PDA

View Full Version : K1 Jury beslissingen... *****SPOILER******



Anonymous
05-12-2004, 14:05
Zo nu net het event gezien.... en jezus.... Koaklai en sefo best genaaid... niks ten nadele van Musashi hij kan er niks aan doen, maar dat ze het zo op een wereldwijd podium doen... Helemaal de finale partij.... wat een fiasco.... 2 extra rondes.... na de eerste 3 zie je remy's reactie al tijdens de jury beslissing van 'what the fuck??!!".
Ik dacht dat ze na de k1 max met masato vs die thai dit soort fiasco's niet meer zouden tolereren bij K1.....?
echt jammer en helemaal omdat de hele wereld mee kijkt en ziet wat voor vies spelletje gespeeld word.
Nogmaals niks ten nadele van Musashi, maar heel slecht zulke beslissingen en slecht voor de geloofwaardigheid...
duscuss... 8)

Anonymous
05-12-2004, 14:30
Ik vond trouwens dat Hoost ook van Remy gewonnen had.

someone
05-12-2004, 14:32
ik wil die partijen zien!!!!!!

Jeru
05-12-2004, 14:35
Tja er zitten inderdaad weer wat beslissingen bij die niet echt lekker kloppen :roll:
Ze moeten net als met het boksen gewoon drie juryleden uit een ander land nemen. Alhoewel.... daar hebben ze ook regelmatig van dit soort vage uitslagen :twak:

Ronald
05-12-2004, 14:53
ik wil die partijen zien!!!!!!
Download ze dan. Ze staan in het Multi Media Forum.


Ik vond trouwens dat Hoost ook van Remy gewonnen had.
Hmm... dat vond ik niet. Eerste ronde voor Hoost, tweede gelijk op en de derde voor Bonjasky. De derde ronde was meer voor Bonjasky dan de eerste voor Hoost was. De vierde ronde ging eigenlijk weer redelijk gelijk op, maar om nou te zeggen dat Hoost gewonnen had...

Dat Bonjasky 2 extra rondes tegen Musashi moest vechten was idd wel erg vreemd (de andere partijen van Musashi heb ik nog niet gezien).

Toch, al met al valt het me nog wel mee. Dit is nou al het 2e jaar achtereen dat de K-1 organisatie niet met vreemde uitvallers en invallers komt. Dat vind ik al heel wat. Het liefst zouden ze denk ik een finale hebben gezien met ook Ignashov en LeBanner erin (net als ikzelf trouwens) maar die zijn in de halve finale uitgevallen en dus gelukkig ook niet teruggekomen.

Maar als 1 van beide niet KO gaat wordt ook kickboksen een jurysport, net als turnen en schaatsen. En een juryoordeel kun je nou eenmaal altijd betwisten.

Btw. wat zou er gebeuren als je 2 keer achter elkaar geen Japanner in de finale zou hebben staan (bij de laatste 8 bedoel ik). Zou de K-1 dan nog levensvatbaar zijn?

redjuh
05-12-2004, 15:21
behalve de finale, is imo niemand benadeeld of tekort gedaan door de jury.
alle uitslagen vond ik fair.

someone
05-12-2004, 15:26
thanks ronald ik ga ff kijkje nemen!

Justinian
05-12-2004, 15:30
Musashi vs Sefo heb ik nog niet gezien.

Hoost vs Bonjasky:
Eerste ronde was mijns inziens voor Hoost en de tweede ronde had Hoost volgens mij ook een lichte voorsprong. De derde ronde was voor Bonjasky. Als ze de overwinning na de derde ronde aan Hoost hadden gegeven dan kon ik me daar zeker in vinden, met een overwinning van Bonjasky eerlijk gezegd niet.

Kaoklai vs Musashi:
Onterechte overwinning voor Musashi. Zowel de eerste drie als de extra ronde waren mijns inziens voor Kaoklai. Kaoklai bleef maar komen en kwam ook door.

Bonjasky vs Musashi:
Zelfde verhaal als Kaoklai vs Musashi, alleen nog een stuk duidelijker.

Btw er staat toch standaard altijd een Japanner in de finale?

ICON
05-12-2004, 15:31
Musashi vs Sefo heb ik nog niet gezien.

Hoost vs Bonjasky:
Eerste ronde was mijns inziens voor Hoost en de tweede ronde had Hoost volgens mij ook een lichte voorsprong. De derde ronde was voor Bonjasky. Als ze de overwinning na de derde ronde aan Hoost hadden gegeven dan kon ik me daar zeker in vinden, met een overwinning van Bonjasky eerlijk gezegd niet.

Kaoklai vs Musashi:
Onterechte overwinning voor Musashi. Zowel de eerste drie als de extra ronde waren mijns inziens voor Kaoklai. Kaoklai bleef maar komen en kwam ook door.

Bonjasky vs Musashi:
Zelfde verhaal als Kaoklai vs Musashi, alleen nog een stuk duidelijker.

Btw er staat toch standaard altijd een Japanner in de finale?

ja de winnaar van de GP in Japan staat altijd in de finale. hoeft geen voorronde meer te vechten.

}|^-_-^|{
05-12-2004, 15:36
had hij zich dit jaar niet op eigen kracht geplaatst?

Tsuki
05-12-2004, 15:38
Hoost had naar mijn menig echt wel gewonnen ................

MB667
05-12-2004, 15:41
Botha deed het erg goed tegen Bonjansky

Immortal
05-12-2004, 15:50
Waar staat het multi media forum dan ? :?

Thanks

Groeten

ICON
05-12-2004, 15:59
Waar staat het multi media forum dan ? :?

Thanks

Groeten

dat is alleen voor vips :wink:

Ronald
05-12-2004, 16:04
Btw er staat toch standaard altijd een Japanner in de finale?
ja de winnaar van de GP in Japan staat altijd in de finale. hoeft geen voorronde meer te vechten.
Nope, dit jaar moest Musashi zich gewoon plaatsen voor de finale, net als alle andere vechters. Musashi won in the Final Elimination van Cyril Abidi. De enige die rechtstreeks geplaatst was was Bonjasky als titelverdediger.

@Immortal, check je PM...

Anonymous
05-12-2004, 16:16
Sefo werd ook genaaid, geen twijfell mogelijk!

En Botha deed het inderdaad goed. Hij had ronde 1 en 2 gewonnen naar mijn mening. In ronde 3 ging hij neer, en koste hem denk ik de overwinning.

Ik heb de Hoost vs Remy match weer bekeken en vindt nog steeds dat Hoost de beslissing had moeten krijgen.

Remy werd genaaid tegen Mushashi....2 extra rondes? Een schande!

Ik ben in ieder geval teleurgesteld in k-1...alweer, is niet de eerste keer, maar dit is voor mij wel de druppel. Niks ten nadele van Remy, hij is een goede vechter, maar k-1 heeft de magie, aanzien en waardering doe het ooit had verloren.

Mensen zullen steeds weer zeggen dat Remy geen echte champ is omdat K-1 vroeger veel moeilijker was, veel ''echter''.

Nogmaals ik zeg NIET dat remy geen champ is. Maar vind wel dat een K-1 winnen steeds minder van betekenis zal zijn in de toekkomst.

Siliconknight64
05-12-2004, 16:21
Ok peeps kan iemand mij vertellen waar ik filmpjes van die k`1 kan downloaden? Ik ben dus echt genaaid door eurosport zeg. Zitten ze een heleboel bombarie te maken over Remy vs Hoost op 4 december en wat wijzen ze in fightclub? Just de wedstrijden die hier voorafgingen!! Oh my god! :evil:
Kan ik wachten tot 27 december!!!! :evil: :evil: :evil:

Sjaak
05-12-2004, 16:30
Musashi vs Sefo heb ik nog niet gezien.

Hoost vs Bonjasky:
Eerste ronde was mijns inziens voor Hoost en de tweede ronde had Hoost volgens mij ook een lichte voorsprong. De derde ronde was voor Bonjasky. Als ze de overwinning na de derde ronde aan Hoost hadden gegeven dan kon ik me daar zeker in vinden, met een overwinning van Bonjasky eerlijk gezegd niet.

Kaoklai vs Musashi:
Onterechte overwinning voor Musashi. Zowel de eerste drie als de extra ronde waren mijns inziens voor Kaoklai. Kaoklai bleef maar komen en kwam ook door.

Bonjasky vs Musashi:
Zelfde verhaal als Kaoklai vs Musashi, alleen nog een stuk duidelijker.



Kan ik me helemaal in vinden Roy, vond Ernesto vs Remy 50 - 50 en Kaoklai had duidelijk in de finale moeten staan. En dan hadden we echt vuurwerk en vliegwerk gezien :thumbs:

Justinian
05-12-2004, 16:45
Kaoklai had zeker in de finale moeten staan. Ik bleef me verbazen over de technieken en de vechtlust van die lichte Thai. Hij bleef maar komen met gesprongen hoge trappen/knieën. Echt super om te zien dat een mannetje van 1.80mtr en 78kg zo ver kan komen!

Sjaak
05-12-2004, 16:50
Kaoklai had zeker in de finale moeten staan. Ik bleef me verbazen over de technieken en de vechtlust van die lichte Thai. Hij bleef maar komen met gesprongen hoge trappen/knieën. Echt super om te zien dat een mannetje van 1.80mtr en 78kg zo ver kan komen!

Als Kaoklai rond de 90 kg kan komen wordt die een KO machine :maskills: Vond hem de revelatie van de finale :thumbs:

Menno
05-12-2004, 17:06
Weet iemand wat de ranking van Kaoklai in Thailand is?

Sjaak
05-12-2004, 17:11
Zal toch wel numero uno zijn want als er nog betere rondlopen dan wil ik die heel graag zien knokken :thumbs:

ICON
05-12-2004, 17:39
Btw er staat toch standaard altijd een Japanner in de finale?
ja de winnaar van de GP in Japan staat altijd in de finale. hoeft geen voorronde meer te vechten.
Nope, dit jaar moest Musashi zich gewoon plaatsen voor de finale, net als alle andere vechters. Musashi won in the Final Elimination van Cyril Abidi. De enige die rechtstreeks geplaatst was was Bonjasky als titelverdediger.

@Immortal, check je PM...

oh ja damn je hebt gelijk. had niet meer aan die partij gedacht, maar bij de voorgaande finales was t toch wel altijd zo dat de winnaar van japan automatisch naar de finale gaat?

payap
05-12-2004, 18:01
menno :


Weet iemand wat de ranking van Kaoklai in Thailand is?

ranking lumpinee stadium :


tot 147 lbs


Champion: Empty



1. Bigben C. Praram6
2. Chaowarit Jockeygym
3. Buakao P.Pramuk
4. Cutto Mazaki
5. Oomsin Sitkuanaim
6. Yokkao Bauchauraw2
7. Thaveesub Sitseangaroon
8. Zato Yochihiro
9. Kaokai Keannorrasing
10. Rodtung V.Taveekeat


Maar denk dat ze al een tijd niet meer in deze klasse hebben gevochten ivm het gewicht en daarom aan het zakken zijn op de lijst. dit is de zwaarste gewichtsklasse zo te zien.

Overigens schijnt Fikri dus tegen die nr 1 hier te gaan vechten in holland ! :thumbs:

http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/champofstadiumEn.php?stadium=1

payap
05-12-2004, 18:07
Het radjadamnern heeft nog een klasse tot 160 lbs



Champion: Empty

1. Tochio Mazumoto
2. Kaokri Kaennorasing
3. Pozai H. Pattanachai
4. Lamsongkarm Suanarharnjavee
5. Suriya S. Ploenchit
6. Faisar Lukjaomaekemtong
7. Nuengtrakarn P.Muangubon
8. Tawatchai Sitkreangkai
9. Yoddaecha C. Prasopchok
10. Sakmongkon Sittanaiodd

neem aan dat dit ook kaoklai is en niet een ander

http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/champofstadiumEn.php?stadium=2



hier de ranglijst van thailand tot 147 lbs :


Champion: Bigben C. Praram6
Title received on 27, January 2003 by winning over Chalermsak Chuwattana by points at Rajadamnern Stadium

Protect the title on 29, September 2003 by winning over Sayan Chuwattana by points at Rajadamnern Stadium
Next Protect the title On September 23, 2004

1. Oomsin Sitkuanaim
2. Bernung Sakhomsin
3. Thaveesub Sitseangaroon
4. Buakao P.Pramuk
5. Noppadeat 2 Chuwattana
6. Kaokai Keannorrasing
7. Kuntup W.R.S.Gym
8. Rodtunk V.Taveekeat
9. Pajonsuk Lukprabaht10. Yuttanavee Sitpupantoo

http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/champofstadiumEn.php?stadium=5

Jeru
05-12-2004, 18:16
Die gasten hebben daar toch al een tijdje niet meer gevochten?

Sjaak
05-12-2004, 18:22
Dan zou ik die kanjers wel is willen zien vechten die hoger gerankt staan dan Kaoklai :shock:

payap
05-12-2004, 18:31
Die gasten hebben daar toch al een tijdje niet meer gevochten?

denk eerlijk gezegd dat ze daarom ook wat lager op de lijst aan het zakken zijn.

Kaoklai weegt nu 78 kg en kan dus niet zo gauw in deze klasse meer vechten.

Menno
05-12-2004, 18:32
Dat zou ik ook weleens willen zien ja! Dat Pajonsuk no 9 is had ik ook niet verwacht trouwens.

btw, bedankt voor de rankings Payap :thumbs:

Jeru
05-12-2004, 18:39
Dan zou ik die kanjers wel is willen zien vechten die hoger gerankt staan dan Kaoklai :shock:

Big Ben (no.1.... -147) komt op 9 april in de Rai vechten!!

Nickuraba
05-12-2004, 18:41
Ikvond het ook niet echt super, ray had IMO moeten winnen. Musashi rende soms gewoon te veel weg, en als ray in de buurt was pakte die meteen vast of rende die weg. En op den duur ging die taunten? terwilj hij constant wegliep wtf? en dan nog winnen?
in de verlenging zal de trap in zijn kruis maybe meegeteld hebben. K vind het allemaal iig unfair. En een K-1 finale waarin musashi staat is IMO een flutfinale. Musashi is een goede vechter, maar de heren die mee deden waren allemaal een stuk beter, vroeger werd die gek altijd na de klote gemept, k bedoel komop is dat nu het beste wat er in de finale tercht komt? jajaja hij is gegroeid, maar zoveel lijkt me sterk

Menno
05-12-2004, 18:42
o, nu zie ik inderdaad pas dat het ranglijsten zijn tot 147 en 160 lbs.
147 lbs = 66.82 kg dat haalt Pajonsuk misschien niet eens meer.

MB667
05-12-2004, 19:04
Hoost vs Bonjansky was toch een beetje vaag hoor qua jurering. Ik vond toch wel dat de 1ste en 2de ronde aan Hoost toebehoorden. 3 was voor Bonjansky, en 4de was gelijk op! Dus een extra ronde was wel op zijn plaats geweest, iets wat bij Musashi absoluut niet op zijn plaats was na de 3de ronde, want toen al was BNonjansy de winnaar in mijn oger.

ps.Wat een power achter die stoten van Hoost, man. Damned niet normaal.

Anonymous
05-12-2004, 21:11
VInd dat jury beslissingen neemt op grond van marketing-gehalte en niet punten.

ashi76
05-12-2004, 21:19
K1 is nou eenmaal een smerige organisatie.

Nickuraba
05-12-2004, 21:29
zo gaat het helaas tegenwoordig. Ik moet zeggen dat ik de ergste beslissing toch heb meegemaakt in het boksen. Was in ..jaaa.......


italie!

een bokser ownde 3 rondes lang, de tegenstander had superdikke snee boven zijn oog, en de wedstrijd stopt. De mannen staan naast elkaar, en de hand van de man met snee gaat omhoog? dat is volgens hun een docter stoppage. En de andere klagen, maar dit mocht helaas niet baten! hij verloor!

Anonymous
05-12-2004, 22:19
Nick heeft gelijk, in Boksen gebeurt ergere shit. Maar dat het nu standaard lijkt te worden in K-1 is echt zonde. Zoals ik al zei heb ik het nu echt gehad met K-1.

Hopelijk blijf Pride ''schoon'', wordt ze niet smeriger.

Highline
05-12-2004, 23:59
ik vond dat hoost zeker de partij tegen bonjasky had gewonnen! ronde 1 en 2 waren zeker voor hoost en de extra ronde ook imo bonjasky deelde daar wle een goede opstoot uit die ernesto ff deed wankelen

over de finale maar niet te spreken. eerste halve minuut scoort bonjasky een down. volgende 2 rondes zijn voor hem en dan nog 2 extra rondes? dat ging echt nergens over. beetje jammer :(

Virus
06-12-2004, 04:19
Hoost is eerst genaaid (tegen Bonjasky) 4e ronde was zeker voor Hoost

Remy is daarna genaaid (die twee extra rondes tegen Musashi)

Jammer...


Hoost = 4
Aerts = 3
Remy = 2

:thumbs: !!!!!

Arjan
06-12-2004, 09:15
Ik ben het ook eens met de rest, vond dat van Sefo ook heel triest want je kon zien dat die vet serieus begon ... en meer wilde, blokte shit en gaf goede lowkicks maar kon niets doen omdat musashi meer ateletiek aan het beoefenen was dan kickboxen, kerl rende steeds weg...

Punk in drublic
06-12-2004, 11:23
Sefo - Musashi
Ik vond er weinig veschil tussen zitten. Sefo kwam niet vaak door. En ja Musashi liep veel weg. Maar dat mag toch? Hij ging het gevecht vaak genoeg aan. Een slugfest win je nou eenmaal niet van Sefo. Musashi vocht slim. Als Ray eens wat meer met z'n kop zou vechten en niet alleen op testosteron zou hij IMHO veel verder komen. Extra ronde was wel fair in mijn ogen. Die extra ronde ging weer gelijk op. De low blow van Ray moet hem de kop hebben gekost. Ik vond het wel onsportief dat hij moest lachen toen hij dat deed.

Hoost - Bonjasky
De eerste ronde was duidellijk voor Hoost. De tweede vond ik gelijk. De derde ronde was afgetekend voor Remy. Extra ronde vond ik een goede beslissing. De extra ronde was in mijn ogen ook gelijkwaardig. Opmerkelijk dat Remy de winst kreeg. Maar om nou te zeggen dat Hoost bestolen is gaat mij te ver.

Thomas
06-12-2004, 11:24
Ik vind Sefo zwaar gepikt!

The Maniac
06-12-2004, 12:08
Sefo scoorde veel meer vooral in de hij verdiende geen verliespartij een extra 5 ronde zou wel van toepassing zijn geweest hij kwam goed door met een uppercut.

Hoost is zeker niet genaaid met een flamboyant vechtstijl heeft toch Bonjasky de jury aan zijn kant getrokken hij kwam goed door met lowkicks en uppercuts.

De grootste naaipartij was gewoon Kaoklai tegen Mushashi Kaoklai stond wel redelijk duidelijk voor in punten met high kicks knien en maar Mushashi kwam goed terug met high kicks maar dit vond ik niet genoeg om gelijk de wedstrijd aan hem te geven

Siliconknight64
06-12-2004, 13:38
Eeerm ik heb die match nu gezien van Hoost vs Bonjavsky en Hoost is genaaid. In de derde ronde was die uppercut van Remy ongeveer het enige wat echt raak was. Alle rondes was Hoost de man. In de eerste ronde sloeg hij Remy de touwen in net aan het begin. Hij dirigeerde de hele wedstrijd. In de derde ronde "probeerde" Remy wat meer en met 1 rake highkick de rest miste doel en kwam alleen op de guards van Hoost. Die man ontweek zowat alles wat Remy deed en scoorde meer.
Nee, de jury was gewoon partijdig en Hoost blijft voor mij de champ of all champs. :thumbs:

Biiyen
06-12-2004, 13:51
Ik vond dat Bonjasky terecht heeft gewonnen van Hoost, maar het was close.

Tja Musashi........, de volgende K1 kunnen ze die vent beter direct in de finale indelen. Ray Sefo had gewoon gewonnen, was de hele pot dominant. En Kaoklai...... die is bestolen.

Musashi had echt de instelling "Ik sla jou niet hard en dan sla jij mij ook niet hard, toch?"

Anonymous
06-12-2004, 14:12
Heb net de wedstrijd gezien tussen Hoost en Bonjasky.
Wat is die man genaaid zeg. Ik snap er echt niks meer van. Wat een politiek. Want dat is de enige reden waarom Remy met de winst ervandoor is gegaan!!!!

Totaal geen respect heeft de organisatie voor de legende Ernesto Hoost. Hoe kunnen ze iemand zo iets belangrijks afpakken (ze carriere afsluiten op de top want dat is hij nog steeds) terwijl hij samen met een aantal anderen de grondleggers van de K-1 zijn.

Zonder Hoost zou K-1 nooooooooooit geweest zijn wat het nu is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog maar over op te houden wat hij hier ons land heeft betekent.

Daarom erken ik bij deze de winst van Remy Bonjasky niet en beschouw ik Hoost als de winnaar zelfs wanneer hij dat niet officieel is geworden.
Dat is mijn manier van respect richting Ernesto Hoost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
06-12-2004, 14:33
Heb net de wedstrijd gezien tussen Hoost en Bonjasky.
Wat is die man genaaid zeg. Ik snap er echt niks meer van. Wat een politiek. Want dat is de enige reden waarom Remy met de winst ervandoor is gegaan!!!!

Totaal geen respect heeft de organisatie voor de legende Ernesto Hoost. Hoe kunnen ze iemand zo iets belangrijks afpakken (ze carriere afsluiten op de top want dat is hij nog steeds) terwijl hij samen met een aantal anderen de grondleggers van de K-1 zijn.

Zonder Hoost zou K-1 nooooooooooit geweest zijn wat het nu is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog maar over op te houden wat hij hier ons land heeft betekent.

Daarom erken ik bij deze de winst van Remy Bonjasky niet en beschouw ik Hoost als de winnaar zelfs wanneer hij dat niet officieel is geworden.
Dat is mijn manier van respect richting Ernesto Hoost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eeeehhhmmmm...... NEE!!!!bekijk de partij nog eens en post het dan ff opnieuw...

ashi76
06-12-2004, 16:43
Hoos vs Bonjaski vond ik een zeer gelijk opgaande partij.

Bonjaski vocht wat spectaculairden, maar ik moet ook bekennen dat de 4e ronde voor Hoost was.

Degene die pas echt genaaid is is imo Sefo.

Musashi rende als een pussy achteruit en had minstens 1x een gele kaart moeten krijgen wegens onttrekken aan het gevecht.