PDA

View Full Version : mario borzic vecht niet 12 december



Jarno
24-11-2004, 16:48
het is een stukje van hem zelf op fighttalk.nl respect voor de nette uitleg :thumbs:

Tot mijn grote ontsteltenis moet ik helaas het volgende berichten voor degenen die zijn geinteresseerd in deze informatie. Ik doe dit om zoals het vaak gaat, feiten te scheiden van fictie en om helderheid te verschaffen in de situatie:

ik kan , pijnlijk genoeg, 12 december niet vechten in Utrecht. De reden hiervoor is dat ik gisteravond mijn teen van mijn rechtervoet heb gebroken. De oorzaak van deze blessure ligt in het verleden, ergens begin oktober. Ik gaf een afhoudtrap op een elleboog en dacht meteen: foute boel!! Gewoon stug blijven doorsparren en een paar dagen later naar het ziekenhuis. Zij zeiden in eerste instanitie dat het om een kneuzing zou gaan. Gisteravond bleek dat toen waarschijnlijk zich een haarscheur had voorgedaan wat nu resulteerde in die breuk, aangezien ik al die weken mijn voet had ontzien. Gisteravond wilde ik mijn voet aan een test onderwerpen door er mee te gaan sparren en prompt ging het verkeerd. Wel natuurlijk gewoon na het gebeuren nog een half uurtje doorgetraind, maar och.......Nog wilde ik tot vandaag wachten om de knoop door te hakken. Want ik was van plan om met een verdovingsinjectie toch te gaan vechten. Feit blijft natuurlijk dat ik moet blijven trainen deze tijd en je kunt moeilijk elke dag zo'n spuit toedienen. Je moet dan eerlijk naar jezelf zijn en dat is in dit geval ronduit KUT!!!!!! Conditioneel ben ik momenteel super, nam deze wedstrijd heel serieus en was super gemotiveerd. Dit ondanks het feit dat ik met 2 andere vervelende blessures kamp, te weten een slijmbeursontsteking in de schouder en een peesontsteking in een heupgewricht, is het niet bij me opgekomen om af te zeggen. Ik wilde die gordel gewoon, maar dat gaat vooralsnog jammer genoeg niet door... Ush


Mario Borzic

PS Doktersverklaring gaat naar organisatie (dat we daar geen misverstanden over krijgen)

treskaliber
24-11-2004, 16:54
Shit, dat meen je niet....!!!

Dit is jammer...

Wheelie
24-11-2004, 16:56
heel erg jammer dat hij niet vecht, dit was toch een van de partijen waar ik erg naar uit keek.

sterkte met je blessure Mario

makavelli
24-11-2004, 17:02
Echt jammer ja

Sterkte Mario!

kyokushin
24-11-2004, 17:14
sterkte!

Anonymous
24-11-2004, 18:24
Thanx voor alle (positieve) reacties.... heb er flink de balen van, maar het zij nu eenmaal zo en gedane zaken nemen nog steeds geen keer, maar het blijft KUT!!! Ush boys

MB667
24-11-2004, 18:59
Jammer man.....Herstel snel!

Jeru
24-11-2004, 19:13
Klote man! Sterkte!!

ICON
24-11-2004, 19:16
dit is zeker zwaar kut! alweer n blessure echt jammer man. maar je pakt hem de volgende keer wel! succes! :thumbs:

Thomas
24-11-2004, 19:34
Jouw kans voor de een belt komt er zeker nog een keer! Het is je iig gegund :thumbs:

mama
24-11-2004, 20:13
shit idd jammer
sterkte met herstel

Maupie
24-11-2004, 20:26
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Dutch Dynamite
24-11-2004, 20:28
Sterkte en een goede heldere uitleg :thumbs:

HUNTER
24-11-2004, 22:23
thnx voor de uitleg Mario!! Veel sterkte met je herstel.

Shytown
24-11-2004, 22:48
Jammer, met zijn partij nog in het achterhoofd van vorig jaar is dit zeker een spectaculaire pot minder in de Vechtsebanen. Beterschap :thumbs:
Ook jammer voor zijn tegenstander!

appelsap
25-11-2004, 11:20
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Wheelie
25-11-2004, 11:27
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Vecht jij ook op dat gewicht Ivo ?

a.s.c.
25-11-2004, 11:32
veel sterkte en :thumbs: aangepakt zo voorkom je een boel speculatie

NormaR
25-11-2004, 11:38
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Vecht jij ook op dat gewicht Ivo ?

Inderdaad, zijn ouwe tegenstanders. Ivo won toen en Stefan heeft in een interview gezegd dat hij wel een rematch wil.

Highline
25-11-2004, 11:56
succes met je herstel mario

Dennis
25-11-2004, 13:02
Klote Mario,

Sterkte met het herstel!!!

HUNTER
25-11-2004, 13:06
Wow Ivo appelsap tegen Stefan Klever lijkt me zeker een topmatch!!!!!!!! Make it happen!!!! :thumbs:

appelsap
25-11-2004, 14:54
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Vecht jij ook op dat gewicht Ivo ?

Ben iets lichter (rond de 83).
Dit was meer een geintje omdat Stefan in een interview heeft gezegd graag nog eens tegen me te vechten.

Wheelie
25-11-2004, 14:58
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Vecht jij ook op dat gewicht Ivo ?

Ben iets lichter (rond de 83).
Dit was meer een geintje omdat Stefan in een interview heeft gezegd graag nog eens tegen me te vechten.

zou je willen als ze je vragen ?

appelsap
25-11-2004, 16:18
erg jammer , vorig jaar ging die partij ook al niet door. Krijgt Stefan Klever een andere tegenstander nu? Weet iemand iets?

Ik ben nog niet gebeld

Vecht jij ook op dat gewicht Ivo ?

Ben iets lichter (rond de 83).
Dit was meer een geintje omdat Stefan in een interview heeft gezegd graag nog eens tegen me te vechten.

zou je willen als ze je vragen ?

Dit speelt niet dus het heeft weinig nut om daar over na te denken.
Zoals gezegd was het meer een geintje.
Ik houd niet zo van mensen die zichzelf proberen te plaatsen, alhoewel pr erg belangrijk is in dee sport Laat dat soort dingen maar lekker over aan trainers en promotors.

jojo
25-11-2004, 17:39
wat kut voor je man beterschap :thumbs:

Jinx
25-11-2004, 18:01
Beterschap Mario! En een dikke kus voor op je teen :wink:

Leonardo
25-11-2004, 22:59
Het is altijd zwaar klote als je door een blessure een belangrijke wedstrijd of een toernooi mist. Beterschap Mario :thumbs:

someone
26-11-2004, 07:09
Thanks voor de uitleg en suc6 en beterschap met je herstel!!

Anonymous
26-11-2004, 14:25
mss is karim mrabet een leuke vervanger :D