PDA

View Full Version : wie word er de veronica fightmaster



jojo
01-12-2004, 19:20
ik denk gill

payap
01-12-2004, 19:37
Esmee is mijn favoriet.

Die heeft niet de mooiste technieken misschien maar tenminste wel technieken om schade mee aanterichten ipv te showen.

ROIDRAGE
01-12-2004, 20:08
Qua uiterlijk heeft Gill gewonnen, en qua pittigheid ook wel

redjuh
01-12-2004, 20:31
Qua uiterlijk heeft Gill gewonnen, en qua pittigheid ook wel

zoooooooooo ik ben het nog nooit zo met iemand oneensgeweest zeg...
qua uiterlijk wint niemand (misschien kim als ze er nog was gewest)
en qua fightingspirit esmee

ROIDRAGE
01-12-2004, 20:47
vind jij die kim de knapste.......... :shock: hier ben ik het totaal niet mee eens, maar ja. smaken verschillen.
en Gill doet het goed op meerdere fronten vandaar.
(ik heb niet zoveel gezien van dit programma, omdat ik me helemaal gek irriteer aan dat gedoe er om heen en die rot regels, maar die keren dat ik het heb gezien,daar heb ik mijn mening op gebasseerd)

redjuh
01-12-2004, 20:55
snap ik wel... daarom kunnen we het gewoon eerlijk oneens zijn.
kijk gill doet de meeste opdrachtjes het beste, maar come on het is fight master en ze heeft nog niet gevochten. ik moet maar zien hoe ze het er vanaf brengt

ROIDRAGE
01-12-2004, 21:01
daar heb je ook een punt. want ja , wat heeft abseilen nou met een knok partij te maken.
maar ja, daarom kijk ik het ook zelden. die sparringsregels hebben ook weinig met knokken te maken.

everlast
01-12-2004, 23:21
Lucia Rijker????

Sjaak
02-12-2004, 09:57
Heb het programma 1 x gezien en vindt het 3 x niks :roll:

Anonymous
02-12-2004, 09:58
really don't give a fuck.....

Thomas
02-12-2004, 10:23
really don't give a fuck.....

idd :lol:

NTT-FX
02-12-2004, 10:57
Degene die de producer wil dat er wint... duidelijke zaak ;)

Jay Hoov
02-12-2004, 11:05
ik hoop Esmee....

Ik irriteer me alleen maar aan Gilii, met dat onnodige geschreeuw!!!

Anonymous
02-12-2004, 15:54
Ik denk dat Bas de uiteindelijke winnaar zal zijn! :oops:

Roob
02-12-2004, 17:14
Heb het programma 1 x gezien en vindt het 3 x niks :roll:

Me too :!:

jojo
02-12-2004, 17:27
Ik denk dat Bas de uiteindelijke winnaar zal zijn! :oops:

jah die geef ik ook wel een grote kans al zeg ik het eerlijk die gill doet wel overdreven maar goed als zij zich zo naar voren weet te trekken alleen laatste aflevering vond ik der "niets" met dat trappen en stoten op die jute zakken

The Maniac
02-12-2004, 17:33
ik heb even is gezien oefeningen zagen er redelijk zwaar uit maar vechten ze nou full contact of zijn het op Bitch regels

Anonymous
13-12-2004, 18:12
Esmee zij is echt gruwelijk .
Die andere zitten onnodig soms te krijsen !!!
Met herhaling soms !!

Nickuraba
13-12-2004, 20:37
hmmz... esmee is gewoon goed, maarjah dit is een vreemd programma met rare regels. Gill staat te brullen als0f ze bomen aan het doortrappen is, en als ze bezig is met haar onzin trappen, kan ik begrijpen dat je al tegenstander zon figuur gewoon meteen KO wil hakken, zo'n shower!maarjah dat mag weer niet. Esmee is sowieso de beste vechter, maar van dat flutprogramma? dat weet ik niet

k snap niet waarop sommige btw geselecteerd zijn, achmed draaide zijn hoofd weg toen die klapjes kreeg, ik bedoel wat is dat? dat leert men af tijdens de eerste kickbox les

}|^-_-^|{
14-12-2004, 03:38
don't know, don't care...

Anonymous
14-12-2004, 13:56
GROOTE FAKE!!!! lees nieuwe rings maar!!

chief108
14-12-2004, 16:14
schijtprogramma....

vooral als mensen zeggen: "oh... jij doet ook aan vechtsport hè? heb je fightmaster gezien??? werd echt hard in gevochten..." :twak:

yuk...

Chief108

Remco
14-12-2004, 16:24
Ik hoop Esmee, de enige vechter die credibility heeft, in mijn ogen.

Bas doet het vrij goed, maar dat deed Achmed ook voordat we hem zagen wegduiken. Bas is daarmee de 'dark horse'.

Natuurlijk heeft dit te weinig met echt vechten te maken, maar ik vind de oefeningen er wel serieus uitzien. Het komt best pittig over en daar wil ik best respect voor opbrengen. Gill moet stoppen met dat gekrijs, maar dat zit er ingebakken.

Ik vind het programma best lachen, alleen zitten er te veel trage momenten in. Het programma is te strak geregisseerd en de teksten van Henk "dit was een intens gevecht/vechters kom naast mij staan" Verschuur gaan vervelen.

Ron Smoorenburg komt op mij dom over.

bryan
14-12-2004, 16:31
really don't give a fuck about fight master....

echt pak een lomp programma....fightschool.......en maak er nog iets lompers van....fightmaster....

het enige van dat hele kutprogramma wat de moeite waard is is lucia...verder niet of niemand....

en al helemaal die ron "je wilt toch niet van een vrouw verliezen , maar ik ben binnen 2 klappen van lucia dood " smoorenburg

MrMiyagi
14-12-2004, 16:34
beter dan GTST :wink:

Papagaio
14-12-2004, 16:36
Ik vind het vooral lastig dat als iemand een klap voor z'n kop krijgt die dikke
tussen het gevecht springt. Enne wat moet die dikke eigenlijk voorstellen?
:lol:

Remco
14-12-2004, 16:49
"die dikke" is een van de betere MUAY THAI en KICKBOKS scheidsrechters die we gehad hebben. Oke, dat ie een wat vale kimono aan heeft is voor de show en geen gezicht, maar de man heeft wel degelijk verstand van zaken.

MrMiyagi
14-12-2004, 17:05
die "dikke" heeft wel iets van 65 dannen

Fr3ddy
14-12-2004, 17:07
De winnaar krijgt toch als hoofdprijs de kans om een 'echte' partij tegen Drago te vechten?

}|^-_-^|{
14-12-2004, 17:14
lol@ Jabber :mrgreen:

m.g
14-12-2004, 19:10
Zeker LOL @ Jabbar :mrgreen:

De nederlandse versie van fightmaster vind ik iets minder als de engelse...Daar kregen ze namelijk allemaal een kap en gewone bokshandschoenen aan, en dus gewoon doorslaan. Dit vind ik iets echter en leuker om naar te kijken... Maar ja we moeten toch ergens beginnen om de vechtsporten beter bekend te maken.....

eylem
14-12-2004, 19:46
Ik irriteer me aan t hele programma :maskills: ! Gaat echt nergens over! softerig gedoe

MrMiyagi
14-12-2004, 20:03
Ik irriteer me aan t hele programma :maskills: ! Gaat echt nergens over! softerig gedoe :shock: :shock: :shock:

Thomasmurda
14-12-2004, 20:39
Ik irriteer me aan t hele programma :maskills: ! Gaat echt nergens over! softerig gedoe

Idd. Die wedstrijden zijn nog 10x softer dan een rondje sparren met je oma

Papagaio
14-12-2004, 20:39
Zeker LOL @ Jabbar :mrgreen:

De nederlandse versie van fightmaster vind ik iets minder als de engelse...Daar kregen ze namelijk allemaal een kap en gewone bokshandschoenen aan, en dus gewoon doorslaan. Dit vind ik iets echter en leuker om naar te kijken... Maar ja we moeten toch ergens beginnen om de vechtsporten beter bekend te maken.....

Ja toch :lol:

Papagaio
14-12-2004, 20:45
Hoe heet die dikke eigenlijk want ik vind die dikke zeggen niet leuk
aangezien hij me niks heeft aangedaan. :)

ROIDRAGE
14-12-2004, 21:35
Henk Verschuur heet ie.
Ik vind die sparringsregels zo irri.
een beetje tikkertje spelen.

chief108
14-12-2004, 22:14
Henk Verschuur heet ie.
is dit dezelfde??
http://www.man-magazine.com/MAN2.1/?showstory=518&issue=16

Chief108

eylem
14-12-2004, 23:42
Ik irriteer me aan t hele programma :maskills: ! Gaat echt nergens over! softerig gedoe

Idd. Die wedstrijden zijn nog 10x softer dan een rondje sparren met je oma

ben t 200% met je eens :thumbs: :thumbs: ! de mensen die eraan meedoen zijn nie eens all that. maar ja ze zeggen toch in het land der blinden is eenoog de koning! das hier dus ook t geval. zet die mensen eens in de ring met de normale regels, dan bakken ze er niets van!

MrMiyagi
15-12-2004, 00:00
Ik irriteer me aan t hele programma :maskills: ! Gaat echt nergens over! softerig gedoe

Idd. Die wedstrijden zijn nog 10x softer dan een rondje sparren met je oma

dan heb je mijn Oma nog nooit gezien :wink:

Anonymous
15-12-2004, 00:34
die "dikke" heeft wel iets van 65 dannen

van zichzelf gekregen en bij elkaar geluld

MrMiyagi
15-12-2004, 11:07
die "dikke" heeft wel iets van 65 dannen

van zichzelf gekregen en bij elkaar geluld

tuulks :roll:

Tja
15-12-2004, 12:20
Voor wat het waard is:

Henk Verschuur


Grootmeester in vier klassieke Japanse krijgskunsten:
-Klassieke Japanse wapenkunsten(zoals staf, sikkel etc.) genaamd Kobudo.
-Klassiek Japans Karate - antieke vormen.
-Klassiek Japans zwaardvechten.
-Zeldzame klassieke Japanse krijgskunsten( zoals de kunst van het vastbinden, vechten met staf/ketting/ijzerenbal, geheime technieken, ijzeren waaier, mesvechten etc.) verzamelnaam Bujitsu.

Meester/leraar in vijf vechtsporten:
-Modern Karate - Shotokan Karate.
-Japans stokvechten genaamd Jodo.
-Frans kickboksen genaamd Boxe Française et Savate.
-Frans stokvechten genaamd Canne de Combat.
-Thaiboksen en kickboksen.

Meester in drie Japanse methodes van heelkunde:
-Reiki
-Kuatsu
–Shiatsu
Henk behaalde al zijn graden in het land van herkomst.
Verder is Henk Verschuur de meest ervaren professionele kickboks/thaiboks/muaythai scheidsrechter ter wereld, met een kleine 5700 partijen op zijn naam. En is hij medeauteur van het moderne reglement voor deze sporten.

Tja
15-12-2004, 12:22
Ohja... Meer info op http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=2843&rubrieknaam=

Kun je ook een filmpie downloaden van Ron "SHOW"master Smoorenburg...

cactusdre
15-12-2004, 12:25
Het enige positieve van het programma is Lucia Rijker. Ik ga echt na een kwartier zappen want het kan me gewoon niet boeien en het lijkt allemaal ook te gemaakt. Nee dan liever een dvd'tje van een goed gala dan blijf ik tenminste wakker.

harry
15-12-2004, 12:34
Tis ook niet mijn programma maar ieder zijn keus.

5700 partijen, als je op een middag en/of avond een tournooi of gala scheidsrechterd, kom je toch al een heel eind.
En mr Verschuur was 20 jaar geleden al een doorgewinterde rod volgens mij, je komt hem ook vaak tegen :thumbs:
Toch wel respect voor die man :thumbs:

MrMiyagi
15-12-2004, 12:36
Harry = correct

Tja
15-12-2004, 12:53
Harry = correct maar euh.. check deze photo...
:shock: Met lang haar...!
http://home.wanadoo.nl/cees.janssen/afbeeldingen/kobudo/hv%20ha%2001.jpg

Papagaio
15-12-2004, 13:34
Hij kijkt volgens mij veels te veel jean claude van damme. :lol:

Anonymous
15-12-2004, 14:55
Ik vind het vooral lastig dat als iemand een klap voor z'n kop krijgt die dikke
tussen het gevecht springt. Enne wat moet die dikke eigenlijk voorstellen?
:lol:
Hahahahaha, helemaal raak die typering!!! Wat is die man irritant zeg! En waarom is ie zo dikals ie zo veel dannen heeft? Ene Lucien Carbin+ Cor Hemmers zijn toch wel wat afgetrainder zonder al die dannen en van dezelfde ong. leeftijd (toch?)

Remco
15-12-2004, 15:04
Ik heb respect voor de heer Verschuur. Vind je het programma niet leuk? Spijtig voor je, wat doe je eigenlijk in deze thread dan? Ik vind trouwens dat er met vrij kleine handschoentjes soms best flinke beuken tussen zitten bij dat sparren.

Natuurlijk zijn het geen prof-vechters, en kan het allemaal leuker en het sparren anders, maar om nou te zeggen dat het allemaal lutsers* zijn, Verschuur een dikke onbenul is en het sparren voor bejaarden...


* combinatie tussen een loser en een prutser.

eylem
15-12-2004, 15:14
Ik heb respect voor de heer Verschuur. Vind je het programma niet leuk? Spijtig voor je, wat doe je eigenlijk in deze thread dan? Ik vind trouwens dat er met vrij kleine handschoentjes soms best flinke beuken tussen zitten bij dat sparren.

Natuurlijk zijn het geen prof-vechters, en kan het allemaal leuker en het sparren anders, maar om nou te zeggen dat het allemaal lutsers* zijn, Verschuur een dikke onbenul is en het sparren voor bejaarden...


* combinatie tussen een loser en een prutser.

t ziet er gewoon niet uit! spijtig voor de mensen die t wel wat vinden!

H/SEIGERS
15-12-2004, 15:19
zeker respect voor die man!!! :thumbs:
en een hele vette foto van hem!!!

MJOKKIE
15-12-2004, 16:16
Het is best lachen (lachwekkend). Die oefeningen zijn best pittig, maar daar is alles mee gezegd. Verder is de hele benadering erg irritant en betuttelend. Snap, niet wat Lucia daar doet, tenzij ze een nieuwe auto wil kopen... Henk Verschuur, ach, die rol hoort er een beetje bij, en voor de kijkers thuis maakt dat een beschaafde indruk t.a.v vechtsporten. Niet onbelangrijk. Maar dan, de ultieme DICKHEAD, Ron Roundhouse Smoorenburg. Wat een kwal is dat zeg, wat kan die gozer eigenlijk als het op fullcontact aankomt? Weet iemand zijn geschiedenis/staat van dienst?

Tja
15-12-2004, 16:21
Haha... Die Ron is gewoon een acteur.. Heeft volgens mij nog nooit een wedstrijd gedraaid :mrgreen:
BTW.. We raken de topic een beetje kwijt geloof ik...
Ik denk dat Esmee goede kans maakt om te winnen..

Anonymous
15-12-2004, 16:22
bas word het :!:

bryan
15-12-2004, 16:35
als laatste gevecht wil ik lucia vs ron "je wilt toch niet verliezen van een vrouw" smoorenburg zien

Tja
15-12-2004, 16:36
:lol: :lol: Lucia stampt hem helemaal in elkaar... Zelfs op fightmaster regels :wink:

LJ Silver
15-12-2004, 18:01
Ron kan echt wel vechten hoor ! Ik heb wel eens trainig van hem gehad maar hij gaat er wel voor. niet van dat jammeren,... trainen ! Hij heeft wel wedstrijden gedraaid weet alleen geen resultaten te noemen. Hij beoefend Kyokushin karate sinds zijn 11e.

En sorry maar Lucy rijker wint dus echt niet van hem om "fightmaster regels" want hard contact / slagen naar het gezicht en clinchen is niet toegestaan. Geloof mij, Ron houd zn been in de lucht en scoort daarmee punt na punt.

Maar on-topic. Denk dat Kenneth wint omdat bas en gill veel punten verliezen door steeds afstand te nemen om een trap te kunnen maken. als het aan ron ligt wint Bas, als het aan Lucia en Henk ligt wint Esmee.

BeatRice
15-12-2004, 18:33
Wow hij deed ook savate, iets wat je in NL niet vaak tegenkomt...

ninjamo
15-12-2004, 19:47
lucia tikt ron helemaal gek ook al hou ie zijn been in de lucht dan krijgt hij juist pakkie :twak:

Anonymous
15-12-2004, 20:12
beter dan GTST :wink:

Dacht het dus niet!!! :shock: je hebt zekers te veel verf opgesnoven he......

laters

Chris

Boem Boem
15-12-2004, 20:17
Henk Verschuur=COOL!!

Voor die man heb ik respect; heb veel over hem gelezen; ga maar eens een seminar van hem bijwonen......... :thumbs: :thumbs: kan het aanbevelen.....

Chris

LJ Silver
15-12-2004, 20:40
lucia tikt ron helemaal gek ook al hou ie zijn been in de lucht dan krijgt hij juist pakkie :twak:

Niet op die fightschool regels hoor. Je mag alleen slaan naar het lichaam en zachtjes trappen.......

Anonymous
15-12-2004, 20:51
lucia tikt ron helemaal gek ook al hou ie zijn been in de lucht dan krijgt hij juist pakkie :twak:

ik had het niet beter kunnen verwoorden :lol:

Marc
15-12-2004, 21:25
Ik heb vroeger met Ron Smorenburg getraind en was altijd al erg lenig. Of zijn kin sterk is waag ik te betwijfelen.
Op tv doet hij het kennelijk wel aardig.....

Marc
15-12-2004, 21:25
Ik heb vroeger met Ron Smorenburg getraind en was altijd al erg lenig. Of zijn kin sterk is waag ik te betwijfelen.
Op tv doet hij het kennelijk wel aardig.....

eylem
15-12-2004, 21:28
lucia tikt ron helemaal gek ook al hou ie zijn been in de lucht dan krijgt hij juist pakkie :twak:

Niet op die fightschool regels hoor. Je mag alleen slaan naar het lichaam en zachtjes trappen.......

LJ Silver = correct ! gek tikken?? dat kennen ze daar nie hoor!

redjuh
15-12-2004, 21:29
maakt niet uit wie het wordt, Esmee is de echte!

ICON
15-12-2004, 22:22
maakt niet uit wie het wordt, Esmee is de echte!
you are right!

MrMiyagi
16-12-2004, 00:05
Henk Verschuur=COOL!!

Voor die man heb ik respect; heb veel over hem gelezen; ga maar eens een seminar van hem bijwonen......... :thumbs: :thumbs: kan het aanbevelen.....

Chris

Boem Boem Ballast is correct :thumbs: :maskills:

Papagaio
16-12-2004, 00:11
Ik vind het vooral lastig dat als iemand een klap voor z'n kop krijgt die dikke
tussen het gevecht springt. Enne wat moet die dikke eigenlijk voorstellen?
:lol:
Hahahahaha, helemaal raak die typering!!! Wat is die man irritant zeg! En waarom is ie zo dikals ie zo veel dannen heeft? Ene Lucien Carbin+ Cor Hemmers zijn toch wel wat afgetrainder zonder al die dannen en van dezelfde ong. leeftijd (toch?)

Hij heeft dannen van sporten die ik niet eens ken.Volgens mij bestaan die sporten geen eens. :lol:

Muay Thai Elite
16-12-2004, 00:35
ik hoop Esmee....

Ik irriteer me alleen maar aan Gilii, met dat onnodige geschreeuw!!!

Ze heet ook echt Gil... What's in a name zullen we maar zeggen...

ROIDRAGE
16-12-2004, 00:45
ik vind gill wel lekker
zou ze ook zo GILLen in de slaapkamer?

Muay Thai Elite
16-12-2004, 00:48
Ongetwijfeld... Als ze al gilt als ze een roos moet doorsnijden ;)

samurang
16-12-2004, 15:32
Ik vind dat alle stijlen andere kenmerken hebben, je kan gewoon geen eerlijke wedstrijden hebben met verschillende disciplines. Ze trainen allen anders, en volgens andere regels.
Ik vind het te commercieel, en als je echt technieken wilt laten zien, laat dan Zelfverdediging zien. Das pas technisch.....Klemmen,Grepen,allerlei andere dingen dan alleen sparren, wedden dat kickboxers dan te weinig techniek bezitten?

samurang
16-12-2004, 15:38
de regel semi contact is voor mij heel bekend; dat betekend ook dat als iemand een volle stoot op t gezicht geeft :shock: , hij gewoon gedisq. moet worden, dus :twak: Esmee moest allang thuis lekker liggen op de bank om de rest te zien vechten. :thumbs:

samurang
16-12-2004, 15:43
Dan moet je de regels zo aanpassen dat alles mag, een echt gevecht is zonder regels, de martial arts trainen zeker wel daarop, niet alleen sparren volgens wedstrijdregels, buiten kan je niet sparren maar moet je ook alles kunnen doen, daarom zie je de echte fight masters nooit in deze programma's, Dus wie het ook word.....tjah het is grappig om te zien :mrgreen:

Anonymous
16-12-2004, 15:46
Zeker lijkt me respect op zijn plaats
voor dhr. Henk Verschuur !!!!


In tegenstelling tot meneer Ron :mrgreen:

Anonymous
16-12-2004, 15:47
Shit weer vergeten dat er nog een
pagina komt. Stom :twak:

samurang
16-12-2004, 15:53
Als deze man als zijn kunsten op de mat gooit, welke kickboxer kan hem dan aan?

Kom maar blokken dan
WHAAHAHAHA!!!!


Henk Verschuur
Grootmeester in vier klassieke Japanse krijgskunsten:
-Klassieke Japanse wapenkunsten(zoals staf, sikkel etc.) genaamd Kobudo.
-Klassiek Japans Karate - antieke vormen.
-Klassiek Japans zwaardvechten.
-Zeldzame klassieke Japanse krijgskunsten( zoals de kunst van het vastbinden, vechten met staf/ketting/ijzerenbal, geheime technieken, ijzeren waaier, mesvechten etc.) verzamelnaam Bujitsu.

Meester/leraar in vijf vechtsporten:
-Modern Karate - Shotokan Karate.
-Japans stokvechten genaamd Jodo.
-Frans kickboksen genaamd Boxe Française et Savate.
-Frans stokvechten genaamd Canne de Combat.
-Thaiboksen en kickboksen.

Think!!!!

bryan
16-12-2004, 16:01
pfff sorry hoor maar esmee is geen "fight master"....ze is echt niet in conditie ze heeft aardig wat vet rolletjes... omdat ze een beetje kan kickboksen is ze niet direct de beste...die trappen zien er echt niet uit...

maar eigenlijk waar maak ik me druk om....denk dat meer dan de helft van de personen hier iedere deelnemer een pak slaag geeft op normale regels...

ik probeer het hele kut programma maar te vergeten...is waarschijnlijk het beste

Anonymous
16-12-2004, 16:03
Trouwens Samuranq: Je vergeet een ding, kickboxers en muay thai vechters vechten op effectiviteit, niet voor de show. Je kunt mooie chique trappen maken,
maar daar bereik je niks mee naar mijn mening. Ik vind Esmee een hele effectieve vechter in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kennith, het showmannetje van de groep. Dit is het typische voorbeeld van meer loos gebrul en geschreeuw dan werkelijke kwaliteit!

Ik ga dus voor Esmee! Niet omdat ze een kickboxer is maar om haar wilskracht en
doorzettingsvermogen.

Anonymous
16-12-2004, 16:08
Wat conditie en " vetrolletjes" betreft moet ik je
inderdaad gelijk geven Bryan, maar dat maakt haar
niet minder "fightmaster" waardig, toch?!

samurang
16-12-2004, 16:11
Dus dat hoor ik vaker, maar kijk naar de technieken die ze gebruikt, op tv, dat is alles wat ze kán Ze traint alleen op dat, en hard, maar ok, van Gill weet ik dat ze veel meer kan dan wat ze op de mat mág laten zien. Als die twee buiten zijn en echt beef zouden hebben is effectief niets tegen verassingen die Gill uit haar mouw zal gooien. De een blijft een sport, de ander is het leven man!!!!!!!!!!!!! :twak: wakker worden

bryan
16-12-2004, 16:15
Wat conditie en " vetrolletjes" betreft moet ik je
inderdaad gelijk geven Bryan, maar dat maakt haar
niet minder "fightmaster" waardig, toch?!


vind het wel een factor...vooral het conditie gedeelte want daar kan je wel wedstrijden op winnen....en ik vind dat ze voor een thaybokser echt verschikkelijk lelijke trappen heeft...als je gewoon naar de A klasse in nederland kijkt zijn die trappen vele malen mooier en strakker....

als esmee haar benen boven haar middel moet krijgen heeft het al heel heel moeilijk...vind haar ( net als alle andere) maar een zeer matige vechter waar helemaal niets van uitstraalt.....

Femail
16-12-2004, 16:38
Die vechters zelf kunnen er niets aan doen dat de regels binnen fightmaster zijn zoals ze zijn. Ze kunnen er niet voor de volle 100% tegenaan gaan want dan liggen ze eruit. Het precieze regelement is volgens mij niemand duidelijk, omdat ze ook 'andere elementen' meenemen in de beslissing.

Dit is gewoon een leuk programma voor de vele fight-nitwits van nederland. Ziet er voor hun heel spannend en hard uit. Ik denk nou eenmaal niet dat een 'CageFightmaster' door de censuur komt. (helaas...) Dus moeten we het langzaam opbouwen en beginnen met dit. Wie weet krijgen we dan ooit een 'UFC- The Mixfightmaster'. (hopelijk weer met Lucia en zonder Ron).

Terug on topic: Ik denk ook dat degene die de regisseur uitverkoren heeft wint.

Anonymous
18-12-2004, 13:50
Wat is dat nou voor een onzin argument( Samurang) ! Jij weet dat gill meer kan.
Denk je dat Esmee niet meer kan? Kickboxers en boxers worden een aantal grote wapens ontnomen zoals oa. het maken van lowkicks( heel belangrijk!), stoten naar het gezicht, klinchen en knien, al dan niet ellebogen naar het lichaam.
Esmee en Marloes zijn dus ook de twee die zich het meeste moeten inhouden en echt moeten opletten dat ze niet alles laten zien wat ze werkelijk in hun mars hebben. Gill daarentegen heeft niet die achtergrond. Ik vind haar trouwens geen slechte vechter. En om nou te gaan discussieren wie er zou winnen als ze elkaar buiten de ring tegen zouden komen is natuurlijk heeeeeeeel onzinnig! Bovendien, je laatste opmerking is de domste van ze allemaal. Geloof maar dat voor de mensen die serieus met muay-thai/ kickboxen bezig zijn, het zeker WEL een levensstijl is!

Anonymous
18-12-2004, 13:59
Bryan, zeker is conditie heel belangrijk, zo niet : de belangrijkste basis!!!
Maar we hebben het hier over fightmaster. Esmee is een goede vechter, maar om dit nu te verglijken met de gemiddelde A vechter is inderdaad overdreven. Toch zal ze niet voor niks zich in de A-klasse staande kunnen houden. En inderdaad, haar techniek laat zeker te wensen over, maar over haar doorzettingsvermogen kun je niks zeggen, toch?!

En dan de vraag die ik hier iedereen wel eens wil stellen, wat/ wie is een Fightmaster??????????????

Begrijp je wat ik bedoel :wink:

jojo
18-12-2004, 14:07
esmee heeft naar mijn weten al lang niet meer in de ring gestaan, toen ze nog in de ring stond was ze a-klasse ik heb haar een x zien vechten ik was toen 12 toen zag ik haar en d8 wow dat wil ik later ook, ze heeft zo'n indruk achter gelaten bij mij als 12 jarige dat ik diepe respect heb voor haar (voor elke vechter trouwens)
en zoals ze nu in fight master bezig is zie ik haar helaas niet meer als dat ze zo vocht maar dit is hele andere stijl en wat wesley san al zij moet zich inhouden.
wat soms moeilijk is.....

BeatRice
18-12-2004, 21:35
Esmee is top :thumbs:

Zal wel heftig zijn degene die overblijft tegen Henk Verschuur moet vechten :lol: Wil een keer zien hoe hij in savate stijl vecht.

samurang
20-12-2004, 14:42
Hoe je t ook draait of keert.... de een is een sport, de ander een DO.Ken je t verschil, de een traint om mensen ko te meppen, en de andere tjah breekt armen e.d. als je dan teruggaat naar de mat met allerlei stijlen, heeft de een alle wapens, en de ander kan bijna nix. Ik heb een programma gezien over aikido met een hoop oudere mannen, die blijven staan en mensen heen en weer gooien, en als een kickboxer zo oud is ong 75-80 jaar, ns ff kijken wat men dan nog doet! :mrgreen:
Train wat je wilt, maar dat gehannes wat realistisch is...................

samurang
20-12-2004, 21:48
En dat is nivo :lol:

Anonymous
22-12-2004, 14:11
IK VERNEEM IN DEZE TOPIC EN HOOP AFGUNST EN JALOSIE !!

:twak: of heb ik het mis

eylem
22-12-2004, 14:20
:roll: :roll:

ICON
22-12-2004, 14:22
die lange wint denk ik. bas heet hij toch?

Nickuraba
22-12-2004, 17:05
esmee is gewoon de topper. Die lange fink zelf niks, met zijn flik flak onzin. Kerel moet op ballet gaan man. K wil een knokker zien, en de enige die er in zit is esmee. K vind die langharige pretty boy ook niks, kerel bakt er voor een titelhouder karate geen kont van! en die gil stomme uitslover moet eruit. Met haar ziekheidsgedoe

the second killer queen
22-12-2004, 17:07
Bullshit... ja dat is wat het is.... WAT EEN ONZIN.. kom op zeg!!!
Als je als vechter hieraan mee wilt doen en jezelf dan een echte vechter vind, dan daag ik je bij deze uit!!! :D

bmalotaux
23-12-2004, 13:39
Bas wint 't, want hij is 't langste.... kan met gemak achter elkaar scoren met z'n benen zonder dat ze in de buurt kunnen komen:) (volgens deze gare fightmaster regels dan he?) Maar toch hoop ik dat esmee hem verslaat.

Silat
23-12-2004, 13:42
Esmee is altijd positief, de rest zeikt :x

the second killer queen
23-12-2004, 14:01
prutsers zijn he!!!

jojo
23-12-2004, 14:18
esmee is coowl man
"nah ik heb eigenlijk wel zin om een potje te knokkuh" hahahah die anderen hebben zoiets van ik wil niet knokkuh want ik ben zo moe

instructor
23-12-2004, 15:49
ik denk dat esmee fightmaster wordt.. :lol: mja..sommige mensen denken al een fightmaster te zijn alleen al door het meedoen met dat programma.... :maskills: nou......echt niet hoor!!

Muay Thai Elite
23-12-2004, 21:12
Winnen is belangrijker dan meedoen...

Sjaak
23-12-2004, 21:16
Winnen is belangrijker dan meedoen...

:lol: :thumbs:

MZN
23-12-2004, 21:53
Je moet die partijen naar mijn idee bekijken voor wat ze waard zijn, het zijn semi contact regels en daarbij is bas spekkoper met zijn lange benen. Ik vind zelf ook dat hij die oefeningen goed uitvoerd en laat zien dat ie een atleet is. Ik vond het vooral tekenend hoe hij al z'n conculega's voorbij zwom met een stuk amulet in z'n zwembroek :).

Ik vind Esmee ook enorm sterk. Iedereen verzwakt maar zij blijft positief en blijft gewoon altijd doorgaan en vecht vrij effectief.

en wat Gil betreft, ze kan gewoon zonder zuurstof leven! en correct me if i'm wrong maar ik dacht dat 't de bedoeling was om een schreeuw te geven bij tae kwondo om de jury te overtuigen......

Sjaak
23-12-2004, 22:32
Op een of andere manier boeit dat prgramma me totaal niet, raar maar waar terwijl ik wel een heel groot vechtsportliefhebber ben. Ik heb slechts 1 aflevering gezien maar ik vind het een soort Idols waarbij alles van te voren al gepland is en waarbij de winnaar op papier al lang vasstaat.

ICON
23-12-2004, 23:42
esmee is gewoon de topper. Die lange fink zelf niks, met zijn flik flak onzin. Kerel moet op ballet gaan man. K wil een knokker zien, en de enige die er in zit is esmee. K vind die langharige pretty boy ook niks, kerel bakt er voor een titelhouder karate geen kont van! en die gil stomme uitslover moet eruit. Met haar ziekheidsgedoe

ja ik vind esmee uiteraard ook de beste vechtster die daar rondloopt. maar op die regels wint die bas denk ik.

ICON
23-12-2004, 23:43
Op een of andere manier boeit dat prgramma me totaal niet, raar maar waar terwijl ik wel een heel groot vechtsportliefhebber ben. Ik heb slechts 1 aflevering gezien maar ik vind het een soort Idols waarbij alles van te voren al gepland is en waarbij de winnaar op papier al lang vasstaat.

haha ja dat heb ik ook. ik heb de eerste aflevering gezien en die van afgelopen week. en ik vind t verder ook niet echt bijster interessant.

Jay Hoov
24-12-2004, 16:20
Ik denk die blonde kickboxer...Volgens mij heet ze Esmee!!!

MB667
24-12-2004, 16:24
Ik vind Lucia Rijker daar toch wel de ultieme fightmaster!

Femail
27-12-2004, 19:49
Ik vind Lucia Rijker daar toch wel de ultieme fightmaster!

Mendo=correct :!:

Silat
29-12-2004, 01:44
Ik vond Esmee beter in het slot gevecht.

MZN
29-12-2004, 02:39
Ik vond Esmee beter in het slot gevecht.

Dat idee had ik dus ook al. Ze vecht veel effectiever, en ik denk dat wellicht die doorgetrokken hoeken het 'm gedaan hebben. Gezanik met die semi-contact regels. Hoewel ik 't wel een beetje begrijp, ze kunnen natuurlijk niet steeds full contact partijen gaan doen want dan hou je 't geen week vol.

Marco (scheids)
29-12-2004, 09:27
En wie heeft t nu gewonnen dan ... sorry hoor maar ik kijk uit princiepe niet, weet nu al dat ik me ga ergeren aan alles .....

Bolder
29-12-2004, 09:43
Zag het gisteren voor het eerst vond het ook net als meerdere hier zwaar tegen vallen.
Als je over fightmaster praat vindt ik dat je dan kennis van staand , grond en wapen ( traditioneel wapen ) moet hebben

Gulo gulo
29-12-2004, 10:08
Wie heeft er nu gewonnen dan, kennelijk niet Esmee als ik de reacties zo lees.

Ryu
29-12-2004, 10:51
BAS heeft gewonnen en is dus veronica's fightmaster

Justinian
29-12-2004, 10:53
Zag het gisteren voor het eerst vond het ook net als meerdere hier zwaar tegen vallen.
Als je over fightmaster praat vindt ik dat je dan kennis van staand , grond en wapen ( traditioneel wapen ) moet hebben
Hey Bolder, ook weer terug! Top :thumbs:

Enne, Bolder = correct

A-team
29-12-2004, 11:05
ik denk dat esmee fightmaster wordt.. :lol: mja..sommige mensen denken al een fightmaster te zijn alleen al door het meedoen met dat programma.... :maskills: nou......echt niet hoor!!

Ik vind helemaal niemand een fight master wie aan dat programma mee doet! Als ik dat touch feeling al zie, tjonge , tjonge. Ik zeg er maar niets meer over maar heb toen der tijd ook mezelf zo geweldig geergerd aan dat engelse programma. Ik ben een thai-boxer en daar hoort zo'n zeik niet thuis.

Remco
29-12-2004, 11:46
Ik vind het echt zielig hoe sommigen hier lopen stoer te doen.

Het programma is van een twijfelachtige kwaliteit en vooral Smoorenburg komt erg dom uit de verf. Daarnaast zijn de sparringsregels in het voordeel van taekwondoka's, karateka's en andere semi-contact sporters. Kick- en thaiboksers zien een groot aantal van hun belangrijkste wapens afgenomen, maar hebben het toch niet slecht gedaan. Een kick- thaibokser, die zijn technieken goed beheerst kan ook in een semi-contact partij een goede prestatie neerzetten!

Het hoe en waarom van de regels is ook eigenlijk helemaal niet zo belangrijk. De deelnemende kick- en thaiboksers zijn hiermee akkoord gegaan. Ik denk echter wel dat op full contact het niet mogelijk is om het programma tot een goed einde te brengen. Die regels zijn gewoon niet geschikt om 2 weken, 2 keer per dag te vechten. Waar ik sommigen hier kwijt raak is wanneer zij stellen dat alle semi-contact deelnemers, vanwege die regels, maar mietjes zijn, en dergelijke.

De oefeningen zijn echter absoluut zwaar. Je MOET gewoon kunnen bikkelen om dat vol te kunnen houden. Iedereen hier die van wedstijdvechten weet, weet ook dat de ware pijn in de trainingen zit. Een aantal deelnemers heeft dit gewoon goed gedaan, en dat waren niet alleen de beukers. Voorbeeld: bij Mejirogym wordt veel in de zogenaamde 'voorlig-steun' (opdrukstand) gelegen. Een zware oefening, maar die was na drie minuten echt wel voorbij. Wanneer ik deelnemers van Fight Master dit een kwartier zie volhouden, heb ik daar gewoon respect voor.

In mijn ogen blonken Gill, Bas en Esmee uit. Dit waren de enige drie niet ik niet of nauwelijks heb zien piepen. Ik hoopte dat Esmee het zou winnen, gewoon omdat ik haar sympathiek vindt (en dat is belangrijk in zulke programma's), maar je kunt je afvragen wat een Bas en Gill fout gedaan hebben.

En ach, UFC 1 had inderdaad meer dramatiek en prestige, maar als je het allemaal koud laat, post dan niet. Voorlopig zitten de mensen die dit zeggen achter het toetsenbord.

Gulo gulo
29-12-2004, 11:58
Voor het "gewone"publiek had dit programma misschien meer appeal, maar voor diegenen die regelmatig (full-contact) wedstrijden bezoeken, was dit niet aantrekkelijk om te zien. M.i. moet de naam gewijzigd worden in semi-contact fightmaster.

Gulo gulo
29-12-2004, 12:24
Valt er een beetje tussenin want de diehards vinden het ook niet mooi. Zelf vind ik semi-contact ook niet mooi om te zien.

Denk dat het Nederlandse publiek niet klaar is voor een full-contact mma versie. Op gala's merk je al dat de bezoekers het vaak minder vinden wanneer het gevecht naar de grond gaat en dat zijn geïnteresseerden.

Remco
29-12-2004, 12:31
Ik denk ook dat je met deze formule een breder publiek trekt dan met een MMA show. Tenminste, zolang er geen Nog, Fedor en Silva aan meedoen. De onbekendheid met MMA en het niveau van MMA in Nederland zijn hier debet aan.

p diddy
29-12-2004, 12:52
Valt er een beetje tussenin want de diehards vinden het ook niet mooi. Zelf vind ik semi-contact ook niet mooi om te zien.

Denk dat het Nederlandse publiek niet klaar is voor een full-contact mma versie. Op gala's merk je al dat de bezoekers het vaak minder vinden wanneer het gevecht naar de grond gaat en dat zijn geïnteresseerden.

je hebt gelijk.

ik vind het juist vet als ze naar de grond gaan.

TheSkindo
29-12-2004, 13:07
klinkt dit toch beter:

UFC®, SPIKE TV® LOOK FOR REAL CONTENDER IN THE ULTIMATE FIGHTER™



16 Athletes Compete To Win Ultimate Fighting Championship® Contracts Willa Ford To Host New Reality Series, Premiering Monday, Jan. 17, 2005

LAS VEGAS – The Ultimate Fighting Championship® and Spike TV® have assembled 16 athletes from across North America to determine who has what it takes to earn a UFC contract in The Ultimate Fighter™ , a new and exciting reality-based television series.

The original series, hosted by top recording artist and model Willa Ford, premieres on Monday, Jan. 17 at 11 p.m. (check local listings) following WWE Monday Night Raw and runs for 15 exciting episodes, including a LIVE event. Craig Piligian (co-executive producer of Survivor I, II and III) serves as co-executive producer.

New episodes premiere Mondays with encore presentations on Fridays (midnight-1 a.m. EST/PST), on Saturdays (7 p.m. EST/PST) and on Sundays (5 p.m. EST/PST). Competitors in The Ultimate Fighter are not voted off the island, fired by a CEO, or eliminated in a rosy ceremony. Instead, the ones sent home are those who lose in the Octagon® or are sent packing by their coach.

“Sixty-year-old Sylvester Stallone may be looking for a contender, but the UFC is looking for a champion,� boasts Dana White, UFC President. “The Ultimate Fighter goes behind the scenes to see what it takes when 16 hard-core guys from around the country live, train, and fight together – all with one ultimate goal.�

Viewers will be able to follow the 16 fighters as they train, workout and live together. At the end of each week, one fighter from each of the two teams must fight in the Octagon® until only two remain in each of the two weight divisions. In the end, The Ultimate Fighter will be decided by a competition match -- a head-to-head fight inside the Octagon – LIVE on Spike TV.

The competitors are all accomplished athletes, disciplined in the sport of mixed martial arts which combines boxing, wrestling, judo, karate, kickboxing and Jiu-Jitsu. For seven weeks during taping, the competitors were under the strict supervision of two of the most successful and well-known UFC fighters and trainers: UFC Light Heavyweight Champion Randy Couture and UFC Light Heavyweight #1 Contender Chuck Liddell.

In each episode, the competitors also will compete in team “Challenges� designed to push the fighters to the edge of their physical and mental capabilities. The challenges revolve around old-school training techniques, physical stamina and mental strategy. The team that wins the challenge controls which combatants must fight and face elimination.

The Ultimate Fighter was taped in Las Vegas at the UFC Training Center™ under the supervision of Piligian, the show’s creator and co-executive producer. Piligian, from Pilgrim Films and Television, also is known for his work on American Chopper, American Hot Rod and American Casino.

Robert Riesenberg (executive producer of NBC's The Restaurant) of Full Circle Entertainment also serves as co-executive producer. Riesenberg is president and CEO of Full Circle Entertainment, a New York Company. Full Circle Entertainment is an independent production company specializing in developing and producing programming that services the marketing needs of advertisers. Full Circle Entertainment is a wholly owned unit of Omnicom Media Group, which is part of the Omnicom Group.

The UFC’s next pay-per-view telecast will be UFC 51: Super Saturday LIVE at 10 p.m. EST, Feb. 5, 2005 from the Mandalay Bay Resort & Casino in Las Vegas, Nv. Locate the UFC on the Internet at www.ufc.tv.

Spike TV, the first network for men, is available in 87 million homes and is a division of MTV Networks. MTV Networks, a division of Viacom International Inc., owns and operates the following television programming services -- MTV: MUSIC TELEVISION, MTV2, mtvU, VHI, NICKELODEON, NICK at NITE, COMEDY CENTRAL, TV LAND, SPIKE TV, CMT, NOGGIN, MTV INTERNATIONAL and THE DIGITAL SUITE FROM MTV NETWORKS, a package of 12 digital services, all of which are trademarks of MTV Networks. MTV Networks also has licensing agreements, joint ventures, and syndication deals whereby all of its programming services can be seen worldwide.

Remco
29-12-2004, 13:09
Get Joe Rogan in!

MZN
29-12-2004, 14:51
Valt er een beetje tussenin want de diehards vinden het ook niet mooi. Zelf vind ik semi-contact ook niet mooi om te zien.

Denk dat het Nederlandse publiek niet klaar is voor een full-contact mma versie. Op gala's merk je al dat de bezoekers het vaak minder vinden wanneer het gevecht naar de grond gaat en dat zijn geïnteresseerden.

je hebt gelijk.

ik vind het juist vet als ze naar de grond gaan.

Wie zei dat ook el weer "MMA without the grappling is just like bad kickboxing"

Ik zelf ben altijd te porren voor goeie takedowns, goed positie spel op de grond, submissie pogingen, escapes noem 't maar op.

Ufc doet zo links en rechts pogingen mensen te onderwijzen. Ik noem maar die on the mat with Marc Laimon en de keuze van Frank Mir als co-commentator. Die Ultimate submission dvd met Ricco Rodriguez.

Bolder
29-12-2004, 16:34
Zag het gisteren voor het eerst vond het ook net als meerdere hier zwaar tegen vallen.
Als je over fightmaster praat vindt ik dat je dan kennis van staand , grond en wapen ( traditioneel wapen ) moet hebben
Hey Bolder, ook weer terug! Top :thumbs:

Enne, Bolder = correct
thx justi :D

Bolder
29-12-2004, 16:35
Zag het gisteren voor het eerst vond het ook net als meerdere hier zwaar tegen vallen.
Als je over fightmaster praat vindt ik dat je dan kennis van staand , grond en wapen ( traditioneel wapen ) moet hebben
Hey Bolder, ook weer terug! Top :thumbs:

Enne, Bolder = correct
thx justi :lol:

Bolder
29-12-2004, 16:36
sorry foutje

ROIDRAGE
29-12-2004, 19:46
skindo had een goede optie

Femail
29-12-2004, 19:47
Voorlopig zitten de mensen die dit zeggen achter het toetsenbord.

En uzelf?

Als je hierop "En uzelf?" antwoord dan heb je duidelijk niet begrepen wat Remco bedoelde.

Wat mij opviel in de aflevering van dinsdag:

A) Toen Gill naar huis ging en afscheid nam leek het net of Ron gehuild had of dat wilde gaan doen. (rode kleine oogjes die waterig waren) Was dit een Fisherman's Friend? De alcohol? Of was hij geroerd door iets anders? Viel dat ook iemand op? Zo nee, als iemand het op video heeft zou die het dan kunnen terugspoelen om te checken of dat zo was?

B) Toen Bas de gong kreeg begon iedereen enthousiast te klappen behalve Kim en Marloes. Die keken echt heel boos. Zit hier een verhaal achter? (waarschijnlijk vonden ze dat Esmee moest winnen, maar ik had het idee dat ze geen hekel aan Bas hadden.)

MZN
30-12-2004, 01:21
A) Toen Gill naar huis ging en afscheid nam leek het net of Ron gehuild had of dat wilde gaan doen. (rode kleine oogjes die waterig waren) Was dit een Fisherman's Friend? De alcohol? Of was hij geroerd door iets anders? Viel dat ook iemand op? Zo nee, als iemand het op video heeft zou die het dan kunnen terugspoelen om te checken of dat zo was?


Ja ik vroeg me ook al af of Ron het droog ging houden :).

dat in tegenstelling tot een paar afleveringen eerder:
"'t is hier geen vakantiepark!" :D

Remco
30-12-2004, 10:33
Hij huilde, zoveel is zeker.

Remco
30-12-2004, 12:42
Dat is toch glashelder?

Het ging over de mensen die Fightmaster maar niks vonden voorstellen. Daar hoorde ik niet bij. Daarmee ben ik voor die discussie niet relevant, ik vind namelijk wel degelijk dat er gepresteerd is daarzo.

Daarom is het ook niet relevant of ik mijn post schreef met het zweet op mijn rug van mijn laaste training of liggend in een hangmat. De omstandigheden van de boodschapper zijn kortom niet bepalend voor de waarde van zijn boodschap.

Maar goed, strikt genomen heb je gelijk, ook ik zat achter een toetsenbord.

Remco
30-12-2004, 13:37
Waar heb je dat gelezen? Ik zou eerder iets zeggen in de trand van:

"Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen."*





*Voltaire

Femail
31-12-2004, 16:39
Ja ik vroeg me ook al af of Ron het droog ging houden :).


Mooi! Dan heb ik het dus toch goed gezien.
Mmmm...vooruit... spreekt dan wel weer voor hem. Zit er achter dat vreemdsoortige stijve harnas van hem toch een mens. Esmee zei ook al iets aardigs over hem, nu nog zorgen dat die zinnen er vloeiend uitkomen met wat charisma van Lucia erbij, en deel II wordt een succes.

Jaha!! Je leest het goed: deel II is in aantocht! Dus al de keyboard warriors die de opdrachten slaapverwekkend simpel vonden hebben nu de kans om te bewijzen dat zij van het superMMAsoort zijn die dit met 2 vingers in de neus uitvoeren en sloffend in de finale terecht komen.

Make us Proud!!!!

Femail
31-12-2004, 17:11
Wat heb ik hier niet goed aan begrepen moppie?


maar het kan volgens mij niet anders als dat dat ook achter een toetsenbord geschreven is.

Lieve schat, daar heb jij helemaal gelijk in.
Ook Remco kan vanachter het toetsenbord makkelijk schrijven wat hij wil. Maar dat was niet de invalshoek die hij bedoelde toen hij die bewuste zin typte en wel de invalshoek die jij bedoelde door je reactie.
Met het spreekwoord: 'De beste stuurlui staan aan wal'. omschrijf je de situatie waar Remco op doelde. Dat jij hem daar weer op aansprak (wat natuurlijk je goed recht is) had niet dat specifieke spreekwoord als kern. Dus dan kun je niet zeggen:' En uzelf?' Dan kaats je de verkeerde bal terug om maar even in de spreekwoorden te blijven.

icecubes
01-01-2005, 18:27
Voorlopig zitten de mensen die dit zeggen achter het toetsenbord.

En uzelf?

Als je hierop "En uzelf?" antwoord dan heb je duidelijk niet begrepen wat Remco bedoelde.

Wat mij opviel in de aflevering van dinsdag:


B) Toen Bas de gong kreeg begon iedereen enthousiast te klappen behalve Kim en Marloes. Die keken echt heel boos. Zit hier een verhaal achter? (waarschijnlijk vonden ze dat Esmee moest winnen, maar ik had het idee dat ze geen hekel aan Bas hadden.)

Zo ontzettend kinderachtig en onsportief vond ik dat. Je zit daar gezamelijk en iedereen kent elkaar en dan moet je zo reageren? Gewoonweg zielig hoe 2 zich gedroegen tijdens het slotgevecht...Wat heb ik me geirriteerd aan 2...Gelukkig kun je de tv uitzetten.. :lol:

jojo
01-01-2005, 18:35
tsja ik heb zoiets van hij heeft er ook voor geknokt de uitslag is dan wel niet terecht in hun ogen in mijn ogen ook niet trouwens maar goed je kan wel zo sportief zijn dat je toch hem feliciteerd weet je wat dat sloeg nergens op

max mulder shihan
01-01-2005, 18:40
Dus fightmaster 2 komt er aan, leuk heb ik weer wat te lachen :mrgreen:

ROIDRAGE
01-01-2005, 18:42
gadver de gadver
áub niet he

max mulder shihan
01-01-2005, 18:56
Kom op Bram ff op je tanden bijten, je komt er alleen maar sterker uit :mrgreen:

Sjaak
01-01-2005, 19:15
Dus fightmaster 2 komt er aan, leuk heb ik weer wat te lachen :mrgreen:

Asjeblieftniet, pfffff :roll:

max mulder shihan
01-01-2005, 19:25
Er gaan geruchten dat men in het vervolg voor een zwarte band examen alle afleveringen in een keer achterelkaar moet zien , zonder in huilen uit te barsten :mrgreen:

Gulo gulo
01-01-2005, 20:27
Dat zou ik niet doen Max, dat valt onder de categorie geestelijke mishandeling

max mulder shihan
01-01-2005, 20:37
Ik was het dan ook niet van plan Gulo :mrgreen: Ik houd mij aan het handvest van de VN aangaande de rechten van de mens.

Gulo gulo
01-01-2005, 20:40
Mooi zo, als de rest van de wereld zich ook aan die regels zouden houden zou het er een stuk beter uitzien op de wereld.

max mulder shihan
01-01-2005, 20:50
Tja Gulo, het probleem is ,er zijn nog wel eens 'mensen ' die zich dusdanig gedragen dat zelf het woord beest nog te goed voor ze is. Zouden indien dat mogelijk zou zijn uit de mensheid gezet moeten worden, jammer genoeg kan dat [nog] niet.

kyokushin
01-01-2005, 22:45
als je het niet te serieus neemt kan fightmaster best vermakelijk zijn :mrgreen:

ievets
02-01-2005, 20:14
Vlotten bouwen, muurklimmen, abseilen, onder touwtjes doorkruipen!
Het is inderdaad vermakelijk!

Gulo gulo
02-01-2005, 21:32
Vlotten bouwen, muurklimmen, abseilen, onder touwtjes doorkruipen!
Het is inderdaad vermakelijk!

Net als bij de padvinderij

MZN
03-01-2005, 18:46
Vlotten bouwen, muurklimmen, abseilen, onder touwtjes doorkruipen!
Het is inderdaad vermakelijk!

Net als bij de padvinderij

Ik kopte met regelmaat stukken beton (nja beton met lucht) door bij de welpjes 8)

redjuh
03-01-2005, 19:25
ja gasbeton kun je ook met een stijve door midden rossen

MZN
03-01-2005, 20:46
haha, lol, misschien wat voor jackass of aanverwanten ;)