PDA

View Full Version : 9 April Muay Thai gala in de RAI Amsterdam



M.T.C. League
05-12-2004, 03:33
9 April Rai Amsterdam!

MTC LEAGUE XIV 9 APRIL RAI Amsterdam

9 April gaat de Rai in samenwerking met Clear tv een Muay Thai gala van formaat organiseren.


The MUAY THAI CHAMPIONS LEAGUE XIV.

Voor de allereerste keer zal er in de Rai Amsterdam een arena gebouwd worden waar 4.000 toeschouwers zullen gaan genieten van een Muay Thai spektakel met show en entertainment.
De partijen die al de rond zijn willen wij met grote genoegen aan u voorstellen.

1.Fikri Tyarti Vs Big Ben
Fikri zal zijn wereldtitel van de WPKL gaan verdedigen tegen niemand minder dan
Big Ben C. Praram6.
Bigben is de recente nummer 1 van het Lumpini stadion welter weight - 67 kg.
Bigben is de recente nummer 1 van het Radjademnern stadion -67 kg.
Big ben is de algemene kampioen van Thailand -67 kg.
Big ben is de nummer 1 van de WPKL world rating.

Dit zal een gevecht worden op volle Muay Thai regels,
maar we weten dat Fikri voor niemand uit de weg gaat en altijd met de juiste tegenstander voor spektakel zorgt. En om zomaar je titel tegen zo een kanjer op het spel te zetten is een gedurfde zaak van een ware kampioen.
En als we op de algemene Thaise rating kijken zien we Buakao op nummer 6 staan nummer 8 Rodtunk ( ook een vechter die op 9 April op het programma staat en op nummer 9 Pajonsunk

Wie meer wilt weten omtrent de stand van zaken die betrekking heeft met de Thaise vechters kan kijken op : http://www.muaythai2000.com/muaytha...n.php?stadium=5

2.Vincent Vielvoye Vs Pajonsuk
Vincent is de laatste tijd opgeroeid tot een vechter voor de ware Muay Thai liefhebber en heeft zeker niet de minste verslagen.
Als Vincent van Pajonsuk wint is de volgende stap Sha***a en dan mogen de kijkers zelf beslissen of de ongelukkige partij van Vincent tegen J.Mes de moeite waard is om over te doen.

3.Germaine de Randamie Vs Saioka ( Japan )
Dit wordt een wereld titel gevecht van de WPKL -61 kg.
Na de wereldtitel -63,5 kg wil de 19 jarige Germaine ook een gooi doen in een gewichtklasse lager.
De Japanse kampioene wil zeker haar slag slaan in europa maar of de 100 man aanhang van Germaine dat toe laat is iets wat de gemoederen bezig zal houden.

4.Melvin Manhoef VS Nishida ( Japan )
Nishida is een opkomend zwaargewicht talent -95 kg uit Japan en wil zeker naam gaan maken om bij de grote jongens te gaan horen.
Deze Jappaner zegt geen spaan heel te zullen houden van Melvin.

5.Tyron Spon Vs Sato ( Japan )
Het talent Spong tegen de ervaren Japanse kampioen Sato ( -70 kg)
Sato heeft o.a. van Chris van Venroy gewonnen en is de laatste tijd aardig op dreef. Hij is sterk met zijn knie technieken en gaat voor niemand achteruit.

6.Imro Main Vs Veselic / M.Ouali
Over de tegenstander van Main zijn ze nog niet uit, het wordt in ieder geval Ouali of Veselic. Binnen 7 dagen zal dit bekend gemaakt worden.
Maar wie het ook van de twee wordt , een grote Ko wolk zal boven deze partij in de lucht gaan hangen.

7.W.Diender Vs Rodtung( Thailand)
Rodtung is een trainingsmaatje van Pajonsuk en heeft meer in huis dan Pajonsuk. Rodtung is de nummer 8 ( boven Pajonsuk) van Thailand en scoort in de top 10 van alle stadions in Thailand. Maar Rodtung is pas op dreef en wordt getipt als de ster van de toekomst.

Dan een superprestige gevecht tussen twee kemphanen.
8.Erraji Vs Ait Bassou
De winnaar van deze partij zal na de zomer om de wereldtitel van de WPKL -63,5 kg tegen Kamel Djamel gaan uitkomen.

9.Marco Pique VS Nadir Lahrech
Een Nederlands WPKL titelgevecht -76 kg
Als Lahrech zijn dag heeft kan hij altijd wel voor een ko zorgen, maar zeer zeker voor sensatie. Pique is uit zijn dip gekomen en wil nu alles geven om bij de top te gaan horen.

10.Hakim Kassrioui Vs van Nimwegen
Een Nederlands titel gevecht tussen twee aankomende talenten.
Hakim heeft al 6 A partijen gevochten maar heeft geen slechte jongens getroffen. Hakim verloor van Erraji , maar een stapje terug om er weer twee naar voren te kunnen maken kan geen kwaad. Van Nimwegen is ook aardig op dreef en kan met een overwinning op Kassrioui zeker doorbreken.

Dan zijn wij nog met 1 partij bezig.
Een partij om van te smullen twee grote namen die voor een hoogstaande Muay Thai sensatie kunnen zorgen.
Daar zullen wij u komende week van op de hoogte houden.

Wellicht is Clear tv dan al op de kabel en wordt er op deze zender veel aandacht aan het gala besteed. Ook eurosport zal van de partij zijn.
Voor de liefhebbers die een schotel antenne hebben is er op elke dinsdag en zondag avond van 21.40 tot 00.00 uur Muay Thai events op Clear tv.


Tegenstander Fikri zie link:
http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/images/champ/bigbens.gif

Justinian
05-12-2004, 11:12
Damn dat zijn nog al wat namen! Grote kans dat ik van de partij ben :thumbs:

phranq
05-12-2004, 11:55
Wow, wat een line up!!!

someone
05-12-2004, 13:28
ziet er strak uit!!!

Jeru
05-12-2004, 13:30
Dit vind ik dus echt helemaal top! Goeie locatie en vette line-up :thumbs:
Nu de prijs nog :wink:

Ik ben iig aanwezig!

payap
05-12-2004, 19:14
Tenzij ik verhuisd ben na het hiernamaals of er een kernoorlog is ben ik ook zeker van de partij !!

Damn ! kan niet wachten !!!!! :thumbs:

by the way is het deze sato die vecht? :

bron www.chokemuay.com

Yoshihiro Sato vs DieselLeg LegRungruengyont
Sato starts the first roud in a frenzy of hard lowkicks! The result is him busting DieselLeg's leg in the shin. He had to get carried off in a stretcher, and was clear he was in pain. Hope for a fast recovery. Sato WINS by TKO rnd 1.

http://www.chokemuay.com/images/25.09.04.sato.12.JPG

http://www.chokemuay.com/images/25.09.04.sato.11.JPG

M.T.C. League
05-12-2004, 20:42
Dat is inderdaad dezelfde Sato.
Manhoef, is een Muay Thai gevecht.
De Prijs is vanaf 40,- euro.
Men is nog met een partij bezig, ( oa. of een partij voor Najim of Badr en nog een andere vechter) komende week wordt het bekend gemaakt.

Gulo gulo
05-12-2004, 21:44
Goeie line-up, dat gaat die €40,- zeker waard zijn :thumbs:

payap
06-12-2004, 20:01
Dat gaat top worden !

hier big ben vs Lotung in Radjadamnern stadium :

http://www.chokemuay.com/forums/uploads/post-8-1098905667.jpg

Nicky
06-12-2004, 21:19
Top line up :thumbs:

Jeru
06-12-2004, 22:39
Dit is voor mij de meest verrassende line-up van het jaar.... Nu maar hopen dat mijn verwachtingen niet te hoog gespannen zijn :roll:

Thevirus
07-12-2004, 23:41
word vette gala

m.g
13-12-2004, 18:05
Vette line up nu maar hopen dat er geen partijen komen te vervallen..

Tuigenke
13-12-2004, 20:33
echt goede line-up, in april zal ik er waarschijnlijk ook zijn.

phranq
20-12-2004, 16:05
de ene partij waar ze nog mee bezig waren was Badr vs Bonjaski, maar K-1 laat Remy niet vechten...dat hadden wij Clear tv ook wel kunnen vertellen....maar mij maakt het weinig uit....de partijen die er nu staan mogen er wezen!

Ahmed17
21-12-2004, 10:47
mijn neef moet ook vechten nadir lahrech hij gaat wel voor een KO zorgen zijn partijen zijn altijd een spektakel en aangezien hij de europese titel 2004 heeft gehouden nadat hij hem in 2003 ook al had gewonnen wil hij zeker niet verliezen

bmalotaux
23-12-2004, 14:35
ik weet dat het wel een flinke prijs waard is. Maar alsnog is 40 euro voor 'n arme student als ik een hoop geld. Dus dat wordt hopen dat ik het heb tegen die tijd. en anders wordt 't achter de tv kijken. khoop trouwens wel dat ze nu 'n andere tegenstander zoeken voor badr:)

Anonymous
24-12-2004, 11:05
Is er al meer bekend over de laatste fight. Wanneer ken ik de kaartjes kopen!

Ko Hops
25-01-2005, 15:18
Gala ziet er goed uit & ik kan niet wachten op weer Tyron Spong in actie te zien. Zijn laatste partij waar ik bij was ging hem te makkelijk af. Maar ja hij is een grote talent.

Anonymous
26-01-2005, 16:16
Zijn de kaarten al verkrijgbaar?
Zo ja, is het mogelijk dat ik de 65 E (6) Ringsidetickets in Maaseik kan krijgen, of kan ik in Maaseik alleen de 40 Euro tickets krijgen.

Bij voorbaat dank voor reactie!

Devster
27-01-2005, 16:32
Vreemd dat er verder niks over te vinden is. Op de site van de RAI staat er ook geen vermelding van dit event, wel van de Huishoudbeurs :shock:

http://www.rai.nl/source/programma/n_zoeken.asp?zoek=&Titel=&Trefwoord=&jaar=2005&OffSet=0&maand=4&branche=0

Devster
27-01-2005, 16:38
Er is blijkbaar wel een poster:

http://www.robbietherocket.nl/images/poster%20A1MTC%20LEAGUE%209%20APR.JPG

Edit: Maar die stond dus al in een ander topic :roll:

migyur
31-01-2005, 20:43
Wanneer begint dekaarten verkoop en waar..?

Octavius
05-02-2005, 15:46
A.s dinsdag gaat de voorverkoop van start, de posters zijn er dan ook.
Wilt u een poster ?
mail dan naar [email protected] / [email protected]

Jockey-gym
09-02-2005, 00:37
1.Fikri Tyarti Vs Big Ben
Fikri zal zijn wereldtitel van de WPKL gaan verdedigen tegen niemand minder dan
Big Ben C. Praram6.
Bigben is de recente nummer 1 van het Lumpini stadion welter weight - 67 kg.
Bigben is de recente nummer 1 van het Radjademnern stadion -67 kg.
Big ben is de algemene kampioen van Thailand -67 kg.
Big ben is de nummer 1 van de WPKL world rating.

die hele Big ben C. Praram6 staat niet eens in de lijst van het rajadamnern stadion.
en van Lumpini stadion staat ie op nummer 5 in plaats van 1.
hij is alleen wel kampioen van thailand. :thumbs:

Anonymous
10-02-2005, 15:57
Pas geleden is Big ben van nummer 1 naar 5 gezakt bij de Lumpini rating, vanwege zijn laatste verlies partij.
Bij het radjademner stadion staat hij nog op nummer 1 , Bigben Nopparatfarm.
Wel inderdaad nog kampioen van Thailand.

Voor kaarten kunt u bellen naar 06 21636346
www.cleartv.nl

Jockey-gym
11-02-2005, 22:14
Pas geleden is Big ben van nummer 1 naar 5 gezakt bij de Lumpini rating, vanwege zijn laatste verlies partij.
Bij het radjademner stadion staat hij nog op nummer 1 , Bigben Nopparatfarm.
Wel inderdaad nog kampioen van Thailand.

Voor kaarten kunt u bellen naar 06 21636346
www.cleartv.nl

is dat niet een andere bigben dan?

Anonymous
14-02-2005, 20:25
Nee , we hebben het over dezelfde Bigben, de kampioen van Thailand

Anonymous
17-02-2005, 13:07
Zijn er ook grote schermen aanwezig of is dat niet nodig omdat het toch allemaal redelijk dicht bij de ring is?

Justinian
17-02-2005, 15:42
Let even op mensen! De organisatie heeft een aantal kaarten ter beschikking gesteld die we op mixfight.nl kunnen verloten (i.c.m. een prijsvraag). Ik zal hier later vandaag een topic over openen! M.T.C. League bedankt :thumbs:

Anonymous
17-02-2005, 15:53
Dan wacht ik nog effuh met bestellen!

Ko Hops
17-02-2005, 16:16
Let even op mensen! De organisatie heeft een aantal kaarten ter beschikking gesteld die we op mixfight.nl kunnen verloten (i.c.m. een prijsvraag). Ik zal hier later vandaag een topic over openen! M.T.C. League bedankt :thumbs:

Oke dan, ik ga de prijsvraag in de gaten houden.

Ko Hops
17-02-2005, 16:18
Weet iemand waar die kaarten verkocht worden.

Anonymous
17-02-2005, 18:17
tel 0621636346
www.cleartv.nl
Kaarten kunnen ook via e mail besteld worden en opgestuurd worden.
[email protected]