PDA

View Full Version : 6 Pride matches bekend voor 31/12



Anonymous
30-11-2004, 11:21
PRIDE has officially now announced 5 fights and one has been announced by Bas Rutten. So far here is the offical card:

Fedor Emelianenko vs Antonio Rodrigo Nogueira(World Heavyweight Title Fight)
Kazushi Sakuraba vs Wanderlei Silva
Yuki Kondo vs Dan Henderson
Mirko Cro Cop vs Kevin Randleman
Takanori Gomi vs Jens Pulver
Hidehiko Yoshida vs Rulon Gardner


Klinkt goed alleen jammer van sakuraba vs silva

a.s.c.
30-11-2004, 11:25
Yuki Kondo en Dan Henderson kan ik de uitslag ook wel van raden (net als silva vs saku) maar het is iid een hele mooie lijst

Mexperiment
30-11-2004, 11:37
Dit gaat weer een mooie avond worden.

Zeker als Randleman weer voor een stunt kan zorgen, want als ik het iemand gun is hij het wel.

Tja....saku vs silva...beetje jammer

Zit met spanning op de match mino vs fedor te wachten :thumbs:

robholland
30-11-2004, 11:43
sakuraba = gek :|

Anonymous
30-11-2004, 11:49
Knap van saku dat ie het nog is wil proberen maar niet eerlijk ten opzichte van vechters als arona, henderson etc ...
Maar word waarschijnlijk afscheidsmatch van saku dus aan de ene kant gun ik het hem wel of hij nou wint of verliest hij blijft een held van het volk daar.

En ik hoop me toch dat fedor ff korte metten maakt mino maar dat zit er wel aan te komen.
Word tijd voor een cro-cop vs fedor maar dat gebeurt ook we als ze beide winnen :thumbs:

ashi76
30-11-2004, 12:06
Ik zie Saku en Silva graag vechten, maar liever niet meer tegen elkaar.

Jay Hoov
30-11-2004, 12:17
Ik zie Saku en Silva graag vechten, maar liever niet meer tegen elkaar.

Ik sluit me bij jou aan!!!!
Kondo vs Hendo kan ook leuk worden!!!

Illuminati
30-11-2004, 12:21
Jammer van Sakuraba inderdaad, vooral als het zijn afscheidswedstrijd is........
Denk niet dat hij zal winnen, hoewel ik het hem wel zou gunnen.....

Op de sherdog forum zeiden ze dat als er iemand zou zijn die van Silva zou winnen, het Gilbert Yvel wel zou zijn als die wat gewicht zou verliezen. \En daar sluit ik me bij aan! Wat een partij zou dat zijn! :maskills:

Anonymous
30-11-2004, 12:33
Yvel is inderdaad wel het type vechter wat zeker kans maakt tegen silva maar voor overeem geld hetzelfde en kwa gevechten denk ik dat overeem het meeste rechtheeft op dat gevecht maargoed er zijn nog een hele rij van challengers voor de nederlands.
Ik hoop alleen dat allistair in 2005 tijdens de MW Gp hoge ogen gaat gooien maar dat neem ik aan van wel :P

Arjan
30-11-2004, 12:38
Vette lineup alleen zoals iedereen al zegt, zonde van saku... lekker afscheid, met een flinke k.o


de rest is :thumbs:

Anonymous
30-11-2004, 12:41
Schande als ze dadelijk Igor niet laten vechten. Hufters!

Anonymous
30-11-2004, 12:44
Klopt IGOR rulezz zeker wel.
Maargoed er komen nog meer matches bij

wat d8 je van Igor vs Arona nr contender match
of igor vs hunt dat word ook bruut maargoed ik hoop hem idd ook nog aan het werk te zien ja :D

Jay Hoov
30-11-2004, 12:54
Klopt IGOR rulezz zeker wel.
Maargoed er komen nog meer matches bij

wat d8 je van Igor vs Arona nr contender match
of igor vs hunt dat word ook bruut maargoed ik hoop hem idd ook nog aan het werk te zien ja :D

Mee eens!!!

Anonymous
30-11-2004, 13:03
Ik zal me vanavond thuis is even aanmelden want heletijd als guest is ook zo dom.

Zijn jullie zelf btw ook allemaal vechtsporters ??

Jay Hoov
30-11-2004, 13:05
Ik zal me vanavond thuis is even aanmelden want heletijd als guest is ook zo dom.

Zijn jullie zelf btw ook allemaal vechtsporters ??

Muay Thai....all the way!!!!

Mexperiment
30-11-2004, 13:18
Anonymous wrote:
Ik zal me vanavond thuis is even aanmelden want heletijd als guest is ook zo dom.

Zijn jullie zelf btw ook allemaal vechtsporters ??



BJJ..Cadu

Anonymous
30-11-2004, 13:31
Kijk das het betere werk ik wil zelf ook iets gaan doen maar ben ondertussen al 23 en heb niet echt hetpostuur voor vechtsporter maar zit er wel hard over te denken

mama
30-11-2004, 13:33
lijkt me een goed plan gast
;)

Wheelie
30-11-2004, 13:46
Ik zal me vanavond thuis is even aanmelden


Top :thumbs:

Nicky
30-11-2004, 13:59
1 van de beste line ups ooit

makavelli
30-11-2004, 15:01
Mooi line up!

Alleen idd jamer van saku vs silva. Ik vind het oneerlijk voor andere top contenders om hem zoveel kansen te geven.
Ik dacht ook dat Couture eindelijk eens tegen silva zou vechten

Tsuki
30-11-2004, 15:07
Ik zal me vanavond thuis is even aanmelden want heletijd als guest is ook zo dom.

Zijn jullie zelf btw ook allemaal vechtsporters ??

pancrase power ;-) ....................

Anonymous
30-11-2004, 15:23
Tja maar silva moet wel uitkijken voor onderschatting want reken maar dat saku nu pcies de stijl van silva uit zn hoofd weet en omdat dit 1 van zn laatste partijen is nog meer er aan wil doen om te winnen.
Maar eerlijk is eerlijk silva is een maatje te groot voor hem.

Btw silva vs coutoure is eigenlijk heel simpel is het in ufc dan wint couture door die stomme kooi en is het in pride dan wint silva op zn sloffen maar wel keer leuk om te zien idd

Nicky
30-11-2004, 15:48
Jammer van Sakuraba inderdaad, vooral als het zijn afscheidswedstrijd is........
Denk niet dat hij zal winnen, hoewel ik het hem wel zou gunnen.....

Op de sherdog forum zeiden ze dat als er iemand zou zijn die van Silva zou winnen, het Gilbert Yvel wel zou zijn als die wat gewicht zou verliezen. \En daar sluit ik me bij aan! Wat een partij zou dat zijn! :maskills:

Dit is waarschijnlijk niet zijn afscheids wedstrijden.

Er gaan geruchten dat hij tegen Tamura vecht in 2005 @ The Middleweight Opening Round.

makavelli
30-11-2004, 15:48
Btw silva vs coutoure is eigenlijk heel simpel is het in ufc dan wint couture door die stomme kooi en is het in pride dan wint silva op zn sloffen maar wel keer leuk om te zien idd


Daarom lijkt het me ook een goed idee om het 2x dus een keer in de ring en een keer in de kooi.

Dat zouden super matches zijn 8)

a.s.c.
30-11-2004, 15:54
of ze zouden een halve ring een een halve kooi kunnen samenvoegen :D

Nickuraba
30-11-2004, 16:23
Yuki Kondo vs Dan Henderson

Holy shit, that will be a war, k vraag me af hoe dat zal lopen! lijkt me intressant

Anonymous
30-11-2004, 16:54
Ik vind trouwens wel dat omdat crocop zo zit te zeiken over een rematch met randleman dat ie ook aan IGOR verplicht is een rematch te geven en neem van mij maar aan dat igor die 2e keer echt niet zo makkelijk die highkick laat doorkomen
dat word echt oorlog haha

Anonymous
30-11-2004, 17:17
Igor is nu light heavyweaight. Dus misschien Igor vs Allaister ;-)

Mike
30-11-2004, 17:20
Ik vind trouwens wel dat omdat crocop zo zit te zeiken over een rematch met randleman dat ie ook aan IGOR verplicht is een rematch te geven en neem van mij maar aan dat igor die 2e keer echt niet zo makkelijk die highkick laat doorkomen
dat word echt oorlog haha

crocop staat er toch om bekend dat ie iedereen een rematch gunt?

Jay Hoov
30-11-2004, 17:22
Ik vind trouwens wel dat omdat crocop zo zit te zeiken over een rematch met randleman dat ie ook aan IGOR verplicht is een rematch te geven en neem van mij maar aan dat igor die 2e keer echt niet zo makkelijk die highkick laat doorkomen
dat word echt oorlog haha

crocop staat er toch om bekend dat ie iedereen een rematch gunt?

Maar of ie het meent....????

Jay Hoov
30-11-2004, 17:24
Yuki Kondo vs Dan Henderson

Holy shit, that will be a war, k vraag me af hoe dat zal lopen! lijkt me intressant

Mij ook!!!!

a.s.c.
30-11-2004, 17:49
Ik denk dat Henderson hem sloopt en vrij gemakkelijk zelfs die henderson komt van een andere planeet zeker weten

Mike
30-11-2004, 18:04
Igor is nu light heavyweaight. Dus misschien Igor vs Allaister ;-)

was een slimme zet van igor om light heavyweight te worden.

kan sakuraba niet ook een gewichtsklasse zakken en in de ufc of k1-mma gaan vechten. hij tegen bijvoorbeeld genki sudo lijkt mij wel een leuke partij.

ik vrees namelijk weer een afstraffing voor sakuraba vs wanderlei

maartenjackie
30-11-2004, 20:06
Gomi niet meer bushido!!!!, let op::::: die partij word het best

gomi is the shit

Anonymous
01-12-2004, 13:00
Guest is correct! Igor vs Cro Cop II zou vuurwerk opleveren, net zoals Silva vs IGor vuurwerk op zou leveren. Waarom heeft Sakuraba trouwens meer recht op een rematch tegen Silva als dat Igor recht heeft op een match tegen Silva. Igor heeft een keer gewonnen van Sakuraba.

Anonymous
01-12-2004, 14:21
Weet iemand trouwens of allistair overeem nog moet vechten op 31/12 ??
Zou het wel stoer vinden en dan niet tegen een no-name japanner want dan maak je nooit kans op een titelgevecht.
Geef hem maar een tegenstander met grote naam dan kan ie eindelijk laten zien hoe goed ie is.
Ben hard aan het denken voor een goede tegenstander voor hem.........
uhhhhhhmm Bustamante en uhhh Marilo Rua of RAMPAGE.

Als iemand weet of ie moet vechten laat het dan even weten.

kentaro
01-12-2004, 14:43
Echt stom dat ze Saku weer tegen Silva laten vechten, hoop wel dat Saku wint maar de uitslag wordt toch weer 't zelfde als de 3 voorafgaande partijen tussen hun.
Voor de rest allemaal top partijen :thumbs:

Nicky
01-12-2004, 16:23
Weet iemand trouwens of allistair overeem nog moet vechten op 31/12 ??
Zou het wel stoer vinden en dan niet tegen een no-name japanner want dan maak je nooit kans op een titelgevecht.
Geef hem maar een tegenstander met grote naam dan kan ie eindelijk laten zien hoe goed ie is.
Ben hard aan het denken voor een goede tegenstander voor hem.........
uhhhhhhmm Bustamante en uhhh Marilo Rua of RAMPAGE.

Als iemand weet of ie moet vechten laat het dan even weten.

Het is nog niet helemaal zeker of hij vecht.