:30
waar blijf je JOOP

Menno
22-11-2004, 23:38
leuk dat je hier ook gaat posten Joop!! ik ben overigens ook wel benieuwd naar je karchttrainingsschema en hoe je dit hebt aangepast voor mma.

Shytown
22-11-2004, 23:51
Dit naar aanleiding van een topic van niet zo lang geleden over joop


En wie was de topic starter.....juist---> ME :lol:

Welkom Joop! In meerdere topics heb ik mijn bewondering over je uitgesproken, dus vind het super dat je hier nu ook post! Net zoals bij Valentijn (een andere persoonlijke held) heb je altijd mensen die het beter weten en een negatieve mening hebben, maar ja de beste stuurlui staan aan wal dus hoop dat je je daar niks van aantrekt. Het zijn immers de echte fans waar je het voor doet...
Hoop dat je veel plezier zult hebben op Mixfight.

@ Alistair: kan je je broer ook een accountje aansmeren haha :D

Hammerkick
22-11-2004, 23:57
http://sfuk.tripod.com/events_01/hlf_joop.jpg
Welkom Joop !!Hardstikke mooi,dat je hier komt posten.

Wheelie
23-11-2004, 00:09
Joop, te gek dat je hier komt posten en misschien wat vragen kan en wil beantwoorden :thumbs:

Maupie
23-11-2004, 00:20
te gek Joop , ben ook wel benieuwd naar de verhalen over armworstelen. :thumbs:

Ralph
23-11-2004, 00:26
:thumbs: Leuk dat je hier ook gaat posten Joop!

Shytown
23-11-2004, 00:29
leuk dat je hier ook gaat posten Joop!! ik ben overigens ook wel benieuwd naar je karchttrainingsschema en hoe je dit hebt aangepast voor mma.


Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar...

Guru
23-11-2004, 00:45
Joop is GOD!

Joop naar de WWE!

mossad
23-11-2004, 02:06
Welkom Joop! En bedankt Alistair.

Siliconknight64
23-11-2004, 03:50
Uuuuh... ik wil niet lastig zijn, maar hoe kunnen jullie nou zeker weten dat het de echte Joop Kasteel en Alistair Overeem zijn?? :shock: :shock: :shock: . Dit is internet, iedereen kan zijn wie of wat hij maar wil zijn :evil:

mama
23-11-2004, 03:51
het zijn de echte joop kasteel en alistair overeem..................

Siliconknight64
23-11-2004, 04:03
Nogmaals... HOE weet jij dat dan? Probeer mij dat eens uit te leggen. IK kan ook beweren dat ik AListar ben of Joop. Big deal :evil:

Nicky
23-11-2004, 07:14
Nogmaals... HOE weet jij dat dan? Probeer mij dat eens uit te leggen. IK kan ook beweren dat ik AListar ben of Joop. Big deal :evil:

Gewoon Alistair bellen.

B3 lik3 M3
23-11-2004, 09:05
Lmao @ een correcte Nicky

Hier op het forum hebben sommigen veel contact met vechters..dus als er gezegd wordt door 1 van de admins dat het om een "echte" gaat dan kun je daar van op aan!

Welkom Joop! :thumbs:

MMA Fan
23-11-2004, 09:47
@ Alistair: kan je je broer ook een accountje aansmeren haha :D

Ja ja , dat zou ik ook top vinden.
Valentijn , kom er maar gezellig bij.

someone
23-11-2004, 10:04
welkom Joop Kasteel!!

Iwan
23-11-2004, 10:08
Joop gaat pletten!!!

Hahaha, welkom man!

micha
23-11-2004, 10:16
welkom leeuwenhart

bloody
23-11-2004, 10:18
welkom joop ! ik hoop dat je net zo fanatiek word op het forum als in de ring dan kunnen wij nog wat vuurwerk hier van je verwachten OSU!

treskaliber
23-11-2004, 10:44
Joop....!!!!!

Waar blijf je nu? Super dat je hier gaat posten...!!

Mickey
23-11-2004, 10:46
Nogmaals... HOE weet jij dat dan? Probeer mij dat eens uit te leggen. IK kan ook beweren dat ik AListar ben of Joop. Big deal :evil:

:D

Tenzij ik het verkeerde nummer heb gedraaid was het toch echt Alistair
aan de telefoon gister die me vertelde dat het echt Joop was..

En je wil the Dman toch geen leugenaar noemen he? ;)

Wheelie
23-11-2004, 12:17
En je wil the Dman toch geen leugenaar noemen he? ;)

haha :lol:

Remco
23-11-2004, 12:33
Hoe staat het met je filmcarriere? Ik zag je laatst in een rol in een korte film over een jongen die verdwaald raakt in de Bijlmer.

Silat
23-11-2004, 13:14
dit is echt cool!

Welkom Joop!

Mike
23-11-2004, 13:32
welkom op mixfight Joop kasteel

top vechters zijn altijd welkom hier :thumbs:

Joop Kasteel
23-11-2004, 16:43
Heyyy,hier Joop Kasteel.Allereerst,bedankt voor alle te gekke reacties..echt helemaal top!!Ik zat al een jaartje stiekem mee te kijken op Shoto,maar die was opeens weg.In Ahoy sprak ik Wheelman<leuke foto Kev>en die zei mij dat jullie op mixfight zaten.Joop Kasteel dus zoeken op mixedfight.nl<slimmerik>en daar was weinig te zien...Ik heb heel veel vragen gezien en ik zal ze proberen te beantwoorden.Mijn fightrecord is:45-36-9...ik heb 22 keer in Japan gevochten,3 keer in Rusland en de rest in Nederland.Mijn mooiste overwinningen waren tegen Paul Varelans en tegen Zentzov.Ik ben in april vrij zwaar geblesseerd geraakt aan mijn hand en kort daarna aan mijn rug.Vorige week heb ik samen met mijn beste vriend en begeleider Andrew<Gijs>Houtveen de training weer opgepakt om de hand en rug uit te testen.Gelukkig ging dat goed maar ik neem nog plm. 2 maanden de tijd om te beslissen of ik nog 1 keer vecht.Ik heb daar ook regelmatig contact over met Rings en ook met Simon Rutz..Ik hoop in Januari te beslissen maar geloof me...dat valt niet mee!!Vanavond ga ik iemand die zeer regelmatig hier post verrassen...jullie horen vanavond wel hoe en waarmee...Ik ben sinds 2 jaar aan t acteren geslagen en ik vind t helemaal geweldig!!Heb al een aantal leuke dingen gedaan<vaste rol in Spangen,Feestje,Fighting Fish,Deuce Bigalow,Madamme Jeanette>en nog een paar kleine rollen..ik hoop natuurlijk dat hier nog veel meer uit voortvloeid.I nieuwtje nog..ik ben sinds kort met een vriend samen een eigen voedingssupplementenlijn<wat een woord!!>begonnen,t heet:Be Fit Supplements.Dit is voor mij een prachtig vervolg op mijn vechtsportcarriere en gelukkig gaat t erg goed!!Kijk ik hoop dat t acteren op een positieve manier uit de hand loopt,maar als dat niet gebeurd...de kachel moet wel branden!!Ok check effe onze site www.be-fitshop.nl en click op 1 van de Be fit suplementen.Ik ben dus erg druk maar ik maak gauw weer tijd om eventuele vragen te beantwoorden.Tot gauw.......JOOP

Ronny
23-11-2004, 17:09
ok das mooi om te horen joop. Ik ben benieuwd wat de verassing is.... wist niet dat je zoooo druk was met acteren. Leuk om te horen...en tot ziens

MB667
23-11-2004, 17:23
Te gek Joop, succes met je loopbaan en herstel snel, en ik hoop dat ik je nog een keer live kan bewonderen tijdens je afscheidswedstrijd of een normale wedstrijd.

Justinian
23-11-2004, 18:38
Erg mooi om te lezen dat het goed gaat en top dat je hier post :thumbs:

lady in red
23-11-2004, 18:46
leuk dat je hier komt posten :thumbs:

Maupie
23-11-2004, 19:24
succes met alles Joop !!

Wheelie
23-11-2004, 19:27
Heyyy,hier Joop Kasteel.Allereerst,bedankt voor alle te gekke reacties..echt helemaal top!!Ik zat al een jaartje stiekem mee te kijken op Shoto,maar die was opeens weg.In Ahoy sprak ik Wheelman<leuke foto Kev>en die zei mij dat jullie op mixfight zaten.

De foto is inderdaad leuk Joop, goed dat je de weg naar mixfight.nl toch gevonden hebt :P

Sterkte met je blessure en ik hoop dat je ooit nog een echte afscheidspartij gaat vechten, maar we zien het wel.

Kevin

Gulo gulo
23-11-2004, 19:30
Welkom Joop, tof dat je de tijd en moeite neemt om hier te posten. Ik hoop dat je een waardige afscheidswedstrijd kunt vechten, om nog eens te laten zien wat je waard bent.

someone
23-11-2004, 19:32
http://mpg.cc/jerlei/125_large.jpg

Joop Kasteel en ikke, in Groningen vlak voor mijn wedstrijd tegen Angelique Blik (Tabanon).
Was erg gaaf, wilde ik ff met jullie delen :wink:

ROIDRAGE
23-11-2004, 20:14
osu Joop. leuk dat hier post. kom je nog eens naar deventer.

groeten Brammetje

Jase
23-11-2004, 20:21
Heel tof dat je hier post Joop, welkom.
Dat was jij dus toch in Madame Jeanette, leuk dat je filmcarriere begint te rollen.

redjuh
23-11-2004, 20:23
zeker vet man dat je hier post... heb je idd een aantal x op tv langs zien komen!
het zou echt super zijn als je in staat bent om de handschoentjes weer aan te doen en in de arena aan debak zou kunnen. en ik ben trouwens ook al tevreden met wat woorden in de ring.... 20.000 man om je heen damn man... echt vet!

ievets
24-11-2004, 00:12
Klinkt mooi!
En ik dacht nog wel dat Joop een man van weinig woorden was (op het internet dan). Was ff wachten, maar een mooi verhaaltje!

harry
24-11-2004, 00:13
Damn cool :shock:

Menno
24-11-2004, 09:34
Joop for mod in training voeding en blessures forum!!

ashihara
24-11-2004, 10:30
Fijn te horen dat het goed met je gaat joop, hoop je veel te zien op dit forum :thumbs:

Anonymous
24-11-2004, 11:13
Jongens, jongens,, ik ben nog druk bezig om Joop over te halen
om nog 1 x in de ring te verschijnen.
Volwaardig afscheid is denk ik wel gepast voor iemand die
zulke 'Rocky' partijen heetf laten zien.

Greetz
Demolition Man

ps. kan iemand even mn inlog gegevens naar mij toe mailen,,
weet ze namelijk niet meer(!)

Shytown
24-11-2004, 12:18
Vanavond ga ik iemand die zeer regelmatig hier post verrassen...jullie horen vanavond wel hoe en waarmee...


En dat is zeker gelukt Joop! :thumbs:

Voor degenen die denken: Waar gaat dit over? Joop kwam gisterenavond (dinsdagavond) langs bij Team Re-Lex en had voor mij een kadootje meegenomen, namelijk de poster van zijn (vermeende) afscheidswedstrijd in de ArenA van vorig jaar. Ik had hierom gevraagd op het forum bij Simon Rutz die er hem niet meer had, maar wat is er leuker om hem van Joop zelf te ontvangen? Daarnaast ook nog even een praatje gemaakt en wat foto's dus al met al :thumbs: Bewijst nogmaals dat Joop niet alleen top is in de ring, maar ook daarbuiten (niet alleen top maar ook groot :shock: )

Joop, nogmaals bedankt en hoop dat je binnenkort ook nog wat training bij Lex meepakt ter voorbereiding van je afscheidswedstrijd :lol: (ik ben optimistisch :mrgreen: )

Respect,

Shytown a.k.a. Marcel

Wheelie
24-11-2004, 12:38
ps. kan iemand even mn inlog gegevens naar mij toe mailen,,
weet ze namelijk niet meer(!)

komt goed ;)

Justinian
24-11-2004, 12:59
En dat is zeker gelukt Joop! :thumbs:

Voor degenen die denken: Waar gaat dit over? Joop kwam gisterenavond (dinsdagavond) langs bij Team Re-Lex en had voor mij een kadootje meegenomen, namelijk de poster van zijn (vermeende) afscheidswedstrijd in de ArenA van vorig jaar.
:thumbs: Hele mooie actie! Joop weet z'n fans dus wel te waarderen. Ik hoop dat Joop aankomend jaar zijn afscheidspartij kan vechten in de ArenA.

lange
24-11-2004, 14:34
Heyyy,hier Joop Kasteel.Allereerst,bedankt voor alle te gekke reacties..echt helemaal top!!Ik zat al een jaartje stiekem mee te kijken op Shoto,maar die was opeens weg.In Ahoy sprak ik Wheelman<leuke foto Kev>en die zei mij dat jullie op mixfight zaten.Joop Kasteel dus zoeken op mixedfight.nl<slimmerik>en daar was weinig te zien...Ik heb heel veel vragen gezien en ik zal ze proberen te beantwoorden.Mijn fightrecord is:45-36-9...ik heb 22 keer in Japan gevochten,3 keer in Rusland en de rest in Nederland.Mijn mooiste overwinningen waren tegen Paul Varelans en tegen Zentzov.Ik ben in april vrij zwaar geblesseerd geraakt aan mijn hand en kort daarna aan mijn rug.Vorige week heb ik samen met mijn beste vriend en begeleider Andrew<Gijs>Houtveen de training weer opgepakt om de hand en rug uit te testen.Gelukkig ging dat goed maar ik neem nog plm. 2 maanden de tijd om te beslissen of ik nog 1 keer vecht.Ik heb daar ook regelmatig contact over met Rings en ook met Simon Rutz..Ik hoop in Januari te beslissen maar geloof me...dat valt niet mee!!Vanavond ga ik iemand die zeer regelmatig hier post verrassen...jullie horen vanavond wel hoe en waarmee...Ik ben sinds 2 jaar aan t acteren geslagen en ik vind t helemaal geweldig!!Heb al een aantal leuke dingen gedaan<vaste rol in Spangen,Feestje,Fighting Fish,Deuce Bigalow,Madamme Jeanette>en nog een paar kleine rollen..ik hoop natuurlijk dat hier nog veel meer uit voortvloeid.I nieuwtje nog..ik ben sinds kort met een vriend samen een eigen voedingssupplementenlijn<wat een woord!!>begonnen,t heet:Be Fit Supplements.Dit is voor mij een prachtig vervolg op mijn vechtsportcarriere en gelukkig gaat t erg goed!!Kijk ik hoop dat t acteren op een positieve manier uit de hand loopt,maar als dat niet gebeurd...de kachel moet wel branden!!Ok check effe onze site www.be-fitshop.nl en click op 1 van de Be fit suplementen.Ik ben dus erg druk maar ik maak gauw weer tijd om eventuele vragen te beantwoorden.Tot gauw.......JOOP

Joop, tegen wie zou je graag je afscheidspartij vechten? Vader staat al tegen Dalgliesh. Lijkt mij een mooie rematch en passend afscheid: Vader - Kasteel

Wheelie
24-11-2004, 15:47
En dat is zeker gelukt Joop! :thumbs:

Voor degenen die denken: Waar gaat dit over? Joop kwam gisterenavond (dinsdagavond) langs bij Team Re-Lex en had voor mij een kadootje meegenomen, namelijk de poster van zijn (vermeende) afscheidswedstrijd in de ArenA van vorig jaar. Ik had hierom gevraagd op het forum bij Simon Rutz die er hem niet meer had, maar wat is er leuker om hem van Joop zelf te ontvangen?

Echt cool :thumbs:

Ronny
24-11-2004, 15:56
kan ie dan niet een keer op vrijdag komen?

cactusdre
24-11-2004, 17:32
zeker vet man dat je hier post... heb je idd een aantal x op tv langs zien komen!
het zou echt super zijn als je in staat bent om de handschoentjes weer aan te doen en in de arena aan debak zou kunnen. en ik ben trouwens ook al tevreden met wat woorden in de ring.... 20.000 man om je heen damn man... echt vet!

Nee geen handshoenen. Gewoon die open handen. Lekkere wangvledders uitdelen. Ik moest van mijn ma de groeten doen want ze is een grote fan van je. En dat is niet alleen vanwege je vechtstijl. Hopelijk zien we je nog een keer in de ring. :wink:

MB667
24-11-2004, 20:00
Zo nu en dan geeft mijn vriendin me een wangvledder met de platte hand........die wil ik niet van Joop Kasteel krijgen :lol:

Ronald
24-11-2004, 20:52
Daarnaast ook nog even een praatje gemaakt en wat foto's dus al met al :thumbs:
Ben benieuwd naar de foto's. Kun je ze hier niet posten Shytown?

Top dat je hier post Joop :thumbs: .

Shytown
24-11-2004, 23:44
Ben benieuwd naar de foto's. Kun je ze hier niet posten Shytown?


Dit is helaas niet mogelijk in verband met veiligheidsredenen

smike
25-11-2004, 00:48
Welkom Joop, je begint ongeveer tegelijk op het forum als ik, hoewel ik al lang meelas, maar toch, altijd leuk als een bekende ergens meepost :)

Marco
25-11-2004, 17:06
Welkom Joop Kasteel. :thumbs:

Anonymous
01-02-2005, 21:59
hej, :lol:

KO TKO
02-02-2005, 17:44
Leuk dat Joop Kasteel nu ook op deze forum is. :thumbs:

xXRichardXx
10-03-2005, 23:03
Welkom stadsgenoot Joop! Vet om te horen dat een mede-Amersfoorter op dit forum post!