PDA

View Full Version : hoor weinig van golden glorie



Anonymous
23-11-2004, 20:16
Waar is chunkaiev gebleven, hoor weinig over khalid arrab, yvel weg :?
valentijn minder, heath pas nog gevochten super! allister is goed bezig.
sem vecht nog wel veel maar het gouden tijdperk ligt ver achter hun.
wie weet meer over het gg team?

Ronny
23-11-2004, 20:26
gouda´s glorie is ook met een nieuw team bezig...waarschijnlijk vallen ze binnenkort onder dat management.

makavelli
23-11-2004, 21:56
Ik vind Arrab, Kocamis en Chunkaiev drie hele goeie vechters maar ik snap niet waarom ze zo weinig vechten. Ik denk gemiddeld maar 2 of hoog uit drie keer per jaar.
En ik heb een half jaar geleden ofzo nog gelezen in de ringsports dat ze alledrie een contract voor pride of k-1 hebben.
Erg jammer dat we ze daar nog bijna niet gezien hebben.

Anonymous
23-11-2004, 22:43
lees komende ringsports voor GG nieuws

Ralph
23-11-2004, 22:48
lees komende ringsports voor GG nieuws

Zal ik zeker doen! Ben ook wel benieuwd waarom het momenteel een beetje stil is rond GG.

remco pardoel
24-11-2004, 13:06
het laatste gala in japan was weer als vanouds
heat en sem hebben zeer overtuigend gewonnen

sommige dingen zijn vrij simpel te verklaren!
soms zit het mee en soms zit t tegen met vechten
het kan gebeuren

helaas vecht niet iedereen even frequent van de team members..
daar moet je bas boon vragen over stellen..

maar om zo maar te stellen dat GG niet zo veel meer doet is ook een beetje onzin.

bloody
24-11-2004, 13:14
ze zullen wel veel doen maar we hebben er weinig op het forum van gehoord, ik ben wel nieuwsgierig naar de komende ringsports dan. Ik heb het altijd een gouden formule gevonden topvechters selecteren en samen laten trainen, samen op toernooien en ik ben ervan overtuigd dat dit blijft werken. Ik kan me alleen goed voorstellen dat als je veel vechters onder je hebt dat het soms wel hoofpijn achtige dagen zal opleveren want ze willen allemaal vechten en dat moet je wel regelen. Ik geef het je te doen hoor. :thumbs:

Anonymous
24-11-2004, 14:04
Zit nu in Las Vegas met Cor Hemmer en Carlo Dekkers en trainen hier samen met Heath Herring voor zijn voorbereiding op new years evening!
Ik heb inderdaad een verhaal in de Ring Sports geschreven (guest is goed geinformeerd) daar staat uitgebreid de gang van zaken aangaande golden glory.

Met bont en blauwe groeten uit een koud las vegas

Bas

Justinian
24-11-2004, 14:19
Thx voor de update :thumbs:

Highline
24-11-2004, 15:11
chalid en leko trainen gewoon volop hoor. zowel bij gg team als team dekkers ( 2 x op een dag dus) fatih etcetra zijn ook vaak zat op de sportschool te vinden :thumbs:

Guru
25-11-2004, 00:48
gouda´s glorie is ook met een nieuw team bezig...waarschijnlijk vallen ze binnenkort onder dat management.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Fr3ddy
25-11-2004, 15:27
Tsjek voor het laatste nieuws hun website http://www.goudasglorie.nl/

Wheelie
25-11-2004, 15:53
Tsjek voor het laatste nieuws hun website http://www.goudasglorie.nl/

en deze kun je ook checken ;)

http://www.goldenglory.com/

Marco
25-11-2004, 17:11
Wheelie wie is die lieftallige jongedame in je signature ? wat een keurige meid. :roll: :wink: