PDA

View Full Version : Uitslagen Blood, Sweat and Tears - Rings Enschede 28-11-2004



Ronald
28-11-2004, 17:24
http://members.home.nl/roybjj/banner.gif

Vanavond zullen hier live de uitslagen gepost worden van Blood, Sweat and Tears, het Ringsgala dat vandaag in Enschede plaatsvindt.

Een volledig verslag met foto's van Mama en Hunter volgt later...

Bij deze de matchmaking. Als de winnaar bekend is staat deze vetgedrukt.

Umit Karakose -64kg Thanit Im-On MTK-C 3x2
(Van de Vathorst) (Angelo Meola)

Garik Sarkisian -85kg Bjorn Kemerink MTK-NW 2x2: onbeslist (van Engel vervangt Bjorn Kemerink?)
(Scorpio Gym) (Body Gym)

Romeo Nimmermeer -73kg Hasan Aykac MTK-NW 2x2 (Kidja vervangt Hasan Aykac?)
(Van de Vathorst) (Kickboxing Oldenzaal)

Martin Schilder -73kg Mehmet Aygun MTK-NW 2x2
(Atlas Gym) (Body Gym)

Rene Bloothoofd -72kg Mike Straal MTK-C 3x2
(Loeks Gym) (Van de Vathorst)

Kevin Leuhery -70kg Maik Kubacki MTK-C 3x2
(Tabonon) (Angelo Meola)

Marino Schouten wint van Onder Ural.

Paul Oguchukwa -100kg Tim Mekkelholt RF-NW 2x3 (opgave)
(Vos Gym) (Angelo Meola)

Patrick Vallee -85kg Siyar Bahadurzada RF-A 2x5: onbeslist
(Frankrijk) (Martijn de Jong)

P A U Z E

Ross Salih -70kg Remko Hisken MTK-C 3x2
(Combat Club) (Angelo Meola)

Alaide Lawant -60kg Caby Ballantine MTK-C 3x2
(Loeks Gym) (Van de Vathorst)

Niels Koster -85kg Billy Kaptijn RF-NW 2x3 (KO)
(Shaolin Ryu) (Oscar van der Veen)

Martijn Wormer -74kg Huseyn Aygun MTK-NW 2x2
(Van de Vathorst) (Body Gym)

Cem Senol -100kg Roy Dijkshoorn MTK-C 3x2 (KO)
(Kamakura) (Angelo Meola)

Sergio Marika -70kg Audy Cijntjes RF-NW 2x3 (medische interventie, rug)
(Loeks Gym) (Body Form)

Alphons Muller -88kg Mutlu Karabulut MTK-A 5x3
(Kangal Gym) (Body Gym)

Zoubai -80kg Chico Martinez RF-A 2x5 (Guillotine choke)
(Frankrijk) (Angelo Meola)

Maupie
28-11-2004, 17:43
alvast bedankt Ronald , Hunter en Mama :thumbs:

Ronald
28-11-2004, 19:22
Waarschijnlijk een paar veranderingen in de matchmaking:

Thanit Im-On wint van Umit Karakose .

Garik Sarkisian vs van Engel: onbeslist

Romeo Nimmermeer wint van Kidja.

Mehmet Aygun wint van Martin Schilder.

Ronald
28-11-2004, 19:27
Mike Straal wint van Rene Bloothoofd.

B3 lik3 M3
28-11-2004, 19:39
Thnx voor de uitslagen Ronaldo!!

Wheelie
28-11-2004, 19:43
Bedankt voor de uitslagen :thumbs:

Maupie
28-11-2004, 19:57
wie geeft de uitslagen door?

Wix
28-11-2004, 20:02
Thanx

Ronald
28-11-2004, 20:20
Kevin Leuhery wint van Maik Kubacki.

Marino Schouten wint van Onder Ural.

Sergio Marika wint van Audey Cijntje (medische interventie, rug).

Tim Mekkelholt wint van Paul Oguchukwa (opgave).

jojo
28-11-2004, 20:21
alvast bedankt

Ronald
28-11-2004, 20:28
wie geeft de uitslagen door?
Hunter.

Maupie
28-11-2004, 21:03
jammer van Audy (relneger) , hopelijk niks ernstigs met zijn rug?

Ton
28-11-2004, 21:12
jammer van Audy (relneger) , hopelijk niks ernstigs met zijn rug?

Ja man, echt jammer ! Hopen dat ie er geen nare blessure aan over houdt !

Shytown
28-11-2004, 21:18
:thumbs:

Jarno
28-11-2004, 21:52
jammer van Audy (relneger) , hopelijk niks ernstigs met zijn rug?

Ja man, echt jammer ! Hopen dat ie er geen nare blessure aan over houdt !

is er al iets bekent over??

Ronald
28-11-2004, 21:57
Ross Salih wint van Remko Hisken (dubieus).

Caby Ballantine wint van Aleide Lawant (jammer voor onze forumzuster :( ).

Billy Kaptein wint van Niels Koster op KO.

Martijn Wormer wint van Huseyn Aygun.

Roy Dijkshoorn wint van Cem Senol op KO.

Ronald
28-11-2004, 22:03
is er al iets bekent over??
Nog niet bij mij helaas.

Shytown
28-11-2004, 22:16
De partij van Siyar schuift door?

Ronald
28-11-2004, 22:49
Patrick Vallee vs Siyar Bahadurzada: onbeslist.
Jammer, ik had Siyar graag zien winnen. Ik ben benieuwd naar het verslag straks...

Alphons Muller wint van Mutlu Karabulut.

Maupie
28-11-2004, 23:29
is siyar ongeschonden uit de strijd gekomen?

Dennuz
28-11-2004, 23:52
Zo, ben net net terug, was super gezellig en mooie partijen..
Heb Mama, hunter en loco nog even gesproken..

Audy hing ver achterover over de touwen en zijn tegenstander lag bovenop hem, de 1e keer schreeuwde hij het al uit van de pijn..
paar sec later gebreurde hetzelfde maar nu hing hij nog verder achterover, de ringarts is er toen bijgekomen en toen is besloten te partij te stoppen..
Wel erg jammer, maar hoop dat audy er niks aan overgehouden heeft..

De tegenstander van Roy Dijkshoorn ging echt zwaar neer, duurde zeker een paar min voor hij weer op zijn eigen benen kon staan..
Chico heeft ook een mooie partij neergezet met een top resultaat :)

Ronald
28-11-2004, 23:58
is siyar ongeschonden uit de strijd gekomen?
Ik heb net Marieke aan de telefoon gehad. Siyar is idd ongeschonden uit de strijd gekomen. Ik geloof dat 'm trouwens niet veel tijd gegund werd voor het grondwerk. Afijn, morgen (hopenlijk :lol: ) het verslag maar even afwachten voor meer info...

De laatste partij: Chico heeft gewonnen op een guillotine choke binnen zo'n 3 á 4 minuten!

Triker
29-11-2004, 01:00
is siyar ongeschonden uit de strijd gekomen?
Ik geloof dat 'm trouwens niet veel tijd gegund werd voor het grondwerk.

Er was een 30sec grondregel, en geloof me, soms ging die tijd echt rap zodra men op de grond bezig was!!

Het waren wel 30 seconden, maar dan zie je dat ze naar een handeling aan het werken zijn, moeten ze weer staand gaan vechten.

Maar als er grondwerk was, dan probeerde men er ook wel het maximale uit te halen :D

born2fight
29-11-2004, 01:20
het was echt een super mooi kickboks gala!

Yeah! Thanit zijn krachten zijn magisch!!!!
Umit (oftewel de man met te veel arrogantie) had thanit ckersss nog nooit zien vechten zoals ik begreep van die andere berichten...
maar was wel een mooie wedstrijd

ROIDRAGE
29-11-2004, 01:26
was idd erg leuk. Siyar heeft echt goed gevochten maar deze regels zijn een stuk nadeliger. Siyar is de man.
wel gelachen met Justi en Roy en Mama en Loco en Triker.
was zeker leuk.
wanneer komen de pica's?

born2fight
29-11-2004, 01:30
umit Umit Umit uit Amsterdam west, maar.......
...:::THANIT IS THA BEST:::...

mama
29-11-2004, 01:36
morgen Bram, morgen.
ik ben net thuis, heb ut koud, ben moe en ga dus lekker slapen

Thanks Angelo voor de perfecte plekken en je gast vrijheid.
Het was een super gala. Goede sfeer, het verliep allemaal vlot. geen oponthoud.

Enne een hele mooie foto van de guillotine choke van Chico.

Was zeker leuk om een heleboel nieuwe gezichten te zien. NormaR (ps het is goed gegaan!!!) Appelsapen Dennuz. en natuurlijk Bram, Tim, Roy, Triker en mickey........... en iedereen die ik met mijn duffe kop vergeten ben. Oh enne Hunterrrrr!!!! was er ook :wink:

ROIDRAGE
29-11-2004, 01:41
owja wat dom van mij,
Ik vergeet Mickey en Appelsap.
dat is vervelend.

sorry

HUNTER
29-11-2004, 01:49
owja wat dom van mij,
Ik vergeet Mickey en Appelsap.
dat is vervelend.

sorry

hey slappe ben je me nu al vergeten?? Zal ik je volgende keer dan maar echt ff choken ;) :twak: :wink:

HUNTER
29-11-2004, 01:51
maar goed, t was een erg sfeervol, mooi en gezellig gala.

erg jammer dat de ref in de partij van Siyar de 30 seconden vaak eigenhandig inkorte. Heel erg jammer zelfs. Als je dan 30 seconcen hebt, geef de vechters dan ook 30 seconden om nog iets te kunnen opbouwen, en ga niet meteen ingrijpen als men heel even stil ligt. Dat kan namelijk wel eens een voorbereiding zijn op een meesterlijke actie die je als ringsscheids waarschijnlijk nog nooit hebt gezien :twak: :twak:

ROIDRAGE
29-11-2004, 02:20
owja wat dom van mij,
Ik vergeet Mickey en Appelsap.
dat is vervelend.

sorry

hey slappe ben je me nu al vergeten?? Zal ik je volgende keer dan maar echt ff choken ;) :twak: :wink:

ik weet ook niet wat me mankeert maar Hunterrrrr, die soei nage krijg je nog wel hoor. :wink:

Triker
29-11-2004, 04:11
Ik heb gehoord via, via dat men Audy uit z'n wedstrijd concentratie heeft gehaald vlak voor zijn match, en dat hij daardoor heeft verloren!!!!!! :D

Maar tja, kunnen ook geruchten zijn :mrgreen: :mrgreen:

Het bewijs:

http://www.triker.nl/tmp/enschede01.jpg

Triker
29-11-2004, 04:13
Kan in ieder geval zeggen dat het een denderende avond was tijdens het Rings Gala in Enschede....

http://www.triker.nl/tmp/enschede02.jpg

Triker
29-11-2004, 04:15
Caby en Aleide lieten ook zien dat ze niet onderdeden van de mannen.... een geweldige match om naar te kijken, en foto's van te maken:

http://www.triker.nl/tmp/enschede03.jpg

Triker
29-11-2004, 04:18
Ja, ik kijk al uit naar Rings aanstaande 12de december te Utrecht.

http://www.triker.nl/tmp/enschede04.jpg

Peete
29-11-2004, 04:28
mooie foto's weer triker :!:

Triker
29-11-2004, 04:43
mooie foto's weer triker :!:

Kan ook niet anders met zulke geweldige sporters/organisatie/rondemissen/en jullie die dit allemaal mogelijk maken :thumbs: :thumbs:

Dragon Tail
29-11-2004, 08:50
DragonTail@FIGHTTALK strikt Mixfighters....


http://www.freepichosting.com/Thumbs/421582671/1/600/389.jpg

Dragon Tail
29-11-2004, 09:04
En natuurlijk ook Justinian ontmoet en ook Mickey die mij wilde vereeuwigen in een Mixfight-tshirt. Gelukkig heb ik dat weten te verijdelen.

Wandfc
29-11-2004, 09:12
Angelo geweldige gala. :lol: :lol:
En alle vechters en begleiders van Team Angelo gefeliciteerd met jullie mooie partijen.
Roy, Tim & Chico hebben hun partij echt super afgemaakt.
Thanit draait een goede partij met echte thaise ringarrogantie :thumbs: en hij kan nog beter.
Remco, Nico en Maik helaas verloren, maar voor alle drie geldt dat de overwinning ook net zo goed voor jullie had kunnnen zijn.

someone
29-11-2004, 09:17
coole fotos!!!

Mickey
29-11-2004, 10:20
En natuurlijk ook Justinian ontmoet en ook Mickey die mij wilde vereeuwigen in een Mixfight-tshirt. Gelukkig heb ik dat weten te verijdelen.

Het was zeker een cool gala! En altijd weer lachen om iedereen te spreken!

Over Audey zn partij:
De ringtouwen waren echt enigzins te slap gespannen..Erg jammer dat hierdoor Audey helaas niet doorvechten, want Audey had flink last van zn rug.. Gelukkig begon de organistatie daarna de touwen direct strak te trekken. Scheids kwam naderhand ook even uitleg geven. Was wel weer
okay!


Kon zn tegenstander verder niks aan doen.
Die deed zn ding gewoon.

@ DragonTail..
Was lachen je even gesproken te hebben! Maar laat het hier maar bij
want voor je het weet heb je rocket aan de lijn.. ;) En dat zouden
we niet willen...

Ook cool om TheViolator nog ff te spreken.. Helaas kon ik Karakas niet
vinden, maar als het goed is heb je je shirtje van je broer gehad! ;)

En ohja.. Aleide.. Bedankt voor het opkomen in het MixFight Shirt!
Stond je goed!!! :maskills:

Ronald
29-11-2004, 10:25
Goeie foto's weer Triker :thumbs: . En LOL @ Dragon Tail :lol: .

Justinian
29-11-2004, 10:31
Hier alvast een klein verslag van de partijen, zoals ik ze heb gezien:


Umit Karakose -64kg Thanit Im-On MTK-C 3x2
(Van de Vathorst) (Angelo Meola)
Oh oh oh, wat een partij!! Thanit is een Thaise jongen die hier tien jaar geleden op zijn achtste naar toe is gekomen. Dit was zijn allereerste C-partij en dan meteen tegen Umit van van de Vathorst, die volgens mij al bijna B-klasse is. Thanit liet zich niet afschrikken en ging er voor. Leuke combinaties van lowkicks afgewisseld met hoge trappen. Zoals hierboven al werd vermeld, Thanit staat er ook echt als een Thai te vechten, prachtig om te zien. Thanit heeft de overwinning uiteindelijk naar zich toe gehaald doordat hij heel vaak met lowkicks (en hoge trappen) wist te scoren. Ook het bokswerk zat goed moet ik zeggen. Voor Jeru: Thanit kwam op met een nummer van Carabau (erg cool).
Ps. Karakas, wat zei ik je ;)

Kevin Leuhery -70kg Maik Kubacki MTK-C 3x2
(Tabonon) (Angelo Meola)
Maick heeft mijns inziens de eerste twee rondes gewonnen, maar liet de derde ronde liggen. Zou wat mij betreft genoeg moeten zijn voor een beslissing, maar het mocht niet zo zijn. Trouwens top dat Maick heeft gevochten, want hij heeft in Nieuwegein een flinke blessure opgelopen aan zijn scheenbeen.

Paul Oguchukwa -100kg Tim Mekkelholt RF-NW 2x3 (opgave)
(Vos Gym) (Angelo Meola)
Deze partij verliep zoals ik had verwacht. Staande zullen er weinig mensen zijn die Tim wat kunnen maken. We hadden dan ook afgesproken geen risico’s te nemen op de grond en gewoon te controleren. Dat ging top. Tim controleerde Paul vanuit een closed guard wanneer ze op de grond terecht kwamen en op een gegeven moment pakte Tim zelfs de mount. Vanuit de mount stootte Tim op het lichaam van Paul en dat ging dus ook goed. Staande ging de partij zoals ik had verwacht: duwtrappen, draaitrap, stoten en keiharde lowkicks waar de partij uiteindelijk ook op is gewonnen.

Ross Salih -70kg Remko Hisken MTK-C 3x2
(Combat Club) (Angelo Meola)
Hier kan ik kort over zijn: onterechte jurybeslissing. De mensen die aanwezig zijn geweest zullen die kunnen beamen. Remko oefende druk uit op zijn tegenstander en wist hem goed te raken. Zijn tegenstander ging in de achteruit en scoorde een stuk minder dan Remko. Deze partij moet absoluut nog een keer overnieuw worden gedaan!

Cem Senol -100kg Roy Dijkshoorn MTK-C 3x2 (KO)
(Kamakura) (Angelo Meola)
Roy Dijkshoorn heeft een tijdje niet gevochten. Zijn laatste partij in Nieuwegein won hij binnen een minuut doordat zijn tegenstander z’n schouder uit de kom had. Zonder deze partij is het voor hem dus een jaar geleden dat hij heeft gevochten. Gelukkig was daar niks van te zien in de ring. Roy ging vol voor de winst en scoorde met, als ik me niet vergis, een linkerhoek een hele brute ko. Achteraf is Roy nog even bij z’n tegenstander geweest en gelukkig ging het weer wat beter.

Zoubai -80kg Chico Martinez RF-A 2x5 (Guillotine choke)
(Frankrijk) (Angelo Meola)
En dan de partij van de avond: Chico vs Zoubai. Laatstgenoemde werd gevolgd door het Franse Canal+, i.v.m. een documentaire. De opkomst van Chico was zoals we dat van hem zijn gewend. Het publiek ging dan ook uit z’n dak toen ‘El Toro’ opkwam en, zoals later bleek, niet onterecht. De staredown duurde ongeveer een halve minuut en de heren stonden met hun voorhoofden tegen mekaar gedrukt. De partij begint goed. Op een gegeven moment scoort Chico met een rechtse directe waardoor Zoubai op zijn achterste belandt. Gelukkig voor laatstgenoemde staat hij meteen weer op waardoor hij geen 8 tellen krijgt. Zoubai neemt Chico naar de grond, maar Chico controleert goed en geeft Zoubai geen kans. De partij wordt staande hervat en dan gebeurt het........ Chico geeft een linker directe meteen gevolgd door een keiharde rechtse backfist. Resultaat: Zoubai plat en wordt aangeteld. Zoubai is een harde jongen en gaat toch door. Hij neemt Chico naar de grond en Chico neemt hem slim in de guard en zet z’n choke aan. Zoubai klopt af en Chico is de zeer terechte winnaar.


Al met al was dit een topgala! Ik heb geen enkele vechtpartij buiten de ring meegemaakt, het publiek was bijzonder sportief en enthousiast en ik heb ze geen enkele keer horen fluiten, ja behalve bij die geweldige rondemiss (nog beter dan die uit Almere en dat zegt heel veel). Organisatie was goed geregeld: het gala begon exact om 17.00u en eindigde tussen 22.00u en 22.30u. Veel mensen van mixfight.nl waren aanwezig, helaas heb ik niet iedereen persoonlijk gezien. De mensen die ik heb gezien zijn o.a.: Hunter, Mama, Mickey, Pigdog, Angelo, Simon Rutz, Snakeman, Marb aka el Diablo, Maximus, Mad Max, Roob, Appelsap, Norma, Dragontail, The Violator, Golfcor, Jagro, Hiskens (die weleens als guest aanwezig is ;)), Bam bam, Loco, Mits (geloof ik), Demolition man, Triker en nog enkele anderen.

HUNTER
29-11-2004, 10:33
justi = top reporter???? :thumbs:

mijn verslag komt er ook aan hoor...... :wink:

Justinian
29-11-2004, 10:49
Sorry Hunter ;) Ik heb alleen ff van onze jongens (van wie ik de partij ook heb gezien) een verslag geschreven. Alleen Nico Hauser heb ik niet echt zien vechten (halve ronde ofzo), dus wacht ik jouw verslag ff af ;)

Wheelie
29-11-2004, 11:18
Echt jammer dat ik niet kon komen.

Mooie foto's Triker :thumbs:

Mickey
29-11-2004, 11:30
Ja, was idd jammer Wheel! :)
Angelo heeft puik werk geleverd met de matchmaking!

Wat me trouwens opviel is dat het publiek echt super mee deed!
Vooral bij een MT partij tussen een Nederlandse en Turkse jongen
stond de zaal zowat op zn kop!

Die Turkse jongen kreeg nog een niet zo prettige knie in zn kruis.. :shock:

Roob
29-11-2004, 11:33
Het gala was echt SUPER!! De sfeer was erg goed. Geen saaie gevechten! Chico heeft echt een SUPER partij neer gezet! Alle vechters van Angelogym hebben goed gevochten. En de k.o van Roy... oooh man die was erg bruut! Gelukkig ging het na een paar minuten beter met zijn tegenstander. :thumbs:

MrMiyagi
29-11-2004, 11:39
Het was echt een vet gala!!!

Justinian
29-11-2004, 11:42
Ja, was idd jammer Wheel! :)
Angelo heeft puik werk geleverd met de matchmaking!

Wat me trouwens opviel is dat het publiek echt super mee deed!
Vooral bij een MT partij tussen een Nederlandse en Turkse jongen
stond de zaal zowat op zn kop!

Die Turkse jongen kreeg nog een niet zo prettige knie in zn kruis.. :shock:
Dat was idd ook een toppartij! Die Turkse jongen, volgens mij Huseyn Aygun, vocht erg gretig en dat wist het publiek wel te waarderen volgens mij.

Mickey
29-11-2004, 11:49
Ik hoorde ze "Guzelieke" schanderen volgens mij..
Hetgeen als ik me niet vergis "Schoonheid" betekend..

Zijn tegenstander hield echter goed controle vond ik!
Huseyn zette er flink druk op.. Maar zn tegenstander hield prima overzicht.

Dragon Tail
29-11-2004, 11:52
Al na 3 seconde lag Clement op zijn kont na een links-rechts combinatie van Garik. Even dachten we aan een vroege KO, maar Clement stond direct weer op. Beiden vochten vooruit en gaven geen meter van de ringvloer toe. Een harde voorwaarts hieltrap op het gezicht en een recht-linkse hoek combinatie deden Clement wankelen. Ook Garik kreeg het zwaar te verduren, maar wist wist het voortdurend clinchwerk van Clement goed af te stoppen.

Oh ja er was nog een incidentje:.............
Op een gegeven moment vielen beiden na een clinch op de grond, waarbij de arm van Garik nog om de nek van Clement hing (guillotine choke). Garik kon zijn onderarm niet loskrijgen omdat Clement er zelf boven op lag, waardoor Clement waarschijnlijk in ademnood kwam. Toen ze uiteindelijk toch los kwamen gaf Clement uit woede Garik een stoot na. Er werd hier even bij stilgestaan door de scheidsrechter die Clement een waarschuwing gaf (maar geen officiële). Het was goed dat er daarna gewoon verder werd gevochten, want het was verder een sportieve strijd.

De wedstrijd eindigde in een verdiende (voor zover ik de beelden nog niet heb terug gezien) onbeslist voor beide vechters.


http://www.triker.nl/tmp/enschede04.jpg

Justinian
29-11-2004, 11:56
@Dragon Tail: Garik heeft een toppartij neergezet.

Mickey
29-11-2004, 12:06
Ja man! Dat deed ie goed! Zag er spectaculair uit IIG!

TheViolator
29-11-2004, 16:16
Was zeker een leuk gala.
We hadden zeven vechters vechten en ze hebben allemaal top gevochten.

Het was zeker jammer van de ringtouwen in de partij Marcia vs Cijntjes.
Ik hoop dat Audrey niet een al te ernstige blesure er aan heeft over gehouden.

En Mick thanks for the shirt :thumbs:

bloody
29-11-2004, 16:18
ik mag die roy dijkshoorn wel erkend zijn, die sem senol heeft van mij nog wat tegoed van een shooto partij

Mickey
29-11-2004, 16:25
Was zeker een leuk gala.
We hadden zeven vechters vechten en ze hebben allemaal top gevochten.

Het was zeker jammer van de ringtouwen in de partij Marcia vs Cijntjes.
Ik hoop dat Audrey niet een al te ernstige blesure er aan heeft over gehouden.

En Mick thanks for the shirt :thumbs:

Ik sprak Audey net nog even en hij maakt het goed.
En geen probleem man! PM me nog even voor die worstel shows he? ;)

Justinian
29-11-2004, 16:30
In het MMF-gedeelte staat al een filmpje van de partij Tim Mekkelholt vs Paul Oguchukwa.

TheViolator
29-11-2004, 17:19
Mekkelholt was zeker goed bezig.
Zeker een vechter waar ik eens twee rondjes mee zou willen stoeien.
he justi waar is Chris Ballast gebleven??

Justinian
29-11-2004, 17:24
Mekkelholt was zeker goed bezig.
Zeker een vechter waar ik eens twee rondjes mee zou willen stoeien.
Misschien een leuke partij voor een volgend Ringsgala?


he justi waar is Chris Ballast gebleven??
Chris heeft lange tijd gekampt met een blessure en heeft daar nu eigenlijk nog steeds last van (schouder). Hopelijk kan hij volgend jaar weer vechten.

Anonymous
29-11-2004, 17:53
Hoe was de partij van alphons vs :D multu

ICON
29-11-2004, 19:14
Hoe was de partij van alphons vs :D multu

ja dat wil ik ook graag weten

Justinian
29-11-2004, 19:25
Ik heb de partij van Muller vs Mutlu niet helemaal gezien, maar wat ik er van heb gezien zag er spectaculair uit!

ICON
29-11-2004, 19:37
Ik heb de partij van Muller vs Mutlu niet helemaal gezien, maar wat ik er van heb gezien zag er spectaculair uit!

mulder is goed he! ik heb met hem getraind, hij is nu al 35 denk ik ofzo. ik mocht hem niet maar damn wat is hij sterk.

Justinian
29-11-2004, 19:45
Icon = correct. Wat ik van hem heb gezien zag er goed uit.

born2fight
29-11-2004, 20:25
hey
zijn er nog meer foto's? en waar kan ik die dan vinden
of komen die nog....

doeg

Wheelie
29-11-2004, 20:27
de rest van de foto's komt nog

Justinian
29-11-2004, 20:33
hey
zijn er nog meer foto's? en waar kan ik die dan vinden
of komen die nog....

doeg
Ik denk dat het verslag incl. foto's er binnen nu en een uur op staat.

***edit*** het duurt iets langer, maar het verslag wordt top!

Anonymous
29-11-2004, 21:01
Hoe was de partij van alphons vs :D multu

ja dat wil ik ook graag weten

was een top partij! beide heren gingen 5 x 3 minuten voluit. de eerste 2 ronden waren m.i. voor mutlu, maar de derde ronde kwam muller goed terug. de vierde en vijfde ronde waren m.i. voor muller waarbij mutlu flink moest incasseren, maar ook regelmatig flink uitdeelde.