PDA

View Full Version : sleutelbeen



Anonymous
03-12-2004, 15:27
heb sleutelbeen gebroken 7 weken terug , mocht van de docker weer trainen en bij het trainen breek ik hem weer k*t zooii .
heb al veel meer gehad maar dit niet dit is echt klotte ..

ashi76
03-12-2004, 15:44
Damn.... suc6 ermee.

Ik heb het gelukkig nooit gehad, maar het klinkt fuckin pijnlijk.

Roob
03-12-2004, 15:46
Ik moet er niet aan denken! Lijkt mij ook erg pijnlijk!
Hoe heb je dat gekregen dan??

Nickuraba
03-12-2004, 17:21
Ahhh maan,,, mij ook ooit gebeurd, tis kut. Maar helemaal dat je het zo weer krijgt :S:S

Elysium
03-12-2004, 20:43
Klote bro! Sterkte... :thumbs:

Anonymous
07-12-2004, 10:55
Daar wordt je niet vrolijk van.
Wat hebben ze nu gedaan????

Het sleutelbeen zetten ze niet vaak. Alleen als het bot echt uitsteekt zeg maar.
Vraag eens aan jouw artsen hoe het zit met de vechtsport. Waarschijnlijk komen er zoveel krachten op je sleutelbeen te staan dat het net geheelde bot gewoon weer knapt. Ik zou dus zeker geen 7 weken maar maanden rustig aan doen :cry:

Anonymous
07-12-2004, 16:37
ja het gaat nu wel redelijk jaa pijn is een eind over gelukkig met voetbal gebeurt

Anonymous
07-12-2004, 16:49
ja ik heb het bij het voetballen gehad ik wou een slijding ontwijken , en ik sprong omhoog om de slijding te ontwijken en toen viel ik precies op me schouder , ik hoorde krak . en ik bleef liggen iedereen zo van sta op man ik lag daar te pijnlijden, wist niet dat het zo pijnlijk was heb een week niet kunnen slapen zo wat is niet iets wat je weer wilt hebben maar nu gaat het wel weer ,,, is nu zo een 10 weken geleden volgend jaar maar weer voetballen niet meer van het jaar .. wil hem niet nog een keer breken... :D dus oppassen mannen:D:D want het is een pijnlijk iets:d:d laterzz

Tja
10-12-2004, 15:43
Zo zie je maar weer... De meeste gewonde vallen met voetbal...
Je kan beter een vechtsport doen...!!
Sterkte Jacco..

jojo
12-12-2004, 21:39
sterkte poep!!!! :cry:

Marc
25-12-2004, 17:14
troost je. Ik heb tijdens een worstelwedstrijd mijn buitenste knieband ingescheurd. Moet je voorstellen het ene moment sta je het volgende lig je en tussendoor hoor en voel je alleen maar gekraak.
Oh ja , is nu 2 1/2 maand geleden en ik kan alleen maar "rechtdoor"trainen en ,met een dikke knieband .
Afijn, uiteindelijk zal het wel goedkomen..

Unregistered
25-12-2004, 22:52
Sterkte bro! Hopen dat het snel weer goed komt!

zane!
25-12-2004, 23:57
sleutelbeenbreuken zijn vaak wel de snelst genezende breuken, met 2 weken is t wel weer in orde, puur fysiek gezien.. als de breuk zo is dat de botten langs elkaar steken noemen ze t vaak een 'pianotoets'.. mijn 'hoofdsport' downhill (mountainbiking) kent net zoals t wielrennen veel sleutelbeenbreuken.. soms heb je het niet eens door, soms ga je idd door de grond van de pijn. t lullige van een sleutelbeen is dat er veel zenuwen om heen liggen, n paar van mn fietsmaatjes hebben veel last van temperatuurwisselingen, hoofdpijn, uitstralende pijn etc.. een maat van me heeft 1.5 jaar rondgelopen met een stel platen op zn sleutelbeen omdat de zwelling die tijdens de breuk ontstond de zaak op zn plaats hield.. echter toen deze weg was brak t zaakje zo weer en raakten wat zenuwen in de knel.

mijn devies, hoe moeilijk ook, ik spreek uit ervaring, laat t goed helen en geef bij je dokter aan dat je idd een vechtsport beoefent.

cheers, zane!

Silat
26-12-2004, 00:31
Klinkt kut! Weer een tijd uit de running.. Sterkte ermee.

Anonymous
20-01-2005, 16:06
Hey mensen eindelijk kan ik weer voetballen geen last meer van me sleutelbeen meer heb na 4 maanden nergens last meer van .
Kan nu alles weer doen zonder pijn. En weer lekker voetballen .


TIP: Als je , je sleutelbeen breekt laat het heel goed herstellen ook al voel je dat alles weer goed is neem nog een paar weken rust voor welke sport je ook doet.
ik ben er te snel mee begonnen en had hem weer gebroken , dus geloof me neem je rust....

Anonymous
04-02-2005, 14:14
ik heb ook mijn sleutelbeen gebroken gehad bij mij wou het niet van zelf genezene toen hebben ze tijdens de operatie 2 gaajes in de botten geboord en met varkens haar vast gemaakt aan elkaar het is daarna goed genezen maar wel een litteken van 15cm aan over gehouden