PDA

View Full Version : De kaartverkoop van de K-1 GP Final gaat slecht



Nicky
27-11-2004, 08:37
Er zijn tot nu toe maar tussen de 20.000 en 30.000 kaarten verkocht. Terwijl het de voorgaande jaren allang was uitverkocht.

Als het zo blijft zal het de slechtste K-1 finale ooit worden wat betreft het publiek.

Sjaak
27-11-2004, 09:22
Er zijn tot nu toe maar tussen de 20.000 en 30.000 kaarten verkocht. Terwijl het de voorgaande jaren allang was uitverkocht.

Als het zo blijft zal het de slechtste K-1 finale ooit worden wat betreft het publiek.

Maar 10 x beter als vorig jaar :roll: want nu staan er wel wat betere vechters in de finale

Nicky
27-11-2004, 09:28
Klopt maar er kunnen een aantal dingen zijn ...

Of de Japanners hebben liever freaks in de finales of mooie superfights met freaks tijdens de finale.

Of ze zijn de standaard line ups van de finale een beetje zat... met bijv altijd zon beetje de zelfde vechters in de finale.

Ik zou er geen genoeg van krijgen maar ja.

Anonymous
27-11-2004, 10:50
tussen die 20.000 en 30.000 kaarten zit ook mijn kaartje bij en die van me vrouw;) dat wordt volgende week genieten!

denk aan de ene kant dat het ook wel logisch is dat de kaartverkoop minder is. prijzen zijn ook belachijk hoog. betaal 250 euro omgerekend per kaartje. en je moet wel , want als je goedkoper neemt heb je verrekijker plaatsen.

ashihara
27-11-2004, 11:06
moeten wij maar met zn allen dr heen gaan. :wink:

Anonymous
27-11-2004, 11:13
Las ergens een artikel op internet dat doordat K-1 de afgelopen jaren ook heel veel flut gala's heeft gehad en maar een enkele ''echte'' K-1 gala, er veel mensen zijn afgehaakt.

K-1 is zich met MMA gaan bemoeien, omdat fans overstapten naar Pride, men was de circus shows zat.

Ook allerlei dubieuze praktijken van K-1 tijdens en buiten de gala's om heeft bijgedragen aan deze ontwikkelingen.

Anonymous
27-11-2004, 11:30
Komt wel goed! Dit is een wereldfinale.

kentaro
27-11-2004, 12:13
30.000 + mensen is toch wel een hoop toeschouwers, aan de line up kan het zeker niet liggen die is echt top dit jaar.

harry
27-11-2004, 12:19
tussen die 20.000 en 30.000 kaarten zit ook mijn kaartje bij en die van me vrouw;) dat wordt volgende week genieten!

denk aan de ene kant dat het ook wel logisch is dat de kaartverkoop minder is. prijzen zijn ook belachijk hoog. betaal 250 euro omgerekend per kaartje. en je moet wel , want als je goedkoper neemt heb je verrekijker plaatsen.

Wooow da's echt gaaf :thumbs: later als ik groot ben wil ik dat ook nog eens doen.
250 euries :shock: da's best veel :roll:
komen wij hier nog goed weg met 50€

ashi76
27-11-2004, 12:35
De lineup is er dan ook wel naar....

Nicky
27-11-2004, 16:41
30.000 + mensen is toch wel een hoop toeschouwers, aan de line up kan het zeker niet liggen die is echt top dit jaar.

Het is wel veel maar niet als je in een stadion vecht waar 80.000 man in kunnen.

Nickuraba
27-11-2004, 18:27
komt door al die geflipte freakshows..!! vorige jaar was de lineup echter slechter

Ramon
27-11-2004, 18:37
niet te geloven dat die japanners kennelijk liever de freaks aan het werk willen zien. line-up is super dit jaar

Mike
27-11-2004, 18:55
hmmm er kan 80.000 in , nou daarvan ziet de helft niks van de ring en kijkt die constant naar het scherm denk ik. Die zulllen nu wel denken; we kijken het wel thuis live op tv. Want ik neem aan dat ze dit soort dingen gratis live uitzenden in japan. Of op hun variant van canalplus.

Ik zou t ook gaar vinden om met 80.000 man publiek ergens in t midden te zitten. Wat heb je er aan bij een gevecht , je ziet geen moer. Geef mij maar de beelden , thuis op mn bank , met een fijne rewind knop voor mn eigen replays.Ik begrijp de japanners wel

Anonymous
27-11-2004, 19:47
De GP kwalificatie was in de budokan daar kunnen 10.000 mensen in en was ook niet uitverkocht. Ook niet met aerts, hoost , bonjanski en le banner in de line up, waren maar 6500 betalende bezoekers

Mike
27-11-2004, 21:36
misschien te duur?

micha
28-11-2004, 14:23
is het bij Pride wel altijd volle bak??

Nicky
28-11-2004, 14:25
Pride gaat de laatste tijd ook minder. Het voriga gala was wel goed met Silva vs Jackson II.

Maar de galas daarvoor gingen ook minder.

Anonymous
28-11-2004, 20:33
Pride gaat de laatste tijd ook minder. Het voriga gala was wel goed met Silva vs Jackson II.

Maar de galas daarvoor gingen ook minder.

galas daarvoor minder? 4 x een uitverkochte saitama super arena, is niet bepaals slecht te noemen

Marco
28-11-2004, 20:40
hebben de Japanners misschien te maken met een overkill aan grote gala's ? ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze op een gegeven moment het wel ok vinden om het thuis voor de buis te volgen.

Nicky
28-11-2004, 21:25
ik las dat die galas bij lange na niet waren uitverkocht. maar blijkbaar heb jij meer info.

Anonymous
28-11-2004, 22:32
ehh, misschien ligt het gewoon aan het feit dat de K1 organistatie er in de laatste 3 jaar geen duidelijk beleid op heeft nagehahouden. Ze hebben er een soort circus van gemaakt met allerlei randdebielen in de hoofdrol. Nu betalen ze zelf de prijs voor dat wanbeleid. Overengens sluit ik me aan bij het feit dat er nu wel goede vechters in de finale staan.

Te duur is het misschien in onze ogen wel, maar japanners verdienen dan ook letterlijk 3 keer meer dan wij hier. Om een idee te scheppen moet je ook niet gek opkijken als je daar voor een CD iets van 80 euro moet neerleggen.

Anonymous
29-11-2004, 01:43
gewoon te duur

Octavius
29-11-2004, 16:05
Heb nog eens 250 gulden betaald voor 2H2H.

remco pardoel
29-11-2004, 16:15
misschien te veel gala's
ook voor Japanse begrippen??

remco

Jay Hoov
30-11-2004, 13:34
Ben het met guest eens dat de prijzen voor japanse begrippen niet eens zo gek duurzijn. Alles is daar duur en alles meot superkwaliteit zijn. Dus als er te weinig belangstelling is zal het eerder de kwaliteit zijn dan de prijs. Hoewel wij de kwaliteit dus allemaal wel veel hoger vinden, missen de jappaners waarschijnlijk inderdaad gewoon de freaks, andere verklaring zou ik niet weten. Dat er teveel gala's zijn zou kunnen, maar het blijft natuurlijk het grootste kickboxgala van het jaar, dus het lijkt me dan logischer dat ze een ander gala laten schieten en hier wel naar toe gaan.

Ik sluit me hier bij aan!!

Anonymous
30-11-2004, 15:28
Ben het met guest eens dat de prijzen voor japanse begrippen niet eens zo gek duurzijn. Alles is daar duur en alles meot superkwaliteit zijn. Dus als er te weinig belangstelling is zal het eerder de kwaliteit zijn dan de prijs. Hoewel wij de kwaliteit dus allemaal wel veel hoger vinden, missen de jappaners waarschijnlijk inderdaad gewoon de freaks, andere verklaring zou ik niet weten. Dat er teveel gala's zijn zou kunnen, maar het blijft natuurlijk het grootste kickboxgala van het jaar, dus het lijkt me dan logischer dat ze een ander gala laten schieten en hier wel naar toe gaan.

Ik sluit me hier bij aan!!

me too

Anonymous
30-11-2004, 15:29
Ben het met guest eens dat de prijzen voor japanse begrippen niet eens zo gek duurzijn. Alles is daar duur en alles meot superkwaliteit zijn. Dus als er te weinig belangstelling is zal het eerder de kwaliteit zijn dan de prijs. Hoewel wij de kwaliteit dus allemaal wel veel hoger vinden, missen de jappaners waarschijnlijk inderdaad gewoon de freaks, andere verklaring zou ik niet weten. Dat er teveel gala's zijn zou kunnen, maar het blijft natuurlijk het grootste kickboxgala van het jaar, dus het lijkt me dan logischer dat ze een ander gala laten schieten en hier wel naar toe gaan.

Ik sluit me hier bij aan!!

me too

Anonymous
30-11-2004, 15:29
Ben het met guest eens dat de prijzen voor japanse begrippen niet eens zo gek duurzijn. Alles is daar duur en alles meot superkwaliteit zijn. Dus als er te weinig belangstelling is zal het eerder de kwaliteit zijn dan de prijs. Hoewel wij de kwaliteit dus allemaal wel veel hoger vinden, missen de jappaners waarschijnlijk inderdaad gewoon de freaks, andere verklaring zou ik niet weten. Dat er teveel gala's zijn zou kunnen, maar het blijft natuurlijk het grootste kickboxgala van het jaar, dus het lijkt me dan logischer dat ze een ander gala laten schieten en hier wel naar toe gaan.

Ik sluit me hier bij aan!!

me too