PDA

View Full Version : Heath Herring naar K-1 (Gerucht)



Nicky
29-11-2004, 07:11
Eeen aantal weken geleden postte ik dat Herring nu een ''free man'' was en dat K-1 hem graag wou hebben.

Nu gaat het gerucht dat hij een heel goed aanbod heeft gekregen van K-1 MMA.


It's Thanksgiving in America, but the activity isn't stopping in Japan. Two weeks ago, we wrote that Heath Herring was a free agent and that he was fielding offers from DSE, K-1, and other promotions. Today, the strong rumor is that K-1 has made a very good offer to Heath. Whether that offer will be accepted or not, we don't know yet. Nonetheless, K-1 is making a headhunting push.

This, however, may be the least of DSE's problems. There's talk of a lot of political manuevering and fighting going on over current fighters on the roster. Stay tuned.

redjuh
29-11-2004, 07:40
op zich zou het beter zijn. strax heb je 2 rijke organisaties die qua toppartijen lekker tegenelkaar op kunnen bieden. beter voor ons

Arjan
29-11-2004, 09:37
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Thomas
29-11-2004, 11:27
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Ik denk dat het hier om k-1 MMA gaat, of niet?

micha
29-11-2004, 11:39
hoe meer bieders hoe beter :wink:

Mike
29-11-2004, 11:42
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Ik denk dat het hier om k-1 MMA gaat, of niet?

ja tuurlijk gaaT t over k1 mma.

en ik zou t ook zonde vinden als die naar k1 mma gaat.
K1 mma blijft imo achterhaald en heeft minder toppers. Ze hebben wat vergane glorie , wat japanse rotzooi , en 1 of 2 toppers. Vergeleken met pride is het helemaal niks. Dus ik hoop dat heath herring op t hoogste niveau in pride blijft draaien. Maar ja misschien kan die meer verdienen bij k1 dan bij pride.

Thomas
29-11-2004, 11:59
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Ik denk dat het hier om k-1 MMA gaat, of niet?

ja tuurlijk gaaT t over k1 mma.

en ik zou t ook zonde vinden als die naar k1 mma gaat.
K1 mma blijft imo achterhaald en heeft minder toppers. Ze hebben wat vergane glorie , wat japanse rotzooi , en 1 of 2 toppers. Vergeleken met pride is het helemaal niks. Dus ik hoop dat heath herring op t hoogste niveau in pride blijft draaien. Maar ja misschien kan die meer verdienen bij k1 dan bij pride.

Misschien kan Herring daar een titel pakken. In pride vist hij achter het net.

kentaro
29-11-2004, 12:06
Had hem ook wel in de UFC willen zien vechten had wel kans gehad daar denk ik.

Jay Hoov
29-11-2004, 12:20
Hij moet toch wat!!!

Wel jammer, altijd leuk om naar een partij van Heath te kijken!!!

phranq
29-11-2004, 12:25
Alsik naar z'n staande gevecht kijk kan ie beter gaan roeien denk ik.

Arjan
29-11-2004, 13:53
Oh sorry foutje haha ik szit in dromenland... foutje :oops:

phranq
29-11-2004, 13:55
Alsik naar z'n staande gevecht kijk kan ie beter gaan roeien denk ik.

oops, ik ook een foutje.... :oops: pfffrrtt..

Nickuraba
29-11-2004, 14:25
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Ik denk dat het hier om k-1 MMA gaat, of niet?

ja tuurlijk gaaT t over k1 mma.

en ik zou t ook zonde vinden als die naar k1 mma gaat.
K1 mma blijft imo achterhaald en heeft minder toppers. Ze hebben wat vergane glorie , wat japanse rotzooi , en 1 of 2 toppers. Vergeleken met pride is het helemaal niks. Dus ik hoop dat heath herring op t hoogste niveau in pride blijft draaien. Maar ja misschien kan die meer verdienen bij k1 dan bij pride.

mwoaaah, ze hebben toch een paar toppers daar aan de bak. Genki heeft er gevochten, BJ Penn (das toch niet niks) gracies vechter er, ludwig, josh barnett.

m.g
29-11-2004, 14:46
Ik wil Herring gewoon zien vechten....... maakt niet uit waar ....... maar wat voor een goede zwaargewichten hebben ze bij de K-1 die Herring kan stoppen?!!?

Nickuraba
29-11-2004, 15:06
josh barnett?> maarjah die zullen we na zijn geintje bij pride wel weer een poos niet meer zien. Gary goodridge vocht daar, fujita, iig een leuk partijtje krijg je dan. Van goodridge wint die wel, fujita kan spannend worden!

Anonymous
29-11-2004, 18:13
We zijn nog volop aan het onderhandelen met meerdere promotors, er is dus nog niks getekend of zeker groeten uit Las Vegas

Bas

Hollandpride
29-11-2004, 20:12
Thanks Bas

Guru
29-11-2004, 20:40
Alsik naar z'n staande gevecht kijk kan ie beter gaan roeien denk ik.

Beetje jammer dat je dat zegt, want denk dat er geen nederlandse vechter momenteel is die hem kan kloppen.

cactusdre
30-11-2004, 13:46
Alsik naar z'n staande gevecht kijk kan ie beter gaan roeien denk ik.

Beetje jammer dat je dat zegt, want denk dat er geen nederlandse vechter momenteel is die hem kan kloppen.

Phranq wist niet dat het om MMA ging. Ik wil Heath zien tegen Allister voor de titel!

Jay Hoov
30-11-2004, 13:58
Alsik naar z'n staande gevecht kijk kan ie beter gaan roeien denk ik.

Beetje jammer dat je dat zegt, want denk dat er geen nederlandse vechter momenteel is die hem kan kloppen.

Phranq wist niet dat het om MMA ging. Ik wil Heath zien tegen Allister voor de titel!

Phranq weet niet wie Heath is!!!

phranq
30-11-2004, 14:02
Ik voel een kimura op komen

Jay Hoov
30-11-2004, 14:16
Ik voel een kimura op komen

kom maar kom maar kom maar!!!

Mike
30-11-2004, 16:00
ik hoef hem niet in de k1, word al genoeg geruilt en gewisselt laatste tijd, vind k1 op 't moment al wat minder leuk (lees: IK VIND) omdat je leko en hunt en alles al niet meer ziet

Ik denk dat het hier om k-1 MMA gaat, of niet?

ja tuurlijk gaaT t over k1 mma.

en ik zou t ook zonde vinden als die naar k1 mma gaat.
K1 mma blijft imo achterhaald en heeft minder toppers. Ze hebben wat vergane glorie , wat japanse rotzooi , en 1 of 2 toppers. Vergeleken met pride is het helemaal niks. Dus ik hoop dat heath herring op t hoogste niveau in pride blijft draaien. Maar ja misschien kan die meer verdienen bij k1 dan bij pride.

mwoaaah, ze hebben toch een paar toppers daar aan de bak. Genki heeft er gevochten, BJ Penn (das toch niet niks) gracies vechter er, ludwig, josh barnett.

dat zeg ik toch ook? Minder toppers dan bij pride

das toch t zelfde als een paar toppers? :?

Nickuraba
30-11-2004, 17:15
oke you got a point, maar in tegenstelling tot bijv its showtime, of 2h2h cage rage en al die shit, lopen er bij K1 MMA een stuk meer toppers rond

Nicky
30-11-2004, 17:17
Alistair, Manhoef en Kocamis hebben ook een contract bij K-1 MMA.

makavelli
30-11-2004, 17:40
Alistair, Manhoef en Kocamis hebben ook een contract bij K-1 MMA.
Maar ze hebben nog geen van allen gevochten voor op K-1 MMA regels terwijl die contracten al iets van een jaar geleden zijn getekend.

Ik zou het dan ook jammer vinden als Herring bij K-1 MMA een contact tekende je komt daar toch bijna niet aan de bak en ze organiseren bij geen MMA events.

Nicky
30-11-2004, 17:42
Alistair, Manhoef en Kocamis hebben ook een contract bij K-1 MMA.
Maar ze hebben nog geen van allen gevochten voor op K-1 MMA regels terwijl die contracten al iets van een jaar geleden zijn getekend.

Ik zou het dan ook jammer vinden als Herring bij K-1 MMA een contact tekende je komt daar toch bijna niet aan de bak en ze organiseren bij geen MMA events.

Er worden ook uitwisselings projecten gehouden met Pride. Dus aan de bak kom je altijd.

Maar je moet wel mooie dingen laten zien.

makavelli
30-11-2004, 18:33
Alistair, Manhoef en Kocamis hebben ook een contract bij K-1 MMA.
Maar ze hebben nog geen van allen gevochten voor op K-1 MMA regels terwijl die contracten al iets van een jaar geleden zijn getekend.

Ik zou het dan ook jammer vinden als Herring bij K-1 MMA een contact tekende je komt daar toch bijna niet aan de bak en ze organiseren bij geen MMA events.

Er worden ook uitwisselings projecten gehouden met Pride. Dus aan de bak kom je altijd.

Maar je moet wel mooie dingen laten zien.

Dat klopt wel maar als je bijvoorbeeld naar pride kijkt die organiseren gewoon veel meer events met echte mma toppers

Per jaar zijn er volgens mij maar 2 of 3 K-1 MMA events waar het grootste deel van de vechters bij lange na niet tot de top behoren.

Nicky
30-11-2004, 19:47
Je hebt gelijk maar K-1 MMA is ook nog aan het begin van hun organisatie

Dutch Dynamite
30-11-2004, 20:50
Wanneer is de volgende K-1 MMA; wordt tijd.

Jay Hoov
01-12-2004, 09:58
Wanneer is de volgende K-1 MMA; wordt tijd.

Ik geloof 31 december!!

Mike
01-12-2004, 11:08
maar in tegenstelling tot bijv its showtime, of 2h2h cage rage en al die shit, lopen er bij K1 MMA een stuk meer toppers rond

dat is waar ja, maar goed dat is ook niet zo moeilijk. Ik vind het niveau van bijvoorbeeld 2h2h bedroevend laag.

Nicky
01-12-2004, 15:30
Als je een goeie matchmaking maakt dan kan je met alleen de Nederlandse vechters die betaalbaar zijn een line up maken waar iedereen jaloers op is. We hebben zoveel goeie vechters.

Valentijn Overeem
Alistair Overeem
Gilbert Yvel
Furjel De Windt
Tyrone Spong
Dave Dalgliesh
Rodney Faverus
Melvin Manhoef

Zomaar wat vechters