PDA

View Full Version : Klever tegen Siyar om de Nederlandse titel!



Justinian
01-12-2004, 17:36
Het werd hier gisteren al ergens gemeld, maar nu ook even een poll.

Stefan Klever (Van Asdonck) vecht op 12 december aanstaande in Utrecht om de Nederlandse titel tot 90kg tegen Siyar Bahadurzada (Martijn de Jong).

Mario Borzic heeft door een voetblessure het gevecht tegen Klever moeten afzeggen.

Siyar Bahadurzada is wellicht het grootste talent uit de sportschool Van Martijn de Jong. Het nadeel voor Siyar zal liggen in de '30-secondenregel' voor het grondgevecht.

Bahadurzada staat bekend als grondvechter bij uitstek. Ook is Bahadurzada een aantal kilo's lichter dan de vechter uit Breukelen.

Daarentegen staat echter dat Siyar veel meer wedstrijdervaring (o.a. in het shooto) heeft dan Klever.

De wedstrijd op 12 december in Utrecht belooft dan ook een topgevecht te worden tussen twee op-en-top sportmannen. Wie de kampioensgordel een jaar lang mag dragen weten we op 12 december!

Bron www.rings.nl

Thomas
01-12-2004, 17:38
Het werd hier gisteren al ergens gemeld, maar nu ook even een poll.

Stefan Klever (Van Asdonck) vecht op 12 december aanstaande in Utrecht om de Nederlandse titel tot 90kg tegen Siyar Bahadurzada (Martijn de Jong).

Mario Borzic heeft door een voetblessure het gevecht tegen Klever moeten afzeggen.

Siyar Bahadurzada is wellicht het grootste talent uit de sportschool Van Martijn de Jong. Het nadeel voor Siyar zal liggen in de '30-secondenregel' voor het grondgevecht.

Bahadurzada staat bekend als grondvechter bij uitstek. Ook is Bahadurzada een aantal kilo's lichter dan de vechter uit Breukelen.

Daarentegen staat echter dat Siyar veel meer wedstrijdervaring (o.a. in het shooto) heeft dan Klever.

De wedstrijd op 12 december in Utrecht belooft dan ook een topgevecht te worden tussen twee op-en-top sportmannen. Wie de kampioensgordel een jaar lang mag dragen weten we op 12 december!

Bron www.rings.nl

Siyar heeft geen 30 sec. nodig om hem te submitten :thumbs:

ROIDRAGE
01-12-2004, 17:40
Siyar "The Killer" Bahadurzada ofcourse

Justinian
01-12-2004, 17:46
Ik denk ook dat Siyar de partij zal winnen. Siyar is een compleet andere vechter dan Klever, hij kan staande goed uit de voeten en het grondwerk zit sowieso goed. Ik gok dat Siyar de partij op de grond afmaakt.

Jo
01-12-2004, 18:13
Stefan gaat deze partij staand afmaken,de 30 sec regel is zeker in zijn voordeel.

Wheelie
01-12-2004, 18:16
Dat word dus de eerste keer dat ik Siyar ga zien vechten 8)

Fr3ddy
01-12-2004, 18:21
Siyar.. staand en op de grond beter al vind ik die Klever best een buffeltje.. :mrgreen:

Mickey
01-12-2004, 19:41
Ik ga voor Siyar!

Anonymous
01-12-2004, 20:00
Hmmmm.....ik denk toch Klever. Hij is op de grond ook sterk. Daar heeft hij veel op getraind.

B3 lik3 M3
02-12-2004, 07:41
Siyar all the way!!

Sjaak
02-12-2004, 08:53
Stefan Klever

mama
02-12-2004, 08:57
ik ga ook voor siyar. (hij is mij te sterk ;))

Iwan
02-12-2004, 09:33
Ik heb op Syar gestemd. Denk dat Klever het moeilijk krijgt met de snelle agressieve start van Syar.

Shytown
02-12-2004, 10:08
Klever

NESCIO
02-12-2004, 10:10
yep iwan heeft gelijk, mocht ie dat overleven moet ie het staand proberen. Stefan kan siyar wel 30 sec afhouden op de grond !!

bloody
02-12-2004, 10:29
siyar definitly

a.s.c.
02-12-2004, 10:57
Ik denk ook Siyar maar de 30 sec. regel gaat hem zeker in de weg staan, klever is namelijk ook niet onbekend met het grondvechten en is staand erg sterk, bovendien mag je alleen op het lichaam slaan (op de grond), het wordt dus wel moeilijk om de strijd te beslissen op de grond.

Anonymous
02-12-2004, 16:44
:twak:

Ik denk dat Klever zal winnen op KO!

Met alle respect voor Siyar, maar Klever is een van de meest Onderschatte vechters. Toen Klever tegen Moulani moest, dacht ook iedereen dat Moulani zou winnen, maar uiteindelijk won Klever op KO!

Ik durf al mijn spaarcenten op Klever in te zetten!

Thomas
02-12-2004, 16:48
:twak:

Ik denk dat Klever zal winnen op KO!

Met alle respect voor Siyar, maar Klever is een van de meest Onderschatte vechters. Toen Klever tegen Moulani moest, dacht ook iedereen dat Moulani zou winnen, maar uiteindelijk won Klever op KO!

Ik durf al mijn spaarcenten op Klever in te zetten!

je durft het.... dan moet je het eigenlijk ook gewoon doen :thumbs:

Anonymous
02-12-2004, 16:56
:twak:

Ik denk dat Klever zal winnen op KO!

Met alle respect voor Siyar, maar Klever is een van de meest Onderschatte vechters. Toen Klever tegen Moulani moest, dacht ook iedereen dat Moulani zou winnen, maar uiteindelijk won Klever op KO!

Ik durf al mijn spaarcenten op Klever in te zetten!

je durft het.... dan moet je het eigenlijk ook gewoon doen :thumbs:

Ja, dat zal ik zeker doen!
Stevan neemt ook deze belt mee naar huis!

Anonymous
02-12-2004, 17:00
ik denk siyar maar hij mag niet te licht er over denken ,klever is geen makkie :wink:

}|^-_-^|{
02-12-2004, 19:55
weddenschapje afsluiten brown?

chriscross
02-12-2004, 21:29
Siyar is zeker een goede vechter! En als het een shooto partij zou zijn, waarbij er dus geen 30sec. regel geldt, dan geef ik
Siyar op de grond meer kans..
Maar Stefan draait nu ook alweer een tijdje mee, kwa grondwerk en om dan in 30sec. een submission te krijgen bij hem..
daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Hij heeft zijn skills weer geleerd bij Maxim in Purmerend en van Simeon Rutges uit Breukelen.

En staand is hij gewoon gevaarlijk. Hij heeft ook zeker geen misselijke sparringsmaatjes gehad daar bij sportschool van Asdonck.
(Harry de Bruin..een bodybuilder die ook een keer voor Rings gevochten heeft) En de tegenstander daar
van liep zowat mank zo hard waren zijn lowkicks! :?

Toch vraag ik me echt af of deze partij echt zal plaats vinden, omdat Siyar nog kort daarvoor een wedstrijd moet knokken..

Ronald
02-12-2004, 22:26
Ik durf al mijn spaarcenten op Klever in te zetten!
Ik heb zo'n vermoeden dat jij nog niet zo heel lang gespaard hebt :lol: .

Sjaak
02-12-2004, 22:29
Toch vraag ik me echt af of deze partij echt zal plaats vinden, omdat Siyar nog kort daarvoor een wedstrijd moet knokken..

Je hebt helemaal gelijk, zeer onverstandig.

mama
02-12-2004, 22:31
chico vecht die avond toch ook?
die heeft ook in enschede gevochten. wel was de partij van Chico sneller over dan die van Siyar.

Wheelie
09-12-2004, 20:44
TTT