PDA

View Full Version : Stuur ook je smeekbede naar de NOS studio sport. *spoiler*



Rayman
04-12-2004, 15:31
Ik denk dat ik net als vele met mij. Het recht hebben om wat de voetbal, hockey en andere sporliefhebbers krijgen. Wij ook moeten krijgen. Namelijk een goed respectvol verslag van het gedane werk van onze sporthelden. Zoals in dit geval Natuurlijk onze Remy. Maar ook niet te vergeten Peter Aerts of Ernesto hoost. Daarom stel ik voor om zo snel mogelijk. Zo veel mogelijk nette serieuze reacties naar de Nos te sturen met daain allereerst de vraag of ze hier aandacht willen besteden.En verder zou ik zeggen schrijf alles wat je denkt jouw mening te motiveren.

Anonymous
04-12-2004, 15:37
eeehhhmmm spoiler in je titel zou mooi zijn.. je geeft nu beetje weg dat Remy gewonnen heeft.... maar ben het met je eens... you go girl!!!

mossad
04-12-2004, 15:51
Naar welk adres?

mossad
04-12-2004, 15:52
Misschien als ze de voetbalrechten verliezen(en dat zit er wel in) dat ze meer aandacht aan vechtsport gaan geven.

Biiyen
04-12-2004, 16:00
pfff ik stuur helemaal niets. Ik zit er niet mee dat het niet wordt uitgezonden, is hun verlies niet het mijne want ik heb morgen toch alle partijen al in HQ op mijn HD staan. En op commentaar van Mart bij een K1 partij zit ook niet te wachten.

Laat de massa maar lekker pijltjes gooien en bergjes fietsen, het is beter zo!

Anonymous
04-12-2004, 16:12
pfff ik stuur helemaal niets. Ik zit er niet mee dat het niet wordt uitgezonden, is hun verlies niet het mijne want ik heb morgen toch alle partijen al in HQ op mijn HD staan. En op commentaar van Mart bij een K1 partij zit ook niet te wachten.

Laat de massa maar lekker pijltjes gooien en bergjes fietsen, het is beter zo!

Helemaal mee eens! Dan gaan ze het uitzenden en dan gaan we met zijn allen zitten zeiken hoe weinig verstand ze er van hebben...

Ik vind het prima zo, wacht wel op Eurosport.

Anonymous
04-12-2004, 16:16
FUCK NOS Studiosport! :twak:

Rayman
04-12-2004, 16:48
Jullie snappen er niks van. Zolang ze niks uitzenden zullen ze er ook nooit verstand van krijgen. En zullen ze zich er dus ook altijd negatief over uit blijven laten. Juist door het onder het grote publiek te brengen wordt het "normaler". En natuurlijk heb ik ook morgen op dc++ mijn downkoads maar daar gaat het niet om. Uiteindelijk moeten we dit gewoon te zien krijgen net als b.v. Ajax-Feyenoord of what ever. Daar gaat het om.

Rayman
04-12-2004, 17:06
Daar heb je gelijk in, bij deze.Er is ook nog een ander adres maar dat staat op de site van de nos. [email protected]

harry
04-12-2004, 17:31
Jullie snappen er niks van. Zolang ze niks uitzenden zullen ze er ook nooit verstand van krijgen. En zullen ze zich er dus ook altijd negatief over uit blijven laten. Juist door het onder het grote publiek te brengen wordt het "normaler".

Juist!
Jullie hebben het wel zo leuk op de pc, maar dat heeft niet iedereen. En hoe meer positieve media-aandacht er is, hoe beter voor de sport. Vooral als de sport de steun krijgt van televisie, is de kans groot dat meer goede vechters voor de Nederlandse promotors betaalbaar worden. Hoe denk je dat K-1 en Pride al die toppers kunnen betalen? Echt niet zonder steun van de media.

Maareh...Rayman, waar moeten de mailtjes heen? Is misschien makkelijk als je dat er bij zet.


En dan straks ook gewoon 250 euro neer moeten tellen voor een stoeltje achterin?
Volgevreten luie vechters die zich gedragen als arrogante popsterren?

Nee hoor dank je! Laat maar lekker zo!
Boeien dat de sport door sommige als associaal beschouwd wordt.

Dit is toch geweldig, smachtend op beelden achter een pc-tje tis gewoon een sport op zich.

En dan die vechters van nu: ongeloofelijke toppers!Supper aardig en bereikbaar voor iedereen!
Vergelijk dit nu eens met zo'n voetbalventje van 18 jaar die net zijn eerste dikke porche koopt.

Nee van mij geen mail sorry

Punk in drublic
04-12-2004, 17:42
Ik heb wel een mailtje gestuurd. Niet dat het ene flikker uitmaakt, maar toch.

Arjan
04-12-2004, 17:46
ik ga het niet mailen, ben het eens met de andere niet-mailers :P