PDA

View Full Version : Aerts Vs Ogawa Nieuws



Nicky
30-11-2004, 13:04
Zoals iemand eerder al in een topic aangaf zit deze partij er aan te komen waarschijnlijk.

Als Aerts ongeschonden uit de K-1 Finale komt dan zal hij waarschijnlijk een MMA partij vechten tegen Ogawa bij de K-1 MMA.

Tsuki
30-11-2004, 13:06
moet hij kunnen hebben als ie kan blijven staan met ogawa ........

Jay Hoov
30-11-2004, 13:27
Zoals iemand eerder al in een topic aangaf zit deze partij er aan te komen waarschijnlijk.

Als Aerts ongeschonden uit de K-1 Finale komt dan zal hij waarschijnlijk een MMA partij vechten tegen Ogawa bij de K-1 MMA.

JAAAAAAAAAA, vette shit...Ik hoop dat Peter goed op de grond traint, want anders.......!
Of hij moet voor die KO gaan!

Illuminati
30-11-2004, 13:52
Ben inderdaad benieuwd of Aerts het gaat redden in mma....
Hoop het wel natuurlijk!

Weet iemand waarom er zoveel K1 vechters de mma scene ingaan?

Nicky
30-11-2004, 13:53
http://gbr.cplaza.ne.jp/sokuho/news/images/041130_k-1.jpg

makavelli
30-11-2004, 13:56
Cool!

Go Aerts :thumbs:

Jay Hoov
30-11-2004, 13:57
Ben inderdaad benieuwd of Aerts het gaat redden in mma....
Hoop het wel natuurlijk!

Weet iemand waarom er zoveel K1 vechters de mma scene ingaan?

Geld????

makavelli
30-11-2004, 14:06
Ben inderdaad benieuwd of Aerts het gaat redden in mma....
Hoop het wel natuurlijk!

Weet iemand waarom er zoveel K1 vechters de mma scene ingaan?

Geld????

Denk ik ook ja, K-1 verdiend volgens mij alleen beter als je de GP weet te winnen.
Losse wedstrijden verdiend MMA veel beter.

Nicky
30-11-2004, 14:09
Geld en Nieuwe uitdaging.

En zoals je ziet krijgt de MMA Scene Japan de laatste tijd veel meer aandacht dan de K-1 Scene.

a.s.c.
30-11-2004, 14:49
Misschien is het ook wel omdat het duidelijk is dat je pas echt een volledige vechter bent als je jezelf hebt bewezen tegen andere stijlen (daarom wordt het MMA spelletje zo gewaardeerd IMO , steeds meer mensen komen erachter), je kan wel de beste zijn in je discipline (zoals Kickboxen, Judo of BJJ maar dan gaan mensen vanzelf roepen als je op de grond wordt gegooid of als je hem of haar niet naar de grond krijgt dan ben je lang niet zo goed. Ik denk dat het te maken heeft met erkenning, evolutie van de vechtsport en geld natuurlijk maar volgens mij heeft Peter Aerts daar geen tekort aan :D

HUNTER
30-11-2004, 17:40
Peter gaat een zware dobber krijgen aan Ogawa. Ogawa sloeg Stefan Leko er ook uit.

Nickuraba
30-11-2004, 17:57
jaah k wou net zeggen
standup k1 is ook niet hetzelfde als standup mma, kijk maar hoe leko erop reageerde

makavelli
30-11-2004, 18:40
Aerts is al geruime tijd aan het trainen met Bert Kops en Cadu dus ik denk dat hij een hele goede kans maakt en het zeker beter dan leko zal doen.

Anonymous
30-11-2004, 19:18
ik heb peter regelmatig met Bert en Cadu zien trainen en zijn grondwerk is erg sterk vooruit gegaan!
als hij veel met Bert blijft worstelen en zijn sprawls goed traint gaat Peter heel veel mensen in de MMA kloppen!

Ronald
30-11-2004, 22:14
Het moeilijke van dit soort dingen is dat je er eigenlijk zo weinig van kunt zeggen voordat je daadwerkelijk een MMA partij hebt gezien van een K-1 vechter. Ignashov, Leko en LeBanner (ook zwarte band judo!) vielen bijvoorbeeld zwaar tegen, Hunt (enigszins) en CroCop laten daarentegen hele mooie dingen zien. Tja, wat moet je er dan dus van zeggen?!?

Ogawa is trouwens geen pannekoek die Aerts krijgt. Damn, hij moet er gelijk wel heel flink tegen aan in z'n eerste partij.

Jay Hoov
01-12-2004, 09:58
Het moeilijke van dit soort dingen is dat je er eigenlijk zo weinig van kunt zeggen voordat je daadwerkelijk een MMA partij hebt gezien van een K-1 vechter. Ignashov, Leko en LeBanner (ook zwarte band judo!) vielen bijvoorbeeld zwaar tegen, Hunt (enigszins) en CroCop laten daarentegen hele mooie dingen zien. Tja, wat moet je er dan dus van zeggen?!?

Ogawa is trouwens geen pannekoek die Aerts krijgt. Damn, hij moet er gelijk wel heel flink tegen aan in z'n eerste partij.

Niks aan toe te voegen!!

bloody
01-12-2004, 11:08
peter is in goed gezelschap, onder andere bert kops en wat dacht je van dat hij samen traint met minotauro, die kan hem het grondspelletje wel leren. Ik heb zelf met hem gespart bij Martijn in Deventer en peter is geen makkelijke op de grond die heb het wel in de gaten zullen we maar zeggen

Anonymous
01-12-2004, 11:29
Hoop dat tie ogawa tyfus hard op zijn hoofd trapt :twak: , vind hem maar een irri mannetje!