PDA

View Full Version : Crocop Hot or Not?



cactusdre
24-11-2004, 14:52
Omdat dit de meningen nogal verdeelt op het forum wilde ik een poll lanceren voor Mirko Filipovic. Vind je hem hot or not?

Roob
24-11-2004, 14:54
Ik ga voor HOT! :thumbs:

m.g
24-11-2004, 15:04
Ik vond hem erg HOT maar hij moet niet teveel op z'n hoge trap focussen!!.... mischien nu hij veel met Werdum heeft getraind zal hij mensen op de grond ook kunnen verrassen?!?!

Shytown
24-11-2004, 15:05
Hot or not? Only by the girls :P

Je kan moeilijk zeggen dat Mirko een slechte vechter is, maar persoonlijk heb ik niets met hem.

Highline
24-11-2004, 15:06
hot! in mijn ogen echt een goede vechter. ik kijk graag naar zijn wedstrijden

Wheelie
24-11-2004, 15:09
Ik ben geen fan

Mike
24-11-2004, 15:11
mirko is koning , ik kan niet wachten tot hij de belt heeft :mrgreen:

Arjan
24-11-2004, 15:14
HOT!!! Zeker dikke fan van hem...

treskaliber
24-11-2004, 15:16
Hot krijg je van me maar dat je nu zegt dat het plaatje compleet is en ik dus fan van hem zou zijn.....NO WAY!!!

Too arrogant!

Jay Hoov
24-11-2004, 15:28
Hot krijg je van me maar dat je nu zegt dat het plaatje compleet is en ik dus fan van hem zou zijn.....NO WAY!!!

Too arrogant!

Dus hij is NOT!!!!!!!
Arrogant @#$%^&*!!!!!!!

lady in red
24-11-2004, 15:29
:P

Nickuraba
24-11-2004, 15:34
K ga zker voor hot. My nr 1

Jay Hoov
24-11-2004, 15:44
K ga zker voor hot. My nr 1

Weet ik!!

phranq
24-11-2004, 15:55
Een hele vette NOT!!!

cactusdre
24-11-2004, 15:55
mirko is koning , ik kan niet wachten tot hij de belt heeft :mrgreen:

Ik ben bang dat je geduld zwaar op de proef wordt gesteld. :wink:

h4ns
24-11-2004, 16:19
HOT!!! Zeker dikke fan van hem...

I second that! :)

Sjaak
24-11-2004, 16:23
Een van de allerbeste vechters en killers ter wereld, ik vind hem een gigant :thumbs:

Arjan
24-11-2004, 16:33
Dit valt reuze mee, ik dacht dat de meerderheid hier op not zou stemmen haha


Maar idd nick my nr 1 too :D

Ralph
24-11-2004, 16:56
Not. Heb helemaal niets met em.

a.s.c.
24-11-2004, 16:58
NOT, ik vind Crocop nogal overschat hij heeft een super High Kick, goede takedown defense en een echt killer instinct maar bij de echte toppers van het MMA spelletje hoort hij niet in mijn ogen niet (hij kan wel goed verdedigen op de grond, maar kan geen subs maken is dat zo fantastisch om te zien? en hij kan wel takedowns stoppen maar kan er geen maken) begrijp me niet verkeerd hij is een super vechter maar een top MMA! vechter vind ik het niet.

Biiyen
24-11-2004, 17:03
Hot krijg je van me maar dat je nu zegt dat het plaatje compleet is en ik dus fan van hem zou zijn.....NO WAY!!!

Too arrogant!

Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

cactusdre
24-11-2004, 17:10
Hot krijg je van me maar dat je nu zegt dat het plaatje compleet is en ik dus fan van hem zou zijn.....NO WAY!!!

Too arrogant!

Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

Tjek ff de topic met het Crocop interview. Treskaliber is correct. Waarom kan jezelf in de topic lezen. Jij laat je mening afhangen van 1 docu.

Arjan
24-11-2004, 17:11
Hot krijg je van me maar dat je nu zegt dat het plaatje compleet is en ik dus fan van hem zou zijn.....NO WAY!!!

Too arrogant!

Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

Mee eens
en @ hieronder, dat is de mening van 1 persoon, misschien liep dat wel helemaal niet soepel, als ik van 100 van zijn ex trainingspartners hoor dat die arrogant is dan geloof ik het, in de crocop movie laten ze ook trainingsfragmenten zien dat die nog iets over de ma van die kerel zegt en dat die hem daarna half out choked.... ik vind crocop niet het type die gaat in zn movie the nice guy uithangen en zodra de camera uit is opeens stopt met lachen, geloof ik nix van!

phranq
24-11-2004, 17:12
Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

Volgens mij roep jij ook maar wat, hoe kan je nou na aanleiding van een documentaire zien of iemand arrogant is of niet? Hoe zou jij je opstellen als er een docu van je werd gemaakt?

Nogmaals, ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie in het dagelijks leven een arrogante kwast is...daar kan geen Crocop docu tegenop d8 ik....

treskaliber
24-11-2004, 17:30
Als we toch docu's erbij gaan halen wil ik jullie eraan herinneren dat Mylene de laHaye in 2000 geloof ik toen CroCop in de finals stond hem een keertje getracht te interviewen en daar was hij nou niet bepaald nice terwijl de rest dat wel was....

Wat ik ermee wil zeggen is dat je iemand natuurlijk niet op een mediaoptreden moet gaan veroordelen maar het is gewoon alles bij die vent en misschien heb ik het mis maar zoals ik zei kraak ik zijn kwaliteiten niet af maar moet ik hem daarom gelijk "Hot" noemen?

The guy is just No Mr Nice Guy and wat too arrogant

Nickuraba
24-11-2004, 17:34
dave.....die had toch met hem getraint? k ben benieuwd wat hij zegt

Biiyen
24-11-2004, 17:35
Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

Volgens mij roep jij ook maar wat, hoe kan je nou na aanleiding van een documentaire zien of iemand arrogant is of niet? Hoe zou jij je opstellen als er een docu van je werd gemaakt?

Nogmaals, ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie in het dagelijks leven een arrogante kwast is...daar kan geen Crocop docu tegenop d8 ik....

Ik zeg dit niet naar aanleiding van 1 docu, ik wijs slechts op deze docu omdat deze nu vrij verkrijgbaar is en een goed beeld geeft over zijn doen en laten. Ik volg Mirco al jaren en vind hem een top vechter. Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit? Dat is Mirko! Zijn grondwerk is zeer degelijk als je bedenkt dat hij een staande achtergrond heeft.

imo is Mirko niet "too arrogant" hij gewoon een topper.

treskaliber
24-11-2004, 17:41
ik vind het gewoon maar nogmaals..respect voor de MAN maar ik vind dat er genoeg andere vechters zijn die die eer ook toekomen....Mirko is gewoon Hype..

cactusdre
24-11-2004, 17:49
dave.....die had toch met hem getraint? k ben benieuwd wat hij zegt

Ik denk niet dat je dat wilt weten. :lol:
Maar Dave als je dit leest alsjeblieft spreek vrijuit. :wink:

cactusdre
24-11-2004, 17:52
Jij hebt geen idee wat je zegt, je roept maar gewoon wat! Als ik jou was zou ik zijn documentaire van mma-tracker eens downloaden. Mirco is een hele leuke vent met veel humor. Wat die man elke dag moet doorstaan is echt heel erg interssant om te zien. Hij is allesbehalve arrogant.

Volgens mij roep jij ook maar wat, hoe kan je nou na aanleiding van een documentaire zien of iemand arrogant is of niet? Hoe zou jij je opstellen als er een docu van je werd gemaakt?

Nogmaals, ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie in het dagelijks leven een arrogante kwast is...daar kan geen Crocop docu tegenop d8 ik....

Ik zeg dit niet naar aanleiding van 1 docu, ik wijs slechts op deze docu omdat deze nu vrij verkrijgbaar is en een goed beeld geeft over zijn doen en laten. Ik volg Mirco al jaren en vind hem een top vechter. Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit? Dat is Mirko! Zijn grondwerk is zeer degelijk als je bedenkt dat hij een staande achtergrond heeft.

imo is Mirko niet "too arrogant" hij gewoon een topper.

Heb je nu de topic met het interview gelezen? Ik volg hem ook al jaren maar hij is niet meer de Crocop van vroeger. Lees de interviews eens kritisch. Maar ja ik denk niet dat je mening zal veranderen. Liefde maakt blind. :)

treskaliber
24-11-2004, 17:59
Big up's voor dre..!

kentaro
24-11-2004, 18:00
hij is momenteel wel een van de meest besproken vechters in mma.

phranq
24-11-2004, 18:02
Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit Dat is Mirko! ?.

Hij heeft nog nooit van een topper gewonnen. Of je moet Heath een topper vinden...of Fujita..


Zijn grondwerk is zeer degelijk als je bedenkt dat hij een staande achtergrond heeft.

Nu zeg je het zelf, z'n grondwerk is zeer degelijk......imo ben je pas een topper als je op alle vlakken top bent en niet zeer degelijk....een lelijke eend is een degelijke auto, een porsche is een topper...

treskaliber
24-11-2004, 18:02
i rest my case..

Wheelie
24-11-2004, 18:08
Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit Dat is Mirko! ?.

Hij heeft nog nooit van een topper gewonnen. Of je moet Heath een topper vinden

Ik vind Heath inderdaad een topper :roll:

makavelli
24-11-2004, 18:14
Ik vind soms wel arrogant en hij overschat zichzelf soms een beetje, bijvoorbeeld tegen Randleman en Mcdonald.
Maar als vechter is hij toch een topper. Hij mag dan niet de meest complete MMA vechter zijn maar hij heeft wel de skills om elke topper te verslaan.
Igor, Fujita en Herring zijn imo wel toppers.

Peete
24-11-2004, 18:26
Hij heeft nog nooit van een topper gewonnen. Of je moet Heath een topper vinden...of Fujita..


Zijn grondwerk is zeer degelijk als je bedenkt dat hij een staande achtergrond heeft.

Nu zeg je het zelf, z'n grondwerk is zeer degelijk......imo ben je pas een topper als je op alle vlakken top bent en niet zeer degelijk....een lelijke eend is een degelijke auto, een porsche is een topper...

Wel Igor Vovchanchyn stelt natuurlijk ook niks voor :?

Verder traint Mirco nu dagelijks met Fabricio Werdum kenners weten wel hoe f#cking goed deze gast is, mensen die hem niet kennen kunnen hem zien vechten met oud en nieuw, dus zijn ground game is al een fase verder dan degelijk.

Mirko is in mijn ogen een echte topper en is ook een van mijn favo vechters.

cactusdre
24-11-2004, 18:35
Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit Dat is Mirko! ?.

Hij heeft nog nooit van een topper gewonnen. Of je moet Heath een topper vinden

Ik vind Heath inderdaad een topper :roll:

Wheelie is correct.

Mike
24-11-2004, 18:38
ik vind hem een topper om zn daden in de ring , het boeit me eigenlijk geen ene flikker hoe die met zn sparringspartners omgaat. Hij is voor mij "Hot" omdat ie vaak voor vette partijen en vooral KO's zorgt. Who gives a fuck hoe die in het normale leven is? Arrogant of niet de man heeft een woeste KO in huis ,dus ik kijk al zijn partijen met plezier en spanning.

als men arrogantie zo erg vindt kijk dan eens naar iedereens held wanderlei silva , dat schijnt ook een kwalbert 1ste klas te zijn in het dagelijks leven. Nou en , hij is toch ook supergoed en dus "hot" ?

zolang ze zich sportief gedragen in de ring , zie ik het probleem niet.

de highlander
24-11-2004, 18:44
mike is zeeeeeeeeeeer correct

cactusdre
24-11-2004, 18:49
ik vind hem een topper om zn daden in de ring , het boeit me eigenlijk geen ene flikker hoe die met zn sparringspartners omgaat. Hij is voor mij "Hot" omdat ie vaak voor vette partijen en vooral KO's zorgt. Who gives a fuck hoe die in het normale leven is? Arrogant of niet de man heeft een woeste KO in huis ,dus ik kijk al zijn partijen met plezier en spanning.

als men arrogantie zo erg vindt kijk dan eens naar iedereens held wanderlei silva , dat schijnt ook een kwalbert 1ste klas te zijn in het dagelijks leven. Nou en , hij is toch ook supergoed en dus "hot" ?

zolang ze zich sportief gedragen in de ring , zie ik het probleem niet.

Oké over sportief gedrag. Je tegenstander blesseert zijn schouder. Je komt op de grond terecht. Hij klopt duidelijk af. Daarna geef je hem nog een paar tikken en een trap na terwijl hij zich niet kan verdedigen. Je wijst meteen naar je hoek op je schouder. Je wist dus wat er aan de hand was maar sloeg toch na. Is dat sportief?
Ik kan niet beoordelen of Wandy een kwal is. Maar als je de beste MMA vechter van Pride bent mag je van mij praatjes hebben. Dat is het verschil met Crocop. Niets bereikt maar wel denken dat je de shit bent.

ashi76
24-11-2004, 18:50
Hot.

Mike
24-11-2004, 18:53
ik vind hem een topper om zn daden in de ring , het boeit me eigenlijk geen ene flikker hoe die met zn sparringspartners omgaat. Hij is voor mij "Hot" omdat ie vaak voor vette partijen en vooral KO's zorgt. Who gives a fuck hoe die in het normale leven is? Arrogant of niet de man heeft een woeste KO in huis ,dus ik kijk al zijn partijen met plezier en spanning.

als men arrogantie zo erg vindt kijk dan eens naar iedereens held wanderlei silva , dat schijnt ook een kwalbert 1ste klas te zijn in het dagelijks leven. Nou en , hij is toch ook supergoed en dus "hot" ?

zolang ze zich sportief gedragen in de ring , zie ik het probleem niet.

Oké over sportief gedrag. Je tegenstander blesseert zijn schouder. Je komt op de grond terecht. Hij klopt duidelijk af. Daarna geef je hem nog een paar tikken en een trap na terwijl hij zich niet kan verdedigen. Je wijst meteen naar je hoek op je schouder. Je wist dus wat er aan de hand was maar sloeg toch na. Is dat sportief?
Ik kan niet beoordelen of Wandy een kwal is. Maar als je de beste MMA vechter van Pride bent mag je van mij praatjes hebben. Dat is het verschil met Crocop. Niets bereikt maar wel denken dat je de shit bent.

pffft moet ik hier serieus op ingaan? Ik vind het grote onzin wat je stelt.

Je bent in de pride ring aan t knokken dan gebeurt er iets heel erg bizars.Eigenlik op het eerste gezicht onduidelijk voor crocop. Dan neem je het zekere voor het onzekere ja en geef je nog wat tikjes.

Daarnaast was mirko in killermode dan gebeuren dit soort dingen. Hoorde je Barnett er over zeuren? Nee ! Waarom ga jij er dan wel om janken? Dat is het risico van het vak , dat weet mirko dat weet josh nu jij nog :wink:

crocop niks bereikt? haha daar ga ik echt niet op in :lol:

ROIDRAGE
24-11-2004, 18:55
ik vind em goed maar persoonlijk heb ik niets met hem

Nicky
24-11-2004, 19:04
Mirco is super goed tegen vechters die hem het gevecht laten bepalen. Krijgt hij tegenstanders die achter hem aan gaan daar heeft hij heel veel moeite mee.

Om een lang verhaal kort te maken : Hij hoort gewoon bij de beste zwaargewichten van Pride FC.

Mike
24-11-2004, 19:05
Mirco is super goed tegen vechters die hem het gevecht laten bepalen. Krijgt hij tegenstanders die achter hem aan gaan daar heeft hij heel veel moeite mee.

Om een lang verhaal kort te maken : Hij hoort gewoon bij de beste zwaargewichten van Pride FC.

nicky= correct

redjuh
24-11-2004, 19:12
cro cop is goed in K1 en in Pride
cro cop traint kei en kei hard
cro cop is cro cop what you see is what you get
cro cop is een killer
crocop is 1000000% H.O.T.

Anonymous
24-11-2004, 19:15
de man is een foking held...en arrogant??nooit met hem gesproken dus daar kan ik niet over oordelen

Arjan
24-11-2004, 19:22
cactusdre dat met die tikken erna heeft er niets mee te maken want dan is bijna elke fighter wel onsportief want dat gebeurt ECHT vaak...

tito slaat door na ko
wanderlei heeft het ook wel eens gedaan
frank shamrock sloeg nadat die ko was van de slam
ENZOVOORT!!

phranq
24-11-2004, 19:23
Ik vind Heath inderdaad een topper :roll:

Ok, ik geef toe dat ik iets té kort door de bocht ging hier, maar ik blijf er bij dat ie pas arrogant mag doen als ie die belt omhoog houd...

redjuh
24-11-2004, 19:24
dat gaat nog wel gebeuren...

Wheelie
24-11-2004, 19:27
Ik vind Heath inderdaad een topper :roll:

Ok, ik geef toe dat ik iets té kort door de bocht ging hier, maar ik blijf er bij dat ie pas arrogant mag doen als ie die belt omhoog houd...

ik ben absoluut geen fan van CroCop en hoop dat hij tegen Randleman weer ko gaat.
Maar je ging inderdaad iets te kort door de bocht wat Heath betreft ;)

Judas
24-11-2004, 21:26
Crocop is dus niet goed in K1, is zowat meer neergegaan dan uitgedeeld.
Laat het hem dus maar lekker bij de Pride houden, waar ik hem een sterke vechter vind en nog meer van hem verwacht na laatste grondwerktrainingen.

Dutch Dynamite
24-11-2004, 21:28
Arrogant vind ik hem. Zijn vechtstijl is okay.

payap
24-11-2004, 22:35
Crocop rulezz !!

smike
25-11-2004, 00:35
hot, deze gozer is een geweldige K1 vechter, kijk alleen al naar zijn win tegen Bob Sapp, die trap waardoor Sapp tegen de grond ging was gewoon te hard en goed voor woorden :shock:

Arjan
25-11-2004, 00:59
zo te zien is crocop hotter dan not... :P
wel verbazingwekkend maar zeker wel vet...

Virus
25-11-2004, 01:50
Sterker nog Nicky...

1 van de 3 / 4 beste HW`s van de wereld!


Wat ik zo stoer aan mirko vind, is dat ie vanuit het K1 (met z`n K1 stijl) zo naar de HW top is doorgeschoten!

Ik lees hier regelmatig arrogant, maar da`s voor mij geen reden om `m niet te mogen...

Jackson is op zijn manier ook arrogant en dat vind ik ook een topper!!

Sterker mog: ik houd van vechters die zelfverzekerd overkomen! :thumbs:

Silat
25-11-2004, 04:02
vette vechter! een van de vetste op aarde. :maskills:

Jay Hoov
25-11-2004, 10:16
Ik vind Heath inderdaad een topper :roll:

Ok, ik geef toe dat ik iets té kort door de bocht ging hier, maar ik blijf er bij dat ie pas arrogant mag doen als ie die belt omhoog houd...

ik ben absoluut geen fan van CroCop en hoop dat hij tegen Randleman weer ko gaat.
Maar je ging inderdaad iets te kort door de bocht wat Heath betreft ;)

JEP JEP JEP!!!

Jay Hoov
25-11-2004, 10:19
cactusdre dat met die tikken erna heeft er niets mee te maken want dan is bijna elke fighter wel onsportief want dat gebeurt ECHT vaak...

tito slaat door na ko
wanderlei heeft het ook wel eens gedaan
frank shamrock sloeg nadat die ko was van de slam
ENZOVOORT!!

Laten we het maar niet over Tito hebben, die is het ergst, middelvinger tegen Ken Shamrock......!!!
En zo vaak gebeurt dit niet hoor, dat van Cro-cop was echt overduidelijk.....Eerst nog wat trappen en stotn, en direct hierna je hand op staeken...Wat een eikel!!!

cactusdre
25-11-2004, 10:46
ik vind hem een topper om zn daden in de ring , het boeit me eigenlijk geen ene flikker hoe die met zn sparringspartners omgaat. Hij is voor mij "Hot" omdat ie vaak voor vette partijen en vooral KO's zorgt. Who gives a fuck hoe die in het normale leven is? Arrogant of niet de man heeft een woeste KO in huis ,dus ik kijk al zijn partijen met plezier en spanning.

als men arrogantie zo erg vindt kijk dan eens naar iedereens held wanderlei silva , dat schijnt ook een kwalbert 1ste klas te zijn in het dagelijks leven. Nou en , hij is toch ook supergoed en dus "hot" ?

zolang ze zich sportief gedragen in de ring , zie ik het probleem niet.

Oké over sportief gedrag. Je tegenstander blesseert zijn schouder. Je komt op de grond terecht. Hij klopt duidelijk af. Daarna geef je hem nog een paar tikken en een trap na terwijl hij zich niet kan verdedigen. Je wijst meteen naar je hoek op je schouder. Je wist dus wat er aan de hand was maar sloeg toch na. Is dat sportief?
Ik kan niet beoordelen of Wandy een kwal is. Maar als je de beste MMA vechter van Pride bent mag je van mij praatjes hebben. Dat is het verschil met Crocop. Niets bereikt maar wel denken dat je de shit bent.

pffft moet ik hier serieus op ingaan? Ik vind het grote onzin wat je stelt.

Je bent in de pride ring aan t knokken dan gebeurt er iets heel erg bizars.Eigenlik op het eerste gezicht onduidelijk voor crocop. Dan neem je het zekere voor het onzekere ja en geef je nog wat tikjes.

Daarnaast was mirko in killermode dan gebeuren dit soort dingen. Hoorde je Barnett er over zeuren? Nee ! Waarom ga jij er dan wel om janken? Dat is het risico van het vak , dat weet mirko dat weet josh nu jij nog :wink:

crocop niks bereikt? haha daar ga ik echt niet op in :lol:


Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

phranq
25-11-2004, 10:51
Dré is correct, wat heeft Mirko bereikt? Welke belts heeft ie omhoog gehouden en hoeveel K1 toernooien heeft ie gewonnen?

Thomas
25-11-2004, 11:26
Wie gaat MMA doen en deelt het ene pak slaag na het andere uit Dat is Mirko! ?.

Hij heeft nog nooit van een topper gewonnen. Of je moet Heath een topper vinden...of Fujita..


Zijn grondwerk is zeer degelijk als je bedenkt dat hij een staande achtergrond heeft.

Nu zeg je het zelf, z'n grondwerk is zeer degelijk......imo ben je pas een topper als je op alle vlakken top bent en niet zeer degelijk....een lelijke eend is een degelijke auto, een porsche is een topper...

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden :thumbs:

cactusdre
25-11-2004, 11:52
vette vechter! een van de vetste op aarde. :maskills:


Butterbean en Akebono zijn veel vetter!!!!!!! :lol:

Wheelie
25-11-2004, 11:55
vette vechter! een van de vetste op aarde. :maskills:


Butterbean en Akebono zijn veel vetter!!!!!!! :lol:

whahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mike
25-11-2004, 19:51
ik vind hem een topper om zn daden in de ring , het boeit me eigenlijk geen ene flikker hoe die met zn sparringspartners omgaat. Hij is voor mij "Hot" omdat ie vaak voor vette partijen en vooral KO's zorgt. Who gives a fuck hoe die in het normale leven is? Arrogant of niet de man heeft een woeste KO in huis ,dus ik kijk al zijn partijen met plezier en spanning.

als men arrogantie zo erg vindt kijk dan eens naar iedereens held wanderlei silva , dat schijnt ook een kwalbert 1ste klas te zijn in het dagelijks leven. Nou en , hij is toch ook supergoed en dus "hot" ?

zolang ze zich sportief gedragen in de ring , zie ik het probleem niet.

Oké over sportief gedrag. Je tegenstander blesseert zijn schouder. Je komt op de grond terecht. Hij klopt duidelijk af. Daarna geef je hem nog een paar tikken en een trap na terwijl hij zich niet kan verdedigen. Je wijst meteen naar je hoek op je schouder. Je wist dus wat er aan de hand was maar sloeg toch na. Is dat sportief?
Ik kan niet beoordelen of Wandy een kwal is. Maar als je de beste MMA vechter van Pride bent mag je van mij praatjes hebben. Dat is het verschil met Crocop. Niets bereikt maar wel denken dat je de shit bent.

pffft moet ik hier serieus op ingaan? Ik vind het grote onzin wat je stelt.

Je bent in de pride ring aan t knokken dan gebeurt er iets heel erg bizars.Eigenlik op het eerste gezicht onduidelijk voor crocop. Dan neem je het zekere voor het onzekere ja en geef je nog wat tikjes.

Daarnaast was mirko in killermode dan gebeuren dit soort dingen. Hoorde je Barnett er over zeuren? Nee ! Waarom ga jij er dan wel om janken? Dat is het risico van het vak , dat weet mirko dat weet josh nu jij nog :wink:

crocop niks bereikt? haha daar ga ik echt niet op in :lol:


Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

hij heeft zoveel mensen verslagen of t moeilijk gemaakt, waaronder echt veel toppers. Als ik dit topicje moet geloven dan ben je pas topper als je de belt hebt , nou daar ben ik het helemaal niet mee eens. Die gozer heeft echt wel naam gemaakt en bewezen dat hij met de grootste der aarde meekan. Wie dat ontkent is gewoon blind , grote held Nog heeft ook de klasse van crocop ervaren en was erg blij met de bel van de 1ste ronde. Oke crocop verloor die partij maar niemand kan ontkennen dat goed mee kan draaien met de top. In pride en in k1 dus IMO heeft die man heel veel bereikt. Naast in de ring is crocop in het gewone leven ook lid van en antiterreur team hetgeen in croatie geen kattepis is. Dat siert hem ook vind ik.

redjuh
25-11-2004, 20:05
mike = correct :thumbs:

Hollandpride
25-11-2004, 20:52
Wat een gaytopic!

cactusdre
26-11-2004, 09:22
Wat een gaytopic!

Maar wel stiekem Hot gestemd zeker? :lol:

Wheelie
28-11-2004, 18:29
dit vind ik wel HOT

http://img25.exs.cx/img25/9421/Randleman3.gif


:lol:

Wheelie
28-11-2004, 18:30
Dit is echt genieten :lol:

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict07.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict08.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict09.jpg

Wheelie
28-11-2004, 18:35
en speciaal voor de fans nog een paar :lol:

http://sherdog.com/fightfinder/pictures/FC_Match7.jpg

http://www.sherdog.com/pictures/pride20/pride20_08_14.jpg

http://www.pridefc.com/pride2004/news/news_04/imgs/news_04_0804b_a.jpg

http://www.pridefc.com/daily/2004/04/29/tatame99.jpg

http://www.sponichi.co.jp/battle/pride/2004/0425/result/photo/image/06-4.jpg

redjuh
28-11-2004, 18:58
tja er zijn meer pics waarop je zijn linker been iemand tegen de vlakte ziet helpen

Gulo gulo
28-11-2004, 19:18
NOT

ICON
28-11-2004, 19:26
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Ronald
28-11-2004, 19:34
LOL @ Wheelie :lol:

Nickuraba
28-11-2004, 22:09
@ het niks bereikt gelul...

als je al in pride staat heb je veel bereikt. De tomato cans in pride hebben ook veel bereikt, ze draaien allemaal mee in de organisatie waar je freefight op het hoogste niveau beoefent. Elke 'stakker' uit pride schopt ons allemaal de kont. daarnaast zijn heath, igor, saku, ron waterman, Fujita, aleksander en bob sapp bijvoorbeeld geen geintjes.

als je zegt dat crocop niks gepresteerrd heeft, dan zet je ook hoost de kakken, want die kreeg het niet voor elkaar om bob sapp eruit te halen, 2x over faalde hij. Crocop deed dit wel (jajajaj crocop verloos van hoost daar heb ik het niet over) maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?

@ judas, in k1 ging hij meer neer dan dat hij uitdeelde?

10 maart 1996 won hij van lebanner op punten
6 mei 1996 verloor hij van hoost op lowkicks (is that soooo bad?)
25 april 1999 won hij van Nortje op KO
20 juni 1999 won hij van Ricky Nickolson op KO
20 juni 1999 verloor hij van Xhavit Bajrami op punten (ook niet neergegaan?)
3 okt 1999 won hij van bernado op KO
5 dec 1999 won hij van musashi op TKO
5 dec 1999 won hij van Sam Greco opTKO
5 dec 1999 verloor hij van hoost door leverstoot KO
19 maart 2000 won hij van Hiromi Amada op TKO
3 juni 2000 verloor hij van andy hug op punten (ook niet neergegaan?)
1 sept 2000 won hij van stuart green op KO
9 okt 2000 won hij van Glaube feitosa op punten
9 okt 2000 won hij van Hiromi Amada op punten
9 okt 2000 verloor hij van Mike bernado op TKO
10 dec 2000 verloor hij van hoost op punten (in de 4e ronde)
30 junuari 2001 won hij van Tatsufumi Tomihara op KO
17 maart 2001 won hij van Aerts op punten
16 juni 2001 verloor hij van McDonald op TKO (jaah daar was die ff weg staand KO)
27 januari 2002 won hij van Ryushi Yanagisawa op TKO
3 maart 2002 won hij van Mark Hunt op punten
14 july 2002 won hij van Remy Bonjasky op TKO
30 maart 2003 won hij van Bob Sapp op KO

hmmzz...spreekt voor zich toch??

Marco
28-11-2004, 22:16
Cro cop is een heel gevaarlijke vechter die zich genoeg heeft bewezen in het k1 zie hierboven en het in pride toch ook heel aardig doet, arrogant weet ik niet dat weet dave dalghiesh wel die heeft met hem getraind.

Anonymous
28-11-2004, 22:53
NOT, ik vind Crocop nogal overschat hij heeft een super High Kick, goede takedown defense en een echt killer instinct maar bij de echte toppers van het MMA spelletje hoort hij niet in mijn ogen niet (hij kan wel goed verdedigen op de grond, maar kan geen subs maken is dat zo fantastisch om te zien? en hij kan wel takedowns stoppen maar kan er geen maken) begrijp me niet verkeerd hij is een super vechter maar een top MMA! vechter vind ik het niet.

MMA = MIXED martial arts dus waarom moet je dan perse goed op de grond zijn om de beste te zijn .............?!?!?!?!?!?

Nickuraba
28-11-2004, 23:19
Coleman was ooit in MMA ook een topper, die had ook een standup van niks! Zo kan men er nog zekers wel heel wat noemen, iedereen heeft zijn specialiteit!

Arjan
29-11-2004, 00:04
tja er zijn meer pics waarop je zijn linker been iemand tegen de vlakte ziet helpen

Hierboven zie je fotos van maar 1 wedstrijd, die van wanderlei telt niet want da was n draw, die trap op zn lever (bij wand) mag je er dan nml onder zetten want die was ook flink blauw...

Mike
29-11-2004, 02:01
dit vind ik wel HOT

http://img25.exs.cx/img25/9421/Randleman3.gif


:lol:

haha dit was zeker een hotte ko

als je verliest moet je het ook goed doen he ! Voor de fans , net als rampage :lol:

cactusdre
29-11-2004, 09:41
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

cactusdre
29-11-2004, 09:47
@ het niks bereikt gelul...

als je al in pride staat heb je veel bereikt. De tomato cans in pride hebben ook veel bereikt, ze draaien allemaal mee in de organisatie waar je freefight op het hoogste niveau beoefent. Elke 'stakker' uit pride schopt ons allemaal de kont. daarnaast zijn heath, igor, saku, ron waterman, Fujita, aleksander en bob sapp bijvoorbeeld geen geintjes.

als je zegt dat crocop niks gepresteerrd heeft, dan zet je ook hoost de kakken, want die kreeg het niet voor elkaar om bob sapp eruit te halen, 2x over faalde hij. Crocop deed dit wel (jajajaj crocop verloos van hoost daar heb ik het niet over) maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?

@ judas, in k1 ging hij meer neer dan dat hij uitdeelde?

10 maart 1996 won hij van lebanner op punten
6 mei 1996 verloor hij van hoost op lowkicks (is that soooo bad?)
25 april 1999 won hij van Nortje op KO
20 juni 1999 won hij van Ricky Nickolson op KO
20 juni 1999 verloor hij van Xhavit Bajrami op punten (ook niet neergegaan?)
3 okt 1999 won hij van bernado op KO
5 dec 1999 won hij van musashi op TKO
5 dec 1999 won hij van Sam Greco opTKO
5 dec 1999 verloor hij van hoost door leverstoot KO
19 maart 2000 won hij van Hiromi Amada op TKO
3 juni 2000 verloor hij van andy hug op punten (ook niet neergegaan?)
1 sept 2000 won hij van stuart green op KO
9 okt 2000 won hij van Glaube feitosa op punten
9 okt 2000 won hij van Hiromi Amada op punten
9 okt 2000 verloor hij van Mike bernado op TKO
10 dec 2000 verloor hij van hoost op punten (in de 4e ronde)
30 junuari 2001 won hij van Tatsufumi Tomihara op KO
17 maart 2001 won hij van Aerts op punten
16 juni 2001 verloor hij van McDonald op TKO (jaah daar was die ff weg staand KO)
27 januari 2002 won hij van Ryushi Yanagisawa op TKO
3 maart 2002 won hij van Mark Hunt op punten
14 july 2002 won hij van Remy Bonjasky op TKO
30 maart 2003 won hij van Bob Sapp op KO

hmmzz...spreekt voor zich toch??


Ik zou het niet in mijn hoofd halen om Ernesto Hoost te "kakken" te zetten. En hoe wil je Ernesto vergelijken met Crocop? Kijk nec kan ook wel eens stunten tegen Ajax maar hoe vaak zijn die landskampioen geweest?
Ik snap dat je een fan bent maar je moet wel ff reeel blijven.

Jay Hoov
29-11-2004, 11:38
dit vind ik wel HOT

http://img25.exs.cx/img25/9421/Randleman3.gif


:lol:

Hot ja!!!

Jay Hoov
29-11-2004, 11:38
Dit is echt genieten :lol:

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict07.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict08.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict09.jpg

Nice pics!!!!

Wheelie
29-11-2004, 13:41
maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?


ik denk niet dat iemand hier antwoord op hoeft te geven :roll:

Wheelie
29-11-2004, 13:42
tja er zijn meer pics waarop je zijn linker been iemand tegen de vlakte ziet helpen

Hierboven zie je fotos van maar 1 wedstrijd, die van wanderlei telt niet want da was n draw, die trap op zn lever (bij wand) mag je er dan nml onder zetten want die was ook flink blauw...

die wedstrijd tegen Wanderlei heeft hij in mijn ogen dus gewoon verloren

Jay Hoov
29-11-2004, 14:16
tja er zijn meer pics waarop je zijn linker been iemand tegen de vlakte ziet helpen

Hierboven zie je fotos van maar 1 wedstrijd, die van wanderlei telt niet want da was n draw, die trap op zn lever (bij wand) mag je er dan nml onder zetten want die was ook flink blauw...

die wedstrijd tegen Wanderlei heeft hij in mijn ogen dus gewoon verloren

Wandy all the way...Ik heb die partij 100X gezien......Cro-cop doet niks....Al het initiaf gaat van Wandy uit!!!!

phranq
29-11-2004, 14:59
maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?



Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gewoond?

Arjan
29-11-2004, 15:02
tja er zijn meer pics waarop je zijn linker been iemand tegen de vlakte ziet helpen

Hierboven zie je fotos van maar 1 wedstrijd, die van wanderlei telt niet want da was n draw, die trap op zn lever (bij wand) mag je er dan nml onder zetten want die was ook flink blauw...

die wedstrijd tegen Wanderlei heeft hij in mijn ogen dus gewoon verloren

Wandy all the way...Ik heb die partij 100X gezien......Cro-cop doet niks....Al het initiaf gaat van Wandy uit!!!!

Daarom wil ik wel graag een rematch, crocop is ewel een beetje veranderd en neemt meer zelf initiaf (zoals jij het typte :P weenie hoe) dus lijkt me vetter, moet toegeven dat die match idd voor wanderlei was... misschien ooit nog een rematch laten we t hopen!

phranq
29-11-2004, 15:05
Graag een rematch, maar nu zonder Crocop gay regels, maar op Wandie regels!!!

Arjan
29-11-2004, 15:07
we'll see, ik denk eigenlijk dat de kans best groot is!

phranq
29-11-2004, 15:09
Als Wanderlei naar de hw's gaat dan wel ja.

cactusdre
29-11-2004, 15:16
Die partij doet me watertanden. Wandy gaat slopen!!!!!!

Maar ja eerst Randleman even zijn werk laten doen. :wink:

Nickuraba
29-11-2004, 15:17
maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?



Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gewoond?

pfftt tis een vergelijking, als je goed leest kan je zien dat ik de vergelijking maakte betreft het gevecht rondom bob sapp. Ik ben hier niet de hele carriere van beide vechters aan het vergelijken. Niemand geeft hem credit voor het verslaan van bob sapp, terwijl deze 2x over won van hoost. Dus als je vind dat sapp geen prestatie is van crocop is hoost dus ook niks? Ik zelf beweer niet dat hoost niks is, als je lezen kan, maar ik zeg als je crocop geen credit geeft voor zijn win over bob sapp, dat je dan hoost eigenlijk ook dist. Dat staat er... ik ben niet de andere prestaties tegen andere vechters aan het vergelijken. Beter lezen, of heb jij soms op 5 okt en 7 dec 2002 onder een steen gewoond??

mensen weten wel weer goed de boel te verdraaien door slechts die zin te posten, dan klinkt het al wat anders

Anonymous
29-11-2004, 15:52
maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?



Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gewoond?

pfftt tis een vergelijking, als je goed leest kan je zien dat ik de vergelijking maakte betreft het gevecht rondom bob sapp. Ik ben hier niet de hele carriere van beide vechters aan het vergelijken. Niemand geeft hem credit voor het verslaan van bob sapp, terwijl deze 2x over won van hoost. Dus als je vind dat sapp geen prestatie is van crocop is hoost dus ook niks? Ik zelf beweer niet dat hoost niks is, als je lezen kan, maar ik zeg als je crocop geen credit geeft voor zijn win over bob sapp, dat je dan hoost eigenlijk ook dist. Dat staat er... ik ben niet de andere prestaties tegen andere vechters aan het vergelijken. Beter lezen, of heb jij soms op 5 okt en 7 dec 2002 onder een steen gewoond??

mensen weten wel weer goed de boel te verdraaien door slechts die zin te posten, dan klinkt het al wat anders

Oké Crocop heeft de "Bob-Sapp-Asskick Belt" gewonnen!!!!!!!!
Had je dat verhaal over Ajax en Nec nou gelezen? Daarom klopt je vergelijking niet. Het is logisch dat je dan zulke reakties krijgt.

cactusdre
29-11-2004, 15:55
maar als crocop niks bereikt heeft wat heeft hoost dan bereikt?



Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gewoond?

pfftt tis een vergelijking, als je goed leest kan je zien dat ik de vergelijking maakte betreft het gevecht rondom bob sapp. Ik ben hier niet de hele carriere van beide vechters aan het vergelijken. Niemand geeft hem credit voor het verslaan van bob sapp, terwijl deze 2x over won van hoost. Dus als je vind dat sapp geen prestatie is van crocop is hoost dus ook niks? Ik zelf beweer niet dat hoost niks is, als je lezen kan, maar ik zeg als je crocop geen credit geeft voor zijn win over bob sapp, dat je dan hoost eigenlijk ook dist. Dat staat er... ik ben niet de andere prestaties tegen andere vechters aan het vergelijken. Beter lezen, of heb jij soms op 5 okt en 7 dec 2002 onder een steen gewoond??

mensen weten wel weer goed de boel te verdraaien door slechts die zin te posten, dan klinkt het al wat anders

Oké Crocop heeft de "Bob-Sapp-Asskick Belt" gewonnen!!!!!!!!
Had je dat verhaal over Ajax en Nec nou gelezen? Daarom klopt je vergelijking niet. Het is logisch dat je dan zulke reakties krijgt.

Volgens mij heb ik met deze post de "He- didn't-log-in-belt" gewonnen. :wink:

Nickuraba
29-11-2004, 16:04
[/quote]

Oké Crocop heeft de "Bob-Sapp-Asskick Belt" gewonnen!!!!!!!!
Had je dat verhaal over Ajax en Nec nou gelezen? Daarom klopt je vergelijking niet. Het is logisch dat je dan zulke reakties krijgt.[/quote]

t ging mij er om dat hij wat credit kreeg voor zijn win over bob sapp, dat verdient die IMO wel. K heb nooit gezegd dat hoost niks was, men quote echter alleen 1 zin zo..zodat het wel zo lijkt.

En @ je voetbal opmerking, deze jonge heer hier kijkt 24 hours a day vechtsport. K heb in mijn hele leven nog nooit een voetbal wedstrijd gezien. Volg het dus ook niet

cactusdre
29-11-2004, 17:34
Oké Crocop heeft de "Bob-Sapp-Asskick Belt" gewonnen!!!!!!!!
Had je dat verhaal over Ajax en Nec nou gelezen? Daarom klopt je vergelijking niet. Het is logisch dat je dan zulke reakties krijgt.[/quote]

t ging mij er om dat hij wat credit kreeg voor zijn win over bob sapp, dat verdient die IMO wel. K heb nooit gezegd dat hoost niks was, men quote echter alleen 1 zin zo..zodat het wel zo lijkt.

En @ je voetbal opmerking, deze jonge heer hier kijkt 24 hours a day vechtsport. K heb in mijn hele leven nog nooit een voetbal wedstrijd gezien. Volg het dus ook niet[/quote]

http://ca.c.yimg.jp/sports/sn2004082423551800002934m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200408/im00002934.jpg

Jammer want dit schijnt een mooie wedstrijd geweest te zijn. :wink:

Nickuraba
29-11-2004, 17:40
wahahah..die foto heb ik nu net wel weer gezien :wink:

ICON
29-11-2004, 19:06
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

cactusdre
30-11-2004, 09:24
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Mij zie je echt niet tegen Silva knokken. Ik ben niet gek of zo. Crocop respecteert het merendeel van zijn tegenstanders ook niet. En als alleen mensen die een kwartier tegen Silva of Crocop willen vechten een mening mogen hebben wordt het wel heel erg stil op Mixfight. (O ja ik heb wel eens in een ring gestaan maar ik vind nog steeds dat dat er niet veel mee te maken heeft.)

Jay Hoov
30-11-2004, 10:17
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Als je zo een fan bent van Peter,(wat ik trouwens ook ben.....en Cactusdreee volgens mij ook)...moet je ff aan hem vragen wat hij van Cro-cop vindt.....Ik weet het antwoord, ik hoor van je!!!!

phranq
30-11-2004, 10:34
ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Je praat poep, Crocop toont weinig respect voor andere vechters, terwijl ie toch wel 's in de ring heeft gestaan.....

Mike
30-11-2004, 11:48
crocop gaat randeleman pakken in de rematch 8)

Jay Hoov
30-11-2004, 12:15
crocop gaat randeleman pakken in de rematch 8)

Is mogelijk....Ps wat heb jij een VETTE avatar!!!

Arjan
30-11-2004, 12:23
crocop gaat randeleman pakken in de rematch 8)

Wheelie
16-12-2004, 16:00
TTT :wink:

phranq
16-12-2004, 16:06
Ja Wheelie, laten we Crocop nog ff fukken.... :twisted:

Wheelie
16-12-2004, 16:34
Ja Wheelie, laten we Crocop nog ff fukken.... :twisted:

precies phranq :lol:

The Satan
16-12-2004, 17:13
ik vind hem goed met de goede instelling: knokken!!!!!!!! :twisted:

phranq
16-12-2004, 17:21
Die instelling hebben alle vechters die op Pride, UFC of K1 knokken....behalve Abidi dan natuurlijk.....

Arjan
16-12-2004, 17:25
Die instelling hebben alle vechters die op Pride, UFC of K1 knokken....behalve Abidi dan natuurlijk.....


dat valt reuze mee, bob sapp wilde ook niet meer tegen ray sefo (nu nog wachten op de opmerking: JAH NU NOEM JE ER OOK 1)...

phranq
16-12-2004, 17:31
Ik zei vechters, geen freaks...;)

Jay Hoov
16-12-2004, 20:52
Cro-cop gaat net zoals Heath hearring lekker naar K1 mma, omdat hij net zoals Heath het NET niet haalt tegen de Kampioenen!!!!

Wheelie
16-12-2004, 20:55
Ik zei vechters, geen freaks...;)

:lol:

Jay Hoov
16-12-2004, 21:00
Cro-cop gaat net zoals Heath hearring lekker naar K1 mma, omdat hij net zoals Heath het NET niet haalt tegen de Kampioenen!!!!

En anders kan hij altijd nog uitsmijter worden!!!!

Wheelie
16-12-2004, 21:02
maar kom op zeg eerlijk, wie denkt er serieus dat CroCop van Randleman gaat winnen ? :mrgreen:

Peete
16-12-2004, 21:13
Ik, mirco is master :!:

jullie zijn allemaal H@ters

Wheelie
16-12-2004, 21:19
Dit is echt genieten :lol:

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict07.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict08.jpg

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pride/live/200404/25/photo/a06/pict/pict09.jpg


http://www.pridefc.com/pride2004/news/news_04/imgs/news_04_0804b_a.jpg

http://www.pridefc.com/daily/2004/04/29/tatame99.jpg

http://www.sponichi.co.jp/battle/pride/2004/0425/result/photo/image/06-4.jpg

phranq
16-12-2004, 21:21
Ik zie liever 1x deze foto's dan 100x de geilste XXX film die er bestaat... :lol:

Anonymous
16-12-2004, 21:23
CroCop is overrated.... en hoop dat ie nu is op zn plek gezet word... hij is niet slecht ofzo maar denk niet dat hij ooit champ in Pride wordt zolang er Nog's en Fedor's zijn...

phranq
16-12-2004, 21:25
CroCop is overrated.... en hoop dat ie nu is op zn plek gezet word... hij is niet slecht ofzo maar denk niet dat hij ooit champ in Pride wordt zolang er Nog's en Fedor's zijn...

Vriend! :thumbs: Word ff lid...:D

ICON
16-12-2004, 22:54
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Als je zo een fan bent van Peter,(wat ik trouwens ook ben.....en Cactusdreee volgens mij ook)...moet je ff aan hem vragen wat hij van Cro-cop vindt.....Ik weet het antwoord, ik hoor van je!!!!

i kzie nu pas dat je gereageerd hebt.
t feit dat peter WEL iest bereikt heeft mag hij ook n mening hebben hij zal hem waarschijnlijk ook weleens ontmoet hebben dus dan kan je er WEL n mening over hebben. jij praat alleen maar disrespectvol over iemand die je niet kent. en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Nickuraba
16-12-2004, 23:09
CroCop is overrated.... en hoop dat ie nu is op zn plek gezet word... hij is niet slecht ofzo maar denk niet dat hij ooit champ in Pride wordt zolang er Nog's en Fedor's zijn...

oke.... ik moet toegeven, dat Fedor vs crocop zeer spannend kan worden, beide vechters zijn staand goed (crocop beter, en als die zijn handjes hoog houdt komt dat wel goed) maar Fedor is de master op de grond. Beide kunnen de wedstrijd met 1 stoot of trap beeindigen! Wel voordeel voor Fedor want die is sicker op de grond!

Iedereen praat echter als0f crocop door Nog geownt is, maar als je gewoon ff de wedstrijd bekijkt, kan je zien dat hij prima met de jongens mee kan draaien, k bedoel hij kreeg geen pak slaag en hield het heel lang uit! hij maakte 1 fout en daar kapitaliseerd Nog van maar als je de hele wedstrijd kijkt en die sub ff wegdenkt, deed Crocop het beter. Tuurlijk nog is fair de winnaar, maar crocop had geen problemen met hem te draaien! Hij kan dus prima aan de top draaien in tegenstelling tot wat sommigen beweren. Tis niet zo dat Nog gewoon met hem speelde tot de sub. Dan zou hij niet mee kunnen draaien!

Btw hij moet IMO wel wat actiever vechten soms draait die teveel op de counter!

Anonymous
17-12-2004, 08:48
Ik ben geen fan van hem, ik moet nog steeds een traantje wegpikken wat hij met Igor heeft gedaan. Igor ging voor het eerst in zijn leven k.o. (zover ik weet) Maar alleen daarom heb ik toch eigenlijk ook veel respect voor hem als vechter. Het was namelijk nog nooit iemand gelukt om Igor k.o. te trappen. Alleen dat zegt al iets over de klasse van Cro Cop. Het is gewoon een topvechter, die staand door niemand in pride kan worden overklast, helaas TOEN ook niet door Igor. Een rematch zou wel mooi zijn, want Igor zal het dan heel anders doen. Tuurlijk kan iemand hem pakken in pride, maar hij kan ook iedereen heel erg veel pijn doen in pride. EN Cro COp is absoluut niet ge-owned door Nog in een van de beste pride fights ooit.

Ik zie hem trouwens liever niet naar de k1-mma gaan, maar naar de gewone k1. Ik zou hem nu lweer een liever tegen Hoost, Aerts, Le Banner, Ignashov, Bonjansky etc staand vechten, want daar heeft hij tenminste staand tegenstand.

Anonymous
17-12-2004, 08:50
Ik zie hem trouwens liever niet naar de k1-mma gaan, maar naar de gewone k1. Ik zou hem nu weer liever tegen Hoost, Aerts, Le Banner, Ignashov, Bonjansky etc staand zien vechten, want daar heeft hij tenminste staand tegenstand.

cactusdre
17-12-2004, 09:07
Die instelling hebben alle vechters die op Pride, UFC of K1 knokken....behalve Abidi dan natuurlijk.....

Hahahaha. Abidi geweldig. :thumbs:

phranq
17-12-2004, 13:32
Ik zie hem trouwens liever niet naar de k1-mma gaan, maar naar de gewone k1. Ik zou hem nu weer liever tegen Hoost, Aerts, Le Banner, Ignashov, Bonjansky etc staand zien vechten, want daar heeft hij tenminste staand tegenstand.

Mee eens, schoenmaker hou je bij je leest.....

Arjan
17-12-2004, 13:35
ben al blij dat een bepaalde post werd verwijdert!! :?

phranq
17-12-2004, 13:44
ben al blij dat een bepaalde post werd verwijdert!! :?

Door mijzelf ja...:)

cactusdre
17-12-2004, 14:25
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Als je zo een fan bent van Peter,(wat ik trouwens ook ben.....en Cactusdreee volgens mij ook)...moet je ff aan hem vragen wat hij van Cro-cop vindt.....Ik weet het antwoord, ik hoor van je!!!!

i kzie nu pas dat je gereageerd hebt.
t feit dat peter WEL iest bereikt heeft mag hij ook n mening hebben hij zal hem waarschijnlijk ook weleens ontmoet hebben dus dan kan je er WEL n mening over hebben. jij praat alleen maar disrespectvol over iemand die je niet kent. en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Dus als ik het goed begrijp mogen nu alleen Ernesto Hoost, Peter Aerts, Remy Bonjaski, Wandy en Fedor e.d. een mening hebben? Eerst waren het nog alle mensen die ooit in een ring hadden gestaan. Het wordt zo nog stiller op mixfight. Ik kan alleen maar zeggen Kevin Randleman los dit probleem ff op!

phranq
17-12-2004, 14:35
en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Nu praat je weer poep, een topvechter (behalve Abidi zoals ik al eerder zei) is pas een topvechter als hij op alle vlakken rounded is, maw: net zo sterk op de grond als staand......dat is Crocop gewoon niet....ook al is z'n linker highkick een moordwapen, veel meer wapens heeft ie helaas niet......dus het is maar wat je mooi vind om te zien, de voorspelbare linker highkick of een pot waarbij je vantevoren niet weet welke kant het op gaat.....Bij een pot van Crocop weet je vantevoren al hoe het gaat lopen....

ICON
17-12-2004, 18:54
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Als je zo een fan bent van Peter,(wat ik trouwens ook ben.....en Cactusdreee volgens mij ook)...moet je ff aan hem vragen wat hij van Cro-cop vindt.....Ik weet het antwoord, ik hoor van je!!!!

i kzie nu pas dat je gereageerd hebt.
t feit dat peter WEL iest bereikt heeft mag hij ook n mening hebben hij zal hem waarschijnlijk ook weleens ontmoet hebben dus dan kan je er WEL n mening over hebben. jij praat alleen maar disrespectvol over iemand die je niet kent. en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Dus als ik het goed begrijp mogen nu alleen Ernesto Hoost, Peter Aerts, Remy Bonjaski, Wandy en Fedor e.d. een mening hebben? Eerst waren het nog alle mensen die ooit in een ring hadden gestaan. Het wordt zo nog stiller op mixfight. Ik kan alleen maar zeggen Kevin Randleman los dit probleem ff op!

je mag best je meningen hebben, doe t alleen nromaal. maar we kunnen t hier nog wel ff over hebbenm maar dat schiet waarschijnlijk toch niet op, dus mee rzeg ik dr niet over

ICON
17-12-2004, 18:55
en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Nu praat je weer poep, een topvechter (behalve Abidi zoals ik al eerder zei) is pas een topvechter als hij op alle vlakken rounded is, maw: net zo sterk op de grond als staand......dat is Crocop gewoon niet....ook al is z'n linker highkick een moordwapen, veel meer wapens heeft ie helaas niet......dus het is maar wat je mooi vind om te zien, de voorspelbare linker highkick of een pot waarbij je vantevoren niet weet welke kant het op gaat.....Bij een pot van Crocop weet je vantevoren al hoe het gaat lopen....

die man op de foto naast je was heeeel erg te spreken over cro cop zn grondwerk..

Nickuraba
17-12-2004, 23:09
weetje...een discussie over crocop zou heel wat makkelijker zijn als iederen eens wat dingen kon toegeven. Ik zie het zo vaak, hij is arrogant, hij praat dom over andere....nee hij geeft complimenten! nee dit nee dat....pfft sckiet echt niet op een discussie over crocop. Ik vind hem een prima vechter, je moet ook dneken dat je de beste bent, k bedoel wie gaat knokken terwijl je weet dat je verliest? Beetje nonchelant is die misschien wel maar dat maakt hem niet arrogant. Na meppen doen er heel veel, ook wanderlei, wat je ook lult! Daarnaast is die gewoon een man van weinig woorden, maar over veel vechters heb ik hem goede dingen horen zeggen.

"I hope you enjoy this fight, because I wanted to fight with mister waterman, as the strongest opponent who was offered. And i must admire him, he is one of strongest fighters i've ever fought, he is very strong"

komop...wat is hier arrogant aan?

phranq
17-12-2004, 23:24
en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Nu praat je weer poep, een topvechter (behalve Abidi zoals ik al eerder zei) is pas een topvechter als hij op alle vlakken rounded is, maw: net zo sterk op de grond als staand......dat is Crocop gewoon niet....ook al is z'n linker highkick een moordwapen, veel meer wapens heeft ie helaas niet......dus het is maar wat je mooi vind om te zien, de voorspelbare linker highkick of een pot waarbij je vantevoren niet weet welke kant het op gaat.....Bij een pot van Crocop weet je vantevoren al hoe het gaat lopen....

die man op de foto naast je was heeeel erg te spreken over cro cop zn grondwerk..

Maar jij hebt niet het hele verhaal gehoord....:D

phranq
17-12-2004, 23:25
weetje...een discussie over crocop zou heel wat makkelijker zijn als iederen eens wat dingen kon toegeven. Ik zie het zo vaak, hij is arrogant, hij praat dom over andere....nee hij geeft complimenten! nee dit nee dat....pfft sckiet echt niet op een discussie over crocop. Ik vind hem een prima vechter, je moet ook dneken dat je de beste bent, k bedoel wie gaat knokken terwijl je weet dat je verliest? Beetje nonchelant is die misschien wel maar dat maakt hem niet arrogant. Na meppen doen er heel veel, ook wanderlei, wat je ook lult! Daarnaast is die gewoon een man van weinig woorden, maar over veel vechters heb ik hem goede dingen horen zeggen.

"I hope you enjoy this fight, because I wanted to fight with mister waterman, as the strongest opponent who was offered. And i must admire him, he is one of strongest fighters i've ever fought, he is very strong"

komop...wat is hier arrogant aan?

Helemaal niets Nick, maar jullie happen zo lekker..... 8)

Nickuraba
17-12-2004, 23:30
jaah dat heet discussie aangaan schat! :wink: k probeer mijn voorbeeld te verdedigen....

phranq
17-12-2004, 23:33
jaah dat heet discussie aangaan schat! :wink: k probeer mijn voorbeeld te verdedigen....


Voorbeeld? Dus je bent alleen je linkerbeen aan het trainen? :)

Nickuraba
17-12-2004, 23:46
wahah.... nee ook me rechter...
btw heeft iemand wel eens gezien hoe hij met rechts trapt? zit ook genoeg KO vaart achter IMO, zou die eens wat vaker moeten doen! de trappenzijn iig snel! :thumbs:

phranq
18-12-2004, 10:41
wahah.... nee ook me rechter...
btw heeft iemand wel eens gezien hoe hij met rechts trapt? zit ook genoeg KO vaart achter IMO, zou die eens wat vaker moeten doen! de trappenzijn iig snel! :thumbs:


Zou idd geen gek idee zijn het eens af te wisselen, z'n linker is té voorspelbaar......

Ik zie een duidelijke win dmv een GnP'tje van Randleman..

Mephisto
18-12-2004, 18:26
NOT, een onsympatieke slechte verliezer, ken hem verder niet persoonlijk, het is misschien wel een hele relaxede kerel.

HOT zijn die gasten die wat extra's brengen. zoals Genki of Quinton, en dan hoef je niet altijd te winnen of een complete vechter te zijn.

Jay Hoov
18-12-2004, 18:37
Ik snap dat je daar niet op in gaat want Crocop heeft niets bereikt. :wink:

nix bereikt wat n bullshit.
heb je zelf weleens in de ring gestaan?? nix bereikt. hij hoort bij de top van de K-1 en pride. en da nzeg jij nix bereikt. je zult er wel ontzettend veel verstand van hebben...

Het feit of ik in de ring gestaan heb heeft hier geen reet mee te maken. Het gaat om de feiten. Als jij vind dat hij bij de top van K1 en Pride hoort vind ik niet dat hij dat bewezen heeft. Het is een mening die niet alleen door mij wordt gedeelt. Ik snap dat het hard aankomt voor diehard fans maar ik kan er niets aan doen.

Wie zegt dat ik Mirko nooit ontmoet heb!!!?????

ten eerste ben ik geen die hard fan van hem. peter aerts is de eniogste waar ik echt fan van ben. ten tweede maakt dat heel veel uit, want dan leer je misschien topvechters respecteren. en dat is t enigste wat ik doe. en als jij zegt dat ie nix heeft bereikt dan vecht jij maar eens n kwartier lang tegen n top vechter als silva. of wie dan ook

Als je zo een fan bent van Peter,(wat ik trouwens ook ben.....en Cactusdreee volgens mij ook)...moet je ff aan hem vragen wat hij van Cro-cop vindt.....Ik weet het antwoord, ik hoor van je!!!!

i kzie nu pas dat je gereageerd hebt.
t feit dat peter WEL iest bereikt heeft mag hij ook n mening hebben hij zal hem waarschijnlijk ook weleens ontmoet hebben dus dan kan je er WEL n mening over hebben. jij praat alleen maar disrespectvol over iemand die je niet kent. en tegen phranq ik praat geen poep. ik vind cro cop gewoon n goede vechter om te zien, en die houding van ik kan iedereen hebben moet n top vechter wel hebben.

Jay Hoov
18-12-2004, 18:40
Ik ben geen fan van hem, ik moet nog steeds een traantje wegpikken wat hij met Igor heeft gedaan. Igor ging voor het eerst in zijn leven k.o. (zover ik weet) Maar alleen daarom heb ik toch eigenlijk ook veel respect voor hem als vechter. Het was namelijk nog nooit iemand gelukt om Igor k.o. te trappen. Alleen dat zegt al iets over de klasse van Cro Cop. Het is gewoon een topvechter, die staand door niemand in pride kan worden overklast, helaas TOEN ook niet door Igor. Een rematch zou wel mooi zijn, want Igor zal het dan heel anders doen. Tuurlijk kan iemand hem pakken in pride, maar hij kan ook iedereen heel erg veel pijn doen in pride. EN Cro COp is absoluut niet ge-owned door Nog in een van de beste pride fights ooit.

Ik zie hem trouwens liever niet naar de k1-mma gaan, maar naar de gewone k1. Ik zou hem nu lweer een liever tegen Hoost, Aerts, Le Banner, Ignashov, Bonjansky etc staand vechten, want daar heeft hij tenminste staand tegenstand.

Ps Wanderlei vs Cro-cop gezien?????

Jay Hoov
18-12-2004, 18:44
wahah.... nee ook me rechter...
btw heeft iemand wel eens gezien hoe hij met rechts trapt? zit ook genoeg KO vaart achter IMO, zou die eens wat vaker moeten doen! de trappenzijn iig snel! :thumbs:

OOOOH, KAN HIJ OOK MET RECHTS TRAPPEN....WAT EEN TOP VECHTER...STAKS WORD IE NOG MIJN HELD!!!!

Nickuraba
18-12-2004, 19:55
komop je weet dondersgoed dat hij ook met zijn vuisten aardig te werk kan gaan, knienen op de grond, stoten zijn ook goed....hij komt er vanzelf wel!

}|^-_-^|{
18-12-2004, 19:58
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Dalgliesh
18-12-2004, 20:09
Ik verbaas mij alleen dat mensen zeggen dat hij niks heeft bereikt... ik word er stil van. Ik heb gezien wat hij allemaal heeft bereikt, en ik zou er voor tekenen. Buiten de materialistische zaken als: een vet groot huis, met uitzicht op heel Zagreb, met eronder een grote gym met krachthonk sauna ring en canvas mat een garage met daarin een BMW X5 en Mercedes E-55AMG een vette bankrekening (hij hoeft al niks meer te doen!!! levenstandaard is iets lager in Kroatie dan hier, dus zijn vrouw en kind hoeven niet te werken) Zit hij in de top-5 van de zwaargewichten in Pride en is hij toch wel heel erg verdienstelijk geweest in de K-1. Als hij NIKS bereikt heeft, dan kan ik dus beter mijn mond houden over de ArenA en Ahoy, want dat stelt voor jullie al helemaal niks voor :(

redjuh
18-12-2004, 20:11
ach jongen dat zijn altijd dezelfden die poep aan het roepen zijn...

Dalgliesh
18-12-2004, 21:19
Alle ophef, positief of negatief bewijst dat Crocop HOT is :-D

phranq
19-12-2004, 10:16
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

ICON
19-12-2004, 14:57
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

vind je hem nu weer wel hot dus.
je mag best je eigen mening blijven behouden hoor. je hoeft geen kudde dier te zijn...

Jay Hoov
19-12-2004, 15:05
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

vind je hem nu weer wel hot dus.
je mag best je eigen mening blijven behouden hoor. je hoeft geen kudde dier te zijn...

Whahaha...Ik mag jou wel!!!!

Jay Hoov
19-12-2004, 15:10
komop je weet dondersgoed dat hij ook met zijn vuisten aardig te werk kan gaan, knienen op de grond, stoten zijn ook goed....hij komt er vanzelf wel!

Klopt....ik zit alleen over z'n houding te klagen, tuurlijk kan hij knokken, ik ben niet gek!!![/i]

Jay Hoov
19-12-2004, 18:16
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

vind je hem nu weer wel hot dus.
je mag best je eigen mening blijven behouden hoor. je hoeft geen kudde dier te zijn...

Whahaha...Ik mag jou wel!!!!

En Phranq ook!!!

phranq
19-12-2004, 18:17
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

vind je hem nu weer wel hot dus.
je mag best je eigen mening blijven behouden hoor. je hoeft geen kudde dier te zijn...

Ik ventileerde alleen mijn mening over zijn reactie, ik vind 'n nog steeds NOT... :lol:

ICON
19-12-2004, 18:39
HOT, maar het blijft een onsportieve teringlijer.

Beste antwoord tot nu toe imo.... :lol:

vind je hem nu weer wel hot dus.
je mag best je eigen mening blijven behouden hoor. je hoeft geen kudde dier te zijn...

Ik ventileerde alleen mijn mening over zijn reactie, ik vind 'n nog steeds NOT... :lol:

oh dan had ik t verkeerd gelezen :wink:

Silat
19-12-2004, 21:29
Na meppen doen er heel veel, ook wanderlei, wat je ook lult!

Mag jij mij even helpen herinneren welke partij dat was...



Cro Cop is gewoon fokking hot want iedereen wil hem zien knokken.

Nickuraba
19-12-2004, 22:38
naja..tegen tamura, en soms wil die nog wel ff 1 move landen voordat de ref ingrijpt, nog ff paar stoten dat je denkt... ho!

Silat
20-12-2004, 00:04
Off topic:

kijk dan nog een keertje...

Hij slaat Tamura tegen het canvas viert z'n zege en ziet dat Tamura overeind wil komen, Silva denkt mwuah... nog een soccerkick erbij kan wel en de ref stond achter Silva dus die zag hij niet ingrijpen.

Ik denk dat je echt beter moet kijken nick. Silva weet heel goed wanneer zijn tegenstanders niks meer kunnen.

Check maar bij Minowa (silva rent al weg voor de ref erbij is), Rampage de laatste keer, saku laatste keer..


Silva is geen nastomper.

ontopic:

Cro Cop deed het bij Igor (stone cold), Alexander Emelianenko en Barnett wat ik me zo voor de geest kan halen.
Dus in dat opzicht is Cro Cop weer niet zo hot.

Mike
20-12-2004, 01:49
crocop gaat randeleman pakken in de rematch 8)

Is mogelijk....Ps wat heb jij een VETTE avatar!!!

beetje late reactie van mij maar thnx man :lol: Ik vind hem zelf ook erg mooi!

die avatar heeft wheelie trouwens voor mij geregeld :thumbs:

Anonymous
20-12-2004, 09:37
Cro Cop deed het bij Igor (stone cold), Alexander Emelianenko en Barnett wat ik me zo voor de geest kan halen.
Dus in dat opzicht is Cro Cop weer niet zo hot.

Dat was idd lullig, neemt niet weg dat het een topvechter is, maar hot vind ik em zeker niet, pamela anderson en andere geile wijven zijn hot, een man not, kom op hey! HOMO'S :roll:

cactusdre
20-12-2004, 09:49
Ik kan en zal zeker niet ontkennen dat Cro-Cop een supervechter is, maar toch heb ik op gevoel op NOT gestemd. Nog niet eens zozeer op hem (al komt ie wel eens onsympathiek op me over) maar meer omdat ik andere vechters gewoon beter vind.

Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? Zeker ook gemist hoe respectvol hij zich altijd uitlaat over de tegenstanders die hij nog moet krijgen of al gehad heeft?

I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

Arjan
20-12-2004, 10:16
Na meppen doen er heel veel, ook wanderlei, wat je ook lult!

Mag jij mij even helpen herinneren welke partij dat was...



Cro Cop is gewoon fokking hot want iedereen wil hem zien knokken.

Welke partij wanderlei namepte?
Ik kan me nog wel een partij heugen tegen Sakuraba dat die blij is als die heeft gewonnen en als die dan langs hem heen loopt nog een halve trap naar zn hoofd probeert te doen.... ken je die niet? Kijk maar dan ;P

ICON
20-12-2004, 14:46
Na meppen doen er heel veel, ook wanderlei, wat je ook lult!

Mag jij mij even helpen herinneren welke partij dat was...



Cro Cop is gewoon fokking hot want iedereen wil hem zien knokken.

Welke partij wanderlei namepte?
Ik kan me nog wel een partij heugen tegen Sakuraba dat die blij is als die heeft gewonnen en als die dan langs hem heen loopt nog een halve trap naar zn hoofd probeert te doen.... ken je die niet? Kijk maar dan ;P

haha ja als je die foto ziet is t net iemand met t down syndroom die net iets heel leuks heeft gekregen :lol:

Silat
20-12-2004, 15:20
dat moet dan hun 2e match zijn denk ik.. kut die heb ik uitgeleend :twak:
Ik kan het me echt niet herinneren.

Owja Joery Mes kan er ook wat van. Afgelopen zaterdag, echt slecht van hem.

phranq
20-12-2004, 15:21
dat moet dan hun 2e match zijn denk ik.. kut die heb ik uitgeleend :twak:
Ik kan het me echt niet herinneren.

Owja Joery Mes kan er ook wat van. Afgelopen zaterdag, echt slecht van hem.

Wat deed Mes dan?

Silat
20-12-2004, 15:24
mwah 3 stoten na geven in de zij en de rug nadat zijn tegenstander al op z'n knieen lag met het hoofd naar beneden.

Hij maakte het keurig af en dan moet ie nog ff 3 stompen na geven. Niet gezien?

phranq
20-12-2004, 15:37
mwah 3 stoten na geven in de zij en de rug nadat zijn tegenstander al op z'n knieen lag met het hoofd naar beneden.

Hij maakte het keurig af en dan moet ie nog ff 3 stompen na geven. Niet gezien?


Ik heb het tussen het kerst vieren zitten kijken en ik heb de partij van Mes wel gezien, dit was me alleen niet opgevallen....

Mike
20-12-2004, 16:16
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

Anonymous
20-12-2004, 16:21
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

Ik vind het correct wat Wandy doet voor weeskinderen. Wat dat met arrogantie te maken heeft weet ik niet. Lul ik nou onzin want je quote mij?

Mike
20-12-2004, 16:24
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

Ik vind het correct wat Wandy doet voor weeskinderen. Wat dat met arrogantie te maken heeft weet ik niet. Lul ik nou onzin want je quote mij?

nee man ik bedoel i love knockouts, dat hij zegt dat wanderlei niet arrogant is omdat hij kerst viert met weesjes.

ik quote de verkeerde ff

Nickuraba
20-12-2004, 16:24
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

ik hoop niet dat dat richting mij is?? want dan lul je pas echt onzin en moet je echt beter gaan lezen!... alsnog ....k neem aan dat het niet na mij is?

Mike
20-12-2004, 16:26
wat is t probleem jongens? Kunnen jullie niet lezen?

ik vind de omerking van i love knockouts onzin. Dat zie je toch?!

cactusdre
20-12-2004, 16:28
wat is t probleem jongens? Kunnen jullie niet lezen?

ik vind de omerking van i love knockouts onzin. Dat zie je toch?!

Ik kan niet goed inloggen volgens mij. :wink:

Mike
20-12-2004, 16:30
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

ik hoop niet dat dat richting mij is?? want dan lul je pas echt onzin en moet je echt beter gaan lezen!... alsnog ....k neem aan dat het niet na mij is?

whahaha wie moet er hier nou leren lezen man. Je betrekt jezelf erin terwijl ik jou niet eens quote

heb het dikgedrukt geplaatst zodat je het goed kunt lezen nick :wink:

Nickuraba
20-12-2004, 16:50
naa ik voelde me wel beetje aangesproken mike omdat ik wanderlei erbij haalde, betreft het naslaan IMO. Vaak genoeg trekken sommige mensen vreemde conclussies, maargoed jij gelijk..geef ik toe dan..sorry

btw... crocop stoeit ook met zijn hond in the story hoor :twisted: en heeft ook een kiddo waar die heel lief voor doet :wink: dusseeehh dat geen excuus, of iig ook pluspunten voor um! z'n vrouw is ook niet verkeerd en hij geeft zelfs de camera een x een kusje!

Mike
21-12-2004, 14:31
Enneh...voor degene die zei dat Wanderlei arrogant is: vorig jaar zeker niet die foto's gezien waar hij op bezoek ging bij een weeshuis en daar mn zn kerstmuts op heel blij met die kinderen aan t spelen was? En zeker ook gemist hoe hij met zn zoontje op de foto poseert en met hem in de Chute Boxe Academy aan t spelen is? I rest my case...

Erg correct. :thumbs:

wtf heeft dat met arrogantie te maken? Je lult echt onzin!

Hahaha, LMAO @ de ruzie wie je quote haha!

Ik bedoel te zeggen dat iemand de heel arrogant is niet zo oprecht vrolijk kan doen bij die weeskinderen. En lees eens verder: ik heb het ook nog over het respectvol uitlaten over andere vechters.

:lol: die ruzie idd hehe

arrogante mensen kunnen mijns inziens wel oprecht vrolijk doen bij weeskinderen . Ik had ook verder gelezen maar ik had geen zin om weer te posten dat crocop wel respect heeft en toont voor andere vechters. Dus ik lees en begrijp wel wat je stelt maar ik ben t er gewoon helemaal mee oneens :wink:

Mike
21-12-2004, 14:33
naa ik voelde me wel beetje aangesproken mike omdat ik wanderlei erbij haalde, betreft het naslaan IMO. Vaak genoeg trekken sommige mensen vreemde conclussies, maargoed jij gelijk..geef ik toe dan..sorry



geeft niks man :thumbs: misverstandje

Mike
21-12-2004, 14:39
:lol: die ruzie idd hehe

arrogante mensen kunnen mijns inziens wel oprecht vrolijk doen bij weeskinderen . Ik had ook verder gelezen maar ik had geen zin om weer te posten dat crocop wel respect heeft en toont voor andere vechters. Dus ik lees en begrijp wel wat je stelt maar ik ben t er gewoon helemaal mee oneens :wink:

No hard feelings iig.

same here!

Jay Hoov
21-12-2004, 20:30
crocop gaat randeleman pakken in de rematch 8)

Is mogelijk....Ps wat heb jij een VETTE avatar!!!

beetje late reactie van mij maar thnx man :lol: Ik vind hem zelf ook erg mooi!

die avatar heeft wheelie trouwens voor mij geregeld :thumbs:

Mmm, ff met Wheelie praten dus!

Jay Hoov
21-12-2004, 20:31
Off topic:

kijk dan nog een keertje...

Hij slaat Tamura tegen het canvas viert z'n zege en ziet dat Tamura overeind wil komen, Silva denkt mwuah... nog een soccerkick erbij kan wel en de ref stond achter Silva dus die zag hij niet ingrijpen.

Ik denk dat je echt beter moet kijken nick. Silva weet heel goed wanneer zijn tegenstanders niks meer kunnen.

Check maar bij Minowa (silva rent al weg voor de ref erbij is), Rampage de laatste keer, saku laatste keer..


Silva is geen nastomper.

ontopic:

Cro Cop deed het bij Igor (stone cold), Alexander Emelianenko en Barnett wat ik me zo voor de geest kan halen.
Dus in dat opzicht is Cro Cop weer niet zo hot.

Correct...Helemaal niks aan toe te voegen!

Mike
22-12-2004, 13:57
nastompen is cool ! :D

Muay Thai Elite
22-12-2004, 14:05
Crocop is echt wel zwaar de mennnnn

Anonymous
29-12-2004, 14:00
een zware NOT

cactusdre
29-12-2004, 14:18
een zware NOT

Vriend! wie ben je?

p diddy
29-12-2004, 20:39
een zware NOT

Vriend! wie ben je?

ik was het dre vergeten in te loggen??!!?!?!