PDA

View Full Version : ik denk dat ricardo arona kan winnen van Wand



maartenjackie
30-11-2004, 19:14
ik zal hier wel alleen voor staan....arona is zo goed op de grond,

(en ja ik weet wat quinton jackson heeft gedaan met hem)

http://www.sherdog.com/fightfinder/pictures/pride23_match3.jpg

Anonymous
30-11-2004, 19:32
ondertussen hebben we gedacht dat iedereen kon winnen van die aap, mooi niet dus!

a.s.c.
30-11-2004, 20:01
ik denk wel dat arona een van de weinige is die een kans heeft tegen silva, je moet ook niet vergeten dat hij tegen jackson bijna had gewonnen (jackson leek KO met foot stomps, arona stopte zelf maar had hem gewoon in een triangle kunnen pakken). Hij beweerd zelf ook nog eens dat hij niet KO ging van de slam maar van de kopstoot die de slam met zich meebracht (dat geloof ik niet helemaal maargoed) Bovendien vond ik Arona staand beter ogen dan jackson. Vanderlei is een monster maar Arona kan best een kans hebben als hij hem naar de grond krijgt.

maartenjackie
30-11-2004, 20:09
dat had ik niet beter kunnen zeggen gap, ik vind arona indd zeer impressive

Jay Hoov
30-11-2004, 20:16
ik denk wel dat arona een van de weinige is die een kans heeft tegen silva, je moet ook niet vergeten dat hij tegen jackson bijna had gewonnen (jackson leek KO met foot stomps, arona stopte zelf maar had hem gewoon in een triangle kunnen pakken). Hij beweerd zelf ook nog eens dat hij niet KO ging van de slam maar van de kopstoot die de slam met zich meebracht (dat geloof ik niet helemaal maargoed) Bovendien vond ik Arona staand beter ogen dan jackson. Vanderlei is een monster maar Arona kan best een kans hebben als hij hem naar de grond krijgt.

Wandy maakt hem KAPOT!!!!
Staand en op de grond is Wandy meester......

a.s.c.
30-11-2004, 20:29
Ik denk het ook maar Arona maakt wel een redelijke kans, staand is silva beter maar op de grond is Arona volgens mij beter dan silva ik geloof dat hij al iets van 4 voudig kampioen abu dhabi is ofzo.

Thomas
30-11-2004, 20:37
Ik denk dat de enige die Wanderlei kan pakken Yvel is.

Dutch Dynamite
30-11-2004, 20:40
Arona kan hem niet finishen; al heeft hij super lowkicks.

a.s.c.
30-11-2004, 20:45
Arona kan hem misschien pakken met GnP maar ik denk het ook niet misschien met punten, yvel denk ik niet staand is hij onvoorspelbaar en explosief maar op de grond komt hij tegen silva te kort denk ik hoe relaxed het ook zou zijn als hij zou winnen

makavelli
30-11-2004, 20:46
Ik denk ook dat Arona een hele goeie kans als hij silva naar de grond krijgt.
Yvel heeft denk ik echter nog een grotere kans om te winnen

Highline
30-11-2004, 21:08
ik zie wanderlei echt wel winnen van arona

HUNTER
30-11-2004, 22:46
laat Arona eerst maar eens tegen Alistair vechten...... :thumbs:

Emilio
30-11-2004, 22:50
Igor pakt Wanderlei.

bryan
30-11-2004, 23:14
denk eerlijk gezegd dat yvel in deze staat helemaal geen kans maakt.....
als je zag hoe makkelijk hij te raken was in de arena....
Hij heeft een groot probleem tegen Wandy....

ROIDRAGE
30-11-2004, 23:34
Arona kan het 100%
Deze man heeft skills

dit is een echte droom match up

treskaliber
01-12-2004, 09:40
Ik denk eerlijk gezegd dat we hier helamaal niks over kunnen zeggen behalve dat staand Wanderlei wel voordeel heeft maar ik denk dat iedereen wel weet dat dit geen garantie is voor een overwinning. het kan alle kanten op gaan maar op papier ligt het voordeel misschien bij Wanderlei maar ik ga voor Arona puur omdat ik Wanderlei meer tegen andere top LWH's wil zien vechten ( verliezen ) die ook een fair chance verdienen.

Jay Hoov
01-12-2004, 09:45
laat Arona eerst maar eens tegen Alistair vechten...... :thumbs:

inderdaad!!!

cactusdre
01-12-2004, 09:55
ik denk wel dat arona een van de weinige is die een kans heeft tegen silva, je moet ook niet vergeten dat hij tegen jackson bijna had gewonnen (jackson leek KO met foot stomps, arona stopte zelf maar had hem gewoon in een triangle kunnen pakken). Hij beweerd zelf ook nog eens dat hij niet KO ging van de slam maar van de kopstoot die de slam met zich meebracht (dat geloof ik niet helemaal maargoed) Bovendien vond ik Arona staand beter ogen dan jackson. Vanderlei is een monster maar Arona kan best een kans hebben als hij hem naar de grond krijgt.

Wandy maakt hem KAPOT!!!!
Staand en op de grond is Wandy meester......

Jay is meer dan correct..

Anonymous
02-12-2004, 15:31
Hij beweerd zelf ook nog eens dat hij niet KO ging van de slam maar van de kopstoot die de slam met zich meebracht


Het was zeker wel een kopstoot!

phranq
02-12-2004, 15:33
Ik denk dat de enige die Wanderlei kan pakken Yvel is.

Waar baseer je dat op?

Silat
02-12-2004, 15:39
nee het was geen kopstoot man, kijk dan goed en luister naar het commentaar.
De hoofden klapte tegen elkaar, nadat die van Arona terug stuiterde van het canvas.

Arona heeft idd wel een superlowkick maar dat maakt Silva geen flikker uit. Silva slaat hem er gewoon bruut uit, zoals hij bij iedereen doet.

En ja Alistair gaat dat eerst doen.

en Yvel maakt al helemaal geen kans om Silva te pakken.

Mesut
02-12-2004, 16:00
Alleen begrijp ik niet waarom Silva niet tegen Arona vecht 31/12 maar tegen Saku :? De enige manier waarop Arona zou kunnen winnen is om het gevecht naar de grond te brengen en daar te houden. Dat werkte ook tegen Murilo Ninja Rua.

Mickey
02-12-2004, 16:18
Arona is goed op de grond.. Maar silva is ook gewoon een black belt.
En zon band krijg je niet bij een pakje boter, zeg maar..

The Maniac
02-12-2004, 16:20
En ik denk dat Sinterklaas echt is. En dat Tom Erikson de volgende K-1 finals gaat winnen. :wink:

ashi76
02-12-2004, 17:25
Silva sloopt iedereen in zijn gewichts klasse.

Jay Hoov
03-12-2004, 09:29
En ik denk dat Sinterklaas echt is. En dat Tom Erikson de volgende K-1 finals gaat winnen. :wink:

Whahahahaha!!!!

Voorlopig gaat er niemand van Wandy winnen in zijn gewichtsklasse!!!
Geloof er nou maar aan mensen!!!

Justinian
03-12-2004, 09:46
Arona kan het 100%
Deze man heeft skills

dit is een echte droom match up
Correctomundo :thumbs: